Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:00 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Wat wilt men goed of keuren?Enige wat ik me kan voorstellen is dat er een serienummer aan de powerbank is gekoppeld en checken met hun inventaris of die missend is.
Dan nog, daar kan ook iets mis gaan.
Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:02 schreef baskick het volgende:
[..]
Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.
klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.
Er is hoop aan de horizonn?
Dan sta je nu nog sterker TS.slim bezig!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Klacht.nl en dergelijke sites nemen vaak contact op, hoe ze dat doen weet ik niet, maar vaak werken ze wel samen met zulke bedrijven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?
Hebben ze ook een bedrag genoemd?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:09 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.
Daar heb je dan als klant recht op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:42 schreef baskick het volgende:
[..]
Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.
Zulke beweringen hebben meer waarde met bronquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:44 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Daar heb je dan als klant recht op.
Ook eens mot gehad met een bedrijf over een iPad die na twee maanden nog niet geleverd was, met het ene kutsmoesje na het andere. Toen een bericht op klacht.nl gezet, samen met tientallen anderen, en toen was het vrij snel geregeld. Terwijl ze me daarvoor nog zowat hadden uitgescholden aan de telefoon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Klacht.nl en dergelijke sites nemen vaak contact op, hoe ze dat doen weet ik niet, maar vaak werken ze wel samen met zulke bedrijven.
Zelf ook wel eens gehad met een philips baby monitor die het simpelweg niet deed qua ontvangst buiten de ruimte.
Hard geklaagd op klacht.nl, kreeg opeens mail van philips en gratis een nieuwe verbeterde versie voor nop.
Idem voor een difrax melkfles opwarmding, deed het nauwelijks en lekte aan alle kanten.
Ook nieuw ding gekregen op dezelfde wijze.
Het kan dus wel.
Had je het Juridisch Loket al gebeld?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:21 schreef Newone82 het volgende:
In telefoongesprek vanmorgen zeiden ze dat ik uiterlijk morgen meer zou horen hoe retour verwerkt zou worden.
Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Had je het Juridisch Loket al gebeld?
Ik zou dat sowieso doen en niet eerst de reactie van Bol.com afwachten.
Hoe beter voorbereid je bent hoe beter
Ik zou in die nieuwe brief dit ook vermelden, dat je met het Juridisch Loket gebeld hebt en dat zij dat zeiden, dat hun allang aan hadden moeten tonen dat die geleverd zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.
Ga ik doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou in die nieuwe brief dit ook vermelden, dat je met het Juridisch Loket gebeld hebt en dat zij dat zeiden, dat hun allang aan hadden moeten tonen dat die geleverd zou zijn geweest.
Duidelijk verhaal.Snap ook niet dat ze dit al niet gedaan hebben dat aantonen.Succes met nieuwe brief sturen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.
Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.
sowieso stond daar er een termijn in de brief, die termijn is nog niet eens verlopen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
precies, als je wilt dat mensen je serieus nemen ga dan niet lopen drammen......quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso stond daar er een termijn in de brief, die termijn is nog niet eens verlopen.
Doe ik, maar brief gaat op aanraden van Juridisch loket nogmaals de deur uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
ik zie de meerwaarde er totaal niet van in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:43 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Doe ik, maar brief gaat op aanraden van Juridisch loket nogmaals de deur uit.
Dat magquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
ik zie de meerwaarde er totaal niet van in.
Dit. En de ontvangst ervan is bevestigd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Juridisch loket lult soms ook een beetje uit de nek, zijn vaak toch studenten die nog in opleiding zijn.
Nogmaals een brief versturen heeft geen meerwaarde want ze hebben die brief al.
Nou, je stelt ze in gebreke, stelt een termijn, en als ze die laten verlopen, ga je hetzelfde herhalen via een ander kanaal? Daar zie ik geen voordelen in. Je maakt jezelf m.i. ook ongeloofwaardig.quote:Het balletje rol ook al, ik zou em pas versturen als ze nu weer alsnog zeggen dat je je geld niet terug krijgt zonder ook maar enig vorm van bewijs te leveren dat jij het juiste product wel gekregen zou hebben.
Dat dus. Als ze niet leveren (of geld terug zou ik ook niet moeilijk over doen in dit geval) kun je 3 dingen doen. Het er bij laten. Naar de klachtencommissie of naar de kantonrechter. Aan TS de keus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:06 schreef baskick het volgende:
[..]
Dit. En de ontvangst ervan is bevestigd.
[..]
Nou, je stelt ze in gebreke, stelt een termijn, en als ze die laten verlopen, ga je hetzelfde herhalen via een ander kanaal? Daar zie ik geen voordelen in. Je maakt jezelf m.i. ook ongeloofwaardig.
Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 metquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:28 schreef Newone82 het volgende:
Krijg nu net mail met het volgende
[ afbeelding ]
Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:34 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
Niet normaal.Wat een bizarre manier van handelen door Bol.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.
Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:
Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
Ik kreeg die ook zondag, maar nu nog eens. Iets klopt hier niet...pakket stond vandaag op aangekomen, nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:34 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
Overal screenshots/foto's van maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik kreeg die ook zondag, maar nu nog eens. Iets klopt hier niet...pakket stond vandaag op aangekomen, nu niet meer.
Dan is de zending terug gestuurt als ik het zo zie.WTFF!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:59 schreef Newone82 het volgende:
Via zakelijke track en trace staat aangekomen
[ afbeelding ]
En als je verder klikt per vandaag op Datumdi 1 okt.
Tijd18:00
PlaatsNL
StatusZending is bij PostNL
Dat. En gesprekken opnemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Overal screenshots/foto's van maken.
Huh? Wat bizar. Dit verhaal wordt wel steeds gekker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.
Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:
Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
Zie bovenstaand in mijn bol account. Ze beroepen zich nu op track en trace. Terwijl in mijn bol account staat dat pakket met powerbank er in is aangekomen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:13 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Huh? Wat bizar. Dit verhaal wordt wel steeds gekker.
Of zouden ze je pakket nu stiekem retour sturen met toch die Iphone erin? 😂
Vreemd verhaal dit. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat bol.com iets “retour afzender” doet. Of je naam geeft daar bij het binnenkomen van dat pakket al een red flag nu gezien je dossier over deze zaak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zie bovenstaand in mijn bol account. Ze beroepen zich nu op track en trace. Terwijl in mijn bol account staat dat pakket met powerbank er in is aangekomen.
Doe normaal gast.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:20 schreef Nober het volgende:
Dus je kan gewoon een iPhone bestellen en je geld terug krijgen als je een powerbank retour stuurt?
Dat postnl zegt dat product retour afzender is gegaan geeft toch aan dat Bol.com TS omtzettend aan het naaien is.Bah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:19 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Vreemd verhaal dit. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat bol.com iets “retour afzender” doet. Of je naam geeft daar bij het binnenkomen van dat pakket al een red flag nu gezien je dossier over deze zaak.
Ja?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een smerige kutwinkel is bol toch ook geworden.
Ik heb meer de indruk dat bol.com de insteek heeft dat TS hen aan het naaien is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:22 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dat postnl zegt dat product retour afzender is gegaan geeft toch aan dat Bol.com TS omtzettend aan het naaien is.Bah.
Maar dat maakt niet uit want bol moet aantonen dat er een iPhone verzonden is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb meer de indruk dat bol.com de insteek heeft dat TS hen aan het naaien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |