abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189203331
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:00 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Wat wilt men goed of keuren?Enige wat ik me kan voorstellen is dat er een serienummer aan de powerbank is gekoppeld en checken met hun inventaris of die missend is.
Dan nog, daar kan ook iets mis gaan.
Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189203446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:02 schreef baskick het volgende:

[..]

Het geretourneerde komt niet overeen met hetgeen zij claimen dat er verzonden is. En het is niet uit te sluiten dat Bol daar bewijs voor aan kan leveren.
Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.
pi_189203666
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:34 schreef Newone82 het volgende:
Update klachtenkompas:

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je het verkeerde artikel inmiddels geretourneerd hebt. Zodra deze door ons ontvangen en goedgekeurd is, krijg je meer informatie over een terugbetaling.


Er is hoop aan de horizonn?
klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?
pi_189203734
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
pi_189203745
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Dan sta je nu nog sterker TS.slim bezig!
pi_189203753
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:23 schreef mschol het volgende:

[..]

klachtenkompas is geen bol? wat hebben die ermee te maken?
Klacht.nl en dergelijke sites nemen vaak contact op, hoe ze dat doen weet ik niet, maar vaak werken ze wel samen met zulke bedrijven.

Zelf ook wel eens gehad met een philips baby monitor die het simpelweg niet deed qua ontvangst buiten de ruimte.

Hard geklaagd op klacht.nl, kreeg opeens mail van philips en gratis een nieuwe verbeterde versie voor nop.

Idem voor een difrax melkfles opwarmding, deed het nauwelijks en lekte aan alle kanten.
Ook nieuw ding gekregen op dezelfde wijze.

Het kan dus wel.
pi_189203762
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:28 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met Bol.com en die dame wist me te vertellen dat ik geld terug krijg. Opgenomen.
Hebben ze ook een bedrag genoemd?
pi_189203774
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:29 schreef Taiga het volgende:

[..]

Hebben ze ook een bedrag genoemd?
Nee.
pi_189203987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:09 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dan hadden ze toch ook allang bewijs geleverd aan TS dat iPHone is geleverd?Dat hebben ze niet gedaan.
Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189204021
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:42 schreef baskick het volgende:

[..]

Waarom zouden ze TS bewijs moeten leveren? Dat ze het niet hebben gedaan, betekent niet per definitie dat ze het niet hebben.
Daar heb je dan als klant recht op.
pi_189204046
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:44 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Daar heb je dan als klant recht op.
Zulke beweringen hebben meer waarde met bron :O
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189204396
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Klacht.nl en dergelijke sites nemen vaak contact op, hoe ze dat doen weet ik niet, maar vaak werken ze wel samen met zulke bedrijven.

Zelf ook wel eens gehad met een philips baby monitor die het simpelweg niet deed qua ontvangst buiten de ruimte.

Hard geklaagd op klacht.nl, kreeg opeens mail van philips en gratis een nieuwe verbeterde versie voor nop.

Idem voor een difrax melkfles opwarmding, deed het nauwelijks en lekte aan alle kanten.
Ook nieuw ding gekregen op dezelfde wijze.

Het kan dus wel.
Ook eens mot gehad met een bedrijf over een iPad die na twee maanden nog niet geleverd was, met het ene kutsmoesje na het andere. Toen een bericht op klacht.nl gezet, samen met tientallen anderen, en toen was het vrij snel geregeld. Terwijl ze me daarvoor nog zowat hadden uitgescholden aan de telefoon.
Tap tap tap
pi_189205508
In telefoongesprek vanmorgen zeiden ze dat ik uiterlijk morgen meer zou horen hoe retour verwerkt zou worden.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:25:27 #64
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189205557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:21 schreef Newone82 het volgende:
In telefoongesprek vanmorgen zeiden ze dat ik uiterlijk morgen meer zou horen hoe retour verwerkt zou worden.
Had je het Juridisch Loket al gebeld?

Ik zou dat sowieso doen en niet eerst de reactie van Bol.com afwachten.

Hoe beter voorbereid je bent hoe beter :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189206491
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Had je het Juridisch Loket al gebeld?

Ik zou dat sowieso doen en niet eerst de reactie van Bol.com afwachten.

Hoe beter voorbereid je bent hoe beter :Y
Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:26:02 #66
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189206580
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.

Ik zou in die nieuwe brief dit ook vermelden, dat je met het Juridisch Loket gebeld hebt en dat zij dat zeiden, dat hun allang aan hadden moeten tonen dat die geleverd zou zijn geweest.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189206626
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik zou in die nieuwe brief dit ook vermelden, dat je met het Juridisch Loket gebeld hebt en dat zij dat zeiden, dat hun allang aan hadden moeten tonen dat die geleverd zou zijn geweest.
Ga ik doen.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:28:21 #68
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_189206640
Dat klacht.nl is toch wel een interessante en krachtige site blijkbaar.
Vreemd dat ik het niet kende.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_189206654
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.

Duidelijk verhaal.Snap ook niet dat ze dit al niet gedaan hebben dat aantonen.Succes met nieuwe brief sturen.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:29:26 #70
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189206664
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.

Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
Where law ends, tyrrany begins.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:30:54 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189206700
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef Gunner het volgende:

[..]

Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
sowieso stond daar er een termijn in de brief, die termijn is nog niet eens verlopen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:31:28 #72
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189206710
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:30 schreef Nizno het volgende:

[..]

sowieso stond daar er een termijn in de brief, die termijn is nog niet eens verlopen.
precies, als je wilt dat mensen je serieus nemen ga dan niet lopen drammen......
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189206919
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef Gunner het volgende:

[..]

Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
Doe ik, maar brief gaat op aanraden van Juridisch loket nogmaals de deur uit.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:44:10 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189206938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:43 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Doe ik, maar brief gaat op aanraden van Juridisch loket nogmaals de deur uit.
ik zie de meerwaarde er totaal niet van in.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189207007
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef Gunner het volgende:

[..]

ik zie de meerwaarde er totaal niet van in.
Dat mag ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')