Hulk gespotquote:Op woensdag 11 september 2019 22:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het kost wel veel tijd, ook met een slechte conditie ben je vrij kansloos. Gelukkig werkt breedte vrij afschrikkend, al denk ik wel dat als ik echt boos ben ofzo ik gelijk die kracht heb
Bespeur ik nou dat jij iemands kloon bentquote:
Nee, denk dat jij geen kech bent hoor. Jammer dat je aan de drank bent maar gelukkig met mate. En dat roken is niet goed voor jequote:Op woensdag 11 september 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik drink soms, ook geen kech denk ik en rook alleen heel zelden een jointje.
Dus nee, zou mezelf niet echt toerekenen tot een losse meid
Jij blijkbaar. Jammer dat je de fipo niet hebt gepakt.quote:
Soms denk ik er wel eens aan als ik een klein mager ventje zie lopen wat er zou gebeuren bvquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Hulk gespot
[..]
Bespeur ik nou dat jij iemands kloon bent(grapje)
Nou ja, kinderen kunnen leuk zijn.
[..]
Nee, denk dat jij geen kech bent hoor. Jammer dat je aan de drank bent maar gelukkig met mate. En dat roken is niet goed voor je
[..]
Jij blijkbaar. Jammer dat je de fipo niet hebt gepakt.
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was helemaal geen kaap, had gewoon lapo
Ik pak nooit de fipo als ik de TS benquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef stokj het volgende:
Jij blijkbaar. Jammer dat je de fipo niet hebt gepakt.
MY FAMILY LUV ME!quote:Op woensdag 11 september 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
AND THE THING THAT MAKES IT AL OKAY
Fipo!quote:Op woensdag 11 september 2019 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik pak nooit de fipo als ik de TS ben
Die moet in ieder geval niet tegen jou botsen want dan ligt ie op de grondquote:Op woensdag 11 september 2019 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Soms denk ik er wel eens aan als ik een klein mager ventje zie lopen wat er zou gebeuren bv
Wat ben je toch bescheidenquote:Op woensdag 11 september 2019 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik pak nooit de fipo als ik de TS ben
Ik had dat vandaag in de metroquote:Op woensdag 11 september 2019 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Die moet in ieder geval niet tegen jou botsen want dan ligt ie op de grond
Waarom zou ik fipo pakken bij mijn eigen topic, dat vind ik eerlijk gezegd zelfs beetje triestquote:
DOUBLE CLICK TO EDITquote:Op woensdag 11 september 2019 22:43 schreef eNGine10 het volgende:
MY FAMILY LUV ME!
Wajoo![]()
![]()
![]()
ik vond dit leuk
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
Die gifjes blijven ook maar elke keer in de OP staan
C'est une monstrequote:Op woensdag 11 september 2019 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik had dat vandaag in de metroMaar soms is het ook onbewust, ik liep er gwn in en iemand wou er snel uit en beukte tegen mij op maar viel zelf terug
En soms als het druk is beuk ik er wel bewust doorheen
Aah kom op joh, stiekem wou je het wel rookworstjequote:Op woensdag 11 september 2019 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zou ik fipo pakken bij mijn eigen topic, dat vind ik eerlijk gezegd zelfs beetje triest
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb er hard voor gewerkt
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
DOUBLE CLICK TO EDIT
Man man man, na zo'n 11 uur is dit duet dan toch echt tot een einde gekomen
Moest soms echt even giechelen![]()
Vond het ook leuk! Bedankt dat je dit samen met mij wilde zingen
Op naar de 200 @Limoentjuhquote:
Dev is half september terugquote:Op woensdag 11 september 2019 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:Limoentjuh heeft al sinds juli niets meer gepost en @:devzero al sinds 28 augustus niet meer![]()
Ah oké, dat had ik even gemistquote:Op woensdag 11 september 2019 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dev is half september terug
Vakantiequote:Op woensdag 11 september 2019 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, dat had ik even gemist![]()
Zakenreis ofzo?
Ah, verklaart dat ook waarom limoentjuh er niet is?quote:
Jammer wel @Limoentjuh @devzeroquote:Op woensdag 11 september 2019 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:Limoentjuh heeft al sinds juli niets meer gepost en @:devzero al sinds 28 augustus niet meer![]()
Ze zijn samen op vakantie als het goed is, maar limoentjuh is wel langer afwezig, geen idee waaromquote:Op donderdag 12 september 2019 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, verklaart dat ook waarom limoentjuh er niet is?
Ah oké.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze zijn samen op vakantie als het goed is, maar limoentjuh is wel langer afwezig, geen idee waarom
Ook wel prima.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
helemaal prima, met @:Derrabbit dan?
quote:Op donderdag 12 september 2019 00:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zo weer even een fix gezet
Is bijna afgerond, ga binnenkort afstuderen.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel prima.
Hoe gaat het met je scriptie?
Hij heeft wat overtollige huillachjes die hij ff moet lozenquote:
Jep, in ieder geval een heel stuk dichterbij dan ik woondequote:Op donderdag 12 september 2019 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is bijna afgerond, ga binnenkort afstuderen.
Jij bent toch bij mij in de buurt verhuisd?
Moet snel toeslaan, veel kapers op de kustquote:
Oh, daar heeft SoS ook wel eens last van.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft wat overtollige huillachjes die hij ff moet lozen
vlakbij de uni of toch wel beetje reizen?quote:Op donderdag 12 september 2019 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, in ieder geval een heel stuk dichterbij dan ik woonde
Ik zit relatief dicht bij de Uni (nog geen 10 minuten fietsen), maar niet de universiteit in jouw stadjequote:Op donderdag 12 september 2019 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vlakbij de uni of toch wel beetje reizen?
Al afstanden gefietst in de omgeving?quote:Op donderdag 12 september 2019 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit relatief dicht bij de Uni (nog geen 10 minuten fietsen), maar niet de universiteit in jouw stadje
Vanmiddag klein uurtje gefietst maar op mijn mountainbike om de omgeving beetje te leren kennen. Wil komend weekend wat langere afstand gaan doen.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al afstanden gefietst in de omgeving?
Ken je skiheuvel bij Bergschenhoek/Hoge Bergse Bos? Daar zie ik veel mountainbikersquote:Op donderdag 12 september 2019 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanmiddag klein uurtje gefietst maar op mijn mountainbike om de omgeving beetje te leren kennen. Wil komend weekend wat langere afstand gaan doen.
Had ik wel wat over gevonden op internet, maar ben er nog niet geweest. Heb je daar ook afgezette mountainbike paden?quote:Op donderdag 12 september 2019 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken je skiheuvel bij Bergschenhoek/Hoge Bergse Bos? Daar zie ik veel mountainbikers
Aii succes a mattiequote:Op donderdag 12 september 2019 00:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet snel toeslaan, veel kapers op de kust
[..]
Oh, daar heeft SoS ook wel eens last van.
Cocainequote:Op donderdag 12 september 2019 00:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Buit is al binnenDeze was niet zo moeilijk
Volgens mij welquote:Op donderdag 12 september 2019 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik wel wat over gevonden op internet, maar ben er nog niet geweest. Heb je daar ook afgezette mountainbike paden?
Heb net even zitten zoeken, maar die zijn er inderdaad. Kom er alleen niet achter of het echt terrein is van dat bedrijf wat daar ligt wat survivalruns enzo organiseren.quote:
Even langsgaan danquote:Op donderdag 12 september 2019 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb net even zitten zoeken, maar die zijn er inderdaad. Kom er alleen niet achter of het echt terrein is van dat bedrijf wat daar ligt wat survivalruns enzo organiseren.
Lijkt dan wel de beste optie inderdaadquote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 00:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet snel toeslaan, veel kapers op de kust
[..]
Oh, daar heeft SoS ook wel eens last van.
Wie?quote:Op woensdag 11 september 2019 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bevestigtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:devzero kan dat misschien bevestigen of @:limoentjuh een vrouwtje is.
moentjuh is nog aan het vliegen.Ik ben net thuisquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze had allang terug moeten zijn @:devzero @:limoentjuh
quote:Op donderdag 12 september 2019 05:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Bevestigt
[..]
moentjuh is nog aan het vliegen.Ik ben net thuis
HET ENTHOUSIASME!!!!!quote:Op donderdag 12 september 2019 05:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hallo
Hartstikke leuk jaquote:
Nicequote:Op donderdag 12 september 2019 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Hartstikke leuk jaAlleen ben ik na 8 uur rijden in mijn auto wel gaar. Afgelopen weken iets van 3300KM op de teller gezet
(ik rij normaal amper, dus dat is veel voor mij
)
En morgen (donderdag) weer fijn aan het werk. Hele dag vol met meetingsquote:Op donderdag 12 september 2019 05:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nicesnap ik wel ja. Jullie zijn gemist haha.
Lekker bezig!!! 💪quote:Op donderdag 12 september 2019 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
En morgen (donderdag) weer fijn aan het werk. Hele dag vol met meetingsMaar moet wel, want over 1,5 week weer paar daagjes naar Minneapolis voor werk
Wat ben je toch een schatje hequote:Op donderdag 12 september 2019 05:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor jou altijd, weet je toch
quote:Op donderdag 12 september 2019 05:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje he
Jeetje, dat wordt inderdaad een lange dag voor jou vandaag. Succes Haagsiequote:Op donderdag 12 september 2019 05:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja. Vanavond ook nog een meeting dus dat schiet allemaal niet op.
Echt he, dankje. Jij ook lange dag of?quote:Op donderdag 12 september 2019 05:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje, dat wordt inderdaad een lange dag voor jou vandaag. Succes Haagsie
Nee, gewoon 8 uurtjes en dan klaarquote:Op donderdag 12 september 2019 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt he, dankje. Jij ook lange dag of?
Lekker hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 05:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, gewoon 8 uurtjes en dan klaar![]()
Gisteren wel een lange dag. Maar ja, heb bijna vakantie
Slaap je altijd slecht ja? Ik ben nu niet meer in het putje...quote:Op donderdag 12 september 2019 06:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Slecht geslapen zoals altijd en daar in dat putje?
Afgelopen week welquote:Op donderdag 12 september 2019 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slaap je altijd slecht ja? Ik ben nu niet meer in het putje...
Verkoudenquote:Op donderdag 12 september 2019 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klote man. Teveel struggles?
Goed zoquote:
Devquote:
KOPJEquote:
quote:
Njea, als je al een hulk uitstraling hebt trek je alleen maar poesjes aan.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
LEGENDADO![]()
![]()
Al ga ik nog een keer op m'n bek geramd worden maar boeie
Werkt je begeleider wel mee? Had ooit een begeleider die eiste dat ik de scriptie en daarmee het onderzoek binnen een week af had zodat hij de resultaten kon gebruiken voor zijn eigen onderzoek. Dacht echt van oprotten, had ik een andere opdracht geformuleerd bij een andere begeleider.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is bijna afgerond, ga binnenkort afstuderen.
Jij bent toch bij mij in de buurt verhuisd?
Lekker bezig stokvisquote:Op donderdag 12 september 2019 07:55 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb de dagelijkse inlichtingen al doorgenomen hoor.
Sowieso Haga, weer een nieuwe dag om de BV draaiende te houden he.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker bezig stokvis
Eenschquote:Op donderdag 12 september 2019 08:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Sowieso Haga, weer een nieuwe dag om de BV draaiende te houden he.
Wat heb jij dr op?quote:Op donderdag 12 september 2019 07:55 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb de dagelijkse inlichtingen al doorgenomen hoor.
Joh.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij snapt er allemaal niet zoveel van he
Pas je goed op?quote:Op donderdag 12 september 2019 08:35 schreef Kopjechino het volgende:
Wat een dag vandaag.. bijna een ongeluk op de snelweg gehad, en op het werk liet ik mijn koffie op de grond vallen. Belooft veel goeds
Altijd in het verkeer, maar andere mensen letten vaak niet zo goed op. Of zijn gewoonweg asociaalquote:
Eens.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd in het verkeer, maar andere mensen letten vaak niet zo goed op. Of zijn gewoonweg asociaal
Zoals je leest is het niet echt mijn dag vandaag. Maar nog steeds een goed humeurquote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 08:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zoals je leest is het niet echt mijn dag vandaag. Maar nog steeds een goed humeur
Op tv?quote:Op donderdag 12 september 2019 08:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]De zon gaat ook weer schijnen vandaag
Hoe weet je dat nu weer dan.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh zit in het vliegtuig
[quote]quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 september 2019 05:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Bevestigt
[..]
moentjuh is nog aan het vliegen.Ik ben net thuis
Jawel.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]zijn ze niet samen weg geweest dan
Ik las het. Eindelijk komt @Limoentjuh weer terug.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh zit in het vliegtuig
Morgen of anders dit weekend wel ja.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las het. Eindelijk komt @:limoentjuh weer terug.
Ik ook niet volgens sommige huilandersquote:Op donderdag 12 september 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Devje woont niet in NLD.
???quote:Op donderdag 12 september 2019 09:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ook niet volgens sommige huilanders
Oh gelukkig. Maar wie beweren dat dan? En waarom zou je er niet wonen?quote:
Reservebelg.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ook niet volgens sommige huilanders
Er zijn Huilanders die vinden dat Limburg niet bij Nederland hoort enzoquote:Op donderdag 12 september 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Maar wie beweren dat dan? En waarom zou je er niet wonen?
Oh maar die moet ik wel gelijk geven.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Er zijn Huilanders die vinden dat Limburg niet bij Nederland hoort enzo
Weet je waar je pas goedkoop tankt? Luxemburg.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik tank lekker goedkoperen boodschappen in Duitsland
Ik ga dat ook een keer doen, maar niet vanuit Den Haag.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik tank lekker goedkoperen boodschappen in Duitsland
Ik dacht juist dat dat tegenwoordig tegenvalt.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je waar je pas goedkoop tankt? Luxemburg.
Klopt, is alleen wat verder rijden.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je waar je pas goedkoop tankt? Luxemburg.
1,25 de liter afgelopen zomerquote:Op donderdag 12 september 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat tegenwoordig tegenvalt.
Speciaal topic over Disneyquote:Op donderdag 12 september 2019 09:31 schreef JJH het volgende:
Waar vind ik die gratis proefversie?
That might come in handy.
Meer dan prima. Goed gemikt en heen en terug een zo goed als volle tank daar.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat is wel prima joh.
https://www.disneyplus.com/nl/quote:Op donderdag 12 september 2019 09:31 schreef JJH het volgende:
PS4 app is uitquote:Op donderdag 12 september 2019 09:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Moet ik ook regelen ja, is er al een goed app voor Samsung TV of PS4?
quote:Op donderdag 12 september 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja gratis proefversie he
Overal!quote:Op donderdag 12 september 2019 09:31 schreef JJH het volgende:
Netjes.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer dan prima. Goed gemikt en heen en terug een zo goed als volle tank daar.
Hoort het ook niet. Limburg is een Hertogdom dat boven de rest van het land verheven is!quote:Op donderdag 12 september 2019 09:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Er zijn Huilanders die vinden dat Limburg niet bij Nederland hoort enzo
Das waar, mijn geboortedorp is een nog bestaand Graafschap.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoort het ook niet. Limburg is een Hertogdom dat boven de rest van het land verheven is!
Konijnenmansquote:Op donderdag 12 september 2019 09:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoort het ook niet. Limburg is een Hertogdom dat boven de rest van het land verheven is!
xDquote:Op donderdag 12 september 2019 09:37 schreef JJH het volgende:
Gefunden.
Gratis, gratis... Kost me gewoon weer een hele eurocent.
Kan de kleine meid lekker Disney films kijken de komende tijd.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:38 schreef JJH het volgende:
Gewoon op m'n foon en dan lekker casten.:)
GA WERKENquote:Op donderdag 12 september 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo toch maar eens wat doen
Zoals een echte adellijke betaamdquote:Op donderdag 12 september 2019 09:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Das waar, mijn geboortedorp is een nog bestaand Graafschap.
Inderdaad, bij mij thuis ook, zij blij, wij blijquote:Op donderdag 12 september 2019 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan de kleine meid lekker Disney films kijken de komende tijd.
Dudequote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals een echte adellijke betaamd
Er word, as we speak, naar de kleine zeemeermin gekeken.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan de kleine meid lekker Disney films kijken de komende tijd.
Goed hoor. Lekker van nostalgie aan het genieten in de trein.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dude![]()
Hoe is het deze ochtend?
Ik denk dat ik er blijer van wordt dan de kleine manquote:Op donderdag 12 september 2019 09:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, bij mij thuis ook, zij blij, wij blij
Ben pas net bij Goudaquote:
Goed geregeld.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Er word, as we speak, naar de kleine zeemeermin gekeken.
Volgens mij is half Limburg nog een graafschap of hertogdom wat 'officieel' nooit beëindigd isquote:Op donderdag 12 september 2019 09:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Graafschap_Geleen_en_Amstenrade
Moet ook kunnenquote:Op donderdag 12 september 2019 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor. Lekker van nostalgie aan het genieten in de trein.
Door de komst van gemeenten zijn ze afgezet ja, al zijn de akkers etc wel nog vaak van het grafelijk gezin.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is half Limburg nog een graafschap of hertogdom wat 'officieel' nooit beëindigd is
Als HoS moet ik snel schakelen en verbanden leggen. Maar een tip is welkom.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij snapt er allemaal niet zoveel van he
Ja precies. In de buurt van mijn ouderlijke dorp liggen nog 2 kastelen binnen 4 km waar tot midden jaren 1900 mensen met adellijke titels eigenaar van zijn geweest en waarvan er 1 nog steeds in handen is van (aangetrouwde) familie.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Door de komst van gemeenten zijn ze afgezet ja, al zijn de akkers etc wel nog vaak van het grafelijk gezin.
Ik postte een quote uit Debiteuren Crediteurenquote:Op donderdag 12 september 2019 09:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Als HoS moet ik snel schakelen en verbanden leggen. Maar een tip is welkom.
Strijder lukt het?quote:Op donderdag 12 september 2019 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik postte een quote uit Debiteuren Crediteuren
Heb mijn dag niet, maar komt vast helemaal goed!quote:
Wat heb je nu?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
Wil mijn haar laten verven, maar weet niet welke kleur..
Blauw maar dan niet alles. Zo'n strook er in.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
Rood.. En meteen kort laten knippen.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
Millimeterenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Rood.. En meteen kort laten knippen.
Waarom moet je nou gelijk zo saai doenquote:
Nee dat is niks. Wat moet je dan beetpakken tijdens de seks?quote:
Een krul erinquote:Op donderdag 12 september 2019 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet je nou gelijk zo saai doen
Geloof dat er nog wel andere opties zijnquote:Op donderdag 12 september 2019 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is niks. Wat moet je dan beetpakken tijdens de seks?
Beetpakken is de beweging van je hand en dan grijpen.quote:
Een rare bruine kleur met een soort rode gloed.quote:
Niet meer blauwquote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef dud0r het volgende:
Blauw maar dan niet alles. Zo'n strook er in.
Mmm ja, sexy kortpittig kapseltjequote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
Rood.. En meteen kort laten knippen.
Dit is Fok!.. Welkomquote:
Ja dat is waar maar dat is niet altijd mogelijk. Maar ja dan maar gewoon een riem om de keel dan kan je die gewoon gebruiken.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof dat er nog wel andere opties zijn
Ik wilde roze voorstellen maar je houdt niet van roze.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een rare bruine kleur met een soort rode gloed.
[..]
Niet meer blauw
[..]
Mmm ja, sexy kortpittig kapseltje
Heb ik ook gehadquote:Op donderdag 12 september 2019 10:50 schreef dud0r het volgende:
Ik wilde roze voorstellen maar je houdt niet van roze.
Kroeshaar als het hoog genoeg is kan je er een bierglas in vast zetten. Vet handig.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Stijl met een slag, geen kroes
Fel groen?En dan van halverwege tot het einde uit laten lopen. Met donkergroen beginnen en dan door naar felgroen aan het eind.quote:
Niks mis meequote:
DOETquote:Op donderdag 12 september 2019 11:02 schreef dud0r het volgende:
LOG
EENS
UIT
Wandelend stuk buikspek dat je er bent.
Echt he. Ongeloveloos.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DOET
HIJ
NIET
faal mod dat hij is
Man man man, je zou toch verwachten dat een mod het goede voorbeeld zou gevenquote:
Dat is al zolang er mods rondlopen in FOK!landquote:Op donderdag 12 september 2019 11:15 schreef dud0r het volgende:
Dat is wel de verwachting maar daar wordt weer niks van waar gemaakt.
Ohquote:Op donderdag 12 september 2019 10:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
We hebben ook nog een Frontpage en FotoBoek en nog meer op FOK!
Kroeshaar is sexyquote:Op donderdag 12 september 2019 10:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Stijl met een slag, geen kroes
Ho ho ho.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is al zolang er mods rondlopen in FOK!land
Ik ben alleen maar positief. Jij moet niet alles zo negatief opvatten.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe eens niet zo negatief
quote:Op donderdag 12 september 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar positief. Jij moet niet alles zo negatief opvatten.
True er is vooruitgang geboektquote:Op donderdag 12 september 2019 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ho ho ho.
@:flippiee en @:amarantha zijn geweldige mods ja.
Nee hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 11:37 schreef Ivo1986 het volgende:
Zitten jullie haar profiel te F5en ofzo
Ja, en haar feesboek, tweeter, instakilo en al die andere dingen.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:37 schreef Ivo1986 het volgende:
Zitten jullie haar profiel te F5en ofzo
Ze zal overvallen worden door de hoeveelheid liefde die er uit straalt van alle mentions.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:38 schreef JJH het volgende:
Dat arme kind gaat zich helemaal de tering schrikken als ze inlogt.
Dat zijn er ook minstens 1000.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zal overvallen worden door de hoeveelheid liefde die er uit straalt van alle mentions.
Ja toch @:limoentjuh
Ik hoop het maar voor je.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zal overvallen worden door de hoeveelheid liefde die er uit straalt van alle mentions.
Ja toch @:limoentjuh
Wij steunen je wel!quote:Op donderdag 12 september 2019 10:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb mijn dag niet, maar komt vast helemaal goed!
Doe brunette of zwart. Beetje geheimzinnige look.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
Ik gok morgenochtend. @Limoentjuhquote:Op donderdag 12 september 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we gokken wanneer?
@:limoentjuh
En anders klikt ze op alles sluiten en verwijderen en is het weg.quote:
Daar heb ik een afdeling voor die dat doetquote:Op donderdag 12 september 2019 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik postte een quote uit Debiteuren Crediteuren
@Limoentjuh nog een paar mentions sturen.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gok morgenochtend. @:limoentjuh
[..]
En anders klikt ze op alles sluiten en verwijderen en is het weg.
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op donderdag 12 september 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gok morgenochtend. @:limoentjuh
[..]
En anders klikt ze op alles sluiten en verwijderen en is het weg.
Omdat het kan dan.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh nog een paar mentions sturen.
Wat een simpele ziel ben je tochquote:Op donderdag 12 september 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh ik heb gister genoten van ranking the stars.
quote:Op donderdag 12 september 2019 11:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een simpele ziel ben je toch
Heb eens een soort van zwart gehad (heel donkerbruin), maar mijn moeder zei dat mijn gezicht daar nog meer bitchy door leekquote:
Ja maar heb nu al bruin. Al is het heel raar. Maar ik denk dat ik al weet wat ik wilquote:Op donderdag 12 september 2019 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Wij steunen je wel!
[..]
Doe brunette of zwart. Beetje geheimzinnige look.
Chinoooooquote:Op donderdag 12 september 2019 11:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar heb nu al bruin. Al is het heel raar. Maar ik denk dat ik al weet wat ik wil
Zeker! Jij ook al, of morgen nog volle bak aan de arbeid?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi bijna weekend man.
Morgen nog, zaterdag vrij en dan zondag een halve dag.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker! Jij ook al, of morgen nog volle bak aan de arbeid?
noodgangquote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker! Jij ook al, of morgen nog volle bak aan de arbeid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |