abonnement Unibet Coolblue
pi_189161167
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:33 schreef Tjacka het volgende:

[..]

dit inderdaad
Ik wou echt dat ik zo optimistisch als jullie kon zijn, maar ik zie geen enkele reden waarom dit zal gebeuren.
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:36:52 #252
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_189161188
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:35 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik wou echt dat ik zo optimistisch als jullie kon zijn, maar ik zie geen enkele reden waarom dit zal gebeuren.
Jij denkt dat alles dat de komende 15 jaar gaat gebeuren valt af te leiden uit de afgelopen 3 races, of wat? 8)7
pi_189161207
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:36 schreef Tijn het volgende:

[..]

Jij denkt dat alles dat de komende 15 jaar gaat gebeuren valt af te leiden uit de afgelopen 3 races, of wat? 8)7
Er is ook nog niet eens een race verreden dit weekend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189161234
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:35 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik wou echt dat ik zo optimistisch als jullie kon zijn, maar ik zie geen enkele reden waarom dit zal gebeuren.
misschien moet je anti depresiva nemem?
Gino ♥
pi_189161242
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:12 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Meer reëel is een levenslange RBR carrière en elke keer net niet terwijl Nederland elk jaar teleurgesteld moet toekijken hoe Max het verhaal wordt van bijna wereldkampioen.
Een David Coulthard van zijn tijd idd
pi_189161246
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:36 schreef Tijn het volgende:

[..]

Jij denkt dat alles dat de komende 15 jaar gaat gebeuren valt af te leiden uit de afgelopen 3 races, of wat? 8)7
Nee ik zeg dit vooral omdat ik luister wat Doornbos of Olav Mol te zeggen heeft hierover: aan de ene kant zijn ook zij veel te optimistisch maar als je hun goed begrijpt zeggen zij er ook bij dat niks onvoorspelbaarder is dan de Formule 1. Vandaag ben je de hero, morgen ben je een zero. Dit ligt vooral aan al die factoren waar Max niks aan kan doen. Wereldkampioen wordt je niet zomaar, bij F1 heb je daar geluk bij nodig voor het seizoen start. Het sterkste team, de beste auto, de juiste afstelling, het weer, de crashes, de fouten, de beslissingen van Marshalls, teamleiders of wedstrijdleiders etc.
pi_189161258
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:42 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Nee ik zeg dit vooral omdat ik luister wat Doornbos of Olav Mol te zeggen heeft hierover: aan de ene kant zijn ook zij veel te optimistisch maar als je hun goed begrijpt zeggen zij er ook bij dat niks onvoorspelbaarder is dan de Formule 1. Vandaag ben je de hero, morgen ben je een zero. Dit ligt vooral aan al die factoren waar Max niks aan kan doen. Wereldkampioen wordt je niet zomaar, bij F1 heb je daar geluk bij nodig voor het seizoen start. Het sterkste team, de beste auto, de juiste afstelling, het weer, de crashes, de fouten, de beslissingen van Marshalls, teamleiders of wedstrijdleiders etc.
houden wel even rekening dat Max een merk is en een overeenkomst heeft met Z1ggo netzoals Mol en doornbos
pi_189161262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:12 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Meer reëel is een levenslange RBR carrière en elke keer net niet terwijl Nederland elk jaar teleurgesteld moet toekijken hoe Max het verhaal wordt van bijna wereldkampioen.
Daar ben ik dus ook ene beetje bang voor. Zie Ferrari Max sowieso niet contracteren zolang Leclerc er zit. De komende 10 a 15 jaar dus.
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:45:43 #259
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_189161289
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:42 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Nee ik zeg dit vooral omdat ik luister wat Doornbos of Olav Mol te zeggen heeft hierover: aan de ene kant zijn ook zij veel te optimistisch maar als je hun goed begrijpt zeggen zij er ook bij dat niks onvoorspelbaarder is dan de Formule 1. Vandaag ben je de hero, morgen ben je een zero. Dit ligt vooral aan al die factoren waar Max niks aan kan doen. Wereldkampioen wordt je niet zomaar, bij F1 heb je daar geluk bij nodig voor het seizoen start. Het sterkste team, de beste auto, de juiste afstelling, het weer, de crashes, de fouten, de beslissingen van Marshalls, teamleiders of wedstrijdleiders etc.
Ja natuurlijk, wat denk jij dan? Niemand wordt "even" wereldkampioen, dat is nogal logisch. Maar de kans dat het een keer lukt als je A) heel jong bent, en B) heel goed bent, is aanzienlijk groter dan als dat niet zo is.

Bijna niemand komt nieuw binnen en wordt gelijk kampioen. De titel wordt vaak gewonnen door coureurs die achterin de 20 of onderin de 30 zijn. De tijd voor Max komt nog wel.
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:46:06 #260
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_189161294
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:43 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook ene beetje bang voor. Zie Ferrari Max sowieso niet contracteren zolang Leclerc er zit. De komende 10 a 15 jaar dus.
Ferrari niet, maar Mercedes wel.
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:47:18 #261
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_189161315
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:35 schreef Tjacka het volgende:
sowieso lijkt de next gen een stuk beter te zijn dan de old gen

vettel en hamilton zijn eigenlijk niet super bijzondere coureurs

:)
Er komt vast een tijd dat de sim rijders de beste worden
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_189161318
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:46 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ferrari niet, maar Mercedes wel.
Is natuurlijk koffiedik kijken, maar zie daar wel meer kans ja. Alleen straks als Ocon of Russell een stoeltje krijgt moet ik het ook nog maar zien.
pi_189161343
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:43 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook ene beetje bang voor. Zie Ferrari Max sowieso niet contracteren zolang Leclerc er zit. De komende 10 a 15 jaar dus.
begrijp me niet verkeerd, ik wil ook heel graag dat Max WK wordt. Maar als Nederlander zie ik vaak hoe snel we blij zijn met een dooie mus. Dat Max F1 rijdt dat is al legendarisch maar wij Nederlanders willen vaak het onmogelijke zien en doen net of dit peulenschil is. Wij worden wel even wereldkampioen, is wat je een Nederlander vaak hoort zeggen. En hoe vaak hebben we die teleurstelling moeten verwerken dat we geen wereldkampioen zijn geworden. ( wij wereldkampioen ook zo'n vreemd iets, maar dat is een andere discussie. )
pi_189161360
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:49 schreef MakkieR het volgende:

[..]

begrijp me niet verkeerd, ik wil ook heel graag dat Max WK wordt. Maar als Nederlander zie ik vaak hoe snel we blij zijn met een dooie mus. Dat Max F1 rijdt dat is al legendarisch maar wij Nederlanders willen vaak het onmogelijke zien en doen net of dit peulenschil is. Wij worden wel even wereldkampioen, is wat je een Nederlander vaak hoort zeggen. En hoe vaak hebben we die teleurstelling moeten verwerken dat we geen wereldkampioen zijn geworden. ( wij wereldkampioen ook zo'n vreemd iets, maar dat is een andere discussie. )
Eens hoor. Maar je ziet wel de potentie en heeft nog een jaar of 10 op zn top te gaan. Het is geen pupil meer die het wk karten heeft gewonnen.
pi_189161361
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:47 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Er komt vast een tijd dat de sim rijders de beste worden
Daar heb ik het inderdaad over die onbekende talenten, misschien komen deze straks vanuit die hoek.
pi_189161380
Maar in principe zit er genoeg geld achter Red Bull toch. Of maken andere twee teams echt hogere bedragen.
Gino ♥
pi_189161385
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:42 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Nee ik zeg dit vooral omdat ik luister wat Doornbos of Olav Mol te zeggen heeft hierover: aan de ene kant zijn ook zij veel te optimistisch maar als je hun goed begrijpt zeggen zij er ook bij dat niks onvoorspelbaarder is dan de Formule 1. Vandaag ben je de hero, morgen ben je een zero. Dit ligt vooral aan al die factoren waar Max niks aan kan doen. Wereldkampioen wordt je niet zomaar, bij F1 heb je daar geluk bij nodig voor het seizoen start. Het sterkste team, de beste auto, de juiste afstelling, het weer, de crashes, de fouten, de beslissingen van Marshalls, teamleiders of wedstrijdleiders etc.
Leclerc kan net zo goed van hero naar zero gaan. Wie weet gaat Lewis nog wel een stint doen bij Ferrari en rijd hij charles aan gort, misschien ook niet.
Je bent alleen een mongool als je nu al denkt dat het met de carriere van Max niet meer gaat lukken.
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:57:21 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189161462
De grootste reden is gewoon dat Mercedes en Ferrari geen motor willen geven aan RB. Dus moet RB het met bagger doen als Renault en Honda.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189161467
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:52 schreef opreis het volgende:

[..]

Leclerc kan net zo goed van hero naar zero gaan. Wie weet gaat Lewis nog wel een stint doen bij Ferrari en rijd hij charles aan gort, misschien ook niet.
Je bent alleen een mongool als je nu al denkt dat het met de carriere van Max niet meer gaat lukken.
Allereerst ik ben geen mongool ( let op je woordkeuze ) en verder zeg ik dat Max nog steeds ver van een WK titel is. Ik ga mijzelf niet rijk rekenen, ik moet het eerst zien en dan ga ik het geloven. Andersom heeft namelijk zo zijn nadelen.
pi_189161530
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:57 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Allereerst ik ben geen mongool ( let op je woordkeuze ) en verder zeg ik dat Max nog steeds ver van een WK titel is. Ik ga mijzelf niet rijk rekenen, ik moet het eerst zien en dan ga ik het geloven. Andersom heeft namelijk zo zijn nadelen.
Ver van een wereldtitel valt best mee hoor. Staat gedeeld 3de in het kampioenschap.
Waarom zou jij jezelf rijk rekenen? Het is niet jouw prestatie.
Natuurlijk moet het nog gebeuren, Maar jouw argumentatie waarom het niet zou gebeuren is nogal dom.
Nadelen? Teleurstelling? Daarom maar pessimistisch door het leven gaan?
  zaterdag 28 september 2019 @ 17:10:38 #271
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189161647
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:57 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Allereerst ik ben geen mongool ( let op je woordkeuze ) en verder zeg ik dat Max nog steeds ver van een WK titel is. Ik ga mijzelf niet rijk rekenen, ik moet het eerst zien en dan ga ik het geloven. Andersom heeft namelijk zo zijn nadelen.
Tja zo kun je iedere eventuele teleurstelling uit de weg gaan natuurlijk.
And so is the past
  zaterdag 28 september 2019 @ 17:11:03 #272
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189161652
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
De grootste reden is gewoon dat Mercedes en Ferrari geen motor willen geven aan RB. Dus moet RB het met bagger doen als Renault en Honda.
Honda is gewoon heel goed bezig voor een eerste jaar bij een nieuw team.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 28 september 2019 @ 17:15:09 #273
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189161689
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:11 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Honda is gewoon heel goed bezig voor een eerste jaar bij een nieuw team.
Als je dat moet zeggen, ga je gang.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189161747
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als je dat moet zeggen, ga je gang.
Jij zegt anders ook vrij weinig, ik wacht nog steeds waar aan te zien is dat RB zo goed met de banden is en dat het niet aan Honda ligt. Waar moet ik naar kijken bij Austria?
pi_189161915
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:28 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik zeg dat dit aan heel veel factoren ligt en Max heeft momenteel niet de troeven die Leclerc heeft. Max mag blij zijn met een zege, Leclerc kan zich opmaken voor het kampioenschap.
Voorlopig staan ze precies gelijk in de WK-stand met precies evenveel zeges dit jaar..

En ik ga er ook wel vanuit dat je bij bij Ferrari beter zit dan bij Red Bull voor een eventueel kampioenschap, maar enorm groot is het verschil nu ook weer niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')