Slaap je altijd slecht ja? Ik ben nu niet meer in het putje...quote:Op donderdag 12 september 2019 06:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Slecht geslapen zoals altijd en daar in dat putje?
Afgelopen week welquote:Op donderdag 12 september 2019 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slaap je altijd slecht ja? Ik ben nu niet meer in het putje...
Verkoudenquote:Op donderdag 12 september 2019 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klote man. Teveel struggles?
Goed zoquote:
Devquote:
KOPJEquote:
quote:
Njea, als je al een hulk uitstraling hebt trek je alleen maar poesjes aan.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
LEGENDADO![]()
![]()
Al ga ik nog een keer op m'n bek geramd worden maar boeie
Werkt je begeleider wel mee? Had ooit een begeleider die eiste dat ik de scriptie en daarmee het onderzoek binnen een week af had zodat hij de resultaten kon gebruiken voor zijn eigen onderzoek. Dacht echt van oprotten, had ik een andere opdracht geformuleerd bij een andere begeleider.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is bijna afgerond, ga binnenkort afstuderen.
Jij bent toch bij mij in de buurt verhuisd?
Lekker bezig stokvisquote:Op donderdag 12 september 2019 07:55 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb de dagelijkse inlichtingen al doorgenomen hoor.
Sowieso Haga, weer een nieuwe dag om de BV draaiende te houden he.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker bezig stokvis
Eenschquote:Op donderdag 12 september 2019 08:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Sowieso Haga, weer een nieuwe dag om de BV draaiende te houden he.
Wat heb jij dr op?quote:Op donderdag 12 september 2019 07:55 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb de dagelijkse inlichtingen al doorgenomen hoor.
Joh.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij snapt er allemaal niet zoveel van he
Pas je goed op?quote:Op donderdag 12 september 2019 08:35 schreef Kopjechino het volgende:
Wat een dag vandaag.. bijna een ongeluk op de snelweg gehad, en op het werk liet ik mijn koffie op de grond vallen. Belooft veel goeds
Altijd in het verkeer, maar andere mensen letten vaak niet zo goed op. Of zijn gewoonweg asociaalquote:
Eens.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd in het verkeer, maar andere mensen letten vaak niet zo goed op. Of zijn gewoonweg asociaal
Zoals je leest is het niet echt mijn dag vandaag. Maar nog steeds een goed humeurquote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 08:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zoals je leest is het niet echt mijn dag vandaag. Maar nog steeds een goed humeur
Op tv?quote:Op donderdag 12 september 2019 08:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]De zon gaat ook weer schijnen vandaag
Hoe weet je dat nu weer dan.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh zit in het vliegtuig
[quote]quote:
Op donderdag 12 september 2019 05:16 schreef devzero het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 september 2019 05:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Bevestigt
[..]
moentjuh is nog aan het vliegen.Ik ben net thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |