Ja dat is waar. China deed ie pitlane naar p10. Hoe ver zou hij nu komen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:15 schreef Mothzor het volgende: [..] Ze zullen alles nieuw steken nu, hij staat toch al achteraan
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:18 schreef wdn het volgende:
nieuwe werkwijze van Red Bull: albon veneukt vettels eerste gedeelte van de kwalificatie. Over 3 minuten knalt Gasly eraf voor een 2de code rood
quote:
Als ze de FIA niet meer betalenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:20 schreef potjecreme het volgende:
Wanneer wordt duidelijk dat de Ferrari illegaal is.
Als het Ferrari is dan is het altijd legaal , zo niet dan maken ze de regels zo dat het wel weer legaal wordquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:20 schreef potjecreme het volgende:
Nooit.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:20 schreef potjecreme het volgende:
Joh.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:24 schreef potjecreme het volgende:
Leclerc heeft zijn tijd op mediums gezet.
Er is sowieso iets niet in de haak als iemand sneller is dan Hamilton.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als het Ferrari is dan is het altijd legaal , zo niet dan maken ze de regels zo dat het wel weer legaal word
Ga door aub. Ik zit te genietenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is sowieso iets niet in de haak als iemand sneller is dan Hamilton.
Overigens is Mercedes het team dat begon met de sjoemeldiesels en dat werd toegestaan, en was het Mercedes dat met te lage bandenspanning mocht rijden. Het was ook Mercedes dat de banden met bandenwarmers en al mocht buitenzetten om Ferrari te hinderen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Niks aan gelogen anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
daarna mag je naar toro rosso om even uit te rustenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:33 schreef hjansen82 het volgende:
Monopolie bij Red Bull voor Albon.
Uw gaat direct naar de achterhoeven, maar u passeert eerst Helmut Marko.
Tja, kijk er niet eens meer van op. Wordt met het weekend gekker die Sjek.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:35 schreef MAJESTICS het volgende:
Wat een kutvraag van Jack. Waarom zou 307 speciaal zijn? Gaat hij dat nu elk raceweekend vragen?
Reactie van Kimi was wel weer goudquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:35 schreef MAJESTICS het volgende:
Wat een kutvraag van Jack. Waarom zou 307 speciaal zijn? Gaat hij dat nu elk raceweekend vragen?
Dit indd..... sinds wanneer is dat een speciaal iets? 😖🤦♂️quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:35 schreef MAJESTICS het volgende:
Misschien moet hij het bij race 326 nog een keer proberen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:35 schreef MAJESTICS het volgende:
Ik niet. Met de huidige auto's kan een relatief kleine aerodynamische verandering een wereld van verschil makenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:39 schreef Justevo het volgende:
Krijg steeds meer twijfels bij Ferrari, binnen een paar weken zo'n wereld van verschil.
Door de aero updates. De motor was het hele seizoen al de sterkste.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:39 schreef Justevo het volgende:
Krijg steeds meer twijfels bij Ferrari, binnen een paar weken zo'n wereld van verschil.
Dat is al jaren zoquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:39 schreef Tinos85 het volgende:
De top 5 rijdt wel echt in een eigen competitie hier
Het ziet er niet naar uit dat hij binnen 2 tienden kan komen wanneer het er echt om gaat. De auto zal wel weer een losse achterkant hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef Tinos85 het volgende:
Die Ferrari ligt leclerc beter dan Vettel volgens mij.
Bij 322 komt ie gedeeld eerste. Als hij komend jaar volmaakt dan gaat ie dat record dus pakkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moet hij het bij race 326 nog een keer proberen.
In plaats van zijn rijstijl aan de auto aan te passen (want dat werkte niet genoeg) heeft hij de auto aan zijn rijstijl aangepastquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef Tinos85 het volgende:
Die Ferrari ligt leclerc beter dan Vettel volgens mij.
Die zijn illegaal bezig. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:45 schreef Kyran het volgende:
Ferrari zat een paar tienden achter de Mercedes tot een paar races terug. Zelfs de Bulls waren meestal sneller. Nu rijden ze de Mercedesen op een halve seconde, dus hebben ze opeens 0.7 tot 1 seconde gewonnen door een paar aero updates.
Knap, maar wel een beetje mijn twijfels.
Het is pas illegaal als ze gepakt worden héquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Die zijn illegaal bezig. Kan niet anders.
komt puur doordat die auto beter door de bochten gaat. Dat neem je ook nog eens mee de rechte stukken op. Dat telt echt zo hard door.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:45 schreef Kyran het volgende:
Ferrari zat een paar tienden achter de Mercedes tot een paar races terug. Zelfs de Bulls waren meestal sneller. Nu rijden ze de Mercedesen op een halve seconde, dus hebben ze opeens 0.7 tot 1 seconde gewonnen door een paar aero updates.
Knap, maar wel een beetje mijn twijfels.
Ik vind hem echt een prima coureur, maar hij heeft echt totale blackouts soms lijkt het. Dit doet die dan wel weer netjes.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:48 schreef LTVDK het volgende:
Grosjean weer als een beest aan het kwalificeren hoor
ja die doet het wel goedquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:48 schreef LTVDK het volgende:
Une Baquettequote:Op zaterdag 28 september 2019 14:48 schreef LTVDK het volgende:
Die actie in Barcelona was wel het toppunt van zijn blackouts. Rijdt/spint gewoon in op een vol veld.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een prima coureur, maar hij heeft echt totale blackouts soms lijkt het. Dit doet die dan wel weer netjes.
Ja het is met hem altijd een beetje hit of miss, soms is die gewoon meer dan prima maar net zo vaak doet die weer iets raarsquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een prima coureur, maar hij heeft echt totale blackouts soms lijkt het. Dit doet die dan wel weer netjes.
Un ipv une toch?quote:
Tuurlijk werkt het door en snap ik het principe heel goed, maar zo makkelijk is het niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
komt puur doordat die auto beter door de bochten gaat. Dat neem je ook nog eens mee de rechte stukken op. Dat telt echt zo hard door.
Bekijk voor de grap eens de docu over de pole van Luijendijk voor de Indy 500. Dan snap je het principe, hoewel dat op een oval was, maar Indianapolis is niet helemaal volgas
Exact dat wilde ik er nog bij typenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is pas illegaal als ze gepakt worden hé
Het kan alleen als de basis goed isquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het door en snap ik het principe heel goed, maar zo makkelijk is het niet.
Er zijn maar heel weinig voorbeelden te vinden waarbij een team met 1 aero update opeens een seconde weet te winnen t.o.v. de directe concurrenten die natuurlijk ook niet stil staan qua updates.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:45 schreef Kyran het volgende:
Ferrari zat een paar tienden achter de Mercedes tot een paar races terug. Zelfs de Bulls waren meestal sneller.
Unequote:
Une baguettequote:
Ze hebben ook geen seconde gewonnen. Ze hadden ook in de eerste seizoenshelft hun races waar ze goed, misschien wel de beste. Maar ze hadden een te smal aerodynamisch window om de auto goed af te stellen. Als een update die window verbreed maak je het potentieel van de auto dat er al was los.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het door en snap ik het principe heel goed, maar zo makkelijk is het niet.
Er zijn maar heel weinig voorbeelden te vinden waarbij een team met 1 aero update opeens een seconde weet te winnen t.o.v. de directe concurrenten die natuurlijk ook niet stil staan qua updates.
Een nieuwe vloer en voorvleugel kunnen heel veel doen. Precies ook de plek waar Ferrari tot een paar races terug problemen mee had om genoeg downforce te genereren en daarvoor dus alleen goed waren op banen waar minder downforce nodig was.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie tijden net als dat Luyendijk de Indy500 won maar daar geen prijs voor kreeg in 1997 (quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
pole van Luijendijk voor de Indy 500.
Ik zit inmiddels aan cerveza numero triosquote:
Precies volgens schema.... P5quote:
Sowieso ook wel een gigantisch gat van de top 5 naar de rest ...quote:
Die stap maakt Red Bull vaker niet dan wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Geen goede stap van de vrijdag naar de zaterdag
wat dacht je van de nieuwe voorvleugel van redbull in oostenrijk en prompt wonnen ze en waren ze de tot aan de zomerstop zeer competitiefquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kom op Max, zet m voor de Mercedessen
Eerst betalen danquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kom op Max, zet m voor de Mercedessen
Olav zei voor het eerst sinds Schumacher ergens. Heeft vettel of lewis nooit 4 poles op rij gehaald? Dat lijkt me stug te geloven. Is dat echt zo???quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:02 schreef Tinos85 het volgende:
Leclerc gaat voor z’n vierde pole op rij.
Mijn Honda (auto) beviel anders primaquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:05 schreef hjansen82 het volgende:
Net als een Honda motor, als je een proefrit maakt lijkt hij snel te zijn. Maar met de 1ste zondagsrit lijkt alle snelheid verdwenen.
Zijn talent.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:08 schreef LTVDK het volgende:
Ben toch benieuwd wat ze aan die auto van Leclerc hebben gesleuteld hoor, met zo'n groot verschil weer pole pakken.
Kon beterquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wtf Leclerc. Loopt ie nou te bitchen over sector 3
Het webcareteam komt dit zo uitleggen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:08 schreef Gehrman het volgende:
Leclerc 0.4 sneller dan Vettel. Chanant.
Een perfectionist is nooit tevreden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wtf Leclerc. Loopt ie nou te bitchen over sector 3
quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het webcareteam komt dit zo uitleggen.
Opeens de laatste paar wedstrijden vanuit het niet de oppermachtige Mercedessen kwijtrijden lijkt me toch meer een techniek ding.quote:
Op de party mode van Ferrari bedoel jequote:Op zaterdag 28 september 2019 15:10 schreef Justevo het volgende:
Er staat geen maat op Sjarrel op het moment..
Onderaan op Privacy drukken 1xquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:30 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Hoe dan? Lukt mij ook niet ☹
Net training op de phone gekeken zonder geluid en tennis met kiki op de tv.
Geen regen vandaag?
Van Hamilton verbaasd me het niet zo, die verslaat immers maar 6 van de 10 keer zijn teamgenoot. Van Vettel is het wel opvallend omdat hij een seizoen heeft gehad waar hij de kwalificatie ontzettend domineerde.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Olav zei voor het eerst sinds Schumacher ergens. Heeft vettel of lewis nooit 4 poles op rij gehaald? Dat lijkt me stug te geloven. Is dat echt zo???
Mooi mannetje.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een perfectionist is nooit tevreden.
Voor Ferrariquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Olav zei voor het eerst sinds Schumacher ergens. Heeft vettel of lewis nooit 4 poles op rij gehaald? Dat lijkt me stug te geloven. Is dat echt zo???
Dat ook, maar hij rijdt zijn gerenomeerde teamgenoot alweer op een enorme achterstandquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Op de party mode van Ferrari bedoel je
RB/Honda heeft gewoon niet zo'n sterke party mode.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die stap maakt Red Bull vaker niet dan wel.
En gewoon veel minder vermogen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:13 schreef franske19 het volgende:
[..]
RB/Honda heeft gewoon niet zo'n sterke party mode.
Het was dus de laatste 4x pole voor een ferrari. Ik vond het al vreemd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Van Hamilton verbaasd me het niet zo, die verslaat immers maar 6 van de 10 keer zijn teamgenoot. Van Vettel is het wel opvallend omdat hij een seizoen heeft gehad waar hij de kwalificatie ontzettend domineerde.
Zoals in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:14 schreef Justevo het volgende:
Dit is voor Honda toch ook de motor die het over twee weken in Japan moet gaan doen? Dan zou ik hem ook niet helemaal open schroeven.
Valt wel mee als je naar de race pace kijkt. Het is echt die kwali modus.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En gewoon veel minder vermogen natuurlijk.
Het gat is enorm. RB doet het beter op bandenslijtage.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:15 schreef franske19 het volgende:
[..]
Valt wel mee als je naar de race pace kijkt.
Dat lijkt me ook een vrij logische verklaring inderdaad, gewoon op Suzuka lekker kunnen vlammen voor thuispubliek.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:14 schreef Justevo het volgende:
Dit is voor Honda toch ook de motor die het over twee weken in Japan moet gaan doen? Dan zou ik hem ook niet helemaal open schroeven.
Wie had dat gedacht nadat hij zo een beetje de slechtste coureur van de afgelopen 10 jaar niet eens echt compleet vernederde. Ik niet in elk geval.quote:
Op zich is er natuurlijk geen reden om de Ferrari sneller te noemen als Hamilton en Vettel zo dicht bij elkaar zitten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:10 schreef VacaLoca het volgende:
De competitie van Ferrari lijkt Hamilton iig wel te pushen, weer dik voor Bottas maar de Mercedes dus wel echt langzamer dan de Ferrari
quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een vrij logische verklaring inderdaad, gewoon op Suzuka lekker kunnen vlammen voor thuispubliek.
Als ze Leclerc niet steeds naaiden in het begin kon ie mss nog mee doen voor de titelquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:15 schreef Tinos85 het volgende:
Ferrari heeft het wel goed voor elkaar nu hoor.
Vettel zn status neemt hard af natuurlijk. Verloren van Ricciardo en nu ook aan het verliezen van een broekie. Webber verslaan stelt niet veel voor. Alonso had al laten zien dat Kimi ook niet top meer was.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat ook, maar hij rijdt zijn gerenomeerde teamgenoot alweer op een enorme achterstand
Leclerc laat zien wat er in de auto zit...quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op zich is er natuurlijk geen reden om de Ferrari sneller te noemen als Hamilton en Vettel zo dicht bij elkaar zitten.
Renault heeft er meer dan 1000!quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom krijgen we eigenlijk niet gewoon te zien hoeveel PK een auto heeft?
Weet niet of die nieuwe motor er nu in ligt of er alleen in de vrije training ingelezen heeft. Dat zo volgende week helemaal nieuw beginnen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:14 schreef Justevo het volgende:
Geheim. Enige bekend is dat Renault pronkt met 1000+ pkquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk niet dat ze een risico willen nemen met een nieuwe "onbekende" motor op Suzuka. Misschien dat ze die motor in de vrije trainingen erin hadden liggen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Weet niet of die nieuwe motor er nu in ligt of er alleen in de vrije training ingelezen heeft. Dat zo volgende week helemaal nieuw beginnen.
Waar blijkt dit uit?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gat is enorm. RB doet het beter op bandenslijtage.
Alonso versloeg Kimi idd ook al met meer marge dan Vettel dat deed.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel zn status neemt hard af natuurlijk. Verloren van Ricciardo en nu ook aan het verliezen van een broekie. Webber verslaan stelt niet veel voor. Alonso had al laten zien dat Kimi ook niet top meer was.
Ja, maar je kunt zo'n aanstormend talent als Leclerc natuurlijk niet vergelijken met een invalkracht als Bottas.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Leclerc laat zien wat er in de auto zit...
Hij maakte zelf ook vrij veel foutjes in het begin.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ze Leclerc niet steeds naaiden in het begin kon ie mss nog mee doen voor de titel
quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ze Leclerc niet steeds naaiden in het begin kon ie mss nog mee doen voor de titel
Zie Oostenrijk.quote:
Grip gevonden. Motor is al vanaf race 1 superieur aan alles en iedereen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opeens de laatste paar wedstrijden vanuit het niet de oppermachtige Mercedessen kwijtrijden lijkt me toch meer een techniek ding.
Ik vermoed dat Verstappen na Abu Dhabi op P5 in de stand staat.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Boeiend. Enige wat telt is P1.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Verstappen na Abu Dhabi op P5 in de stand staat.
Mwah, 1ste rijder van Mercedes is maar net sneller dan de 2de rijder van Ferrari.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op zich is er natuurlijk geen reden om de Ferrari sneller te noemen als Hamilton en Vettel zo dicht bij elkaar zitten.
P1 was al bekend na Australiëquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:20 schreef franske19 het volgende:
[..]
Boeiend. Enige wat telt is P1.
Omdat als bekend wordt dat Ferrari 1200PK heeft de lol ervan af is?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geheim. Enige bekend is dat Renault pronkt met 1000+ pk
Omdat 'PK' geen goede eenheid is en bovendien is het nooit constant.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef HiDiHo het volgende:
Dat kunnen ze toch meten op een rollenbank?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat 'PK' geen goede eenheid is en bovendien is het nooit constant.
Die zijn bang dat hij dan compleet ingemaakt wordt door Leclerc.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:19 schreef MakkieR het volgende:
Fokkers die zeggen dat Max beslist niet naar Ferrari moet gaan
Benieuwd naar Weltschmerz zn reactie die ongetwijfeld gaat over de achterkant van de Ferrariquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Alonso versloeg Kimi idd ook al met meer marge dan Vettel dat deed.
Onzin. Max rijdt iedereen de moeder op dit moment.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die zijn bang dat hij dan compleet ingemaakt wordt door Leclerc.
Dat zou toch fantastisch zijn. Ik roep dat al maanden. Zou ook goed zijn voor bijv. Albon.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:21 schreef Kyran het volgende:
Als Vettel nou even stoeltje wisselt met Max hebben we een mooi WK volgend jaar
Weet je wat grappig is: hoe snel we onze mening over Ferrari kunnen veranderen. Immers een paar weken geleden was Ferrari nog bagger vergeleken met Redbull en Mercedes.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:21 schreef Kyran het volgende:
Als Vettel nou even stoeltje wisselt met Max hebben we een mooi WK volgend jaar
Ja, maar dat riedeltje dat als Hamilton snel is het aan Hamilton ligt en als Vettel snel is het aan de Ferrari ligt kennen we natuurlijk al jaren, en is nog steeds onzin.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mwah, 1ste rijder van Mercedes is maar net sneller dan de 2de rijder van Ferrari.
Nee de gemiddelde mening van Fok was dat Ferrari een bagger auto heeft.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die zijn bang dat hij dan compleet ingemaakt wordt door Leclerc.
Ja...gister zei hij dat hij 1e zou wordenquote:
Tot aan de zomerstop was dat toch ook gewoon zo.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:25 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee de gemiddelde mening van Fok was dat Ferrari een bagger auto heeft.
Zaten jullie je daar ook aan te ergeren, lijkt wel alsof Max een beetje overmoedig begint te worden. Ben er namelijk niet meer zo zeker van dat max een toekomstige kampioen is, eerder een goede coureur zoals Hulkenberg, veel meer ook niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...gister zei hij dat hij 1e zou worden
Dat ja....gister lachte ik hem al uitquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zaten jullie je daar ook aan te ergeren, lijkt wel alsof Max een beetje overmoedig begint te worden. Ben er namelijk niet meer zo zeker van dat max een toekomstige kampioen is, eerder een goede coureur zoals Hulkenberg, veel meer ook niet.
Als het een natte kwalificatie zou zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...gister zei hij dat hij 1e zou worden
Ja dat is waar...ik miste de regenquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als het een natte kwalificatie zou zijn.
Daar heb ik eigenlijk ook al niet meer zoveel geloof in, hij kan winnen met regen, maar hij kan ook ontzettend stuntelen met regen. is echt geen zekerheidje max in regen dat hij wint.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als het een natte kwalificatie zou zijn.
Kan je iets specifieker zijn? Ik wil je beste geloven hoor maar dan moet ik wel weten waar ik op moet lettenquote:
Dat had je kunnen weten als je ook de junior klassen zou volgenquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht nadat hij zo een beetje de slechtste coureur van de afgelopen 10 jaar niet eens echt compleet vernederde. Ik niet in elk geval.
Was het ook met de beste motor erin.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:25 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee de gemiddelde mening van Fok was dat Ferrari een bagger auto heeft.
Dat waren ze ook. Maar wat Red Bull sinds oostenrijk had, heeft ferrari eigenlijk sinds spa. Die hebben wat gevonden in hun afstelling/vleugels of waar dan ook waardoor dat ding nu ineens ook kan sturen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is: hoe snel we onze mening over Ferrari kunnen veranderen. Immers een paar weken geleden was Ferrari nog bagger vergeleken met Redbull en Mercedes.
Nee maar met regen is het voordeel van vermogen weg bij Ferrari en Mercedesquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk ook al niet meer zoveel geloof in, hij kan winnen met regen, maar hij kan ook ontzettend stuntelen met regen. is echt geen zekerheidje max in regen dat hij wint.
Naja dat Vettel snel is begint steeds ongeloofwaardiger te worden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar dat riedeltje dat als Hamilton snel is het aan Hamilton ligt en als Vettel snel is het aan de Ferrari ligt kennen we natuurlijk al jaren, en is nog steeds onzin.
Wellicht, maar tegenover Ericsson vond ik hem echt niet sterk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten als je ook de junior klassen zou volgen
Hij klonk zelf niet ontevreden over de auto. Maar op zich zou hij zich met zijn laatste rondje 2 tienden moeten verbeteren, en hij verbetert zich eigenlijk niet. Leclerc verslaan zat er gewoon niet in vandaag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Benieuwd naar Weltschmerz zn reactie die ongetwijfeld gaat over de achterkant van de Ferrari
En Ferrari had ook al meer dan 1000 pk, volgens Mixk Schumacher na zijn test in de Ferrari.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geheim. Enige bekend is dat Renault pronkt met 1000+ pk
Mja dat ligt meer aan RBR dan aan Verstappen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zaten jullie je daar ook aan te ergeren, lijkt wel alsof Max een beetje overmoedig begint te worden. Ben er namelijk niet meer zo zeker van dat max een toekomstige kampioen is, eerder een goede coureur zoals Hulkenberg, veel meer ook niet.
RBR zou hem immers wel even de jongste wereldkampioen ooit maken, geloven jullie nog in dat verhaal.
Qualy in de regen op een zoveelste stomme vraag van Olaf. Tot nu toe rijd Max zijn teamgenoten de moeder. Dus tot dat afneemt, heb ik nog wel vertrouwen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
RBR zou hem immers wel even de jongste wereldkampioen ooit maken, geloven jullie nog in dat verhaal.
Maar dat is juist het punt wat ik wil zeggen, dat er niks over te zeggen valt. Ferrari is en blijft een super team. Als Ferrari Max een kans bied dan hoef je niet lang na te denken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat waren ze ook. Maar wat Red Bull sinds oostenrijk had, heeft ferrari eigenlijk sinds spa. Die hebben wat gevonden in hun afstelling/vleugels of waar dan ook waardoor dat ding nu ineens ook kan sturen.
Dat is kolder natuurlijk. Hulkenberg zit tegen het einde van zijn carrière, heeft nooit een podium gescoord, zelden echt goeie acties laten zien en Max zit aan het begin van zijn carrière, heeft al tig podiums en wins en laat met grote regelmaat echt strakke acties zien.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
Ben er namelijk niet meer zo zeker van dat max een toekomstige kampioen is, eerder een goede coureur zoals Hulkenberg, veel meer ook niet.
Tuurlijk jongen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En dat is een tekortkoming van Max dat het niet gelukt is?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dan in 2021 toch lekker naar Mercedes/Ferrari?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat is een tekortkoming van Max dat het niet gelukt is?
Max is op dit moment gewoon absolute wereldtop. Z’n bolide echter niet.
Ferrari zou wel episch zijn. Blijft toch wel het ultieme racemerk. Alleen oranje-rood vloekt als de tering.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:43 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Dan in 2021 toch lekker naar Mercedes/Ferrari?
Dat was hij welquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Wellicht, maar tegenover Ericsson vond ik hem echt niet sterk.
Dat was ook waarom Ricciardo wegging. Nee ik geloof dat niet, maar dat is vooral omdat RBR geen topteam is. Mercedes kan/kon Hamilton, Rosberg of welke goede coureur dan ook wereldkampioen maken. RBR moet wereldkampioen gemaakt worden door een coureur. De vraag is of Verstappen dat kan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat Max bij RBR blijft als ze volgend jaar geen winnende auto hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:43 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Hulkenberg in een Ferrari of Mercedes haalt net zoveel zeges als Bottas of LeClerc, Hulkenberg heeft geen top auto en dus win je ook niet automatisch. Ik probeer te zeggen is dat we met zijn allen Max aan het overschatten zijn. Max is een geweldige coureur, maar F1 bestaat grotendeels uit geweldige coureurs.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is kolder natuurlijk. Hulkenberg zit tegen het einde van zijn carrière, heeft nooit een podium gescoord, zelden echt goeie acties laten zien en Max zit aan het begin van zijn carrière, heeft al tig podiums en wins en laat met grote regelmaat echt strakke acties zien.
Max vergelijken met hulkenberg slaat als een lul op een drumstel en dat weet je zelf best ook wel.
Of hij ooitwereldkampioen gaat worden zal voornamelijk van het materiaal af hangen. En dat is koffie dik kijken.
Mee eens.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was ook waarom Ricciardo wegging. Nee ik geloof dat niet, maar dat is vooral omdat RBR geen topteam is. Mercedes kan/kon Hamilton, Rosberg of welke goede coureur dan ook wereldkampioen maken. RBR moet wereldkampioen gemaakt worden door een coureur. De vraag is of Verstappen dat kan.
Dat heeft niet alleen te maken met snelheid. Ten eerste ben ik daar niet zo van onder de indruk, omdat hij maar marginaal sneller was dan Ricciardo en die heeft eigenlijk alleen op zijn palmares dat hij ietsje beter was dan Vettel terwijl die totaal niet met die auto uit de voeten kon. Tegenover Hulkenberg is hij ook weer allesbehalve verpletterend.
Daarnaast moet een coureur zorgen dat de auto naar hem toegroeit. Het lijkt heel leuk dat hij zo'n enorm gat slaat met Gasly en waarschijnlijk Albon, maar dat me teveel aan Alonso denken. Aan relatief heel goed zijn met een slechte auto wordt je geen WK als je geen Schumacher bent. Dan leek hij heel goed tov een teamgenoot als Raikkonen of Vandoorne omdat die er helemaal niets mee kan, maar zelf kon hij er ook niet genoeg mee voor een titel. En dan maar janken dat je de morele wereldkampioen bent....
Het zou veel vertrouwenwekkender zijn wanneer Gasly op een nette 2 tienden werd gezet omdat het gewoon een gebalanceerde auto is, en dat dat gat in de loop van het seizoen nog wat groeit. RBR kan niet voor twee afdoende coureurs zorgen, RBR kan niet een seizoen goed beginnen, RBR kan alleen de motor de schuld geven, op die manier ga je niemand meer wereldkampioen maken.
Meer reëel is een levenslange RBR carrière en elke keer net niet terwijl Nederland elk jaar teleurgesteld moet toekijken hoe Max het verhaal wordt van bijna wereldkampioen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:43 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
nee johquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Meer reëel is een levenslange RBR carrière en elke keer net niet terwijl Nederland elk jaar teleurgesteld moet toekijken hoe Max het verhaal wordt van bijna wereldkampioen.
Ik begin er steeds minder in te gelovenquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee joh
max gaat echt wel een keer wk worden hoor
quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:15 schreef MakkieR het volgende:
Dat RBR geen topteam is, heeft dat ook niet te maken met de afstelling van de auto waarvoor Max mede verantwoordelijk is. Immers de auto's in zijn kern ligt vaak wel heel dicht bij elkaar alleen heeft Hamilton of Leclerc nu zijn zaakjes beter voor elkaar dan Max het momenteel heeft.
want?quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begin er steeds minder in te geloven
Want zijn auto komt niet meequote:
Gewoon een keer WK worden, enig idee hoe moeilijk dit is en hoeveel geluk je moet hebben bij het juiste team te zitten. Hamilton gaat niet weg, Leclerc wordt de nieuwe nummer 1 en bij Mercedes staan opvolgers al met lange rijen te wachten. Max heeft met RBR gegokt en verloren. Ik moet maar zien of hij zomaar bij Ferrari of bij Mercedes kan komen. De vorm wordt immers ook met de dag bepaald.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee joh
max gaat echt wel een keer wk worden hoor
Als je denkt dat Hulkenberg even goed zou presteren als Leclerc in een Ferrari dan kun je beter stoppen met F1 kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hulkenberg in een Ferrari of Mercedes haalt net zoveel zeges als Bottas of LeClerc, Hulkenberg heeft geen top auto en dus win je ook niet automatisch. Ik probeer te zeggen is dat we met zijn allen Max aan het overschatten zijn. Max is een geweldige coureur, maar F1 bestaat grotendeels uit geweldige coureurs.
Ooit komt dat wel. Is het niet bij RBR, dan is het wel bij een ander team dat het wel voor elkaar krijgt.quote:
Wat een onzin weer.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was ook waarom Ricciardo wegging. Nee ik geloof dat niet, maar dat is vooral omdat RBR geen topteam is. Mercedes kan/kon Hamilton, Rosberg of welke goede coureur dan ook wereldkampioen maken. RBR moet wereldkampioen gemaakt worden door een coureur. De vraag is of Verstappen dat kan.
Dat heeft niet alleen te maken met snelheid. Ten eerste ben ik daar niet zo van onder de indruk, omdat hij maar marginaal sneller was dan Ricciardo en die heeft eigenlijk alleen op zijn palmares dat hij ietsje beter was dan Vettel terwijl die totaal niet met die auto uit de voeten kon. Tegenover Hulkenberg is hij ook weer allesbehalve verpletterend.
Daarnaast moet een coureur zorgen dat de auto naar hem toegroeit. Het lijkt heel leuk dat hij zo'n enorm gat slaat met Gasly en waarschijnlijk Albon, maar dat me teveel aan Alonso denken. Aan relatief heel goed zijn met een slechte auto wordt je geen WK als je geen Schumacher bent. Dan leek hij heel goed tov een teamgenoot als Raikkonen of Vandoorne omdat die er helemaal niets mee kan, maar zelf kon hij er ook niet genoeg mee voor een titel. En dan maar janken dat je de morele wereldkampioen bent....
Het zou veel vertrouwenwekkender zijn wanneer Gasly op een nette 2 tienden werd gezet omdat het gewoon een gebalanceerde auto is, en dat dat gat in de loop van het seizoen nog wat groeit. RBR kan niet voor twee afdoende coureurs zorgen, RBR kan niet een seizoen goed beginnen, RBR kan alleen de motor de schuld geven, op die manier ga je niemand meer wereldkampioen maken.
Jij denkt dat-ie tot z'n 67e in die Mercedes blijft rijden, of wat?quote:
Het zou mij niks verbazen, Ferrari is gewoon een snellere auto dan Renault. Hoe denk je dat Leclerc zijn prestaties zijn als hij Renault reed. Dan zagen we hem niet eens.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je denkt dat Hulkenberg even goed zou presteren als Leclerc in een Ferrari dan kun je beter stoppen met F1 kijken.
Daar is mijn hoop op gevestigd nuquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ooit komt dat wel. Is het niet bij RBR, dan is het wel bij een ander team dat het wel voor elkaar krijgt.
Natuurlijk willen ze dat.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ik vraag mij af of Ferrari of Mercedes met hem in zee wil
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat-ie tot z'n 67e in die Mercedes blijft rijden, of wat?
Max heeft nog makkelijk 15 jaar voor de boeg. Die komt heus wel een keer ergens terecht waar de boel op z'n plek valt.
Bottas is ook brandhout en Hamilton gaat ook nog maar twee jaar mee hoor. Binnen 4 jaar is MAX wereldkampioen. Ja, wss daarvoor een keer LeClerc.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Gewoon een keer WK worden, enig idee hoe moeilijk dit is en hoeveel geluk je moet hebben bij het juiste team te zitten. Hamilton gaat niet weg, Leclerc wordt de nieuwe nummer 1 en bij Mercedes staan opvolgers al met lange rijen te wachten. Max heeft met RBR gegokt en verloren. Ik moet maar zien of hij zomaar bij Ferrari of bij Mercedes kan komen. De vorm wordt immers ook met de dag bepaald.
Hou er maar rekening mee dat Hamilton nog minstens 5 jaar bij Mercedes is. De vraag is hoe de vorm van Max dan is en hebben zich nieuwe talenten aangemeld bij Mercedes die beter zijn dan Max. F1 is een snelle wereld en dan heb ik het niet over de auto.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat-ie tot z'n 67e in die Mercedes blijft rijden, of wat?
Max heeft nog makkelijk 15 jaar voor de boeg. Die komt heus wel een keer ergens terecht waar de boel op z'n plek valt.
Beter dan Hulkenberg, vermoed ik. Dat de Ferrari sneller is dan de Renault is geen heel spannende conclusie, maar je doet net of de coureur niets toevoegt. Ik zie Hulkenberg niet zo kwalificeren als Leclerc doet hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:21 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen, Ferrari is gewoon een snellere auto dan Renault. Hoe denk je dat Leclerc zijn prestaties zijn als hij Renault reed. Dan zagen we hem niet eens.
wie danquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hou er maar rekening mee dat Hamilton nog minstens 5 jaar bij Mercedes is. De vraag is hoe de vorm van Max dan is en hebben zich nieuwe talenten aangemeld bij Mercedes die beter zijn dan Max. F1 is een snelle wereld en dan heb ik het niet over de auto.
Het is Button en Raikkonen ook gelukt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Gewoon een keer WK worden, enig idee hoe moeilijk dit is en hoeveel geluk je moet hebben bij het juiste team te zitten. Hamilton gaat niet weg, Leclerc wordt de nieuwe nummer 1 en bij Mercedes staan opvolgers al met lange rijen te wachten. Max heeft met RBR gegokt en verloren. Ik moet maar zien of hij zomaar bij Ferrari of bij Mercedes kan komen. De vorm wordt immers ook met de dag bepaald.
Precies...en mijn mening is dat Max beter is dan Leclercquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Waaruit haal je deze wijsheid. Max staat nu voorlopig met lege handen, Leclerc niet.
Talent die we nu nog niet kennen, of misschien nog niet volgroeid, wie weet wordt ocon later wel een hele grote maar is zijn leercurve nog niet volgroeid.quote:
Over vijf jaar is Max pas 26. Dan is-ie in de bloei van z'n leven.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hou er maar rekening mee dat Hamilton nog minstens 5 jaar bij Mercedes is. De vraag is hoe de vorm van Max dan is en hebben zich nieuwe talenten aangemeld bij Mercedes die beter zijn dan Max. F1 is een snelle wereld en dan heb ik het niet over de auto.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Talent die we nu nog niet kennen, of misschien nog niet volgroeid, wie weet wordt ocon later wel een hele grote maar is zijn leercurve nog niet volgroeid.
Ik zeg dat dit aan heel veel factoren ligt en Max heeft momenteel niet de troeven die Leclerc heeft. Max mag blij zijn met een zege, Leclerc kan zich opmaken voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies...en mijn mening is dat Max beter is dan Leclerc
heb je de wk stand gezienquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zeg dat dit aan heel veel factoren ligt en Max heeft momenteel niet de troeven die Leclerc heeft. Max mag blij zijn met een zege, Leclerc kan zich opmaken voor het kampioenschap.
Hamilton wint dit seizoen, volgend seizoen is het weer nieuwe ronde, nieuwe kansen al zal pas in '21 de boel mogelijk echt opgeschud worden.quote:
Ik denk dat Hamilton nu meer kijkt naar Leclerc dan naar Verstappen, en ik heb het eigenlijk over de komende kampioenschappen, want deze kunnen we inmiddels wel afschrijven.quote:
als de rbr niet beter gaat lopen de volgende seizoenen is er echt wel een stoeltje bij een van de betere teams hoorquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hamilton wint dit seizoen, volgend seizoen is het weer nieuwe ronde, nieuwe kansen al zal pas in '21 de boel mogelijk echt opgeschud worden.
dat zou best treurig van hamilton zijn als hij nog naar de andere teams kijkt lolquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamilton nu meer kijkt naar Leclerc dan naar Verstappen, en ik heb het eigenlijk over de komende kampioenschappen, want deze kunnen we inmiddels wel afschrijven.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:33 schreef FYazz het volgende:
Maar of Verstappen het gaat halen om de jongste kampioen te worden en nog voor Leclerc een kampioenschap weet binnen te slepen, dat is niet meer zo zeker denk ik.
dit inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:33 schreef FYazz het volgende:
Verstappen en Leclerc gaan allebei wel een keer kampioen worden.
Maar of Verstappen het gaat halen om de jongste kampioen te worden en nog voor Leclerc een kampioenschap weet binnen te slepen, dat is niet meer zo zeker denk ik.
Ik wou echt dat ik zo optimistisch als jullie kon zijn, maar ik zie geen enkele reden waarom dit zal gebeuren.quote:
Jij denkt dat alles dat de komende 15 jaar gaat gebeuren valt af te leiden uit de afgelopen 3 races, of wat?quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik wou echt dat ik zo optimistisch als jullie kon zijn, maar ik zie geen enkele reden waarom dit zal gebeuren.
Er is ook nog niet eens een race verreden dit weekend.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat alles dat de komende 15 jaar gaat gebeuren valt af te leiden uit de afgelopen 3 races, of wat?
misschien moet je anti depresiva nemem?quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik wou echt dat ik zo optimistisch als jullie kon zijn, maar ik zie geen enkele reden waarom dit zal gebeuren.
Een David Coulthard van zijn tijd iddquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Meer reëel is een levenslange RBR carrière en elke keer net niet terwijl Nederland elk jaar teleurgesteld moet toekijken hoe Max het verhaal wordt van bijna wereldkampioen.
Nee ik zeg dit vooral omdat ik luister wat Doornbos of Olav Mol te zeggen heeft hierover: aan de ene kant zijn ook zij veel te optimistisch maar als je hun goed begrijpt zeggen zij er ook bij dat niks onvoorspelbaarder is dan de Formule 1. Vandaag ben je de hero, morgen ben je een zero. Dit ligt vooral aan al die factoren waar Max niks aan kan doen. Wereldkampioen wordt je niet zomaar, bij F1 heb je daar geluk bij nodig voor het seizoen start. Het sterkste team, de beste auto, de juiste afstelling, het weer, de crashes, de fouten, de beslissingen van Marshalls, teamleiders of wedstrijdleiders etc.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat alles dat de komende 15 jaar gaat gebeuren valt af te leiden uit de afgelopen 3 races, of wat?
houden wel even rekening dat Max een merk is en een overeenkomst heeft met Z1ggo netzoals Mol en doornbosquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee ik zeg dit vooral omdat ik luister wat Doornbos of Olav Mol te zeggen heeft hierover: aan de ene kant zijn ook zij veel te optimistisch maar als je hun goed begrijpt zeggen zij er ook bij dat niks onvoorspelbaarder is dan de Formule 1. Vandaag ben je de hero, morgen ben je een zero. Dit ligt vooral aan al die factoren waar Max niks aan kan doen. Wereldkampioen wordt je niet zomaar, bij F1 heb je daar geluk bij nodig voor het seizoen start. Het sterkste team, de beste auto, de juiste afstelling, het weer, de crashes, de fouten, de beslissingen van Marshalls, teamleiders of wedstrijdleiders etc.
Daar ben ik dus ook ene beetje bang voor. Zie Ferrari Max sowieso niet contracteren zolang Leclerc er zit. De komende 10 a 15 jaar dus.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat denk jij dan? Niemand wordt "even" wereldkampioen, dat is nogal logisch. Maar de kans dat het een keer lukt als je A) heel jong bent, en B) heel goed bent, is aanzienlijk groter dan als dat niet zo is.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee ik zeg dit vooral omdat ik luister wat Doornbos of Olav Mol te zeggen heeft hierover: aan de ene kant zijn ook zij veel te optimistisch maar als je hun goed begrijpt zeggen zij er ook bij dat niks onvoorspelbaarder is dan de Formule 1. Vandaag ben je de hero, morgen ben je een zero. Dit ligt vooral aan al die factoren waar Max niks aan kan doen. Wereldkampioen wordt je niet zomaar, bij F1 heb je daar geluk bij nodig voor het seizoen start. Het sterkste team, de beste auto, de juiste afstelling, het weer, de crashes, de fouten, de beslissingen van Marshalls, teamleiders of wedstrijdleiders etc.
Ferrari niet, maar Mercedes wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:43 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook ene beetje bang voor. Zie Ferrari Max sowieso niet contracteren zolang Leclerc er zit. De komende 10 a 15 jaar dus.
Er komt vast een tijd dat de sim rijders de beste wordenquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:35 schreef Tjacka het volgende:
sowieso lijkt de next gen een stuk beter te zijn dan de old gen
vettel en hamilton zijn eigenlijk niet super bijzondere coureurs
Is natuurlijk koffiedik kijken, maar zie daar wel meer kans ja. Alleen straks als Ocon of Russell een stoeltje krijgt moet ik het ook nog maar zien.quote:
begrijp me niet verkeerd, ik wil ook heel graag dat Max WK wordt. Maar als Nederlander zie ik vaak hoe snel we blij zijn met een dooie mus. Dat Max F1 rijdt dat is al legendarisch maar wij Nederlanders willen vaak het onmogelijke zien en doen net of dit peulenschil is. Wij worden wel even wereldkampioen, is wat je een Nederlander vaak hoort zeggen. En hoe vaak hebben we die teleurstelling moeten verwerken dat we geen wereldkampioen zijn geworden. ( wij wereldkampioen ook zo'n vreemd iets, maar dat is een andere discussie. )quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:43 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook ene beetje bang voor. Zie Ferrari Max sowieso niet contracteren zolang Leclerc er zit. De komende 10 a 15 jaar dus.
Eens hoor. Maar je ziet wel de potentie en heeft nog een jaar of 10 op zn top te gaan. Het is geen pupil meer die het wk karten heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, ik wil ook heel graag dat Max WK wordt. Maar als Nederlander zie ik vaak hoe snel we blij zijn met een dooie mus. Dat Max F1 rijdt dat is al legendarisch maar wij Nederlanders willen vaak het onmogelijke zien en doen net of dit peulenschil is. Wij worden wel even wereldkampioen, is wat je een Nederlander vaak hoort zeggen. En hoe vaak hebben we die teleurstelling moeten verwerken dat we geen wereldkampioen zijn geworden. ( wij wereldkampioen ook zo'n vreemd iets, maar dat is een andere discussie. )
Daar heb ik het inderdaad over die onbekende talenten, misschien komen deze straks vanuit die hoek.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er komt vast een tijd dat de sim rijders de beste worden
Leclerc kan net zo goed van hero naar zero gaan. Wie weet gaat Lewis nog wel een stint doen bij Ferrari en rijd hij charles aan gort, misschien ook niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Allereerst ik ben geen mongool ( let op je woordkeuze ) en verder zeg ik dat Max nog steeds ver van een WK titel is. Ik ga mijzelf niet rijk rekenen, ik moet het eerst zien en dan ga ik het geloven. Andersom heeft namelijk zo zijn nadelen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Leclerc kan net zo goed van hero naar zero gaan. Wie weet gaat Lewis nog wel een stint doen bij Ferrari en rijd hij charles aan gort, misschien ook niet.
Je bent alleen een mongool als je nu al denkt dat het met de carriere van Max niet meer gaat lukken.
Ver van een wereldtitel valt best mee hoor. Staat gedeeld 3de in het kampioenschap.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Allereerst ik ben geen mongool ( let op je woordkeuze ) en verder zeg ik dat Max nog steeds ver van een WK titel is. Ik ga mijzelf niet rijk rekenen, ik moet het eerst zien en dan ga ik het geloven. Andersom heeft namelijk zo zijn nadelen.
Tja zo kun je iedere eventuele teleurstelling uit de weg gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Allereerst ik ben geen mongool ( let op je woordkeuze ) en verder zeg ik dat Max nog steeds ver van een WK titel is. Ik ga mijzelf niet rijk rekenen, ik moet het eerst zien en dan ga ik het geloven. Andersom heeft namelijk zo zijn nadelen.
Honda is gewoon heel goed bezig voor een eerste jaar bij een nieuw team.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
De grootste reden is gewoon dat Mercedes en Ferrari geen motor willen geven aan RB. Dus moet RB het met bagger doen als Renault en Honda.
Als je dat moet zeggen, ga je gang.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Honda is gewoon heel goed bezig voor een eerste jaar bij een nieuw team.
Jij zegt anders ook vrij weinig, ik wacht nog steeds waar aan te zien is dat RB zo goed met de banden is en dat het niet aan Honda ligt. Waar moet ik naar kijken bij Austria?quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je dat moet zeggen, ga je gang.
Voorlopig staan ze precies gelijk in de WK-stand met precies evenveel zeges dit jaar..quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zeg dat dit aan heel veel factoren ligt en Max heeft momenteel niet de troeven die Leclerc heeft. Max mag blij zijn met een zege, Leclerc kan zich opmaken voor het kampioenschap.
Komt natuurlijk ook door het collectief falen van Ferrari en hun “strategie” in de eerste helft van het seizoen. Op dit moment is het wel DE te kloppen bolide.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voorlopig staan ze precies gelijk in de WK-stand met precies evenveel zeges dit jaar..
Bandenslijtage.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Jij zegt anders ook vrij weinig, ik wacht nog steeds waar aan te zien is dat RB zo goed met de banden is en dat het niet aan Honda ligt. Waar moet ik naar kijken bij Austria?
ik vind het verschil momenteel toch aardig groot maar dit jaar is de titel toch al vergeven, het gaat om volgend jaar, ik hoop voor Max dat RBR mee kan doen maar dan moeten ze echt nog wel stappen gaan maken en Mercedes zit uiteraard ook niet stilquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voorlopig staan ze precies gelijk in de WK-stand met precies evenveel zeges dit jaar..
En ik ga er ook wel vanuit dat je bij bij Ferrari beter zit dan bij Red Bull voor een eventueel kampioenschap, maar enorm groot is het verschil nu ook weer niet
Dat zeg ik toch 😅quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je dat moet zeggen, ga je gang.
Komt ook dat voorgaande seizoenen RBR in deze fase van het seizoen Ferrari had ingehaald, terwijl in deze fase dit seizoen Ferrari gewoon een heel stuk beter is. Ziet er niet best uit, voor komend seizoen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het verschil momenteel toch aardig groot maar dit jaar is de titel toch al vergeven, het gaat om volgend jaar, ik hoop voor Max dat RBR mee kan doen maar dan moeten ze echt nog wel stappen gaan maken en Mercedes zit uiteraard ook niet stil
Ja dat zei je net ook. Maar hoe ga je zeggen dat als leclerc rondjes 1:09 rijd en max rondjes 1:08 dat op banden slijtage gooien en niet op een betere auto?quote:
Mercedes heeft nog steeds het beste totaalpakket.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook door het collectief falen van Ferrari en hun “strategie” in de eerste helft van het seizoen. Op dit moment is het wel DE te kloppen bolide.
Laatste races laten toch wat anders zien.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mercedes heeft nog steeds het beste totaalpakket.
Omdat Max veel versere banden had omdat hij minder slijtage had.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja dat zei je net ook. Maar hoe ga je zeggen dat als leclerc rondjes 1:09 rijd en max rondjes 1:08 dat op banden slijtage gooien en niet op een betere auto?
Dan heb je niet goed gekeken. Alleen als je denkt vanuit ‘Hamilton is de snelste’ kan je dat idee hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Laatste races laten toch wat anders zien.
Laatste 4 poles voor Ferrari, laatste 3 races voor Ferrari.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken. Alleen als je denkt vanuit ‘Hamilton is de snelste’ kan je dat idee hebben.
Race wel gezien hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat Max veel versere banden had omdat hij minder slijtage had.
Je hebt de race niet gezien zeker. Dat kan.
Dan moet je misschien wat beter opletten in het vervolg. Daar kan ik je niet bij helpen helaas.quote:
Misschien moet je dat zelf eens doen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan moet je misschien wat beter opletten in het vervolg. Daar kan ik je niet bij helpen helaas.
Leuk voor je. Als je zo'n plaat voor je kop hebt heeft verder gaan ook geen zin.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zelf eens doen.
http://en.mclarenf-1.com/(...)dr2=Max%20Verstappen
Leclerc heeft gewoon steady pace.
"Honda is slecht maar ik heb steeds minder argumenten om me achter te verschuilen dus ik verzin maar wat andere redenen".quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuk voor je. Als je zo'n plaat voor je kop hebt heeft verder gaan ook geen zin.
Hallo jumbo @Zipportalquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:18 schreef SiGNe het volgende:
Het is beslist: Max gaat Japan winnen...
4 Oktober mag ik m'n Verstappen raceauto ophalen bij de supermarkt en afgelopen 2 jaar won Max ook de race toen ik m'n wagen net binnen had.
Haha, hahahaha, hahaquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuk voor je. Als je zo'n plaat voor je kop hebt heeft verder gaan ook geen zin.
Ah! Scorebord-journalistiek.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:02 schreef tja77 het volgende:
Laatste 4 poles voor Ferrari, laatste 3 races voor Ferrari.
quote:
Kleuter.quote:"I think we still need to work hard," the Dutch driver continued. "It’s just because the car is working well [in Austria], the engine is working well, I had a good tyre management.
"When you have a good car it’s easier to look after the tyres," he pointed out. “It’s just when you have a good car you can do it.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Staat letterlijk in “engine working well”
Kleuter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |