SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Aw ik probeerde de LaPo te hebben en als verrassing deze TT te doen.
VAR heb je zo ook niets aanquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
InderdaadEngeland wordt gestraft voor het succes van vorig seizoen.
Ja die zijn mooi!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik de Engelse woorden 'genuine' en 'peninsula'
Hm inderdaad ja.. het was een minimale aanraking van de bal maar het was er wel één.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
VAR heb je zo ook niets aan
https://old.reddit.com/r/(...)y_call_vs_liverpool/
Moistquote:
Ik heb er níéts mee te maken!quote:
quote:[..]
Oh ja, jij bent ICT'er he?Al heeft dat ook voordelen (thanks nog!
)
Dat wordt weer huilen op de weegschaal morgenochtend!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb net een hele zak caramel zeezout kruidnoten achter de huig gefrommeld.
Prudentquote:
Die heb ik vanmiddag opzettelijk laten liggen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
En nu dorst als een malle?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
quote:
BOH!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb vakantie, fuck de weegschaal.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt weer huilen op de weegschaal morgenochtend!
Heerlijk! Denk ik, ik ken die smaak nog nietquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
Jup. Dus vannacht weer zes keer eruit om te plassen. Het valt niet mee om 45+ én een snaaier te zijn jongahhhhs!quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Dus vannacht weer zes keer eruit om te plassen. Het valt niet mee om 45+ én een snaaier te zijn jongahhhhs!
Dat is wel een lekkere meevaller inderdaad!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Speaking of weegschaal, ik heb vandaag voor het eerst in jaren weer eens op de weegschaal gestaan (zelf hebben we er geen, waren nu bij ouders en durfde eerder nooit) En ik was zowaar 3 kilo lichter dan ik zelf dacht/vreesde dus dat was een mooie meevaller
Kijk je wel uit? De prednison komt ook nog he?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:53 schreef I. het volgende:
Heb ter compensatie wel zo'n 3-stuks verpakking Snickers gekocht.
quote:
En daar begint het mee...quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:56 schreef Em31 het volgende:
Ik zag van het weekend kokos kruidnoten, niet meegenomen, maar denk er elke dag aan.
Netjesquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Speaking of weegschaal, ik heb vandaag voor het eerst in jaren weer eens op de weegschaal gestaan (zelf hebben we er geen, waren nu bij ouders en durfde eerder nooit) En ik was zowaar 3 kilo lichter dan ik zelf dacht/vreesde dus dat was een mooie meevaller
Dat plassen wordt alleen maar ergerquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Dus vannacht weer zes keer eruit om te plassen. Het valt niet mee om 45+ én een snaaier te zijn jongahhhhs!
De weegschaal is je beste vriend; het geeft je óf goed nieuws, of anders in elk geval de waarheid.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Van Delftquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
Hier in Utrecht heb je elk jaar een speciale pepernoten winkel. Met allemaal heerlijke soorten smaken die je je maar kunt bedenken. Daar schaf ik jaarlijks ook meerdere zakken van aan
Die heb ik ook al op.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:56 schreef Em31 het volgende:
Ik zag van het weekend kokos kruidnoten, niet meegenomen, maar denk er elke dag aan.
Bij de lokale versie daarvan heb ik wel eens Sinterklaascadeaus gehaald. Kruidnoten in de smaken limoncello, zure mat, drop, tompouce, appeltaart en nog een die ik vergeten benquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
Hier in Utrecht heb je elk jaar een speciale pepernoten winkel. Met allemaal heerlijke soorten smaken die je je maar kunt bedenken. Daar schaf ik jaarlijks ook meerdere zakken van aan
Oh jesasssss..quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat plassen wordt alleen maar erger
Na de grote boodschap meteen erop?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:59 schreef Strani het volgende:
Sterker nog, ik heb net nog even op de weegschaal gestaan. Ik weet graag hoe mijn gewicht gedurende de dag fluctueert. Dat vind ik leuk.
Drop kruidnoten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de lokale versie daarvan heb ik wel eens Sinterklaascadeaus gehaald. Kruidnoten in de smaken limoncello, zure mat, drop, tompouce, appeltaart en nog een die ik vergeten ben
Ervoor én erna, dát is pas lachen!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Na de grote boodschap meteen erop?
Sorry, geef maar geen antwoord
Die hebben dit keer Licor 43 smaak, lees ik bij het plaatselijke verkooppunt. Dat klinkt eigenlijk wel weer erg lekkerquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Van Delft![]()
Die was er hier een paar jaar geleden ook, nu niet meer.![]()
Kan niet zeggen dat ik er iets voor gedaan hebquote:
Ik was de enige die ze lekker vondquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Drop kruidnoten.
Dat klinkt walgelijk, misselijkmakend én goddelijk zalig tegelijk.
twitter:elsierd twitterde op dinsdag 17-09-2019 om 22:53:31Er was eens iemand die beweerde dat Tadic en Ziyech niet door 1 deur kunnen met Ten Hag, dat Alvarez en Martínez niets toevoegen aan Ajax en Quincy Promes niet goed genoeg. Koekoek. Die man is gewoon niet rullevant meer. Ajax-Lille 3-0(Promes, Alvarez, Tagliafico). https://t.co/nQhAhqkNy6 reageer retweet
Jaaaa diequote:Op dinsdag 17 september 2019 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Van Delft![]()
Die was er hier een paar jaar geleden ook, nu niet meer.![]()
Haha ja, dat kloptquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:01 schreef Cee het volgende:
@:Strani, ik ben nu een maand bezig met Spaans op Duolingo en leer steeds nieuwe woorden, is het echt waar dat jullie voor het woord e-mail ”correo electrónico” gebruiken? Wat een omslachtige term zeg.
Ze hebben echt zoveel smaken daar inderdaadquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de lokale versie daarvan heb ik wel eens Sinterklaascadeaus gehaald. Kruidnoten in de smaken limoncello, zure mat, drop, tompouce, appeltaart en nog een die ik vergeten ben
Ah, oké, dus het is geen ouderwetse term dus.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja, dat kloptMaar ik denk dat de meeste mensen wel iets zullen zeggen als 'stuur me een correo', dan weet te gesprekspartner meestal wel dat het om normale post gaat.
Haha goede voorbeelden wel, vooral demaciado inderdaadquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, oké, dus het is geen ouderwetse term dus.
Vind het ook geinig, van die woorden die heel lang zijn en in onze taal heel kort. Demaciado voor ‘te’ en bolígrafo voor ‘pen’, doe effe rustig joh.
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:05 schreef Strani het volgende:
Maar als je in een vliegtuig van een Spaanstalige maatschappij zit zie je ook dat alle geschreven instructies/waarschuwingen in het Spaans veel langer zijn dan in het Engels.
Preciesquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En daar begint het mee...
Uiteindelijk neemt het heel je leven over.
Die Johan Derksen praat alleen maar poep. Over alles. Al jaaaaren. Toch wordt hij steeds overal bijgehaald. En nu hebben ze er die malloot van de Telegraaf er vaak ook nog bij, die is nóg erger.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
twitter:elsierd twitterde op dinsdag 17-09-2019 om 22:53:31Er was eens iemand die beweerde dat Tadic en Ziyech niet door 1 deur kunnen met Ten Hag, dat Alvarez en Martínez niets toevoegen aan Ajax en Quincy Promes niet goed genoeg. Koekoek. Die man is gewoon niet rullevant meer. Ajax-Lille 3-0(Promes, Alvarez, Tagliafico). https://t.co/nQhAhqkNy6 reageer retweet
Oké nu ben ik overtuigd, ik haal ze van de week.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik ook al op.
En ze waren heerlijk.
Jaa en lekker veel proevenquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa die![]()
Elk jaar hebben ze ook weer wat nieuwe smaken. Naast de smaken die ik standaard heerlijk vind, is het altijd zo heerlijk rondneuzen daar
Destijds claimden ze 50 smaken te hebben, en dan zit er nog verloop in ook van jaar tot jaarquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze hebben echt zoveel smaken daar inderdaadZou ze graag allemaal eens uit willen proberen, maar daar is echt geen beginnen aan
De munteenheid van Algerije is de Dinar, dus het zal wel uit het Arabisch komen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Dinero voor geld vind ik ook altijd wat verwarrend, dan denk je toch dat het 'diner' betekent.
Ja daarom probeer ik de wat 'bijzondere' smaken altijd eerst te proeven, want stel je voor dat ik het goor ga vinden, dan zit je aan zo'n dure zak vastquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa en lekker veel proevenVind ze alleen wel een beetje duur, maar als je weet dat een smaak echt lekker is dan is het wel leuk voor een paar keer
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk je wel uit? De prednison komt ook nog he?
Vroeger toen we in Joegoslavië op vakantie gingen was het volgens mij ook dinar.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
De munteenheid van Algerije is de Dinar, dus het zal wel uit het Arabisch komen.
Sorry.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké nu ben ik overtuigd, ik haal ze van de week.
Ik durf dat eigenlijk nooit. Wanneer proef je te veel smaken als je maar één zak koopt?quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa en lekker veel proevenVind ze alleen wel een beetje duur, maar als je weet dat een smaak echt lekker is dan is het wel leuk voor een paar keer
Het is op zich wel lekker om nog even buiten te zitten maar ik zit nu al met truien en dekentjes en een beker thee, dus die tijd is geweest.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:16 schreef Guanabana het volgende:
Het wordt hier komend weekend weer 23/24 graden, echt ophouden nu hoor
Dat is nog wel lekker toch? In de nacht en avond lekker koud. Dus je huis wordt niet heet als het goed is.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:16 schreef Guanabana het volgende:
Het wordt hier komend weekend weer 23/24 graden, echt ophouden nu hoor
Blijkbaar komt het zelfs uit het Latijn: Denarius. Dus dan zullen de Algerijnen het wel van de Romeinen hebben gekregen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Vroeger toen we in Joegoslavië op vakantie gingen was het volgens mij ook dinar.
Inderdaad, leve de koning en z'n baard (en z'n vrouw)!quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Er is vast al over gepraat vanmiddag, maar wat zagen WA en Maxima er goed/mooi uit hè?Een baard doet wonderen.
Word er helemaal (extra) koningsgezind van.
Tegelijkertijd riepen die gasten 'Pecunia non olet', dus dan weet ik nog niet wat denarius betekentquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar komt het zelfs uit het Latijn: Denarius. Dus dan zullen de Algerijnen het wel van de Romeinen hebben gekregen.
Hopelijk zie je dan wel waar je heen gaatquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:16 schreef I. het volgende:
[..]Desnoods rol ik over een paar maanden over straat.
quote:
Dat betekent gewoon Geld stinkt niet, en het heeft een Asterix-album opgeleverd (de koperen ketel) dus ik klaag nietquote:
Dan is mijn referentie aan Asterix nóg meer op z'n plaatsquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon Geld stinkt niet, en het heeft een Asterix-album opgeleverd (de koperen ketel) dus ik klaag niet
Greys deed het dit keer zelfquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je nou wel, ik heb de SC gebroken
Waarom scheer je je dan uberhaupt als je er geen zin in hebt?quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms heb ik een paar dagen achter elkaar geen zin me te scheren. Dat hou ik dan altijd net wat langer vol, in de hoop dat het dan lijkt alsof het een bewuste keuze was in plaats van luiheid
Goede vraagquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik durf dat eigenlijk nooit. Wanneer proef je te veel smaken als je maar één zak koopt?
Hoerquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, leve de koning en z'n baard (en z'n vrouw)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik durf dat eigenlijk nooit. Wanneer proef je te veel smaken als je maar één zak koopt?Moet nu denken aan de Vieze Man met de bonbons.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Goede vraagGewoon heel geïnteresseerd proeven, afwegend welk zakje je mee gaat nemen, vergelijkend onderzoek doen enzo.
Koel en donker bewaren![]()
Geweldig was datquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Moet nu denken aan de Vieze Man met de bonbons.![]()
![]()
Vrouwen niet?quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom scheer je je dan uberhaupt als je er geen zin in hebt?
Alle mannen aan de baard![]()
Wij motten zeker weer scheren![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Niet alle delen van m'n gezicht zijn even goed begroeidquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom scheer je je dan uberhaupt als je er geen zin in hebt?
Alle mannen aan de baard![]()
Als ik er helemaal niks aan doe komt het
deel wel goed, maar op de kaken/wangen is het toch een stukkie minder
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |