abonnement Unibet Coolblue
pi_189157450
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_189157667
@Yasmin23

Klopt idd. Dat is met een speeddate wat lastiger. Dus het is niet heel gek om ernaar te vragen.
  zaterdag 28 september 2019 @ 12:28:58 #3
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189157671
Vrouwen zijn wel super voorspelbaar trouwens. Het ineens druk hebben. Bitch please. Ik kan prima een afwijzing verwerken, maar wees dan wel zo eerlijk het te vermelden. Het is niet alsof mijn leven er vanaf hangt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189157680
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:28 schreef M1stral het volgende:
Vrouwen zijn wel super voorspelbaar trouwens. Het ineens druk hebben. Bitch please. Ik kan prima een afwijzing verwerken, maar wees dan wel zo eerlijk het te vermelden. Het is niet alsof mijn leven er vanaf hangt.
Oh dacht dat jij al een relatie had?
pi_189157690
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:28 schreef black-soldier het volgende:
@:Yasmin23

Klopt idd. Dat is met een speeddate wat lastiger. Dus het is niet heel gek om ernaar te vragen.
Nee en je kan er prima naar vragen zonder de ander belachelijk te maken. Het is niet leuk voor de gene met de handicap nee maar begrijp het wel.
  zaterdag 28 september 2019 @ 12:32:38 #6
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189157710
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh dacht dat jij al een relatie had?
Vanwaar denk je dat? Ik ben al enige tijd vrijgezel.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189157716
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:32 schreef M1stral het volgende:

[..]

Vanwaar denk je dat? Ik ben al enige tijd vrijgezel.
Ja weet ik niet :P

Maar dit was een eenmalige date?
  zaterdag 28 september 2019 @ 12:34:51 #8
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189157741
Nee, had haar al een keer of twee eerder gezien. Doet er verder ook niet zo toe. Maar sommige excuses prik je zo doorheen. Ghost me dan gewoon :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189157778
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:34 schreef M1stral het volgende:
Nee, had haar al een keer of twee eerder gezien. Doet er verder ook niet zo toe. Maar sommige excuses prik je zo doorheen. Ghost me dan gewoon :P
Ja das ook niet tof :P

Maar geloof dat de k heb het druk toch wel een algemene smoes is voor beide geslachten :P
pi_189157781
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:28 schreef M1stral het volgende:
Vrouwen zijn wel super voorspelbaar trouwens. Het ineens druk hebben. Bitch please. Ik kan prima een afwijzing verwerken, maar wees dan wel zo eerlijk het te vermelden. Het is niet alsof mijn leven er vanaf hangt.
Haha, helaas zo herkenbaar dit.. Smoesjes prik je zo doorheen..
pi_189157823
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:34 schreef M1stral het volgende:
Nee, had haar al een keer of twee eerder gezien. Doet er verder ook niet zo toe. Maar sommige excuses prik je zo doorheen. Ghost me dan gewoon :P
ik kan ghosten juist echt niet hebben want ondanks de populaire mening hier ben ik best een lief wezentje en dan ga ik me serieus zorgen maken dat die ander iets is overkomen :')
Naief, ik weet het :')

Niet na alleen wat appen via Tinder of zo maar wel als je die persoon echt (langer) kent of zo. Zou ik echt raar vinden (net zo als jouw 2 dates situatie)
pi_189157923
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:34 schreef M1stral het volgende:
Nee, had haar al een keer of twee eerder gezien. Doet er verder ook niet zo toe. Maar sommige excuses prik je zo doorheen. Ghost me dan gewoon :P
Bed prestaties misschien voor haar een onvoldoende? :+

Maar inderdaad lullig als ze niet gewoon aangeven wat er precies is, in plaats van met domme smoesjes aankomen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Solid-Snake op 28-09-2019 12:56:04 ]
pi_189157974
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Bed prestaties misschien voor haar een onvoldoende? :+
Te kleine pik, denk ik.
pi_189158031
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee en je kan er prima naar vragen zonder de ander belachelijk te maken. Het is niet leuk voor de gene met de handicap nee maar begrijp het wel.
Ja eens.

Belachelijk maken is echt een station te ver. Dan ben je respectloos en een klein kind dat hersenen heeft dat nog niet helemaal zijn volgroeid.
pi_189158441
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:23 schreef Allures het volgende:
Maar dat snap je vanuit die vrouw neem ik aan toch hopelijk ook wel? Die moet bepalen of ze in jou een optie ziet en die wil dan natuurlijk weten in hoeverre zoiets een impact heeft op haar straks

Sorry maar ik zou precies dezelfde afweging maken als die dames
Ik begrijp die neiging. Ik begrijp ook dat wij allemaal het liefst een partner vinden die geheel voldoet aan ons ideaalbeeld van een partner. Zowel qua uiterlijk als innerlijk. Daar ben ik zelf geen uitzondering op. Tegelijkertijd weten wij allemaal dat dit niet realistisch is. Soms moet je even wat langer zoeken, maar echt op iedereen is wel wat aan te merken. Bij de één zie of merk je het alleen iets eerder dan bij de ander. Misschien had één van die dames bij mijn speeddate wel het wandeltempo van een slak (ergerlijk!), een zwakke rug (risico!), of enorme financiële schulden (ook risicovol, maar op een andere manier!). Maar daar hebben we het in die drie minuten niet over kunnen hebben. Die tekortkomingen waren niet zichtbaar.

Ik snap dat je als potentiële partner de impact wilt kennen. Maar die kun je alleen leren kennen, als je de persoon leert kennen. Als jij in een rolstoel zit, dan kan ik doorvragen of je nog iets kunt lopen en hoeveel meter. De conclusie is dan: wat een beperking! Zelf ben ik namelijk in m'n eentje van Frankrijk, door België naar Nederland gelopen (feit!). Veel interessanter is het om te weten wat jij doet, hoe jij jouw leven hebt ingericht, wat jouw houding in het leven is en hoe jij met jouw beperking omgaat. Dat heeft allemaal veel meer impact op mij als potentiële partner dan die beperking zelf. Dan kan ik het nog steeds heel jammer vinden dat jij in een rolstoel zit (hé, dat past absoluut niet in mijn ideaalplaatje!), maar kan wel blijken dat de impact die ik vreesde in de praktijk wel meevalt (of binnen de voor mij acceptabele grenzen blijkt te blijven). Dat ontdek je pas in de loop van tijd. Dus ik zou zeggen: ga gewoon open op onderzoek uit. Date gewoon, spreek je uit maar wees ook niet bang om samen op onderzoek uit te gaan.

Daar komt bij: voor alles is een tijd en een plaats. Is het echt zo belangrijk om die mogelijke impact al in drie minuten in te schatten? Je hoeft toch niet direct te trouwen met degene bij wie je 'ja' op je speeddateformulier hebt ingevuld? Je kunt toch erkennen dat dit iets is aan iemand dat je minder leuk vind - trust me, ik baal er zelf ook van -, maar vervolgens samen ontdekken óf er desondanks meer in zit? Dat doe je bij andere dates toch ook? Ik snap ook wel dat sommige dingen voor sommige mensen gewoon een no go zijn. De kans op echtscheiding stijgt in Nederland enorm als één van de partners arbeidsongeschikt raakt. For the record: dat ben ik niet! En er zijn ook andere no go's denkbaar. Sommige mannnen willen per se een vrouw die zelf (nog) geen kinderen heeft. Ook jammer als je een super leuke vrouw bent, maar wel een kind hebt. Andere mensen vinden zwaarlijvigheid een no go.

Om misverstanden te voorkomen. Ik begrijp best dat de eerste reactie van veel mensen een schrikreactie is. Daarna heb je drie minuten en moet je kiezen. Je vergeet de persoon die voor je zit en ziet alleen nog diens tekortkoming. In je achterhoofd buitelen de rampscenario's die de beperking tot gevolg kan hebben over elkaar heen. Hoe ernstiger die tekortkoming lijkt, hoe heftiger die gedachten. Dus besluit je te praten over die beperking. Na drie minuten moet je kiezen. De impact heb je niet in kunnen schatten. Je zag vooral de beperking (want daar ging het gesprek over). Bij twijfel, niet inhalen. 'Nee, next.'. Ik heb daar best begrip voor. Maar ik mag het ook jammer vinden. Jammer, omdat de enige reden dat wij dit gesprek al in de eerste drie minuten na onze eerste ontmoeting hebben is dat zij het heeft gezien en er dus over moet praten. Ik sta al met 5-0 achter, nog voordat ik m'n mond heb opengedaan. Dat was mij met een slechte rug of schildklierziekte niet gebeurd. En dat is een van de redenen waarom ik niet zo snel meer aan zo'n speeddate bijeenkomst deel zal nemen. Zo, en dat allemaal n.a.v. een goed bedoelde suggestie van @lemmenthinkaboutit.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Daarom staat er ook; snap goed dat je wil weten wat de impact is. Alleen gaat iemand die (ik noem maar iets), ziek in het hoofd is, dat ook niet meteen melden op date 1. En kom je daar pas veel later achter.

Maar omdat het hier fysiek en zichtbaar is, schrikken sommige / veel mensen zich vaak meteen een hoedje en zetten het op een rennen..
Precies, dit. En daar heb ik alle begrip voor. Maar daarom mag ik het nog wel jammer vinden. Daar komt nog iets bij. Aan de ene kant wordt je op iets dat fysiek zichtbaar is vaak en hard afgewezen. Je hebt een olifantenhuid nodig. Zeker als het op dating aankomt. Terwijl mensen aan de andere kant om dezelfde reden veel voortzichtiger met je omgaan, mogelijk uit angst je te kwetsen, angst je pijn te doen, of gewoon angst voor wat ze niet kennen. En voor iemand die 'normaal' wil zijn en gewoon mee wil doen, is dat niet altijd even gemakkelijk te accepteren. De grootste beperkingen vloeien niet voort uit iemands beperking, maar uit de mensen om diegene heen. Als meer mensen tijdens dat speeddatevent zich dat hadden gerealiseerd, dan hadden we die drie minuten over heel andere dingen kunnen spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groepfunder op 28-09-2019 13:42:56 ]
pi_189158642
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:25 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik begrijp die neiging. Ik begrijp ook dat wij allemaal het liefst een partner vinden die geheel voldoet aan ons ideaalbeeld van een partner. Zowel qua uiterlijk als innerlijk. Daar ben ik zelf geen uitzondering op. Tegelijkertijd weten wij allemaal dat dit niet realistisch is. Soms moet je even wat langer zoeken, maar echt op iedereen is wel wat aan te merken. Bij de één zie of merk je het alleen iets eerder dan bij de ander. Misschien had één van die dames bij mijn speeddate wel het wandeltempo van een slak (ergerlijk!), een zwakke rug (risico!), of enorme financiële schulden (ook risicovol, maar op een andere manier!). Maar daar hebben we het in die drie minuten niet over kunnen hebben. Die tekortkomingen waren niet zichtbaar.

Ik snap dat je als potentiële partner de impact wilt kennen. Maar die kun je alleen leren kennen, als je de persoon leert kennen. Als jij in een rolstoel zit, dan kan ik doorvragen of je nog iets kunt lopen en hoeveel meter. De conclusie is dan: wat een beperking! Zelf ben ik namelijk in m'n eentje van Frankrijk, door België naar Nederland gelopen (feit!). Veel interessanter is het om te weten wat jij doet, hoe jij jouw leven hebt ingericht, wat jouw houding in het leven is en hoe jij met jouw beperking omgaat. Dat heeft allemaal veel meer impact op mij als potentiële partner dan die beperking zelf. Dan kan ik het nog steeds heel jammer vinden dat jij in een rolstoel zit (hé, dat past absoluut niet in mijn ideaalplaatje!), maar kan wel blijken dat de impact die ik vreesde in de praktijk wel meevalt (of binnen de voor mij acceptabele grenzen blijkt te blijven). Dat ontdek je pas in de loop van tijd. Dus ik zou zeggen: ga gewoon open op onderzoek uit. Date gewoon, spreek je uit maar wees ook niet bang om samen op onderzoek uit te gaan.

Daar komt bij: voor alles is een tijd en een plaats. Is het echt zo belangrijk om die mogelijke impact al in drie minuten in te schatten? Je hoeft toch niet direct te trouwen met degene bij wie je 'ja' op je speeddateformulier hebt ingevuld? Je kunt toch erkennen dat dit iets is aan iemand dat je minder leuk vind - trust me, ik baal er zelf ook van -, maar vervolgens samen ontdekken óf er desondanks meer in zit? Dat doe je bij andere dates toch ook? Ik snap ook wel dat sommige dingen voor sommige mensen gewoon een no go zijn. De kans op echtscheiding stijgt in Nederland enorm als één van de partners arbeidsongeschikt raakt. For the record: dat ben ik niet! En er zijn ook andere no go's denkbaar. Sommige mannnen willen per se een vrouw die zelf (nog) geen kinderen heeft. Ook jammer als je een super leuke vrouw bent, maar wel een kind hebt. Andere mensen vinden zwaarlijvigheid een no go.

Om misverstanden te voorkomen. Ik begrijp best dat de eerste reactie van veel mensen een schrikreactie is. Daarna heb je drie minuten en moet je kiezen. Je vergeet de persoon die voor je zit en ziet alleen nog diens tekortkoming. In je achterhoofd buitelen de rampscenario's die de beperking tot gevolg kan hebben over elkaar heen. Hoe ernstiger die tekortkoming lijkt, hoe heftiger die gedachten. Dus besluit je te praten over die beperking. Na drie minuten moet je kiezen. De impact heb je niet in kunnen schatten. Je zag vooral de beperking (want daar ging het gesprek over). Bij twijfel, niet inhalen. 'Nee, next.'. Ik heb daar best begrip voor. Maar ik mag het ook jammer vinden. Jammer, omdat de enige reden dat wij dit gesprek al in de eerste drie minuten na onze eerste ontmoeting hebben is dat zij het heeft gezien en er dus over moet praten. Ik sta al met 5-0 achter, nog voordat ik m'n mond heb opengedaan. Dat was mij met een slechte rug of schildklierziekte niet gebeurd. En dat is een van de redenen waarom ik niet zo snel meer aan zo'n speeddate bijeenkomst deel zal nemen.
[..]

Precies, dit. En daar heb ik alle begrip voor. Maar daarom mag ik het nog wel jammer vinden. Daar komt nog iets bij. Aan de ene kant wordt je op iets dat fysiek zichtbaar is vaak en hard afgewezen. Je hebt een olifantenhuid nodig. Zeker als het op dating aankomt. Terwijl mensen aan de andere kant om dezelfde reden veel voortzichtiger met je omgaan, mogelijk uit angst je te kwetsen, angst je pijn te doen, of gewoon angst voor wat ze niet kennen. En voor iemand die 'normaal' wil zijn en gewoon mee wil doen, is dat niet altijd even gemakkelijk te accepteren. De grootste beperkingen vloeien niet voort uit iemands beperking, maar uit de mensen om diegene heen. Als meer mensen tijdens dat speeddatevent zich dat hadden gerealiseerd, dan hadden we die drie minuten over heel andere dingen kunnen spreken.
Denk niet dat je kan verwachten dat men de diepte opzoekt, voorbij het uiterlijk wil kijken in een dating event wat maar 3 minuten duurt en waarbij er nog een wachtrij is met mogelijk andere kandidaten.
pi_189158695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk niet dat je kan verwachten dat men de diepte opzoekt, voorbij het uiterlijk wil kijken in een dating event wat maar 3 minuten duurt en waarbij er nog een wachtrij is met mogelijk andere kandidaten.
Dat heb ik er inderdaad van geleerd. Speeddate-events is Tinder of Happn IRL. :)
pi_189158711
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:44 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dat heb ik er inderdaad van geleerd. Speeddate-events is Tinder of Happn IRL. :)
Je hebt met de chat wel een duidelijk voordeel dat je langer met elkaar kunt praten dan die 3 of 5 minuten waardoor de druk er af is.
pi_189158923
Ik heb zojuist een hoogvlieger geswiped op bummble die ik real life wel een paar keer heb gezien. Mijn collega's toentertijd zeiden dat er flink geflirt werd van beide kanten. :@

Hopen op een match :9~ *;
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:05:13 #20
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189158974
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Bed prestaties misschien voor haar een onvoldoende? :+

Maar inderdaad lullig als ze niet gewoon aangeven wat er precies is, in plaats van met domme smoesjes aankomen.
Druk met herstellen van alle inwendige schade :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:10:30 #21
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189159046
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:40 schreef Allures het volgende:

[..]

ik kan ghosten juist echt niet hebben want ondanks de populaire mening hier ben ik best een lief wezentje en dan ga ik me serieus zorgen maken dat die ander iets is overkomen :')
Naief, ik weet het :')

Niet na alleen wat appen via Tinder of zo maar wel als je die persoon echt (langer) kent of zo. Zou ik echt raar vinden (net zo als jouw 2 dates situatie)
Ik denk dat het weinig moeite is te zeggen het ergens bij te laten.

Maar niet als je een voorstel doet eerst nog eens te meeten, heel enthousiast ja gaan roepen en dan vervolgens een week niks van je laten horen.
Ik had het dan ook alleen gelaten bij een concreet berichtje met voorstel en verder niet meer bestookt met berichten.

/care
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189159334
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:05 schreef M1stral het volgende:

[..]

Druk met herstellen van alle inwendige schade :+
Herkenbaar probleem :+
pi_189159490
quote:
Ik snap jouw kant ook hoor, en hoe zuur het is, maar wat je van mensen verwacht is niet heel realistisch. De realiteit is dat als iemand op de eerste date opbiecht schulden te hebben, net uit de gevangenis te komen of weet ik wat dat dan de meeste mensen ook afhaken.
Ja je staat meteen achter omdat je niet kunt achterhouden dat je bagage hebt en dat is kut maar je kunt niet van anderen verlangen om dan maar te doen alsof ze het niet zien. Het is er nou eenmaal

En wat jij beschrijft is niet mijn realiteit in daten. Ik ga niet met iemand daten die een compromis is. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die zonder dat ik terug hoef te schroeven in wat ik wil in mijn ideaalbeeld passen en dat dat gewoon een haalbaar iets is. Ik heb het geluk dat ik dat meerdere malen heb mogen ervaren en daar heel leuke relaties mee heb gehad. Ik zie dus ook gewoon niet de noodzaak om dan te beginnen aan iets waarbij ik beren op de weg zie, omdat die ander ze niet ziet. Sorry.
Je moet ergens op selecteren, anders kan ik de hele wereld wel een kans geven omdat mogelijk een geweldige partner er tussen zit. Ja mogelijk, en mogelijk kom ik die nu niet tegen. En mogelijk loopt er nu net een voorbij mijn huis die ik niet zie omdat ik dit typ. Het leven hangt van al deze beslissingen aan elkaar.
Zolang ik nog genoeg mooie dates en mensen in mijn leven heb is er geen reden om mijn date-tactiek bij te stellen.

(En dat laatste is niet alleen aan jou gericht maar meer in een bredere zin. Ik lees hier vaak dat mensen vinden dat ze te weinig kansen krijgen, dat het spel niet 'eerlijk' is, maar je kunt anderen niet verantwoordelijk maken om jou een kans te geven zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel
Maar ik denk dat dat gewoon sowieso hoort bij onze moderne, maakbare samenleving. We lopen vast als iets toch niet zo maakbaar is. Kijk maar naar mensen die een kind willen en het lukt niet. Hemel en aarde moet bewogen wanr het voelt als een soort recht dat ontnomen wordt. Of mensen die maar geen baan kunnen krijgen. Waarom is de wereld toch zo tegen hen? Niet alles is zo maakbaar als onze generaties wordt voorgehouden)
pi_189159564
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:33 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik snap jouw kant ook hoor, en hoe zuur het is, maar wat je van mensen verwacht is niet heel realistisch. De realiteit is dat als iemand op de eerste date opbiecht schulden te hebben, net uit de gevangenis te komen of weet ik wat dat dan de meeste mensen ook afhaken.
Ja je staat meteen achter omdat je niet kunt achterhouden dat je bagage hebt en dat is kut maar je kunt niet van anderen verlangen om dan maar te doen alsof ze het niet zien. Het is er nou eenmaal

En wat jij beschrijft is niet mijn realiteit in daten. Ik ga niet met iemand daten die een compromis is. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die zonder dat ik terug hoef te schroeven in wat ik wil in mijn ideaalbeeld passen en dat dat gewoon een haalbaar iets is. Ik heb het geluk dat ik dat meerdere malen heb mogen ervaren en daar heel leuke relaties mee heb gehad. Ik zie dus ook gewoon niet de noodzaak om dan te beginnen aan iets waarbij ik beren op de weg zie, omdat die ander ze niet ziet. Sorry.
Je moet ergens op selecteren, anders kan ik de hele wereld wel een kans geven omdat mogelijk een geweldige partner er tussen zit. Ja mogelijk, en mogelijk kom ik die nu niet tegen. En mogelijk loopt er nu net een voorbij mijn huis die ik niet zie omdat ik dit typ. Het leven hangt van al deze beslissingen aan elkaar.
Zolang ik nog genoeg mooie dates en mensen in mijn leven heb is er geen reden om mijn date-tactiek bij te stellen.

(En dat laatste is niet alleen aan jou gericht maar meer in een bredere zin. Ik lees hier vaak dat mensen vinden dat ze te weinig kansen krijgen, dat het spel niet 'eerlijk' is, maar je kunt anderen niet verantwoordelijk maken om jou een kans te geven zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel)
Dit is wel helemaal waar overigens.

Je datefalen of geen vrouwelijk aandacht hebben of verkrijgen ligt niet aan de ander, het datinggeweld of wat dan ook. Het ligt grotendeels bij jouzelf. En datgene wat bij jezelf speelt, projecteer je in termen van uitstraling. En dan geef je weer aderen de schuld. Dus: vicieuze cirkel zonder bij hunzelf te rade te gaan. Dat is exact het probleem met incels.

Incels geven ook het spel, het daten, vrouwen, feminisme etc. de schuld. Terwijl je het gewoon bij jezelf moet zoeken. Daarbij hoort falen en teleurstellingen gewoon bij. Dat het 'spel' niet eerlijk is, komt niet door vrouwen, maar aan jouzelf.

En ja, sommige mensen hebben meer 'geluk' met alles dan anderen. Dat is het leven. De realiteit is dat niet iedereen het even goed heeft. Of dat nou financieel is of fysiek, maakt niet uit. Het is eenmaal een oneerlijke wereld. Hoe je er zelf mee omgaat ligt geheel bij jezelf.
pi_189159631
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit is wel helemaal waar overigens.

Je datefalen of geen vrouwelijk aandacht hebben of verkrijgen ligt niet aan de ander, het datinggeweld of wat dan ook. Het ligt grotendeels bij jouzelf. En datgene wat bij jezelf speelt, projecteer je in termen van uitstraling. En dan geef je weer aderen de schuld. Dus: vicieuze cirkel zonder bij hunzelf te rade te gaan. Dat is exact het probleem met incels.

Incels geven ook het spel, het daten, vrouwen, feminisme etc. de schuld. Terwijl je het gewoon bij jezelf moet zoeken. Daarbij hoort falen en teleurstellingen gewoon bij. Dat het 'spel' niet eerlijk is, komt niet door vrouwen, maar aan jouzelf.
Maar zie ook mijn toevoeging. Nu word ik een beetje te filosofisch hoor En ik denk dat dit eigenlijk te ver gaat voor dit topic en misschien meer een eigen topic verdient maar je kunt toch niet alles aan jezelf veranderen?

Ja ik ben het met je eens dat je voor een deel zelf verantwoordelijk bent, om de beste versie van jezelf te zijn etc. Maar niet alles is zo te maken dat je alles 'oplost'

Maar is het statistisch misschien niet gewoon zo dat er, zowel bij mannen en vrouwen, gewoon wat mensen over gaan blijven? Ik weet het niet hoor. Vroeger dacht ik oprecht van niet. Op elk potje past een dekseltje etc. Maat misschien toch niet
Vroeger had je ook die ene oom of tante die altijd alleen bleef. Waarom zou de komst van tinder/happn etc dat opeens allemaal oplossen?
pi_189159645
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:10 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik denk dat het weinig moeite is te zeggen het ergens bij te laten.

Maar niet als je een voorstel doet eerst nog eens te meeten, heel enthousiast ja gaan roepen en dan vervolgens een week niks van je laten horen.
Ik had het dan ook alleen gelaten bij een concreet berichtje met voorstel en verder niet meer bestookt met berichten.

/care
Het is ook altijd zo bloedirritant als iemand zelf (vaak met een kutreden) afzegt, beweert dit verschrikkelijk te vinden ("Ohh, ik vind het zo jammer!!!") en vervolgens 0 initiatief neemt voor een herkansing.

Eigenlijk gewoon respectloos. Maar goed, in die categorie mensen moet je gewoon geen tijd investeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189159736
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:41 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar zie ook mijn toevoeging. Nu word ik een beetje te filosofisch hoor En ik denk dat dit eigenlijk te ver gaat voor dit topic en misschien meer een eigen topic verdient maar je kunt toch niet alles aan jezelf veranderen?

Ja ik ben het met je eens dat je voor een deel zelf verantwoordelijk bent, om de beste versie van jezelf te zijn etc. Maar niet alles is zo te maken dat je alles 'oplost'

Maar is het statistisch misschien niet gewoon zo dat er, zowel bij mannen en vrouwen, gewoon wat mensen over gaan blijven? Ik weet het niet hoor. Vroeger dacht ik oprecht van niet. Op elk potje past een dekseltje etc. Maat misschien toch niet
Vroeger had je ook die ene oom of tante die altijd alleen bleef. Waarom zou de komst van tinder/happn etc dat opeens allemaal oplossen?
Ik ben nog steeds van mening dat bij iedereen wel een leuke partner past. Daar ben ik heilig van overtuigd.

Alleen ligt het grotendeels wel bij jezelf. Als je nooit uit huis gaat, nooit met vrienden wat gaat doen, nooit met collega's een drankje gaat doen, nooit wordt omringd door andere mensen, dan gaat er ook niets gebeuren. Dat is al gewoon stap 1. Op stap gaan en leuke dingen doen met vrienden of een hobby volgen.

En datingapps gaan dat niet allemaal oplossen. Helemaal niet. Maar datingapps geeft wel veel meer mensen de potentiële kans op een partner. Hoe groot die kans is, is niet te zeggen. Maar die kan is er en die dien je dan te pakken. En dat daar teleurstellingen tegenover staan of afwijzingen, so be it.

Socializen en mensen leren kennen is zooo belangrijk.
pi_189159805
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk niet dat je kan verwachten dat men de diepte opzoekt, voorbij het uiterlijk wil kijken in een dating event wat maar 3 minuten duurt en waarbij er nog een wachtrij is met mogelijk andere kandidaten.
De ironie is dat ze bij speeddate events juist willen voorkomen dat het een vleeskeuring wordt.
pi_189159810
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:37 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit is wel helemaal waar overigens.

Je datefalen of geen vrouwelijk aandacht hebben of verkrijgen ligt niet aan de ander, het datinggeweld of wat dan ook. Het ligt grotendeels bij jouzelf. En datgene wat bij jezelf speelt, projecteer je in termen van uitstraling. En dan geef je weer aderen de schuld. Dus: vicieuze cirkel zonder bij hunzelf te rade te gaan. Dat is exact het probleem met incels.
Ik heb het begrip incel nog eens opgezocht omdat het hier vrij vaak voorbij komt:

quote:
Een incel is iemand die voor langere tijd geen seksuele handelingen met een ander verricht, maar dat wel zou willen – dit in tegenstelling tot vrijwillig celibaat, ascese of seksuele onthouding. Na een aantal bloedige aanslagen door diverse zelfbenoemde incels wordt het begrip 'incel' hoofdzakelijk geassocieerd met een subcultuur van misogyne mannen met een negatief zelf- en wereldbeeld. Ook zijn er incels die zichzelf juist wel hoog schatten, en juist daarom verontwaardigd zijn over potentiële sekspartners die geen belangstelling voor hen hebben.
Ik vind dat het begrip er hier wel heel makkelijk wordt ingepompt en zou niet weten waarom je mensen in die categorie zou willen indelen.

quote:
Incels geven ook het spel, het daten, vrouwen, feminisme etc. de schuld. Terwijl je het gewoon bij jezelf moet zoeken. Daarbij hoort falen en teleurstellingen gewoon bij. Dat het 'spel' niet eerlijk is, komt niet door vrouwen, maar aan jouzelf.
Het is heel vaak gewoon een combinatie van factoren. @M1stral heeft even een domper gehad, niet zo gek toch dat hij daar even zijn mening over geeft. Of hij er dan meer aan had kunnen doen of niet, geen idee. Maar het is gewoon respectloos als je geen duidelijkheid geeft en iemand aan het lijntje houdt.

Het is inderdaad een vreselijk oneerlijk spel en dat komt echt niet alleen door de man, vrouw of het feminisme maar (punt 1) door pure pech dat je bijvoorbeeld niet zo aantrekkelijk geboren bent en (punt 2) de pech dat je in je leven te weinig sociale vaardigheden hebt opgedaan waardoor je nauwelijks vrouwen durft aan te spreken. Dat tweede punt heb je natuurlijk meer invloed op, maar het blijft ook stiekem wel gewoon een survival of the fittest.

quote:
En ja, sommige mensen hebben meer 'geluk' met alles dan anderen. Dat is het leven. De realiteit is dat niet iedereen het even goed heeft. Of dat nou financieel is of fysiek, maakt niet uit. Het is eenmaal een oneerlijke wereld. Hoe je er zelf mee omgaat ligt geheel bij jezelf.
Dat ben ik wel met je eens. Ik denk alleen dat het goed zou zijn als mensen hier wat meer van elkaar kunnen leren in plaats van constant ruzie te maken.

Als ik voor mijzelf spreek: Mijn datetechnieken heb ik ook aangepakt omdat ik eerst altijd in de friendzone belandde. Dus ik ging directer voor seks en zei vrij onomwonden gewoon meteen wat ik wilde.

Dat werkte een tijd maar nu wil ik weer een stapje verder zetten. Ik vind het interessant om dan bijvoorbeeld te leren hoe je hard to get speelt, hoe je ervoor zorgt dat je niet te desperate overkomt etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2019 14:57:29 ]
pi_189159831
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

De ironie is dat ze bij speeddate events juist willen voorkomen dat het een vleeskeuring wordt.
Ik denk dat er altijd sprake is van onze vleeskeuring :P Of een aantrekkingskracht.
pi_189159846
Ik snap even echt niet waar je het over hebt of wat je wil.... Niemand noemt M1stral toch een incel?
pi_189159855
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:59 schreef Allures het volgende:
Ik snap even echt niet waar je het over hebt of wat je wil.... Niemand noemt M1stral toch een incel?
Dat zeg ik ook niet. Ik word alleen een beetje moe van die incel-analyses de hele tijd.
pi_189159880
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:59 schreef Allures het volgende:
Ik snap even echt niet waar je het over hebt of wat je wil.... Niemand noemt M1stral toch een incel?
Idd, ik ben het kwijt hoor _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb het begrip incel nog eens opgezocht omdat het hier vrij vaak voorbij komt:
[..]

Ik vind dat het begrip er hier wel heel makkelijk wordt ingepompt en zou niet weten waarom je mensen in die categorie zou willen indelen.
[..]

Het is heel vaak gewoon een combinatie van factoren. @:M1stral heeft even een domper gehad, niet zo gek toch dat hij daar even zijn mening over geeft. Of hij er dan meer aan had kunnen doen of niet, geen idee. Maar het is gewoon respectloos als je geen duidelijkheid geeft en iemand aan het lijntje houdt.

Het is inderdaad een vreselijk oneerlijk spel en dat komt echt niet alleen door de man, vrouw of het feminisme maar (punt 1) door pure pech dat je bijvoorbeeld niet zo aantrekkelijk geboren bent en (punt 2) de pech dat je in je leven te weinig sociale vaardigheden hebt opgedaan waardoor je nauwelijks vrouwen durft aan te spreken. Dat tweede punt heb je natuurlijk meer invloed op, maar het blijft ook stiekem wel gewoon een survival of the fittest.
[..]

Dat ben ik wel met je eens. Ik denk alleen dat het goed zou zijn als mensen hier wat meer van elkaar kunnen leren in plaats van constant ruzie te maken.

Als ik voor mijzelf spreek: Mijn datetechnieken heb ik ook aangepakt omdat ik eerst altijd in de friendzone belandde. Dus ik ging directer voor seks en zei vrij onomwonden gewoon meteen wat ik wilde.

Dat werkte een tijd maar nu wil ik weer een stapje verder zetten. Ik vind het interessant om dan bijvoorbeeld te leren hoe je hard to get speelt, hoe je ervoor zorgt dat je niet te desperate overkomt etc.
Zeker, alleen geven incels alles en iedereen de schuld in plaats van bij hunzelf te kijken en zelf te kijken hoe ze wel aantrekkelijker kunnen worden. Dus de hele dag anderen de schuld geven en de schuld bij anderen leggen, dat heeft niet zoveel meer te maken hoe hard het leven en het datinggeweld is. Maar dat is gewoon dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je geen shit kan.

En deze mannen mankeren 99% van de keren helemaal niets. Niets mis mee. Geen fysieke of mentale beperkingen (even kort door de bocht). Maar ze zijn gewoon een aantal keren afgewezen en dan gaan ze dit soort gedrag vertonen. Anderen de schuld geven van hun falen. Met andere woorden: groot en groot ego. En dit speelt alleen bij mannen. Wat ook wel interessant is. Bij vrouwen speelt dit niet of nauwelijks.
pi_189159881
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik denk dat er altijd sprake is van onze vleeskeuring :P Of een aantrekkingskracht.
Het gaat erom dat je iemand leert kennen in 3 minuten tijd. Dat iemand die bijvoorbeeld niet super knap is, alsnog wel veel punten scoort omdat die misschien heel charmant en grappig is.

Dat zie je immers niet op Tinder.
pi_189159909
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:03 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je iemand leert kennen in 3 minuten tijd. Dat iemand die bijvoorbeeld niet super knap is, alsnog wel veel punten scoort omdat die misschien heel charmant en grappig is.

Dat zie je immers niet op Tinder.
Ja gaat toch niet in zon korte tijd.
pi_189159926
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja gaat toch niet in zon korte tijd.
Geen idee. Nog nooit gedaan eigenlijk.

Jij wel eens ge-speeddate?
pi_189159949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:07 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Geen idee. Nog nooit gedaan eigenlijk.

Jij wel eens ge-speeddate?
Nee. Denk dat ik er geen voordeel uit haal in zon korte tijd :P
pi_189159960
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja gaat toch niet in zon korte tijd.
Blijkbaar werkt het wel, anders zou speeddaten veel minder populair zijn.
pi_189159977
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:09 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Blijkbaar werkt het wel, anders zou speeddaten veel minder populair zijn.
Ja de vraag is hoeveel succesvolle matches er ontstaan.
pi_189159998
Ze zeggen dat sollicitatiegesprekken in de eerste 30 seconden besloten worden dus waarom (speed)dates niet? Voor mij zou het zeker werken.
De blik die iemand je geeft, een lach etc. Voegt zoooo veel toe

En irl kun je veel beter flirten
pi_189160016
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja de vraag is hoeveel succesvolle matches er ontstaan.
Dat weet ik niet. Heb zelf nooit eraan meegedaan.
pi_189160017
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:12 schreef Allures het volgende:
Ze zeggen dat sollicitatiegesprekken in de eerste 30 seconden besloten worden dus waarom (speed)dates niet? Voor mij zou het zeker werken.
De blik die iemand je geeft, een lach etc. Voegt zoooo veel toe

En irl kun je veel beter flirten
Dat denk ik dus ook.

Ik denk dat speeddaten dus echt wel kan werken eerlijk gezegd. En in die drie minuten kan je echt wel alles zien hoor.

Uitstraling, tanden, lach etc.
pi_189160072
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:13 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook.

Ik denk dat speeddaten dus echt wel kan werken eerlijk gezegd. En in die drie minuten kan je echt wel alles zien hoor.

Uitstraling, tanden, lach etc.
k denk juist dat ik zelf in die paar minuten een hele andere indruk van mijzelf laat zien die niet zozeer overeenkomt met mijn persoonlijkheid.
pi_189160086
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

k denk juist dat ik zelf in die paar minuten een hele andere indruk van mijzelf laat zien die niet zozeer overeenkomt met mijn persoonlijkheid.
Waarom?
pi_189160119
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom?
Ja denk dat ik juist heel gesloten overkom. Door de zenuwen waarschijnlijk. En eigenlijk ben ik best wel heel erg open maar kijk toch graag eerst wat voor vlees ik in de kuip heb. En dan krijgt de ander natuurlijk de indruk dat ik zo ben.
pi_189160213
Maar dat is dan toch ook onderdeel van jezelf? In vergelijkbare situaties zul je dan ook zo reageren. Vroeger een nieuwe klas of zo

Iedereen heeft laagjes en natuurlijk kun je die laagjes niet in 3 minuten allemaal laten zien
pi_189160214
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

k denk juist dat ik zelf in die paar minuten een hele andere indruk van mijzelf laat zien die niet zozeer overeenkomt met mijn persoonlijkheid.
Ik ook.
pi_189160222
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:26 schreef Allures het volgende:
Maar dat is dan toch ook onderdeel van jezelf? In vergelijkbare situaties zul je dan ook zo reageren. Vroeger een nieuwe klas of zo

Iedereen heeft laagjes en natuurlijk kun je die laagjes niet in 3 minuten allemaal laten zien
Ja tuurlijk maar dat is denk ik wel een reden om in zon setting iemand daar dan niet op te selecteren omdat je eigenlijk vrij weinig van die persoon weet.
pi_189160289
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk maar dat is denk ik wel een reden om in zon setting iemand daar dan niet op te selecteren omdat je eigenlijk vrij weinig van die persoon weet.
Heb een tijdje geleden hierover ook een artikeltje gelezen. Dat datingsapps procentueel veel meer kans op succes geven dan speeddaten.
pi_189160290
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk maar dat is denk ik wel een reden om in zon setting iemand daar dan niet op te selecteren omdat je eigenlijk vrij weinig van die persoon weet.
maar nu doe je alsof openheid meteen beter is dan terughoudendheid of dat mensen niet mee kunnen wegen dat iedereen wat zenuwachtig is/dat 3 minuten kort zijn. Dat is je eigen (waarde) oordeel

En wat ik van vriendinnen gehoord heb is dat er daarna ook gewoon nog de mogelijkheid is om wat te blijven drinken en kletsen na de 3 minuten. Ik weet niet of dat bij allemaal is
  zaterdag 28 september 2019 @ 15:31:56 #51
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189160295
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:59 schreef Allures het volgende:
Ik snap even echt niet waar je het over hebt of wat je wil.... Niemand noemt M1stral toch een incel?
_O-
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189160320
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:31 schreef Allures het volgende:

[..]

maar nu doe je alsof openheid meteen beter is dan terughoudendheid of dat mensen niet mee kunnen wegen dat iedereen wat zenuwachtig is/dat 3 minuten kort zijn. Dat is je eigen (waarde) oordeel

En wat ik van vriendinnen gehoord heb is dat er daarna ook gewoon nog de mogelijkheid is om wat te blijven drinken en kletsen na de 3 minuten. Ik weet niet of dat bij allemaal is
Maar neem aan dat als jij tegenover een gesloten iemand zit je dat ook wat minder vindt toch?
pi_189160324
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb een tijdje geleden hierover ook een artikeltje gelezen. Dat datingsapps procentueel veel meer kans op succes geven dan speeddaten.
Ik denk dat je heel erg mee moet nemen wat bij jou past. Als je een gemiddeld tot knap hoofd hebt lijkt een app mij prima. Als je dat niet hebt of weet dat je irl beter uit de verf komt dan een speeddate

Een driehoek door een rond vakje proberen te blijven rammen terwijl je alleen gefrustreerd raakt en denkt 'waarom past dit toch niet' is gewoon niet handig. Probeer dan wat anders he

Een mens is geen statistiek
pi_189160354
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar neem aan dat als jij tegenover een gesloten iemand zit je dat ook wat minder vindt toch?
zolang die persoon niet met een boos hoofd alleen ja en nee loopt te bijten dan niet hoor

Ik match juist eigenlijk heel goed met gesloten mensen merk ik in de praktijk
pi_189160355
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:33 schreef Allures het volgende:
[..]
En wat jij beschrijft is niet mijn realiteit in daten. Ik ga niet met iemand daten die een compromis is.
Is dat echt zo? Je bent nu single. Je hebt meerdere relaties gehad. Er is een reden geweest waarom die eerdere partners nu je ex zijn. Perfect waren ze dus niet. Al zag je hun inperfecties misschien niet meteen toen jij met hen ging daten of toen jij een relatie met hen kreeg. De meeste compromissen zijn alleen klein geweest zijn. Hij blijft wat vaker bij jou slapen: jij geeft wat ruimte in jouw kledingkast op zodat hij wat kleding bij jou kan laten. Hij trekt bij jou in: jij accepteert dat de wekker een half uur eerder gaat dan jij gewend was, omdat hij eerder van huis moet. Ik bedenk maar wat. Toegegeven, dat zijn heel andersoortige compromissen, maar dat jij nooit compromissen hebt gesloten .... dat vind ik moeilijk te geloven. Je vond hem alleen zo leuk dat jij graag wat minder ruimte voor jouw kleding accepteerde en een half uurtje eerder wakker werd, omdat je dan bij hem kon zijn. Maar ik geef toe: dergelijke compromissen zijn wel onvergelijkbaar met het compromie waar het eerder over ging.

Op een no go moet je geen compromissen sluiten, want daar komen alleen ongelukken van. Dat ben ik direct met je eens. De vraag is alleen: is dit nu een no go waarover je vooraf een weloverwogen rationele beslissing hebt kunnen maken - maar de impact is sterk persoons- en situatiegebonden, dus dat is zeer onwaarschijnlijk -, of is het een no go uit angst voor de mogelijke impact van een 'go'? Ik vrees dat het laatste heel vaak het geval is. De mens lijdt immers het meest door het lijden dat hij vreest. Neemt niet weg dat ik zou wensen dat mensen in die situaties wat meer lef zouden hebben.

quote:
Je moet ergens op selecteren, anders kan ik de hele wereld wel een kans geven omdat mogelijk een geweldige partner er tussen zit.
Helemaal met je eens. Je moet selecteren en er is niks mis met het hebben van no go's. Die heb ik zelf ook, dus ik heb er geen problemen mee dat anderen die hebben. Verder realiseer ik me dat sommige persoonskenmerken voor een grotere groep een no go zijn dan andere. Als jij dan toevallig zo'n persoonskenmerk hebt, dan is dat verschrikkelijk rot (maar zul je het er wel mee moeten doen). Volgens mij heb ik nergens geschreven dat ik anderen dat kwalijk neem. Wel heb ik geprobeerd uit te leggen dat ik als je de impact van een handicap voor jouw als potentiële partner wilt inschatten, het nodig is om naar de persoon te kijken in plaats van naar de beperking en dat zoiets tijd kost. En ik heb aangegeven te begrijpen dat een speeddate van 3 minuten daar niet de ideale omstandigheid voor is.

quote:
Zolang ik nog genoeg mooie dates en mensen in mijn leven heb is er geen reden om mijn date-tactiek bij te stellen.
Daar heb je dan ook geen enkele aanleiding toe. Mijn statistieken zal ik (voorlopig nog maar even) voor mezelf houden. :X
pi_189160397
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:36 schreef Allures het volgende:

[..]

zolang die persoon niet met een boos hoofd alleen ja en nee loopt te bijten dan niet hoor

Ik match juist eigenlijk heel goed met gesloten mensen merk ik in de praktijk
Hmm ja.

Ja heb het nooit gedaan dus weet niet hoe het gaat. Maar zo van wat ik er mij bij kan voorstellen denk ik nog niet dat het iets voor mij is. Gelukkig is er tinder :P waarbij ik in een chat gewoon mezelf kan zijn zonder dat ik dichtsla.
pi_189160408
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk maar dat is denk ik wel een reden om in zon setting iemand daar dan niet op te selecteren omdat je eigenlijk vrij weinig van die persoon weet.
Het reikt hier naar de assumptie dat na zo'n speeddate wordt getrouwd en kinderen moeten worden uitgepoept na die speeddate.

Een speeddate is niets meer dan het op een informele manier elkaar leren kennen. En als je denkt van hé, ik wil die en die wel beter leren kennen omdat die mij wel interessant leek, dan zou ik daar wel op een échte date willen. Dat is het. Niets meer, niets minder. Denk je dat kandidaat 4 leuk was, dan kan je daarmee op date. Je selectie komt pas later.
pi_189160459
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Het reikt hier naar de assumptie dat na zo'n speeddate wordt getrouwd en kinderen moeten worden uitgepoept na die speeddate.

Een speeddate is niets meer dan het op een informele manier elkaar leren kennen. En als je denkt van hé, ik wil die en die wel beter leren kennen omdat die mij wel interessant leek, dan zou ik daar wel op een échte date willen. Dat is het. Niets meer, niets minder. Denk je dat kandidaat 4 leuk was, dan kan je daarmee op date. Je selectie komt pas later.
Zo bedoel ik het niet. Het verschil met online daten is dat je die persoon nog niet in real life hebt gezien en dus nog niet bent 'afgeknapt' op de persoon. Bij speeddaten heb je alles in een keer naar mijn idee waardoor men misschien wel kritischer is?
pi_189160555
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. Het verschil met online daten is dat je die persoon nog niet in real life hebt gezien en dus nog niet bent 'afgeknapt' op de persoon. Bij speeddaten heb je alles in een keer naar mijn idee waardoor men misschien wel kritischer is?
Met online daten heb je vaak toch ook niet meer dan een paar foto's, een profieltekst en soms drie nummers uit een Spotify-account? Ben je dan minder kritisch, dan wanneer je daarnaast ook iemands houding, geur, stemgeluid en uitstraling hebt? Ik zou denken dat je ervaring in de tweede situaties veel rijker is.
pi_189160559
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:36 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Je bent nu single.
Nee ik ben niet single. Ik ben gelukkig getrouwd en polyamoreus. En polyamoreuze relaties sluiten niet dat soort compromissen met kastruimte en zo
En heb ik dus regelmatig meerdere relaties naast elkaar en die lopen wel eens op hun eind maar situaties met exen zijn meestal heel anders dan bij gewone relaties. Niet dat hele 'hij is een ex met een reden'. Meer dat je een andere vorm van met elkaar omgaan hebt gekozen, niet dat je elkaar niet meer lief hebt

Daarnaast: je wil een rationele beslissing in iets wat totaal niet rationeel is (de liefde)... van mensen die jou dat totaal niet verplicht zijn, sorry hoe ontzettend zuur ook voor jou
Ik snap je situatie echt wel maar achter het hele 'je snapt me niet' hoor ik toch vooral een 'en het is zo onrechtvaardig'. En dat ben ik ook echt totaal met je eens, dat het niet rechtvaardig is. Maar nogmaals, ik weet niet zo goed wat je verwacht daarin... Het is geen rechtvaardig 'spel'
pi_189160561
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:33 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik denk dat je heel erg mee moet nemen wat bij jou past. Als je een gemiddeld tot knap hoofd hebt lijkt een app mij prima. Als je dat niet hebt of weet dat je irl beter uit de verf komt dan een speeddate

Een driehoek door een rond vakje proberen te blijven rammen terwijl je alleen gefrustreerd raakt en denkt 'waarom past dit toch niet' is gewoon niet handig. Probeer dan wat anders he

Een mens is geen statistiek
Dat is wel waar ja. ;)
pi_189160578
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:48 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Met online daten heb je vaak toch ook niet meer dan een paar foto's, een profieltekst en soms drie nummers uit een Spotify-account? Ben je dan minder kritisch, dan wanneer je daarnaast ook iemands houding, geur, stemgeluid en uitstraling hebt? Ik zou denken dat je ervaring in de tweede situaties veel rijker is.
Nou ja er is minder om iemand op af te wijzen misschien?
pi_189160588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja er is minder om iemand op af te wijzen misschien?
Je kunt het glas ook half vol zien: er is meer om iemand leuk op te vinden.
  zaterdag 28 september 2019 @ 15:52:42 #64
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189160596
Speeddaten is zeker een aanrader wmb ^O^ ligt aan jezelf maar ik heb er toch wel plezier aan beleefd. Jaren geleden ;)
pi_189160622
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:51 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Je kunt het glas ook half vol zien: er is meer om iemand leuk op te vinden.
Ja zo kan je het ook zien ja :P
pi_189160659
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Idd, ik ben het kwijt hoor _O-
[..]

Zeker, alleen geven incels alles en iedereen de schuld in plaats van bij hunzelf te kijken en zelf te kijken hoe ze wel aantrekkelijker kunnen worden. Dus de hele dag anderen de schuld geven en de schuld bij anderen leggen, dat heeft niet zoveel meer te maken hoe hard het leven en het datinggeweld is. Maar dat is gewoon dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je geen shit kan.

En deze mannen mankeren 99% van de keren helemaal niets. Niets mis mee. Geen fysieke of mentale beperkingen (even kort door de bocht). Maar ze zijn gewoon een aantal keren afgewezen en dan gaan ze dit soort gedrag vertonen. Anderen de schuld geven van hun falen. Met andere woorden: groot en groot ego. En dit speelt alleen bij mannen. Wat ook wel interessant is. Bij vrouwen speelt dit niet of nauwelijks.
Heb je nog tips voor gefrustreerde mannen die afgewezen zijn? ;) Hoe speel je jezelf dan weer in de markt?

Ik vraag dit voor een vriend.
pi_189160720
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:49 schreef Allures het volgende:
Daarnaast: je wil een rationele beslissing in iets wat totaal niet rationeel is (de liefde)...
Was jij niet degene die dacht dat mensen vooral rationeel bezig waren met de impact van een en ander op een mogelijke relatie? Grapje. :)

Voor de rest lijkt jij mijn post anders opgevat te hebben dan hij bedoeld is.
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:02:59 #68
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189160736
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb je nog tips voor gefrustreerde mannen die afgewezen zijn? ;) Hoe speel je jezelf dan weer in de markt?

Ik vraag dit voor een vriend.
Ik denk dat frustratie van zowel mannen als vrouwen een uiting is van weinig eigenwaarde of onzekerheid. Zo van, waarom hun wel en ik niet.

Dat is nou net het punt vaak, omdat je geen grenzen stelt met hoe je je laat behandelen. Daadkrachtig, doortastend zijn en weten wat je waard bent. Dan is een blauwtje lopen niet meer het ergste dat je kan overkomen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189160747
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm ja.

Ja heb het nooit gedaan dus weet niet hoe het gaat. Maar zo van wat ik er mij bij kan voorstellen denk ik nog niet dat het iets voor mij is. Gelukkig is er tinder :P waarbij ik in een chat gewoon mezelf kan zijn zonder dat ik dichtsla.
En je slaat niet dicht op dates?
pi_189160782
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:03 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

En je slaat niet dicht op dates?
Oh ja ook :P Eerste 5 min wat ik ook vaak aangeef dat ik even moet 'landen' maar langzaam word ik wel wat losser. Maar het duurt even voordat ik mijzelf ben.

Tenzij ik die persoon helemaal niet zie zitten. Dan ben ik wel wat losser.
pi_189160799
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:02 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik denk dat frustratie van zowel mannen als vrouwen een uiting is van weinig eigenwaarde of onzekerheid. Zo van, waarom hun wel en ik niet.
Eens.

quote:
Dat is nou net het punt vaak, omdat je geen grenzen stelt met hoe je je laat behandelen. Daadkrachtig, doortastend zijn en weten wat je waard bent. Dan is een blauwtje lopen niet meer het ergste dat je kan overkomen.
Eens met je analyse maar lastig om hieruit te komen lijkt me.
pi_189160810
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:01 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Was jij niet degene die dacht dat mensen vooral rationeel bezig waren met de impact van een en ander op een mogelijke relatie? Grapje. :)

Voor de rest lijkt jij mijn post anders opgevat te hebben dan hij bedoeld is.
:') wat wil je nu? Je vind het zelf die beslissing niet rationeel genoeg genomrn van die vrouwen omdat ze het niet eerst doorleeft hebben

Je hebt gewoon al bepaald wat het enige juiste antwoord is en voor een ander perspectief sta je totaal niet open. Je draait elk antwoord zodat het alleen daar in past... erg jammer
pi_189160832
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:02 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik denk dat frustratie van zowel mannen als vrouwen een uiting is van weinig eigenwaarde of onzekerheid. Zo van, waarom hun wel en ik niet.

Dat is nou net het punt vaak, omdat je geen grenzen stelt met hoe je je laat behandelen. Daadkrachtig, doortastend zijn en weten wat je waard bent. Dan is een blauwtje lopen niet meer het ergste dat je kan overkomen.
En hoe bepaal je dan bijvoorbeeld waardoor je weet wat je waard ben? ;)
pi_189160855
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Eens.
[..]

Eens met je analyse maar lastig om hieruit te komen lijkt me.
je moet het niet zo koppelen aan jou als persoon, als geheel

Het enige wat een blauwtje zegt is dat die persoon in jou geen mogelijke partner ziet. Aangezien ook maar weinig mensen echt een goeie partner voor elkaar zijn is de kans dat je dat was ook gewoon klein
Het zegt niks over wat voor persoon jij bent. Je kunt nog steeds heel leuk, tof, knap, slim, grappig etc zijn. Je was alleen niet the one.

Wat ik denk ik probeer te zeggen is dat je het niet groter moet maken dan het is
pi_189160876
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:12 schreef Allures het volgende:

[..]

je moet het niet zo koppelen aan jou als persoon, als geheel

Het enige wat een blauwtje zegt is dat die persoon in jou geen mogelijke partner ziet. Aangezien ook maar weinig mensen echt een goeie partner voor elkaar zijn is de kans dat je dat was ook gewoon klein
Het zegt niks over wat voor persoon jij bent. Je kunt nog steeds heel leuk, tof, knap, slim, grappig etc zijn. Je was alleen niet the one.

Wat ik denk ik probeer te zeggen is dat je het niet groter moet maken dan het is
Dit is zeker zo maar het kost wel wat inzicht om dit ook zo te zien. Denk dat dat vaak even tijd nodig heeft.
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:15:12 #76
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189160890
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Eens.
[..]

Eens met je analyse maar lastig om hieruit te komen lijkt me.
Je gaat het al anders benaderen als je elke keer dat je date een mogelijkheid hebt tot meer, in plaats van elke “gemiste kans” als mogelijk falen voor te houden. Want eerlijk is eerlijk, naast dat er echt gewoon rukdates zijn (en dan is het maar goed dat je niet verder date) is het vaker zo dat je het beiden wel gezellig hebt of een leuke avond hebt. Zie het ook gewoon zo.

Dat er geen wederzijdse romantische interesse is, wil niet zeggen dat je je tijd verspild hebt. Je bent toch weer een ervaring rijker.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:19:01 #77
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189160947
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

En hoe bepaal je dan bijvoorbeeld waardoor je weet wat je waard ben? ;)
Nou, je weet toch wel hoe jij normaal gesproken met personen omgaat. Of hoe je te woord gestaan wilt worden in een gesprek.

Gooi je die principes maar even overboord voor een kutje met daarop een mooie kop?

Misschien wat gechargeerd, maar je snapt mijn punt. We hebben allemaal een soort van waarden en normen. Zaken die we belangrijk vinden als het gaat om interactie met een ander.

Je verloochent jezelf als je dat soort principes laat varen omdat je maar op date wilt. Fuck dat.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189160972
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:19 schreef M1stral het volgende:

[..]


Gooi je die principes maar even overboord voor een kutje met daarop een mooie kop?

Je hebt mij duidelijk nog nooit ontmoet ;) O-)
pi_189160973
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nou, je weet toch wel hoe jij normaal gesproken met personen omgaat. Of hoe je te woord gestaan wilt worden in een gesprek.

Gooi je die principes maar even overboord voor een kutje met daarop een mooie kop?

Misschien wat gechargeerd, maar je snapt mijn punt. We hebben allemaal een soort van waarden en normen. Zaken die we belangrijk vinden als het gaat om interactie met een ander.

Je verloochent jezelf als je dat soort principes laat varen omdat je maar op date wilt. Fuck dat.
Ah op die manier.

Ja ik snap je heel goed. Het is het inderdaad niet waard.
pi_189160977
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:21 schreef Allures het volgende:

[..]

Je hebt mij duidelijk nog nooit ontmoet ;) O-)
Oh shit.
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:23:35 #81
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189161007
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:21 schreef Allures het volgende:

[..]

Je hebt mij duidelijk nog nooit ontmoet ;) O-)
En jij mij ook niet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189161015
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb je nog tips voor gefrustreerde mannen die afgewezen zijn? ;) Hoe speel je jezelf dan weer in de markt?

Ik vraag dit voor een vriend.
Het begint allemaal met de acceptatie en het besef dat afwijzingen horen bij het daten. Dat moeten ze goed in hun oren knopen. Zonder afwijzingen, geen vrouw. Maar nog belangrijker, geen afwijzingen betekent ook dat je niet op je eigen handelen kunt reflecteren en op basis daarvan kan leren van de interacties met een vrouw.

Je hebt niet alles in de hand nee, maar 9 van de 10 zaken heb je wel degelijk in de hand. Zorg eerst dat je voor jezelf kunt zorgen. Dus denk aan een studie, werk, vriendengroep, passie voor iets (maakt haar geen ruk uit wat het is, als je het maar hebt en passievol over kunt praten), hobby's en noem maar op. Dus alles waar zij geen deel van uitmaakt. Zorg dat je dat op orde hebt. Zolang je dat niet op orde hebt (je leven), ga dan niet beginnen met daten. Want dat werkt niet.

En dat is ook logisch. Zij heeft geen zin om een veredelde huispsycholoog te spelen. Heeft ze helemaal geen zin in. Ze zit niet in een relatie om een bepaalde leegte voor je in te vullen, nee, zij wil jouw leuke, spontane, stabiele, enerverende en gezellige leven AANvullen. Dat is het enige wat zij wil.

Uiterlijk: Daar kun je nou wel iets aan doen. Nieuw kapsel, schone kleding, schoon maatpak, nette schoenen etc. Bottom line: trek iets aan waar je goed in voelt, maar dat ook goed zit. Want als je goed in je kleding zit, dan straal je dat ook uit.

En dan kom ik tot het volgende: uitstraling. Uitstraling is niet hetzelfde als uiterlijk. Uiterlijk is maar een component van uitstraling. Uitstraling omvat veel meer. Denk aan de manier waarop je loopt. Loop je rechtop? Hoe praat je? Ben je sociaal? Maar al deze dingen komen naar voren als je goed in je vel zit. En dan komt de voorgaande alinea weer. Als je alles op orde hebt, dan straal je dat ook uit.

En wat ook belangrijk is: als je met een vrouw praat, denk dan niet meteen aan trouwen, seks, kinderen, toekomst. Haal dat uit je hoofd. Praat met haar gewoon omdat het gezellig is. Geen gedachten erachter maar gewoon gezelligheid. Als ze terugpraat, dan heeft ze interesse in je gesprek. En mijn nadruk is 'gesprek'. Ze heeft weliswaar helemaal nog geen interesse in jou, maar wel in het gesprek. En van daaruit kan je verder.

Dus knoop in je oren: zorg dat je je leven op orde hebt en werk aan je uitstraling en sociale en communicatieve vaardigheden. Dit kan niemand je mee helpen. Dit moeten zij op eigen kracht doen en zelf aan de bel trekken en zelf het initiatief toe nemen. Doen ze dat niet, dan is het jammer voor ze.
pi_189161046
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:23 schreef M1stral het volgende:

[..]

En jij mij ook niet.
speeddate? Je krijgt 3 minuten :P
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:29:38 #84
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189161090
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:25 schreef Allures het volgende:

[..]

speeddate? Je krijgt 3 minuten :P
Ik wil even refereren naar je post waarin je stelt heel goed te klikken met gesloten personen. Ik denk niet dat ik me openstel in die tijd. Ik zal dus altijd een mysterie blijven voor je.

Van een foto heb je meer plezier. Die kan je na 3 minuten nog eens bekijken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189161121
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:29 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik wil even refereren naar je post waarin je stelt heel goed te klikken met gesloten personen. Ik denk niet dat ik me openstel in die tijd. Ik zal dus altijd een mysterie blijven voor je.

Van een foto heb je meer plezier. Die kan je na 3 minuten nog eens bekijken.
maar een foto kan ik niet likken en een speeddate wel terwijl ie daar heel nurksig gesloten zit te zijn :D
En nu hou ik op anders hebben we zo een boze mod :D
pi_189161251
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:23 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Het begint allemaal met de acceptatie en het besef dat afwijzingen horen bij het daten. Dat moeten ze goed in hun oren knopen. Zonder afwijzingen, geen vrouw. Maar nog belangrijker, geen afwijzingen betekent ook dat je niet op je eigen handelen kunt reflecteren en op basis daarvan kan leren van de interacties met een vrouw.

Je hebt niet alles in de hand nee, maar 9 van de 10 zaken heb je wel degelijk in de hand. Zorg eerst dat je voor jezelf kunt zorgen. Dus denk aan een studie, werk, vriendengroep, passie voor iets (maakt haar geen ruk uit wat het is, als je het maar hebt en passievol over kunt praten), hobby's en noem maar op. Dus alles waar zij geen deel van uitmaakt. Zorg dat je dat op orde hebt. Zolang je dat niet op orde hebt (je leven), ga dan niet beginnen met daten. Want dat werkt niet.

En dat is ook logisch. Zij heeft geen zin om een veredelde huispsycholoog te spelen. Heeft ze helemaal geen zin in. Ze zit niet in een relatie om een bepaalde leegte voor je in te vullen, nee, zij wil jouw leuke, spontane, stabiele, enerverende en gezellige leven AANvullen. Dat is het enige wat zij wil.

Uiterlijk: Daar kun je nou wel iets aan doen. Nieuw kapsel, schone kleding, schoon maatpak, nette schoenen etc. Bottom line: trek iets aan waar je goed in voelt, maar dat ook goed zit. Want als je goed in je kleding zit, dan straal je dat ook uit.

En dan kom ik tot het volgende: uitstraling. Uitstraling is niet hetzelfde als uiterlijk. Uiterlijk is maar een component van uitstraling. Uitstraling omvat veel meer. Denk aan de manier waarop je loopt. Loop je rechtop? Hoe praat je? Ben je sociaal? Maar al deze dingen komen naar voren als je goed in je vel zit. En dan komt de voorgaande alinea weer. Als je alles op orde hebt, dan straal je dat ook uit.

En wat ook belangrijk is: als je met een vrouw praat, denk dan niet meteen aan trouwen, seks, kinderen, toekomst. Haal dat uit je hoofd. Praat met haar gewoon omdat het gezellig is. Geen gedachten erachter maar gewoon gezelligheid. Als ze terugpraat, dan heeft ze interesse in je gesprek. En mijn nadruk is 'gesprek'. Ze heeft weliswaar helemaal nog geen interesse in jou, maar wel in het gesprek. En van daaruit kan je verder.

Dus knoop in je oren: zorg dat je je leven op orde hebt en werk aan je uitstraling en sociale en communicatieve vaardigheden. Dit kan niemand je mee helpen. Dit moeten zij op eigen kracht doen en zelf aan de bel trekken en zelf het initiatief toe nemen. Doen ze dat niet, dan is het jammer voor ze.
Goede tips man. Vooral die kleding. Ik ga volgende week eens even lekker investeren. :)
pi_189161270
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Goede tips man. Vooral die kleding. Ik ga volgende week eens even lekker investeren. :)
Jij had toch geen probleem om aan matches te komen?

Btw hoe is het met je date afgelopen?
pi_189161357
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Goede tips man. Vooral die kleding. Ik ga volgende week eens even lekker investeren. :)
Ga niet kleding dragen die je nooit zou dragen. Draag en koop geen kleding om te 'showen'. Want dan heb je een arrogante uitstraling. Koop kleding die goed bij je past en dat ook netjes is.

In mijn werk moet ik elke dag strak in pak. Dan ga ik niet een pak kopen bij C&A of H&M. Ik ga dan naar een speciale winkel om alles aan te meten en om de kleuren goed te bepalen. Ook koop ik bijvoorbeeld altijd slim fit overhemden, omdat ik dat fijner vind zitten. Ik voel me er ook dan gewoon lekker in.

Dit heeft niets met de vrouw te maken. Maar alleen met jouzelf. Zit jij goed in je vel, heb je kleding die goed om je lichaam past etc. Je moet ook geen kleding kopen voor haar. Je moet kleding kopen voor jezelf en dat het lekker zit.
pi_189161372
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:09 schreef Allures het volgende:
Je hebt gewoon al bepaald wat het enige juiste antwoord is en voor een ander perspectief sta je totaal niet open.
Ik begrijp je oprecht niet. Wat zou, naar jou beleving, volgens mij het juiste antwoord zijn en op welke vraag? Volgens mij zijn wij het erover eens dat je om potentiële partners te vinden moet selecteren op innerlijke en uiterlijke persoonskenmerken en kunnen er daarbij ook absolute no go's zijn. Volgens mij zijn wij het er ook over eens dat daten uit liefdadigheid, bijvoorbeeld omdat je het zielig vindt om iemand direct af te wijzen, een faut pas is. En volgens mij zijn wij het erover eens dat zoiets best heel frustrerend kan zijn, maar dat frustratie daarover nog nooit iets heeft opgelost (en de oplossing ook niet dichterbij brengt. Eerder het tegenovergestelde, zoals @black-soldier terecht in het gesprek bracht. Ik krijg een beetje de indruk dat je mij aan wilt praten dat ik de (dating)wereld vooral heel onredelijk en gemeen moet vinden en mij miskent moet voelen. Sorry, maar dat heb ik geschreven noch bedoeld. Vind ik het altijd even gemakkelijk? Nee. Zou ik het anders willen? Ja. En schiet ik daar wat mee op? Nee, want sommige dingen zijn een gegeven en anderen verander je niet. Je hebt wel invloed op hoe je ermee omgaat. Misschien moet ik het anders formuleren. Ik begrijp best dat iemand een persoonskenmerk kan hebben waarvan je denkt: welke impact zou dit op ons leven samen kunnen hebben, en ben ik daar wel toe bereidt? Dat zou ik ook doen als ik in hun situatie had gezeten. Sterker: dat doe ik ook bij persoonskenmerken van anderen. Wat ik alleen aan wilde geven is dat je die impact veel beter kunt inschatten door naar de persoon te kijken en niet te focussen op dat ene persoonskenmerk. Dat had voor mij leukere gesprekken opgeleverd en had de dames meer relevante informatie geboden (want informatie over de potentiële impact). En ja, dan had de uitkomst waarschijnlijk nog precies hetzelfde geweest. Of niet, dat zullen we nooit weten. Ik pleit niet voor de afschaffing van no go's, het niet selecteren, of een soort van pitty-bonus. Ik ben tegen quota. Dat geldt voor vrouwen in de managementtop, dat geldt voor vrouwen in adviesraden en dat geldt zeker ook voor dates.
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:52:43 #90
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189161389
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ga niet kleding dragen die je nooit zou dragen. Draag en koop geen kleding om te 'showen'. Want dan heb je een arrogante uitstraling. Koop kleding die goed bij je past en dat ook netjes is.

In mijn werk moet ik elke dag strak in pak. Dan ga ik niet een pak kopen bij C&A of H&M. Ik ga dan naar een speciale winkel om alles aan te meten en om de kleuren goed te bepalen. Ook koop ik bijvoorbeeld altijd slim fit overhemden, omdat ik dat fijner vind zitten. Ik voel me er ook dan gewoon lekker in.

Dit heeft niets met de vrouw te maken. Maar alleen met jouzelf. Zit jij goed in je vel, heb je kleding die goed om je lichaam past etc. Je moet ook geen kleding kopen voor haar. Je moet kleding kopen voor jezelf en dat het lekker zit.
Beetje open deur dit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189161408
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij had toch geen probleem om aan matches te komen?
Nee maar als ik een match heb met iemand wil ik vervolgens toch ook een beetje netjes op de date komen. ;)

quote:
Btw hoe is het met je date afgelopen?
Matig.
pi_189161415
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee maar als ik een match heb met iemand wil ik vervolgens toch ook een beetje netjes op de date komen. ;)
[..]

Matig.
Oh je bent wel geweest? Was het niet wat je had verwacht?
pi_189161449
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:52 schreef M1stral het volgende:

[..]

Beetje open deur dit.
Blijkbaar moest dat uitgespit worden.

Dus wat is je doel van je opmerking?
pi_189161471
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:51 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik begrijp je oprecht niet. Wat zou, naar jou beleving, volgens mij het juiste antwoord zijn en op welke vraag? Volgens mij zijn wij het erover eens dat je om potentiële partners te vinden moet selecteren op innerlijke en uiterlijke persoonskenmerken en kunnen er daarbij ook absolute no go's zijn. Volgens mij zijn wij het er ook over eens dat daten uit liefdadigheid, bijvoorbeeld omdat je het zielig vindt om iemand direct af te wijzen, een faut pas is.
dat is niet echt wat ik uit je berichten haalde maar dat heb ik dan verkeerd begrepen. Ik las het als 'het systeem is oneerlijk, ik kan mijn handicap niet veranderen dus moet die ander zijn no-go's maar bijstellen'
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:58:35 #95
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189161479
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Blijkbaar moest dat uitgespit worden.

Dus wat is je doel van je opmerking?
Sorry “Date God”. Maar het is iets wat iedereen kan bedenken dat je goed voor de dag moet komen wil je een goede indruk maken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189161480
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh je bent wel geweest? Was het niet wat je had verwacht?
Nee, het is niet doorgegaan. _O- Laten we het daarbij houden. ;)
pi_189161512
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee, het is niet doorgegaan. _O- Laten we het daarbij houden. ;)
Oke. Maybe for the best :P

Op naar de volgende.
pi_189161516
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Sorry “Date God”. Maar het is iets wat iedereen kan bedenken dat je goed voor de dag moet komen wil je een goede indruk maken.
Ik probeer de beste man op weg te helpen en dan kom jij met een kutopmerking.

Dat jij dat kan bedenken betekent niet dat dat voor iedereen zo vanzelfsprekend is. Hoe dik is die plaat voor je kop?
pi_189161525
Aardig blijven jongens.
pi_189161527
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ga niet kleding dragen die je nooit zou dragen. Draag en koop geen kleding om te 'showen'. Want dan heb je een arrogante uitstraling. Koop kleding die goed bij je past en dat ook netjes is.

In mijn werk moet ik elke dag strak in pak. Dan ga ik niet een pak kopen bij C&A of H&M. Ik ga dan naar een speciale winkel om alles aan te meten en om de kleuren goed te bepalen. Ook koop ik bijvoorbeeld altijd slim fit overhemden, omdat ik dat fijner vind zitten. Ik voel me er ook dan gewoon lekker in.

Dit heeft niets met de vrouw te maken. Maar alleen met jouzelf. Zit jij goed in je vel, heb je kleding die goed om je lichaam past etc. Je moet ook geen kleding kopen voor haar. Je moet kleding kopen voor jezelf en dat het lekker zit.
Je klinkt nu een beetje als kledingverkoper. _O- Maar goede tips hoor, ik geef al geruime tijd te weinig geld aan kleding uit dus het wordt sowieso tijd voor een flinke kwaliteitsimpuls.
  zaterdag 28 september 2019 @ 17:02:03 #101
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189161535
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:00 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik probeer de beste man op weg te helpen en dan kom jij met een kutopmerking.

Dat jij dat kan bedenken betekent niet dat dat voor iedereen zo vanzelfsprekend is. Hoe dik is die plaat voor je kop?
Zo kalm aan zeg, someone hurt your feelings?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189161578
Misschien wel een leuk idee voor een topic!

Van wat zowel mannen als vrouwen het liefst dragen op een date, en tijdens welke settings.
pi_189161591
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:02 schreef M1stral het volgende:

[..]

Zo kalm aan zeg, someone hurt your feelings?
Nou, nou.

Inlevingsvermogen is ver te zoeken.
pi_189161600
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:05 schreef Solid-Snake het volgende:
Misschien wel een leuk idee voor een topic!

Van wat zowel mannen als vrouwen het liefst dragen op een date, en tijdens welke settings.
Ja al zal die hier wel weer niet op zijn plek zijn :P
pi_189161650
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja al zal die hier wel weer niet op zijn plek zijn :P
Dan maken we die gewoon.
pi_189161654
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:57 schreef Allures het volgende:
dat is niet echt wat ik uit je berichten haalde maar dat heb ik dan verkeerd begrepen. Ik las het als 'het systeem is oneerlijk, ik kan mijn handicap niet veranderen dus moet die ander zijn no-go's maar bijstellen'
Ah, op die manier. Nee, zo werkt het inderdaad niet. En dat is misschien maar goed ook. Want dat zou dan ook voor mijn eigen no go's moeten gelden. En als je het niet erg vindt, houd ik die toch ook liever in stand. Die no go's zijn er niet voor niets.
pi_189161656
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dan maken we die gewoon.
De plek? Denk dat die naar GC gaat.
pi_189161708
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De plek? Denk dat die naar GC gaat.
Zou gewoon in R&P moeten kunnen toch? Omdat het date gerelateerd is.
pi_189161714
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zou gewoon in R&P moeten kunnen toch? Omdat het date gerelateerd is.
Meh k betwijfel het :P Maar we gaan het zien.
pi_189161727
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke. Maybe for the best :P

Op naar de volgende.
Ik wil voor mezelf de standaard gewoon wat hoger gaan leggen dan dames die bij wijze van spreken al met de benen wijd gaan als je naar ze lacht. Niets tegen die categorie, echt prima als je het doet (zelf ook veel gedaan, dus mag er niks van zeggen) maar ik vind gewoon van mezelf dat ik daarmee moet stoppen.

Daarom spreekt het verhaal van Solid-Snake en Black-Soldier me ook wel aan. Ik heb zelf nu constant het idee dat ik vrouwen die mij leuk vinden zelf niet leuk vind, en vrouwen die ik aantrekkelijk vind mij niet echt waarderen. De balans in mijn hoofd slaat dan snel om naar het negatieve omdat dat een beetje een patroon lijkt te worden.

(Hier hebben we het al eerder over gehad.)

Het is daarom voor mij wel even belangrijk dat ik weer wat eigenwaarde creëer.
pi_189161746
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik wil voor mezelf de standaard gewoon wat hoger gaan leggen dan dames die bij wijze van spreken al met de benen wijd gaan als je naar ze lacht. Niets tegen die categorie, echt prima als je het doet (zelf ook veel gedaan, dus mag er niks van zeggen) maar ik vind gewoon van mezelf dat ik daarmee moet stoppen.

Daarom spreekt het verhaal van Solid-Snake en Black-Soldier me ook wel aan. Ik heb zelf nu constant het idee dat ik vrouwen die mij leuk vinden zelf niet leuk vind, en vrouwen die ik aantrekkelijk vind mij niet echt waarderen. De balans in mijn hoofd slaat dan snel om naar het negatieve omdat dat een beetje een patroon lijkt te worden.

(Hier hebben we het al eerder over gehad.)

Het is daarom voor mij wel even belangrijk dat ik weer wat eigenwaarde creëer.
Ja maar het is al eerder tegen je gezegd dat je dan ook anders moet swipen en misschien ook andere gesprekken met je matches moet hebben. En misschien is deze wens ook wel lastiger te bereiken?
pi_189161784
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar het is al eerder tegen je gezegd dat je dan ook anders moet swipen en misschien ook andere gesprekken met je matches moet hebben. En misschien is deze wens ook wel lastiger te bereiken?
Ja, veel lastiger. ;)
pi_189161808
OMG hoogvlieger en ik matchen :D
pi_189161826
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
OMG hoogvlieger en ik matchen :D
Dit is het moment. :P
pi_189161831
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit is het moment. :P
En een bericht terug :o

Omg. :@
pi_189161834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:05 schreef Solid-Snake het volgende:
Misschien wel een leuk idee voor een topic!

Van wat zowel mannen als vrouwen het liefst dragen op een date, en tijdens welke settings.
Het liefst niets en dan hoef ik de setting niet uit te leggen neem ik aan. ;)
pi_189161841
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En een bericht terug :o

Omg. :@
Nu zorgen dat je hem niet na 1 date weer kwijt bent :P
pi_189161848
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nu zorgen dat je hem niet na 1 date weer kwijt bent :P
Ja nou ja we 'kennen' elkaar al... Dus eerste indruk is al geweest :P
pi_189161892
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En een bericht terug :o

Omg. :@
Wat een leuke verrassing op de zaterdag ineens. :)
pi_189161904
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat een leuke verrassing op de zaterdag ineens. :)
Deze jongen zit al ruim 2 jaar in mijn hoofd dus ben wel wat enthousiast ja :P

Geen idee of het een leuk persoon is nog.
pi_189161913
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Deze jongen zit al ruim 2 jaar in mijn hoofd dus ben wel wat enthousiast ja :P

Geen idee of het een leuk persoon is nog.
Ik weet dat dit totaal niet relevant is, maar even voor de goede orde, want elke keer als jij jongen zegt dan krijg ik zo'n cougar beeld van je :+

Hoeveel jaar schelen jullie?
pi_189161925
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:36 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik weet dat dit totaal niet relevant is, maar even voor de goede orde, want elke keer als jij jongen zegt dan krijg ik zo'n cougar beeld van je :+

Hoeveel jaar schelen jullie?
Oh ja dat begrijp ik wel. Hij is 4 jaar jonger. Ik ben zelf in de ontkenning over mijn leeftijd :P
pi_189161933
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ja dat begrijp ik wel. Hij is 4 jaar jonger. Ik ben zelf in de ontkenning over mijn leeftijd :P
Ah oke!

Zijn de meeste mannen die je date vaak jonger dan jou? Of juist ouder?
pi_189161953
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ah oke!

Zijn de meeste mannen die je date vaak jonger dan jou? Of juist ouder?
Hmm geloof dat ik nog niet op date ben geweest met iemand die 4 jaar scheelt. Dacht 2 is max. Maar ik val wel op 'jongensachtig' . Klinkt wat fout zo maar val niet op heel volwassen als je begrijpt wat ik bedoel. Omdat ik mij zelf ook niet kan identificeren met mijn leeftijd.

Maar ik weet wat deze 'jongen' doet. Hij is ondernemer dus geen klein kind meer :p
pi_189161969
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm geloof dat ik nog niet op date ben geweest met iemand die 4 jaar scheelt. Dacht 2 is max. Maar ik val wel op 'jongensachtig' . Klinkt wat fout zo maar val niet op heel volwassen als je begrijpt wat ik bedoel. Omdat ik mij zelf ook niet kan identificeren met mijn leeftijd.
Misschien moet je dan eens iemand van rond de 20 proberen ofzo :P
pi_189161980
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens iemand van rond de 20 proberen ofzo :P
Nee geen kinderen :P Ik heb een range van 30 tot 40 staan op de apps. Grappig is wel dat sommige 34 jarigen bv zoals mijzelf al heel erg oud er uit zien en sommige 40 jarigen nog heel erg jeugdig.
pi_189161991
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee geen kinderen :P Ik heb een range van 30 tot 40 staan op de apps. Grappig is wel dat sommige 34 jarigen bv zoals mijzelf al heel erg oud er uit zien en sommige 40 jarigen nog heel erg jeugdig.
Ja dat herken ik wel.

Ik ben 27, maar ik word altijd veel jonger geschat. :+
pi_189162023
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:46 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja dat herken ik wel.

Ik ben 27, maar ik word altijd veel jonger geschat. :+
Ja ik ook. De schatting van mannen is altijd wat onbetrouwbaar maar ook door veel vrouwen word ik wel midden 20 geschat.
pi_189162050
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik ook. De schatting van mannen is altijd wat onbetrouwbaar maar ook door veel vrouwen word ik wel midden 20 geschat.
Ik schatte jou ook zo in. :D Vaak is huid volgens mij de belangrijkste indicator om leeftijd in te schatten.

En die is bij jou aardig in orde. :P
pi_189162060
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik schatte jou ook zo in. :D Vaak is huid volgens mij de belangrijkste indicator om leeftijd in te schatten.

En die is bij jou aardig in orde. :P
Knap gezien hoor met die filterfoto :P
pi_189162067
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Knap gezien hoor met die filterfoto :P
Ja door de pixels heen leek dat zo. :p
pi_189164455
Dit was echt in het totaal verkeerde topic :o :D
pi_189164606
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:56 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit was echt in het totaal verkeerde topic :o :D
Wat?
pi_189164619
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat?
Ik wilde reageren in een VBL topic... en er stond...

Hij mag er nu wel een keertje in!....
pi_189164638
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:04 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik wilde reageren in een VBL topic... en er stond...

Hij mag er nu wel een keertje in!....
_O-
pi_189165192
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:23 schreef black-soldier het volgende:

[..]
Je hebt niet alles in de hand nee, maar 9 van de 10 zaken heb je wel degelijk in de hand. Zorg eerst dat je voor jezelf kunt zorgen. Dus denk aan een studie, werk, vriendengroep, passie voor iets (maakt haar geen ruk uit wat het is, als je het maar hebt en passievol over kunt praten), hobby's en noem maar op. Dus alles waar zij geen deel van uitmaakt. Zorg dat je dat op orde hebt. Zolang je dat niet op orde hebt (je leven), ga dan niet beginnen met daten. Want dat werkt niet.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ik vind het weliswaar belangrijk dat een potentiële partner voor zichzelf kan zorgen (o.a. inkomen en dagbesteding), maar haar eventuele vriendengroep, hobby's of passies vind ik geen zaken waarop ik haar zou afwijzen (of in ieder geval zeer onwaarschijnlijk). Misschien vind ik dat doordat ik niet alles van jouw vereisten kan afvinken. Ik zie dat trouwens niet als een belemmering om te gaan daten.

quote:
En dat is ook logisch. Zij heeft geen zin om een veredelde huispsycholoog te spelen. Heeft ze helemaal geen zin in. Ze zit niet in een relatie om een bepaalde leegte voor je in te vullen, nee, zij wil jouw leuke, spontane, stabiele, enerverende en gezellige leven AANvullen. Dat is het enige wat zij wil.
Ik denk dat mensen die een partner zoeken, dat wel degelijk doen om leegte op te vullen, naast het aanvullen van het leven. Die leegte is meestal het gebrek aan intimiteit.

Ik zou zeker niet verlangen van een partner dat ze permanent als een soort hulpverlener mij bij staat, mocht ik problemen hebben. Ik zou het echter wel op prijs stellen als een partner mij bij problemen (kan van alles zijn) tijdelijk bij staat, andersom zou ik dat ook doen. Dat gaat verder dan het 'aanvullen' waar jij het over hebt. Ik heb inmiddels een leeftijd bereikt dat ik weet dat niemand perfect is, dat iedereen wel iets van bagage met zich mee draagt. Een date die ergens mee zit, zou ik dan ook niet per definitie afwijzen. Dat is natuurlijk iets anders dan iemand die permanent hulpbehoevend is.

quote:
En wat ook belangrijk is: als je met een vrouw praat, denk dan niet meteen aan trouwen, seks, kinderen, toekomst. Haal dat uit je hoofd.
Ik vraag mij van een date wel af of we in de toekomst bij elkaar zouden kunnen passen, weliswaar niet bij de eerste, maar op een gegeven moment ga ik me dat wel afvragen. Het gaat in mijn geval dan niet om trouwen of kinderen, maar wel om wat die persoon in de toekomst wil gaan ondernemen (e.g. zij wil naar het buitenland verhuizen, al dan niet voor het werk).
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189166011
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ik vind het weliswaar belangrijk dat een potentiële partner voor zichzelf kan zorgen (o.a. inkomen en dagbesteding), maar haar eventuele vriendengroep, hobby's of passies vind ik geen zaken waarop ik haar zou afwijzen (of in ieder geval zeer onwaarschijnlijk). Misschien vind ik dat doordat ik niet alles van jouw vereisten kan afvinken. Ik zie dat trouwens niet als een belemmering om te gaan daten.
[..]

Ik denk dat mensen die een partner zoeken, dat wel degelijk doen om leegte op te vullen, naast het aanvullen van het leven. Die leegte is meestal het gebrek aan intimiteit.

Ik zou zeker niet verlangen van een partner dat ze permanent als een soort hulpverlener mij bij staat, mocht ik problemen hebben. Ik zou het echter wel op prijs stellen als een partner mij bij problemen (kan van alles zijn) tijdelijk bij staat, andersom zou ik dat ook doen. Dat gaat verder dan het 'aanvullen' waar jij het over hebt. Ik heb inmiddels een leeftijd bereikt dat ik weet dat niemand perfect is, dat iedereen wel iets van bagage met zich mee draagt. Een date die ergens mee zit, zou ik dan ook niet per definitie afwijzen. Dat is natuurlijk iets anders dan iemand die permanent hulpbehoevend is.
[..]

Ik vraag mij van een date wel af of we in de toekomst bij elkaar zouden kunnen passen, weliswaar niet bij de eerste, maar op een gegeven moment ga ik me dat wel afvragen. Het gaat in mijn geval dan niet om trouwen of kinderen, maar wel om wat die persoon in de toekomst wil gaan ondernemen (e.g. zij wil naar het buitenland verhuizen, al dan niet voor het werk).
Ik bedoel met je eerste quote meer dat als je vrienden hebt, een vriendenkring, je mentaal ook wat weerbaarder bent en dat je ook dingen doet buiten je leven. Want je hebt geen zin in een vriend of vriendin dat afhankelijk is van jou. In een relatie is het knellend als de ene partner al je aandacht wil, terwijl jij ook wel eens met vriendinnen op stap wil of soms een weekendje met vriendinnen weg wil. Ik zeg maar wat. Dus een vriendengroep/kring is wel degelijk belangrijk. Want we zijn sociale dieren. Zou ik haar afwijzen als ze geen vriendenkring heeft? Nee, als ze andere dingen heeft waarvan ik denk: ja, dat past echt super goed bij mij, dan heb ik daar niet heel veel problemen mee.

Met 'leegte' bedoel ik een sociaal-mentale leegte. Ik moet perse een vriendin hebben want anders heb ik geen doel in het leven. Of ik wil een vriendin omdat ik niet zonder kan. Dat is anders dan dat je een leven 'aanvult'. Daarbij heb je beiden een leven met een baan/studie/vrienden/hobby. Dat is al van jezelf en die dingen veranderen niet in een relatie. Je gaat op dezelfde voet door. Je gaat verder met je baan/vrienden/drankje hier, drankje daar met vrienden/je blijft sporten etc. Hierdoor heb je twee levens die aan de ene kant nog persoonlijk zijn, maar aan de andere kant verweven. Je leeft samen, doet dingen samen, gaan op vakantie samen, slapen samen, samen boodschappen doen. Maar dat doet niets af aan je leven die je voor je relatie had. Want als je je oude leven geheel moet opgeven, dan gaat er iets niet goed. En tuurlijk lever je in als je in een relatie terechtkomt. Maar de meest principiële punten lever je niet in.

Tuurlijk, je gaat uiteindelijk ook peilen of je een toekomst samen ziet. Maar zover was ik niet. Ik was nog in de fase voor de eerste date. Het eerste gesprek. Dan ga je niet al met toekomstplannen strooien. Sorry hoor, als een vrouw tijdens het eerste gesprek zegt ik wil 3 kinderen en wil dan en dan trouwen... dan denk ik ook... rustig aan mevrouw. Dus ja, kijken of je bij elkaar past is belangrijk, maar je moet niet te hard van stapel gaan. Uiteindelijk kan je dan wel het gesprek verleggen naar ambities, toekomstplannen etc. Dat is niet gek. Dat is juist normaal. Maar tijdens het eerste gesprek, voor de eerste date al met toekomstplannen komen gaat te ver.
pi_189173413
Had onze Paul nog gescoord vrijdag met die chick? Ik heb iig niks meer vernomen van mijn 'date' dus we zien elkaar snel weer, is weer eens een loze uitspraak gebleken.

Collega trouwens niet meer tegengekomen op Tinder dus vrees dat ze mij naar links heeft geswiped want andere dames die ik bewust naar links of rechts swipe blijf ik nog wel tegenkomen..

[ Bericht 37% gewijzigd door IsItMeOrYou op 29-09-2019 13:42:21 ]
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 september 2019 @ 19:13:59 #139
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189180907
Valt me tegen hoe weinig vrouwen een (tegen)vraag stellen en/of wederinteresse tonen. Laatst aantal gesprekken aangeknoopt met matches op Twoo en Paiq. Doe je veel moeite om interessante en pakkende vragen te stellen... Nu net ook op Paiq. Krijg ik antwoord op mijn openingsvraag, maar moet zelf het gesprek op gang houden.

Had wel een Zuid-Amerikaanse cougar van tegen de 50 gematcht, prrrr :P De enige die tenminste een beetje moeite deed.
pi_189181175
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:13 schreef zoem het volgende:
Valt me tegen hoe weinig vrouwen een (tegen)vraag stellen en/of wederinteresse tonen. Laatst aantal gesprekken aangeknoopt met matches op Twoo en Paiq. Doe je veel moeite om interessante en pakkende vragen te stellen... Nu net ook op Paiq. Krijg ik antwoord op mijn openingsvraag, maar moet zelf het gesprek op gang houden.

Had wel een Zuid-Amerikaanse cougar van tegen de 50 gematcht, prrrr :P De enige die tenminste een beetje moeite deed.
Ja naja, valt tegen ja.

Heb +- 50 van de 65 matches verwijderd.

1 date gehad.
3 mogelijkheden tot date staan er denk ik nog open... Waarvan eentje opeens echt veel minder interesse toont dus, heb maar gewoon gevraagd of ze tijd heeft om af te spreken, maar nog geen antwoord op gehad.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189181189
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 19:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja naja, valt tegen ja.

Heb +- 50 van de 65 matches verwijderd.

1 date gehad.
3 mogelijkheden tot date staan er denk ik nog open... Waarvan eentje opeens echt veel minder interesse toont dus, heb maar gewoon gevraagd of ze tijd heeft om af te spreken, maar nog geen antwoord op gehad.
Gewoon een date en niets gezegd?
pi_189181204
quote:
11s.gif Op zondag 29 september 2019 19:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gewoon een date en niets gezegd?
? "Heb je nog tijd om af te spreken" of iets stuurde ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189181213
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:58 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik bedoel met je eerste quote meer dat als je vrienden hebt, een vriendenkring, je mentaal ook wat weerbaarder bent en dat je ook dingen doet buiten je leven. Want je hebt geen zin in een vriend of vriendin dat afhankelijk is van jou. In een relatie is het knellend als de ene partner al je aandacht wil, terwijl jij ook wel eens met vriendinnen op stap wil of soms een weekendje met vriendinnen weg wil. Ik zeg maar wat. Dus een vriendengroep/kring is wel degelijk belangrijk. Want we zijn sociale dieren. Zou ik haar afwijzen als ze geen vriendenkring heeft? Nee, als ze andere dingen heeft waarvan ik denk: ja, dat past echt super goed bij mij, dan heb ik daar niet heel veel problemen mee.

Met 'leegte' bedoel ik een sociaal-mentale leegte. Ik moet perse een vriendin hebben want anders heb ik geen doel in het leven. Of ik wil een vriendin omdat ik niet zonder kan. Dat is anders dan dat je een leven 'aanvult'. Daarbij heb je beiden een leven met een baan/studie/vrienden/hobby. Dat is al van jezelf en die dingen veranderen niet in een relatie. Je gaat op dezelfde voet door. Je gaat verder met je baan/vrienden/drankje hier, drankje daar met vrienden/je blijft sporten etc. Hierdoor heb je twee levens die aan de ene kant nog persoonlijk zijn, maar aan de andere kant verweven. Je leeft samen, doet dingen samen, gaan op vakantie samen, slapen samen, samen boodschappen doen. Maar dat doet niets af aan je leven die je voor je relatie had. Want als je je oude leven geheel moet opgeven, dan gaat er iets niet goed. En tuurlijk lever je in als je in een relatie terechtkomt. Maar de meest principiële punten lever je niet in.

Tuurlijk, je gaat uiteindelijk ook peilen of je een toekomst samen ziet. Maar zover was ik niet. Ik was nog in de fase voor de eerste date. Het eerste gesprek. Dan ga je niet al met toekomstplannen strooien. Sorry hoor, als een vrouw tijdens het eerste gesprek zegt ik wil 3 kinderen en wil dan en dan trouwen... dan denk ik ook... rustig aan mevrouw. Dus ja, kijken of je bij elkaar past is belangrijk, maar je moet niet te hard van stapel gaan. Uiteindelijk kan je dan wel het gesprek verleggen naar ambities, toekomstplannen etc. Dat is niet gek. Dat is juist normaal. Maar tijdens het eerste gesprek, voor de eerste date al met toekomstplannen komen gaat te ver.
Gewoon in mee gaan met die plannen als je haar interessant vindt.

De waarheid is dat het leven toch nooit zo loopt als je het plant.
Want je bent er tenslotte zelf bij, dus je kan altijd ook weg. Maar wie weet gaat ze zelf bij je weg, omdat ze toch iemand vindt waar ze hoteldebotel van wordt of omdat ze je tegen vindt vallen op de lange termijn. Of omdat je te lang haar plannen steeds uitstelt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189181218
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

? "Heb je nog tijd om af te spreken" of iets stuurde ik.
Nee bedoel dat jij niets hebt gezegd over een date :P
pi_189181301
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee bedoel dat jij niets hebt gezegd over een date :P
Zelfde dag geplanned, zij stelde "Vanavond" voor op de vraag wanneer ze wilde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189181313
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zelfde dag geplanned, zij stelde "Vanavond" voor op de vraag wanneer ze wilde.
ja en hoe was het?
pi_189181365
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ja en hoe was het?
Gezellig, denk dat zij wat meer tijd nodig heeft om op der gemak te geraken, maar na wat drankjes nog een stukje gelopen... Vond dat ik der maar even moest zoenen anders was het een beetje te afstandelijk zegmaar. Naja daar reageerde ze wel goed op dusseh.

Maar moest wel in mijn eigen bedje slapen van der :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189181714
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 19:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon in mee gaan met die plannen als je haar interessant vindt.

De waarheid is dat het leven toch nooit zo loopt als je het plant.
Want je bent er tenslotte zelf bij, dus je kan altijd ook weg. Maar wie weet gaat ze zelf bij je weg, omdat ze toch iemand vindt waar ze hoteldebotel van wordt of omdat ze je tegen vindt vallen op de lange termijn. Of omdat je te lang haar plannen steeds uitstelt.
Dt klopt.

Maar je hebt wel veel in eigen hand. Wat de ander uiteindelijk vindt of denkt, daar heb je geen invloed op. Ze vindt je wel of niet leuk. Zo simpel is het. Maar je hebt toch zelf wel veel invloed op hoe je overkomt, wat je uitstraalt, of je goed kunt babbelen etc.
pi_189182361
Voor de mensen hier die Abbey Hoes misschien kennen en in de buurt van Den Haag wonen. Ze zit blijkbaar op Bumble :+
pi_189183117
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:25 schreef Solid-Snake het volgende:
Voor de mensen hier die Abbey Hoes misschien kennen en in de buurt van Den Haag wonen. Ze zit blijkbaar op Bumble :+
Lol, net links geswiped op Tinder, dacht dat is een fake profiel met Amerikaanse chick erop
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189183297
May the best win.
pi_189183617
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gezellig, denk dat zij wat meer tijd nodig heeft om op der gemak te geraken, maar na wat drankjes nog een stukje gelopen... Vond dat ik der maar even moest zoenen anders was het een beetje te afstandelijk zegmaar. Naja daar reageerde ze wel goed op dusseh.

Maar moest wel in mijn eigen bedje slapen van der :(
Komt er een 2e?

En was het de leukste?
pi_189183679
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lol, net links geswiped op Tinder, dacht dat is een fake profiel met Amerikaanse chick erop
Kan ook een fake profiel zijn geweest :P Op haar instagram heeft ze het alleen over Bumble.

Geeft haar meer controle over contacten.
pi_189184102
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:13 schreef zoem het volgende:
Valt me tegen hoe weinig vrouwen een (tegen)vraag stellen en/of wederinteresse tonen. Laatst aantal gesprekken aangeknoopt met matches op Twoo en Paiq. Doe je veel moeite om interessante en pakkende vragen te stellen... Nu net ook op Paiq. Krijg ik antwoord op mijn openingsvraag, maar moet zelf het gesprek op gang houden.

Had wel een Zuid-Amerikaanse cougar van tegen de 50 gematcht, prrrr :P De enige die tenminste een beetje moeite deed.
Vrouwen krijgen waarschijnlijk ook enorm veel berichten... ook van mannen die 'n gesprek op gang kunnen houden of waar ze het al meteen in zien zitten.
pi_189184127
Zou het misschien een idee zijn om bepaalde gedragingen niet zo aan een bepaald geslacht te wijten? :P
pi_189184303
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou het misschien een idee zijn om bepaalde gedragingen niet zo aan een bepaald geslacht te wijten? :P
Nee :P

Denk dat vrouwen behoorlijk wat meer berichten krijgen dan mannen. Vrouwen moeten 'n beetje kijken op wie ze reageren, mannen hopen dat er wat vrouwen reageren op gestuurde berichten.
pi_189184339
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee :P

Denk dat vrouwen behoorlijk wat meer berichten krijgen dan mannen. Vrouwen moeten 'n beetje kijken op wie ze reageren, mannen hopen dat er wat vrouwen reageren op gestuurde berichten.
Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonen :P Het is sowieso fijn als iemand gewoon een goed gesprek kan houden.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 september 2019 @ 22:01:14 #158
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189184347
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vrouwen krijgen waarschijnlijk ook enorm veel berichten... ook van mannen die 'n gesprek op gang kunnen houden of waar ze het al meteen in zien zitten.
Mja, op Paiq verwacht ik dat niet zo omdat je daar door praten elkaars foto moet unlocken (tenzij je credits koopt).
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou het misschien een idee zijn om bepaalde gedragingen niet zo aan een bepaald geslacht te wijten? :P
Toch is het wel zo. Tijd voor volledige emancipatie, ook op dategebied :P
pi_189184358
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonen :P Het is sowieso fijn als iemand gewoon een goed gesprek kan houden.
Reageer jij op onaantrekkelijke mannen die jou berichtjes sturen? :)
pi_189184362
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:01 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja, op Paiq verwacht ik dat niet zo omdat je daar door praten elkaars foto moet unlocken (tenzij je credits koopt).
[..]

Toch is het wel zo. Tijd voor volledige emancipatie, ook op dategebied :P
Zou fijn zijn. Gewoon gelijkheid :P
pi_189184379
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Reageer jij op onaantrekkelijke mannen die jou berichtjes sturen? :)
Hmm nee. Maar dat is dan alleen op sites waarbij we niet eerst moeten matchen zoals badoo. Daar reageer ik idd op de meeste berichten niet omdat ik er niet om heb gevraagd :P
pi_189184393
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm nee. Maar dat is dan alleen op sites waarbij we niet eerst moeten matchen zoals badoo. Daar reageer ik idd op de meeste berichten niet omdat ik er niet om heb gevraagd :P
Ik ga badoo toch ook eens proberen. :) Die vijver moet zo groot mogelijk!
pi_189184400
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonen :P Het is sowieso fijn als iemand gewoon een goed gesprek kan houden.
Ik denk dat iedereen wel anders reageert als 'ie tientallen (of nog meer) berichten van geïnteresseerden krijgt dan wanneer er op 1 op de zoveel berichten reactie komt.

Stel dat ik honderden reacties, out of the blue, zou krijgen van vrouwen, dan zou ik ook wel anders reageren op de meeste berichten.
pi_189184412
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ga badoo toch ook eens proberen. :) Die vijver moet zo groot mogelijk!
Succes :P
pi_189184432
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Succes :P
Haha ik heb er weer zin in. Leuk hoor die vrouwen!
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 september 2019 @ 22:06:04 #166
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189184437
Op Twoo kreeg ik berichtjes van een totaal niet aantrekkelijke vrouw. Die bleef aandringen, dus toch maar geblokkeerd :P Als iemand in mijn ogen een zesje is qua uiterlijk ga ik wel netjes een gesprek aan. Wie weet is het toch heel gezellig en heeft ze een leuke persoonlijkheid.
pi_189184471
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:06 schreef zoem het volgende:
Op Twoo kreeg ik berichtjes van een totaal niet aantrekkelijke vrouw. Die bleef aandringen, dus toch maar geblokkeerd :P Als iemand in mijn ogen een zesje is qua uiterlijk ga ik wel netjes een gesprek aan. Wie weet is het toch heel gezellig en heeft ze een leuke persoonlijkheid.
Dit dus.

De meeste mannen moeten toch beetje kijken wie er reageert en daar wat van maken. Vrouwen krijgen zoveel berichten dat ze echt kunnen selecteren.

Als 'n vrouw van 100 mannen een bericht krijgt, dan gaat ze waarschijnlijk niet verder met iemand die voor haar een zesje is.
pi_189184522
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ga badoo toch ook eens proberen. :) Die vijver moet zo groot mogelijk!
Badoo is bagger man. Krijg je soms niet genoeg aandacht op Tinder? :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 september 2019 @ 22:13:21 #169
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189184560
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha ik heb er weer zin in. Leuk hoor die vrouwen!
Jij had toch iets van 80 matches ofzo op Tinder? Ik mag al blij zijn met 10 :')

Badoo werkt bij mij totaal niet. Vooralsnog haal ik het meeste uit Twoo en Paiq. Gewoon omdat de drempel tot matchen en praten lager is. Ik ben absoluut niet lelijk ofzo, maar ik sta blijkbaar niet charmant genoeg op foto's. In real life krijg ik complimenten genoeg van dames... leuk, knap, lief, etc. Zo anders dan het wereldje van datingsites en apps. Daar moet je jezelf echt verkopen. Het is dat ik in het dagelijkse leven weinig vrouwen tegen kom, anders had ik de apps al lang overboord gegooid.
pi_189184566
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:11 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Badoo is bagger man. Krijg je soms niet genoeg aandacht op Tinder? :P
Ook op badoo zitten soms wel leuke mensen hoor.:P

En als je nog wilt lachen kun je kijken naar de idioten die zichzelf livestreamen :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 september 2019 @ 22:14:29 #171
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189184576
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ook op badoo zitten soms wel leuke mensen hoor.:P

En als je nog wilt lachen kun je kijken naar de idioten die zichzelf livestreamen :P
Oh ja die livestreams haha. Zitten allemaal mannen geforceerd grappig en geinteresseerd te doen om de aandacht te trekken.
pi_189184585
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:14 schreef zoem het volgende:

[..]

Oh ja die livestreams haha. Zitten allemaal mannen geforceerd grappig en geinteresseerd te doen om de aandacht te trekken.
Heb je die vrouwen wel eens gezien? :')
pi_189184608
Ander voordeel is dat je op badoo via leden in de buurt per plaats kan kijken wie er lid zijn. Hoef je niet eindeloos te swipen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 september 2019 @ 22:17:08 #174
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189184627
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je die vrouwen wel eens gezien? :')
Weinig normaal volk idd. Veelal aandachtszoekers.
pi_189184644
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:11 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Badoo is bagger man. Krijg je soms niet genoeg aandacht op Tinder? :P
Op zich wel maar wel elke keer hetzelfde type vrouwen. Waarom is Badoo niks?
pi_189184667
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:17 schreef zoem het volgende:

[..]

Weinig normaal volk idd. Veelal aandachtszoekers.
Geen hoogopgeleide studentes?
pi_189184695
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Geen hoogopgeleide studentes?
Dit is een beetje het niveau van de profielen.

quote:
Geen vrouwen die blowen of drinken Blijf uit mijn buurt bitches Weet je nog niet wat je wil, ga goed nadenken dan eerst in je slaapkamer, doe je hoofd desnoods paar keer kopje onder water. Misschien wordt je dan wel wakker Ben je een golddigger, koop een schep en begin te graven.
pi_189184727
quote:
9s.gif Op zondag 29 september 2019 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit is een beetje het niveau van de profielen.
[..]

Echt pauper dus. Dat heb ik al eerder gehoord maar misschien zit er per toeval een intelligente dame tussen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2019 22:22:33 ]
pi_189184751
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Echt pauper dus. Dat heb ik al eerder gehoord maar misschien zit er per toeval een slimme tussen.
Zou kunnen :P Ik heb soms toch wel leuke matches gehad maar ook veel tuig.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 september 2019 @ 22:23:44 #180
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189184771
Zit net ff te kijken in mijn regio bij Badoo, maar de helft is van buitenlandse komaf. Engels, Pools... Wel knap daar niet van :P
pi_189184775
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou kunnen :P Ik heb soms toch wel leuke matches gehad maar ook veel tuig.
Ben jij intelligent? :)
pi_189184786
Moest net wel lachen _O-

Man die een hoogopgeleide vrouw zoekt, maar ook een vrouw zoekt die zijn sterrenbeeld matcht want dat ziet hij als wetenschap :') :')
pi_189184789
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben jij intelligent? :)
Niet hooggeleid :P
pi_189184802
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:23 schreef zoem het volgende:
Zit net ff te kijken in mijn regio bij Badoo, maar de helft is van buitenlandse komaf. Engels, Pools... Wel knap daar niet van :P
App nu ook met een erg leuk enthousiast buitenlands meisje waarbij ik wel weer denk wat het voor zin gaat hebben. :') Maar ze is erg open en aardig dus toch maar wat drinken.
pi_189184818
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet hooggeleid :P
Ook geen HBO? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189184841
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ook geen HBO? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ook niet :p
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 september 2019 @ 22:27:38 #187
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189184844
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

App nu ook met een erg leuk enthousiast buitenlands meisje waarbij ik wel weer denk wat het voor zin gaat hebben. :') Maar ze is erg open en aardig dus toch maar wat drinken.
Wat ben jij snel met die dingen _O- Ik vind het al lastig om authentiek en gevat te blijven met openingszinnen :')
pi_189184848
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Op zich wel maar wel elke keer hetzelfde type vrouwen. Waarom is Badoo niks?
Veel teen moms en chicks met borderline, of die bijvoorbeeld in de wajong zitten.

Een vriend van mij haalt z’n vriendinnen altijd van Badoo, heeft nog nooit een normale chick gedate.
pi_189184861
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:27 schreef zoem het volgende:

[..]

Wat ben jij snel met die dingen _O- Ik vind het al lastig om authentiek en gevat te blijven met openingszinnen :')
Haha hoezo snel?
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 september 2019 @ 22:30:02 #190
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189184885
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ga badoo toch ook eens proberen. :) Die vijver moet zo groot mogelijk!
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha hoezo snel?
20min geleden ging je Badoo proberen en nu al een date gefixt? :P
pi_189184893
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:30 schreef zoem het volgende:

[..]

[..]

20min geleden ging je Badoo proberen en nu al een date gefixt? :P
Neejoh gewoon op Tinder. ;) En het aanknopen van een gesprek gaat bij mij wel vrij makkelijk ja.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2019 22:31:35 ]
pi_189184908
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:30 schreef zoem het volgende:

[..]

[..]

20min geleden ging je Badoo proberen en nu al een date gefixt? :P
Denk dat het je zo kan lukken op badoo maar goed de vraag is of je daar blij mee moet zijn :P
pi_189184965
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Komt er een 2e?

En was het de leukste?
Verwacht van wel eigenlijk!
De leukste die laat weinig van zich horen, dus tzal wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185017
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonen
Das toch ook gewoon een feit op Tinder? 1/65 matches komt tot een date bij mij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185026
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das toch ook gewoon een feit op Tinder? 1/65 matches komt tot een date bij mij.
Ja maar hoe kan je zo makkelijk zeggen dat het aan de vrouw ligt? Misschien ben je zelf niet leuk genoeg?
pi_189185056
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar hoe kan je zo makkelijk zeggen dat het aan de vrouw ligt? Misschien ben je zelf niet leuk genoeg?
1. Ik heb mezelf niks te verwijten.
2. Het gebrek aan interesse / moeite doen uit zich meteen. Met geen wedervragen en weet ik veel wat.

Het is overduidelijk dat het aan de vrouw ligt. Die heeft of gebrek aan social skills of gewoon andere prioriteiten in het leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185070
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

1. Ik heb mezelf niks te verwijten.
2. Het gebrek aan interesse / moeite doen uit zich meteen. Met geen wedervragen en weet ik veel wat.

Het is overduidelijk dat het aan de vrouw ligt. Die heeft of gebrek aan social skills of gewoon andere prioriteiten in het leven.
Mja das makkelijk denken zo ja. :D
pi_189185076
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja das makkelijk denken zo ja. :D
Het is ook gewoon de nuchtere kijk op deze zaak.

Waarom denk jij dat het plausibel is dat... De openingszin verkeerd is en dus geen response verdient?

Bedoel, als je een vrouw bent met interesse om iemand te leren kennen dan zul je toch redelijk snel reageren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185109
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is ook gewoon de nuchtere kijk op deze zaak.

Waarom denk jij dat het plausibel is dat... De openingszin verkeerd is en dus geen response verdient?

Bedoel, als je een vrouw bent met interesse om iemand te leren kennen dan zul je toch redelijk snel reageren.
Hoeft niet eens een zin te zijn maar gewoon geen klik bij de match in kwestie.
pi_189185120
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoeft niet eens een zin te zijn maar gewoon geen klik bij de match in kwestie.
x% reageert al niet op een openingszin waar niks mis mee is, hoe blijkt daar interesse uit? Waarom zou het gebrek aan reactie liggen bij degene die moeite in een berichtje steekt en een gesprek probeert te initiëren?

En we kunnen hier wel leuk over discussieren, maar je merkt het gebrek aan interesse gewoon.

Je kunt geen leuk gesprek krijgen als alle moeite van 1 kant komt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185174
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:13 schreef zoem het volgende:

[..]

Jij had toch iets van 80 matches ofzo op Tinder? Ik mag al blij zijn met 10 :')

Badoo werkt bij mij totaal niet. Vooralsnog haal ik het meeste uit Twoo en Paiq. Gewoon omdat de drempel tot matchen en praten lager is. Ik ben absoluut niet lelijk ofzo, maar ik sta blijkbaar niet charmant genoeg op foto's. In real life krijg ik complimenten genoeg van dames... leuk, knap, lief, etc. Zo anders dan het wereldje van datingsites en apps. Daar moet je jezelf echt verkopen. Het is dat ik in het dagelijkse leven weinig vrouwen tegen kom, anders had ik de apps al lang overboord gegooid.
10 matches is tekort....

Keb er in 3 weken tijd 65, en dan komt er met moeite 1 date uit... Je wilt eigenlijk wekelijks een date kunnen fixen dus 50 matches per week....

Misschien niet haalbaar, maar alleen moeite doen op dag x van de week ofzo is misschien wel goed om je efficiency te verhogen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185184
Ik denk dat er meer succesvolle matches zouden zijn als mensen niet constant bleven door swipen, maar in plaats daarvan meer tijd zouden steken in de matches die ze al hebben.

Maar het moet altijd meer en meer zijn.
pi_189185208
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 22:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik denk dat er meer succesvolle matches zouden zijn als mensen niet constant bleven door swipen, maar in plaats daarvan meer tijd zouden steken in de matches die ze al hebben.

Maar het moet altijd meer en meer zijn.
Ben ik wel met je eens ja :) Maar goed maak mij er zelf ook schuldig aan.
pi_189185210
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 22:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik denk dat er meer succesvolle matches zouden zijn als mensen niet constant bleven door swipen, maar in plaats daarvan meer tijd zouden steken in de matches die ze al hebben.

Maar het moet altijd meer en meer zijn.
Weet ik niet... Probeer zelf gewoon een beetje het aantal leuke gesprekken te maximaliseren, en er vallen er echt tering veel af. Dermate veel dat je met weinig matches een app als Tinder totaal niet kunt gebruiken als dating app.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185214
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens ja :) Maar goed maak mij er zelf ook schuldig aan.
Hoeveel matches heb jij?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185241
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens ja :) Maar goed maak mij er zelf ook schuldig aan.
Begin bij jezelf zou ik zeggen.
pi_189185265
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Weet ik niet... Probeer zelf gewoon een beetje het aantal leuke gesprekken te maximaliseren, en er vallen er echt tering veel af. Dermate veel dat je met weinig matches een app als Tinder totaal niet kunt gebruiken als dating app.
Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je maar 1 date hebt kunnen halen uit 65 matches.

Met alle respect, maar dan denk ik toch dat misschien moet gaan kijken bij jou zelf.
pi_189185270
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoeveel matches heb jij?
17 nu op tinder waarvan er nog 2 lopen. Maar 1 daarvan is eigenlijk al geen optie vanwege zijn kind. En de ander loopt nu al een paar dagen. Weet niet of daar een date uit komt.
pi_189185272
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Begin bij jezelf zou ik zeggen.
Ja probeer ik ook.

We maken allemaal fouten ;(
pi_189185285
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je maar 1 date hebt kunnen halen uit 65 matches.

Met alle respect, maar dan denk ik toch dat misschien moet gaan kijken bij jou zelf.
Kan je zeggen, maar ik weet het niet hoor...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185294
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan je zeggen, weet niet hoor.
Jij hebt het niet zo met kritiek he :P
  zondag 29 september 2019 @ 23:05:28 #212
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189185295
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je maar 1 date hebt kunnen halen uit 65 matches.

Met alle respect, maar dan denk ik toch dat misschien moet gaan kijken bij jou zelf.
Ik deel deze mening.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189185308
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan je zeggen, weet niet hoor.
Je kan twee dingen doen. De dames de schuld geven en het verder laten voor wat het is.

Of kijken waar het elke keer fout ging en ervan leren.
pi_189185314
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij hebt het niet zo met kritiek he :P
Jullie zeggen ook maar wat, keb twee keuzes, denken van "mwoah, volgens mij doe ik niks geks en heb ik niks om over te twijfelen" of: "Oh shit ik doe iets fout maar ik weet niet wat" en dat laatste is helemaaaal niet constructief.

En als 50% niet reageert op een openingszin dan verklaart dat al een hele hoop natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185318
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je kan twee dingen doen. De dames de schuld geven en het verder laten voor wat het is.

Of kijken waar het elke keer fout ging en ervan leren.
Nou, vertel, Tinder fluisteraar, waar gaat het mis?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185327
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

17 nu op tinder waarvan er nog 2 lopen. Maar 1 daarvan is eigenlijk al geen optie vanwege zijn kind. En de ander loopt nu al een paar dagen. Weet niet of daar een date uit komt.
Dus bij jou is 2/17 een mogelijkheid, maar 15/17 eigenlijk ook gewoon kansloos dus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185342
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jullie zeggen ook maar wat, keb twee keuzes, denken van "mwoah, volgens mij doe ik niks geks en heb ik niks om over te twijfelen" of: "Oh shit ik doe iets fout maar ik weet niet wat" en dat laatste is helemaaaal niet constructief.

En als 50% niet reageert op een openingszin dan verklaart dat al een hele hoop natuurlijk.
Ja dat matches niet reageren is idd niet zozeer jouw fout. Tenzij je echt met iets lomps komt maar als er eenmaal een gesprek is wat misschien niet zo loopt is het wel makkelijk om dan maar altid de vrouw de schuld te geven. Ik heb ook wel eens achteraf gedacht dat ik wel meer mijn best had kunnen doen met een match.
pi_189185350
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus bij jou is 2/17 een mogelijkheid, maar 15/17 eigenlijk ook gewoon kansloos dus?
Ja en heb paar dagen vele matches die niets meer zeiden of uberhaubt ooit wat hadden gezegd gewist. :P
pi_189185361
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat matches niet reageren is idd niet zozeer jouw fout. Tenzij je echt met iets lomps komt maar als er eenmaal een gesprek is wat misschien niet zo loopt is het wel makkelijk om dan maar altid de vrouw de schuld te geven. Ik heb ook wel eens achteraf gedacht dat ik wel meer mijn best had kunnen doen met een match.
Ik had nog het nummer van een meisje uit Tinder gehosseld maar je merkte aan alles dat ze geen zin had om er moeite voor te doen, ja sorry, kan ze nog wel reageren op mijn berichtjes maar dan vind ik haar niet aantrekkelijk? Kan toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185364
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en heb paar dagen vele matches die niets meer zeiden of uberhaubt ooit wat hadden gezegd gewist. :P
Dus jij hebt wss dezelfde matige ratio ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185368
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus jij hebt wss dezelfde matige ratio ;)
Ja weet je door hoeveel geweld ik mij moet ploegen om tot een date te komen? :P
pi_189185385
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja weet je door hoeveel geweld ik mij moet ploegen om tot een date te komen? :P
Kut hè :P

Kvind dat het wel wat efficiënter moet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185387
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou, vertel, Tinder fluisteraar, waar gaat het mis?
Ik wil je natuurlijk best helpen, maar als je dom gaat zitten doen dan kan je dat natuurlijk vergeten. Het is jouw date leven. Niet de mijne. :')

Je zegt dat het vaak al fout gaat bij je openingszin.

Wat gebruik je dan als openingszin?
pi_189185399
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kut hè :P

Kvind dat het wel wat efficiënter moet.
Ja jeetje :P Je zoekt toch de juiste persoon voor je. Hoe bijzonder zouden ze zijn als je ze in een paar klikken hebt gevonden?
pi_189185400
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik wil je natuurlijk best helpen, maar als je dom gaat zitten doen dan kan je dat natuurlijk vergeten. Het is jouw date leven. Niet de mijne. :')

Je zegt dat het vaak al fout gaat bij je openingszin.

Wat gebruik je dan als openingszin?
Meneer, met alle respect....
Ik kan zelf toch ook wel zien of iets gewoon een leuke openingszin is, het zal vast niet altijd perfect zijn maar hey, heb jij de perfecte openingszin voor een profiel zonder raakvlakken met alleen maar selfies?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185407
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meneer, met alle respect....
Das niet zon handige openingszin.
pi_189185452
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat matches niet reageren is idd niet zozeer jouw fout. Tenzij je echt met iets lomps komt maar als er eenmaal een gesprek is wat misschien niet zo loopt is het wel makkelijk om dan maar altid de vrouw de schuld te geven. Ik heb ook wel eens achteraf gedacht dat ik wel meer mijn best had kunnen doen met een match.
Als ik wat lomps zeg weet ik dat zelf ook wel natuurlijk, en ja, dat doe ik ook wel, en ja, dan krijg ik vaak ook geen reactie, en ja, dat is prima, goed te begrijpen ook ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185455
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meneer, met alle respect....
Ik kan zelf toch ook wel zien of iets gewoon een leuke openingszin is, het zal vast niet altijd perfect zijn maar hey, heb jij de perfecte openingszin voor een profiel zonder raakvlakken met alleen maar selfies?
Deel dan iets wat je zegt. Kunnen wij wel oordelen of het wat is.
pi_189185480
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 23:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Deel dan iets wat je zegt. Kunnen wij wel oordelen of het wat is.
Hey! Toffe surf foto! Je lijkt mij een coole chick.

Bijvoorbeeld, dat stuurde ik laatst want op dat profiel was niks te zien behalve een toffe surf foto.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185483
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das niet zon handige openingszin.
:D
pi_189185537
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hey! Toffe surf foto! Je lijkt mij een coole chick.

Bijvoorbeeld, dat stuurde ik laatst want op dat profiel was niks te zien behalve een toffe surf foto.
Opzich niks mis met de zin, maar waarschijnlijk krijgt ze dat van elke gast te horen.
pi_189185547
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Opzich niks mis met de zin, maar waarschijnlijk krijgt ze dat van elke gast te horen.
Denk ik ook. Kan dus zeker beter, maar dan moet het iets randoms zijn wat niks met haar persoonlijk te maken heeft...

Ik heb niet van die plak zinnen paraat dusseh, makkelijker om een nieuwe te matchen en als ze wél interesse heeft reageert ze toch wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185561
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk ik ook. Kan dus zeker beter, maar dan moet het iets randoms zijn wat niks met haar persoonlijk te maken heeft...
Ik zeg ook zeker niet dat het makkelijk.

Maar ja nogmaals. 65 matches en dan maar 1 date is wel apart.
pi_189185566
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zeg ook zeker niet dat het makkelijk.

Maar ja nogmaals. 65 matches en dan maar 1 date is wel apart.
Ik had 1 date al geplanned, Stuurde mijn nummer over de Tinderapp, 2 dagen later unmatched. (super leuke chat, dus geen idee wat daar is gebeurt...)

Andere chick die evt wel wilde meeten lijkt afgeknapt omdat ik zei te snurken als ik heb gedronken.

Meisje dat vrij seksueele toespelingen maakte heb ik verneukt, daar was wel meer uit te halen, verkeerde berichtjes toegezonden, maar dan zie ik oook gewoon zelf wat ik fout doe.

Vanaf achter jullie computertjes kunnen jullie niet echt inhoudelijk tips geven.

Verder nog 2 dames die, als ze tijd zouden hebben in de toekomst, evt wel zouden afspreken.

Ik heb de lijn niet zo dun gemaakt, maar lijkt erop dat ik ook wel een kleeinn beetje pech heb bij sommige, net niet allemaal.

[ Bericht 8% gewijzigd door ludovico op 29-09-2019 23:32:11 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185639
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik had 1 date al geplanned, Stuurde mijn nummer over de Tinderapp, 2 dagen later unmatched. (super leuke chat, dus geen idee wat daar is gebeurt...)

Andere chick die evt wel wilde meeten lijkt afgeknapt omdat ik zei te snurken als ik heb gedronken.

Meisje dat vrij seksueele toespelingen maakte heb ik verneukt, daar was wel meer uit te halen, verkeerde berichtjes toegezonden, maar dan zie ik oook gewoon zelf wat ik fout doe.

Vanaf achter jullie computertjes kunnen jullie niet echt inhoudelijk tips geven.
Ja wat verwacht je dan precies van ons qua tips?
pi_189185649
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja wat verwacht je dan precies van ons qua tips?
Heul niks joh, 1/65 vind ik ook een heel matige score, maar als het 1/10 zou zijn zou ik denken dat het wel erg veel is voor Tinder.

1/20 a 1/30 lijkt me realistischer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185655
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heul niks joh, 1/65 vind ik ook een heel matige score, maar als het 1/10 zou zijn zou ik denken dat het wel erg veel is voor Tinder.

1/20 a 1/30 lijkt me realistischer.
Ligt er ook aan wat je zoekt he.
pi_189185675
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ligt er ook aan wat je zoekt he.
Why?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185694
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Why?
Nou als je niet zo kritisch bent is het al een stuk makkelijker.
pi_189185703
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heul niks joh, 1/65 vind ik ook een heel matige score, maar als het 1/10 zou zijn zou ik denken dat het wel erg veel is voor Tinder.

1/20 a 1/30 lijkt me realistischer.
Nee hoor, ik denk dat er veel meer dates uit te halen zijn.

Iemand die ik ken had pas geleden elke dag een date met een andere dame.

Allemaal via Tinder.
pi_189185714
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:38 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee hoor, ik denk dat er veel meer dates uit te halen zijn.

Iemand die ik ken had pas geleden elke dag een date met een andere dame.

Allemaal via Tinder.
Wat verwacht je dan van de kwaliteit van die dates?
pi_189185727
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou als je niet zo kritisch bent is het al een stuk makkelijker.
Ik match wel vrij kritisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185754
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van de kwaliteit van die dates?
Dat vroeg ik mij ook al af.

@ludovico: hoe zit het met de straal van je Tinder? Misschien moet je die eens wat ophogen om de wat lokalere meiden te bereiken. Niet perse de plattelandsmeiden, maar wel de meiden op de wat rustigere plekken.

Daar valt misschien meer uit te halen omdat zij wellicht minder keuze hebben en ook hun best moeten doen een gesprek gaande te houden met bijvb mensen uit de randstad. Randstad mensen hebben meer keuze en aandacht waardoor ze hun aandacht misschien te snel verleggen van jou naar een ander iemand die niet perse beter is, maar ze het toch doen gewoon omdat het kan.
pi_189185762
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van de kwaliteit van die dates?
Van wat ik heb begrepen heeft hij een leuke tijd gehad en is hij nu met een daarvan serieus.
pi_189185767
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:38 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee hoor, ik denk dat er veel meer dates uit te halen zijn.

Iemand die ik ken had pas geleden elke dag een date met een andere dame.

Allemaal via Tinder.
Kijk, als ik dan weet hoe zijn profiel eruit ziet, hoe zijn matches eruit zien... En hoe de berichtjes eruit zien... Ja dan kan ik er wat van leren en daar ben ik ook zeker wel geïnteresseerd naar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185768
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Van wat ik heb begrepen heeft hij een leuke tijd gehad en is hij nu met een daarvan serieus.
Oke :) Veel kikkers gekust misschien :p
pi_189185778
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:43 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij ook al af.

@:ludovico: hoe zit het met de straal van je Tinder? Misschien moet je die eens wat ophogen om de wat lokalere meiden te bereiken. Niet perse de plattelandsmeiden, maar wel de meiden op de wat rustigere plekken.

Daar valt misschien meer uit te halen omdat zij wellicht minder keuze hebben en ook hun best moeten doen een gesprek gaande te houden met bijvb mensen uit de randstad. Randstad mensen hebben meer keuze en aandacht waardoor ze hun aandacht misschien te snel verleggen van jou naar een ander iemand die niet perse beter is, maar ze het toch doen gewoon omdat het kan.
Mwoah zelf wil ik ook niet teveel reizen, DH Delft Leiden Rotterdam is een beetje mijn area nu.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185808
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah zelf wil ik ook niet teveel reizen, DH Delft Leiden Rotterdam is een beetje mijn area nu.
Wat is teveel als je iemand vindt die echt bij jou past? Dat is toch veel meer waard dan wat extra reistijd? Het gaat niet om een afstand van enkele honderden kilometers.
pi_189185826
Hey ehhh, weltrusten.

Tips zonder direct mee te kijken zijn waardeloos, zet dat maar in de OP ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185832
quote:
4s.gif Op zondag 29 september 2019 23:52 schreef ludovico het volgende:
Hey ehhh, weltrusten.

Tips zonder direct mee te kijken zijn waardeloos, zet dat maar in de OP ;)
Dus. :')
pi_189185835
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kijk, als ik dan weet hoe zijn profiel eruit ziet, hoe zijn matches eruit zien... En hoe de berichtjes eruit zien... Ja dan kan ik er wat van leren en daar ben ik ook zeker wel geïnteresseerd naar.
Wat zou je er van kunnen leren? Je moet je ook niet voordoen als iemand die je niet bent.

Hij praat gewoon heel makkelijk met dames. Ook tijdens het uitgaan spreekt hij makkelijk dames aan.

Dat sociale aspect zal wel geholpen hebben bij het maken van z’n profiel.

Geen idee hoe z’n matches eruit zagen. Bedoel je hier dan hoe knap ze bijvoorbeeld zijn?
  zondag 29 september 2019 @ 23:55:19 #252
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189185847
quote:
4s.gif Op zondag 29 september 2019 23:52 schreef ludovico het volgende:
Hey ehhh, weltrusten.

Tips zonder direct mee te kijken zijn waardeloos, zet dat maar in de OP ;)
Jij komt er wel.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189185855
quote:
4s.gif Op zondag 29 september 2019 23:52 schreef ludovico het volgende:
Hey ehhh, weltrusten.

Tips zonder direct mee te kijken zijn waardeloos, zet dat maar in de OP ;)
Zeg jij dan een volgende x wat je ziet op de foto's van een match, dan bedenken wij de openingszinnen voor jou. :P
pi_189185883
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:53 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat zou je er van kunnen leren? Je moet je ook niet voordoen als iemand die je niet bent.

Hij praat gewoon heel makkelijk met dames. Ook tijdens het uitgaan spreekt hij makkelijk dames aan.

Dat sociale aspect zal wel geholpen hebben bij het maken van z’n profiel.

Geen idee hoe z’n matches eruit zagen. Bedoel je hier dan hoe knap ze bijvoorbeeld zijn?
Ook. Anyhow, concreet mee kunnen kijken kan helpen, anders niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185888
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:55 schreef M1stral het volgende:

[..]

Jij komt er wel.
Jep, jij ook?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185894
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

17 nu op tinder waarvan er nog 2 lopen. Maar 1 daarvan is eigenlijk al geen optie vanwege zijn kind. En de ander loopt nu al een paar dagen. Weet niet of daar een date uit komt.
Waarom like je mensen met kind? Of wist je dat vooraf niet?
pi_189185916
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom like je mensen met kind? Of wist je dat vooraf niet?
Jawel. Dacht misschien is het te overwegen als zijn dochter bv 1 keer in 2 weken een weekend bij hem is maar hij heeft zijn dochter 4 dagen per week thuis.
pi_189185921
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ook. Anyhow, concreet mee kunnen kijken kan helpen, anders niet.
Het is niet zo simpel als even mee kijken.

Iedereen heeft een eigen stijl waarop die praat en schrijft.

Je kan daar niet echt tegen in gaan.

Het valt mij op dat jij altijd alles probeert om te zetten in kans berekeningen en statistieken.
pi_189185932
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jawel. Dacht misschien is het te overwegen als zijn dochter bv 1 keer in 2 weken een weekend bij hem is maar hij heeft zijn dochter 4 dagen per week thuis.
Dochter van 18, woonachtig in Amsterdam?
pi_189185934
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dochter van 18, woonachtig in Amsterdam?
Nee helaas :P
pi_189185941
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee helaas :P
Oh. Dacht even dat het de dochter was van een moeder die ik kende :+
pi_189186045
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dt klopt.

Maar je hebt wel veel in eigen hand. Wat de ander uiteindelijk vindt of denkt, daar heb je geen invloed op. Ze vindt je wel of niet leuk. Zo simpel is het. Maar je hebt toch zelf wel veel invloed op hoe je overkomt, wat je uitstraalt, of je goed kunt babbelen etc.
Ja dus?

Je begon er over dat sommige vrouwen in eerste gesprek al over trouwen beginnen. Vind ik geen afknapper, tenzij je nooit wil trouwen uiteraard... Als ze zegt: "Dan moet dat volgend jaar juni gebeuren" zeg ik gewoon "Prima joh, maar als je het niet erg vind, wil ik je nu leren kennen." als ze echt leuk is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189186060
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:04 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is niet zo simpel als even mee kijken.

Iedereen heeft een eigen stijl waarop die praat en schrijft.

Je kan daar niet echt tegen in gaan.

Het valt mij op dat jij altijd alles probeert om te zetten in kans berekeningen en statistieken.
"Ik kan leren als ik kan zien waar het over gaat."

Snap je?

Ja ehhh het is ook geen rocket science.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189186072
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

"Ik kan leren als ik kan zien waar het over gaat."

Snap je?

Ja ehhh het is ook geen rocket science.
Benader het dan ook niet zo :P
pi_189186102
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Benader het dan ook niet zo :P
Statistiek is geen rocket science.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189186104
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

"Ik kan leren als ik kan zien waar het over gaat."

Snap je?

Ja ehhh het is ook geen rocket science.
Maar wat wil je dan precies er van leren?
  maandag 30 september 2019 @ 00:42:32 #267
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189186152
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 00:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jep, jij ook?
Ik regel meer dates in een maand dan jij matches had vriend.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189186181
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:42 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik regel meer dates in een maand dan jij matches had vriend.
Jij regelt meer dan 2 dates per dag?
  maandag 30 september 2019 @ 00:48:16 #269
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189186193
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jij regelt meer dan 2 dates per dag?
Als het moet wel ;)

Ze hoeven niet dezelfde maand nog plaats te vinden he.

Overigens leuk dat er zo gehapt word aan alle kanten. Veel mensen maken het onderwerp veel te zwaar beladen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189186241
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 00:48 schreef M1stral het volgende:

[..]

Als het moet wel ;)

Ze hoeven niet dezelfde maand nog plaats te vinden he.
Als je echt 100% eerlijk bent, kun je dan nog steeds oprecht zeggen dat je ooit daadwerkelijk met meer dan 65 vrouwen een date hebt geregeld in 1 maand?
  maandag 30 september 2019 @ 01:08:40 #271
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189186294
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als je echt 100% eerlijk bent, kun je dan nog steeds oprecht zeggen dat je ooit daadwerkelijk met meer dan 65 vrouwen een date hebt geregeld in 1 maand?
Kunnen en willen zijn twee nogal verschillende dingen.

Maargoed, als je echt zo op je strepen staat. Nee, ik date geen 65 vrouwen in één maand. Ik date ook niet maar 1 op 65 matches.

Beetje tussen de regels doorlezen heet zo iets.

Edit: Misschien had ik desbetreffende post beter kunnen voorzien van een knipoog smiley.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189186458
Niet 5 dates op een dag hebben :')
pi_189186742
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:42 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik regel meer dates in een maand dan jij matches had vriend.
Voorlopig zijn jullie allebei nog stamgasten hier. Dus heel effectief is het kennelijk niet
pi_189186832
Gisteravond op zich wel een leuke date gehad. Alleen meer dan dat zit er denk ik niet in, hoewel. Deurtje staat gewoon open voor nog een glaasje wijn.
pi_189186833
Ik zal wel weer een bitch zijn maar ik vind echt heel veel mis met die openingszin :@ sowieso komt coole chick echt recht uit 2010 en is het super gekunselt
en ik heb persoonlijk echt een hekel aan van die vage invullingen over hoe je zou zijn op basis van een foto. Op 1 dag ben je zo veel tegenstrijdige karaktertrekken dat het belachelijk wordt. Laatst was ik echt iemand uit een dorp :')
Dus het is ook nog eens verre van origineel. Nou hoef je van mij echt niet origineel te zijn hoor. Beter niet als het anders zo'n hit en mis wordt.
Als je gaat proberen er uit te springen moet je ook zeker weten dat je dat doet, anders word het suf
pi_189186841
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hey! Toffe surf foto! Je lijkt mij een coole chick.
Ik vind 'chick' geen leuk zelfstandig naamwoord om een dame mee aan te duiden. Maar misschien ben je veel jonger dan ik en is dit gangbaar. Wat mij wel opvalt, is dat deze openingszin geen vraag bevat. Zij heeft niets om op te reageren. Ik vrees dat, als jij een reactie zou hebben gekregen, de kans groot is dat die zou luiden: 'Dank je.'. En dan is het gesprek weer dood. Dus zou ik zelf iets over dat surfen hebben gevraagd. Of ze vaak surft? Wat haar lievings surfplek is? Of ze ooit van haar hobby haar werk zou willen maken? Maar of dat interessante openingsvragen zijn, dat moeten de dames hier maar bepalen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 september 2019 @ 07:59:27 #277
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189186988
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

10 matches is tekort....

Keb er in 3 weken tijd 65, en dan komt er met moeite 1 date uit... Je wilt eigenlijk wekelijks een date kunnen fixen dus 50 matches per week....

Misschien niet haalbaar, maar alleen moeite doen op dag x van de week ofzo is misschien wel goed om je efficiency te verhogen.
Klopt, maar ben nog aan het uitvogelen waar dat aan ligt (foto's...). Dus daar moet ik nog aan werken. Ik zou mezelf eens moeten verdiepen in hoe je een goed profiel maakt.

Het helpt ook niet echt dat ik me voornamelijk in Zeeland begeef, waar de dichtheid toch een stuk lager ligt. Wellicht mezelf van Tinder gooien en na een tijdje opnieuw proberen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 september 2019 @ 08:01:40 #278
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189186992
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 07:04 schreef Allures het volgende:
Ik zal wel weer een bitch zijn maar ik vind echt heel veel mis met die openingszin :@ sowieso komt coole chick echt recht uit 2010 en is het super gekunselt
en ik heb persoonlijk echt een hekel aan van die vage invullingen over hoe je zou zijn op basis van een foto. Op 1 dag ben je zo veel tegenstrijdige karaktertrekken dat het belachelijk wordt. Laatst was ik echt iemand uit een dorp :')
Dus het is ook nog eens verre van origineel. Nou hoef je van mij echt niet origineel te zijn hoor. Beter niet als het anders zo'n hit en mis wordt.
Als je gaat proberen er uit te springen moet je ook zeker weten dat je dat doet, anders word het suf
Het is gewoon lastig. Enerzijds wil je origineel zijn om op te vallen tussen al die andere mannen en anderzijds wil je geen flater slaan. Het is soms een ware kunst. Maar ben het wel met je eens dat je beter een normale reactie kunt doen dan geforceerd grappig/gekunsteld.
pi_189187003
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:01 schreef zoem het volgende:

[..]

Het is gewoon lastig. Enerzijds wil je origineel zijn om op te vallen tussen al die andere mannen en anderzijds wil je geen flater slaan. Het is soms een ware kunst. Maar ben het wel met je eens dat je beter een normale reactie kunt doen dan geforceerd grappig/gekunsteld.
Ik zou inderdaad gewoon proberen om jezelf te zijn. Geforceerd en gekunsteld gedrag ga je toch niet heel lang volhouden...
pi_189187022
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:01 schreef zoem het volgende:

[..]

Het is gewoon lastig. Enerzijds wil je origineel zijn om op te vallen tussen al die andere mannen en anderzijds wil je geen flater slaan. Het is soms een ware kunst. Maar ben het wel met je eens dat je beter een normale reactie kunt doen dan geforceerd grappig/gekunsteld.
Woorden als chick vermijden lijkt me geen wetenschap

En ja een aantal jaar geleden werd je als vrouw op Tinder overspoeld door leuke mannen maar dat is echt niet meer zo hoor. Die statistieken zijn enorm veranderd. Tinder is dood. We zitten nu echt wel in de fase waarbij 'doe maar gewoon normaal' een prima aanpak is en je er uitspringt omdat je dan juist kwaliteit laat zien

Of ik ben de afgelopen jaren opeens een stuk lelijker geworden :P
pi_189187074
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:06 schreef zoem het volgende:
Op Twoo kreeg ik berichtjes van een totaal niet aantrekkelijke vrouw. Die bleef aandringen, dus toch maar geblokkeerd :P Als iemand in mijn ogen een zesje is qua uiterlijk ga ik wel netjes een gesprek aan. Wie weet is het toch heel gezellig en heeft ze een leuke persoonlijkheid.
Wat is Twoo? Die ken ik niet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189187091
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 08:07 schreef Allures het volgende:

[..]

Woorden als chick vermijden lijkt me geen wetenschap

En ja een aantal jaar geleden werd je als vrouw op Tinder overspoeld door leuke mannen maar dat is echt niet meer zo hoor. Die statistieken zijn enorm veranderd. Tinder is dood. We zitten nu echt wel in de fase waarbij 'doe maar gewoon normaal' een prima aanpak is en je er uitspringt omdat je dan juist kwaliteit laat zien

Of ik ben de afgelopen jaren opeens een stuk lelijker geworden :P
Gaarne een foto ;)

Maar verder eens. Tinder is uit en ik denk over het algemeen sowieso de date apps wel. Sites als lexa zijn ordinaire verdienmodellen waar mensen nog in stinken ook.
pi_189187099
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Gaarne een foto ;)

Maar verder eens. Tinder is uit en ik denk over het algemeen sowieso de date apps wel. Sites als lexa zijn ordinaire verdienmodellen waar mensen nog in stinken ook.
Iedereen is weer terug naar contact advertenties? Ik betwijfel of de datingapps ‘uit’ zijn.
pi_189187129
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wat is Twoo? Die ken ik niet.
Twoo is net zoiets als Badoo. Ik vind/vond het maar niks.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Iedereen is weer terug naar contact advertenties? Ik betwijfel of de datingapps ‘uit’ zijn.
Nee dat nou ook weer niet :P Misschien dat je ook wel gelijk hebt en ik gewoon niet veel meekrijg van .
pi_189187133
Leukste gesprekspartners zijn voor mij doorgaans de dames die nog "onschuldig" zijn en net nieuw op de app. Die gaan er echt nog met vol enthousiasme in (ook de gesprekken) en zijn nog niet zo stoïcijns geworden door de honderden wanhopige mannen. :')

(Ik zoek een beter woord dan stoïcijns.)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 08:28:19 ]
pi_189187139
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 08:27 schreef Generationalpha het volgende:
Leukste gesprekspartners zijn voor mij doorgaans de dames die nog "onschuldig" zijn en net nieuw op de app. Die gaan er echt nog met vol enthousiasme in (ook de gesprekken) en zijn nog niet zo stoïcijns geworden door de honderden wanhopige mannen. :')

(Ik zoek een beter woord dan stoïcijns.)
Apatisch :P

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Iedereen is weer terug naar contact advertenties? Ik betwijfel of de datingapps ‘uit’ zijn.
Ik hoor wel vaak dat mensen er klaar mee zijn en er gewoon mee stoppen.
pi_189187143
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Gaarne een foto ;)

Maar verder eens. Tinder is uit en ik denk over het algemeen sowieso de date apps wel. Sites als lexa zijn ordinaire verdienmodellen waar mensen nog in stinken ook.
Jaarlijks gaan er veel meer mensen op datingapps en krijgen meer mensen een relatie via die apps dus dit is gewoon gelul.
pi_189187149
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Twoo is net zoiets als Badoo. Ik vind/vond het maar niks.

Ah ok. Thanks!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189187152
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 08:27 schreef Generationalpha het volgende:
Leukste gesprekspartners zijn voor mij doorgaans de dames die nog "onschuldig" zijn en net nieuw op de app. Die gaan er echt nog met vol enthousiasme in (ook de gesprekken) en zijn nog niet zo stoïcijns geworden door de honderden wanhopige mannen. :')

(Ik zoek een beter woord dan stoïcijns.)
Afgestompt?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189187254
cynisch... gedesillusioneerd... bitter... :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 september 2019 @ 08:57:05 #291
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189187310
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wat is Twoo? Die ken ik niet.
Hey jij hier :o :W

Twoo lijkt idd wel wat op Badoo zoals hierboven gezegd, maar heb het gevoel dat Twoo wel iets meer leeft. Ook wat laagdrempeliger voor een match/gesprek. Zitten wel leuke dames op, maar ook wel wat fakes.
pi_189187330
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:32 schreef Prisha het volgende:

[..]

Afgestompt?
Dat ja. :)
pi_189187372
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:57 schreef zoem het volgende:

[..]

Hey jij hier :o :W

Twoo lijkt idd wel wat op Badoo zoals hierboven gezegd, maar heb het gevoel dat Twoo wel iets meer leeft. Ook wat laagdrempeliger voor een match/gesprek. Zitten wel leuke dames op, maar ook wel wat fakes.
Al een tijdje hoor :+

Dat het op Badoo lijkt is niet zo'n punt maar heeft het hetzelfde publiek als Badoo? Want dat vind ik helemaal niks.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 30 september 2019 @ 09:30:20 #294
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189187599
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 05:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voorlopig zijn jullie allebei nog stamgasten hier. Dus heel effectief is het kennelijk niet
Wat is effectief. Het feit dat ik vrijgezel ben is niet bepaald een goede graadmeter als je ziet wat voor persoonlijkheden je soms voorgeschoteld krijgt :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 september 2019 @ 09:34:54 #295
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189187632
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

Al een tijdje hoor :+

Dat het op Badoo lijkt is niet zo'n punt maar heeft het hetzelfde publiek als Badoo? Want dat vind ik helemaal niks.
Ik vind het publiek wel iets beter, maar dat is vanuit mijn perspectief als man.
pi_189188397
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Statistiek is geen rocket science.
Nee maar het is de vraag wat het je in dit geval oplevert. Je zou natuurlijk wel expres kunnen handelen naar bv overeenkomsten die het meeste kans geven op succes.
pi_189188428
Ik geloof dat Tinder populairder is dan ooit. Het is ook niet meer alleen voor de hook ups zoals vroeger wel het geval was. Geen shame in elkaar hebben ontmoet op tinder of uberhaubt zeggen dat je er op zit. En het gigantisch aantal singles wat er tegenwoordig is.
pi_189188484
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik geloof dat Tinder populairder is dan ooit. Het is ook niet meer alleen voor de hook ups zoals vroeger wel het geval was. Geen shame in elkaar hebben ontmoet op tinder of uberhaubt zeggen dat je er op zit. En het gigantisch aantal singles wat er tegenwoordig is.
Dit lijkt mij ook ja. Ik kom er ook gewoon alles tegen. En heel veel intelligente, hoogopgeleide dames. Echt niet alleen maar sletten. (Niks tegen sletten. :) )
pi_189188513
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik geloof dat Tinder populairder is dan ooit. Het is ook niet meer alleen voor de hook ups zoals vroeger wel het geval was. Geen shame in elkaar hebben ontmoet op tinder of uberhaubt zeggen dat je er op zit. En het gigantisch aantal singles wat er tegenwoordig is.
Het zou dus geen probleem moeten zijn voor jou :P

Heb je al een date staan met die hoogvlieger?
pi_189188528
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Gaarne een foto ;)

Maar verder eens. Tinder is uit en ik denk over het algemeen sowieso de date apps wel. Sites als lexa zijn ordinaire verdienmodellen waar mensen nog in stinken ook.
dat heeft alleen zin met voor en na foto's en dat is zo'n gedoe :P

En ik begreep van de blogs en zo dat irl weer in is
pi_189188541
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:01 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het zou dus geen probleem moeten zijn voor jou :P

Heb je al een date staan met die hoogvlieger?
Ha de hoogvlieger :P

Ja die zei dat die de app ging verwijderen en dat heeft die ook gedaan. Dus geen date :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')