Wat zou je er van kunnen leren? Je moet je ook niet voordoen als iemand die je niet bent.quote:Op zondag 29 september 2019 23:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kijk, als ik dan weet hoe zijn profiel eruit ziet, hoe zijn matches eruit zien... En hoe de berichtjes eruit zien... Ja dan kan ik er wat van leren en daar ben ik ook zeker wel geïnteresseerd naar.
Jij komt er wel.quote:Op zondag 29 september 2019 23:52 schreef ludovico het volgende:
Hey ehhh, weltrusten.
Tips zonder direct mee te kijken zijn waardeloos, zet dat maar in de OP
Zeg jij dan een volgende x wat je ziet op de foto's van een match, dan bedenken wij de openingszinnen voor jou.quote:Op zondag 29 september 2019 23:52 schreef ludovico het volgende:
Hey ehhh, weltrusten.
Tips zonder direct mee te kijken zijn waardeloos, zet dat maar in de OP
Ook. Anyhow, concreet mee kunnen kijken kan helpen, anders niet.quote:Op zondag 29 september 2019 23:53 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wat zou je er van kunnen leren? Je moet je ook niet voordoen als iemand die je niet bent.
Hij praat gewoon heel makkelijk met dames. Ook tijdens het uitgaan spreekt hij makkelijk dames aan.
Dat sociale aspect zal wel geholpen hebben bij het maken van z’n profiel.
Geen idee hoe z’n matches eruit zagen. Bedoel je hier dan hoe knap ze bijvoorbeeld zijn?
Jep, jij ook?quote:
Waarom like je mensen met kind? Of wist je dat vooraf niet?quote:Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
17 nu op tinder waarvan er nog 2 lopen. Maar 1 daarvan is eigenlijk al geen optie vanwege zijn kind. En de ander loopt nu al een paar dagen. Weet niet of daar een date uit komt.
Jawel. Dacht misschien is het te overwegen als zijn dochter bv 1 keer in 2 weken een weekend bij hem is maar hij heeft zijn dochter 4 dagen per week thuis.quote:Op maandag 30 september 2019 00:01 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Waarom like je mensen met kind? Of wist je dat vooraf niet?
Het is niet zo simpel als even mee kijken.quote:Op maandag 30 september 2019 00:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ook. Anyhow, concreet mee kunnen kijken kan helpen, anders niet.
Dochter van 18, woonachtig in Amsterdam?quote:Op maandag 30 september 2019 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel. Dacht misschien is het te overwegen als zijn dochter bv 1 keer in 2 weken een weekend bij hem is maar hij heeft zijn dochter 4 dagen per week thuis.
Nee helaasquote:Op maandag 30 september 2019 00:05 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dochter van 18, woonachtig in Amsterdam?
Ja dus?quote:Op zondag 29 september 2019 19:59 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dt klopt.
Maar je hebt wel veel in eigen hand. Wat de ander uiteindelijk vindt of denkt, daar heb je geen invloed op. Ze vindt je wel of niet leuk. Zo simpel is het. Maar je hebt toch zelf wel veel invloed op hoe je overkomt, wat je uitstraalt, of je goed kunt babbelen etc.
"Ik kan leren als ik kan zien waar het over gaat."quote:Op maandag 30 september 2019 00:04 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is niet zo simpel als even mee kijken.
Iedereen heeft een eigen stijl waarop die praat en schrijft.
Je kan daar niet echt tegen in gaan.
Het valt mij op dat jij altijd alles probeert om te zetten in kans berekeningen en statistieken.
Benader het dan ook niet zoquote:Op maandag 30 september 2019 00:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
"Ik kan leren als ik kan zien waar het over gaat."
Snap je?
Ja ehhh het is ook geen rocket science.
Statistiek is geen rocket science.quote:
Maar wat wil je dan precies er van leren?quote:Op maandag 30 september 2019 00:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
"Ik kan leren als ik kan zien waar het over gaat."
Snap je?
Ja ehhh het is ook geen rocket science.
Ik regel meer dates in een maand dan jij matches had vriend.quote:
Jij regelt meer dan 2 dates per dag?quote:Op maandag 30 september 2019 00:42 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik regel meer dates in een maand dan jij matches had vriend.
Als het moet welquote:Op maandag 30 september 2019 00:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij regelt meer dan 2 dates per dag?
Als je echt 100% eerlijk bent, kun je dan nog steeds oprecht zeggen dat je ooit daadwerkelijk met meer dan 65 vrouwen een date hebt geregeld in 1 maand?quote:Op maandag 30 september 2019 00:48 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als het moet wel
Ze hoeven niet dezelfde maand nog plaats te vinden he.
Kunnen en willen zijn twee nogal verschillende dingen.quote:Op maandag 30 september 2019 00:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je echt 100% eerlijk bent, kun je dan nog steeds oprecht zeggen dat je ooit daadwerkelijk met meer dan 65 vrouwen een date hebt geregeld in 1 maand?
Voorlopig zijn jullie allebei nog stamgasten hier. Dus heel effectief is het kennelijk nietquote:Op maandag 30 september 2019 00:42 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik regel meer dates in een maand dan jij matches had vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |