abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189147300
- Even verder in het FB-topic dan kan het hier weer gewoon ontopic -

[ Bericht 89% gewijzigd door Armani XL op 27-09-2019 18:45:37 ]
pi_189155783
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:00 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Die komen weer uit het Zuiden, Borger Emmen Coevorden Zwolle. Jammsr dat er geen lokale datingapps bestaan.
Wordt geregeld op Facebook, Boerenrock feestjes met cross motoren, tractoren en paardenmeisjes.
Of gewoon volle boerendochters die meer ballen hebben dan een gemiddelde randstedeling _O-
Ook in moeilijke tijden.
pi_189155859
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 08:08 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Misschien is dat speeddaten waar Prisha het eerder over had wat voor je?
Dat heb ik een paar jaar geleden een keer gedaan. Samen met een vriend van mij. Ik vond dat leuk om te proberen, maar zou het niet snel opnieuw doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189155873
Maar dat snap je vanuit die vrouw neem ik aan toch hopelijk ook wel? Die moet bepalen of ze in jou een optie ziet en die wil dan natuurlijk weten in hoeverre zoiets een impact heeft op haar straks

Sorry maar ik zou precies dezelfde afweging maken als die dames
pi_189155961
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:23 schreef Allures het volgende:
Maar dat snap je vanuit die vrouw neem ik aan toch hopelijk ook wel? Die moet bepalen of ze in jou een optie ziet en die wil dan natuurlijk weten in hoeverre zoiets een impact heeft op haar straks

Empathisch weer van je hoor!
pi_189156021
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Empathisch weer van je hoor!
:')
Je kunt ook best empathisch zijn voor iemands situatie en toch willen weten wat dit voor jouw toekomst betekend. Lijkt me niet meer dan logisch
pi_189156022
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:20 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dat heb ik een paar jaar geleden een keer gedaan. Samen met een vriend van mij. Ik vond dat leuk om te proberen, maar zou het niet snel opnieuw doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan natuurlijk ook gewoon oprecht interesse zijn... hoe vaak heb je als ziende mens nou contact met iemand die meer of minder blind is.

Ik heb op de mbo in de klas gezeten met iemand die in een begeleid wonen project voor jongeren met visuele handicap woonde.
En dan ging het er toch ook weleens over.
Alleen omdat je niet maar 5 minuten hebt... praat je ook over heel andere dingen.
(Wij reisden eigenlijk altijd samen van/naar school als het roostertechnisch zo uit kwam... en dat was dus een stuk lopen, kwartier trein en dan nog weer heel stuk lopen.. dus tijd zat om te kletsen elke dag weer)
Wat dat betreft is 5 minuten echt maar heel beperkt.

Hij heeft mij ook weleens iets in elkaar laten knutselen zodat ik kon zien wat hij zag.
En andere keren ging ik mee op de tandem... dan ging hij een huisgenoot ophalen die nog minder zag.. en zette mij dan eerst even thuis af.
(Hij voorop dus... want ik vod die tandem in het begin doodeng _O-)

Dat soort dingen kosten gewoon tijd denk ik.
En bij speeddates heb je alles behalve tijd.
En gesprekken over wat iemand voor werk doet... heb je ook al met die andere speeddaters.
Ik kan me zo voorstellen.. dat het interessanter voor die andere persoon is om te beginnen bij de witte stok.. want anders dan de rest.
(En dat dat voor jou onwijs frustrerend is.. je bent tenslotte meer dan alleen een visuele beperking)
  zaterdag 28 september 2019 @ 10:11:54 #283
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189156220
Als je nu gewoon héél snel praat tijdens zo’n speeddate, kan je best nog je hele levensverhaal kwijt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189156246
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:23 schreef Allures het volgende:

Dat je wil weten wat voor een impact het heeft is prima, vervolgens iemand compleet erop afserveren is belachelijk.

Maar dat past wel bij jou (en vele andere dames). Voor die mensen hoop ik eigenlijk dat hun ook iets overkomt en dat karma langs komt, maar dan is de wereld ineens te klein..

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2019 10:14:59 ]
pi_189156288
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Maar dat past wel bij jou (en vele andere dames). Voor die mensen hoop ik eigenlijk dat hun ook iets overkomt en dat karma langs komt, maar dan is de wereld ineens te klein..

waarom ben jij altijd zo boos op mij :D heb ik je een keer afgewezen op Tinder of zo? _O-

Ik zeg nergens dat ik hem/het meteen af zou wijzen en hij zegt volgens mij ook nergens dat alle dames dat gedaan hebben
Ik zeg alleen dat ik het redelijk vind dat je daar veel vragen over hebt omdat je een goede inschatting wil maken, ook in wat je zelf 'kunt dragen'. Niemand heeft er iets aan als je meer afbijt dan je kunt kauwen en dat een half jaar down te road moet concluderen
pi_189156405
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:18 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom ben jij altijd zo boos op mij :D heb ik je een keer afgewezen op Tinder of zo? _O-

Ik zeg nergens dat ik hem/het meteen af zou wijzen en hij zegt volgens mij ook nergens dat alle dames dat gedaan hebben
Ik zeg alleen dat ik het redelijk vind dat je daar veel vragen over hebt omdat je een goede inschatting wil maken, ook in wat je zelf 'kunt dragen'. Niemand heeft er iets aan als je meer afbijt dan je kunt kauwen en dat een half jaar down te road moet concluderen
Ik kan daar gewoon heel slecht tegen. En ik denk niet dat je mij afgewezen hebt.

Daarom staat er ook; snap goed dat je wil weten wat de impact is. Alleen gaat iemand die (ik noem maar iets), ziek in het hoofd is, dat ook niet meteen melden op date 1. En kom je daar pas veel later achter.

Maar omdat het hier fysiek en zichtbaar is, schrikken sommige / veel mensen zich vaak meteen een hoedje en zetten het op een rennen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2019 10:31:28 ]
pi_189156452
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daarom staat er ook; snap goed dat je wil weten wat de impact is.
Ja letterlijk 1 zin en daarna staat er een compleet onterechte tirade omdat je wat jou overkomt loopt te projecteren op de mensen hier. Zoals bij bijna al je posts
pi_189156505
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:47 schreef Allures het volgende:

[..]

:')
Je kunt ook best empathisch zijn voor iemands situatie en toch willen weten wat dit voor jouw toekomst betekend. Lijkt me niet meer dan logisch
Maar moet je je tijdens een speeddate bezig houden met hoe de wereld er over 20 jaar uit ziet?

En slechtziend is slechts slechtziend he...
Het is verre van leuk en handig... maar je kunt er gewoon heel gezond en zonder hulp heel oud mee worden.
iemand die na 10 jaar aangereden word en invalide raakt heeft meer impact dan iemand die permanent dezelfde al dan niet visuele handicap heeft.
pi_189156533
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar moet je je tijdens een speeddate bezig houden met hoe de wereld er over 20 jaar uit ziet?

En slechtziend is slechts slechtziend he...
Het is verre van leuk en handig... maar je kunt er gewoon heel gezond en zonder hulp heel oud mee worden.
iemand die na 10 jaar aangereden word en invalide raakt heeft meer impact dan iemand die permanent dezelfde al dan niet visuele handicap heeft.
het ging toch niet over 20 jaar? Het waren toch vragen als in hoeverre hij er nu hulp bij nodig had en waar ie nu tegen aan liep? Zo begreep ik het. Even terug gelezen en er staat sowieso nergens dat het ging over de toekomst

Die andere kerel kwam aan met dat een vrouw bang was ooit voor hem te moeten zorgen
pi_189156593
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:47 schreef Allures het volgende:

[..]

het ging toch niet over 20 jaar? Het waren toch vragen als in hoeverre hij er nu hulp bij nodig had en waar ie nu tegen aan liep? Zo begreep ik het. Even terug gelezen en er staat sowieso nergens dat het ging over de toekomst

Die andere kerel kwam aan met dat een vrouw bang was ooit voor hem te moeten zorgen
Maar je zegt zelf: dat je wil weten wat voor impact het op je toekomst heeft.
pi_189156714
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:36 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja letterlijk 1 zin en daarna staat er een compleet onterechte tirade omdat je wat jou overkomt loopt te projecteren op de mensen hier. Zoals bij bijna al je posts
Ik projecteer helemaal niets. Deel gewoon ook mijn ervaring. Net zoals vele anderen dit doen. En als dat volgens jou ( :')) niet meer mag, dan sluit je dit topic / forum lekker.

Buiten dat, het feit dat je dat onterecht vind, zegt meer over jou, dan over mij. Je hebt het inlevingsvermogen van een steen.

En nu kap ik met dit offtopic geneuzel.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2019 11:11:32 ]
pi_189156739
Gisteravond tinder geïnstalleerd uit een soort van verveling. Had begin zomer een half jaar gold genomen ( :') ) , dus daar kan ik nu nog mooi op varen.

Echt wel een fors aantal likes alweer voor mijn doen, ca. 80 sinds gisteravond 22:00. Het valt me alleen op dat het steeds dramatischer gesteld is met het (terug)praten op tinder. Van die 80 heb ik de 30 leukste gematcht. Zaten ook 3 cougars bij die ik heb gematcht omdat het idee geil is :P

Maar alleen die cougars, zeggen iets terug. De meiden van rond mijn eigen leeftijd (25-35) doen helemaal geen ene reet en zeggen nauwelijks iets.
pi_189156741
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar je zegt zelf: dat je wil weten wat voor impact het op je toekomst heeft.
ik bedoel ook je heel nabije toekomst en je heden met elkaar :P gewoon alles wat je met die persoon aan gaat eigenlijk
pi_189156776
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:12 schreef Scrapyard het volgende:
Gisteravond tinder geïnstalleerd uit een soort van verveling. Had begin zomer een half jaar gold genomen ( :') ) , dus daar kan ik nu nog mooi op varen.

Echt wel een fors aantal likes alweer voor mijn doen, ca. 80 sinds gisteravond 22:00. Het valt me alleen op dat het steeds dramatischer gesteld is met het (terug)praten op tinder. Van die 80 heb ik de 30 leukste gematcht. Zaten ook 3 cougars bij die ik heb gematcht omdat het idee geil is :P

Maar alleen die cougars, zeggen iets terug. De meiden van rond mijn eigen leeftijd (25-35) doen helemaal geen ene reet en zeggen nauwelijks iets.
Welkom bij Tinder. Gewoon focussen op degene die wel terug praten en de rest laten voor wat het is, zonde van je tijd.
pi_189156780
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik projecteer helemaal niets. Deel gewoon ook mijn ervaring. Net zoals vele anderen dit doen. En als dat volgens jou ( :')) niet meer mag, dan sluit je dit topic / forum lekker.

Buiten dat, het feit dat je dat onterecht vind, zegt meer over jou, dan over mij. Je hebt het inlevingsvermogen van een steen.

En nu kap ik met dit offtopic geneuzel.
Onterecht omdat je dus mensen loopt te beschuldigen van het inlevingsvermogen van een steen omdat je dingen loopt in te vullen...
Omdat ik de andere kant zie ben ik niet opeens compleet gevoelloos. Ik zeg nergens dat ik die persoon meteen zou afwijzen alleen dat ik vragen zou hebben (nu 2x gezegd zelf). Maar jij ziet in mij steeds de vertegenwoordiging van alle vrouwen die jou af hebben gewezen of zo. En vooral zeggen dat je er mee kapt hoor. Je houdt het maximaal 2 dagen vol :')
Ik denk serieus dat jij hulp nodig hebt om wat nare ervaringen te verwerken voor je weer leuk kunt daten
pi_189156795
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Welkom bij Tinder. Gewoon focussen op degene die wel terug praten en de rest laten voor wat het is, zonde van je tijd.
Vind het wel opvallend.

Vooral als je bijvoorbeeld van die chicks matcht die toch alweer 32+ zijn en aangeven op zoek t e zijn naar ''iets serieus''.

En dan juist van die cougars van 49-50 jaar, die wel volop willen chatten met een 29 jarige dude, terwijl het er dan juist dik bovenop ligt dat het alleen maar om seks gaat :P

Waarschijnlijk is tinder toch nog altijd meer een seks app of voor mensen die hengelen naar likes voor hun self-esteem, maar niet om daadwerkelijk iemand te vinden.
pi_189156836
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Onterecht omdat je dus mensen loopt te beschuldigen van het inlevingsvermogen van een steen omdat je dingen loopt in te vullen...
Omdat ik de andere kant zie ben ik niet opeens compleet gevoelloos. Ik zeg nergens dat ik die persoon meteen zou afwijzen alleen dat ik vragen zou hebben (nu 2x gezegd zelf). Maar jij ziet in mij steeds de vertegenwoordiging van alle vrouwen die jou af hebben gewezen of zo. En vooral zeggen dat je er mee kapt hoor. Je houdt het maximaal 2 dagen vol :')
Ik denk serieus dat jij hulp nodig hebt om wat nare ervaringen te verwerken voor je weer leuk kunt daten
Ga alsjeblieft zelf hulp zoeken, hoeveel aannames kun je in een post proppen..

Ha, vertegenwoordiging.. Je hebt het echt te hoog in je bol meid.

Daten gaat prima hier, geen hulp nodig :W
pi_189157013
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:12 schreef Scrapyard het volgende:

Haha heerlijk die cougars.

Ik merk zelf ook altijd met vrouwen van rond de 40-50 dat ze bijna nooit moeilijk doen. En ja, het is erg geil om met zulke dames het bed te delen :+
pi_189157312
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft zelf hulp zoeken, hoeveel aannames kun je in een post proppen..

Ha, vertegenwoordiging.. Je hebt het echt te hoog in je bol meid.

Daten gaat prima hier, geen hulp nodig :W
Is niet terecht hoor wat je nu doet. Op zon speeddate is het prima verantwoord om te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt. En als je speeddate dan toevallig met een geleidestok aankomt pakt dat de aandacht. Het is niet raar om te proberen in te schatten hoeveel impact de handicap van de ander op je eigen leven gaat hebben. En eerlijk ik zou er ook niet voor gaan.
pi_189157406
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is niet terecht hoor wat je nu doet. Op zon speeddate is het prima verantwoord om te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt. En als je speeddate dan toevallig met een geleidestok aankomt pakt dat de aandacht. Het is niet raar om te proberen in te schatten hoeveel impact de handicap van de ander op je eigen leven gaat hebben. En eerlijk ik zou er ook niet voor gaan.
Ik snap de hele discussie ook niet helemaal. Ik vind het ook wel logisch om even te kijken en in te schatten hoeveel impact dat heeft voor mijn en ons leven als we ervoor gaan.

Alleen vind ik wel dat je een grens hebt van hoever je kunt gaan met je vragen of opmerkingen. Vragen wat diegene heeft en hoe hij de toekomst ziet vind ik een doodnormale vraag. Zo weet jij ook hoe het eraan toegaat. Maar ik vind wel als je daarna nog een half uur moet vragen en praten over die handicap, dan denk ik ook van ja... is toch duidelijk dan als je het meest belangrijke al hebt gevraagd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')