Volgens mij is half Limburg nog een graafschap of hertogdom wat 'officieel' nooit beëindigd isquote:Op donderdag 12 september 2019 09:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Graafschap_Geleen_en_Amstenrade
Moet ook kunnenquote:Op donderdag 12 september 2019 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor. Lekker van nostalgie aan het genieten in de trein.
Door de komst van gemeenten zijn ze afgezet ja, al zijn de akkers etc wel nog vaak van het grafelijk gezin.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is half Limburg nog een graafschap of hertogdom wat 'officieel' nooit beëindigd is
Als HoS moet ik snel schakelen en verbanden leggen. Maar een tip is welkom.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij snapt er allemaal niet zoveel van he
Ja precies. In de buurt van mijn ouderlijke dorp liggen nog 2 kastelen binnen 4 km waar tot midden jaren 1900 mensen met adellijke titels eigenaar van zijn geweest en waarvan er 1 nog steeds in handen is van (aangetrouwde) familie.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Door de komst van gemeenten zijn ze afgezet ja, al zijn de akkers etc wel nog vaak van het grafelijk gezin.
Ik postte een quote uit Debiteuren Crediteurenquote:Op donderdag 12 september 2019 09:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Als HoS moet ik snel schakelen en verbanden leggen. Maar een tip is welkom.
Strijder lukt het?quote:Op donderdag 12 september 2019 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik postte een quote uit Debiteuren Crediteuren
Heb mijn dag niet, maar komt vast helemaal goed!quote:
Wat heb je nu?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
Wil mijn haar laten verven, maar weet niet welke kleur..
Blauw maar dan niet alles. Zo'n strook er in.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
Rood.. En meteen kort laten knippen.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
Millimeterenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Rood.. En meteen kort laten knippen.
Waarom moet je nou gelijk zo saai doenquote:
Nee dat is niks. Wat moet je dan beetpakken tijdens de seks?quote:
Een krul erinquote:Op donderdag 12 september 2019 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet je nou gelijk zo saai doen
Geloof dat er nog wel andere opties zijnquote:Op donderdag 12 september 2019 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is niks. Wat moet je dan beetpakken tijdens de seks?
Beetpakken is de beweging van je hand en dan grijpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |