Komt natuurlijk ook door het collectief falen van Ferrari en hun “strategie” in de eerste helft van het seizoen. Op dit moment is het wel DE te kloppen bolide.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voorlopig staan ze precies gelijk in de WK-stand met precies evenveel zeges dit jaar..
Bandenslijtage.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Jij zegt anders ook vrij weinig, ik wacht nog steeds waar aan te zien is dat RB zo goed met de banden is en dat het niet aan Honda ligt. Waar moet ik naar kijken bij Austria?
ik vind het verschil momenteel toch aardig groot maar dit jaar is de titel toch al vergeven, het gaat om volgend jaar, ik hoop voor Max dat RBR mee kan doen maar dan moeten ze echt nog wel stappen gaan maken en Mercedes zit uiteraard ook niet stilquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voorlopig staan ze precies gelijk in de WK-stand met precies evenveel zeges dit jaar..
En ik ga er ook wel vanuit dat je bij bij Ferrari beter zit dan bij Red Bull voor een eventueel kampioenschap, maar enorm groot is het verschil nu ook weer niet
Dat zeg ik toch 😅quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je dat moet zeggen, ga je gang.
Komt ook dat voorgaande seizoenen RBR in deze fase van het seizoen Ferrari had ingehaald, terwijl in deze fase dit seizoen Ferrari gewoon een heel stuk beter is. Ziet er niet best uit, voor komend seizoen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het verschil momenteel toch aardig groot maar dit jaar is de titel toch al vergeven, het gaat om volgend jaar, ik hoop voor Max dat RBR mee kan doen maar dan moeten ze echt nog wel stappen gaan maken en Mercedes zit uiteraard ook niet stil
Ja dat zei je net ook. Maar hoe ga je zeggen dat als leclerc rondjes 1:09 rijd en max rondjes 1:08 dat op banden slijtage gooien en niet op een betere auto?quote:
Mercedes heeft nog steeds het beste totaalpakket.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook door het collectief falen van Ferrari en hun “strategie” in de eerste helft van het seizoen. Op dit moment is het wel DE te kloppen bolide.
Laatste races laten toch wat anders zien.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mercedes heeft nog steeds het beste totaalpakket.
Omdat Max veel versere banden had omdat hij minder slijtage had.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja dat zei je net ook. Maar hoe ga je zeggen dat als leclerc rondjes 1:09 rijd en max rondjes 1:08 dat op banden slijtage gooien en niet op een betere auto?
Dan heb je niet goed gekeken. Alleen als je denkt vanuit ‘Hamilton is de snelste’ kan je dat idee hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Laatste races laten toch wat anders zien.
Laatste 4 poles voor Ferrari, laatste 3 races voor Ferrari.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken. Alleen als je denkt vanuit ‘Hamilton is de snelste’ kan je dat idee hebben.
Race wel gezien hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat Max veel versere banden had omdat hij minder slijtage had.
Je hebt de race niet gezien zeker. Dat kan.
Dan moet je misschien wat beter opletten in het vervolg. Daar kan ik je niet bij helpen helaas.quote:
Misschien moet je dat zelf eens doen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan moet je misschien wat beter opletten in het vervolg. Daar kan ik je niet bij helpen helaas.
Leuk voor je. Als je zo'n plaat voor je kop hebt heeft verder gaan ook geen zin.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zelf eens doen.
http://en.mclarenf-1.com/(...)dr2=Max%20Verstappen
Leclerc heeft gewoon steady pace.
"Honda is slecht maar ik heb steeds minder argumenten om me achter te verschuilen dus ik verzin maar wat andere redenen".quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuk voor je. Als je zo'n plaat voor je kop hebt heeft verder gaan ook geen zin.
Hallo jumbo @Zipportalquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:18 schreef SiGNe het volgende:
Het is beslist: Max gaat Japan winnen...
4 Oktober mag ik m'n Verstappen raceauto ophalen bij de supermarkt en afgelopen 2 jaar won Max ook de race toen ik m'n wagen net binnen had.
Haha, hahahaha, hahaquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuk voor je. Als je zo'n plaat voor je kop hebt heeft verder gaan ook geen zin.
Ah! Scorebord-journalistiek.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:02 schreef tja77 het volgende:
Laatste 4 poles voor Ferrari, laatste 3 races voor Ferrari.
quote:
Kleuter.quote:"I think we still need to work hard," the Dutch driver continued. "It’s just because the car is working well [in Austria], the engine is working well, I had a good tyre management.
"When you have a good car it’s easier to look after the tyres," he pointed out. “It’s just when you have a good car you can do it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |