Ik kan wel hosselen iig en ik ben er trots opquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:45 schreef dopfles1 het volgende:
Haha ts is een onzekere slet die erop los neukt en zo hoopt om d'r break up te kunnen verwerken.
Als ik zo onzeker was had was ik sws niet aantrekkelijk geweest of seks kunnen regelenquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:45 schreef dopfles1 het volgende:
Haha ts is een onzekere slet die erop los neukt en zo hoopt om d'r break up te kunnen verwerken.
Natuurlijk kan je hosselen, je bent ene vrouw. Iedere vrouw kan dat, ook lelijke.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:47 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ik kan wel hosselen iig en ik ben er trots op![]()
Ik bijna 20 en landurife relatie is op moment niks vpor mij
Dus je zoekt bevestiging.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:47 schreef Cookings het volgende:
[..]
Als ik zo onzeker was had was ik sws niet aantrekkelijk geweest of seks kunnen regelen
Omdar een lelijke vrouw nog altijd mooier is dan een lelijke man en daar moeten we trots op zijnquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je hosselen, je bent ene vrouw. Iedere vrouw kan dat, ook lelijke.
Zijn ook gewoon vrouwen die die bevestiging niet nodig hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:50 schreef Cookings het volgende:
[..]
Omdar een lelijke vrouw nog altijd mooier is dan een lelijke man en daar moeten we trots op zijn![]()
En daarnast niet ieder wijf kan man aan de haak slaan
Ik heb een vriendindie moeite heeft en zij is lelijk én onzeker en wilt er ook niks aandoen. Tja
Ik wil geen seks voor bevestiging manquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon vrouwen die die bevestiging niet nodig hebben.
Je zei eerder dat je knap bent omdat je seks kan regelen, schat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:53 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ik wil geen seks voor bevestiging man
Hoe the fack kon je daarbij o my
Iemand die zulks gedachten heeft is zelf facking onzeker want dit is wel erg vergezocht
Wedden jr gaat nu zeggen "nee dat is niey vergezocht maar jij hebt geen hersens?"
Ja met mooie mannen en mooie mannen dont want seks met lelijke girlsquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je zei eerder dat je knap bent omdat je seks kan regelen, schat.
Je bent gewoon onzeker.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:56 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ja met mooie mannen en mooie mannen dont want seks met lelijke girls
Dat is niets bevestoging. Ik weet gewoon dat ik knap ben en dus ook knappe mensen aantrek
Ik doenniet om zelfbeeld verhogen
Het is gewoon een feit en dat zeg ik hier omdat ik trots ben
Drop picca's dan, wij oordelen wel of jij knap bent of niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:56 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ja met mooie mannen en mooie mannen dont want seks met lelijke girls
Dat is niets bevestoging. Ik weet gewoon dat ik knap ben en dus ook knappe mensen aantrek
Ik doenniet om zelfbeeld verhogen
Het is gewoon een feit en dat zeg ik hier omdat ik trots ben
Hahaha om jullie kutvolk blij te maken? No wayquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Drop picca's dan, wij oordelen wel of jij knap bent of niet.
Je durft niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:02 schreef Cookings het volgende:
[..]
Hahaha om jullie kutvolk blij te maken? No way
Ga oefenen te fappen op een walvis met een bert gezicht
Als je daar het meeste op lijkt is het wel duidelijk dacht ik zo.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:02 schreef Cookings het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:45 schreef dopfles1 het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:11 schreef kthxbye het volgende:
Als je het er niet over eens bent dat je een slet bent, laten we het er dan eens over worden dat je fucking dom bent. In letterlijk elke post maak je meerdere typfouten.
Of ben je een dyslectische slet? Die zijn wel geil meestal, maar wel uitkijken met zwangerschap want ze kunnen de bijsluiter niet lezen.
Dit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:45 schreef dopfles1 het volgende:
teveel gedronken gister? Ik zou nog maar even gaan slapen...quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:02 schreef Cookings het volgende:
[..]
DM even jequote:Op zondag 22 oktober 2017 08:41 schreef Cookings het volgende:
En bij mannen is wel stoer om zovaak te neuken.
Dat is de klacht!
Nu oproep
Dames Laat je horen!!!!!!! Vooral vrouwen met de grote libido juet schamen! Jij bent gewoon een verdomd lekkere vrouw dat zoveel neukpartners kunt scoren!
Wees er trots op dat je lekker seks kunt hebben in deze tijd.
Waar condooms zijn en de pil en je dus lkkr van bil kunt gaan
Laten we hier alle mannen uitlachen (met name alle fokkers) die vrouwen sletten noemen, die geen vrouwen kunnen krijgen, de spuuglelijke fokkers die hier stoer lopen te doen met dat ze vrouwen niet willen om hun knieen maar in werkelijk wilt geen facking walvis met ze naar bed!
Lach ze hier allemaal uit en wees trots en zelfverzekerd dat je zoveel weet te scoren.
Ik ben de eerste vrouw die zich meld! Het is uit met mijn vriend en ik ben heerlijk van bil op tinder en mét mooie mannen! Ik heb een 7.5/10 twee weken geleden gehad (tinder) en ga nu weer met hem afspreken. Het voelt goed om geen relatie meer te hebben en te genieten van mijn jonge jaren!
Bam bam bam vrouwen kom maar op![]()
En mannen hier die slecht praten over vrouwen. Wrlke vrouw dan ook!
Hier een kapot mooie middelvinger tegen jullie lelijke vette dikke gerimpelde of juist homo vingertje of lul zonder vrouwenvochtje voor jullie!!
Extra man of extra vrouw?quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:40 schreef Argo het volgende:
Ben blij dat mijn vriendin niet zo denkt. Hoewel ze wel zat te zeiken om een trio.
Lelijke vrouw mooier dan een lelijke man?quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:50 schreef Cookings het volgende:
[..]
Omdar een lelijke vrouw nog altijd mooier is dan een lelijke man en daar moeten we trots op zijn![]()
En daarnast niet ieder wijf kan man aan de haak slaan
Ik heb een vriendindie moeite heeft en zij is lelijk én onzeker en wilt er ook niks aandoen. Tja
Nederlandse vrouwen zijn meestal manwijven. Ook als ze naar school gaanquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:27 schreef hoechst het volgende:
1 woord ...
Slet...
Ga eerst ff naar school zodat je je niet meer als een manwijf gedraagd.
Gadverdamme.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Heb ook vernomen dat ts puntige ellebogen heeft
Waarschijnlijk nooit een valentijnskaart of een 'wil je verkering met mij'-briefje op de basisschool ontvangen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:08 schreef Piger het volgende:
Iedereen moet lekker doen waar ze zin in hebben, maar trots zijn dat je als vrouw wat kan regelen, is hetzelfde als een man die trots is dat ie buiten tegen een boom kan pissen. Dat krijg je bij je geslacht cadeau.
Gefrustreerd dik hoertje zonder eigenwaarde gespotquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:41 schreef Cookings het volgende:
Ik ben de eerste vrouw die zich meld! Het is uit met mijn vriend en ik ben heerlijk van bil op tinder en mét mooie mannen! Ik heb een 7.5/10 twee weken geleden gehad (tinder) en ga nu weer met hem afspreken. Het voelt goed om geen relatie meer te hebben en te genieten van mijn jonge jaren!
Hier een kapot mooie middelvinger tegen jullie lelijke vette dikke gerimpelde of juist homo vingertje of lul zonder vrouwenvochtje voor jullie!!
Zegt dat dan niet iets over mannen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:08 schreef Piger het volgende:
Iedereen moet lekker doen waar ze zin in hebben, maar trots zijn dat je als vrouw wat kan regelen, is hetzelfde als een man die trots is dat ie buiten tegen een boom kan pissen. Dat krijg je bij je geslacht cadeau.
Oké..quote:
Niets frustrerends.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:59 schreef Piger het volgende:
[..]
Oké..
Mannen zijn gewoon duidelijk in wat ze willen maar dat is blijkbaar niet het gewenste gedrag.
Weet niet wat daar voor een vrouw frustrerend aan is.
Mensen zijn gek.quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:00 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Niets frusterends.
Mannen zijn gewoon gek.
Daarom gewoon een hutje op de hei, alleen zal het de seks ook niet erg vlotten dan.quote:
Waarom het jezelf zo moeilijk maken?quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daarom gewoon een hutje op de hei, alleen zal het de seks ook niet erg vlotten dan.
Manquote:
Een makkelijk leven is niet voor iedereen.quote:
Daarom moet je jezelf ook niet een handje helpen......quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een makkelijk leven is niet voor iedereen.
Ja, daar in het hutje op de hei.quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Daarom moet je jezelf ook niet een handje helpen......
....
Haha!quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, daar in het hutje op de hei.
Oké..quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:00 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Niets frustrerends.
Mannen zijn gewoon gek.
Vrouwen mogen van mij zo veel neuken als ze willen, daar hebben ze een kut voor.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:41 schreef Cookings het volgende:
Werkmanquote:Op zondag 22 oktober 2017 13:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vrouwen mogen van mij zo veel neuken als ze willen, daar hebben ze een kut voor.
Wat mij een vrouw een slet doet vinden is als ze hun slipje voor een ander laten zakken terwijl ze een relatie hebben.
Sex doet geen pijn, liegen en bedriegen wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |