abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189185174
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:13 schreef zoem het volgende:

[..]

Jij had toch iets van 80 matches ofzo op Tinder? Ik mag al blij zijn met 10 :')

Badoo werkt bij mij totaal niet. Vooralsnog haal ik het meeste uit Twoo en Paiq. Gewoon omdat de drempel tot matchen en praten lager is. Ik ben absoluut niet lelijk ofzo, maar ik sta blijkbaar niet charmant genoeg op foto's. In real life krijg ik complimenten genoeg van dames... leuk, knap, lief, etc. Zo anders dan het wereldje van datingsites en apps. Daar moet je jezelf echt verkopen. Het is dat ik in het dagelijkse leven weinig vrouwen tegen kom, anders had ik de apps al lang overboord gegooid.
10 matches is tekort....

Keb er in 3 weken tijd 65, en dan komt er met moeite 1 date uit... Je wilt eigenlijk wekelijks een date kunnen fixen dus 50 matches per week....

Misschien niet haalbaar, maar alleen moeite doen op dag x van de week ofzo is misschien wel goed om je efficiency te verhogen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185184
Ik denk dat er meer succesvolle matches zouden zijn als mensen niet constant bleven door swipen, maar in plaats daarvan meer tijd zouden steken in de matches die ze al hebben.

Maar het moet altijd meer en meer zijn.
pi_189185208
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 22:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik denk dat er meer succesvolle matches zouden zijn als mensen niet constant bleven door swipen, maar in plaats daarvan meer tijd zouden steken in de matches die ze al hebben.

Ben ik wel met je eens ja :) Maar goed maak mij er zelf ook schuldig aan.
pi_189185210
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 22:56 schreef Solid-Snake het volgende:

Weet ik niet... Probeer zelf gewoon een beetje het aantal leuke gesprekken te maximaliseren, en er vallen er echt tering veel af. Dermate veel dat je met weinig matches een app als Tinder totaal niet kunt gebruiken als dating app.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185214
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoeveel matches heb jij?
pi_189185241
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Begin bij jezelf zou ik zeggen.
pi_189185265
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Weet ik niet... Probeer zelf gewoon een beetje het aantal leuke gesprekken te maximaliseren, en er vallen er echt tering veel af. Dermate veel dat je met weinig matches een app als Tinder totaal niet kunt gebruiken als dating app.
Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je maar 1 date hebt kunnen halen uit 65 matches.

Met alle respect, maar dan denk ik toch dat misschien moet gaan kijken bij jou zelf.
pi_189185270
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoeveel matches heb jij?
17 nu op tinder waarvan er nog 2 lopen. Maar 1 daarvan is eigenlijk al geen optie vanwege zijn kind. En de ander loopt nu al een paar dagen. Weet niet of daar een date uit komt.
pi_189185272
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Begin bij jezelf zou ik zeggen.
Ja probeer ik ook.

We maken allemaal fouten ;(
pi_189185285
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je maar 1 date hebt kunnen halen uit 65 matches.

Met alle respect, maar dan denk ik toch dat misschien moet gaan kijken bij jou zelf.
Kan je zeggen, maar ik weet het niet hoor...
pi_189185294
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan je zeggen, weet niet hoor.
Jij hebt het niet zo met kritiek he :P
  zondag 29 september 2019 @ 23:05:28 #212
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189185295
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik deel deze mening.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189185308
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan je zeggen, weet niet hoor.
Je kan twee dingen doen. De dames de schuld geven en het verder laten voor wat het is.

Of kijken waar het elke keer fout ging en ervan leren.
pi_189185314
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij hebt het niet zo met kritiek he :P
Jullie zeggen ook maar wat, keb twee keuzes, denken van "mwoah, volgens mij doe ik niks geks en heb ik niks om over te twijfelen" of: "Oh shit ik doe iets fout maar ik weet niet wat" en dat laatste is helemaaaal niet constructief.

En als 50% niet reageert op een openingszin dan verklaart dat al een hele hoop natuurlijk.
pi_189185318
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je kan twee dingen doen. De dames de schuld geven en het verder laten voor wat het is.

Of kijken waar het elke keer fout ging en ervan leren.
Nou, vertel, Tinder fluisteraar, waar gaat het mis?
pi_189185327
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

17 nu op tinder waarvan er nog 2 lopen. Maar 1 daarvan is eigenlijk al geen optie vanwege zijn kind. En de ander loopt nu al een paar dagen. Weet niet of daar een date uit komt.
Dus bij jou is 2/17 een mogelijkheid, maar 15/17 eigenlijk ook gewoon kansloos dus?
pi_189185342
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jullie zeggen ook maar wat, keb twee keuzes, denken van "mwoah, volgens mij doe ik niks geks en heb ik niks om over te twijfelen" of: "Oh shit ik doe iets fout maar ik weet niet wat" en dat laatste is helemaaaal niet constructief.

En als 50% niet reageert op een openingszin dan verklaart dat al een hele hoop natuurlijk.
Ja dat matches niet reageren is idd niet zozeer jouw fout. Tenzij je echt met iets lomps komt maar als er eenmaal een gesprek is wat misschien niet zo loopt is het wel makkelijk om dan maar altid de vrouw de schuld te geven. Ik heb ook wel eens achteraf gedacht dat ik wel meer mijn best had kunnen doen met een match.
pi_189185350
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus bij jou is 2/17 een mogelijkheid, maar 15/17 eigenlijk ook gewoon kansloos dus?
Ja en heb paar dagen vele matches die niets meer zeiden of uberhaubt ooit wat hadden gezegd gewist. :P
pi_189185361
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat matches niet reageren is idd niet zozeer jouw fout. Tenzij je echt met iets lomps komt maar als er eenmaal een gesprek is wat misschien niet zo loopt is het wel makkelijk om dan maar altid de vrouw de schuld te geven. Ik heb ook wel eens achteraf gedacht dat ik wel meer mijn best had kunnen doen met een match.
Ik had nog het nummer van een meisje uit Tinder gehosseld maar je merkte aan alles dat ze geen zin had om er moeite voor te doen, ja sorry, kan ze nog wel reageren op mijn berichtjes maar dan vind ik haar niet aantrekkelijk? Kan toch?
pi_189185364
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en heb paar dagen vele matches die niets meer zeiden of uberhaubt ooit wat hadden gezegd gewist. :P
Dus jij hebt wss dezelfde matige ratio ;)
pi_189185368
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus jij hebt wss dezelfde matige ratio ;)
Ja weet je door hoeveel geweld ik mij moet ploegen om tot een date te komen? :P
pi_189185385
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja weet je door hoeveel geweld ik mij moet ploegen om tot een date te komen? :P
Kut hè :P

Kvind dat het wel wat efficiënter moet.
pi_189185387
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou, vertel, Tinder fluisteraar, waar gaat het mis?
Ik wil je natuurlijk best helpen, maar als je dom gaat zitten doen dan kan je dat natuurlijk vergeten. Het is jouw date leven. Niet de mijne. :')

Je zegt dat het vaak al fout gaat bij je openingszin.

Wat gebruik je dan als openingszin?
pi_189185399
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kut hè :P

Kvind dat het wel wat efficiënter moet.
Ja jeetje :P Je zoekt toch de juiste persoon voor je. Hoe bijzonder zouden ze zijn als je ze in een paar klikken hebt gevonden?
pi_189185400
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik wil je natuurlijk best helpen, maar als je dom gaat zitten doen dan kan je dat natuurlijk vergeten. Het is jouw date leven. Niet de mijne. :')

Je zegt dat het vaak al fout gaat bij je openingszin.

Wat gebruik je dan als openingszin?
Meneer, met alle respect....
Ik kan zelf toch ook wel zien of iets gewoon een leuke openingszin is, het zal vast niet altijd perfect zijn maar hey, heb jij de perfecte openingszin voor een profiel zonder raakvlakken met alleen maar selfies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')