abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189184379
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Reageer jij op onaantrekkelijke mannen die jou berichtjes sturen? :)
Hmm nee. Maar dat is dan alleen op sites waarbij we niet eerst moeten matchen zoals badoo. Daar reageer ik idd op de meeste berichten niet omdat ik er niet om heb gevraagd :P
pi_189184393
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm nee. Maar dat is dan alleen op sites waarbij we niet eerst moeten matchen zoals badoo. Daar reageer ik idd op de meeste berichten niet omdat ik er niet om heb gevraagd :P
Ik ga badoo toch ook eens proberen. :) Die vijver moet zo groot mogelijk!
pi_189184400
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonen :P Het is sowieso fijn als iemand gewoon een goed gesprek kan houden.
Ik denk dat iedereen wel anders reageert als 'ie tientallen (of nog meer) berichten van geïnteresseerden krijgt dan wanneer er op 1 op de zoveel berichten reactie komt.

Stel dat ik honderden reacties, out of the blue, zou krijgen van vrouwen, dan zou ik ook wel anders reageren op de meeste berichten.
pi_189184412
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Succes :P
pi_189184432
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Succes :P
Haha ik heb er weer zin in. Leuk hoor die vrouwen!
pi_189184437
Op Twoo kreeg ik berichtjes van een totaal niet aantrekkelijke vrouw. Die bleef aandringen, dus toch maar geblokkeerd :P Als iemand in mijn ogen een zesje is qua uiterlijk ga ik wel netjes een gesprek aan. Wie weet is het toch heel gezellig en heeft ze een leuke persoonlijkheid.
pi_189184471
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:06 schreef zoem het volgende:
Op Twoo kreeg ik berichtjes van een totaal niet aantrekkelijke vrouw. Die bleef aandringen, dus toch maar geblokkeerd :P Als iemand in mijn ogen een zesje is qua uiterlijk ga ik wel netjes een gesprek aan. Wie weet is het toch heel gezellig en heeft ze een leuke persoonlijkheid.
Dit dus.

De meeste mannen moeten toch beetje kijken wie er reageert en daar wat van maken. Vrouwen krijgen zoveel berichten dat ze echt kunnen selecteren.

Als 'n vrouw van 100 mannen een bericht krijgt, dan gaat ze waarschijnlijk niet verder met iemand die voor haar een zesje is.
pi_189184522
quote:

[..]

Badoo is bagger man. Krijg je soms niet genoeg aandacht op Tinder? :P
pi_189184560
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha ik heb er weer zin in. Leuk hoor die vrouwen!
Jij had toch iets van 80 matches ofzo op Tinder? Ik mag al blij zijn met 10 :')

Badoo werkt bij mij totaal niet. Vooralsnog haal ik het meeste uit Twoo en Paiq. Gewoon omdat de drempel tot matchen en praten lager is. Ik ben absoluut niet lelijk ofzo, maar ik sta blijkbaar niet charmant genoeg op foto's. In real life krijg ik complimenten genoeg van dames... leuk, knap, lief, etc. Zo anders dan het wereldje van datingsites en apps. Daar moet je jezelf echt verkopen. Het is dat ik in het dagelijkse leven weinig vrouwen tegen kom, anders had ik de apps al lang overboord gegooid.
pi_189184566
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:11 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ook op badoo zitten soms wel leuke mensen hoor.:P

En als je nog wilt lachen kun je kijken naar de idioten die zichzelf livestreamen :P
pi_189184576
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ook op badoo zitten soms wel leuke mensen hoor.:P

En als je nog wilt lachen kun je kijken naar de idioten die zichzelf livestreamen :P
Oh ja die livestreams haha. Zitten allemaal mannen geforceerd grappig en geinteresseerd te doen om de aandacht te trekken.
pi_189184585
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:14 schreef zoem het volgende:

[..]

Oh ja die livestreams haha. Zitten allemaal mannen geforceerd grappig en geinteresseerd te doen om de aandacht te trekken.
Heb je die vrouwen wel eens gezien? :')
pi_189184608
Ander voordeel is dat je op badoo via leden in de buurt per plaats kan kijken wie er lid zijn. Hoef je niet eindeloos te swipen.
pi_189184627
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je die vrouwen wel eens gezien? :')
Weinig normaal volk idd. Veelal aandachtszoekers.
pi_189184644
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:11 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Op zich wel maar wel elke keer hetzelfde type vrouwen. Waarom is Badoo niks?
pi_189184667
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:17 schreef zoem het volgende:

[..]

Weinig normaal volk idd. Veelal aandachtszoekers.
Geen hoogopgeleide studentes?
pi_189184695
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Geen hoogopgeleide studentes?
Dit is een beetje het niveau van de profielen.

quote:
Geen vrouwen die blowen of drinken Blijf uit mijn buurt bitches Weet je nog niet wat je wil, ga goed nadenken dan eerst in je slaapkamer, doe je hoofd desnoods paar keer kopje onder water. Misschien wordt je dan wel wakker Ben je een golddigger, koop een schep en begin te graven.
pi_189184727
quote:
9s.gif Op zondag 29 september 2019 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit is een beetje het niveau van de profielen.
[..]

Echt pauper dus. Dat heb ik al eerder gehoord maar misschien zit er per toeval een intelligente dame tussen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2019 22:22:33 ]
pi_189184751
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Echt pauper dus. Dat heb ik al eerder gehoord maar misschien zit er per toeval een slimme tussen.
Zou kunnen :P Ik heb soms toch wel leuke matches gehad maar ook veel tuig.
pi_189184771
Zit net ff te kijken in mijn regio bij Badoo, maar de helft is van buitenlandse komaf. Engels, Pools... Wel knap daar niet van :P
pi_189184775
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou kunnen :P Ik heb soms toch wel leuke matches gehad maar ook veel tuig.
Ben jij intelligent? :)
pi_189184786
Moest net wel lachen _O-

Man die een hoogopgeleide vrouw zoekt, maar ook een vrouw zoekt die zijn sterrenbeeld matcht want dat ziet hij als wetenschap :') :')
pi_189184789
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben jij intelligent? :)
Niet hooggeleid :P
pi_189184802
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:23 schreef zoem het volgende:
Zit net ff te kijken in mijn regio bij Badoo, maar de helft is van buitenlandse komaf. Engels, Pools... Wel knap daar niet van :P
App nu ook met een erg leuk enthousiast buitenlands meisje waarbij ik wel weer denk wat het voor zin gaat hebben. :') Maar ze is erg open en aardig dus toch maar wat drinken.
pi_189184818
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet hooggeleid :P
Ook geen HBO? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189184841
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ook geen HBO? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ook niet :p
pi_189184844
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

App nu ook met een erg leuk enthousiast buitenlands meisje waarbij ik wel weer denk wat het voor zin gaat hebben. :') Maar ze is erg open en aardig dus toch maar wat drinken.
Wat ben jij snel met die dingen _O- Ik vind het al lastig om authentiek en gevat te blijven met openingszinnen :')
pi_189184848
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Op zich wel maar wel elke keer hetzelfde type vrouwen. Waarom is Badoo niks?
Veel teen moms en chicks met borderline, of die bijvoorbeeld in de wajong zitten.

Een vriend van mij haalt z’n vriendinnen altijd van Badoo, heeft nog nooit een normale chick gedate.
pi_189184861
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:27 schreef zoem het volgende:

[..]

Wat ben jij snel met die dingen _O- Ik vind het al lastig om authentiek en gevat te blijven met openingszinnen :')
Haha hoezo snel?
pi_189184885
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha hoezo snel?
20min geleden ging je Badoo proberen en nu al een date gefixt? :P
pi_189184893
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:30 schreef zoem het volgende:

[..]

[..]

Neejoh gewoon op Tinder. ;) En het aanknopen van een gesprek gaat bij mij wel vrij makkelijk ja.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2019 22:31:35 ]
pi_189184908
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:30 schreef zoem het volgende:

[..]

[..]

Denk dat het je zo kan lukken op badoo maar goed de vraag is of je daar blij mee moet zijn :P
pi_189184965
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Komt er een 2e?

En was het de leukste?
Verwacht van wel eigenlijk!
De leukste die laat weinig van zich horen, dus tzal wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185017
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonen
Das toch ook gewoon een feit op Tinder? 1/65 matches komt tot een date bij mij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189185026
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das toch ook gewoon een feit op Tinder? 1/65 matches komt tot een date bij mij.
Ja maar hoe kan je zo makkelijk zeggen dat het aan de vrouw ligt? Misschien ben je zelf niet leuk genoeg?
pi_189185056
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar hoe kan je zo makkelijk zeggen dat het aan de vrouw ligt? Misschien ben je zelf niet leuk genoeg?
1. Ik heb mezelf niks te verwijten.
2. Het gebrek aan interesse / moeite doen uit zich meteen. Met geen wedervragen en weet ik veel wat.

Het is overduidelijk dat het aan de vrouw ligt. Die heeft of gebrek aan social skills of gewoon andere prioriteiten in het leven.
pi_189185070
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

1. Ik heb mezelf niks te verwijten.
2. Het gebrek aan interesse / moeite doen uit zich meteen. Met geen wedervragen en weet ik veel wat.

Het is overduidelijk dat het aan de vrouw ligt. Die heeft of gebrek aan social skills of gewoon andere prioriteiten in het leven.
Mja das makkelijk denken zo ja. :D
pi_189185076
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja das makkelijk denken zo ja. :D
Het is ook gewoon de nuchtere kijk op deze zaak.

Waarom denk jij dat het plausibel is dat... De openingszin verkeerd is en dus geen response verdient?

Bedoel, als je een vrouw bent met interesse om iemand te leren kennen dan zul je toch redelijk snel reageren.
pi_189185109
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is ook gewoon de nuchtere kijk op deze zaak.

Waarom denk jij dat het plausibel is dat... De openingszin verkeerd is en dus geen response verdient?

Bedoel, als je een vrouw bent met interesse om iemand te leren kennen dan zul je toch redelijk snel reageren.
Hoeft niet eens een zin te zijn maar gewoon geen klik bij de match in kwestie.
pi_189185120
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoeft niet eens een zin te zijn maar gewoon geen klik bij de match in kwestie.
x% reageert al niet op een openingszin waar niks mis mee is, hoe blijkt daar interesse uit? Waarom zou het gebrek aan reactie liggen bij degene die moeite in een berichtje steekt en een gesprek probeert te initiëren?

En we kunnen hier wel leuk over discussieren, maar je merkt het gebrek aan interesse gewoon.

Je kunt geen leuk gesprek krijgen als alle moeite van 1 kant komt.
pi_189185174
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:13 schreef zoem het volgende:

[..]

Jij had toch iets van 80 matches ofzo op Tinder? Ik mag al blij zijn met 10 :')

Badoo werkt bij mij totaal niet. Vooralsnog haal ik het meeste uit Twoo en Paiq. Gewoon omdat de drempel tot matchen en praten lager is. Ik ben absoluut niet lelijk ofzo, maar ik sta blijkbaar niet charmant genoeg op foto's. In real life krijg ik complimenten genoeg van dames... leuk, knap, lief, etc. Zo anders dan het wereldje van datingsites en apps. Daar moet je jezelf echt verkopen. Het is dat ik in het dagelijkse leven weinig vrouwen tegen kom, anders had ik de apps al lang overboord gegooid.
10 matches is tekort....

Keb er in 3 weken tijd 65, en dan komt er met moeite 1 date uit... Je wilt eigenlijk wekelijks een date kunnen fixen dus 50 matches per week....

Misschien niet haalbaar, maar alleen moeite doen op dag x van de week ofzo is misschien wel goed om je efficiency te verhogen.
pi_189185184
Ik denk dat er meer succesvolle matches zouden zijn als mensen niet constant bleven door swipen, maar in plaats daarvan meer tijd zouden steken in de matches die ze al hebben.

Maar het moet altijd meer en meer zijn.
pi_189185208
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 22:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik denk dat er meer succesvolle matches zouden zijn als mensen niet constant bleven door swipen, maar in plaats daarvan meer tijd zouden steken in de matches die ze al hebben.

Ben ik wel met je eens ja :) Maar goed maak mij er zelf ook schuldig aan.
pi_189185210
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 22:56 schreef Solid-Snake het volgende:

Weet ik niet... Probeer zelf gewoon een beetje het aantal leuke gesprekken te maximaliseren, en er vallen er echt tering veel af. Dermate veel dat je met weinig matches een app als Tinder totaal niet kunt gebruiken als dating app.
pi_189185214
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoeveel matches heb jij?
pi_189185241
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Begin bij jezelf zou ik zeggen.
pi_189185265
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Weet ik niet... Probeer zelf gewoon een beetje het aantal leuke gesprekken te maximaliseren, en er vallen er echt tering veel af. Dermate veel dat je met weinig matches een app als Tinder totaal niet kunt gebruiken als dating app.
Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je maar 1 date hebt kunnen halen uit 65 matches.

Met alle respect, maar dan denk ik toch dat misschien moet gaan kijken bij jou zelf.
pi_189185270
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoeveel matches heb jij?
17 nu op tinder waarvan er nog 2 lopen. Maar 1 daarvan is eigenlijk al geen optie vanwege zijn kind. En de ander loopt nu al een paar dagen. Weet niet of daar een date uit komt.
pi_189185272
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Begin bij jezelf zou ik zeggen.
Ja probeer ik ook.

We maken allemaal fouten ;(
pi_189185285
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je maar 1 date hebt kunnen halen uit 65 matches.

Met alle respect, maar dan denk ik toch dat misschien moet gaan kijken bij jou zelf.
Kan je zeggen, maar ik weet het niet hoor...
pi_189185294
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan je zeggen, weet niet hoor.
Jij hebt het niet zo met kritiek he :P
  zondag 29 september 2019 @ 23:05:28 #212
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189185295
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik deel deze mening.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189185308
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan je zeggen, weet niet hoor.
Je kan twee dingen doen. De dames de schuld geven en het verder laten voor wat het is.

Of kijken waar het elke keer fout ging en ervan leren.
pi_189185314
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij hebt het niet zo met kritiek he :P
Jullie zeggen ook maar wat, keb twee keuzes, denken van "mwoah, volgens mij doe ik niks geks en heb ik niks om over te twijfelen" of: "Oh shit ik doe iets fout maar ik weet niet wat" en dat laatste is helemaaaal niet constructief.

En als 50% niet reageert op een openingszin dan verklaart dat al een hele hoop natuurlijk.
pi_189185318
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je kan twee dingen doen. De dames de schuld geven en het verder laten voor wat het is.

Of kijken waar het elke keer fout ging en ervan leren.
Nou, vertel, Tinder fluisteraar, waar gaat het mis?
pi_189185327
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

17 nu op tinder waarvan er nog 2 lopen. Maar 1 daarvan is eigenlijk al geen optie vanwege zijn kind. En de ander loopt nu al een paar dagen. Weet niet of daar een date uit komt.
Dus bij jou is 2/17 een mogelijkheid, maar 15/17 eigenlijk ook gewoon kansloos dus?
pi_189185342
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jullie zeggen ook maar wat, keb twee keuzes, denken van "mwoah, volgens mij doe ik niks geks en heb ik niks om over te twijfelen" of: "Oh shit ik doe iets fout maar ik weet niet wat" en dat laatste is helemaaaal niet constructief.

En als 50% niet reageert op een openingszin dan verklaart dat al een hele hoop natuurlijk.
Ja dat matches niet reageren is idd niet zozeer jouw fout. Tenzij je echt met iets lomps komt maar als er eenmaal een gesprek is wat misschien niet zo loopt is het wel makkelijk om dan maar altid de vrouw de schuld te geven. Ik heb ook wel eens achteraf gedacht dat ik wel meer mijn best had kunnen doen met een match.
pi_189185350
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus bij jou is 2/17 een mogelijkheid, maar 15/17 eigenlijk ook gewoon kansloos dus?
Ja en heb paar dagen vele matches die niets meer zeiden of uberhaubt ooit wat hadden gezegd gewist. :P
pi_189185361
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat matches niet reageren is idd niet zozeer jouw fout. Tenzij je echt met iets lomps komt maar als er eenmaal een gesprek is wat misschien niet zo loopt is het wel makkelijk om dan maar altid de vrouw de schuld te geven. Ik heb ook wel eens achteraf gedacht dat ik wel meer mijn best had kunnen doen met een match.
Ik had nog het nummer van een meisje uit Tinder gehosseld maar je merkte aan alles dat ze geen zin had om er moeite voor te doen, ja sorry, kan ze nog wel reageren op mijn berichtjes maar dan vind ik haar niet aantrekkelijk? Kan toch?
pi_189185364
quote:

[..]

Ja en heb paar dagen vele matches die niets meer zeiden of uberhaubt ooit wat hadden gezegd gewist. :P
Dus jij hebt wss dezelfde matige ratio ;)
pi_189185368
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus jij hebt wss dezelfde matige ratio ;)
Ja weet je door hoeveel geweld ik mij moet ploegen om tot een date te komen? :P
pi_189185385
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja weet je door hoeveel geweld ik mij moet ploegen om tot een date te komen? :P
Kut hè :P

Kvind dat het wel wat efficiënter moet.
pi_189185387
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou, vertel, Tinder fluisteraar, waar gaat het mis?
Ik wil je natuurlijk best helpen, maar als je dom gaat zitten doen dan kan je dat natuurlijk vergeten. Het is jouw date leven. Niet de mijne. :')

Je zegt dat het vaak al fout gaat bij je openingszin.

Wat gebruik je dan als openingszin?
pi_189185399
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kut hè :P

Kvind dat het wel wat efficiënter moet.
Ja jeetje :P Je zoekt toch de juiste persoon voor je. Hoe bijzonder zouden ze zijn als je ze in een paar klikken hebt gevonden?
pi_189185400
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik wil je natuurlijk best helpen, maar als je dom gaat zitten doen dan kan je dat natuurlijk vergeten. Het is jouw date leven. Niet de mijne. :')

Je zegt dat het vaak al fout gaat bij je openingszin.

Wat gebruik je dan als openingszin?
Meneer, met alle respect....
Ik kan zelf toch ook wel zien of iets gewoon een leuke openingszin is, het zal vast niet altijd perfect zijn maar hey, heb jij de perfecte openingszin voor een profiel zonder raakvlakken met alleen maar selfies?
pi_189185407
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das niet zon handige openingszin.
pi_189185452
quote:

[..]

Als ik wat lomps zeg weet ik dat zelf ook wel natuurlijk, en ja, dat doe ik ook wel, en ja, dan krijg ik vaak ook geen reactie, en ja, dat is prima, goed te begrijpen ook ;)
pi_189185455
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kan zelf toch ook wel zien of iets gewoon een leuke openingszin is, het zal vast niet altijd perfect zijn maar hey, heb jij de perfecte openingszin voor een profiel zonder raakvlakken met alleen maar selfies?
Deel dan iets wat je zegt. Kunnen wij wel oordelen of het wat is.
pi_189185480
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 23:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Deel dan iets wat je zegt. Kunnen wij wel oordelen of het wat is.
Hey! Toffe surf foto! Je lijkt mij een coole chick.

Bijvoorbeeld, dat stuurde ik laatst want op dat profiel was niks te zien behalve een toffe surf foto.
pi_189185483
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das niet zon handige openingszin.
:D
pi_189185537
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hey! Toffe surf foto! Je lijkt mij een coole chick.

Bijvoorbeeld, dat stuurde ik laatst want op dat profiel was niks te zien behalve een toffe surf foto.
Opzich niks mis met de zin, maar waarschijnlijk krijgt ze dat van elke gast te horen.
pi_189185547
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Opzich niks mis met de zin, maar waarschijnlijk krijgt ze dat van elke gast te horen.
Denk ik ook. Kan dus zeker beter, maar dan moet het iets randoms zijn wat niks met haar persoonlijk te maken heeft...

Ik heb niet van die plak zinnen paraat dusseh, makkelijker om een nieuwe te matchen en als ze wél interesse heeft reageert ze toch wel.
pi_189185561
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk ik ook. Kan dus zeker beter, maar dan moet het iets randoms zijn wat niks met haar persoonlijk te maken heeft...
Ik zeg ook zeker niet dat het makkelijk.

Maar ja nogmaals. 65 matches en dan maar 1 date is wel apart.
pi_189185566
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zeg ook zeker niet dat het makkelijk.

Maar ja nogmaals. 65 matches en dan maar 1 date is wel apart.
Ik had 1 date al geplanned, Stuurde mijn nummer over de Tinderapp, 2 dagen later unmatched. (super leuke chat, dus geen idee wat daar is gebeurt...)

Andere chick die evt wel wilde meeten lijkt afgeknapt omdat ik zei te snurken als ik heb gedronken.

Meisje dat vrij seksueele toespelingen maakte heb ik verneukt, daar was wel meer uit te halen, verkeerde berichtjes toegezonden, maar dan zie ik oook gewoon zelf wat ik fout doe.

Vanaf achter jullie computertjes kunnen jullie niet echt inhoudelijk tips geven.

Verder nog 2 dames die, als ze tijd zouden hebben in de toekomst, evt wel zouden afspreken.

Ik heb de lijn niet zo dun gemaakt, maar lijkt erop dat ik ook wel een kleeinn beetje pech heb bij sommige, net niet allemaal.

[ Bericht 8% gewijzigd door ludovico op 29-09-2019 23:32:11 ]
pi_189185639
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik had 1 date al geplanned, Stuurde mijn nummer over de Tinderapp, 2 dagen later unmatched. (super leuke chat, dus geen idee wat daar is gebeurt...)

Andere chick die evt wel wilde meeten lijkt afgeknapt omdat ik zei te snurken als ik heb gedronken.

Meisje dat vrij seksueele toespelingen maakte heb ik verneukt, daar was wel meer uit te halen, verkeerde berichtjes toegezonden, maar dan zie ik oook gewoon zelf wat ik fout doe.

Vanaf achter jullie computertjes kunnen jullie niet echt inhoudelijk tips geven.
Ja wat verwacht je dan precies van ons qua tips?
pi_189185649
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja wat verwacht je dan precies van ons qua tips?
Heul niks joh, 1/65 vind ik ook een heel matige score, maar als het 1/10 zou zijn zou ik denken dat het wel erg veel is voor Tinder.

1/20 a 1/30 lijkt me realistischer.
pi_189185655
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heul niks joh, 1/65 vind ik ook een heel matige score, maar als het 1/10 zou zijn zou ik denken dat het wel erg veel is voor Tinder.

Ligt er ook aan wat je zoekt he.
pi_189185675
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ligt er ook aan wat je zoekt he.
Why?
pi_189185694
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Why?
Nou als je niet zo kritisch bent is het al een stuk makkelijker.
pi_189185703
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee hoor, ik denk dat er veel meer dates uit te halen zijn.

Iemand die ik ken had pas geleden elke dag een date met een andere dame.

Allemaal via Tinder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')