Ja dat is waar. China deed ie pitlane naar p10. Hoe ver zou hij nu komen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:15 schreef Mothzor het volgende: [..] Ze zullen alles nieuw steken nu, hij staat toch al achteraan
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:18 schreef wdn het volgende:
nieuwe werkwijze van Red Bull: albon veneukt vettels eerste gedeelte van de kwalificatie. Over 3 minuten knalt Gasly eraf voor een 2de code rood
quote:
Als ze de FIA niet meer betalenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:20 schreef potjecreme het volgende:
Wanneer wordt duidelijk dat de Ferrari illegaal is.
Als het Ferrari is dan is het altijd legaal , zo niet dan maken ze de regels zo dat het wel weer legaal wordquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:20 schreef potjecreme het volgende:
Nooit.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:20 schreef potjecreme het volgende:
Joh.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:24 schreef potjecreme het volgende:
Leclerc heeft zijn tijd op mediums gezet.
Er is sowieso iets niet in de haak als iemand sneller is dan Hamilton.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als het Ferrari is dan is het altijd legaal , zo niet dan maken ze de regels zo dat het wel weer legaal word
Ga door aub. Ik zit te genietenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is sowieso iets niet in de haak als iemand sneller is dan Hamilton.
Overigens is Mercedes het team dat begon met de sjoemeldiesels en dat werd toegestaan, en was het Mercedes dat met te lage bandenspanning mocht rijden. Het was ook Mercedes dat de banden met bandenwarmers en al mocht buitenzetten om Ferrari te hinderen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Niks aan gelogen anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
daarna mag je naar toro rosso om even uit te rustenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:33 schreef hjansen82 het volgende:
Monopolie bij Red Bull voor Albon.
Uw gaat direct naar de achterhoeven, maar u passeert eerst Helmut Marko.
Tja, kijk er niet eens meer van op. Wordt met het weekend gekker die Sjek.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:35 schreef MAJESTICS het volgende:
Wat een kutvraag van Jack. Waarom zou 307 speciaal zijn? Gaat hij dat nu elk raceweekend vragen?
Reactie van Kimi was wel weer goudquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:35 schreef MAJESTICS het volgende:
Wat een kutvraag van Jack. Waarom zou 307 speciaal zijn? Gaat hij dat nu elk raceweekend vragen?
Dit indd..... sinds wanneer is dat een speciaal iets? 😖🤦♂️quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:35 schreef MAJESTICS het volgende:
Misschien moet hij het bij race 326 nog een keer proberen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:35 schreef MAJESTICS het volgende:
Ik niet. Met de huidige auto's kan een relatief kleine aerodynamische verandering een wereld van verschil makenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:39 schreef Justevo het volgende:
Krijg steeds meer twijfels bij Ferrari, binnen een paar weken zo'n wereld van verschil.
Door de aero updates. De motor was het hele seizoen al de sterkste.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:39 schreef Justevo het volgende:
Krijg steeds meer twijfels bij Ferrari, binnen een paar weken zo'n wereld van verschil.
Dat is al jaren zoquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:39 schreef Tinos85 het volgende:
De top 5 rijdt wel echt in een eigen competitie hier
Het ziet er niet naar uit dat hij binnen 2 tienden kan komen wanneer het er echt om gaat. De auto zal wel weer een losse achterkant hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef Tinos85 het volgende:
Die Ferrari ligt leclerc beter dan Vettel volgens mij.
Bij 322 komt ie gedeeld eerste. Als hij komend jaar volmaakt dan gaat ie dat record dus pakkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moet hij het bij race 326 nog een keer proberen.
In plaats van zijn rijstijl aan de auto aan te passen (want dat werkte niet genoeg) heeft hij de auto aan zijn rijstijl aangepastquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef Tinos85 het volgende:
Die Ferrari ligt leclerc beter dan Vettel volgens mij.
Die zijn illegaal bezig. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:45 schreef Kyran het volgende:
Ferrari zat een paar tienden achter de Mercedes tot een paar races terug. Zelfs de Bulls waren meestal sneller. Nu rijden ze de Mercedesen op een halve seconde, dus hebben ze opeens 0.7 tot 1 seconde gewonnen door een paar aero updates.
Knap, maar wel een beetje mijn twijfels.
Het is pas illegaal als ze gepakt worden héquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Die zijn illegaal bezig. Kan niet anders.
komt puur doordat die auto beter door de bochten gaat. Dat neem je ook nog eens mee de rechte stukken op. Dat telt echt zo hard door.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:45 schreef Kyran het volgende:
Ferrari zat een paar tienden achter de Mercedes tot een paar races terug. Zelfs de Bulls waren meestal sneller. Nu rijden ze de Mercedesen op een halve seconde, dus hebben ze opeens 0.7 tot 1 seconde gewonnen door een paar aero updates.
Knap, maar wel een beetje mijn twijfels.
Ik vind hem echt een prima coureur, maar hij heeft echt totale blackouts soms lijkt het. Dit doet die dan wel weer netjes.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:48 schreef LTVDK het volgende:
Grosjean weer als een beest aan het kwalificeren hoor
ja die doet het wel goedquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:48 schreef LTVDK het volgende:
Une Baquettequote:Op zaterdag 28 september 2019 14:48 schreef LTVDK het volgende:
Die actie in Barcelona was wel het toppunt van zijn blackouts. Rijdt/spint gewoon in op een vol veld.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een prima coureur, maar hij heeft echt totale blackouts soms lijkt het. Dit doet die dan wel weer netjes.
Ja het is met hem altijd een beetje hit of miss, soms is die gewoon meer dan prima maar net zo vaak doet die weer iets raarsquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een prima coureur, maar hij heeft echt totale blackouts soms lijkt het. Dit doet die dan wel weer netjes.
Un ipv une toch?quote:
Tuurlijk werkt het door en snap ik het principe heel goed, maar zo makkelijk is het niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
komt puur doordat die auto beter door de bochten gaat. Dat neem je ook nog eens mee de rechte stukken op. Dat telt echt zo hard door.
Bekijk voor de grap eens de docu over de pole van Luijendijk voor de Indy 500. Dan snap je het principe, hoewel dat op een oval was, maar Indianapolis is niet helemaal volgas
Exact dat wilde ik er nog bij typenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is pas illegaal als ze gepakt worden hé
Het kan alleen als de basis goed isquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het door en snap ik het principe heel goed, maar zo makkelijk is het niet.
Er zijn maar heel weinig voorbeelden te vinden waarbij een team met 1 aero update opeens een seconde weet te winnen t.o.v. de directe concurrenten die natuurlijk ook niet stil staan qua updates.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:45 schreef Kyran het volgende:
Ferrari zat een paar tienden achter de Mercedes tot een paar races terug. Zelfs de Bulls waren meestal sneller.
Unequote:
Une baguettequote:
Ze hebben ook geen seconde gewonnen. Ze hadden ook in de eerste seizoenshelft hun races waar ze goed, misschien wel de beste. Maar ze hadden een te smal aerodynamisch window om de auto goed af te stellen. Als een update die window verbreed maak je het potentieel van de auto dat er al was los.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het door en snap ik het principe heel goed, maar zo makkelijk is het niet.
Er zijn maar heel weinig voorbeelden te vinden waarbij een team met 1 aero update opeens een seconde weet te winnen t.o.v. de directe concurrenten die natuurlijk ook niet stil staan qua updates.
Een nieuwe vloer en voorvleugel kunnen heel veel doen. Precies ook de plek waar Ferrari tot een paar races terug problemen mee had om genoeg downforce te genereren en daarvoor dus alleen goed waren op banen waar minder downforce nodig was.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie tijden net als dat Luyendijk de Indy500 won maar daar geen prijs voor kreeg in 1997 (quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
pole van Luijendijk voor de Indy 500.
Ik zit inmiddels aan cerveza numero triosquote:
Precies volgens schema.... P5quote:
Sowieso ook wel een gigantisch gat van de top 5 naar de rest ...quote:
Die stap maakt Red Bull vaker niet dan wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Geen goede stap van de vrijdag naar de zaterdag
wat dacht je van de nieuwe voorvleugel van redbull in oostenrijk en prompt wonnen ze en waren ze de tot aan de zomerstop zeer competitiefquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kom op Max, zet m voor de Mercedessen
Eerst betalen danquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kom op Max, zet m voor de Mercedessen
Olav zei voor het eerst sinds Schumacher ergens. Heeft vettel of lewis nooit 4 poles op rij gehaald? Dat lijkt me stug te geloven. Is dat echt zo???quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:02 schreef Tinos85 het volgende:
Leclerc gaat voor z’n vierde pole op rij.
Mijn Honda (auto) beviel anders primaquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:05 schreef hjansen82 het volgende:
Net als een Honda motor, als je een proefrit maakt lijkt hij snel te zijn. Maar met de 1ste zondagsrit lijkt alle snelheid verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |