Hulk gespotquote:Op woensdag 11 september 2019 22:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het kost wel veel tijd, ook met een slechte conditie ben je vrij kansloos. Gelukkig werkt breedte vrij afschrikkend, al denk ik wel dat als ik echt boos ben ofzo ik gelijk die kracht heb
Bespeur ik nou dat jij iemands kloon bentquote:
Nee, denk dat jij geen kech bent hoor. Jammer dat je aan de drank bent maar gelukkig met mate. En dat roken is niet goed voor jequote:Op woensdag 11 september 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik drink soms, ook geen kech denk ik en rook alleen heel zelden een jointje.
Dus nee, zou mezelf niet echt toerekenen tot een losse meid
Jij blijkbaar. Jammer dat je de fipo niet hebt gepakt.quote:
Soms denk ik er wel eens aan als ik een klein mager ventje zie lopen wat er zou gebeuren bvquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Hulk gespot
[..]
Bespeur ik nou dat jij iemands kloon bent(grapje)
Nou ja, kinderen kunnen leuk zijn.
[..]
Nee, denk dat jij geen kech bent hoor. Jammer dat je aan de drank bent maar gelukkig met mate. En dat roken is niet goed voor je
[..]
Jij blijkbaar. Jammer dat je de fipo niet hebt gepakt.
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was helemaal geen kaap, had gewoon lapo
Ik pak nooit de fipo als ik de TS benquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef stokj het volgende:
Jij blijkbaar. Jammer dat je de fipo niet hebt gepakt.
MY FAMILY LUV ME!quote:Op woensdag 11 september 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
AND THE THING THAT MAKES IT AL OKAY
Fipo!quote:Op woensdag 11 september 2019 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik pak nooit de fipo als ik de TS ben
Die moet in ieder geval niet tegen jou botsen want dan ligt ie op de grondquote:Op woensdag 11 september 2019 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Soms denk ik er wel eens aan als ik een klein mager ventje zie lopen wat er zou gebeuren bv
Wat ben je toch bescheidenquote:Op woensdag 11 september 2019 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik pak nooit de fipo als ik de TS ben
Ik had dat vandaag in de metroquote:Op woensdag 11 september 2019 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Die moet in ieder geval niet tegen jou botsen want dan ligt ie op de grond
Waarom zou ik fipo pakken bij mijn eigen topic, dat vind ik eerlijk gezegd zelfs beetje triestquote:
DOUBLE CLICK TO EDITquote:Op woensdag 11 september 2019 22:43 schreef eNGine10 het volgende:
MY FAMILY LUV ME!
Wajoo![]()
![]()
![]()
ik vond dit leuk
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
Die gifjes blijven ook maar elke keer in de OP staan
C'est une monstrequote:Op woensdag 11 september 2019 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik had dat vandaag in de metroMaar soms is het ook onbewust, ik liep er gwn in en iemand wou er snel uit en beukte tegen mij op maar viel zelf terug
En soms als het druk is beuk ik er wel bewust doorheen
Aah kom op joh, stiekem wou je het wel rookworstjequote:Op woensdag 11 september 2019 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zou ik fipo pakken bij mijn eigen topic, dat vind ik eerlijk gezegd zelfs beetje triest
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb er hard voor gewerkt
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
DOUBLE CLICK TO EDIT
Man man man, na zo'n 11 uur is dit duet dan toch echt tot een einde gekomen
Moest soms echt even giechelen![]()
Vond het ook leuk! Bedankt dat je dit samen met mij wilde zingen
Op naar de 200 @Limoentjuhquote:
Dev is half september terugquote:Op woensdag 11 september 2019 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:Limoentjuh heeft al sinds juli niets meer gepost en @:devzero al sinds 28 augustus niet meer![]()
Ah oké, dat had ik even gemistquote:Op woensdag 11 september 2019 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dev is half september terug
Vakantiequote:Op woensdag 11 september 2019 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, dat had ik even gemist![]()
Zakenreis ofzo?
Ah, verklaart dat ook waarom limoentjuh er niet is?quote:
Jammer wel @Limoentjuh @devzeroquote:Op woensdag 11 september 2019 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:Limoentjuh heeft al sinds juli niets meer gepost en @:devzero al sinds 28 augustus niet meer![]()
Ze zijn samen op vakantie als het goed is, maar limoentjuh is wel langer afwezig, geen idee waaromquote:Op donderdag 12 september 2019 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, verklaart dat ook waarom limoentjuh er niet is?
Ah oké.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze zijn samen op vakantie als het goed is, maar limoentjuh is wel langer afwezig, geen idee waarom
Ook wel prima.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
helemaal prima, met @:Derrabbit dan?
quote:Op donderdag 12 september 2019 00:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zo weer even een fix gezet
Is bijna afgerond, ga binnenkort afstuderen.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel prima.
Hoe gaat het met je scriptie?
Hij heeft wat overtollige huillachjes die hij ff moet lozenquote:
Jep, in ieder geval een heel stuk dichterbij dan ik woondequote:Op donderdag 12 september 2019 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is bijna afgerond, ga binnenkort afstuderen.
Jij bent toch bij mij in de buurt verhuisd?
Moet snel toeslaan, veel kapers op de kustquote:
Oh, daar heeft SoS ook wel eens last van.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft wat overtollige huillachjes die hij ff moet lozen
vlakbij de uni of toch wel beetje reizen?quote:Op donderdag 12 september 2019 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, in ieder geval een heel stuk dichterbij dan ik woonde
Ik zit relatief dicht bij de Uni (nog geen 10 minuten fietsen), maar niet de universiteit in jouw stadjequote:Op donderdag 12 september 2019 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vlakbij de uni of toch wel beetje reizen?
Al afstanden gefietst in de omgeving?quote:Op donderdag 12 september 2019 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit relatief dicht bij de Uni (nog geen 10 minuten fietsen), maar niet de universiteit in jouw stadje
Vanmiddag klein uurtje gefietst maar op mijn mountainbike om de omgeving beetje te leren kennen. Wil komend weekend wat langere afstand gaan doen.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al afstanden gefietst in de omgeving?
Ken je skiheuvel bij Bergschenhoek/Hoge Bergse Bos? Daar zie ik veel mountainbikersquote:Op donderdag 12 september 2019 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanmiddag klein uurtje gefietst maar op mijn mountainbike om de omgeving beetje te leren kennen. Wil komend weekend wat langere afstand gaan doen.
Had ik wel wat over gevonden op internet, maar ben er nog niet geweest. Heb je daar ook afgezette mountainbike paden?quote:Op donderdag 12 september 2019 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken je skiheuvel bij Bergschenhoek/Hoge Bergse Bos? Daar zie ik veel mountainbikers
Aii succes a mattiequote:Op donderdag 12 september 2019 00:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet snel toeslaan, veel kapers op de kust
[..]
Oh, daar heeft SoS ook wel eens last van.
Cocainequote:Op donderdag 12 september 2019 00:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Buit is al binnenDeze was niet zo moeilijk
Volgens mij welquote:Op donderdag 12 september 2019 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik wel wat over gevonden op internet, maar ben er nog niet geweest. Heb je daar ook afgezette mountainbike paden?
Heb net even zitten zoeken, maar die zijn er inderdaad. Kom er alleen niet achter of het echt terrein is van dat bedrijf wat daar ligt wat survivalruns enzo organiseren.quote:
Even langsgaan danquote:Op donderdag 12 september 2019 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb net even zitten zoeken, maar die zijn er inderdaad. Kom er alleen niet achter of het echt terrein is van dat bedrijf wat daar ligt wat survivalruns enzo organiseren.
Lijkt dan wel de beste optie inderdaadquote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 00:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet snel toeslaan, veel kapers op de kust
[..]
Oh, daar heeft SoS ook wel eens last van.
Wie?quote:Op woensdag 11 september 2019 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bevestigtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:devzero kan dat misschien bevestigen of @:limoentjuh een vrouwtje is.
moentjuh is nog aan het vliegen.Ik ben net thuisquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze had allang terug moeten zijn @:devzero @:limoentjuh
quote:Op donderdag 12 september 2019 05:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Bevestigt
[..]
moentjuh is nog aan het vliegen.Ik ben net thuis
HET ENTHOUSIASME!!!!!quote:Op donderdag 12 september 2019 05:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hallo
Hartstikke leuk jaquote:
Nicequote:Op donderdag 12 september 2019 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Hartstikke leuk jaAlleen ben ik na 8 uur rijden in mijn auto wel gaar. Afgelopen weken iets van 3300KM op de teller gezet
(ik rij normaal amper, dus dat is veel voor mij
)
En morgen (donderdag) weer fijn aan het werk. Hele dag vol met meetingsquote:Op donderdag 12 september 2019 05:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nicesnap ik wel ja. Jullie zijn gemist haha.
Lekker bezig!!! 💪quote:Op donderdag 12 september 2019 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
En morgen (donderdag) weer fijn aan het werk. Hele dag vol met meetingsMaar moet wel, want over 1,5 week weer paar daagjes naar Minneapolis voor werk
Wat ben je toch een schatje hequote:Op donderdag 12 september 2019 05:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor jou altijd, weet je toch
quote:Op donderdag 12 september 2019 05:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje he
Jeetje, dat wordt inderdaad een lange dag voor jou vandaag. Succes Haagsiequote:Op donderdag 12 september 2019 05:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja. Vanavond ook nog een meeting dus dat schiet allemaal niet op.
Echt he, dankje. Jij ook lange dag of?quote:Op donderdag 12 september 2019 05:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje, dat wordt inderdaad een lange dag voor jou vandaag. Succes Haagsie
Nee, gewoon 8 uurtjes en dan klaarquote:Op donderdag 12 september 2019 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt he, dankje. Jij ook lange dag of?
Lekker hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 05:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, gewoon 8 uurtjes en dan klaar![]()
Gisteren wel een lange dag. Maar ja, heb bijna vakantie
Slaap je altijd slecht ja? Ik ben nu niet meer in het putje...quote:Op donderdag 12 september 2019 06:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Slecht geslapen zoals altijd en daar in dat putje?
Afgelopen week welquote:Op donderdag 12 september 2019 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slaap je altijd slecht ja? Ik ben nu niet meer in het putje...
Verkoudenquote:Op donderdag 12 september 2019 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klote man. Teveel struggles?
Goed zoquote:
Devquote:
KOPJEquote:
quote:
Njea, als je al een hulk uitstraling hebt trek je alleen maar poesjes aan.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
LEGENDADO![]()
![]()
Al ga ik nog een keer op m'n bek geramd worden maar boeie
Werkt je begeleider wel mee? Had ooit een begeleider die eiste dat ik de scriptie en daarmee het onderzoek binnen een week af had zodat hij de resultaten kon gebruiken voor zijn eigen onderzoek. Dacht echt van oprotten, had ik een andere opdracht geformuleerd bij een andere begeleider.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is bijna afgerond, ga binnenkort afstuderen.
Jij bent toch bij mij in de buurt verhuisd?
Lekker bezig stokvisquote:Op donderdag 12 september 2019 07:55 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb de dagelijkse inlichtingen al doorgenomen hoor.
Sowieso Haga, weer een nieuwe dag om de BV draaiende te houden he.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker bezig stokvis
Eenschquote:Op donderdag 12 september 2019 08:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Sowieso Haga, weer een nieuwe dag om de BV draaiende te houden he.
Wat heb jij dr op?quote:Op donderdag 12 september 2019 07:55 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb de dagelijkse inlichtingen al doorgenomen hoor.
Joh.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij snapt er allemaal niet zoveel van he
Pas je goed op?quote:Op donderdag 12 september 2019 08:35 schreef Kopjechino het volgende:
Wat een dag vandaag.. bijna een ongeluk op de snelweg gehad, en op het werk liet ik mijn koffie op de grond vallen. Belooft veel goeds
Altijd in het verkeer, maar andere mensen letten vaak niet zo goed op. Of zijn gewoonweg asociaalquote:
Eens.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd in het verkeer, maar andere mensen letten vaak niet zo goed op. Of zijn gewoonweg asociaal
Zoals je leest is het niet echt mijn dag vandaag. Maar nog steeds een goed humeurquote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 08:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zoals je leest is het niet echt mijn dag vandaag. Maar nog steeds een goed humeur
Op tv?quote:Op donderdag 12 september 2019 08:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]De zon gaat ook weer schijnen vandaag
Hoe weet je dat nu weer dan.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh zit in het vliegtuig
[quote]quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 september 2019 05:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Bevestigt
[..]
moentjuh is nog aan het vliegen.Ik ben net thuis
Jawel.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]zijn ze niet samen weg geweest dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |