SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Aw ik probeerde de LaPo te hebben en als verrassing deze TT te doen.
VAR heb je zo ook niets aanquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
InderdaadEngeland wordt gestraft voor het succes van vorig seizoen.
Ja die zijn mooi!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik de Engelse woorden 'genuine' en 'peninsula'
Hm inderdaad ja.. het was een minimale aanraking van de bal maar het was er wel één.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
VAR heb je zo ook niets aan
https://old.reddit.com/r/(...)y_call_vs_liverpool/
Moistquote:
Ik heb er níéts mee te maken!quote:
quote:[..]
Oh ja, jij bent ICT'er he?Al heeft dat ook voordelen (thanks nog!
)
Dat wordt weer huilen op de weegschaal morgenochtend!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb net een hele zak caramel zeezout kruidnoten achter de huig gefrommeld.
Prudentquote:
Die heb ik vanmiddag opzettelijk laten liggen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
En nu dorst als een malle?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
quote:
BOH!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb vakantie, fuck de weegschaal.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt weer huilen op de weegschaal morgenochtend!
Heerlijk! Denk ik, ik ken die smaak nog nietquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
Jup. Dus vannacht weer zes keer eruit om te plassen. Het valt niet mee om 45+ én een snaaier te zijn jongahhhhs!quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Dus vannacht weer zes keer eruit om te plassen. Het valt niet mee om 45+ én een snaaier te zijn jongahhhhs!
Dat is wel een lekkere meevaller inderdaad!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Speaking of weegschaal, ik heb vandaag voor het eerst in jaren weer eens op de weegschaal gestaan (zelf hebben we er geen, waren nu bij ouders en durfde eerder nooit) En ik was zowaar 3 kilo lichter dan ik zelf dacht/vreesde dus dat was een mooie meevaller
Kijk je wel uit? De prednison komt ook nog he?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:53 schreef I. het volgende:
Heb ter compensatie wel zo'n 3-stuks verpakking Snickers gekocht.
quote:
En daar begint het mee...quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:56 schreef Em31 het volgende:
Ik zag van het weekend kokos kruidnoten, niet meegenomen, maar denk er elke dag aan.
Netjesquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Speaking of weegschaal, ik heb vandaag voor het eerst in jaren weer eens op de weegschaal gestaan (zelf hebben we er geen, waren nu bij ouders en durfde eerder nooit) En ik was zowaar 3 kilo lichter dan ik zelf dacht/vreesde dus dat was een mooie meevaller
Dat plassen wordt alleen maar ergerquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Dus vannacht weer zes keer eruit om te plassen. Het valt niet mee om 45+ én een snaaier te zijn jongahhhhs!
De weegschaal is je beste vriend; het geeft je óf goed nieuws, of anders in elk geval de waarheid.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Van Delftquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
Hier in Utrecht heb je elk jaar een speciale pepernoten winkel. Met allemaal heerlijke soorten smaken die je je maar kunt bedenken. Daar schaf ik jaarlijks ook meerdere zakken van aan
Die heb ik ook al op.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:56 schreef Em31 het volgende:
Ik zag van het weekend kokos kruidnoten, niet meegenomen, maar denk er elke dag aan.
Bij de lokale versie daarvan heb ik wel eens Sinterklaascadeaus gehaald. Kruidnoten in de smaken limoncello, zure mat, drop, tompouce, appeltaart en nog een die ik vergeten benquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
Hier in Utrecht heb je elk jaar een speciale pepernoten winkel. Met allemaal heerlijke soorten smaken die je je maar kunt bedenken. Daar schaf ik jaarlijks ook meerdere zakken van aan
Oh jesasssss..quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat plassen wordt alleen maar erger
Na de grote boodschap meteen erop?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:59 schreef Strani het volgende:
Sterker nog, ik heb net nog even op de weegschaal gestaan. Ik weet graag hoe mijn gewicht gedurende de dag fluctueert. Dat vind ik leuk.
Drop kruidnoten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de lokale versie daarvan heb ik wel eens Sinterklaascadeaus gehaald. Kruidnoten in de smaken limoncello, zure mat, drop, tompouce, appeltaart en nog een die ik vergeten ben
Ervoor én erna, dát is pas lachen!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Na de grote boodschap meteen erop?
Sorry, geef maar geen antwoord
Die hebben dit keer Licor 43 smaak, lees ik bij het plaatselijke verkooppunt. Dat klinkt eigenlijk wel weer erg lekkerquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Van Delft![]()
Die was er hier een paar jaar geleden ook, nu niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |