abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 september 2019 @ 12:11:12 #81
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_188908682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is eerder andersom. Het is een extreem rechtse politiek activist, met een arrogante air van heb ik jou daar, behorend tot de financiële en juristen maffia... Dagelijks actief op Twitter met rechtse teksten... De agenda maakt het huillie huillie doen, en niet andersom.
Ah zo iemand die voor de gelijke rechten van mannen en vrouwen is maar transgenders moeten oprotten
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_188908698
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:11 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ah zo iemand die voor de gelijke rechten van mannen en vrouwen is maar transgenders moeten oprotten
Volgens mij heb jij oud en nieuw 2015 uit jouw geheugen gewist he?
pi_188908721
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 23:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Oh wacht, dat is een jonger exemplaar en semi-filosoof. Doe mij die maar als het kan.
Want je wil tijdens het neuken quasi intellectueel geneuzel horen?
  donderdag 12 september 2019 @ 12:14:29 #84
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188908741
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij vind dit grappig he Asoboy? :')
Wat is er jochie? Blijf je nou in elk topic huilen?
  donderdag 12 september 2019 @ 12:15:52 #85
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188908766
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat heeft dat met transgenders te maken?
Antifa
pi_188908783
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:14 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wat is er jochie? Blijf je nou in elk topic huilen?
Nee, niet elk topic. Maar elk topic (in)direct islam gerelateerd. Dus wel bijna alle topics eigenlijk, dat ik kom ''prediken'' en mn mening hierover uitkots.
  donderdag 12 september 2019 @ 12:17:31 #87
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188908801
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:16 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee, niet elk topic. Maar elk topic (in)direct islam gerelateerd. Dus wel bijna alle topics eigenlijk, dat ik kom ''prediken'' en mn mening hierover uitkots.
Huil huil huil... _O-
pi_188908802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:15 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat heeft dat met transgenders te maken?
Wat hebben die met vrouwen intimiderende mannen te maken?
pi_188908809
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:17 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Huil huil huil... _O-
Genot genot genot c_/
  donderdag 12 september 2019 @ 12:18:16 #90
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_188908816
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

https://www.bmfsfj.de/bmf(...)d/80694?view=DEFAULT in 2004 blijkt 13 procent van de duitse vrouwen een vorm van seksueel geweld meegemaakt te hebben. Dat is de Duitste cultuur daar waar ze zich kapot zuipen op feesten als carnaval en Oktoberfest en dan vrouwen aan gaan randen.
  donderdag 12 september 2019 @ 12:18:58 #91
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188908833
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Genot genot genot c_/
Zit je dan.. de hele dag jezelf lopen ergeren.. en maar brullen.. top leven man
  donderdag 12 september 2019 @ 12:19:32 #92
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188908842
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat hebben die met vrouwen intimiderende mannen te maken?
Je reageert op een opmerking over vrouwenrechten en transgenders. Dan vraag ik me af wat dat met oud & nieuw te maken heeft.
Antifa
pi_188908861
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:11 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ja dat dus. Baudet zei wat over Twitter over dat artikel (georchestreerde echo kamer) en dit was wel een goeie

AndreKrouwel twitterde op woensdag 11-09-2019 om 23:38:23 En ik maar denken dat @thierrybaudet rare discriminerende dingen over/tegen vrouwen zegt. https://t.co/FluF9eRZf3 https://t.co/mntGISp24N reageer retweet
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188908893
Dan blijf je toch thuis in de keuken?
  donderdag 12 september 2019 @ 12:24:58 #95
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188908929
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:11 schreef Klopkoek het volgende:
Die Kim Boon komt op Twitter over als een rabiaat rechts figuur (lachen wel die reacties hier).
Victim blaming.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_188908930
In Rotje zijn het vrijwel altijd de onaangepaste marokkaantjes die dit doen. Dit is geen Nederlands probleem, maar een probleem met de kansenpareltjes die thuis geen correcte opvoeding hebben genoten. :)
pi_188908934
Ik geloof er niks van. Er zijn enorm veel voorbeelden van vrouwen die mannen onterecht beschuldigen van intimidatie om ze doelbewust kapot te maken, en die aantijgingen worden zonder bewijs geloofd. In dit land zijn we onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dus als ze het zo erg vindt doet ze maar aangifte en als de politie het met haar eens is pakken ze de dader aan, zoals het gaat in een beschaafd land.

Maar het zal niet de eerste zijn die in een kort rokje over straat de aandacht loopt te trekken en vervolgens achteraf roept van 'ja, zo fijn vond ik het niet', en dan is het opeens intimidatie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188908957
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:25 schreef Ludachrist het volgende:
Ik geloof er niks van. Er zijn enorm veel voorbeelden van vrouwen die mannen onterecht beschuldigen van intimidatie om ze doelbewust kapot te maken, en die aantijgingen worden zonder bewijs geloofd. In dit land zijn we onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dus als ze het zo erg vindt doet ze maar aangifte en als de politie het met haar eens is pakken ze de dader aan, zoals het gaat in een beschaafd land.

Maar het zal niet de eerste zijn die in een kort rokje over straat de aandacht loopt te trekken en vervolgens achteraf roept van 'ja, zo fijn vond ik het niet', en dan is het opeens intimidatie.
Wat is dit voor onzin. Mensen moeten elkaar gewoon met rust laten, wat ze ook aanhebben.
pi_188909004
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want je wil tijdens het neuken quasi intellectueel geneuzel horen?
Jij niet?! "Oh LK, neuk me, zodat ik ben!""
  donderdag 12 september 2019 @ 12:29:28 #100
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_188909006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:26 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin. Mensen moeten elkaar gewoon met rust laten, wat ze ook aanhebben.
een geil meiske mag wel naar mijn wulspe kontje fluiten hoor
pi_188909036
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:19 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je reageert op een opmerking over vrouwenrechten en transgenders. Dan vraag ik me af wat dat met oud & nieuw te maken heeft.
Ik reageerde al eerder op deze fokker, met diezelfde vraag, maar dat negeerde hij. Vandaar dat ik het bij die post opnieuw vroeg.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:18 schreef gniffie het volgende:

[..]

https://www.bmfsfj.de/bmf(...)d/80694?view=DEFAULT in 2004 blijkt 13 procent van de duitse vrouwen een vorm van seksueel geweld meegemaakt te hebben. Dat is de Duitste cultuur daar waar ze zich kapot zuipen op feesten als carnaval en Oktoberfest en dan vrouwen aan gaan randen.
Okee, je hebt dus nog noooooit gehoord van de taferelen tijdens oud en nieuw 2015. Pfffrrrt.

Maar goed, 13% in duitsland zeg je?

Laten we eens naar Marokko kijken dan;
Huiselijk geweld is een groot probleem voor vrouwen in Marokko. Ondanks een nieuwe wet die hen beter zou moeten beschermen, krijgt een meer dan de helft van de vrouwen te maken met huiselijk geweld.

En;
Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.]Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.]Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.

Dit alles zal nu ongetwijfeld als schokkend aankomen... Niet fijn. Ik geef je even een momentje om bij te komen.
  donderdag 12 september 2019 @ 12:33:02 #102
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188909053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is eerder andersom. Het is een extreem rechtse politiek activist, met een arrogante air van heb ik jou daar, behorend tot de financiële en juristen maffia... Dagelijks actief op Twitter met rechtse teksten... De agenda maakt het huillie huillie doen, en niet andersom.
idioot :')
pi_188909061
quote:

Bagatelliseertroll gespot.
  donderdag 12 september 2019 @ 12:34:39 #104
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_188909073
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:31 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik reageerde al eerder op deze fokker, met diezelfde vraag, maar dat negeerde hij. Vandaar dat ik het bij die post opnieuw vroeg.
[..]

Okee, je hebt dus nog noooooit gehoord van de taferelen tijdens oud en nieuw 2015. Pfffrrrt.

Huiselijk geweld is een groot probleem voor vrouwen in Marokko. Ondanks een nieuwe wet die hen beter zou moeten beschermen, krijgt een meer dan de helft van de vrouwen te maken met huiselijk geweld.

En;
Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.]Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.]Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.

Dit alles zal nu ongetwijfeld als schokkend aankomen... Niet fijn. Ik geef je even een momentje om bij te komen.
Ik had het over de verhouding tussen allochtoon/autochtoon in Nederland, dan begin jij over Duitsland. Dan geef ik aan dat Duitsland een verkrachtings- cultuur heeft terwijl jij 1 dag in de gehele geschiedenis van Duitsland aanstipt als HET bewijs dat enkel allochtonen vrouwen lastig vallen. En nu begin je weer over Marokko?
pi_188909141
quote:
Vooral de zin als je ze afwijst ben je een hoer geeft weer hoe zwakzinnig de meesten zijn. Ze reageren vrijwel altijd agressief.
  donderdag 12 september 2019 @ 12:40:13 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188909145
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja alles wat de moslims doen, doet ''alt-right'' ook MAAR DAN 1000x ERGER. :( :')

Pas op, achter je... daar staat weer zo'n alt-right figuur met MAGA-pet, een fles bleekmiddel en een stuk touw.
Inderdaad

Alt-right figuren zijn precies hetzelfde soort kwaad. Alleen met andere methodes
  donderdag 12 september 2019 @ 12:40:18 #107
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188909148
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:34 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ik had het over de verhouding tussen allochtoon/autochtoon in Nederland, dan begin jij over Duitsland. Dan geef ik aan dat Duitsland een verkrachtings- cultuur heeft terwijl jij 1 dag in de gehele geschiedenis van Duitsland aanstipt als HET bewijs dat enkel allochtonen vrouwen lastig vallen. En nu begin je weer over Marokko?
Als ergens de vrouwenrechten hoog in het vaandel staan is het wel Noord/West Europa en dan zou Duitsland een verkrachtingscultuur hebben. :')
pi_188909151
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Bagatelliseertroll gespot.
White knight gespot. Alsof er geen vrouwen zijn die dit soort dingen verzinnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 12 september 2019 @ 12:43:25 #109
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188909185
quote:
6s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt me onwaarschijnlijk. Daar is op geen enkele mogelijkheid eigen gewin uit te halen
pi_188909187
quote:
4s.gif Op woensdag 11 september 2019 23:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zeer bewonderenswaardig van jou.

Doe ik ook. Bij deze dame;
EvaVlaar twitterde op woensdag 11-09-2019 om 13:17:40 Ik kan dit woord voor woord beamen. Allochtone jongens die sissen, naast je gaan rijden en vragen of je met hen mee wil komen. Als je ze negeert of nee zegt, krijg je “kankerhoer” naar je hoofd. Als westerse vrouw ben je blijkbaar altijd een hoer, ook als je niet met ze mee gaat. https://t.co/ikBbdZ1BCY reageer retweet
Wat een racistisch wijf.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_188909322
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:34 schreef gniffie het volgende:

[..]

Nee jij zei dit;
quote:
Doen alsof alleen allochtoontjes vrouwen lastig vallen :')
A: Dat doet niemand hier.
B: Allochtonen, met een zekere roots, domineren in de relatieve statistieken.

Dit topic gaat over vrouwen die melding maken van intimiderende mannen.

Ik gaf een voorbeeld van de aanrandingen tijdens oud en nieuw, die niet alleen in Duitsland speelden. Dus ik begon niet over duitsland. Tijdens die aanrandingen bleken het over algemeen ''arabische'' mannen te zijn die zich hier schuldig aan hadden gemaakt. De imam van de grootste moskee in Keulen (dat is wel duitsland ja) gaf trouwens aan dat vrouwen het over zichzelf af geroepen hadden omdat ze ''te westers'' gekleed waren en parfum op hadden. Dat zegt iets heel belangrijks, als we kijken naar het effect van massa immigratie vanuit een bepaalde cultuur die hele rare opvattingen heeft over de relatie man/vrouw. Als kers op de taart slaap ik er nog wat persoonlijke verhalen van Marrokkaanse vrouwen bij die alarm hierover slaan.

Die jij negeert. Wat dus zegt dat je uit geluld bent.
  donderdag 12 september 2019 @ 12:53:37 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188909338
Wel een mooie

Alt Right figuren die zich druk maken om vrouwonvriendelijk gedrag van anderen en vervolgens weer het internet volbaggeren met vrouwonvriendelijke teksten. :')
pi_188909357
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:53 schreef Hexagon het volgende:
Wel een mooie

Alt Right figuren die zich druk maken om vrouwonvriendelijk gedrag van anderen en vervolgens weer het internet volbaggeren met vrouwonvriendelijke teksten. :')
Voor jou allemaal hetzelfde. Geen probleem, ik snap de beperking.
pi_188909413
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe de ForumFans denken over de flirtcoach die bij de JFVD leerde dat nee niet altijd nee is. Zolang het geen moslim is die doordramt dan is het niet zo’n probleem
  donderdag 12 september 2019 @ 13:04:19 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188909452
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Voor mij zijn alt-right internethooligans inderdaad niet minder onprettig dat kutmarokkanen uit de Schilderswijk of Rotterdam zuid.
pi_188909539
quote:

O+
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 12 september 2019 @ 13:16:10 #117
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_188909604
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:58 schreef gniffie het volgende:

[..]

Doen alsof alleen allochtoontjes vrouwen lastig vallen :')
Die wet is toch iets van de laatste jaren! Het probleem is immers ook iets van de laatste jaren, dus rara hoe zou het nou komen? Omdat Victor en Boudewijn op de Lijnbaan in Rotterdam sis geluiden maken?
pi_188909649
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:40 schreef the-eye het volgende:

[..]

Als ergens de vrouwenrechten hoog in het vaandel staan is het wel Noord/West Europa en dan zou Duitsland een verkrachtingscultuur hebben. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:16 schreef the-eye het volgende:

[..]

Tuurlijk
dat jaren later ineens een moreelkompas tevoorschijn toveren om je hoereren recht te praten is lachwekkend.
Aldus the-eye over vrouwen die op hun werk met seksueel grensoverschrijdend gedrag te maken krijgen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_188909873
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:16 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Die wet is toch iets van de laatste jaren! Het probleem is immers ook iets van de laatste jaren, dus rara hoe zou het nou komen? Omdat Victor en Boudewijn op de Lijnbaan in Rotterdam sis geluiden maken?
Zeker Victor en Boudewijn uit Kralingen zijn superkut.

Nee, maar het zijn natuurlijk Hamid en Rachid uit Rotterdam Zuid.
  donderdag 12 september 2019 @ 13:54:45 #120
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188910116
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:18 schreef probeer het volgende:

[..]

Aldus the-eye over vrouwen die op hun werk met seksueel grensoverschrijdend gedrag te maken krijgen.
De juffrouw uit de op komt niet twaalf jaar later met persoonlijke beschuldigingen maar geeft aan dat ze op straat lastig wordt gevallen.
Jammer dat jij dat verschil niet ziet
pi_188910794
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe de ForumFans denken over de flirtcoach die bij de JFVD leerde dat nee niet altijd nee is. Zolang het geen moslim is die doordramt dan is het niet zo’n probleem
Dat nee niet altijd nee betekend, betekend dat nee niet altijd nee hoeft te betekenen. Zo simpel is dat.

Dat natuurlijk op géén enkele manier op één lijn valt te leggen met de intimiderende, agressieve en uitscheldende overlast waarover de vrouwen in dit bericht het hebben.

Wie snapt zoiets simpels en vanzelfsprekends nou hier niet en waarom?

@Hexagon , jongen, zou jij even voorbeelden willen geven van ''vrouwonvriendelijke teksten'' die hier, hiermee door deze zogenaamde ''alt right'' figuren ''het internet volbaggeren''? Bvd.
pi_188910847
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:43 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat nee niet altijd nee betekend, betekend dat nee niet altijd nee hoeft te betekenen. Zo simpel is dat.

Dat natuurlijk op géén enkele manier op één lijn valt te leggen met de intimiderende, agressieve en uitscheldende overlast waarover de vrouwen in dit bericht het hebben.

Leg eens uit dan? Wat is het verschil als jij als autochtoon net zo lang door hinderlijk blijft drammen tot een vrouwspersoon wel haar nummer geeft omdat je geen nee accepteert en een allochtoon die herhaaldelijk hinderlijk psst en schatje roept ?
pi_188910854
tja wat verwacht je dan?

Islam is een kankergezwel op elke ontwikkelde samenleving en de aanhangers zijn vaker mentaal gestoord dan niet.

Ik ben niet snel van verbieden, maar van mij mag je de Islam verbieden in Nederland. Oprotten met al die haatpaleizen en isis scholen.

Oprotten met al die groepen kakkerlakken die de straat onveilig maken
pi_188910931
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:31 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

En;

Heeft meer met de vrouw en uiterlijk te maken. Denk niet Femke Halsema of Lillian Helder op straat aangesproken worden. Maar heb je gezien welke vrouwen daar lastig gevallen worden? Licht getinte vrouwen met blauwe of groene ogen die op Adriana Lima lijken. Die zouden ook in Duitsland lastig gevallen worden.
pi_188910972
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Leg eens uit dan? Wat is het verschil als jij als autochtoon net zo lang door hinderlijk blijft drammen tot een vrouwspersoon wel haar nummer geeft omdat je geen nee accepteert en een allochtoon die herhaaldelijk hinderlijk psst en schatje roept ?
Okee, ik ben dus niet geheel bekend met wat die ''flirtcoach'' op dat FvD dingetje nu precies aan tips heeft gegeven. Was het echt zoals jij dat beschrijft dan? Net zo lang door blijven drammen tot je een nummer hebt? Heb je hier (onafhankelijke) linkjes/ verslagen van zodat ik zelf kan nagaan wat er verteld werd?

Ik ben in de veronderstelling dat er verteld werd dat nee niet gelijk nee hoeft te betekenen, je je niet te makkelijk af hoeft te laten wimpelen en dat je met respect best een nieuwe poging kan proberen, maar dat je de grens moet herkennen en dat moet respecteren.

Maar als jij gelijk hebt dan vind ik dat te idioot voor woorden, in en in triest en keur ik dat compleet af.

Al is het gedrag die de vrouwen in dit nieuws bericht aan het licht brengen, met intimidatie en uitschelden voor o.a. kankerhoer, natuurlijk nog altijd een stuk extremer.
pi_188911050
Wat de ene ‘niet makkelijk afwimpelen’ vind is voor de ander hinderlijk of intimiderend. Wat bij de een #metoo oplevert kan bij de ander juist geslaagde versierpoging zijn.
Wetgeving is gewoon onmogelijk, een belediging als ‘kankerhoer’ of ‘slet’ is op zich al strafbaar
pi_188911110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:49 schreef totalvamp het volgende:
tja wat verwacht je dan?

Islam is een kankergezwel op elke ontwikkelde samenleving en de aanhangers zijn vaker mentaal gestoord dan niet.

Ik ben niet snel van verbieden, maar van mij mag je de Islam verbieden in Nederland. Oprotten met al die haatpaleizen en isis scholen.

Oprotten met al die groepen kakkerlakken die de straat onveilig maken
Het verbieden maakt niet dat het weggaat. Het probleem is in principe al "binnen". De marokkaantjes die de samenleving infecteren moeten worden aangepakt. Het is best schokkend om te zien dat de 3e (en de aankomende 4e generatie wellicht) zo ontzettend crimineel is.

Dat volk wordt thuis en in de cultuur niet in de hand gehouden. Dat is het probleem.
pi_188911130
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:40 schreef the-eye het volgende:

[..]

Een goed examplaar Duitse vrouwenrechten is german goo girls.
  donderdag 12 september 2019 @ 15:49:36 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188911705
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:43 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

@:Hexagon , jongen, zou jij even voorbeelden willen geven van ''vrouwonvriendelijke teksten'' die hier, hiermee door deze zogenaamde ''alt right'' figuren ''het internet volbaggeren''? Bvd.
In dit topic nog

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 09:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, het is super rot wat Kim overkomt, maar de Westerse vrouw heeft het allemaal zelf veroorzaakt. Play stupid games, win stupid prizes. Zolang andere blanke vrouwen zich niet solidair verklaren en op bagger als GroenLinks blijft stemmen, zal dit voortduren.
pi_188912172
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Wat de ene ‘niet makkelijk afwimpelen’ vind is voor de ander hinderlijk of intimiderend. Wat bij de een #metoo oplevert kan bij de ander juist geslaagde versierpoging zijn.
Wetgeving is gewoon onmogelijk, een belediging als ‘kankerhoer’ of ‘slet’ is op zich al strafbaar
Maar jij zelf weet dus ook niet precies hoe en wat met die ''flirt coach'' op dat FvD dinges?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In dit topic nog
[..]

Je zegt ''volbaggeren'', en dan kom je met één voorbeeld?

Één voorbeeld, die niet eens echt als ''vrouwonvriendelijk'' te bestempelen valt en wat dan ook een reactie is op deze post;
quote:
Enige punt van kritiek: vrouwen hebben hier zelf in bijgedragen door zo massaal te stemmen op pro-immigratiepartijen, want lief. *;
Sorry, maar ik kan hier, op deze manier, niets anders van maken dat je echt schromelijk overdrijft. Ik vraag me af of je dit bewust doet, of dit echt zo ziet...
pi_188912841
quote:
15s.gif Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef Eendenkooi het volgende:
Migratie verandert je land.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 22:28 schreef Oostwoud het volgende:

Gelet op de gebruikte taal van ervaringen die Kim Boon uit haar herinnering ophaalt, zal het wel weer gaan om 'onze' cultuurverrijkers.
Dit heeft echt niet puur daarmee te maken hoor.
Migratie levert zeker dit soort problemen op.
Maar dat is echt je kop in het zand steken tegenover Nederlandse mannen.

Als je zelf ook gewoon rond rijdt dan zie je het vaak zat gebeuren.
Kleine kindjes die weer achterlijk doen naar meiden.
Kerels die achterlijk toeteren naar een mooie dame op de fiets of stoep.
En zijn eigenlijk zelden buitenlanders.

Maar als je kijkt hoe die kindjes van 12-16 zich tegenwoordig gedragen, dan kun je alleen maar je zorgen maken om de toekomst.
Als ik dat had gedaan (en nee ik ben niet eens zoveel ouder) dan had ik een flink pak slaag gehad.
  donderdag 12 september 2019 @ 16:57:56 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188912903
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Maar jij zelf weet dus ook niet precies hoe en wat met die ''flirt coach'' op dat FvD dinges?
[..]

Je zegt ''volbaggeren'', en dan kom je met één voorbeeld?

Één voorbeeld, die niet eens echt als ''vrouwonvriendelijk'' te bestempelen valt en wat dan ook een reactie is op deze post;
[..]

Sorry, maar ik kan hier, op deze manier, niets anders van maken dat je echt schromelijk overdrijft. Ik vraag me af of je dit bewust doet, of dit echt zo ziet...
Nog een voorbeeld van een user in dit topic met een behoorlijk oeuvre op dat gebied
KLB / Vrouwen die sletten genoemd worden
pi_188912905
Te verwachten.

Ik schaam mij zo vaak voor de mede-mannen.
Dat belachelijke gedrag altijd als ze weer een meid/vrouw zien die ze mooi vinden. Toeteren of wat ook.
Doe even normaal zeg.
Als vrouw was ik er ook wel zat van geweest dan. Al die opdringerige sneue figuren.

En nee het zijn niet met name de buitenlanders.
Al moet ik zeggen dat ik niet in de Randstad woon dus de verhouding Nederlander-buitenlander is hier niet 80-20.
  donderdag 12 september 2019 @ 17:33:44 #134
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188913535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 22:28 schreef Oostwoud het volgende:
...
Enige punt van kritiek: vrouwen hebben hier zelf in bijgedragen door zo massaal te stemmen op pro-immigratiepartijen, want lief. *;
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 09:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, het is super rot wat Kim overkomt, maar de Westerse vrouw heeft het allemaal zelf veroorzaakt. Play stupid games, win stupid prizes. Zolang andere blanke vrouwen zich niet solidair verklaren en op bagger als GroenLinks blijft stemmen, zal dit voortduren.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 00:02 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Daarom was de wereld ook beter toen vrouwen nog geen stemrecht hadden. Ik ken maar weinig vrouwen die helder nadenken op politiek vlak. Refugees welcome! O+
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 07:12 schreef TomStall het volgende:

[..]

"controversieel" standpunt, maar zeker mee eens. Vrouwen zijn te lief, denken vanuit hun eigen goedheid en hebben een blinde vlek voor bepaalde kwaadaardige elementen en strategieen. Massa immigratie is een oorlogsstrategie, helemaal wanneer het islam gespuis betreft.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 08:46 schreef Lola69 het volgende:
Het zijn vooral jonge vrouwen zoals Kim die op de 'jij bent welkom' partijen stemmen. Karma is a bitch
quote:

quote:
6s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Om te huilen. In een topic dat draait om vrouwen die niet meer veilig over straat kunnen en waarin eentje om een buddy vraagt voor haar veiligheid. Echt complimenten voor jullie opvoeding, heren. We zitten dus nog een generatie vast aan victim blaming met dank aan de blinde vlek daarin.
pi_188913737
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nog een voorbeeld van een user in dit topic met een behoorlijk oeuvre op dat gebied
KLB / Vrouwen die sletten genoemd worden
Dan kom je weer met slechts één voorbeeld. En ook nog van het Klaagbaak forum... Ik weet niet hoor, maar heb je die OP gelezen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ''man onvriendelijke'' satire knalt ervan af (hoor ik jou niet over), waar hij ook lekker in meegaat. Want ja, dat is niet alleen Fok, maar ook nog eens het klaagbaak hoekje, waar bijna alleen maar met een knipoog dom geluld word, en niet al te weinig politiek incorrect. En dat voer jij nu hier aan om deze uitspraak te ondersteunen;
quote:
Alt Right figuren die zich druk maken om vrouwonvriendelijk gedrag van anderen en vervolgens weer het internet volbaggeren met vrouwonvriendelijke teksten.
Het is ook echt zo dat wanneer satire in botsing komt met politiek incorrect, de overmatig politieke correcte serieusdeugers plots een blinde vlek voor satire hebben, he?

(Behalve natuurlijk als een politiek incorrecte boosblankman zelf negatief in het nieuws komt, of zelfs zelf slachtoffer word, dan kan het niet bijtend genoeg in één keer).
pi_188914099
quote:
6s.gif Op donderdag 12 september 2019 08:17 schreef SicSicSics het volgende:
Matige reactie. :{w
[..]

minder/ minder/ minder/ minder/ minder/ minder/ minder/ minder/ minder/ minder ... Maar ... Wie is 'ons'?
[..]

Rare gevolgtrekking! :D
[..]

Blij toe! O+
[..]

Het is geen zero sum game. :{w
Met je valse voorwenselen, tegenstrijdigheden, aannames en gevolgtrekkingen.
[..]

Allemaal belangrijke issues. :*
[..]

Geen rare dingen doen hè? :D
Bel anders eerst 113 ^O^
[..]

Wij, zij.
Hunnie, ons.
'dit ... kutvolk'

Honden ... Brood ... :r
[..]

Wil je voor jezelf spreken aub. :{w Mijn land gaat niet naar de klote. Ik ben trots op mijn land. Op de eerbied voor de menselijke waardigheid, vrijheid, democratie, gelijkheid, de rechtsstaat en de eerbiediging van de mensenrechten.

Dat sommigen hard aan die stoelpoten zagen baart mij zorgen, maar het gaat beter dan ooit! O+
[..]

Het is inderdaad niet gezond dat je er zo over denkt vriend.
Doe er wat aan! :D
Hier hebben we een gutmensch, dank gutmensch voor dit land. Gutmensje, nu je hier toch bent, een vraagje aan jou. Jullie voelen je echt beter dan mensen met een andere mening he? Durf je dit toe te geven?
pi_188914220
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:33 schreef Qarrad het volgende:

Om te huilen. In een topic dat draait om vrouwen die niet meer veilig over straat kunnen en waarin eentje om een buddy vraagt voor haar veiligheid. Echt complimenten voor jullie opvoeding, heren. We zitten dus nog een generatie vast aan victim blaming met dank aan de blinde vlek daarin.
Het topic draait om vrouwen die de kraan open hebben gedraaid en nu deze dame daarvan nat wordt, gaan zeiken dat blanke mannen een paraplu boven haar hoofd moeten houden, in plaats van de kraan dicht te draaien. |:(

Waar haal jij het idee vandaan dat alle vrouwen preventief een mannelijke escort meegeven. Een oplossing is voor het probleem? Dat is krankzinnigheid en een uitstekend voorbeeld van struisvogelbeleid. Het zijn stemmers zoals jij, waardoor het slachtoffer in dit topic niet meer over straat kan. Als je iemand wilt blamen, blame dan jezelf. :r

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2019 18:20:33 ]
pi_188914241
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:33 schreef Qarrad het volgende:

Ik ben die woordjes wel zat ondertussen, victem blaming.

Doe gewoon niet zo dom.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 12 september 2019 @ 18:21:34 #139
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188914312
Handige app dat boerka buddy. Waarom zou je je door slechts 1 Marokkaan laten intimideren als je er met een druk op de knop meteen een gang bang van kan maken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 12 september 2019 @ 18:31:20 #140
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188914507
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:44 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dan kom je weer met slechts één voorbeeld. En ook nog van het Klaagbaak forum... Ik weet niet hoor, maar heb je die OP gelezen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ''man onvriendelijke'' satire knalt ervan af (hoor ik jou niet over), waar hij ook lekker in meegaat. Want ja, dat is niet alleen Fok, maar ook nog eens het klaagbaak hoekje, waar bijna alleen maar met een knipoog dom geluld word, en niet al te weinig politiek incorrect. En dat voer jij nu hier aan om deze uitspraak te ondersteunen;
[..]

Het is ook echt zo dat wanneer satire in botsing komt met politiek incorrect, de overmatig politieke correcte serieusdeugers plots een blinde vlek voor satire hebben, he?

(Behalve natuurlijk als een politiek incorrecte boosblankman zelf negatief in het nieuws komt, of zelfs zelf slachtoffer word, dan kan het niet bijtend genoeg in één keer).
Hier nog eentje

quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 00:02 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Daarom was de wereld ook beter toen vrouwen nog geen stemrecht hadden. Ik ken maar weinig vrouwen die helder nadenken op politiek vlak. Refugees welcome! O+
En die verzamelpost van Qarrad spreekt ook boekdelen over hoe er door sommigen hier over vrouwen gesproken en gedacht wordt.

En niet voor niets lopen ze achter de bepaald niet vrouwvriendelijke meneer Baudet aan
https://www.vogue.nl/cult(...)-vrouwen-denkt-zegt/

Dus ja, bepaald recht van spreken hebben altrighertjes niet
pi_188914630
Heeft niets met vrouwonvriendelijkheid te maken. Ik hou van vrouwen maar vrouwen zijn gewoon erg naief. Mannen zijn wat terughoudender en dat is goed. Mannen zijn cultuurbewakers.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188914648
Typisch weer.

Onze usual suspects waarschuwen voor het gevaar van de islam, en roepen tegelijkertijd op tot het afnemen van stemrecht bij vrouwen. Vader_Aardbei geeft 'de Westerse vrouw' als zodanig gewoon de schuld van alles.

Bewijst weer eens dat onze usual suspects helemaal niet zo'n problemen hebben met de Islam, wat heet, op veel punten delen ze dezelfde primitieve ideeën. Ze zien de Islam als concurrentie. Dat is de bedreiging. Wat zouden ze graag zelf weer als 'echte man' de dienst uitmaken, vrouw achter het fornuis, homo's terug in de kast en alles weer zoals het was.

Hilarisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188914659
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:38 schreef Scarface88 het volgende:
Heeft niets met vrouwonvriendelijkheid te maken. Ik hou van vrouwen maar vrouwen zijn gewoon erg naief. Mannen zijn wat terughoudender en dat is goed. Mannen zijn cultuurbewakers.
Hoe verschilt jouw achterlijke, primitieve, neanderthalische opinie over vrouwen precies van die van de lokale salafistische imam?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188914664
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:38 schreef Scarface88 het volgende:
Maar goed, zou jij serieus vrouwen hun stemrecht willen ontnemen?
pi_188914692
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:40 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Domme vraag, natuurlijk willen moslims rechtsconservatieven dat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188914700
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Domme vraag, natuurlijk willen moslims rechtsconservatieven dat.
Jij hoeft voor hem geen antwoord te geven.
pi_188914718
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:07 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Hier hebben we een gutmensch, dank gutmensch voor dit land. Gutmensje, nu je hier toch bent, een vraagje aan jou. Jullie voelen je echt beter dan mensen met een andere mening he? Durf je dit toe te geven?
Toppuntje van rechtsconservatieve logica hier, weer. Je vriendjes roepen op tot het afnemen van stemrecht op basis van gender, maar meneer voelt zich geroepen het over 'gutmensjes' te hebben die een 'betere mening' zouden hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188914729
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:42 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij hoeft voor hem geen antwoord te geven.
Er wordt hier ook antwoord gegeven voor vrouwen, dus ik dacht: go with the flow.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 september 2019 @ 18:44:45 #149
459912 FlippingCoin
pi_188914738
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Typisch weer.

Onze usual suspects waarschuwen voor het gevaar van de islam, en roepen tegelijkertijd op tot het afnemen van stemrecht bij vrouwen. Vader_Aardbei geeft 'de Westerse vrouw' als zodanig gewoon de schuld van alles.

Bewijst weer eens dat onze usual suspects helemaal niet zo'n problemen hebben met de Islam, wat heet, op veel punten delen ze dezelfde primitieve ideeën. Ze zien de Islam als concurrentie. Dat is de bedreiging. Wat zouden ze graag zelf weer als 'echte man' de dienst uitmaken, vrouw achter het fornuis, homo's terug in de kast en alles weer zoals het was.

Hilarisch.
Ik vind het ook wel erg typisch dat een hele club mensen louter los gaat op wat extreem rechtse klojo's van hier die op straat hun bek toch niet open trekken om maar niet over dit probleem te spreken, iets waar ik wel veel vrouwen in mijn ongeving over hoor.

Enfin je kan het natuurlijk niet beide veroordelen of zo. 8)7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_188914747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:53 schreef Hexagon het volgende:
Wel een mooie

Prachtig, inderdaad. :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188914778
quote:
16s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel erg typisch dat een hele club mensen louter los gaat op wat extreem rechtse klojo's van hier die op straat hun bek toch niet open trekken om maar niet over dit probleem te spreken, iets waar ik wel veel vrouwen in mijn ongeving over hoor.

Dat je mensen lastig vallen veroordeelt lijkt me nogal vanzelfsprekend. Dat je stemrecht wil ontnemen op basis van geslacht: not so much.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188914788
quote:

[..]

Hoe verschilt jouw achterlijke, primitieve, neanderthalische opinie over vrouwen precies van die van de lokale salafistische imam?
Ik zie vrouwen als gelijk alleen maken ze domme keuzes. Dat heb ik allang geaccepteerd. Vrouwen zijn vreemde wezens.

quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:40 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat niet. Maar het zijn wel vaak de lekker spontane dames met kort paars haar die Groenlinks stemmen. Je oogst wat je zaait.

[ Bericht 0% gewijzigd door Scarface88 op 12-09-2019 18:54:06 ]
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 12 september 2019 @ 18:48:50 #153
459912 FlippingCoin
pi_188914801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat je mensen lastig vallen veroordeelt lijkt me nogal vanzelfsprekend. Dat je stemrecht wil ontnemen op basis van geslacht: not so much.
Zijn misschien 4 vrouwenhatende mannetjes op hun zolderkamer die vrouwenstemrecht af willen schaffen terwijl dit wel een serieus probleem is. Beetje ontopic mag wel.
  donderdag 12 september 2019 @ 18:49:50 #154
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188914815
quote:
Typisch weer.

Hilarisch.
Je omschrijft het goed. Dat hele alt-right is gewoon dezelfde ethisch gehandicapte manier van denken in een ander cultureel jasje.
  donderdag 12 september 2019 @ 18:49:52 #155
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188914817
quote:
16s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zijn misschien 4 vrouwrnhatende mannetjes op hun zolderkamer die vrouwenstemrecht af willen schaffen terwijl dit wel een serieus probleem is. Beetje ontopic mag wel.
Maar dat spreekt niet richting Etto's straatje. Snap dat nou
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_188914818
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Tja, als je constant wordt lastiggevallen, achtervolgd, uitgescholden, seksueel geïntimideerd, dan kan ik mij voorstellen dat dat invloed heeft op je politieke voorkeur.
Gelukkig is dat straks sowieso geen probleem meer, wanneer mannelijke mannen als jijzelf dat hele politieke voorkeur hebben en kunnen uiten voor ze schrappen. Nobel, wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188914834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op een quote waarin ik laaiend enthousiast zou zijn over massa-immigratie, islam en SJW-geneuzel over racisme. Dat is immers 'mijn straatje', toch?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 september 2019 @ 18:51:22 #158
459912 FlippingCoin
pi_188914840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jammerlijk ja, hele topic weer gekanker op wat zolderkamerhelden en trollen om wat woorden maar niet in de mond te nemen. Typisch. Vrouwen verdienen ondertussen echt eens bijstand bij dit soort zaken.
  donderdag 12 september 2019 @ 18:52:38 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188914857
quote:
16s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Omdat TS en zijn kompanen bepaald niet de meest geloofwaardige boodschappers zijn waar het gaat om welzijn van vrouwen. Je gaat niet iemand faciliteren in zijn dubbele agenda.
pi_188914919
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat TS en zijn kompanen bepaald niet de meest geloofwaardige boodschappers zijn waar het gaat om welzijn van vrouwen. Je gaat niet iemand faciliteren in zijn dubbele agenda.
Leugens, zoek mijn PoHi maar door, je zult geen post tegenkomen waarin ik vrouwen op enige manier wil benadelen of rechten ontzeggen.

Dat vrouwen veelal pro-immigratie stemmen is een feit.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')