abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 30 september 2019 @ 22:51:05 #31
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189200428
quote:
3s.gif Op maandag 30 september 2019 22:46 schreef klipper het volgende:
Naming and shaming was toch niet toegestaan......
klopt, alleen wordt er in dit topic netjes omgegaan met de bewoordingen en is het gewoon een ervaring topic.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189200456
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 22:48 schreef mschol het volgende:

[..]

je retourzending is ontvangen, nu moet hij nog goedgekeurd worden ;)
En nu sturen hun waarschijnlijk dat er een powerbank inzit ipv de verstuurde iphone, dit kan wel eens lang gaan duren.
pi_189200497
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:53 schreef cunial het volgende:

[..]

En nu sturen hun waarschijnlijk dat er een powerbank inzit ipv de verstuurde iphone, dit kan wel eens lang gaan duren.
Daar ga ik wel van uit dat ik dit morgen ontvang ja per mail.
pi_189200576
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 22:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Daar ga ik wel van uit dat ik dit morgen ontvang ja per mail.
Dat weet ik wel bijna zeker.And so the soap continues!
pi_189200765
quote:
99s.gif Op maandag 30 september 2019 22:51 schreef Nizno het volgende:

[..]

klopt, alleen wordt er in dit topic netjes omgegaan met de bewoordingen en is het gewoon een ervaring topic.
Dit is de eerste keer dat het mag, toch?
En bol.com kan zich niet verdedigen
pi_189200817
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 23:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer dat het mag, toch?
En bol.com kan zich niet verdedigen
De manier waarop ze met TS omgaan, is werkelijk waar te gek voor woorden. Ze kunnen namelijk ook niet bewijzen dat de IPHONE is afgeleverd. Anders hadden ze die bewijzen wel aan Ts gestuurd. Nu is het gewoon tijd rekken zodat ze hopen dat ts het hier bij laat zitten, wat hij dus niet doet.
pi_189200865
Tuurlijk laat TS dit niet zitten. iPhones zijn schijtduur.
pi_189200986
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 23:14 schreef kol7680 het volgende:

[..]

De manier waarop ze met TS omgaan, is werkelijk waar te gek voor woorden. Ze kunnen namelijk ook niet bewijzen dat de IPHONE is afgeleverd. Anders hadden ze die bewijzen wel aan Ts gestuurd. Nu is het gewoon tijd rekken zodat ze hopen dat ts het hier bij laat zitten, wat hij dus niet doet.
Wij horen hier alleen de kant van TS, toch?

Hij/zij komt op mij redelijk over. Maar bol.com staat niet bekend als een boevenbende die lukraak iemand van oplichting beschuldigd.
  maandag 30 september 2019 @ 23:37:31 #39
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_189201191
Ach ja, Bol, de webwinkel die ongevraagd meteen geld terugstort als een artikel gekocht in de aanbieding niet gerepareerd kan worden. En dan verbaasd opkijken als je vertelt dat dat wettelijk niet mag. :')
pi_189202642
Benieuwd naar vandaag, vandaag zal TS te horen krijgen dat retour verwerkt is geworden met powerbank.

Hou ons op de hoogte ts.
pi_189202657
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 07:55 schreef kol7680 het volgende:
Benieuwd naar vandaag, vandaag zal TS te horen krijgen dat retour verwerkt is geworden met powerbank.

Hou ons op de hoogte ts.
Doe ik.

Dit staat in mijn bol acccount:


We hebben 1 retour artikel 30 september 2019 goed ontvangen. Je krijgt een mail zodra de retourzending is verwerkt.

We betalen je dan meteen terug. Je hebt al betaald met iDEAL. Het geld staat dan binnen 3 werkdagen op je rekening.
pi_189202704
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 07:57 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Doe ik.

Dit staat in mijn bol acccount:


We hebben 1 retour artikel 30 september 2019 goed ontvangen. Je krijgt een mail zodra de retourzending is verwerkt.

We betalen je dan meteen terug. Je hebt al betaald met iDEAL. Het geld staat dan binnen 3 werkdagen op je rekening.
Hier wordt alleen bevestigd dat er 1 artikel in goede orde ontvangen is. Dit is geen ontvangstbevestiging dat de iPhone ontvangen is.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189202729
Gewoon een standaard bevestiging.
Tap tap tap
pi_189202789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een standaard bevestiging.
Aw, k.
pi_189202993
Update klachtenkompas:

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.


Er is hoop aan de horizonn?
pi_189203011
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.


Er is hoop aan de horizonn?
Nog best vaag dit. Geef gewoon als Bol dat nu verkeerde artikel is ontvangen je geld terug krijgt. Jezus.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:41:15 #47
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_189203079
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:35 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Nog best vaag dit. Geef gewoon als Bol dat nu verkeerde artikel is ontvangen je geld terug krijgt. Jezus.
Ik kan me voorstellen dat Bol.com wekelijks meerdere keren genaaid wordt op een dergelijke manier door oplichters. Ik snap best dat ze het zekere voor het onzekere nemen vanuit dat perspectief. 14.gif
pi_189203120
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:41 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat Bol.com wekelijks meerdere keren genaaid wordt op een dergelijke manier door oplichters. Ik snap best dat ze het zekere voor het onzekere nemen vanuit dat perspectief. 14.gif
Dat begrijp ik, maar ze kunnen deze zaak toch nooit winnen?ts heeft keurig verkeerde artikel toegestuurd, en doet alles wat in zijn macht ligt zijn geld terug te krijgen.Bol stelt zich heel klantonvriendelijk op in deze zaak.
pi_189203202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.

Er is hoop aan de horizonn?
Ik vermoed van niet en ik vermoed dat dit gewoon een standaard-reactie betreft en dat men de case niet inhoudelijk ingezien heeft.

Heeft vermoedelijk gekeken o.b.v. ordernummer of her retour is ontvangen (positief) en of het is goedgekeurd (negatief). Standaard-conclusie: meer informatie volgt zodra retour is goedgekeurd.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189203311
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:52 schreef baskick het volgende:

[..]

Ik vermoed van niet en ik vermoed dat dit gewoon een standaard-reactie betreft en dat men de case niet inhoudelijk ingezien heeft.

Heeft vermoedelijk gekeken o.b.v. ordernummer of her retour is ontvangen (positief) en of het is goedgekeurd (negatief). Standaard-conclusie: meer informatie volgt zodra retour is goedgekeurd.
Wat wilt men goed of afkeuren?Enige wat ik me kan voorstellen is dat er een serienummer aan de powerbank is gekoppeld en checken met hun inventaris of die missend is.
Dan nog, daar kan ook iets mis gaan in hun systemen.
pi_189203331
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:00 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Wat wilt men goed of keuren?Enige wat ik me kan voorstellen is dat er een serienummer aan de powerbank is gekoppeld en checken met hun inventaris of die missend is.
Dan nog, daar kan ook iets mis gaan.
Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189203446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:02 schreef baskick het volgende:

[..]

Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.
Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.
pi_189203666
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.


Er is hoop aan de horizonn?
klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?
pi_189203734
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
pi_189203745
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Dan sta je nu nog sterker TS.slim bezig!
pi_189203753
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:23 schreef mschol het volgende:

[..]

klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?
Klacht.nl en dergelijke sites nemen vaak contact op, hoe ze dat doen weet ik niet, maar vaak werken ze wel samen met zulke bedrijven.

Zelf ook wel eens gehad met een philips baby monitor die het simpelweg niet deed qua ontvangst buiten de ruimte.

Hard geklaagd op klacht.nl, kreeg opeens mail van philips en gratis een nieuwe verbeterde versie voor nop.

Idem voor een difrax melkfles opwarmding, deed het nauwelijks en lekte aan alle kanten.
Ook nieuw ding gekregen op dezelfde wijze.

Het kan dus wel.
pi_189203762
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Hebben ze ook een bedrag genoemd?
pi_189203774
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:29 schreef Taiga het volgende:

[..]

Hebben ze ook een bedrag genoemd?
Nee.
pi_189203987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:09 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.
Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189204021
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:42 schreef baskick het volgende:

[..]

Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.
Daar heb je dan als klant recht op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')