quote:Op woensdag 11 september 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
DOUBLE CLICK TO EDIT
Man man man, na zo'n 11 uur is dit duet dan toch echt tot een einde gekomen
Moest soms echt even giechelen![]()
Vond het ook leuk! Bedankt dat je dit samen met mij wilde zingen
Op naar de 200 @Limoentjuhquote:
Dev is half september terugquote:Op woensdag 11 september 2019 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:Limoentjuh heeft al sinds juli niets meer gepost en @:devzero al sinds 28 augustus niet meer![]()
Ah oké, dat had ik even gemistquote:Op woensdag 11 september 2019 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dev is half september terug
Vakantiequote:Op woensdag 11 september 2019 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, dat had ik even gemist![]()
Zakenreis ofzo?
Ah, verklaart dat ook waarom limoentjuh er niet is?quote:
Jammer wel @Limoentjuh @devzeroquote:Op woensdag 11 september 2019 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:Limoentjuh heeft al sinds juli niets meer gepost en @:devzero al sinds 28 augustus niet meer![]()
Ze zijn samen op vakantie als het goed is, maar limoentjuh is wel langer afwezig, geen idee waaromquote:Op donderdag 12 september 2019 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, verklaart dat ook waarom limoentjuh er niet is?
Ah oké.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze zijn samen op vakantie als het goed is, maar limoentjuh is wel langer afwezig, geen idee waarom
Ook wel prima.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
helemaal prima, met @:Derrabbit dan?
quote:Op donderdag 12 september 2019 00:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zo weer even een fix gezet
Is bijna afgerond, ga binnenkort afstuderen.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel prima.
Hoe gaat het met je scriptie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |