abonnement Unibet Coolblue
pi_189207389
Juridisch loket lult soms ook een beetje uit de nek, zijn vaak toch studenten die nog in opleiding zijn.

Nogmaals een brief versturen heeft geen meerwaarde want ze hebben die brief al.

Het balletje rol ook al, ik zou em pas versturen als ze nu weer alsnog zeggen dat je je geld niet terug krijgt zonder ook maar enig vorm van bewijs te leveren dat jij het juiste product wel gekregen zou hebben.
pi_189208579
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Juridisch loket lult soms ook een beetje uit de nek, zijn vaak toch studenten die nog in opleiding zijn.

Nogmaals een brief versturen heeft geen meerwaarde want ze hebben die brief al.
Dit. En de ontvangst ervan is bevestigd.

quote:
Het balletje rol ook al, ik zou em pas versturen als ze nu weer alsnog zeggen dat je je geld niet terug krijgt zonder ook maar enig vorm van bewijs te leveren dat jij het juiste product wel gekregen zou hebben.
Nou, je stelt ze in gebreke, stelt een termijn, en als ze die laten verlopen, ga je hetzelfde herhalen via een ander kanaal? Daar zie ik geen voordelen in. Je maakt jezelf m.i. ook ongeloofwaardig.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189213455
Krijg nu net mail met het volgende

  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:30:23 #79
408813 crew  trein2000
pi_189213479
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:06 schreef baskick het volgende:

[..]

Dit. En de ontvangst ervan is bevestigd.
[..]

Nou, je stelt ze in gebreke, stelt een termijn, en als ze die laten verlopen, ga je hetzelfde herhalen via een ander kanaal? Daar zie ik geen voordelen in. Je maakt jezelf m.i. ook ongeloofwaardig.
Dat dus. Als ze niet leveren (of geld terug zou ik ook niet moeilijk over doen in dit geval) kun je 3 dingen doen. Het er bij laten. Naar de klachtencommissie of naar de kantonrechter. Aan TS de keus.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189213533
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:28 schreef Newone82 het volgende:
Krijg nu net mail met het volgende

[ afbeelding ]
Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
pi_189213754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:34 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.

Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:

Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
pi_189213798
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.

Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:

Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
Niet normaal.Wat een bizarre manier van handelen door Bol.
pi_189213846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:34 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
Ik kreeg die ook zondag, maar nu nog eens. Iets klopt hier niet...pakket stond vandaag op aangekomen, nu niet meer.
pi_189213896
Via zakelijke track en trace staat aangekomen



En als je verder klikt per vandaag op Datumdi 1 okt.
Tijd18:00
PlaatsNL
StatusZending is bij PostNL
pi_189213898
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ik kreeg die ook zondag, maar nu nog eens. Iets klopt hier niet...pakket stond vandaag op aangekomen, nu niet meer.
Overal screenshots/foto's van maken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189213908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:59 schreef Newone82 het volgende:
Via zakelijke track en trace staat aangekomen

[ afbeelding ]

En als je verder klikt per vandaag op Datumdi 1 okt.
Tijd18:00
PlaatsNL
StatusZending is bij PostNL
Dan is de zending terug gestuurt als ik het zo zie.WTFF!
pi_189213936
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Overal screenshots/foto's van maken.
Dat. En gesprekken opnemen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_189214116


Dit staat in mijn bol account, net met postnl contact opgenomen en retourpakket lijkt inderdaad terug afzender te zijn gegaan.
pi_189214123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.

Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:

Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
Huh? Wat bizar. Dit verhaal wordt wel steeds gekker.

Of zouden ze je pakket nu stiekem retour sturen met toch die Iphone erin? 😂
pi_189214153
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:13 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Huh? Wat bizar. Dit verhaal wordt wel steeds gekker.

Of zouden ze je pakket nu stiekem retour sturen met toch die Iphone erin? 😂
Zie bovenstaand in mijn bol account. Ze beroepen zich nu op track en trace. Terwijl in mijn bol account staat dat pakket met powerbank er in is aangekomen.
pi_189214196
Bol.com; normaal doen en TS vergoeden voor jullie fout.
pi_189214219
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Zie bovenstaand in mijn bol account. Ze beroepen zich nu op track en trace. Terwijl in mijn bol account staat dat pakket met powerbank er in is aangekomen.
Vreemd verhaal dit. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat bol.com iets “retour afzender” doet. Of je naam geeft daar bij het binnenkomen van dat pakket al een red flag nu gezien je dossier over deze zaak.

Vanuit het perspectief van bol.com is dat ook nog wel te begrijpen:
Je bestelt een Iphone. Je ontvangt iets anders. Bol.com vindt jouw claim, om wat voor reden dan ook, onterecht of verdacht. Ze accepteren hem daarom niet. (Dat zouden ze dan best wat meer mogen onderbouwen, maar soit).
Jij stuurt, ondanks weigeren claim, toch wat retour. Maarja. Een iphone ontvangen en een powerbank terugsturen kan iedereen, dus ja. Waarom zou je dat als bol.com dan accepteren als je het voorgaande verhaal al niet gelooft? En als je die powerbank retour accepteert; wat betaal je dan terug? Gezien de gekoppelde factuur die van een iphone is? Hence; retour
maar retour afzender doen. 🤷♀
pi_189214229
Wat een smerige kutwinkel is bol toch ook geworden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_189214245
Dus je kan gewoon een iPhone bestellen en je geld terug krijgen als je een powerbank retour stuurt?
pi_189214259
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:20 schreef Nober het volgende:
Dus je kan gewoon een iPhone bestellen en je geld terug krijgen als je een powerbank retour stuurt?
Doe normaal gast.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:21:41 #96
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189214263
Waarom blijf je bellen? Want ik denk niet dat je hier met hun nog uit gaat komen.

Ik denk dat ofwel een senior medewerker daar moet ingrijpen. En dat is dan waarschijnlijk door escalatie van je case via het thuiswinkel waarborg. En anders moet je toch ernstig gaan overwegen om te dagvaarden.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189214278
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:19 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Vreemd verhaal dit. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat bol.com iets “retour afzender” doet. Of je naam geeft daar bij het binnenkomen van dat pakket al een red flag nu gezien je dossier over deze zaak.
Dat postnl zegt dat product retour afzender is gegaan geeft toch aan dat Bol.com TS omtzettend aan het naaien is.Bah.
pi_189214289
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een smerige kutwinkel is bol toch ook geworden.
Ja?
Ze accepteren alle retouren als de doos maar compleet is. Ook al is bijvoorbeeld de schuurmachine gebruikt en niet eens een heel klein beetje schoongemaakt. De retour wordt geaccepteerd
pi_189214323
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:22 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dat postnl zegt dat product retour afzender is gegaan geeft toch aan dat Bol.com TS omtzettend aan het naaien is.Bah.
Ik heb meer de indruk dat bol.com de insteek heeft dat TS hen aan het naaien is.
pi_189214350
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:24 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb meer de indruk dat bol.com de insteek heeft dat TS hen aan het naaien is.
Maar dat maakt niet uit want bol moet aantonen dat er een iPhone verzonden is. _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')