abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189203331
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:00 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Wat wilt men goed of keuren?Enige wat ik me kan voorstellen is dat er een serienummer aan de powerbank is gekoppeld en checken met hun inventaris of die missend is.
Dan nog, daar kan ook iets mis gaan.
Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189203446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:02 schreef baskick het volgende:

[..]

Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.
Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.
pi_189203666
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.


Er is hoop aan de horizonn?
klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?
pi_189203734
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
pi_189203745
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Dan sta je nu nog sterker TS.slim bezig!
pi_189203753
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:23 schreef mschol het volgende:

[..]

klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?
Klacht.nl en dergelijke sites nemen vaak contact op, hoe ze dat doen weet ik niet, maar vaak werken ze wel samen met zulke bedrijven.

Zelf ook wel eens gehad met een philips baby monitor die het simpelweg niet deed qua ontvangst buiten de ruimte.

Hard geklaagd op klacht.nl, kreeg opeens mail van philips en gratis een nieuwe verbeterde versie voor nop.

Idem voor een difrax melkfles opwarmding, deed het nauwelijks en lekte aan alle kanten.
Ook nieuw ding gekregen op dezelfde wijze.

Het kan dus wel.
pi_189203762
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Hebben ze ook een bedrag genoemd?
pi_189203774
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:29 schreef Taiga het volgende:

[..]

Hebben ze ook een bedrag genoemd?
Nee.
pi_189203987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:09 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.
Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189204021
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:42 schreef baskick het volgende:

[..]

Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.
Daar heb je dan als klant recht op.
pi_189204046
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:44 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Daar heb je dan als klant recht op.
Zulke beweringen hebben meer waarde met bron :O
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189204396
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Klacht.nl en dergelijke sites nemen vaak contact op, hoe ze dat doen weet ik niet, maar vaak werken ze wel samen met zulke bedrijven.

Zelf ook wel eens gehad met een philips baby monitor die het simpelweg niet deed qua ontvangst buiten de ruimte.

Hard geklaagd op klacht.nl, kreeg opeens mail van philips en gratis een nieuwe verbeterde versie voor nop.

Idem voor een difrax melkfles opwarmding, deed het nauwelijks en lekte aan alle kanten.
Ook nieuw ding gekregen op dezelfde wijze.

Het kan dus wel.
Ook eens mot gehad met een bedrijf over een iPad die na twee maanden nog niet geleverd was, met het ene kutsmoesje na het andere. Toen een bericht op klacht.nl gezet, samen met tientallen anderen, en toen was het vrij snel geregeld. Terwijl ze me daarvoor nog zowat hadden uitgescholden aan de telefoon.
Tap tap tap
pi_189205508
In telefoongesprek vanmorgen zeiden ze dat ik uiterlijk morgen meer zou horen hoe retour verwerkt zou worden.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:25:27 #64
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189205557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:21 schreef Newone82 het volgende:
In telefoongesprek vanmorgen zeiden ze dat ik uiterlijk morgen meer zou horen hoe retour verwerkt zou worden.
Had je het Juridisch Loket al gebeld?

Ik zou dat sowieso doen en niet eerst de reactie van Bol.com afwachten.

Hoe beter voorbereid je bent hoe beter :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189206491
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Had je het Juridisch Loket al gebeld?

Ik zou dat sowieso doen en niet eerst de reactie van Bol.com afwachten.

Hoe beter voorbereid je bent hoe beter :Y
Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:26:02 #66
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189206580
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.

Ik zou in die nieuwe brief dit ook vermelden, dat je met het Juridisch Loket gebeld hebt en dat zij dat zeiden, dat hun allang aan hadden moeten tonen dat die geleverd zou zijn geweest.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189206626
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik zou in die nieuwe brief dit ook vermelden, dat je met het Juridisch Loket gebeld hebt en dat zij dat zeiden, dat hun allang aan hadden moeten tonen dat die geleverd zou zijn geweest.
Ga ik doen.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:28:21 #68
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_189206640
Dat klacht.nl is toch wel een interessante en krachtige site blijkbaar.
Vreemd dat ik het niet kende.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_189206654
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.

Duidelijk verhaal.Snap ook niet dat ze dit al niet gedaan hebben dat aantonen.Succes met nieuwe brief sturen.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:29:26 #70
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189206664
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.

Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
Where law ends, tyrrany begins.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:30:54 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189206700
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef Gunner het volgende:

[..]

Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
sowieso stond daar er een termijn in de brief, die termijn is nog niet eens verlopen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:31:28 #72
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189206710
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:30 schreef Nizno het volgende:

[..]

sowieso stond daar er een termijn in de brief, die termijn is nog niet eens verlopen.
precies, als je wilt dat mensen je serieus nemen ga dan niet lopen drammen......
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189206919
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef Gunner het volgende:

[..]

Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
Doe ik, maar brief gaat op aanraden van Juridisch loket nogmaals de deur uit.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:44:10 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189206938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:43 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Doe ik, maar brief gaat op aanraden van Juridisch loket nogmaals de deur uit.
ik zie de meerwaarde er totaal niet van in.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189207007
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef Gunner het volgende:

[..]

ik zie de meerwaarde er totaal niet van in.
Dat mag ;)
pi_189207389
Juridisch loket lult soms ook een beetje uit de nek, zijn vaak toch studenten die nog in opleiding zijn.

Nogmaals een brief versturen heeft geen meerwaarde want ze hebben die brief al.

Het balletje rol ook al, ik zou em pas versturen als ze nu weer alsnog zeggen dat je je geld niet terug krijgt zonder ook maar enig vorm van bewijs te leveren dat jij het juiste product wel gekregen zou hebben.
pi_189208579
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Juridisch loket lult soms ook een beetje uit de nek, zijn vaak toch studenten die nog in opleiding zijn.

Nogmaals een brief versturen heeft geen meerwaarde want ze hebben die brief al.
Dit. En de ontvangst ervan is bevestigd.

quote:
Het balletje rol ook al, ik zou em pas versturen als ze nu weer alsnog zeggen dat je je geld niet terug krijgt zonder ook maar enig vorm van bewijs te leveren dat jij het juiste product wel gekregen zou hebben.
Nou, je stelt ze in gebreke, stelt een termijn, en als ze die laten verlopen, ga je hetzelfde herhalen via een ander kanaal? Daar zie ik geen voordelen in. Je maakt jezelf m.i. ook ongeloofwaardig.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189213455
Krijg nu net mail met het volgende

pi_189213479
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:06 schreef baskick het volgende:

[..]

Dit. En de ontvangst ervan is bevestigd.
[..]

Nou, je stelt ze in gebreke, stelt een termijn, en als ze die laten verlopen, ga je hetzelfde herhalen via een ander kanaal? Daar zie ik geen voordelen in. Je maakt jezelf m.i. ook ongeloofwaardig.
Dat dus. Als ze niet leveren (of geld terug zou ik ook niet moeilijk over doen in dit geval) kun je 3 dingen doen. Het er bij laten. Naar de klachtencommissie of naar de kantonrechter. Aan TS de keus.
zie email 27 oktober
pi_189213533
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:28 schreef Newone82 het volgende:
Krijg nu net mail met het volgende

[ afbeelding ]
Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
pi_189213754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:34 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.

Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:

Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
pi_189213798
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.

Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:

Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
Niet normaal.Wat een bizarre manier van handelen door Bol.
pi_189213846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:34 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
Ik kreeg die ook zondag, maar nu nog eens. Iets klopt hier niet...pakket stond vandaag op aangekomen, nu niet meer.
pi_189213896
Via zakelijke track en trace staat aangekomen



En als je verder klikt per vandaag op Datumdi 1 okt.
Tijd18:00
PlaatsNL
StatusZending is bij PostNL
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:59:21 #85
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189213898
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ik kreeg die ook zondag, maar nu nog eens. Iets klopt hier niet...pakket stond vandaag op aangekomen, nu niet meer.
Overal screenshots/foto's van maken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189213908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:59 schreef Newone82 het volgende:
Via zakelijke track en trace staat aangekomen

[ afbeelding ]

En als je verder klikt per vandaag op Datumdi 1 okt.
Tijd18:00
PlaatsNL
StatusZending is bij PostNL
Dan is de zending terug gestuurt als ik het zo zie.WTFF!
pi_189213936
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Overal screenshots/foto's van maken.
Dat. En gesprekken opnemen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_189214116


Dit staat in mijn bol account, net met postnl contact opgenomen en retourpakket lijkt inderdaad terug afzender te zijn gegaan.
pi_189214123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.

Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:

Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
Huh? Wat bizar. Dit verhaal wordt wel steeds gekker.

Of zouden ze je pakket nu stiekem retour sturen met toch die Iphone erin? 😂
pi_189214153
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:13 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Huh? Wat bizar. Dit verhaal wordt wel steeds gekker.

Of zouden ze je pakket nu stiekem retour sturen met toch die Iphone erin? 😂
Zie bovenstaand in mijn bol account. Ze beroepen zich nu op track en trace. Terwijl in mijn bol account staat dat pakket met powerbank er in is aangekomen.
pi_189214196
Bol.com; normaal doen en TS vergoeden voor jullie fout.
pi_189214219
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Zie bovenstaand in mijn bol account. Ze beroepen zich nu op track en trace. Terwijl in mijn bol account staat dat pakket met powerbank er in is aangekomen.
Vreemd verhaal dit. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat bol.com iets “retour afzender” doet. Of je naam geeft daar bij het binnenkomen van dat pakket al een red flag nu gezien je dossier over deze zaak.

Vanuit het perspectief van bol.com is dat ook nog wel te begrijpen:
Je bestelt een Iphone. Je ontvangt iets anders. Bol.com vindt jouw claim, om wat voor reden dan ook, onterecht of verdacht. Ze accepteren hem daarom niet. (Dat zouden ze dan best wat meer mogen onderbouwen, maar soit).
Jij stuurt, ondanks weigeren claim, toch wat retour. Maarja. Een iphone ontvangen en een powerbank terugsturen kan iedereen, dus ja. Waarom zou je dat als bol.com dan accepteren als je het voorgaande verhaal al niet gelooft? En als je die powerbank retour accepteert; wat betaal je dan terug? Gezien de gekoppelde factuur die van een iphone is? Hence; retour
maar retour afzender doen. 🤷♀
pi_189214229
Wat een smerige kutwinkel is bol toch ook geworden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_189214245
Dus je kan gewoon een iPhone bestellen en je geld terug krijgen als je een powerbank retour stuurt?
pi_189214259
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:20 schreef Nober het volgende:
Dus je kan gewoon een iPhone bestellen en je geld terug krijgen als je een powerbank retour stuurt?
Doe normaal gast.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:21:41 #96
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189214263
Waarom blijf je bellen? Want ik denk niet dat je hier met hun nog uit gaat komen.

Ik denk dat ofwel een senior medewerker daar moet ingrijpen. En dat is dan waarschijnlijk door escalatie van je case via het thuiswinkel waarborg. En anders moet je toch ernstig gaan overwegen om te dagvaarden.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189214278
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:19 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Vreemd verhaal dit. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat bol.com iets “retour afzender” doet. Of je naam geeft daar bij het binnenkomen van dat pakket al een red flag nu gezien je dossier over deze zaak.
Dat postnl zegt dat product retour afzender is gegaan geeft toch aan dat Bol.com TS omtzettend aan het naaien is.Bah.
pi_189214289
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een smerige kutwinkel is bol toch ook geworden.
Ja?
Ze accepteren alle retouren als de doos maar compleet is. Ook al is bijvoorbeeld de schuurmachine gebruikt en niet eens een heel klein beetje schoongemaakt. De retour wordt geaccepteerd
pi_189214323
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:22 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dat postnl zegt dat product retour afzender is gegaan geeft toch aan dat Bol.com TS omtzettend aan het naaien is.Bah.
Ik heb meer de indruk dat bol.com de insteek heeft dat TS hen aan het naaien is.
pi_189214350
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:24 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb meer de indruk dat bol.com de insteek heeft dat TS hen aan het naaien is.
Maar dat maakt niet uit want bol moet aantonen dat er een iPhone verzonden is. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')