abonnement Unibet Coolblue
pi_189203818
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:27 schreef Cee het volgende:
Hoera voor sloothont *O*
Hoera voor de boerkes *O*
Het is effe niet handig voor het verkeer dat dwarsgelegen wordt maar het is al jarenlang niet handig voor boeren om hun bedrijf normaal te runnen zonder dat ze continu dwarsgelegen worden. M’n oom heeft zo al meerdere malen zijn hele bedrijf om moeten gooien en heeft zelfs na opbouw zijn halve veestapel geruimd zien worden.
Ik ben pro- boer dus kom maar op met die protest acties! *O*
pi_189204183
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 07:39 schreef Em31 het volgende:
Wat ik vooral lullig vind voor de boeren is hoe makkelijker over de situatie wordt gedaan. Halveer je veestapel maar of doek je bedrijf maar op. Eh, oké dan :{. En op hetzelfde moment wordt er bekend gemaakt dat dat vliegveld op Lelystad er wel komt :')

Dat er iets moet veranderen is begrijpelijk, maar man het is wel een bedrijf/leven van die mensen.
En dan hoor je Yvon Jaspers of iemand van het CDA en ben je weer in balans ;)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:54:49 #53
163650 Greys
pi_189204184
Die boeren maken steeds het 'kroegbaas investeer in een rookhok met afzuiging, dan voldoe je aan de eisen in de horeca, oeps nee sorry van je investering niet lang geleden maar dit mag nu ook niet meer' mee maar dan nog vele vele malen groter en moeilijker. Voor m'n gevoel tenminste.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:57:04 #54
163650 Greys
pi_189204216
Deze boerenkinderen op de speelgoedtractors in een rij! :D O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:59:07 #55
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189204243
Ik woon in een boerengat maar anders geen eten op mijn bord.

Boeren zijn nodig.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189204272
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:54 schreef blackswangreen het volgende:

[..]