Dankje!!quote:Op maandag 30 september 2019 20:04 schreef MissHobje het volgende:
Heb gelukkig nog nooit zoiets aan de hand gehad bij de bekende website, maar pfff wat een ellende heb je ervan zeg.
Ben reuze benieuwd hoe het verder gaat en hoop dat je snel je geld terug zult krijgen TS.
Succes.
Ja, morgen volgens track en trace.quote:Op maandag 30 september 2019 20:08 schreef kol7680 het volgende:
Morgen krijgt Bol dus je retour binnen? Dan moeten ze lijkt me toch weer iets laten weten deze week!
En je denkt dat je daar wordt binnen gelaten?quote:Op maandag 30 september 2019 21:45 schreef cunial het volgende:
Hebben hun geen hoofdkantoor waar je even een bak koffie kunt halen en de desbetreffende persoon kunt opzoeken?
TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.quote:Op maandag 30 september 2019 22:12 schreef Nizno het volgende:
in vorig topic heeft TS aangegeven een aangetekende brief gezonden te hebben (of nog gaan doen).
denk dat het handiger is om daarvan de twee weken af te wachten.
Wow erg zeg!quote:Op maandag 30 september 2019 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.
ik dacht dat hij een kopie per sociale media had gestuurdquote:Op maandag 30 september 2019 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.
Gedaan, op klacht.nl en klachtenkompas.quote:Op maandag 30 september 2019 22:11 schreef quirina het volgende:
Heb je je klacht al op klacht.nl gezet?
Daar houden ze namelijk niet zo van.
Via mail ook dat ze er niks mee gaan doen.quote:Op maandag 30 september 2019 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.
had je ook per post aangetekend verzonden of alleen via mail en sociale media?quote:Op maandag 30 september 2019 22:26 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Via mail ook dat ze er niks mee gaan doen.
Ook per post.quote:Op maandag 30 september 2019 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je ook per post aangetekend verzonden of alleen via mail en sociale media?
Email beschouwen ze ook als bewijs he. Gewoon alles bewaren en indien nodig uitprinten.quote:Op maandag 30 september 2019 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je ook per post aangetekend verzonden of alleen via mail en sociale media?
dat is niet waarom ik het vroeg.quote:Op maandag 30 september 2019 22:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Email beschouwen ze ook als bewijs he. Gewoon alles bewaren en indien nodig uitprinten.
Daar begrijp ik ook niets van. Heb al gevraagd wat ik anders had moeten met bestellen maar kreeg ik geen antwoord op.quote:Op maandag 30 september 2019 22:34 schreef quirina het volgende:
“Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen“
Dus je besteld een foon en die betaal je.
? Dat is een onbetrouwbare omstandigheid?
Begrijp ik iets niet?
en vervolgens is de telefoon kwijt/verloren in de post en wil (een nieuwe!) klant zijn geld terug..quote:Op maandag 30 september 2019 22:34 schreef quirina het volgende:
“Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen“
Dus je besteld een foon en die betaal je.
? Dat is een onbetrouwbare omstandigheid?
Begrijp ik iets niet?
Zat Bol.com doosje om heen, alleen de powerbank zat karton achtig papier omheen.quote:Op maandag 30 september 2019 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en vervolgens is de telefoon kwijt/verloren in de post en wil (een nieuwe!) klant zijn geld terug..
ja dat is alle rode vlaggen omhoog.
sowieso is het verhaal dat het in papier ingepakt was raar, dat heb ik echt nog nooit van hen gezien, alles altijd in eeen bol. com doosje
je retourzending is ontvangen, nu moet hij nog goedgekeurd wordenquote:Op maandag 30 september 2019 22:47 schreef Newone82 het volgende:
In mijn retour status staat inmiddels dit.
Dit is toch zwart op wit dat de retour ontvangen is of....?
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op maandag 30 september 2019 22:05 schreef kol7680 het volgende:
[..]
En je denkt dat je daar wordt binnen gelaten?
Dit is inderdaad zwart op wit dat je retour is ontvangen. Gefeliciteerd TSquote:Op maandag 30 september 2019 22:47 schreef Newone82 het volgende:
In mijn retour status staat inmiddels dit.
Dit is toch zwart op wit dat de retour ontvangen is of....?
[ afbeelding ]
owwww, dat heb ik dan verkeerd begrepenquote:Op maandag 30 september 2019 22:48 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zat Bol.com doosje om heen, alleen de powerbank zat karton achtig papier omheen.
klopt, alleen wordt er in dit topic netjes omgegaan met de bewoordingen en is het gewoon een ervaring topic.quote:Op maandag 30 september 2019 22:46 schreef klipper het volgende:
Naming and shaming was toch niet toegestaan......
En nu sturen hun waarschijnlijk dat er een powerbank inzit ipv de verstuurde iphone, dit kan wel eens lang gaan duren.quote:Op maandag 30 september 2019 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
je retourzending is ontvangen, nu moet hij nog goedgekeurd worden
Daar ga ik wel van uit dat ik dit morgen ontvang ja per mail.quote:Op maandag 30 september 2019 22:53 schreef cunial het volgende:
[..]
En nu sturen hun waarschijnlijk dat er een powerbank inzit ipv de verstuurde iphone, dit kan wel eens lang gaan duren.
Dat weet ik wel bijna zeker.And so the soap continues!quote:Op maandag 30 september 2019 22:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit dat ik dit morgen ontvang ja per mail.
Dit is de eerste keer dat het mag, toch?quote:Op maandag 30 september 2019 22:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, alleen wordt er in dit topic netjes omgegaan met de bewoordingen en is het gewoon een ervaring topic.
De manier waarop ze met TS omgaan, is werkelijk waar te gek voor woorden. Ze kunnen namelijk ook niet bewijzen dat de IPHONE is afgeleverd. Anders hadden ze die bewijzen wel aan Ts gestuurd. Nu is het gewoon tijd rekken zodat ze hopen dat ts het hier bij laat zitten, wat hij dus niet doet.quote:Op maandag 30 september 2019 23:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat het mag, toch?
En bol.com kan zich niet verdedigen
Wij horen hier alleen de kant van TS, toch?quote:Op maandag 30 september 2019 23:14 schreef kol7680 het volgende:
[..]
De manier waarop ze met TS omgaan, is werkelijk waar te gek voor woorden. Ze kunnen namelijk ook niet bewijzen dat de IPHONE is afgeleverd. Anders hadden ze die bewijzen wel aan Ts gestuurd. Nu is het gewoon tijd rekken zodat ze hopen dat ts het hier bij laat zitten, wat hij dus niet doet.
Doe ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 07:55 schreef kol7680 het volgende:
Benieuwd naar vandaag, vandaag zal TS te horen krijgen dat retour verwerkt is geworden met powerbank.
Hou ons op de hoogte ts.
Hier wordt alleen bevestigd dat er 1 artikel in goede orde ontvangen is. Dit is geen ontvangstbevestiging dat de iPhone ontvangen is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 07:57 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Doe ik.
Dit staat in mijn bol acccount:
We hebben 1 retour artikel 30 september 2019 goed ontvangen. Je krijgt een mail zodra de retourzending is verwerkt.
We betalen je dan meteen terug. Je hebt al betaald met iDEAL. Het geld staat dan binnen 3 werkdagen op je rekening.
Nog best vaag dit. Geef gewoon als Bol dat nu verkeerde artikel is ontvangen je geld terug krijgt. Jezus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.
Er is hoop aan de horizonn?
Ik kan me voorstellen dat Bol.com wekelijks meerdere keren genaaid wordt op een dergelijke manier door oplichters. Ik snap best dat ze het zekere voor het onzekere nemen vanuit dat perspectief.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:35 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Nog best vaag dit. Geef gewoon als Bol dat nu verkeerde artikel is ontvangen je geld terug krijgt. Jezus.
Dat begrijp ik, maar ze kunnen deze zaak toch nooit winnen?ts heeft keurig verkeerde artikel toegestuurd, en doet alles wat in zijn macht ligt zijn geld terug te krijgen.Bol stelt zich heel klantonvriendelijk op in deze zaak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:41 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Bol.com wekelijks meerdere keren genaaid wordt op een dergelijke manier door oplichters. Ik snap best dat ze het zekere voor het onzekere nemen vanuit dat perspectief.
Ik vermoed van niet en ik vermoed dat dit gewoon een standaard-reactie betreft en dat men de case niet inhoudelijk ingezien heeft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.
Er is hoop aan de horizonn?
Wat wilt men goed of afkeuren?Enige wat ik me kan voorstellen is dat er een serienummer aan de powerbank is gekoppeld en checken met hun inventaris of die missend is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:52 schreef baskick het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet en ik vermoed dat dit gewoon een standaard-reactie betreft en dat men de case niet inhoudelijk ingezien heeft.
Heeft vermoedelijk gekeken o.b.v. ordernummer of her retour is ontvangen (positief) en of het is goedgekeurd (negatief). Standaard-conclusie: meer informatie volgt zodra retour is goedgekeurd.
Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:00 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Wat wilt men goed of keuren?Enige wat ik me kan voorstellen is dat er een serienummer aan de powerbank is gekoppeld en checken met hun inventaris of die missend is.
Dan nog, daar kan ook iets mis gaan.
Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:02 schreef baskick het volgende:
[..]
Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.
klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.
Er is hoop aan de horizonn?
Dan sta je nu nog sterker TS.slim bezig!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Klacht.nl en dergelijke sites nemen vaak contact op, hoe ze dat doen weet ik niet, maar vaak werken ze wel samen met zulke bedrijven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?
Hebben ze ook een bedrag genoemd?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:09 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.
Daar heb je dan als klant recht op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:42 schreef baskick het volgende:
[..]
Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.
Zulke beweringen hebben meer waarde met bronquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:44 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Daar heb je dan als klant recht op.
Ook eens mot gehad met een bedrijf over een iPad die na twee maanden nog niet geleverd was, met het ene kutsmoesje na het andere. Toen een bericht op klacht.nl gezet, samen met tientallen anderen, en toen was het vrij snel geregeld. Terwijl ze me daarvoor nog zowat hadden uitgescholden aan de telefoon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Klacht.nl en dergelijke sites nemen vaak contact op, hoe ze dat doen weet ik niet, maar vaak werken ze wel samen met zulke bedrijven.
Zelf ook wel eens gehad met een philips baby monitor die het simpelweg niet deed qua ontvangst buiten de ruimte.
Hard geklaagd op klacht.nl, kreeg opeens mail van philips en gratis een nieuwe verbeterde versie voor nop.
Idem voor een difrax melkfles opwarmding, deed het nauwelijks en lekte aan alle kanten.
Ook nieuw ding gekregen op dezelfde wijze.
Het kan dus wel.
Had je het Juridisch Loket al gebeld?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:21 schreef Newone82 het volgende:
In telefoongesprek vanmorgen zeiden ze dat ik uiterlijk morgen meer zou horen hoe retour verwerkt zou worden.
Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Had je het Juridisch Loket al gebeld?
Ik zou dat sowieso doen en niet eerst de reactie van Bol.com afwachten.
Hoe beter voorbereid je bent hoe beter
Ik zou in die nieuwe brief dit ook vermelden, dat je met het Juridisch Loket gebeld hebt en dat zij dat zeiden, dat hun allang aan hadden moeten tonen dat die geleverd zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.
Ga ik doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou in die nieuwe brief dit ook vermelden, dat je met het Juridisch Loket gebeld hebt en dat zij dat zeiden, dat hun allang aan hadden moeten tonen dat die geleverd zou zijn geweest.
Duidelijk verhaal.Snap ook niet dat ze dit al niet gedaan hebben dat aantonen.Succes met nieuwe brief sturen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.
Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.
sowieso stond daar er een termijn in de brief, die termijn is nog niet eens verlopen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
precies, als je wilt dat mensen je serieus nemen ga dan niet lopen drammen......quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso stond daar er een termijn in de brief, die termijn is nog niet eens verlopen.
Doe ik, maar brief gaat op aanraden van Juridisch loket nogmaals de deur uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
ik zie de meerwaarde er totaal niet van in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:43 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Doe ik, maar brief gaat op aanraden van Juridisch loket nogmaals de deur uit.
