Nederlandse vrouwen zijn meestal manwijven. Ook als ze naar school gaanquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:27 schreef hoechst het volgende:
1 woord ...
Slet...
Ga eerst ff naar school zodat je je niet meer als een manwijf gedraagd.
Gadverdamme.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Heb ook vernomen dat ts puntige ellebogen heeft
Waarschijnlijk nooit een valentijnskaart of een 'wil je verkering met mij'-briefje op de basisschool ontvangen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:08 schreef Piger het volgende:
Iedereen moet lekker doen waar ze zin in hebben, maar trots zijn dat je als vrouw wat kan regelen, is hetzelfde als een man die trots is dat ie buiten tegen een boom kan pissen. Dat krijg je bij je geslacht cadeau.
Gefrustreerd dik hoertje zonder eigenwaarde gespotquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:41 schreef Cookings het volgende:
Ik ben de eerste vrouw die zich meld! Het is uit met mijn vriend en ik ben heerlijk van bil op tinder en mét mooie mannen! Ik heb een 7.5/10 twee weken geleden gehad (tinder) en ga nu weer met hem afspreken. Het voelt goed om geen relatie meer te hebben en te genieten van mijn jonge jaren!
En mannen hier die slecht praten over vrouwen. Wrlke vrouw dan ook!
Hier een kapot mooie middelvinger tegen jullie lelijke vette dikke gerimpelde of juist homo vingertje of lul zonder vrouwenvochtje voor jullie!!
Zegt dat dan niet iets over mannen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:08 schreef Piger het volgende:
Iedereen moet lekker doen waar ze zin in hebben, maar trots zijn dat je als vrouw wat kan regelen, is hetzelfde als een man die trots is dat ie buiten tegen een boom kan pissen. Dat krijg je bij je geslacht cadeau.
Oké..quote:
Niets frustrerends.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:59 schreef Piger het volgende:
[..]
Oké..
Mannen zijn gewoon duidelijk in wat ze willen maar dat is blijkbaar niet het gewenste gedrag.
Weet niet wat daar voor een vrouw frustrerend aan is.
Mensen zijn gek.quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:00 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Niets frusterends.
Mannen zijn gewoon gek.
Daarom gewoon een hutje op de hei, alleen zal het de seks ook niet erg vlotten dan.quote:
Waarom het jezelf zo moeilijk maken?quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daarom gewoon een hutje op de hei, alleen zal het de seks ook niet erg vlotten dan.
Manquote:
Een makkelijk leven is niet voor iedereen.quote:
Daarom moet je jezelf ook niet een handje helpen......quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een makkelijk leven is niet voor iedereen.
Ja, daar in het hutje op de hei.quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Daarom moet je jezelf ook niet een handje helpen......
....
Haha!quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, daar in het hutje op de hei.
Oké..quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:00 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Niets frustrerends.
Mannen zijn gewoon gek.
Vrouwen mogen van mij zo veel neuken als ze willen, daar hebben ze een kut voor.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:41 schreef Cookings het volgende:
En mannen hier die slecht praten over vrouwen. Wrlke vrouw dan ook!
Werkmanquote:Op zondag 22 oktober 2017 13:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vrouwen mogen van mij zo veel neuken als ze willen, daar hebben ze een kut voor.
Wat mij een vrouw een slet doet vinden is als ze hun slipje voor een ander laten zakken terwijl ze een relatie hebben.
Sex doet geen pijn, liegen en bedriegen wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |