abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 september 2019 @ 22:35:03 #1
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189122083
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 25 september 2019 @ 22:35:44 #2
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189122096
Game on. En alvast excuses voor de TT :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189122545
Nog over dat speeddaten; Is dat niet super zakelijk als je maar 5 min ofzo per persoon hebt?
pi_189122705
Even een complimentje uit het niets voor de dames na alle negativiteit die jullie over jullie heen gestort hebben gekregen.

Jullie zijn superlieve, empathische wezens die goed begrijpen wat er in het hoofd van een man omgaat.

O+ O+ O+
pi_189122772
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:12 schreef Generationalpha het volgende:
Even een complimentje uit het niets voor de dames na alle negativiteit die jullie over jullie heen gestort hebben gekregen.

Jullie zijn superlieve, empathische wezens die goed begrijpen wat er in het hoofd van een man omgaat.

O+ O+ O+
Zit niet zo te slijmen joh Zwitsal ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189122794
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Nog over dat speeddaten; Is dat niet super zakelijk als je maar 5 min ofzo per persoon hebt?
Nee.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189122915
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:12 schreef Generationalpha het volgende:
Even een complimentje uit het niets voor de dames na alle negativiteit die jullie over jullie heen gestort hebben gekregen.

Jullie zijn superlieve, empathische wezens die goed begrijpen wat er in het hoofd van een man omgaat.

O+ O+ O+
Vieze slijmbal :r
pi_189122982
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:12 schreef Generationalpha het volgende:
Even een complimentje uit het niets voor de dames na alle negativiteit die jullie over jullie heen gestort hebben gekregen.

Jullie zijn superlieve, empathische wezens die goed begrijpen wat er in het hoofd van een man omgaat.

O+ O+ O+
Wat is dit voor een waanzin?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189123008
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:12 schreef Generationalpha het volgende:
Even een complimentje uit het niets voor de dames na alle negativiteit die jullie over jullie heen gestort hebben gekregen.

Jullie zijn superlieve, empathische wezens die goed begrijpen wat er in het hoofd van een man omgaat.

O+ O+ O+
En jullie hebben ook mooie borsten en billen! De meesten van jullie dan!
pi_189123020
_O-
pi_189124066
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat is dit voor een waanzin?
:D

Kom je ook daten O+
pi_189124108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Nog over dat speeddaten; Is dat niet super zakelijk als je maar 5 min ofzo per persoon hebt?
nee juist niet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189124177
Ook een goede morgen :7
  donderdag 26 september 2019 @ 07:55:24 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189124258
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Nog over dat speeddaten; Is dat niet super zakelijk als je maar 5 min ofzo per persoon hebt?
Nee joh.
Ooit 1x wel gehad dat iemand echt met een lijstje aan kwam zetten :+

Maar 5 minuten is lang hoor! Liever max 3 minuten.
pi_189124351
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 07:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee joh.
Ooit 1x wel gehad dat iemand echt met een lijstje aan kwam zetten :+

Maar 5 minuten is lang hoor! Liever max 3 minuten.
Ja ik ook _O- kwam met zijn ipad en noteerde al mijn antwoorden op dat ding. Ik vond het wel grappig.
5 minuten zijn ook zo voorbij, dat gaat zo snel.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189124362
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:11 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja ik ook _O- kwam met zijn ipad en noteerde al mijn antwoorden op dat ding. Ik vond het wel grappig.
5 minuten zijn ook zo voorbij, dat gaat zo snel.
Hahaha meen je dit? _O- Is toch een gigantische afknapper?
pi_189124385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:53 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Zelf heb ik alleen steeds vaker het gevoel dat van mij verwacht wordt vanaf het eerste tot en met het laatste bericht alleen dingen te sturen die getuigen van humor, aantrekkelijk zijn, positief prikkelend, inspirerend .... Sorry, maar dat kan ik niet.
Dat hoeft helemaal niet joh. Maar je hebt toch wel hobbies? Interesses? Iets wat je leuk vindt om te doen of waar je erg blij van wordt? Een mening over de wereld?
pi_189124386
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hahaha meen je dit? _O- Is toch een gigantische afknapper?
Ik was even verbaasd maar afknapper, ach, ik vond het wel grappig. Hij kwam over als een hele lieve man, en hij vertelde dat hij vorig jaar een tia had gehad. Ik denk misschien dat het daarmee te maken had, dat hij zo beter kon onthouden? Ik heb daar verder niet naar gevraagd.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189124605
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:53 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben: ik vind het ook gewoon moeilijk om op een app een leuk gesprek te beginnen. Vaak begin je toch over iets dat iemand in zijn/haar profiel heeft geschreven en/of op een foto staat. Dat is veilig en kan, als je het de kans geeft, zich best ontwikkelen tot een leuk gesprek. Zelf heb ik alleen steeds vaker het gevoel dat van mij verwacht wordt vanaf het eerste tot en met het laatste bericht alleen dingen te sturen die getuigen van humor, aantrekkelijk zijn, positief prikkelend, inspirerend .... Sorry, maar dat kan ik niet. Althans, niet allemaal tegelijk, niet voortdurend, niet overal en op elk moment. Nochthans, begrijp ik de behoefte wel. Ik zou zelf van vrouwen ook graag alleen berichtjes ontvangen die aan al die eisen voldoen. Maar om eerlijk te zijn: dat doen ze niet. En dat is niet erg. Laten we wat compassie hebben met elkaar en met open blik ontdekken of er een klik is, of niet. De vonk hoeft niet meteen over te slaan bij het eerste berichtje en je hoeft van de eerste ontmoeting ook niet meteen botergeil te worden. Tenzij je een ONS zoekt ..., dan is dat laatste wel fijn.
Mee eens. Ik heb die prestatiedruk meer dan eens bemerkt.
pi_189124889
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:53 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben: ik vind het ook gewoon moeilijk om op een app een leuk gesprek te beginnen. Vaak begin je toch over iets dat iemand in zijn/haar profiel heeft geschreven en/of op een foto staat. Dat is veilig en kan, als je het de kans geeft, zich best ontwikkelen tot een leuk gesprek. Zelf heb ik alleen steeds vaker het gevoel dat van mij verwacht wordt vanaf het eerste tot en met het laatste bericht alleen dingen te sturen die getuigen van humor, aantrekkelijk zijn, positief prikkelend, inspirerend .... Sorry, maar dat kan ik niet. Althans, niet allemaal tegelijk, niet voortdurend, niet overal en op elk moment. Nochthans, begrijp ik de behoefte wel. Ik zou zelf van vrouwen ook graag alleen berichtjes ontvangen die aan al die eisen voldoen. Maar om eerlijk te zijn: dat doen ze niet. En dat is niet erg. Laten we wat compassie hebben met elkaar en met open blik ontdekken of er een klik is, of niet. De vonk hoeft niet meteen over te slaan bij het eerste berichtje en je hoeft van de eerste ontmoeting ook niet meteen botergeil te worden. Tenzij je een ONS zoekt ..., dan is dat laatste wel fijn.
Herkenbaar. Ik ben in alle bescheidenheid vrij goed ( :@ ) in het onderhouden van prikkelende, humorvolle en leuke gesprekken maar dat is gewoon niet wekenlang vol te houden en je legt elkaar wel een gigantische prestatiedruk op. Dat is vrees ik ook een van de redenen dat ik het op de korte termijn vaak wel goed doe maar op lange termijn niet vol kan houden.
pi_189124958
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Mee eens. Ik heb die prestatiedruk meer dan eens bemerkt.
Jij hebt prima conversatie-skills :)
pi_189125012
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:15 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik was even verbaasd maar afknapper, ach, ik vond het wel grappig. Hij kwam over als een hele lieve man, en hij vertelde dat hij vorig jaar een tia had gehad. Ik denk misschien dat het daarmee te maken had, dat hij zo beter kon onthouden? Ik heb daar verder niet naar gevraagd.
Ah, sorry het is voor mij altijd moeilijk om leeftijden in te schatten. Zeker als je een tia hebt gehad is dat begrijpelijk ja.
pi_189125030
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:16 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Jij hebt prima conversatie-skills :)
Volgens mij de meeste mensen hier wel hoor, maar dan nog is er wel die prestatiedruk om de leukste en meest interessante te zijn. (En daar doe ik zelf ook aan mee, als ik een vrouw voortdurend spelfouten zie maken of niet intelligent vind overkomen dan haak ik ook af.)
pi_189125050
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:16 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Jij hebt prima conversatie-skills :)
Merci :) That I like.
pi_189125122
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Volgens mij de meeste mensen hier wel hoor, maar dan nog is er wel die prestatiedruk om de leukste en meest interessante te zijn. (En daar doe ik zelf ook aan mee, als ik een vrouw voortdurend spelfouten zie maken of niet intelligent vind overkomen dan haak ik ook af.)
Het klinkt cliché, maar ik denk dat je meer succes hebt met gewoon jezelf zijn ipv elke keer maar de leukste, beste, interessantste proberen te zijn.
pi_189125227
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:31 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Het klinkt cliché, maar ik denk dat je meer succes hebt met gewoon jezelf zijn ipv elke keer maar de leukste, beste, interessantste proberen te zijn.
Dit denk ik ook, maar voor je echt jezelf bent moet je wel eerst iemand “versieren”. Daar ligt een beetje het probleem, je moet er toch uitspringen.
pi_189125250
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit denk ik ook, maar voor je echt jezelf bent moet je wel eerst iemand “versieren”. Daar ligt een beetje het probleem, je moet er toch uitspringen.
Ja wat dat betreft is Tinder natuurlijk een vak apart.
pi_189125262
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah, sorry het is voor mij altijd moeilijk om leeftijden in te schatten. Zeker als je een tia hebt gehad is dat begrijpelijk ja.
neuh geen sorry hoor :) Hij was niet eens zo oud. Ik geloof 43 pas.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189125298
En heel veel hoogopgeleide mensen die in de 20 zijn hebben stiekem best vergelijkbare levens. (Drankje doen met vrienden, af en toe uitgaan, beetje sporten, etc.) Dat maakt het nog belangrijker om onderscheidend te zijn.
pi_189125300
Júist door jezelf te zijn zou je eruit moeten uitspringen. Geen poespas met gemaakte macho-gedrag of cool doen. Dan val je door de mand en krijg je de vraag wat je nog meer 'gemaakt'hebt.
pi_189125312
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:41 schreef Prisha het volgende:

[..]

Doen! Echt hartstikke leuk. En verrassend ook wel aangezien je zelf niets kiest, enkel leeftijdscategorie en regio. Uiteenlopende types komen er voorbij, dat maakt het ook zo leuk vind ik.
Zonder verwachtingen en dan gewoon een hele leuke avond hebben. En sleep je er iets uit, dan is het mooi meegenomen :P
Waar deed jij dat?
pi_189125313
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Waar deed jij dat?
Nijmegen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189125324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nijmegen
En was dat dan een organisatie die dat deed? In een kroeg? of in een steriele omgeving?
pi_189125326
Je bent toch ook niet onderscheidend door wat je precies doet maar door wie je bent zeg maar. De combinatie van factoren, hoe je er over praat, eigenschappen die je hebt

Iedereen kijkt series, maar welke kijk jij? Hoe vertel jij er over? Wat viel je op in juist die ene serie? Etc

Daarom is zijn die lijst-vragen ook zo dom maar moet je tot een daadwerkelijk gesprek komen
Wat maakt het uit als iemand opsomt wat ze kijken als je er niet over gaat praten
pi_189125332
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:44 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ja wat dat betreft is Tinder natuurlijk een vak apart.
Ja, en daar gaat dit topic over. (Of in ieder geval grotendeels.)
pi_189125353
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:51 schreef Allures het volgende:
Je bent toch ook niet onderscheidend door wat je precies doet maar door wie je bent zeg maar. De combinatie van factoren, hoe je er over praat, eigenschappen die je hebt

Iedereen kijkt series, maar welke kijk jij? Hoe vertel jij er over? Wat viel je op in juist die ene serie? Etc

Daarom is zijn die lijst-vragen ook zo dom maar moet je tot een daadwerkelijk gesprek komen
Wat maakt het uit als iemand opsomt wat ze kijken als je er niet over gaat praten
Dit.
pi_189125375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:50 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

En was dat dan een organisatie die dat deed? In een kroeg? of in een steriele omgeving?
Ja het was georganiseerd door Flitsdate. Van de gelijknamige site. Was wel grappig, eerste keer was het afgelast door te weinig mannen :D
En het werd gehouden in een restaurantje in een molen. Hele erg knus, geen fel licht maar sfeerverlichting. Er kwam iemand met hapjes langs, ook wel prettig, af en toe een bitterbal erbij :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189125473
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja het was georganiseerd door Flitsdate. Van de gelijknamige site. Was wel grappig, eerste keer was het afgelast door te weinig mannen :D
En het werd gehouden in een restaurantje in een molen. Hele erg knus, geen fel licht maar sfeerverlichting. Er kwam iemand met hapjes langs, ook wel prettig, af en toe een bitterbal erbij :P
Ah daar ga ik maar eens even naar kijken dan!

Te weinig mannen trouwens? Hoe dan? :D
pi_189125480
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:51 schreef Allures het volgende:
Je bent toch ook niet onderscheidend door wat je precies doet maar door wie je bent zeg maar. De combinatie van factoren, hoe je er over praat, eigenschappen die je hebt

Iedereen kijkt series, maar welke kijk jij? Hoe vertel jij er over? Wat viel je op in juist die ene serie? Etc

Daarom is zijn die lijst-vragen ook zo dom maar moet je tot een daadwerkelijk gesprek komen
Wat maakt het uit als iemand opsomt wat ze kijken als je er niet over gaat praten
Eens. Die lijstjes interesseren me daarom ook niet. Iedere hoogopgeleide twintiger heeft toch wel een bepaalde interesse waar je over kunt praten.
pi_189125514
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:05 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ah daar ga ik maar eens even naar kijken dan!

Te weinig mannen trouwens? Hoe dan? :D
ja! Dat vroeg ik me ook af. Ik dacht altijd dat er een overschot aan mannen was en te weinig vrouwen maar het was dus andersom :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189125626
Dat tekort aan mannen is in dit topic aan het klagen over hoe vrouwen niet reageren, hun afspraken niet nakomen, over prestatiedruk, etc etc... :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189125636
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Dat tekort aan mannen is in dit topic aan het klagen over hoe vrouwen niet reageren, hun afspraken niet nakomen, over prestatiedruk, etc etc... :+
_O-
pi_189125849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Dat tekort aan mannen is in dit topic aan het klagen over hoe vrouwen niet reageren, hun afspraken niet nakomen, over prestatiedruk, etc etc... :+
:D
pi_189125946
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Dat tekort aan mannen is in dit topic aan het klagen over hoe vrouwen niet reageren, hun afspraken niet nakomen, over prestatiedruk, etc etc... :+
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189125978
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja! Dat vroeg ik me ook af. Ik dacht altijd dat er een overschot aan mannen was en te weinig vrouwen maar het was dus andersom :D
Volgens mij ligt dat heel erg aan de leeftijdscategorie. :)
pi_189125990
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Volgens mij ligt dat heel erg aan de leeftijdscategorie. :)
Dat idee heb ik ook. Denk bij speeddaten altijd aan 40+ eigenlijk :P
pi_189125997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Denk bij speeddaten altijd aan 40+ eigenlijk :P
Dat kan @Prisha ons wel zeggen hoe het zit ongeveer met de leeftijden?
  donderdag 26 september 2019 @ 10:57:38 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189126069
Er zijn diverse leeftijdsgroepen waarin je mee kan doen
25 - 39
en 40_+ ofzo

Moet je op de sites kijken (flitsdate / speeddaten.nl / etc)
dan zie je precies wat waar is. Het verschilt soms een beetje wat de groepen zijn.

En heb je gelijk alle info die je zou willen hebben.
pi_189126097
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn diverse leeftijdsgroepen waarin je mee kan doen
25 - 39
en 40_+ ofzo

Moet je op de sites kijken (flitsdate / speeddaten.nl / etc)
dan zie je precies wat waar is. Het verschilt soms een beetje wat de groepen zijn.

En heb je gelijk alle info die je zou willen hebben.
Ik welke leeftijdscategorie val jij eigenlijk? :)
  donderdag 26 september 2019 @ 11:00:23 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189126114
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:59 schreef Generationalpha het volgende:
Ik welke leeftijdscategorie val jij eigenlijk? :)
Ik ben 33
pi_189126151
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben 33
Leuk! Je komt door de wol geverfd over. ;)
  donderdag 26 september 2019 @ 11:04:33 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189126174
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:03 schreef Generationalpha het volgende:

Leuk! Je komt door de wol geverfd over. ;)
Ik loop hier al een aantal jaar rond :+
pi_189126180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:53 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dat kan @:Prisha ons wel zeggen hoe het zit ongeveer met de leeftijden?
ik mag de site hier niet openen vanuit mijn werk...forbidden content :D
Maar wat Cue zegt, er zijn verschillende categorieën. Ik dacht best veel nog zelfs vanwege overlappende leeftijden, dan val je binnen twee groepen. Kun je nog kiezen ook :P

De lagere leeftijdscategorieën zitten altijd heel snel vol zag ik. De hogere gaan wat minder snel.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189126200
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Leuk! Je komt door de wol geverfd over. ;)
Vraag haar anders op date?
pi_189126207
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik mag de site hier niet openen vanuit mijn werk...forbidden content :D
Maar wat Cue zegt, er zijn verschillende categorieën. Ik dacht best veel nog zelfs vanwege overlappende leeftijden, dan val je binnen twee groepen. Kun je nog kiezen ook :P

De lagere leeftijdscategorieën zitten altijd heel snel vol zag ik. De hogere gaan wat minder snel.
Zijn de speeddaters een beetje aantrekkelijk? :p
  donderdag 26 september 2019 @ 11:13:29 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189126271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:

Zijn de speeddaters een beetje aantrekkelijk? :p
Ik vond de mannen wat matig, met zeker enkele uitzonderingen.
De vrouwen waren over het algemeen best oke (voor zover ik dat kan beoordelen)

Meestal leken de mensen het wel echt leuk te vinden en onstonden er tijdens de pauze en na het einde diverse gesprekken en gingen sommigen nog een keer wat drinken. (losstaand van de organisatie)
pi_189126321
quote:
12s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vraag haar anders op date?
Iets te oud helaas. :)
pi_189126376
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn de speeddaters een beetje aantrekkelijk? :p
Hit and miss.
De eerste keer was het minder, maar de laatste keer zaten er hele leuke heren tussen.
Wel grappig, er was er eentje, als ik daar enkel de foto van had gezien (die had ik later gezien), had ik die niet geliked of hoe noem je dat.
Maar in het echt was het wow. Hij kwam binnen en wat een charisma. Dat komt op een foto totaal niet over. En zag er echt aantrekkelijk uit, veel beter als op die foto. Dus dat kun je hebben. Op een foto komt iemand niet goed of vlak over en in het echt wordt je bijna omvergeblazen.

Dat werd overigens een match en een date :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189126598
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hit and miss.
De eerste keer was het minder, maar de laatste keer zaten er hele leuke heren tussen.
Wel grappig, er was er eentje, als ik daar enkel de foto van had gezien (die had ik later gezien), had ik die niet geliked of hoe noem je dat.
Maar in het echt was het wow. Hij kwam binnen en wat een charisma. Dat komt op een foto totaal niet over. En zag er echt aantrekkelijk uit, veel beter als op die foto. Dus dat kun je hebben. Op een foto komt iemand niet goed of vlak over en in het echt wordt je bijna omvergeblazen.

Dat werd overigens een match en een date :)
Das mooi als zo iets gebeurd :D

Ik denk dat dat speeddaten niet echt iets voor mij is. Denk dat ik in die korte tijd door de zenuwen niet mijzelf kan laten zien als persoon :p Vind de gedachte al ongemakkelijk.
pi_189126807
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das mooi als zo iets gebeurd :D

Ik denk dat dat speeddaten niet echt iets voor mij is. Denk dat ik in die korte tijd door de zenuwen niet mijzelf kan laten zien als persoon :p Vind de gedachte al ongemakkelijk.
Mm, wat me bij jou vaak opvalt, is dat je je op voorhand al door allemaal angsten en twijfels in ne hoofd laat tegenhouden. Zonde! Treedt eens uit je comfortzone en probeer het :) Wie weet valt het je alles mee en vind je het hartstikke leuk :)
Sarcasme. Herken het.
pi_189127026
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mm, wat me bij jou vaak opvalt, is dat je je op voorhand al door allemaal angsten en twijfels in ne hoofd laat tegenhouden. Zonde! Treedt eens uit je comfortzone en probeer het :) Wie weet valt het je alles mee en vind je het hartstikke leuk :)
Oh zeker :P Daarom denk ik dan ook aan zoiets. Zo ben ik ook op tinder gegaan, om iets nieuws te proberen. Maar weet van mijzelf dat ik in het begin vrij gesloten kan zijn en nonchalant. En die minuten die je krijgt zijn natuurlijk het moment om jezelf te 'verkopen'

En 'normale' date duurt langer waardoor je die eerste minuten kan proberen te compenseren.
pi_189127069
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh zeker :P Daarom denk ik dan ook aan zoiets. Zo ben ik ook op tinder gegaan, om iets nieuws te proberen. Maar weet van mijzelf dat ik in het begin vrij gesloten kan zijn en nonchalant. En die minuten die je krijgt zijn natuurlijk het moment om jezelf te 'verkopen'

En 'normale' date duurt langer waardoor je die eerste minuten kan proberen te compenseren.
Juist een leuke oefening dan toch? Je moet jezelf ook niet verkopen joh, gewoon jezelf zijn :)
Sarcasme. Herken het.
pi_189127210
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn diverse leeftijdsgroepen waarin je mee kan doen
25 - 39
en 40_+ ofzo

Moet je op de sites kijken (flitsdate / speeddaten.nl / etc)
dan zie je precies wat waar is. Het verschilt soms een beetje wat de groepen zijn.

En heb je gelijk alle info die je zou willen hebben.
Ah thanks voor de websites!
Ik heb even gekeken, lijkt me echt wel leuk om te doen! Jammer dat het alleen niet heel dichtbij is.
Amersfoort of Amsterdam moet het dan maar worden :D
pi_189127748
Hmm app contact loopt niet zo soepel als gisteren... Dus houd er rekening mee dat er geen tweede date komt :')
pi_189127809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hmm app contact loopt niet zo soepel als gisteren... Dus houd er rekening mee dat er geen tweede date komt :')
Hoe was het?
pi_189127849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe was het?
Gewoon een leuke ontmoeting. Geen kriebels nog, dus dat verklaart het misschien iets.
pi_189128126
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:05 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Gewoon een leuke ontmoeting. Geen kriebels nog, dus dat verklaart het misschien iets.
Maar dat zou kunnen komen?
pi_189128133
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hit and miss.
De eerste keer was het minder, maar de laatste keer zaten er hele leuke heren tussen.
Wel grappig, er was er eentje, als ik daar enkel de foto van had gezien (die had ik later gezien), had ik die niet geliked of hoe noem je dat.
Maar in het echt was het wow. Hij kwam binnen en wat een charisma. Dat komt op een foto totaal niet over. En zag er echt aantrekkelijk uit, veel beter als op die foto. Dus dat kun je hebben. Op een foto komt iemand niet goed of vlak over en in het echt wordt je bijna omvergeblazen.

Dat werd overigens een match en een date :)
Ik krijg korting als ik iemand van het andere geslacht meeneem, ga je mee? O-)
pi_189128257
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 07:05 schreef Allures het volgende:

[..]

:D

Kom je ook daten O+
Dat wil ik steeds maar dan lees ik dit topic weer. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189128387
quote:
12s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat wil ik steeds maar dan lees ik dit topic weer. :+
Ik vind dit topic vrij positief anders. :P Gisteren geprobeerd om de goede vibe er hier weer in te krijgen en dat is goed gelukt. :)
pi_189128444
quote:
12s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vraag haar anders op date?
Volgens mij heeft ze al een vriend :+
pi_189128549
Userfoto date-topic maar aanmaken dan :+ ?!

FOK!-Vleeskeuring _O-
pi_189128608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Userfoto date-topic maar aanmaken dan :+ ?!

FOK!-Vleeskeuring _O-
Ja nu het fotoboek kapot is
pi_189128647
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Userfoto date-topic maar aanmaken dan :+ ?!

FOK!-Vleeskeuring _O-
Is nog best een idee ;) ik heb mijn vriend ook van fok geplukt, inmiddels al 6 jaar samen O+
pi_189128816
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:04 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Is nog best een idee ;) ik heb mijn vriend ook van fok geplukt, inmiddels al 6 jaar samen O+
Dat is dus super tof !

Wie weet wat een dergelijk topic voor moois kan creëren :D
pi_189128824
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dat is dus super tof !

Wie weet wat een dergelijk topic voor moois kan creëren :D
Nou open er een.

Vergeet niet dat TS start :P
pi_189128863
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou open er een.

Vergeet niet dat TS start :P
Zit momenteel op het werk,en zal eerst het idee opperen bij de Admins / mods :P iets met troll-gevoeligheid.
pi_189128885
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Zit momenteel op het werk,en zal eerst het idee opperen bij de Admins / mods :P iets met troll-gevoeligheid.
Oke. Ben benieuwd :p
pi_189129457
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:15 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik was even verbaasd maar afknapper, ach, ik vond het wel grappig. Hij kwam over als een hele lieve man, en hij vertelde dat hij vorig jaar een tia had gehad. Ik denk misschien dat het daarmee te maken had, dat hij zo beter kon onthouden? Ik heb daar verder niet naar gevraagd.
Ik zou dan denk ik toch voor een stiekem recordertje gaan :)

Opbiechten kan altijd nog als je besluit daadwerkelijk eens af te spreken
pi_189129473
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hmm app contact loopt niet zo soepel als gisteren... Dus houd er rekening mee dat er geen tweede date komt :')
Hmm of degene had gewoon even geen tijd :)
pi_189129527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das mooi als zo iets gebeurd :D

Ik denk dat dat speeddaten niet echt iets voor mij is. Denk dat ik in die korte tijd door de zenuwen niet mijzelf kan laten zien als persoon :p Vind de gedachte al ongemakkelijk.
Lijkt me ook vrij geforceerd.

Ben er nooit bij geweest, dus geen idee verder, maar heb het idee dat het niet verder gaat vaak dan wat ingestudeerde openingszinnen of 'n soort van kort kruisverhoor.
pi_189129612
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lijkt me ook vrij geforceerd.

Ben er nooit bij geweest, dus geen idee verder, maar heb het idee dat het niet verder gaat vaak dan wat ingestudeerde openingszinnen of 'n soort van kort kruisverhoor.
Of gewoon 3 minuten grapjes maken, ik zou juist niet over standaard dingen willen vragen. Vooral humor wil ik testen, dat vind ik persoonlijk heel belangrijk. Waar ze werkt, of hoeveel broers of zussen, of zelfs waar ze woont vind ik totaal niet belangrijk.
pi_189129635
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Of gewoon 3 minuten grapjes maken, ik zou juist niet over standaard dingen willen vragen. Vooral humor wil ik testen, dat vind ik persoonlijk heel belangrijk. Waar ze werkt, of hoeveel broers of zussen, of zelfs waar ze woont vind ik totaal niet belangrijk.
Ik ook niet. Maar het is maar weinig mensen gegeven om spontaan een leuke opmerking of grap te maken. Al snel komt het geforceerd en ingestudeerd over, denk ik.

Het lijkt me ook niks dat speed daten. Enige voordeel is dat je snel veel dames ziet. Maar verder zou ik eigenlijk liever een afspraak hebben met 'n dame waarvan ik het idee heb dat het kan klikken. Lijkt me veel leuker dan 10 gesprekken met dames waar ik het toch al niet in zie zitten. Of omgekeerd natuurlijk.
pi_189129658
Er is toch gewoon een user foto topic? Als lekker met je hoofd op gok wil kan dat al jaren
pi_189129759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:09 schreef Allures het volgende:
Er is toch gewoon een user foto topic? Als lekker met je hoofd op gok wil kan dat al jaren
dit inderdaad. dan nog even allemaal een geheime code afspreken als je in bent voor een date ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189129774
quote:
12s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:17 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

dit inderdaad. dan nog even allemaal een geheime code afspreken als je in bent voor een date ;)
hoezo? Als je hier post ben je redelijk op de markt en verder kan iemand toch gewoon contact leggen, flirten en het vragen?

Goede oefening voor velen juist
pi_189129804
Nou goed ik neem dan maar een kijkje in het fototopic.
pi_189129825
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou goed ik neem dan maar een kijkje in het fototopic.
:')
pi_189129833
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

:')
:D
pi_189129840
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:18 schreef Allures het volgende:

[..]

hoezo? Als je hier post ben je redelijk op de markt en verder kan iemand toch gewoon contact leggen, flirten en het vragen?

Goede oefening voor velen juist
Hangt er maar vanaf, ik ben niet per se op de markt :+ (tenzij mijn vriendin haar mening nog eens verandert over open relaties, maar denk niet dat dat gaat gebeuren :+)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189129843
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou goed ik neem dan maar een kijkje in het fototopic.
Waarom ben jij daar eigenlijk niet in te bewonderen?
pi_189129849
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waarom ben jij daar eigenlijk niet in te bewonderen?
Was ik ooit wel. Weet niet meer in welk deel het was. Tijd terug.
pi_189129862
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:23 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Hangt er maar vanaf, ik ben niet per se op de markt :+ (tenzij mijn vriendin haar mening nog eens verandert over open relaties, maar denk niet dat dat gaat gebeuren :+)
daarom stond er redelijk. 80% hier wel denk ik. En wordt case hebben ze eens met iemand gepraat. Lijkt me voor velen een waardevol leermomentje
pi_189129863
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:23 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Hangt er maar vanaf, ik ben niet per se op de markt :+ (tenzij mijn vriendin haar mening nog eens verandert over open relaties, maar denk niet dat dat gaat gebeuren :+)
Niet alleen dat, hoe wil je het gaan brengen?

"Hey ik weet dat we elkaar nog nooit hebben gezien in een topic of gesproken hebben, maar ik zag je foto in het foto topic en vond je er knap uit zien. Dus daten? :D "
pi_189129864
Of maak een fotoboek aan met een foto erin zodat geïnteresseerden dat kunnen aanklikken. Is volgens mij minder openbaar dan het userfototopic. En dan kan je berichtjes bij elkaar achterlaten. Zo ben ik 10 jaar geleden met mijn FOK!man aan de praat geraakt.
pi_189129877
Of je dmt een leuk iemand gewoon en dan geef je elkaar snap of Whatsapp en dan komt het vanzelf goed
  donderdag 26 september 2019 @ 15:27:27 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189129889
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:25 schreef Solid-Snake het volgende:

Niet alleen dat, hoe wil je het gaan brengen?

"Hey ik weet dat we elkaar nog nooit hebben gezien in een topic of gesproken hebben, maar ik zag je foto in het foto topic en vond je er knap uit zien. Dus daten? :D "
Nouja zoiets, of je begint gewoon een gesprek ergens over en vanuit daar komt evt de interesse om elkaar te meeten.

Via Fobo of DM, van alles is mogelijk op fok. Gebeurd ook meer dan genoeg.
pi_189129893
Of we doen niet zo serieus en zien de grap van zon topic in?
pi_189129911
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Niet alleen dat, hoe wil je het gaan brengen?

"Hey ik weet dat we elkaar nog nooit hebben gezien in een topic of gesproken hebben, maar ik zag je foto in het foto topic en vond je er knap uit zien. Dus daten? :D "
Och, daar valt wel een mouw aan te passen. Heb ook nog weleens wat DM's en WA gewisseld met een leuke dame hier op FOK :) Helaas nooit een date van gekomen maar dat kwam eigenlijk alleen maar omdat dat zich kruiste met een date met m'n huidige vriendin. Anders was dat wel op een date uitgekomen.

Als je het niet al te dik aanzet en luchtig houdt zal dat heus niet heel raar zijn hoor (waar Allures ook op doelt, goede oefening ;))
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189129921
Ik ga stuk
pi_189129943
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja zoiets, of je begint gewoon een gesprek ergens over en vanuit daar komt evt de interesse om elkaar te meeten.

Via Fobo of DM, van alles is mogelijk op fok. Gebeurd ook meer dan genoeg.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:29 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Och, daar valt wel een mouw aan te passen. Heb ook nog weleens wat DM's en WA gewisseld met een leuke dame hier op FOK :) Helaas nooit een date van gekomen maar dat kwam eigenlijk alleen maar omdat dat zich kruiste met een date met m'n huidige vriendin. Anders was dat wel op een date uitgekomen.

Als je het niet al te dik aanzet en luchtig houdt zal dat heus niet heel raar zijn hoor (waar Allures ook op doelt, goede oefening ;))
Natuurlijk. Heb ik zelf ook wel meegemaakt een paar keer.

Maar dat was toen niet op basis van een foto die ik had gezien in het user topic. Zo wanhopig ben ik niet :+
pi_189129947
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:29 schreef Allures het volgende:
Ik ga stuk
:')
pi_189129965
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:26 schreef Allures het volgende:
Of je dmt een leuk iemand gewoon en dan geef je elkaar snap of Whatsapp en dan komt het vanzelf goed
Dit ja.
pi_189129974
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:25 schreef Allures het volgende:

[..]

daarom stond er redelijk. 80% hier wel denk ik. En wordt case hebben ze eens met iemand gepraat. Lijkt me voor velen een waardevol leermomentje
Oja ik ging af op 'redelijk op de markt', dat leest een beetje individueel als 'een beetje zwanger'. Maar ik snap wat je bedoelt :+

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk. Heb ik zelf ook wel meegemaakt een paar keer.

Maar dat was toen niet op basis van een foto die ik had gezien in het user topic. Zo wanhopig ben ik niet :+
Dan is natuurlijk het leermomentje dat je haar elders moet gaan opzoeken.

Als een volleerd stalker haar hele pohi doorspitten.

Uitgekiend reageren op een post hier en daar.

Niet te vaak natuurlijk, het moet niet meteen opvallen.

Rustig vertrouwen winnen.

Later pas DM-en.

en vanaf daar verder.

And that's how you play



:+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189129980
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Was ik ooit wel.
In het FOT of KPD fototopic?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189129989
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

In het FOT of KPD fototopic?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee in FOT :P
pi_189129990
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:29 schreef Allures het volgende:
Ik ga stuk
Als je nou eens niet zo cynisch en zeikerig de hele tijd deed... :)
pi_189129994
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Niet te vaak natuurlijk, het moet niet meteen opvallen.

Amateur, gewoon full on op iedere post. Als het even kan binnen vijf minuten. Gewoon belangstelling tonen! _O_
pi_189130007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:33 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dan is natuurlijk het leermomentje dat je haar elders moet gaan opzoeken.

Als een volleerd stalker haar hele pohi doorspitten.

Uitgekiend reageren op een post hier en daar.

Niet te vaak natuurlijk, het moet niet meteen opvallen.

Rustig vertrouwen winnen.

Later pas DM-en.

en vanaf daar verder.

And that's how you play

[ afbeelding ]

:+
Nou voor die kerel laatst die een stappenplan nodig had _O- _O_
Kun je het een en ander verduidelijken nog even met tijden?
pi_189130018
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:36 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou voor die kerel laatst die een stappenplan nodig had _O- _O_
Kun je het een en ander verduidelijken nog even met tijden?
Dit was het voorproefje, mijn boek is nog in ontwikkeling :7
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189130029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee in FOT :P
Mooi gezichtje maar probeer iets vrolijker te kijken.
pi_189130032
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:33 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Oja ik ging af op 'redelijk op de markt', dat leest een beetje individueel als 'een beetje zwanger'. Maar ik snap wat je bedoelt :+
[..]

Dan is natuurlijk het leermomentje dat je haar elders moet gaan opzoeken.

Als een volleerd stalker haar hele pohi doorspitten.

Uitgekiend reageren op een post hier en daar.

Niet te vaak natuurlijk, het moet niet meteen opvallen.

Rustig vertrouwen winnen.

Later pas DM-en.

en vanaf daar verder.

And that's how you play

[ afbeelding ]

:+
Eerste keer was toen inderdaad begonnen met flirten in topics :+

Tweede keer was toen meteen via dm's :7
pi_189130041
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Mooi gezichtje maar probeer iets vrolijker te kijken.
Bij mij doet de link het niet meer. Maar gezien?
pi_189130043
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Mooi gezichtje maar probeer iets vrolijker te kijken.
Teruggegaan tot ver vorig jaar en gevonden.

This user got the right idea :7
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189130056
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bij mij doet de link het niet meer. Maar gezien?
Nee ik maakte een heel flauw grapje over de "tinypic is ermee opgehouden ;( "-afbeelding die er nu staat. :P
pi_189130057
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bij mij doet de link het niet meer. Maar gezien?
Haha zul je altijd zien. _O- Ik ben nu ook wel benieuwd hoe je eruit ziet. ;)
pi_189130074
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit ja.
En dan ook gewoon genegeerd worden _O- _O- _O- ;)
pi_189130099
Wie hebben er al DM's gestuurd of gekregen n.a.v. bovenstaande tips? :s)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189130108
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Wie hebben er al DM's gestuurd of gekregen n.a.v. bovenstaande tips? :s)
Ik heb nog niets ontvangen }:| c_/
pi_189130120
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nee ik maakte een heel flauw grapje over de "tinypic is ermee opgehouden ;( "-afbeelding die er nu staat. :P
Oh :D

Ja het was wel een foto waarop ik niet zo vrolijk keek namelijk :P
pi_189130132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh :D

Ja het was wel een foto waarop ik niet zo vrolijk keek namelijk :P
En dat terwijl je hier altijd zo vrolijk overkomt.
pi_189130152
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Wie hebben er al DM's gestuurd of gekregen n.a.v. bovenstaande tips? :s)
Ik denk dat de vrouwen hier over het "rustig vetrouwen winnen" heen hebben gelezen want ik kan amper nog het forum zien met al die dm popups die me nu om de oren vliegen.
pi_189130160
quote:
15s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik denk dat de vrouwen hier over het "rustig vetrouwen winnen" heen hebben gelezen want ik kan amper nog het forum zien met al die dm popups die me nu om de oren vliegen.
ja andersom werkt het niet
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189130173
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En dat terwijl je hier altijd zo vrolijk overkomt.
Ja resting bitch face syndrome.
pi_189130177
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja resting bitch face syndrome.
Hot :9~
pi_189130183
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hot :9~
:')
pi_189130193
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
..tenzij het er zo uitziet. :@
pi_189130261
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

..tenzij het er zo uitziet. :@
Foto voor o.a. GenerationAlpha die per dm verzoekt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189130263
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

..tenzij het er zo uitziet. :@
_O-
pi_189130278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Foto voor o.a. GenerationAlpha die per dm verzoekt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo! Jij hebt vroeger te dicht bij de TV gezeten zeker :P
pi_189130289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Foto voor o.a. GenerationAlpha die per dm verzoekt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je geeft me wel een beetje flashbacks naar de begindagen van het internet zo. ;(
pi_189130325
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:54 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Zo! Jij hebt vroeger te dicht bij de TV gezeten zeker :P
Ja en al die tinderdates van te voren maar denken dat het een filter is :')
pi_189130365
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en al die tinderdates van te voren maar denken dat het een filter is :')
Meer resting oversized pixel face dan, als ik heel eerlijk ben. :@
pi_189130472
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Foto voor o.a. GenerationAlpha die per dm verzoekt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- Ja ik was wel benieuwd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 16:09:33 ]
pi_189130583
Oh Jezus maak het dan ook niet zo verdomd moeilijk om niet cynisch te worden. Ik verlies echt alle hoop in de mensheid hier :')

Ik ga wel weer even karpervissers versieren op paiq of zo. Zelfs dat is beter
pi_189130660
“Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.” :*
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189130688
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:14 schreef Allures het volgende:
Oh Jezus maak het dan ook niet zo verdomd moeilijk om niet cynisch te worden. Ik verlies echt alle hoop in de mensheid hier :')

Ik ga wel weer even karpervissers versieren op paiq of zo. Zelfs dat is beter
Ok doei. Gaan je echt missen. :W
pi_189130697
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:14 schreef Allures het volgende:
Oh Jezus maak het dan ook niet zo verdomd moeilijk om niet cynisch te worden. Ik verlies echt alle hoop in de mensheid hier :')

Ik ga wel weer even karpervissers versieren op paiq of zo. Zelfs dat is beter
Of neem niet alles zo serieus? :p
pi_189130709
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:14 schreef Allures het volgende:
Oh Jezus maak het dan ook niet zo verdomd moeilijk om niet cynisch te worden. Ik verlies echt alle hoop in de mensheid hier :')

Ik ga wel weer even karpervissers versieren op paiq of zo. Zelfs dat is beter
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ok doei. Gaan je echt missen. :W
Ik ga je wel echt missen hoor Allures.
  donderdag 26 september 2019 @ 16:53:43 #140
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_189131125
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of neem niet alles zo serieus? :p
ja hihih ;p
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_189131641
Verbaast me wel dat er door mensen nog niet geklaagd is over het off-topic gaan in dit topic. :D
pi_189131724
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:36 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou voor die kerel laatst die een stappenplan nodig had _O- _O_
Kun je het een en ander verduidelijken nog even met tijden?
Hey bitch, ga ff karpers vissen ofzo.

Laten we het hier ff gezellig houden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189131771
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hey bitch,
quote:
Laten we het hier ff gezellig houden?
Whaha _O-
pi_189131787
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:37 schreef Allures het volgende:

[..]

[..]

Whaha _O-
Hihihi. Echt grappig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189131797
ja hihih ;p
pi_189131864
Lijkt mij dat het niet passend is in dit topic - over dating / datingsapps - , om mensen in een onzekere toestand waarin het allemaal niet vanzelf gaat, belachelijk te gaan maken.

Beetje laag vind ik dat. Ga ff mensen helpen ofzo.

Sowieso altijd die negatieve vooroordelen hier. Maar daar zit misschien nog een oprecht idee achter. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189132155
Je moet gwn op die kechs overkomen Als een man die neuken kan
pi_189132269
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Je moet gwn op die kechs dames overkomen als een man genderneutraal die neuken shitposten kan
Fixed
  donderdag 26 september 2019 @ 18:15:20 #149
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_189132441
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Je moet gwn op die kechs overkomen Als een man die neuken kan
Een man zoals jij zeker?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_189132469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Je moet gwn op die kechs overkomen Als een man die neuken kan
Je moet wel die knaken in je pockets hodlen.
Vakman pur sang
pi_189133501
Waarom wordt dit zo'n trolltopic telkens? _O-
pi_189133772
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Foto voor o.a. GenerationAlpha die per dm verzoekt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een foto uit "Opgelicht", "Opsporing verzocht" oid?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:42 schreef ludovico het volgende:
Lijkt mij dat het niet passend is in dit topic - over dating / datingsapps - , om mensen in een onzekere toestand waarin het allemaal niet vanzelf gaat, belachelijk te gaan maken.
Dat is wel de core business van sommige mensen hier ja. :{
pi_189134791
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Foto voor o.a. GenerationAlpha die per dm verzoekt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa leuke chick die @Yasmin23

Ik kan bevestigen dat ze zonder opsporing verzocht foto er leuk uitziet :)
pi_189135425
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:15 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet joh. Maar je hebt toch wel hobbies? Interesses? Iets wat je leuk vindt om te doen of waar je erg blij van wordt? Een mening over de wereld?
Tuurlijk, maar of je daarmee een app-gesprek gaat 'winnen' .... Ik betwijfel het. In mijn dagelijks leven ga ik best regelmatig met vrienden of colllega's koffie drinken, lunchen of uit eten. Zowel met vrouwen als met mannen. Dus oersaai zal ik wel niet zijn. En toch ..., op een app is het mij nog nooit gelukt om het contact een paar dagen vast te houden. Laat staan er een date aan over te houden. Kennelijk kom ik op zo'n app (of online?) gewoon niet over als een intelligent en leuk persoon. :)
  donderdag 26 september 2019 @ 21:37:02 #155
545 dop
:copyright: dop
pi_189135998
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Foto voor o.a. GenerationAlpha die per dm verzoekt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom niet gewoon in het userfoto topic. Heb je eerder gedaan, weet ik.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189136244
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:37 schreef dop het volgende:

[..]

waarom niet gewoon in het userfoto topic. Heb je eerder gedaan, weet ik.
Aandacht
pi_189136313
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Aandacht
Krijg je daar niet nog meer aandacht?
pi_189138156
Dit is genoeg hoor :P
pi_189138458
Ik heb maar eens een foto in het userfoto topic geplaatst... nu is het wachten op alle DM-etjes :P ;)
pi_189138520
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:02 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb maar eens een foto in het userfoto topic geplaatst... nu is het wachten op alle DM-etjes :P ;)
Denk dat ze de dmtjes naar je vriend gaan sturen met zijn insta er bij :p
pi_189138650
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:02 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb maar eens een foto in het userfoto topic geplaatst... nu is het wachten op alle DM-etjes :P ;)
Foto genomen in een theme park _O_ Username waar gemaakt _O_
pi_189138652
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat ze de dmtjes naar je vriend gaan sturen met zijn insta er bij :p
pi_189138656
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is genoeg hoor :P
Dan negeer ik je maar vanaf nu. :P
pi_189138671
quote:
:D
pi_189139437
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:14 schreef Allures het volgende:
Oh Jezus maak het dan ook niet zo verdomd moeilijk om niet cynisch te worden. Ik verlies echt alle hoop in de mensheid hier :')

Ik ga wel weer even karpervissers versieren op paiq of zo. Zelfs dat is beter
_O- Ik hang al enige dagen weer rond maar die Foto-wedstrijden...:') Ik krijg alleen types te zien waar ik totaal niet op val :+
pi_189139635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 07:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

_O- Ik hang al enige dagen weer rond maar die Foto-wedstrijden...:') Ik krijg alleen types te zien waar ik totaal niet op val :+
Ja dat was een beetje mijn grapje :@
Er zitten daar alleen types waar niemand op valt

(Niet letterlijk, voor er weer een paar bijna door hun toetsen rammen)
pi_189139652
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 08:01 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja dat was een beetje mijn grapje :@
Er zitten daar alleen types waar niemand op valt

(Niet letterlijk, voor er weer een paar bijna door hun toetsen rammen)
Ik begrijp je :) Trouwen ? :+

_O-
pi_189139662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 08:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ik begrijp je :) Trouwen ? :+

_O-
alleen als mijn man het goed vind hoor :P
pi_189139679
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:11 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar of je daarmee een app-gesprek gaat 'winnen' .... Ik betwijfel het. In mijn dagelijks leven ga ik best regelmatig met vrienden of colllega's koffie drinken, lunchen of uit eten. Zowel met vrouwen als met mannen. Dus oersaai zal ik wel niet zijn. En toch ..., op een app is het mij nog nooit gelukt om het contact een paar dagen vast te houden. Laat staan er een date aan over te houden. Kennelijk kom ik op zo'n app (of online?) gewoon niet over als een intelligent en leuk persoon. :)
Misschien is dat speeddaten waar Prisha het eerder over had wat voor je?
pi_189139700
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 08:04 schreef Allures het volgende:

[..]

alleen als mijn man het goed vind hoor :P
Man met Allure zeker ;)
  vrijdag 27 september 2019 @ 09:40:58 #171
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189140346
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 08:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Man met Allures zeker ;)
Fixed that for you.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189140370
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 08:01 schreef Allures het volgende:
(Niet letterlijk, voor er weer een paar bijna door hun toetsen rammen)
Had je dit niet bovenaan je post kunnen zetten?!
pi_189140507
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is genoeg hoor :P
Verbaast me oprecht dat jij niet aan de man komt. Empathisch, knap en sympathiek. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189140537
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Verbaast me oprecht dat jij niet aan de man komt. Empathisch, knap en sympathiek. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mogelijk ook mooie billen en borsten! _O_ :9~
pi_189140542
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En mogelijk ook mooie billen en borsten! _O_
Dat is niet zo belangrijk.
pi_189140550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is niet zo belangrijk.
Evenals gezicht klaarblijkelijk. Misschien zit er dan toch iets in dat hele hoofddoekjes concept. (Mooie lokken hoor Yasmin ^O^ )
pi_189140562
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Verbaast me oprecht dat jij niet aan de man komt. Empathisch, knap en sympathiek. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou d'r even een DM sturen als ik jou was :P :D
pi_189140569
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:59 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik zou d'r even een DM sturen als ik jou was :P :D
Al gedaan gisteren. Daarom heeft ze die foto in dit topic gezet. :)
pi_189140570
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:59 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik zou d'r even een DM sturen als ik jou was :P :D
Ik niet, dit is veel leuker voor de rest van ons.
pi_189140571
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En mogelijk ook mooie billen en borsten! _O_ :9~
Dat zijn niet mijn pluspunten :P
pi_189140574
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat zijn niet mijn pluspunten :P
Daar oordeel ik zelf wel over. ~O>
pi_189140581
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Verbaast me oprecht dat jij niet aan de man komt. Empathisch, knap en sympathiek. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat het probleem is dat ik niet aan de man kan komen maar het probleem is dat ik niet aan de man kom die ik wil :P
pi_189140596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk niet dat het probleem is dat ik niet aan de man kan komen maar het probleem is dat ik niet aan de man kom die ik wil :P
Een professioneel voetballer die deel uitmaakt van de nationale selectie en volle lippen heeft is ook wel vrij specifiek.
pi_189140599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk niet dat het probleem is dat ik niet aan de man kan komen maar het probleem is dat ik niet aan de man kom die ik wil :P
Die ga je hier ook niet vinden vrees ik. ;) Maar je wilt dus een knappe man met inhoud?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 10:02:01 ]
pi_189140605
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk niet dat het probleem is dat ik niet aan de man kan komen maar het probleem is dat ik denk niet aan de man te komen die ik wil :P
fixed that....
pi_189140634
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Een professioneel voetballer die deel uitmaakt van de nationale selectie en volle lippen heeft is ook wel vrij specifiek.
Nou ja die is idd te hoog gegrepen :P Maar daar zoek ik ook niet naar.
pi_189140641
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Die ga je hier ook niet vinden vrees ik. ;) Maar je wilt dus een knappe man met inhoud?
Ja. Iemand die ik knap vind natuurlijk.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:07:27 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189140672
Jongens SC kan ergens anders ;)
pi_189140679
Iemand opperde Lovoo, maar dat is niks. Die Google reviews zijn er niet zo goed over.
Bijna alles wat je kan vinden is hetzelfde. Bijna overal klagen mensen over fake profielen.
pi_189140702
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:08 schreef Gruj0 het volgende:
Iemand opperde Lovoo, maar dat is niks. Die Google reviews zijn er niet zo goed over.
Bijna alles wat je kan vinden is hetzelfde. Bijna overal klagen mensen over fake profielen.
Ja betwijfel of er nog een app gaat komen die het verschil gaat maken.
pi_189140703
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:08 schreef Gruj0 het volgende:
Iemand opperde Lovoo, maar dat is niks. Die Google reviews zijn er niet zo goed over.
Lovoo heb ik ook gehad. Zit in mijn ervaring veel Russische scam op, veel Duitse meisjes die niet echt voor de Nederlander gaan omdat Taal. Én ook daar zeggen de matches niks tot amper wat. Of is het na de Hoi al afgelopen.
pi_189140728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja betwijfel of er nog een app gaat komen die het verschil gaat maken.
Denk het niet. Tinder was uniek op de markt. Wat daarna kwam is allemaal meer van hetzelfde.
Bumble is niet slecht omdat je er meer op kwijt kan en kan filteren. Hinge heb ik wel eens gehad, maar dat lijkt teveel op Bumble. Ik heb maar 2 apps nu en ga ook geen nieuwe installeren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Lovoo heb ik ook gehad. Zit in mijn ervaring veel Russische scam op, veel Duitse meisjes die niet echt voor de Nederlander gaan omdat Taal. Én ook daar zeggen de matches niks tot amper wat. Of is het na de Hoi al afgelopen.
Dat heb je bijna met alle andere "nieuwe" apps. Kunnen die Duitsers geen Engels of zo? :?
pi_189140751
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:12 schreef Gruj0 het volgende:
Dat heb je bijna met alle andere "nieuwe" apps. Kunnen die Duitsers geen Engels of zo? :?
Schiet toch niet op die internationale relaties joh.
pi_189140794
Oude user in een nieuw jasje.
pi_189140806
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Schiet toch niet op die internationale relaties joh.
Waarom niet? Bij onze moderator heeft het volgens mij ook gewerkt.
Wat me opvalt is dat veel mensen tegenwoordig niet meer met iemand uit eigen land willen (Nederlandse met een Nederlander) maar veel meer dan voorheen willen mengen. Schijnt heel hip te zijn tegenwoordig, dat gemingle. :P
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:20:24 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189140808
Sowieso nieuwe apps werken maar matig omdat ze geen klandizie hebben.
Klanten heb je nodig om de app interessant te houden, maar de mensen blijven enkel plakken als er genoeg te doen is / genoeg aanwas is.
Dus beetje kip/ei verhaal.
En idd Tinder was uniek, veelal zijn de rest aftreksels van elkaar.
pi_189140817
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom niet? Bij onze moderator heeft het volgens mij ook gewerkt.
Wat me opvalt is dat veel mensen tegenwoordig niet meer met iemand uit eigen land willen (Nederlandse met een Nederlander) maar veel meer dan voorheen willen mengen. Schijnt heel hip te zijn tegenwoordig, dat gemingle. :P
Kan ik mij niet in vinden. Nouja, wel dat mensen het op korte termijn leuk en interessant vinden. Maar bij mijn vrienden met internationale relaties is het na een tijdje wel weer leuk geweest. Er komen dan toch teveel praktische problemen. Duitsland of België kan nog net, daarbuiten wordt het gewoon heel erg ingewikkeld.

(En natuurlijk zijn er de positieve uitzonderingen waarbij mensen hun hele leven samen blijven. Maar de kans daarop is niet groot.)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 10:22:11 ]
pi_189140827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kan ik mij niet in vinden. Nouja, wel dat mensen het op korte termijn leuk en interessant vinden. Maar bij mijn vrienden met internationale relaties is het na een tijdje wel weer leuk geweest.

(En natuurlijk zijn er de positieve uitzonderingen waarbij mensen hun hele leven samen blijven. Maar de kans daarop is niet groot.)
Wat zie je als internationale relaties? Beiden in een ander land?
pi_189140831
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kan ik mij niet in vinden. Nouja, wel dat mensen het op korte termijn leuk en interessant vinden. Maar bij mijn vrienden met internationale relaties is het na een tijdje wel weer leuk geweest.

(En natuurlijk zijn er de positieve uitzonderingen waarbij mensen hun hele leven samen blijven. Maar de kans daarop is niet groot.)
De kans, hoe klein dan ook, bestaat. Dus niet helemaal uitsluiten zou ik zeggen. :P

Mochten er alternatieve mensen onder ons zijn, er is een mooie site voor hen. Ik ben de naam echter alweer vergeten. _O-
pi_189140840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zie je als internationale relaties? Beiden in een ander land?
Ja. Ik zie jou gewoon als Nederlander. ;) Nederlanders zie ik eigenlijk vooral gewoon als mensen die Nederlands als hoofdtaal hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 10:23:41 ]
pi_189140851
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

De kans, hoe klein dan ook, bestaat. Dus niet helemaal uitsluiten zou ik zeggen. :P

Mochten er alternatieve mensen onder ons zijn, er is een mooie site voor hen. Ik ben de naam echter alweer vergeten. _O-
Ik sluit het ook niet uit maar heb zelf meestal niet zoveel zin om er al te veel tijd in te steken. En dat zal inderdaad voor die Duitse dames ook gelden.
pi_189140875
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja. Ik zie jou gewoon als Nederlander. ;) Nederlanders zie ik eigenlijk vooral gewoon als mensen die Nederlands als hoofdtaal hebben.
Ik heb het niet over mij :P

Maar wat is het probleem als de ander geen Nederlands spreekt dan? Ik ben vaak genoeg op dates geweest met buitenlanders.
pi_189140909
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mij :P

Maar wat is het probleem als de ander geen Nederlands spreekt dan? Ik ben vaak genoeg op dates geweest met buitenlanders.
Kan ook wel prima maar zelden heeft die ander dan de intentie om zich op lange termijn in Nederland te gaan vestigen. Ik kijk wel gewoon naar dat soort factoren.

En natuurlijk zijn er ook Nederlanders die de grote oversteek willen maken maar zo groot zal die groep procentueel gezien niet zijn.
pi_189140925
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kan ook wel prima maar zelden heeft die ander dan de intentie om zich op lange termijn in Nederland te gaan vestigen. Ik kijk wel gewoon naar dat soort factoren.

En natuurlijk zijn er ook Nederlanders die de grote oversteek willen maken maar zo groot zal die groep procentueel gezien niet zijn.
Ja das wel een ding ja. Die dates van mij wisten ook niet zeker of ze zouden blijven.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:33:51 #205
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189140943
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja das wel een ding ja. Die dates van mij wisten ook niet zeker of ze zouden blijven.
Beetje nutteloos om dan te daten.
Dan zit er bij voorbaat al geen toekomst in.
pi_189140952
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja das wel een ding ja. Die dates van mij wisten ook niet zeker of ze zouden blijven.
Ja is toch een supergroot ding? :D Tuurlijk is het rationeel denken (verliefdheid overwint alles blabla) maar hier moet je echt gewoon overna denken. Zeker als je niet meer in je jonge studentikoze jaren zit waarin alles nog kan en leuk is.
pi_189140961
Dat Minglen is ook leuk maar je moet de juiste treffen.
pi_189140967
Oh ja voor mij zou dat geen punt zijn om het niet te doen. :P Ik weet ook niet of ik hier wil blijven.
pi_189140976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh ja voor mij zou dat geen punt zijn om het niet te doen. :P Ik weet ook niet of ik hier wil blijven.
Zeg je nu. :P Vrienden van me hadden het ook over dat soort radicale beslissingen maar moesten uiteindelijk wel toegeven dat ze toch te erg aan ons koude kikkerlandje gehecht waren.
pi_189140994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zeg je nu. :P Vrienden van me hadden het ook over dat soort radicale beslissingen maar moesten uiteindelijk wel toegeven dat ze toch te erg aan ons koude kikkerlandje gehecht waren.
Oh ben zeker gehecht aan Nederland maar niet genoeg om te denken dat ik moet blijven :p
pi_189141008
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ben zeker gehecht aan Nederland maar niet genoeg om te denken dat ik moet blijven :p
Dat is ook prima maar je snapt mijn punt wel toch? Dat is gewoon de reden dat ik de internationals naar links swipe tegenwoordig. Te groot risico op tijdverspilling.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:40:08 #212
545 dop
:copyright: dop
pi_189141013
Yasmine valt niet op doorsnee Hollandse jonge.
Er moet een beetje een randje aan zitten. Ze heeft zo haar wensen (terecht je mag vallen op wie je wil). Maar tegengesteld daar aan is ze ook de leeftijd dat ze iets serieus wil en dat past niet altijd even goed bij het type waar op ze valt.
Eigenlijk denk ik dat ze een burgerlul wil met een badboy uiterlijk. (Grof gezegd)
Voor mijn gevoel staat ze een beetje op een splitsing waar voor ze uiteindelijk wil gaan kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189141018
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is ook prima maar je snapt mijn punt wel toch? Dat is gewoon de reden dat ik de internationals naar links swipe tegenwoordig. Te groot risico op tijdverspilling.
Ja snap ik wel hoor :)
pi_189141023
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:40 schreef dop het volgende:
Yasmine valt niet op doorsnee Hollandse jonge.
Er moet een beetje een randje aan zitten. Ze heeft zo haar wensen (terecht je mag vallen op wie je wil). Maar tegengesteld daar aan is ze ook de leeftijd dat ze iets serieus wil en dat past niet altijd even goed bij het type waar op ze valt.
Eigenlijk denk ik dat ze een burgerlul wil met een badboy uiterlijk.
Voor mijn gevoel staat ze een beetje op een splitsing waar voor ze uiteindelijk wil gaan kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met deze analyse. :)
pi_189141038
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:40 schreef dop het volgende:
Yasmine valt niet op doorsnee Hollandse jonge.
Er moet een beetje een randje aan zitten. Ze heeft zo haar wensen (terecht je mag vallen op wie je wil). Maar tegengesteld daar aan is ze ook de leeftijd dat ze iets serieus wil en dat past niet altijd even goed bij het type waar op ze valt.
Eigenlijk denk ik dat ze een burgerlul wil met een badboy uiterlijk.
Voor mijn gevoel staat ze een beetje op een splitsing waar voor ze uiteindelijk wil gaan kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hij klopt wel. Maar wil geen burgerlul. Eerder iemand die het ook niet zo serieus neemt, weinig verantwoordelijkheden heeft om hier te moeten blijven.
pi_189141053
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die het ook niet zo serieus neemt.
Dit stukje vind ik dan weer niet echt bij jou passen. ;)
pi_189141061
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit stukje vind ik dan weer niet echt bij jou passen. ;)
Hoezo niet? Ik bedoel het leven of de route die de meeste nemen. Huisje, samenwonen blabla etc :P
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:43:32 #218
545 dop
:copyright: dop
pi_189141066
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee hij klopt wel. Maar wil geen burgerlul. Eerder iemand die het ook niet zo serieus neemt, weinig verantwoordelijkheden heeft om hier te moeten blijven.
hij moet jou wel serieus nemen. Dus in dat opzicht niet teveel badboy.
Burgerlul is inderdaad niet helemaal wat bij je lijkt te passen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189141078
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ik bedoel het leven of de route die de meeste nemen. Huisje, samenwonen blabla etc :P
Maar wat dan wel? Weet je dat?
pi_189141084
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:43 schreef dop het volgende:

[..]

hij moet jou wel serieus nemen. Dus in dat opzicht niet teveel badboy.
Burgerlul is inderdaad niet helemaal wat bij je lijkt te passen
Oh ja we moeten elkaar wel serieus nemen. En soms lijkt het er idd op dat dat niet met elkaar te combineren valt :P
pi_189141110
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar wat dan wel? Weet je dat?
Nou dop heeft serieus wel een goede beschrijving. Iemand met een beetje een vrije geest maar die wel zijn verantwoordelijkheden kent.
pi_189141124
Ik ben er normaal niet van, maar jongens.. on-topic. We zijn hier niet om Yasmin te koppelen ;)
pi_189141130
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben er normaal niet van, maar jongens.. on-topic. We zijn hier niet om Yasmin te koppelen ;)
Ontopic:

Ik heb nog geen app gevonden waar ik deze man heb gevonden :P
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:53:30 #224
545 dop
:copyright: dop
pi_189141188
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben er normaal niet van, maar jongens.. on-topic. We zijn hier niet om Yasmin te koppelen ;)
gaat niet om Yasmine.
Wil er mee laten zien dat je wensen en verlangens het soms niet zo makkelijk maken als het lijkt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:56:00 #225
545 dop
:copyright: dop
pi_189141219
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ontopic:

Ik heb nog geen app gevonden waar ik deze man heb gevonden :P
vraag me af hoe je deze wens duidelijk in je profiel kunt omschrijven.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189141253
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:53 schreef dop het volgende:

[..]

gaat niet om Yasmine.
Wil er mee laten zien dat je wensen en verlangens het soms niet zo makkelijk maken als het lijkt.
Oh zeker! Ik heb vaak het idee dat er na mijn laatste vriendin niemand meer gaat komen die precies in mijn plaatje past. Dan wordt het lastig :P
pi_189141257
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:56 schreef dop het volgende:

[..]

vraag me af hoe je deze wens duidelijk in je profiel kunt omschrijven.
ja beter van niet. Heb er nu al in staan dat ik geen kinderen wil en het lijkt er of alsof dat flink in mijn nadeel werkt:p
pi_189141274
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:56 schreef dop het volgende:

[..]

vraag me af hoe je deze wens duidelijk in je profiel kunt omschrijven.
Ben niet gehecht aan Nederland en wil samen met jou verhuizen? Iets te letterlijk wellicht, maar als je Wanderlust hebt, dan kun je daar beter maar duidelijk over zijn.

Zijn er genoeg die dat niet of juist wel willen namelijk, heb je meteen een filter.
pi_189141288
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ja beter van niet. Heb er nu al in staan dat ik geen kinderen wil en het lijkt er of alsof dat flink in mijn nadeel werkt:p
Kinderen ja/nee zijn ook een goed filter inderdaad. Ik zou bijvoorbeeld zeker weten kinderen willen hebben. Dus met ons zou het nooit wat kunnen worden :P
pi_189141290
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ben niet gehecht aan Nederland en wil samen met jou verhuizen? Iets te letterlijk wellicht, maar als je Wanderlust hebt, dan kun je daar beter maar duidelijk over zijn.

Zijn er genoeg die dat niet of juist wel willen namelijk, heb je meteen een filter.
Ja hoeveel druk legt dat wel niet op iemand alleen je profiel bekijkt? Zelfde als je ziet staan dat ze willen trouwen...

Leer eerst maar iemand kennen :P
pi_189141299
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:58 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Oh zeker! Ik heb vaak het idee dat er na mijn laatste vriendin niemand meer gaat komen die precies in mijn plaatje past. Dan wordt het lastig :P
Het is ook niet heel handig om mensen te vergelijken met elkaar. Brengt alleen maar teleurstelling, en is vaak een teken dat je nog niet over je ex heen bent.
pi_189141312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja hoeveel druk legt dat wel niet op iemand alleen je profiel bekijkt? Zelfde als je ziet staan dat ze willen trouwen...

Leer eerst maar iemand kennen :P
Niet, want de personen die dat niet willen swipen jou dan meteen naar links.
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:03:42 #233
545 dop
:copyright: dop
pi_189141323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ben niet gehecht aan Nederland en wil samen met jou verhuizen? Iets te letterlijk wellicht, maar als je Wanderlust hebt, dan kun je daar beter maar duidelijk over zijn.

Zijn er genoeg die dat niet of juist wel willen namelijk, heb je meteen een filter.
denk dat wanderlust als steekwoord wel mooi is.
Zegt niet teveel, maar wel genoeg voor vragen in een chat.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189141349
Zojuist op Happn werd ik aangesproken door een vrouw. Of ik zin heb in koffie vanavond...

:D

Verrast ben ik wel. Ik lig dan toch best goed in de markt _O_

Als dit geen krikken wordt :+ Nee grapje natuurlijk. Ik ben plots weer bovengemiddeld goed gemutst.
pi_189141361
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zojuist op Happn werd ik aangesproken door een vrouw. Of ik zin heb in koffie vanavond...

:D

Verrast ben ik wel. Ik lig dan toch best goed in de markt _O_

Als dit geen krikken wordt :+ Nee grapje natuurlijk. Ik ben plots weer bovengemiddeld goed gemutst.
Wat een berichtje al niet kan doen :D
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:08:50 #236
545 dop
:copyright: dop
pi_189141385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zojuist op Happn werd ik aangesproken door een vrouw. Of ik zin heb in koffie vanavond...

:D

Verrast ben ik wel. Ik lig dan toch best goed in de markt _O_

Als dit geen krikken wordt :+ Nee grapje natuurlijk. Ik ben plots weer bovengemiddeld goed gemutst.
@ludovico Let je op, weer een die door een vrouw op date wordt gevraagd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189141401
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zojuist op Happn werd ik aangesproken door een vrouw. Of ik zin heb in koffie vanavond...

:D

Verrast ben ik wel. Ik lig dan toch best goed in de markt _O_

Als dit geen krikken wordt :+ Nee grapje natuurlijk. Ik ben plots weer bovengemiddeld goed gemutst.
:D Leuk.
pi_189141417
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is ook niet heel handig om mensen te vergelijken met elkaar. Brengt alleen maar teleurstelling, en is vaak een teken dat je nog niet over je ex heen bent.
Nou het is niet echt een vergelijking met mijn ex. Die was zeker niet perfect. Ik zou nu juist iemand willen zoeken die juist die dingen die zij niet had nu wel heeft. Het voelt als een soort nieuwe kans om het nu wél goed te doen... Ik leg mijn lat extra hoog nu... Does that make sense?
pi_189141452
Haar openingszin ook _O- ( Ik woon in een wijk dat Paddepoel heet en dat weet zij ook )

"Door hoeveel prinsessen moet jij wel niet gekust zijn ?"

Ik vond hem vleiend en geniaal tegelijk :7
pi_189141467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haar openingszin ook _O- ( Ik woon in een wijk dat Paddepoel heet en dat weet zij ook )

"Door hoeveel prinsessen moet jij wel niet gekust zijn ?"

Ik vond hem vleiend en geniaal tegelijk :7
"een te weinig, ben nog steeds een lelijke pad"
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:14:00 #241
545 dop
:copyright: dop
pi_189141483
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:10 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nou het is niet echt een vergelijking met mijn ex. Die was zeker niet perfect. Ik zou nu juist iemand willen zoeken die juist die dingen die zij niet had nu wel heeft. Het voelt als een soort nieuwe kans om het nu wél goed te doen... Ik leg mijn lat extra hoog nu... Does that make sense?
voor mij wel, heb bij mijn nieuwe vriendin ook op gelet. En soms verbaasd en blij dat ik in sommige opzichten nu beter weet wat ik wil. Soms lijken dingen klein maar toch heel belangrijk.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189141567
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:10 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nou het is niet echt een vergelijking met mijn ex. Die was zeker niet perfect. Ik zou nu juist iemand willen zoeken die juist die dingen die zij niet had nu wel heeft. Het voelt als een soort nieuwe kans om het nu wél goed te doen... Ik leg mijn lat extra hoog nu... Does that make sense?
Ja, dat doet het ^O^
pi_189142448
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ja beter van niet. Heb er nu al in staan dat ik geen kinderen wil en het lijkt er of alsof dat flink in mijn nadeel werkt:p
Ja denk het ook. Want de veel mannen willen juist wel kinderen.

Je pool wordt kleiner.
pi_189142460
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:11 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja denk het ook. Want de veel mannen willen juist wel kinderen.

Je pool wordt kleiner.
Meer mannen dan vrouwen ja?
pi_189142467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Meer mannen dan vrouwen ja?
Dat zeg ik toch niet?
pi_189142476
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet?
Je zegt "de veel mannen". :)
pi_189142488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je zegt "de veel mannen". :)
Ja was typo zie ik.

Ik bedoel 'veel mannen die juist wel kinderen willen'. Dat betekent niet meer mannen dan vrouwen. Ik zeg alleen 'veel' mannen. Ik heb totaal geen redenering opgedraafd dat meer mannen kinderen willen dan vrouwen.
pi_189142495
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:13 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja was typo zie ik.

Ik bedoel 'veel mannen die juist wel kinderen willen'. Dat betekent niet meer mannen dan vrouwen. Ik zeg alleen 'veel' mannen. Ik heb totaal geen redenering opgedraafd dat meer mannen kinderen willen dan vrouwen.
Dan begrijp ik je. ;) Toch wel een interessante vraag.
pi_189142527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan begrijp ik je. ;) Toch wel een interessante vraag.
Mwah, ik denk dat het redelijk duidelijk uitgekristalliseerd is.

Mannen als vrouwen willen kinderen (een grote groep), maar er zit ook een groep bij die geen kinderen wil. Dat is tussen mannen en vrouwen niet anders. Waar het omslagpunt ligt weet ik niet. Maar het is wel duidelijk dat als mannen als vrouwen groepen kennen die wel of geen kinderen wil.
pi_189142662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:11 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja denk het ook. Want de veel mannen willen juist wel kinderen.

Je pool wordt kleiner.
Ja klopt. Maar goed dit is wel een belangrijk iets natuurlijk waar je niemands tijd mee wilt verdoen.
pi_189143099
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zojuist op Happn werd ik aangesproken door een vrouw. Of ik zin heb in koffie vanavond...

:D

Verrast ben ik wel. Ik lig dan toch best goed in de markt _O_

Als dit geen krikken wordt :+ Nee grapje natuurlijk. Ik ben plots weer bovengemiddeld goed gemutst.
volgens de heersende denkwijze hier ben je dan een hottie. Plaatst even een selfie ;)

En veel plezier natuurlijk
pi_189143129
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:01 schreef Allures het volgende:

[..]

volgens de heersende denkwijze hier ben je dan een hottie. Plaatst even een selfie ;)

En veel plezier natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189143138
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tinypic error :(
pi_189143140
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet het niet.
pi_189143145
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:03 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Tinypic error :(
Jij weet hoe ik er uit zie. Mijn getuige. Je komt als geroepen :D _O_
pi_189143159
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Jij weet hoe ik er uit zie. Mijn getuige. Je komt als geroepen :D _O_
Dat weet ik inderdaad, knappe man, maar geloven ze me ook? :o
pi_189143171
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:05 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dat weet ik inderdaad, knappe man, maar geloven ze me ook? :o
Nee.
pi_189143211
Beetje groot, maar nu doet ie het wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189143221
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baard _O_ goeie aanvulling
  vrijdag 27 september 2019 @ 13:11:41 #260
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189143267
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:09 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Baard _O_ goeie aanvulling
Dat is toch geen baard :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189143274
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is toch geen baard :P
Beter dan zon gare hipsterbaard :P
pi_189143285
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar goed dit is wel een belangrijk iets natuurlijk waar je niemands tijd mee wilt verdoen.
Eens.
pi_189143289
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is toch geen baard :P
Ik vind het geweldig, of jij het nu een baard vindt of niet.
  vrijdag 27 september 2019 @ 13:20:06 #264
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189143374
Offtopic, lijkt mij niet de bedoeling.
pi_189143438
Zit hier allemaal op mijn beeldscherm te swipen -O-
pi_189143564
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Beetje groot, maar nu doet ie het wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veenstra ben jij dat?
pi_189143693
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:13 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig, of jij het nu een baard vindt of niet.
Much appreciated :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:36 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Veenstra ben jij dat?
Zegt mij niks. Vrees van niet ;)
pi_189143716
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Zegt mij niks. Vrees van niet ;)
Michiel Veenstra ;)
Google maar. Je lijkt er wel op
pi_189145270
Ha, gezien. Maar ik heet toch echt anders :P
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:34:32 #270
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189146652
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haar openingszin ook _O- ( Ik woon in een wijk dat Paddepoel heet en dat weet zij ook )

"Door hoeveel prinsessen moet jij wel niet gekust zijn ?"

Ik vond hem vleiend en geniaal tegelijk :7
Groningen genot. Daar lopen mooie vrouwen _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator vrijdag 27 september 2019 @ 17:57:43 #271
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_189146947
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:31 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Het klinkt cliché, maar ik denk dat je meer succes hebt met gewoon jezelf zijn ipv elke keer maar de leukste, beste, interessantste proberen te zijn.
Dat moeten vrouwen nodig zeggen met hun dikke laag makeup kleding an al die honderden pretenties :D
pi_189146957
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Groningen genot. Daar lopen mooie vrouwen _O_
Die komen weer uit het Zuiden, Borger Emmen Coevorden Zwolle. Jammsr dat er geen lokale datingapps bestaan.
pi_189147182
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:57 schreef Armani XL het volgende:
We krijgen een paar TR'en dat het een beetje te veel slowchat en een beetje te weinig datingsites & apps wordt ;)
Zeker van mensen die hier zelf nooit posten :')
  Moderator vrijdag 27 september 2019 @ 18:17:19 #275
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_189147189
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zeker van mensen die hier zelf nooit posten :')
Het maakt toch niet uit wie de Topic Report doet?
We hebben een slowchat topic waar de slowchat prima in kan.
pi_189147300
- Even verder in het FB-topic dan kan het hier weer gewoon ontopic -

[ Bericht 89% gewijzigd door Armani XL op 27-09-2019 18:45:37 ]
pi_189155783
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:00 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Die komen weer uit het Zuiden, Borger Emmen Coevorden Zwolle. Jammsr dat er geen lokale datingapps bestaan.
Wordt geregeld op Facebook, Boerenrock feestjes met cross motoren, tractoren en paardenmeisjes.
Of gewoon volle boerendochters die meer ballen hebben dan een gemiddelde randstedeling _O-
pi_189155859
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 08:08 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Misschien is dat speeddaten waar Prisha het eerder over had wat voor je?
Dat heb ik een paar jaar geleden een keer gedaan. Samen met een vriend van mij. Ik vond dat leuk om te proberen, maar zou het niet snel opnieuw doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189155873
Maar dat snap je vanuit die vrouw neem ik aan toch hopelijk ook wel? Die moet bepalen of ze in jou een optie ziet en die wil dan natuurlijk weten in hoeverre zoiets een impact heeft op haar straks

Sorry maar ik zou precies dezelfde afweging maken als die dames
pi_189155961
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:23 schreef Allures het volgende:
Maar dat snap je vanuit die vrouw neem ik aan toch hopelijk ook wel? Die moet bepalen of ze in jou een optie ziet en die wil dan natuurlijk weten in hoeverre zoiets een impact heeft op haar straks

Sorry maar ik zou precies dezelfde afweging maken als die dames
Empathisch weer van je hoor!
pi_189156021
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Empathisch weer van je hoor!
:')
Je kunt ook best empathisch zijn voor iemands situatie en toch willen weten wat dit voor jouw toekomst betekend. Lijkt me niet meer dan logisch
pi_189156022
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:20 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dat heb ik een paar jaar geleden een keer gedaan. Samen met een vriend van mij. Ik vond dat leuk om te proberen, maar zou het niet snel opnieuw doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan natuurlijk ook gewoon oprecht interesse zijn... hoe vaak heb je als ziende mens nou contact met iemand die meer of minder blind is.

Ik heb op de mbo in de klas gezeten met iemand die in een begeleid wonen project voor jongeren met visuele handicap woonde.
En dan ging het er toch ook weleens over.
Alleen omdat je niet maar 5 minuten hebt... praat je ook over heel andere dingen.
(Wij reisden eigenlijk altijd samen van/naar school als het roostertechnisch zo uit kwam... en dat was dus een stuk lopen, kwartier trein en dan nog weer heel stuk lopen.. dus tijd zat om te kletsen elke dag weer)
Wat dat betreft is 5 minuten echt maar heel beperkt.

Hij heeft mij ook weleens iets in elkaar laten knutselen zodat ik kon zien wat hij zag.
En andere keren ging ik mee op de tandem... dan ging hij een huisgenoot ophalen die nog minder zag.. en zette mij dan eerst even thuis af.
(Hij voorop dus... want ik vod die tandem in het begin doodeng _O-)

Dat soort dingen kosten gewoon tijd denk ik.
En bij speeddates heb je alles behalve tijd.
En gesprekken over wat iemand voor werk doet... heb je ook al met die andere speeddaters.
Ik kan me zo voorstellen.. dat het interessanter voor die andere persoon is om te beginnen bij de witte stok.. want anders dan de rest.
(En dat dat voor jou onwijs frustrerend is.. je bent tenslotte meer dan alleen een visuele beperking)
  zaterdag 28 september 2019 @ 10:11:54 #283
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189156220
Als je nu gewoon héél snel praat tijdens zo’n speeddate, kan je best nog je hele levensverhaal kwijt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189156246
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:23 schreef Allures het volgende:
Maar dat snap je vanuit die vrouw neem ik aan toch hopelijk ook wel? Die moet bepalen of ze in jou een optie ziet en die wil dan natuurlijk weten in hoeverre zoiets een impact heeft op haar straks

Sorry maar ik zou precies dezelfde afweging maken als die dames
Dat je wil weten wat voor een impact het heeft is prima, vervolgens iemand compleet erop afserveren is belachelijk.

Maar dat past wel bij jou (en vele andere dames). Voor die mensen hoop ik eigenlijk dat hun ook iets overkomt en dat karma langs komt, maar dan is de wereld ineens te klein..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2019 10:14:59 ]
pi_189156288
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]


Maar dat past wel bij jou (en vele andere dames). Voor die mensen hoop ik eigenlijk dat hun ook iets overkomt en dat karma langs komt, maar dan is de wereld ineens te klein..


waarom ben jij altijd zo boos op mij :D heb ik je een keer afgewezen op Tinder of zo? _O-

Ik zeg nergens dat ik hem/het meteen af zou wijzen en hij zegt volgens mij ook nergens dat alle dames dat gedaan hebben
Ik zeg alleen dat ik het redelijk vind dat je daar veel vragen over hebt omdat je een goede inschatting wil maken, ook in wat je zelf 'kunt dragen'. Niemand heeft er iets aan als je meer afbijt dan je kunt kauwen en dat een half jaar down te road moet concluderen
pi_189156405
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:18 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom ben jij altijd zo boos op mij :D heb ik je een keer afgewezen op Tinder of zo? _O-

Ik zeg nergens dat ik hem/het meteen af zou wijzen en hij zegt volgens mij ook nergens dat alle dames dat gedaan hebben
Ik zeg alleen dat ik het redelijk vind dat je daar veel vragen over hebt omdat je een goede inschatting wil maken, ook in wat je zelf 'kunt dragen'. Niemand heeft er iets aan als je meer afbijt dan je kunt kauwen en dat een half jaar down te road moet concluderen
Ik kan daar gewoon heel slecht tegen. En ik denk niet dat je mij afgewezen hebt.

Daarom staat er ook; snap goed dat je wil weten wat de impact is. Alleen gaat iemand die (ik noem maar iets), ziek in het hoofd is, dat ook niet meteen melden op date 1. En kom je daar pas veel later achter.

Maar omdat het hier fysiek en zichtbaar is, schrikken sommige / veel mensen zich vaak meteen een hoedje en zetten het op een rennen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2019 10:31:28 ]
pi_189156452
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]


Daarom staat er ook; snap goed dat je wil weten wat de impact is.
Ja letterlijk 1 zin en daarna staat er een compleet onterechte tirade omdat je wat jou overkomt loopt te projecteren op de mensen hier. Zoals bij bijna al je posts
pi_189156505
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:47 schreef Allures het volgende:

[..]

:')
Je kunt ook best empathisch zijn voor iemands situatie en toch willen weten wat dit voor jouw toekomst betekend. Lijkt me niet meer dan logisch
Maar moet je je tijdens een speeddate bezig houden met hoe de wereld er over 20 jaar uit ziet?

En slechtziend is slechts slechtziend he...
Het is verre van leuk en handig... maar je kunt er gewoon heel gezond en zonder hulp heel oud mee worden.
iemand die na 10 jaar aangereden word en invalide raakt heeft meer impact dan iemand die permanent dezelfde al dan niet visuele handicap heeft.
pi_189156533
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar moet je je tijdens een speeddate bezig houden met hoe de wereld er over 20 jaar uit ziet?

En slechtziend is slechts slechtziend he...
Het is verre van leuk en handig... maar je kunt er gewoon heel gezond en zonder hulp heel oud mee worden.
iemand die na 10 jaar aangereden word en invalide raakt heeft meer impact dan iemand die permanent dezelfde al dan niet visuele handicap heeft.
het ging toch niet over 20 jaar? Het waren toch vragen als in hoeverre hij er nu hulp bij nodig had en waar ie nu tegen aan liep? Zo begreep ik het. Even terug gelezen en er staat sowieso nergens dat het ging over de toekomst

Die andere kerel kwam aan met dat een vrouw bang was ooit voor hem te moeten zorgen
pi_189156593
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:47 schreef Allures het volgende:

[..]

het ging toch niet over 20 jaar? Het waren toch vragen als in hoeverre hij er nu hulp bij nodig had en waar ie nu tegen aan liep? Zo begreep ik het. Even terug gelezen en er staat sowieso nergens dat het ging over de toekomst

Die andere kerel kwam aan met dat een vrouw bang was ooit voor hem te moeten zorgen
Maar je zegt zelf: dat je wil weten wat voor impact het op je toekomst heeft.
pi_189156714
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:36 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja letterlijk 1 zin en daarna staat er een compleet onterechte tirade omdat je wat jou overkomt loopt te projecteren op de mensen hier. Zoals bij bijna al je posts
Ik projecteer helemaal niets. Deel gewoon ook mijn ervaring. Net zoals vele anderen dit doen. En als dat volgens jou ( :')) niet meer mag, dan sluit je dit topic / forum lekker.

Buiten dat, het feit dat je dat onterecht vind, zegt meer over jou, dan over mij. Je hebt het inlevingsvermogen van een steen.

En nu kap ik met dit offtopic geneuzel.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2019 11:11:32 ]
pi_189156739
Gisteravond tinder geïnstalleerd uit een soort van verveling. Had begin zomer een half jaar gold genomen ( :') ) , dus daar kan ik nu nog mooi op varen.

Echt wel een fors aantal likes alweer voor mijn doen, ca. 80 sinds gisteravond 22:00. Het valt me alleen op dat het steeds dramatischer gesteld is met het (terug)praten op tinder. Van die 80 heb ik de 30 leukste gematcht. Zaten ook 3 cougars bij die ik heb gematcht omdat het idee geil is :P

Maar alleen die cougars, zeggen iets terug. De meiden van rond mijn eigen leeftijd (25-35) doen helemaal geen ene reet en zeggen nauwelijks iets.
pi_189156741
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar je zegt zelf: dat je wil weten wat voor impact het op je toekomst heeft.
ik bedoel ook je heel nabije toekomst en je heden met elkaar :P gewoon alles wat je met die persoon aan gaat eigenlijk
pi_189156776
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:12 schreef Scrapyard het volgende:
Gisteravond tinder geïnstalleerd uit een soort van verveling. Had begin zomer een half jaar gold genomen ( :') ) , dus daar kan ik nu nog mooi op varen.

Echt wel een fors aantal likes alweer voor mijn doen, ca. 80 sinds gisteravond 22:00. Het valt me alleen op dat het steeds dramatischer gesteld is met het (terug)praten op tinder. Van die 80 heb ik de 30 leukste gematcht. Zaten ook 3 cougars bij die ik heb gematcht omdat het idee geil is :P

Maar alleen die cougars, zeggen iets terug. De meiden van rond mijn eigen leeftijd (25-35) doen helemaal geen ene reet en zeggen nauwelijks iets.
Welkom bij Tinder. Gewoon focussen op degene die wel terug praten en de rest laten voor wat het is, zonde van je tijd.
pi_189156780
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik projecteer helemaal niets. Deel gewoon ook mijn ervaring. Net zoals vele anderen dit doen. En als dat volgens jou ( :')) niet meer mag, dan sluit je dit topic / forum lekker.

Buiten dat, het feit dat je dat onterecht vind, zegt meer over jou, dan over mij. Je hebt het inlevingsvermogen van een steen.

En nu kap ik met dit offtopic geneuzel.
Onterecht omdat je dus mensen loopt te beschuldigen van het inlevingsvermogen van een steen omdat je dingen loopt in te vullen...
Omdat ik de andere kant zie ben ik niet opeens compleet gevoelloos. Ik zeg nergens dat ik die persoon meteen zou afwijzen alleen dat ik vragen zou hebben (nu 2x gezegd zelf). Maar jij ziet in mij steeds de vertegenwoordiging van alle vrouwen die jou af hebben gewezen of zo. En vooral zeggen dat je er mee kapt hoor. Je houdt het maximaal 2 dagen vol :')
Ik denk serieus dat jij hulp nodig hebt om wat nare ervaringen te verwerken voor je weer leuk kunt daten
pi_189156795
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Welkom bij Tinder. Gewoon focussen op degene die wel terug praten en de rest laten voor wat het is, zonde van je tijd.
Vind het wel opvallend.

Vooral als je bijvoorbeeld van die chicks matcht die toch alweer 32+ zijn en aangeven op zoek t e zijn naar ''iets serieus''.

En dan juist van die cougars van 49-50 jaar, die wel volop willen chatten met een 29 jarige dude, terwijl het er dan juist dik bovenop ligt dat het alleen maar om seks gaat :P

Waarschijnlijk is tinder toch nog altijd meer een seks app of voor mensen die hengelen naar likes voor hun self-esteem, maar niet om daadwerkelijk iemand te vinden.
pi_189156836
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Onterecht omdat je dus mensen loopt te beschuldigen van het inlevingsvermogen van een steen omdat je dingen loopt in te vullen...
Omdat ik de andere kant zie ben ik niet opeens compleet gevoelloos. Ik zeg nergens dat ik die persoon meteen zou afwijzen alleen dat ik vragen zou hebben (nu 2x gezegd zelf). Maar jij ziet in mij steeds de vertegenwoordiging van alle vrouwen die jou af hebben gewezen of zo. En vooral zeggen dat je er mee kapt hoor. Je houdt het maximaal 2 dagen vol :')
Ik denk serieus dat jij hulp nodig hebt om wat nare ervaringen te verwerken voor je weer leuk kunt daten
Ga alsjeblieft zelf hulp zoeken, hoeveel aannames kun je in een post proppen..

Ha, vertegenwoordiging.. Je hebt het echt te hoog in je bol meid.

Daten gaat prima hier, geen hulp nodig :W
pi_189157013
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:12 schreef Scrapyard het volgende:
Gisteravond tinder geïnstalleerd uit een soort van verveling. Had begin zomer een half jaar gold genomen ( :') ) , dus daar kan ik nu nog mooi op varen.

Echt wel een fors aantal likes alweer voor mijn doen, ca. 80 sinds gisteravond 22:00. Het valt me alleen op dat het steeds dramatischer gesteld is met het (terug)praten op tinder. Van die 80 heb ik de 30 leukste gematcht. Zaten ook 3 cougars bij die ik heb gematcht omdat het idee geil is :P

Maar alleen die cougars, zeggen iets terug. De meiden van rond mijn eigen leeftijd (25-35) doen helemaal geen ene reet en zeggen nauwelijks iets.
Haha heerlijk die cougars.

Ik merk zelf ook altijd met vrouwen van rond de 40-50 dat ze bijna nooit moeilijk doen. En ja, het is erg geil om met zulke dames het bed te delen :+
pi_189157312
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft zelf hulp zoeken, hoeveel aannames kun je in een post proppen..

Ha, vertegenwoordiging.. Je hebt het echt te hoog in je bol meid.

Daten gaat prima hier, geen hulp nodig :W
Is niet terecht hoor wat je nu doet. Op zon speeddate is het prima verantwoord om te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt. En als je speeddate dan toevallig met een geleidestok aankomt pakt dat de aandacht. Het is niet raar om te proberen in te schatten hoeveel impact de handicap van de ander op je eigen leven gaat hebben. En eerlijk ik zou er ook niet voor gaan.
pi_189157406
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is niet terecht hoor wat je nu doet. Op zon speeddate is het prima verantwoord om te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt. En als je speeddate dan toevallig met een geleidestok aankomt pakt dat de aandacht. Het is niet raar om te proberen in te schatten hoeveel impact de handicap van de ander op je eigen leven gaat hebben. En eerlijk ik zou er ook niet voor gaan.
Ik snap de hele discussie ook niet helemaal. Ik vind het ook wel logisch om even te kijken en in te schatten hoeveel impact dat heeft voor mijn en ons leven als we ervoor gaan.

Alleen vind ik wel dat je een grens hebt van hoever je kunt gaan met je vragen of opmerkingen. Vragen wat diegene heeft en hoe hij de toekomst ziet vind ik een doodnormale vraag. Zo weet jij ook hoe het eraan toegaat. Maar ik vind wel als je daarna nog een half uur moet vragen en praten over die handicap, dan denk ik ook van ja... is toch duidelijk dan als je het meest belangrijke al hebt gevraagd?
pi_189157436
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:11 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik snap de hele discussie ook niet helemaal. Ik vind het ook wel logisch om even te kijken en in te schatten hoeveel impact dat heeft voor mijn en ons leven als we ervoor gaan.

Alleen vind ik wel dat je een grens hebt van hoever je kunt gaan met je vragen of opmerkingen. Vragen wat diegene heeft en hoe hij de toekomst ziet vind ik een doodnormale vraag. Zo weet jij ook hoe het eraan toegaat. Maar ik vind wel als je daarna nog een half uur moet vragen en praten over die handicap, dan denk ik ook van ja... is toch duidelijk dan als je het meest belangrijke al hebt gevraagd?
Oh zeker. Tenzij het uit oprechte interesse in ofzo. Maar met zon speeddate kan dat niet natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')