Dat magquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
ik zie de meerwaarde er totaal niet van in.
Dit. En de ontvangst ervan is bevestigd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Juridisch loket lult soms ook een beetje uit de nek, zijn vaak toch studenten die nog in opleiding zijn.
Nogmaals een brief versturen heeft geen meerwaarde want ze hebben die brief al.
Nou, je stelt ze in gebreke, stelt een termijn, en als ze die laten verlopen, ga je hetzelfde herhalen via een ander kanaal? Daar zie ik geen voordelen in. Je maakt jezelf m.i. ook ongeloofwaardig.quote:Het balletje rol ook al, ik zou em pas versturen als ze nu weer alsnog zeggen dat je je geld niet terug krijgt zonder ook maar enig vorm van bewijs te leveren dat jij het juiste product wel gekregen zou hebben.
Dat dus. Als ze niet leveren (of geld terug zou ik ook niet moeilijk over doen in dit geval) kun je 3 dingen doen. Het er bij laten. Naar de klachtencommissie of naar de kantonrechter. Aan TS de keus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:06 schreef baskick het volgende:
[..]
Dit. En de ontvangst ervan is bevestigd.
[..]
Nou, je stelt ze in gebreke, stelt een termijn, en als ze die laten verlopen, ga je hetzelfde herhalen via een ander kanaal? Daar zie ik geen voordelen in. Je maakt jezelf m.i. ook ongeloofwaardig.
Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 metquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:28 schreef Newone82 het volgende:
Krijg nu net mail met het volgende
[ afbeelding ]
Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:34 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
Niet normaal.Wat een bizarre manier van handelen door Bol.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.
Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:
Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
Ik kreeg die ook zondag, maar nu nog eens. Iets klopt hier niet...pakket stond vandaag op aangekomen, nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:34 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
Overal screenshots/foto's van maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik kreeg die ook zondag, maar nu nog eens. Iets klopt hier niet...pakket stond vandaag op aangekomen, nu niet meer.
Dan is de zending terug gestuurt als ik het zo zie.WTFF!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:59 schreef Newone82 het volgende:
Via zakelijke track en trace staat aangekomen
[ afbeelding ]
En als je verder klikt per vandaag op Datumdi 1 okt.
Tijd18:00
PlaatsNL
StatusZending is bij PostNL
Dat. En gesprekken opnemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Overal screenshots/foto's van maken.
Huh? Wat bizar. Dit verhaal wordt wel steeds gekker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.
Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:
Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
Zie bovenstaand in mijn bol account. Ze beroepen zich nu op track en trace. Terwijl in mijn bol account staat dat pakket met powerbank er in is aangekomen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:13 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Huh? Wat bizar. Dit verhaal wordt wel steeds gekker.
Of zouden ze je pakket nu stiekem retour sturen met toch die Iphone erin? 😂
Vreemd verhaal dit. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat bol.com iets “retour afzender” doet. Of je naam geeft daar bij het binnenkomen van dat pakket al een red flag nu gezien je dossier over deze zaak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zie bovenstaand in mijn bol account. Ze beroepen zich nu op track en trace. Terwijl in mijn bol account staat dat pakket met powerbank er in is aangekomen.
Doe normaal gast.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:20 schreef Nober het volgende:
Dus je kan gewoon een iPhone bestellen en je geld terug krijgen als je een powerbank retour stuurt?
Dat postnl zegt dat product retour afzender is gegaan geeft toch aan dat Bol.com TS omtzettend aan het naaien is.Bah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:19 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Vreemd verhaal dit. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat bol.com iets “retour afzender” doet. Of je naam geeft daar bij het binnenkomen van dat pakket al een red flag nu gezien je dossier over deze zaak.
Ja?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een smerige kutwinkel is bol toch ook geworden.
Ik heb meer de indruk dat bol.com de insteek heeft dat TS hen aan het naaien is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:22 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dat postnl zegt dat product retour afzender is gegaan geeft toch aan dat Bol.com TS omtzettend aan het naaien is.Bah.
Maar dat maakt niet uit want bol moet aantonen dat er een iPhone verzonden is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb meer de indruk dat bol.com de insteek heeft dat TS hen aan het naaien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |