Volgens mij is half Limburg nog een graafschap of hertogdom wat 'officieel' nooit beëindigd isquote:Op donderdag 12 september 2019 09:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Graafschap_Geleen_en_Amstenrade
Moet ook kunnenquote:Op donderdag 12 september 2019 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor. Lekker van nostalgie aan het genieten in de trein.
Door de komst van gemeenten zijn ze afgezet ja, al zijn de akkers etc wel nog vaak van het grafelijk gezin.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is half Limburg nog een graafschap of hertogdom wat 'officieel' nooit beëindigd is
Als HoS moet ik snel schakelen en verbanden leggen. Maar een tip is welkom.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij snapt er allemaal niet zoveel van he
Ja precies. In de buurt van mijn ouderlijke dorp liggen nog 2 kastelen binnen 4 km waar tot midden jaren 1900 mensen met adellijke titels eigenaar van zijn geweest en waarvan er 1 nog steeds in handen is van (aangetrouwde) familie.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Door de komst van gemeenten zijn ze afgezet ja, al zijn de akkers etc wel nog vaak van het grafelijk gezin.
Ik postte een quote uit Debiteuren Crediteurenquote:Op donderdag 12 september 2019 09:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Als HoS moet ik snel schakelen en verbanden leggen. Maar een tip is welkom.
Strijder lukt het?quote:Op donderdag 12 september 2019 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik postte een quote uit Debiteuren Crediteuren
Heb mijn dag niet, maar komt vast helemaal goed!quote:
Wat heb je nu?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
Wil mijn haar laten verven, maar weet niet welke kleur..
Blauw maar dan niet alles. Zo'n strook er in.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
Rood.. En meteen kort laten knippen.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
Millimeterenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Rood.. En meteen kort laten knippen.
Waarom moet je nou gelijk zo saai doenquote:
Nee dat is niks. Wat moet je dan beetpakken tijdens de seks?quote:
Een krul erinquote:Op donderdag 12 september 2019 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet je nou gelijk zo saai doen
Geloof dat er nog wel andere opties zijnquote:Op donderdag 12 september 2019 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is niks. Wat moet je dan beetpakken tijdens de seks?
Beetpakken is de beweging van je hand en dan grijpen.quote:
Een rare bruine kleur met een soort rode gloed.quote:
Niet meer blauwquote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef dud0r het volgende:
Blauw maar dan niet alles. Zo'n strook er in.
Mmm ja, sexy kortpittig kapseltjequote:Op donderdag 12 september 2019 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
Rood.. En meteen kort laten knippen.
Dit is Fok!.. Welkomquote:
Ja dat is waar maar dat is niet altijd mogelijk. Maar ja dan maar gewoon een riem om de keel dan kan je die gewoon gebruiken.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof dat er nog wel andere opties zijn
Ik wilde roze voorstellen maar je houdt niet van roze.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een rare bruine kleur met een soort rode gloed.
[..]
Niet meer blauw
[..]
Mmm ja, sexy kortpittig kapseltje
Heb ik ook gehadquote:Op donderdag 12 september 2019 10:50 schreef dud0r het volgende:
Ik wilde roze voorstellen maar je houdt niet van roze.
Kroeshaar als het hoog genoeg is kan je er een bierglas in vast zetten. Vet handig.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Stijl met een slag, geen kroes
Fel groen?En dan van halverwege tot het einde uit laten lopen. Met donkergroen beginnen en dan door naar felgroen aan het eind.quote:
Niks mis meequote:
DOETquote:Op donderdag 12 september 2019 11:02 schreef dud0r het volgende:
LOG
EENS
UIT
Wandelend stuk buikspek dat je er bent.
Echt he. Ongeloveloos.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DOET
HIJ
NIET
faal mod dat hij is
Man man man, je zou toch verwachten dat een mod het goede voorbeeld zou gevenquote:
Dat is al zolang er mods rondlopen in FOK!landquote:Op donderdag 12 september 2019 11:15 schreef dud0r het volgende:
Dat is wel de verwachting maar daar wordt weer niks van waar gemaakt.
Ohquote:Op donderdag 12 september 2019 10:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
We hebben ook nog een Frontpage en FotoBoek en nog meer op FOK!
Kroeshaar is sexyquote:Op donderdag 12 september 2019 10:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Stijl met een slag, geen kroes
Ho ho ho.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is al zolang er mods rondlopen in FOK!land
Ik ben alleen maar positief. Jij moet niet alles zo negatief opvatten.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe eens niet zo negatief
quote:Op donderdag 12 september 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar positief. Jij moet niet alles zo negatief opvatten.
True er is vooruitgang geboektquote:Op donderdag 12 september 2019 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ho ho ho.
@:flippiee en @:amarantha zijn geweldige mods ja.
Nee hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 11:37 schreef Ivo1986 het volgende:
Zitten jullie haar profiel te F5en ofzo
Ja, en haar feesboek, tweeter, instakilo en al die andere dingen.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:37 schreef Ivo1986 het volgende:
Zitten jullie haar profiel te F5en ofzo
Ze zal overvallen worden door de hoeveelheid liefde die er uit straalt van alle mentions.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:38 schreef JJH het volgende:
Dat arme kind gaat zich helemaal de tering schrikken als ze inlogt.
Dat zijn er ook minstens 1000.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zal overvallen worden door de hoeveelheid liefde die er uit straalt van alle mentions.
Ja toch @:limoentjuh
Ik hoop het maar voor je.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zal overvallen worden door de hoeveelheid liefde die er uit straalt van alle mentions.
Ja toch @:limoentjuh
Wij steunen je wel!quote:Op donderdag 12 september 2019 10:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb mijn dag niet, maar komt vast helemaal goed!
Doe brunette of zwart. Beetje geheimzinnige look.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
Ik gok morgenochtend. @Limoentjuhquote:Op donderdag 12 september 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we gokken wanneer?
@:limoentjuh
En anders klikt ze op alles sluiten en verwijderen en is het weg.quote:
Daar heb ik een afdeling voor die dat doetquote:Op donderdag 12 september 2019 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik postte een quote uit Debiteuren Crediteuren
@Limoentjuh nog een paar mentions sturen.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gok morgenochtend. @:limoentjuh
[..]
En anders klikt ze op alles sluiten en verwijderen en is het weg.
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op donderdag 12 september 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gok morgenochtend. @:limoentjuh
[..]
En anders klikt ze op alles sluiten en verwijderen en is het weg.
Omdat het kan dan.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh nog een paar mentions sturen.
Wat een simpele ziel ben je tochquote:Op donderdag 12 september 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh ik heb gister genoten van ranking the stars.
quote:Op donderdag 12 september 2019 11:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een simpele ziel ben je toch
Heb eens een soort van zwart gehad (heel donkerbruin), maar mijn moeder zei dat mijn gezicht daar nog meer bitchy door leekquote:
Ja maar heb nu al bruin. Al is het heel raar. Maar ik denk dat ik al weet wat ik wilquote:Op donderdag 12 september 2019 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Wij steunen je wel!
[..]
Doe brunette of zwart. Beetje geheimzinnige look.
Chinoooooquote:Op donderdag 12 september 2019 11:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar heb nu al bruin. Al is het heel raar. Maar ik denk dat ik al weet wat ik wil
Zeker! Jij ook al, of morgen nog volle bak aan de arbeid?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi bijna weekend man.
Morgen nog, zaterdag vrij en dan zondag een halve dag.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker! Jij ook al, of morgen nog volle bak aan de arbeid?
noodgangquote:Op donderdag 12 september 2019 11:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker! Jij ook al, of morgen nog volle bak aan de arbeid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |