Ik reageerde al eerder op deze fokker, met diezelfde vraag, maar dat negeerde hij. Vandaar dat ik het bij die post opnieuw vroeg.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je reageert op een opmerking over vrouwenrechten en transgenders. Dan vraag ik me af wat dat met oud & nieuw te maken heeft.
Okee, je hebt dus nog noooooit gehoord van de taferelen tijdens oud en nieuw 2015. Pfffrrrt.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
https://www.bmfsfj.de/bmf(...)d/80694?view=DEFAULT in 2004 blijkt 13 procent van de duitse vrouwen een vorm van seksueel geweld meegemaakt te hebben. Dat is de Duitste cultuur daar waar ze zich kapot zuipen op feesten als carnaval en Oktoberfest en dan vrouwen aan gaan randen.
idiootquote:Op donderdag 12 september 2019 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is eerder andersom. Het is een extreem rechtse politiek activist, met een arrogante air van heb ik jou daar, behorend tot de financiële en juristen maffia... Dagelijks actief op Twitter met rechtse teksten... De agenda maakt het huillie huillie doen, en niet andersom.
Bagatelliseertroll gespot.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:25 schreef Ludachrist het volgende:
Ik geloof er niks van. Er zijn enorm veel voorbeelden van vrouwen die mannen onterecht beschuldigen van intimidatie om ze doelbewust kapot te maken, en die aantijgingen worden zonder bewijs geloofd. In dit land zijn we onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dus als ze het zo erg vindt doet ze maar aangifte en als de politie het met haar eens is pakken ze de dader aan, zoals het gaat in een beschaafd land.
Maar het zal niet de eerste zijn die in een kort rokje over straat de aandacht loopt te trekken en vervolgens achteraf roept van 'ja, zo fijn vond ik het niet', en dan is het opeens intimidatie.
Ik had het over de verhouding tussen allochtoon/autochtoon in Nederland, dan begin jij over Duitsland. Dan geef ik aan dat Duitsland een verkrachtings- cultuur heeft terwijl jij 1 dag in de gehele geschiedenis van Duitsland aanstipt als HET bewijs dat enkel allochtonen vrouwen lastig vallen. En nu begin je weer over Marokko?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:31 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik reageerde al eerder op deze fokker, met diezelfde vraag, maar dat negeerde hij. Vandaar dat ik het bij die post opnieuw vroeg.
[..]
Okee, je hebt dus nog noooooit gehoord van de taferelen tijdens oud en nieuw 2015. Pfffrrrt.
Maar goed, 13% in duitsland zeg je?
Laten we eens naar Marokko kijken dan;
Huiselijk geweld is een groot probleem voor vrouwen in Marokko. Ondanks een nieuwe wet die hen beter zou moeten beschermen, krijgt een meer dan de helft van de vrouwen te maken met huiselijk geweld.
En;
Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.]Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.]Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.
Dit alles zal nu ongetwijfeld als schokkend aankomen... Niet fijn. Ik geef je even een momentje om bij te komen.
Vooral de zin als je ze afwijst ben je een hoer geeft weer hoe zwakzinnig de meesten zijn. Ze reageren vrijwel altijd agressief.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:31 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik reageerde al eerder op deze fokker, met diezelfde vraag, maar dat negeerde hij. Vandaar dat ik het bij die post opnieuw vroeg.
[..]
Okee, je hebt dus nog noooooit gehoord van de taferelen tijdens oud en nieuw 2015. Pfffrrrt.
Huiselijk geweld is een groot probleem voor vrouwen in Marokko. Ondanks een nieuwe wet die hen beter zou moeten beschermen, krijgt een meer dan de helft van de vrouwen te maken met huiselijk geweld.
En;
Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer.
Dit alles zal nu ongetwijfeld als schokkend aankomen... Niet fijn. Ik geef je even een momentje om bij te komen.
Inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2019 12:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja alles wat de moslims doen, doet ''alt-right'' ook MAAR DAN 1000x ERGER.![]()
Pas op, achter je... daar staat weer zo'n alt-right figuur met MAGA-pet, een fles bleekmiddel en een stuk touw.
Als ergens de vrouwenrechten hoog in het vaandel staan is het wel Noord/West Europa en dan zou Duitsland een verkrachtingscultuur hebben.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik had het over de verhouding tussen allochtoon/autochtoon in Nederland, dan begin jij over Duitsland. Dan geef ik aan dat Duitsland een verkrachtings- cultuur heeft terwijl jij 1 dag in de gehele geschiedenis van Duitsland aanstipt als HET bewijs dat enkel allochtonen vrouwen lastig vallen. En nu begin je weer over Marokko?
White knight gespot. Alsof er geen vrouwen zijn die dit soort dingen verzinnen.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:33 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Bagatelliseertroll gespot.
Lijkt me onwaarschijnlijk. Daar is op geen enkele mogelijkheid eigen gewin uit te halenquote:Op donderdag 12 september 2019 12:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
White knight gespot. Alsof er geen vrouwen zijn die dit soort dingen verzinnen.
Wat een racistisch wijf.quote:Op woensdag 11 september 2019 23:56 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zeer bewonderenswaardig van jou.
Doe ik ook. Bij deze dame;twitter:EvaVlaar twitterde op woensdag 11-09-2019 om 13:17:40Ik kan dit woord voor woord beamen. Allochtone jongens die sissen, naast je gaan rijden en vragen of je met hen mee wil komen. Als je ze negeert of nee zegt, krijg je “kankerhoer” naar je hoofd. Als westerse vrouw ben je blijkbaar altijd een hoer, ook als je niet met ze mee gaat. https://t.co/ikBbdZ1BCY reageer retweet
Nee jij zei dit;quote:Op donderdag 12 september 2019 12:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik had het over de verhouding tussen allochtoon/autochtoon in Nederland, dan begin jij over Duitsland. Dan geef ik aan dat Duitsland een verkrachtings- cultuur heeft terwijl jij 1 dag in de gehele geschiedenis van Duitsland aanstipt als HET bewijs dat enkel allochtonen vrouwen lastig vallen. En nu begin je weer over Marokko?
A: Dat doet niemand hier.quote:Doen alsof alleen allochtoontjes vrouwen lastig vallen
Voor jou allemaal hetzelfde. Geen probleem, ik snap de beperking.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:53 schreef Hexagon het volgende:
Wel een mooie
Alt Right figuren die zich druk maken om vrouwonvriendelijk gedrag van anderen en vervolgens weer het internet volbaggeren met vrouwonvriendelijke teksten.
Ik vraag me af hoe de ForumFans denken over de flirtcoach die bij de JFVD leerde dat nee niet altijd nee is. Zolang het geen moslim is die doordramt dan is het niet zo’n probleemquote:Op donderdag 12 september 2019 12:54 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Voor jou allemaal hetzelfde. Geen probleem, ik snap de beperking.
Voor mij zijn alt-right internethooligans inderdaad niet minder onprettig dat kutmarokkanen uit de Schilderswijk of Rotterdam zuid.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:54 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Voor jou allemaal hetzelfde. Geen probleem, ik snap de beperking.
quote:Op donderdag 12 september 2019 12:25 schreef Ludachrist het volgende:
Ik geloof er niks van. Er zijn enorm veel voorbeelden van vrouwen die mannen onterecht beschuldigen van intimidatie om ze doelbewust kapot te maken, en die aantijgingen worden zonder bewijs geloofd. In dit land zijn we onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dus als ze het zo erg vindt doet ze maar aangifte en als de politie het met haar eens is pakken ze de dader aan, zoals het gaat in een beschaafd land.
Maar het zal niet de eerste zijn die in een kort rokje over straat de aandacht loopt te trekken en vervolgens achteraf roept van 'ja, zo fijn vond ik het niet', en dan is het opeens intimidatie.
Die wet is toch iets van de laatste jaren! Het probleem is immers ook iets van de laatste jaren, dus rara hoe zou het nou komen? Omdat Victor en Boudewijn op de Lijnbaan in Rotterdam sis geluiden maken?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Doen alsof alleen allochtoontjes vrouwen lastig vallen
quote:Op donderdag 12 september 2019 12:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als ergens de vrouwenrechten hoog in het vaandel staan is het wel Noord/West Europa en dan zou Duitsland een verkrachtingscultuur hebben.
Aldus the-eye over vrouwen die op hun werk met seksueel grensoverschrijdend gedrag te maken krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Tuurlijk
dat jaren later ineens een moreelkompas tevoorschijn toveren om je hoereren recht te praten is lachwekkend.
Zeker Victor en Boudewijn uit Kralingen zijn superkut.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:16 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Die wet is toch iets van de laatste jaren! Het probleem is immers ook iets van de laatste jaren, dus rara hoe zou het nou komen? Omdat Victor en Boudewijn op de Lijnbaan in Rotterdam sis geluiden maken?
De juffrouw uit de op komt niet twaalf jaar later met persoonlijke beschuldigingen maar geeft aan dat ze op straat lastig wordt gevallen.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Aldus the-eye over vrouwen die op hun werk met seksueel grensoverschrijdend gedrag te maken krijgen.
Dat nee niet altijd nee betekend, betekend dat nee niet altijd nee hoeft te betekenen. Zo simpel is dat.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de ForumFans denken over de flirtcoach die bij de JFVD leerde dat nee niet altijd nee is. Zolang het geen moslim is die doordramt dan is het niet zo’n probleem
Leg eens uit dan? Wat is het verschil als jij als autochtoon net zo lang door hinderlijk blijft drammen tot een vrouwspersoon wel haar nummer geeft omdat je geen nee accepteert en een allochtoon die herhaaldelijk hinderlijk psst en schatje roept ?quote:Op donderdag 12 september 2019 14:43 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat nee niet altijd nee betekend, betekend dat nee niet altijd nee hoeft te betekenen. Zo simpel is dat.
Dat natuurlijk op géén enkele manier op één lijn valt te leggen met de intimiderende, agressieve en uitscheldende overlast waarover de vrouwen in dit bericht het hebben.
Wie snapt zoiets simpels en vanzelfsprekends nou hier niet en waarom?
Heeft meer met de vrouw en uiterlijk te maken. Denk niet Femke Halsema of Lillian Helder op straat aangesproken worden. Maar heb je gezien welke vrouwen daar lastig gevallen worden? Licht getinte vrouwen met blauwe of groene ogen die op Adriana Lima lijken. Die zouden ook in Duitsland lastig gevallen worden.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:31 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
En;
Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.]Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.]Op straat zie je duidelijk hoe het met de positie van de vrouw is gesteld in mijn geliefde geboorteland Marokko. Het is heel gewoon dat wanneer je als vrouw op straat loopt door wildvreemde mannen wordt aangesproken met oneerbare voorstellen. Ze vragen je openlijk en direct of je met ze mee wilt gaan of ze vragen of je in hun auto wilt stappen. Je krijgt opmerkingen naar je hoofd geslingerd als schatje of lekker ding. Je moet nooit de fout maken door tegen ze te zeggen dat je met rust gelaten wilt worden of dat je niet geïnteresseerd bent. Want als je een Marokkaanse man afwijst, dan deug je niet en ben je dus een hoer. Dus het beste is om ze te negeren.
Okee, ik ben dus niet geheel bekend met wat die ''flirtcoach'' op dat FvD dingetje nu precies aan tips heeft gegeven. Was het echt zoals jij dat beschrijft dan? Net zo lang door blijven drammen tot je een nummer hebt? Heb je hier (onafhankelijke) linkjes/ verslagen van zodat ik zelf kan nagaan wat er verteld werd?quote:Op donderdag 12 september 2019 14:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Wat is het verschil als jij als autochtoon net zo lang door hinderlijk blijft drammen tot een vrouwspersoon wel haar nummer geeft omdat je geen nee accepteert en een allochtoon die herhaaldelijk hinderlijk psst en schatje roept ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |