quote:Op woensdag 11 september 2019 22:28 schreef Oostwoud het volgende:
Het is niet een op een te kopiëren naar andere steden, zegt onderzoeker Tamar Fischer. „Maar uit ander onderzoek
Ongeveer de helft had er echt last van.
Uit het Amsterdamse onderzoek blijkt dat in wijken waar veel uitgaanspubliek en toeristen komen, ongewenste aandacht het vaakst voorkomt. Mogelijk ook door het gebruik van drank en drugs
Het is eerder andersom. Het is een extreem rechtse politiek activist, met een arrogante air van heb ik jou daar, behorend tot de financiële en juristen maffia... Dagelijks actief op Twitter met rechtse teksten... De agenda maakt het huillie huillie doen, en niet andersom.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Tja, als je constant wordt lastiggevallen, achtervolgd, uitgescholden, seksueel geïntimideerd, dan kan ik mij voorstellen dat dat invloed heeft op je politieke voorkeur.
Wattefak lees ik hier.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is eerder andersom. Het is een extreem rechtse politiek activist, met een arrogante air van heb ik jou daar, behorend tot de financiële en juristen maffia... Dagelijks actief op Twitter met rechtse teksten... De agenda maakt het huillie huillie doen, en niet andersom.
quote:Op donderdag 12 september 2019 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is eerder andersom. Het is een extreem rechtse politiek activist, met een arrogante air van heb ik jou daar, behorend tot de financiële en juristen maffia... Dagelijks actief op Twitter met rechtse teksten... De agenda maakt het huillie huillie doen, en niet andersom.
Ah zo iemand die voor de gelijke rechten van mannen en vrouwen is maar transgenders moeten oprottenquote:Op donderdag 12 september 2019 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij oud en nieuw 2015 uit jouw geheugen gewist he?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ah zo iemand die voor de gelijke rechten van mannen en vrouwen is maar transgenders moeten oprotten
Want je wil tijdens het neuken quasi intellectueel geneuzel horen?quote:Op woensdag 11 september 2019 23:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is een jonger exemplaar en semi-filosoof. Doe mij die maar als het kan.
Wat is er jochie? Blijf je nou in elk topic huilen?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:10 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Jij vind dit grappig he Asoboy?
Wat heeft dat met transgenders te maken?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij oud en nieuw 2015 uit jouw geheugen gewist he?
Nee, niet elk topic. Maar elk topic (in)direct islam gerelateerd. Dus wel bijna alle topics eigenlijk, dat ik kom ''prediken'' en mn mening hierover uitkots.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat is er jochie? Blijf je nou in elk topic huilen?
Huil huil huil...quote:Op donderdag 12 september 2019 12:16 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee, niet elk topic. Maar elk topic (in)direct islam gerelateerd. Dus wel bijna alle topics eigenlijk, dat ik kom ''prediken'' en mn mening hierover uitkots.
Wat hebben die met vrouwen intimiderende mannen te maken?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat heeft dat met transgenders te maken?
https://www.bmfsfj.de/bmf(...)d/80694?view=DEFAULT in 2004 blijkt 13 procent van de duitse vrouwen een vorm van seksueel geweld meegemaakt te hebben. Dat is de Duitste cultuur daar waar ze zich kapot zuipen op feesten als carnaval en Oktoberfest en dan vrouwen aan gaan randen.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij oud en nieuw 2015 uit jouw geheugen gewist he?
Je reageert op een opmerking over vrouwenrechten en transgenders. Dan vraag ik me af wat dat met oud & nieuw te maken heeft.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat hebben die met vrouwen intimiderende mannen te maken?
Ja dat dus. Baudet zei wat over Twitter over dat artikel (georchestreerde echo kamer) en dit was wel een goeiequote:Op donderdag 12 september 2019 12:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ah zo iemand die voor de gelijke rechten van mannen en vrouwen is maar transgenders moeten oprotten
twitter:AndreKrouwel twitterde op woensdag 11-09-2019 om 23:38:23En ik maar denken dat @thierrybaudet rare discriminerende dingen over/tegen vrouwen zegt. https://t.co/FluF9eRZf3 https://t.co/mntGISp24N reageer retweet
Victim blaming.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:11 schreef Klopkoek het volgende:
Die Kim Boon komt op Twitter over als een rabiaat rechts figuur (lachen wel die reacties hier).
Wat is dit voor onzin. Mensen moeten elkaar gewoon met rust laten, wat ze ook aanhebben.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:25 schreef Ludachrist het volgende:
Ik geloof er niks van. Er zijn enorm veel voorbeelden van vrouwen die mannen onterecht beschuldigen van intimidatie om ze doelbewust kapot te maken, en die aantijgingen worden zonder bewijs geloofd. In dit land zijn we onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dus als ze het zo erg vindt doet ze maar aangifte en als de politie het met haar eens is pakken ze de dader aan, zoals het gaat in een beschaafd land.
Maar het zal niet de eerste zijn die in een kort rokje over straat de aandacht loopt te trekken en vervolgens achteraf roept van 'ja, zo fijn vond ik het niet', en dan is het opeens intimidatie.
Jij niet?! "Oh LK, neuk me, zodat ik ben!""quote:Op donderdag 12 september 2019 12:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want je wil tijdens het neuken quasi intellectueel geneuzel horen?
een geil meiske mag wel naar mijn wulspe kontje fluiten hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 12:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin. Mensen moeten elkaar gewoon met rust laten, wat ze ook aanhebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |