klopt, alleen wordt er in dit topic netjes omgegaan met de bewoordingen en is het gewoon een ervaring topic.quote:Op maandag 30 september 2019 22:46 schreef klipper het volgende:
Naming and shaming was toch niet toegestaan......
En nu sturen hun waarschijnlijk dat er een powerbank inzit ipv de verstuurde iphone, dit kan wel eens lang gaan duren.quote:Op maandag 30 september 2019 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
je retourzending is ontvangen, nu moet hij nog goedgekeurd worden
Daar ga ik wel van uit dat ik dit morgen ontvang ja per mail.quote:Op maandag 30 september 2019 22:53 schreef cunial het volgende:
[..]
En nu sturen hun waarschijnlijk dat er een powerbank inzit ipv de verstuurde iphone, dit kan wel eens lang gaan duren.
Dat weet ik wel bijna zeker.And so the soap continues!quote:Op maandag 30 september 2019 22:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit dat ik dit morgen ontvang ja per mail.
Dit is de eerste keer dat het mag, toch?quote:Op maandag 30 september 2019 22:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, alleen wordt er in dit topic netjes omgegaan met de bewoordingen en is het gewoon een ervaring topic.
De manier waarop ze met TS omgaan, is werkelijk waar te gek voor woorden. Ze kunnen namelijk ook niet bewijzen dat de IPHONE is afgeleverd. Anders hadden ze die bewijzen wel aan Ts gestuurd. Nu is het gewoon tijd rekken zodat ze hopen dat ts het hier bij laat zitten, wat hij dus niet doet.quote:Op maandag 30 september 2019 23:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat het mag, toch?
En bol.com kan zich niet verdedigen
Wij horen hier alleen de kant van TS, toch?quote:Op maandag 30 september 2019 23:14 schreef kol7680 het volgende:
[..]
De manier waarop ze met TS omgaan, is werkelijk waar te gek voor woorden. Ze kunnen namelijk ook niet bewijzen dat de IPHONE is afgeleverd. Anders hadden ze die bewijzen wel aan Ts gestuurd. Nu is het gewoon tijd rekken zodat ze hopen dat ts het hier bij laat zitten, wat hij dus niet doet.
Doe ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 07:55 schreef kol7680 het volgende:
Benieuwd naar vandaag, vandaag zal TS te horen krijgen dat retour verwerkt is geworden met powerbank.
Hou ons op de hoogte ts.
Hier wordt alleen bevestigd dat er 1 artikel in goede orde ontvangen is. Dit is geen ontvangstbevestiging dat de iPhone ontvangen is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 07:57 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Doe ik.
Dit staat in mijn bol acccount:
We hebben 1 retour artikel 30 september 2019 goed ontvangen. Je krijgt een mail zodra de retourzending is verwerkt.
We betalen je dan meteen terug. Je hebt al betaald met iDEAL. Het geld staat dan binnen 3 werkdagen op je rekening.
Nog best vaag dit. Geef gewoon als Bol dat nu verkeerde artikel is ontvangen je geld terug krijgt. Jezus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.
Er is hoop aan de horizonn?
Ik kan me voorstellen dat Bol.com wekelijks meerdere keren genaaid wordt op een dergelijke manier door oplichters. Ik snap best dat ze het zekere voor het onzekere nemen vanuit dat perspectief.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:35 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Nog best vaag dit. Geef gewoon als Bol dat nu verkeerde artikel is ontvangen je geld terug krijgt. Jezus.
Dat begrijp ik, maar ze kunnen deze zaak toch nooit winnen?ts heeft keurig verkeerde artikel toegestuurd, en doet alles wat in zijn macht ligt zijn geld terug te krijgen.Bol stelt zich heel klantonvriendelijk op in deze zaak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:41 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Bol.com wekelijks meerdere keren genaaid wordt op een dergelijke manier door oplichters. Ik snap best dat ze het zekere voor het onzekere nemen vanuit dat perspectief.
Ik vermoed van niet en ik vermoed dat dit gewoon een standaard-reactie betreft en dat men de case niet inhoudelijk ingezien heeft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.
Er is hoop aan de horizonn?
Wat wilt men goed of afkeuren?Enige wat ik me kan voorstellen is dat er een serienummer aan de powerbank is gekoppeld en checken met hun inventaris of die missend is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:52 schreef baskick het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet en ik vermoed dat dit gewoon een standaard-reactie betreft en dat men de case niet inhoudelijk ingezien heeft.
Heeft vermoedelijk gekeken o.b.v. ordernummer of her retour is ontvangen (positief) en of het is goedgekeurd (negatief). Standaard-conclusie: meer informatie volgt zodra retour is goedgekeurd.
Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:00 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Wat wilt men goed of keuren?Enige wat ik me kan voorstellen is dat er een serienummer aan de powerbank is gekoppeld en checken met hun inventaris of die missend is.
Dan nog, daar kan ook iets mis gaan.
Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:02 schreef baskick het volgende:
[..]
Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.
klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.
Er is hoop aan de horizonn?
Dan sta je nu nog sterker TS.slim bezig!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Klacht.nl en dergelijke sites nemen vaak contact op, hoe ze dat doen weet ik niet, maar vaak werken ze wel samen met zulke bedrijven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?
Hebben ze ook een bedrag genoemd?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:09 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.
Daar heb je dan als klant recht op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:42 schreef baskick het volgende:
[..]
Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |