Hmm nee. Maar dat is dan alleen op sites waarbij we niet eerst moeten matchen zoals badoo. Daar reageer ik idd op de meeste berichten niet omdat ik er niet om heb gevraagdquote:Op zondag 29 september 2019 22:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Reageer jij op onaantrekkelijke mannen die jou berichtjes sturen?
Ik ga badoo toch ook eens proberen.quote:Op zondag 29 september 2019 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm nee. Maar dat is dan alleen op sites waarbij we niet eerst moeten matchen zoals badoo. Daar reageer ik idd op de meeste berichten niet omdat ik er niet om heb gevraagd
Ik denk dat iedereen wel anders reageert als 'ie tientallen (of nog meer) berichten van geïnteresseerden krijgt dan wanneer er op 1 op de zoveel berichten reactie komt.quote:Op zondag 29 september 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonenHet is sowieso fijn als iemand gewoon een goed gesprek kan houden.
Succesquote:Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ga badoo toch ook eens proberen.Die vijver moet zo groot mogelijk!
Dit dus.quote:Op zondag 29 september 2019 22:06 schreef zoem het volgende:
Op Twoo kreeg ik berichtjes van een totaal niet aantrekkelijke vrouw. Die bleef aandringen, dus toch maar geblokkeerdAls iemand in mijn ogen een zesje is qua uiterlijk ga ik wel netjes een gesprek aan. Wie weet is het toch heel gezellig en heeft ze een leuke persoonlijkheid.
Badoo is bagger man. Krijg je soms niet genoeg aandacht op Tinder?quote:Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij had toch iets van 80 matches ofzo op Tinder? Ik mag al blij zijn met 10quote:Op zondag 29 september 2019 22:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Haha ik heb er weer zin in. Leuk hoor die vrouwen!
Ook op badoo zitten soms wel leuke mensen hoor.:Pquote:Op zondag 29 september 2019 22:11 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Badoo is bagger man. Krijg je soms niet genoeg aandacht op Tinder?
Oh ja die livestreams haha. Zitten allemaal mannen geforceerd grappig en geinteresseerd te doen om de aandacht te trekken.quote:Op zondag 29 september 2019 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook op badoo zitten soms wel leuke mensen hoor.:P
En als je nog wilt lachen kun je kijken naar de idioten die zichzelf livestreamen
Heb je die vrouwen wel eens gezien?quote:Op zondag 29 september 2019 22:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Oh ja die livestreams haha. Zitten allemaal mannen geforceerd grappig en geinteresseerd te doen om de aandacht te trekken.
Weinig normaal volk idd. Veelal aandachtszoekers.quote:Op zondag 29 september 2019 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je die vrouwen wel eens gezien?
Op zich wel maar wel elke keer hetzelfde type vrouwen. Waarom is Badoo niks?quote:Op zondag 29 september 2019 22:11 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Badoo is bagger man. Krijg je soms niet genoeg aandacht op Tinder?
Geen hoogopgeleide studentes?quote:Op zondag 29 september 2019 22:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Weinig normaal volk idd. Veelal aandachtszoekers.
Dit is een beetje het niveau van de profielen.quote:Op zondag 29 september 2019 22:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Geen hoogopgeleide studentes?
quote:Geen vrouwen die blowen of drinken Blijf uit mijn buurt bitches Weet je nog niet wat je wil, ga goed nadenken dan eerst in je slaapkamer, doe je hoofd desnoods paar keer kopje onder water. Misschien wordt je dan wel wakker Ben je een golddigger, koop een schep en begin te graven.
Echt pauper dus. Dat heb ik al eerder gehoord maar misschien zit er per toeval een intelligente dame tussen.quote:Op zondag 29 september 2019 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is een beetje het niveau van de profielen.
[..]
Zou kunnenquote:Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Echt pauper dus. Dat heb ik al eerder gehoord maar misschien zit er per toeval een slimme tussen.
Ben jij intelligent?quote:Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou kunnenIk heb soms toch wel leuke matches gehad maar ook veel tuig.
App nu ook met een erg leuk enthousiast buitenlands meisje waarbij ik wel weer denk wat het voor zin gaat hebben.quote:Op zondag 29 september 2019 22:23 schreef zoem het volgende:
Zit net ff te kijken in mijn regio bij Badoo, maar de helft is van buitenlandse komaf. Engels, Pools... Wel knap daar niet van
Ook geen HBO?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2019 22:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ook geen HBO?Nee ook niet :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij snel met die dingenquote:Op zondag 29 september 2019 22:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
App nu ook met een erg leuk enthousiast buitenlands meisje waarbij ik wel weer denk wat het voor zin gaat hebben.Maar ze is erg open en aardig dus toch maar wat drinken.
Veel teen moms en chicks met borderline, of die bijvoorbeeld in de wajong zitten.quote:Op zondag 29 september 2019 22:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Op zich wel maar wel elke keer hetzelfde type vrouwen. Waarom is Badoo niks?
Haha hoezo snel?quote:Op zondag 29 september 2019 22:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat ben jij snel met die dingenIk vind het al lastig om authentiek en gevat te blijven met openingszinnen
quote:Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
20min geleden ging je Badoo proberen en nu al een date gefixt?quote:
Neejoh gewoon op Tinder.quote:Op zondag 29 september 2019 22:30 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
20min geleden ging je Badoo proberen en nu al een date gefixt?
Denk dat het je zo kan lukken op badoo maar goed de vraag is of je daar blij mee moet zijnquote:Op zondag 29 september 2019 22:30 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
20min geleden ging je Badoo proberen en nu al een date gefixt?
Verwacht van wel eigenlijk!quote:Op zondag 29 september 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komt er een 2e?
En was het de leukste?
Das toch ook gewoon een feit op Tinder? 1/65 matches komt tot een date bij mij.quote:Op zondag 29 september 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonen
Ja maar hoe kan je zo makkelijk zeggen dat het aan de vrouw ligt? Misschien ben je zelf niet leuk genoeg?quote:Op zondag 29 september 2019 22:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Das toch ook gewoon een feit op Tinder? 1/65 matches komt tot een date bij mij.
1. Ik heb mezelf niks te verwijten.quote:Op zondag 29 september 2019 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je zo makkelijk zeggen dat het aan de vrouw ligt? Misschien ben je zelf niet leuk genoeg?
Mja das makkelijk denken zo ja.quote:Op zondag 29 september 2019 22:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
1. Ik heb mezelf niks te verwijten.
2. Het gebrek aan interesse / moeite doen uit zich meteen. Met geen wedervragen en weet ik veel wat.
Het is overduidelijk dat het aan de vrouw ligt. Die heeft of gebrek aan social skills of gewoon andere prioriteiten in het leven.
Het is ook gewoon de nuchtere kijk op deze zaak.quote:
Hoeft niet eens een zin te zijn maar gewoon geen klik bij de match in kwestie.quote:Op zondag 29 september 2019 22:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de nuchtere kijk op deze zaak.
Waarom denk jij dat het plausibel is dat... De openingszin verkeerd is en dus geen response verdient?
Bedoel, als je een vrouw bent met interesse om iemand te leren kennen dan zul je toch redelijk snel reageren.
x% reageert al niet op een openingszin waar niks mis mee is, hoe blijkt daar interesse uit? Waarom zou het gebrek aan reactie liggen bij degene die moeite in een berichtje steekt en een gesprek probeert te initiëren?quote:Op zondag 29 september 2019 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens een zin te zijn maar gewoon geen klik bij de match in kwestie.
10 matches is tekort....quote:Op zondag 29 september 2019 22:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Jij had toch iets van 80 matches ofzo op Tinder? Ik mag al blij zijn met 10![]()
Badoo werkt bij mij totaal niet. Vooralsnog haal ik het meeste uit Twoo en Paiq. Gewoon omdat de drempel tot matchen en praten lager is. Ik ben absoluut niet lelijk ofzo, maar ik sta blijkbaar niet charmant genoeg op foto's. In real life krijg ik complimenten genoeg van dames... leuk, knap, lief, etc. Zo anders dan het wereldje van datingsites en apps. Daar moet je jezelf echt verkopen. Het is dat ik in het dagelijkse leven weinig vrouwen tegen kom, anders had ik de apps al lang overboord gegooid.
Ben ik wel met je eens jaquote:Op zondag 29 september 2019 22:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik denk dat er meer succesvolle matches zouden zijn als mensen niet constant bleven door swipen, maar in plaats daarvan meer tijd zouden steken in de matches die ze al hebben.
Maar het moet altijd meer en meer zijn.
Weet ik niet... Probeer zelf gewoon een beetje het aantal leuke gesprekken te maximaliseren, en er vallen er echt tering veel af. Dermate veel dat je met weinig matches een app als Tinder totaal niet kunt gebruiken als dating app.quote:Op zondag 29 september 2019 22:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik denk dat er meer succesvolle matches zouden zijn als mensen niet constant bleven door swipen, maar in plaats daarvan meer tijd zouden steken in de matches die ze al hebben.
Maar het moet altijd meer en meer zijn.
Hoeveel matches heb jij?quote:Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens jaMaar goed maak mij er zelf ook schuldig aan.
Begin bij jezelf zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens jaMaar goed maak mij er zelf ook schuldig aan.
Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je maar 1 date hebt kunnen halen uit 65 matches.quote:Op zondag 29 september 2019 22:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Weet ik niet... Probeer zelf gewoon een beetje het aantal leuke gesprekken te maximaliseren, en er vallen er echt tering veel af. Dermate veel dat je met weinig matches een app als Tinder totaal niet kunt gebruiken als dating app.
17 nu op tinder waarvan er nog 2 lopen. Maar 1 daarvan is eigenlijk al geen optie vanwege zijn kind. En de ander loopt nu al een paar dagen. Weet niet of daar een date uit komt.quote:
Ja probeer ik ook.quote:Op zondag 29 september 2019 23:00 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Begin bij jezelf zou ik zeggen.
Kan je zeggen, maar ik weet het niet hoor...quote:Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je maar 1 date hebt kunnen halen uit 65 matches.
Met alle respect, maar dan denk ik toch dat misschien moet gaan kijken bij jou zelf.
Ik deel deze mening.quote:Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je maar 1 date hebt kunnen halen uit 65 matches.
Met alle respect, maar dan denk ik toch dat misschien moet gaan kijken bij jou zelf.
Je kan twee dingen doen. De dames de schuld geven en het verder laten voor wat het is.quote:
Jullie zeggen ook maar wat, keb twee keuzes, denken van "mwoah, volgens mij doe ik niks geks en heb ik niks om over te twijfelen" of: "Oh shit ik doe iets fout maar ik weet niet wat" en dat laatste is helemaaaal niet constructief.quote:Op zondag 29 september 2019 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo met kritiek he
Nou, vertel, Tinder fluisteraar, waar gaat het mis?quote:Op zondag 29 september 2019 23:06 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je kan twee dingen doen. De dames de schuld geven en het verder laten voor wat het is.
Of kijken waar het elke keer fout ging en ervan leren.
Dus bij jou is 2/17 een mogelijkheid, maar 15/17 eigenlijk ook gewoon kansloos dus?quote:Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
17 nu op tinder waarvan er nog 2 lopen. Maar 1 daarvan is eigenlijk al geen optie vanwege zijn kind. En de ander loopt nu al een paar dagen. Weet niet of daar een date uit komt.
Ja dat matches niet reageren is idd niet zozeer jouw fout. Tenzij je echt met iets lomps komt maar als er eenmaal een gesprek is wat misschien niet zo loopt is het wel makkelijk om dan maar altid de vrouw de schuld te geven. Ik heb ook wel eens achteraf gedacht dat ik wel meer mijn best had kunnen doen met een match.quote:Op zondag 29 september 2019 23:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jullie zeggen ook maar wat, keb twee keuzes, denken van "mwoah, volgens mij doe ik niks geks en heb ik niks om over te twijfelen" of: "Oh shit ik doe iets fout maar ik weet niet wat" en dat laatste is helemaaaal niet constructief.
En als 50% niet reageert op een openingszin dan verklaart dat al een hele hoop natuurlijk.
Ja en heb paar dagen vele matches die niets meer zeiden of uberhaubt ooit wat hadden gezegd gewist.quote:Op zondag 29 september 2019 23:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus bij jou is 2/17 een mogelijkheid, maar 15/17 eigenlijk ook gewoon kansloos dus?
Ik had nog het nummer van een meisje uit Tinder gehosseld maar je merkte aan alles dat ze geen zin had om er moeite voor te doen, ja sorry, kan ze nog wel reageren op mijn berichtjes maar dan vind ik haar niet aantrekkelijk? Kan toch?quote:Op zondag 29 september 2019 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat matches niet reageren is idd niet zozeer jouw fout. Tenzij je echt met iets lomps komt maar als er eenmaal een gesprek is wat misschien niet zo loopt is het wel makkelijk om dan maar altid de vrouw de schuld te geven. Ik heb ook wel eens achteraf gedacht dat ik wel meer mijn best had kunnen doen met een match.
Dus jij hebt wss dezelfde matige ratioquote:Op zondag 29 september 2019 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en heb paar dagen vele matches die niets meer zeiden of uberhaubt ooit wat hadden gezegd gewist.
Ja weet je door hoeveel geweld ik mij moet ploegen om tot een date te komen?quote:Op zondag 29 september 2019 23:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus jij hebt wss dezelfde matige ratio
Kut hèquote:Op zondag 29 september 2019 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet je door hoeveel geweld ik mij moet ploegen om tot een date te komen?
Ik wil je natuurlijk best helpen, maar als je dom gaat zitten doen dan kan je dat natuurlijk vergeten. Het is jouw date leven. Niet de mijne.quote:Op zondag 29 september 2019 23:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou, vertel, Tinder fluisteraar, waar gaat het mis?
Ja jeetjequote:Op zondag 29 september 2019 23:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kut hè![]()
Kvind dat het wel wat efficiënter moet.
Meneer, met alle respect....quote:Op zondag 29 september 2019 23:12 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik wil je natuurlijk best helpen, maar als je dom gaat zitten doen dan kan je dat natuurlijk vergeten. Het is jouw date leven. Niet de mijne.
Je zegt dat het vaak al fout gaat bij je openingszin.
Wat gebruik je dan als openingszin?
Als ik wat lomps zeg weet ik dat zelf ook wel natuurlijk, en ja, dat doe ik ook wel, en ja, dan krijg ik vaak ook geen reactie, en ja, dat is prima, goed te begrijpen ookquote:Op zondag 29 september 2019 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat matches niet reageren is idd niet zozeer jouw fout. Tenzij je echt met iets lomps komt maar als er eenmaal een gesprek is wat misschien niet zo loopt is het wel makkelijk om dan maar altid de vrouw de schuld te geven. Ik heb ook wel eens achteraf gedacht dat ik wel meer mijn best had kunnen doen met een match.
Deel dan iets wat je zegt. Kunnen wij wel oordelen of het wat is.quote:Op zondag 29 september 2019 23:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Meneer, met alle respect....
Ik kan zelf toch ook wel zien of iets gewoon een leuke openingszin is, het zal vast niet altijd perfect zijn maar hey, heb jij de perfecte openingszin voor een profiel zonder raakvlakken met alleen maar selfies?
Hey! Toffe surf foto! Je lijkt mij een coole chick.quote:Op zondag 29 september 2019 23:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Deel dan iets wat je zegt. Kunnen wij wel oordelen of het wat is.
quote:Op zondag 29 september 2019 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das niet zon handige openingszin.
Opzich niks mis met de zin, maar waarschijnlijk krijgt ze dat van elke gast te horen.quote:Op zondag 29 september 2019 23:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hey! Toffe surf foto! Je lijkt mij een coole chick.
Bijvoorbeeld, dat stuurde ik laatst want op dat profiel was niks te zien behalve een toffe surf foto.
Denk ik ook. Kan dus zeker beter, maar dan moet het iets randoms zijn wat niks met haar persoonlijk te maken heeft...quote:Op zondag 29 september 2019 23:23 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Opzich niks mis met de zin, maar waarschijnlijk krijgt ze dat van elke gast te horen.
Ik zeg ook zeker niet dat het makkelijk.quote:Op zondag 29 september 2019 23:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk ik ook. Kan dus zeker beter, maar dan moet het iets randoms zijn wat niks met haar persoonlijk te maken heeft...
Ik had 1 date al geplanned, Stuurde mijn nummer over de Tinderapp, 2 dagen later unmatched. (super leuke chat, dus geen idee wat daar is gebeurt...)quote:Op zondag 29 september 2019 23:25 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik zeg ook zeker niet dat het makkelijk.
Maar ja nogmaals. 65 matches en dan maar 1 date is wel apart.
Ja wat verwacht je dan precies van ons qua tips?quote:Op zondag 29 september 2019 23:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik had 1 date al geplanned, Stuurde mijn nummer over de Tinderapp, 2 dagen later unmatched. (super leuke chat, dus geen idee wat daar is gebeurt...)
Andere chick die evt wel wilde meeten lijkt afgeknapt omdat ik zei te snurken als ik heb gedronken.
Meisje dat vrij seksueele toespelingen maakte heb ik verneukt, daar was wel meer uit te halen, verkeerde berichtjes toegezonden, maar dan zie ik oook gewoon zelf wat ik fout doe.
Vanaf achter jullie computertjes kunnen jullie niet echt inhoudelijk tips geven.
Heul niks joh, 1/65 vind ik ook een heel matige score, maar als het 1/10 zou zijn zou ik denken dat het wel erg veel is voor Tinder.quote:Op zondag 29 september 2019 23:31 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan precies van ons qua tips?
Ligt er ook aan wat je zoekt he.quote:Op zondag 29 september 2019 23:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heul niks joh, 1/65 vind ik ook een heel matige score, maar als het 1/10 zou zijn zou ik denken dat het wel erg veel is voor Tinder.
1/20 a 1/30 lijkt me realistischer.
Why?quote:Op zondag 29 september 2019 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je zoekt he.
Nee hoor, ik denk dat er veel meer dates uit te halen zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 23:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heul niks joh, 1/65 vind ik ook een heel matige score, maar als het 1/10 zou zijn zou ik denken dat het wel erg veel is voor Tinder.
1/20 a 1/30 lijkt me realistischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |