Zaten jullie je daar ook aan te ergeren, lijkt wel alsof Max een beetje overmoedig begint te worden. Ben er namelijk niet meer zo zeker van dat max een toekomstige kampioen is, eerder een goede coureur zoals Hulkenberg, veel meer ook niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...gister zei hij dat hij 1e zou worden
Dat ja....gister lachte ik hem al uitquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zaten jullie je daar ook aan te ergeren, lijkt wel alsof Max een beetje overmoedig begint te worden. Ben er namelijk niet meer zo zeker van dat max een toekomstige kampioen is, eerder een goede coureur zoals Hulkenberg, veel meer ook niet.
Als het een natte kwalificatie zou zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...gister zei hij dat hij 1e zou worden
Ja dat is waar...ik miste de regenquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als het een natte kwalificatie zou zijn.
Daar heb ik eigenlijk ook al niet meer zoveel geloof in, hij kan winnen met regen, maar hij kan ook ontzettend stuntelen met regen. is echt geen zekerheidje max in regen dat hij wint.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als het een natte kwalificatie zou zijn.
Kan je iets specifieker zijn? Ik wil je beste geloven hoor maar dan moet ik wel weten waar ik op moet lettenquote:
Dat had je kunnen weten als je ook de junior klassen zou volgenquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht nadat hij zo een beetje de slechtste coureur van de afgelopen 10 jaar niet eens echt compleet vernederde. Ik niet in elk geval.
Was het ook met de beste motor erin.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:25 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee de gemiddelde mening van Fok was dat Ferrari een bagger auto heeft.
Dat waren ze ook. Maar wat Red Bull sinds oostenrijk had, heeft ferrari eigenlijk sinds spa. Die hebben wat gevonden in hun afstelling/vleugels of waar dan ook waardoor dat ding nu ineens ook kan sturen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is: hoe snel we onze mening over Ferrari kunnen veranderen. Immers een paar weken geleden was Ferrari nog bagger vergeleken met Redbull en Mercedes.
Nee maar met regen is het voordeel van vermogen weg bij Ferrari en Mercedesquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk ook al niet meer zoveel geloof in, hij kan winnen met regen, maar hij kan ook ontzettend stuntelen met regen. is echt geen zekerheidje max in regen dat hij wint.
Naja dat Vettel snel is begint steeds ongeloofwaardiger te worden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar dat riedeltje dat als Hamilton snel is het aan Hamilton ligt en als Vettel snel is het aan de Ferrari ligt kennen we natuurlijk al jaren, en is nog steeds onzin.
Wellicht, maar tegenover Ericsson vond ik hem echt niet sterk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten als je ook de junior klassen zou volgen
Hij klonk zelf niet ontevreden over de auto. Maar op zich zou hij zich met zijn laatste rondje 2 tienden moeten verbeteren, en hij verbetert zich eigenlijk niet. Leclerc verslaan zat er gewoon niet in vandaag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Benieuwd naar Weltschmerz zn reactie die ongetwijfeld gaat over de achterkant van de Ferrari
En Ferrari had ook al meer dan 1000 pk, volgens Mixk Schumacher na zijn test in de Ferrari.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geheim. Enige bekend is dat Renault pronkt met 1000+ pk
Mja dat ligt meer aan RBR dan aan Verstappen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zaten jullie je daar ook aan te ergeren, lijkt wel alsof Max een beetje overmoedig begint te worden. Ben er namelijk niet meer zo zeker van dat max een toekomstige kampioen is, eerder een goede coureur zoals Hulkenberg, veel meer ook niet.
RBR zou hem immers wel even de jongste wereldkampioen ooit maken, geloven jullie nog in dat verhaal.
Qualy in de regen op een zoveelste stomme vraag van Olaf. Tot nu toe rijd Max zijn teamgenoten de moeder. Dus tot dat afneemt, heb ik nog wel vertrouwen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
RBR zou hem immers wel even de jongste wereldkampioen ooit maken, geloven jullie nog in dat verhaal.
Maar dat is juist het punt wat ik wil zeggen, dat er niks over te zeggen valt. Ferrari is en blijft een super team. Als Ferrari Max een kans bied dan hoef je niet lang na te denken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat waren ze ook. Maar wat Red Bull sinds oostenrijk had, heeft ferrari eigenlijk sinds spa. Die hebben wat gevonden in hun afstelling/vleugels of waar dan ook waardoor dat ding nu ineens ook kan sturen.
Dat is kolder natuurlijk. Hulkenberg zit tegen het einde van zijn carrière, heeft nooit een podium gescoord, zelden echt goeie acties laten zien en Max zit aan het begin van zijn carrière, heeft al tig podiums en wins en laat met grote regelmaat echt strakke acties zien.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
Ben er namelijk niet meer zo zeker van dat max een toekomstige kampioen is, eerder een goede coureur zoals Hulkenberg, veel meer ook niet.
Tuurlijk jongen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En dat is een tekortkoming van Max dat het niet gelukt is?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dan in 2021 toch lekker naar Mercedes/Ferrari?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat is een tekortkoming van Max dat het niet gelukt is?
Max is op dit moment gewoon absolute wereldtop. Z’n bolide echter niet.
Ferrari zou wel episch zijn. Blijft toch wel het ultieme racemerk. Alleen oranje-rood vloekt als de tering.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:43 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Dan in 2021 toch lekker naar Mercedes/Ferrari?
Dat was hij welquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Wellicht, maar tegenover Ericsson vond ik hem echt niet sterk.
Dat was ook waarom Ricciardo wegging. Nee ik geloof dat niet, maar dat is vooral omdat RBR geen topteam is. Mercedes kan/kon Hamilton, Rosberg of welke goede coureur dan ook wereldkampioen maken. RBR moet wereldkampioen gemaakt worden door een coureur. De vraag is of Verstappen dat kan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat Max bij RBR blijft als ze volgend jaar geen winnende auto hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:43 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Dan in 2021 toch lekker naar Mercedes/Ferrari?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |