Een rare bruine kleur met een soort rode gloed.quote:
Niet meer blauwquote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef dud0r het volgende:
Blauw maar dan niet alles. Zo'n strook er in.
Mmm ja, sexy kortpittig kapseltjequote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
Rood.. En meteen kort laten knippen.
Dit is Fok!.. Welkomquote:
Ja dat is waar maar dat is niet altijd mogelijk. Maar ja dan maar gewoon een riem om de keel dan kan je die gewoon gebruiken.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof dat er nog wel andere opties zijn
Ik wilde roze voorstellen maar je houdt niet van roze.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een rare bruine kleur met een soort rode gloed.
[..]
Niet meer blauw
[..]
Mmm ja, sexy kortpittig kapseltje
Heb ik ook gehadquote:Op donderdag 12 september 2019 10:50 schreef dud0r het volgende:
Ik wilde roze voorstellen maar je houdt niet van roze.
Kroeshaar als het hoog genoeg is kan je er een bierglas in vast zetten. Vet handig.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Stijl met een slag, geen kroes
Fel groen?En dan van halverwege tot het einde uit laten lopen. Met donkergroen beginnen en dan door naar felgroen aan het eind.quote:
Niks mis meequote:
DOETquote:Op donderdag 12 september 2019 11:02 schreef dud0r het volgende:
LOG
EENS
UIT
Wandelend stuk buikspek dat je er bent.
Echt he. Ongeloveloos.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DOET
HIJ
NIET
faal mod dat hij is
Man man man, je zou toch verwachten dat een mod het goede voorbeeld zou gevenquote:
Dat is al zolang er mods rondlopen in FOK!landquote:Op donderdag 12 september 2019 11:15 schreef dud0r het volgende:
Dat is wel de verwachting maar daar wordt weer niks van waar gemaakt.
Ohquote:Op donderdag 12 september 2019 10:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
We hebben ook nog een Frontpage en FotoBoek en nog meer op FOK!
Kroeshaar is sexyquote:Op donderdag 12 september 2019 10:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Stijl met een slag, geen kroes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |