Ik kan wel hosselen iig en ik ben er trots opquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:45 schreef dopfles1 het volgende:
Haha ts is een onzekere slet die erop los neukt en zo hoopt om d'r break up te kunnen verwerken.
Als ik zo onzeker was had was ik sws niet aantrekkelijk geweest of seks kunnen regelenquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:45 schreef dopfles1 het volgende:
Haha ts is een onzekere slet die erop los neukt en zo hoopt om d'r break up te kunnen verwerken.
Natuurlijk kan je hosselen, je bent ene vrouw. Iedere vrouw kan dat, ook lelijke.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:47 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ik kan wel hosselen iig en ik ben er trots op![]()
Ik bijna 20 en landurife relatie is op moment niks vpor mij
Dus je zoekt bevestiging.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:47 schreef Cookings het volgende:
[..]
Als ik zo onzeker was had was ik sws niet aantrekkelijk geweest of seks kunnen regelen
Omdar een lelijke vrouw nog altijd mooier is dan een lelijke man en daar moeten we trots op zijnquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je hosselen, je bent ene vrouw. Iedere vrouw kan dat, ook lelijke.
Zijn ook gewoon vrouwen die die bevestiging niet nodig hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:50 schreef Cookings het volgende:
[..]
Omdar een lelijke vrouw nog altijd mooier is dan een lelijke man en daar moeten we trots op zijn![]()
En daarnast niet ieder wijf kan man aan de haak slaan
Ik heb een vriendindie moeite heeft en zij is lelijk én onzeker en wilt er ook niks aandoen. Tja
Ik wil geen seks voor bevestiging manquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon vrouwen die die bevestiging niet nodig hebben.
Je zei eerder dat je knap bent omdat je seks kan regelen, schat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:53 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ik wil geen seks voor bevestiging man
Hoe the fack kon je daarbij o my
Iemand die zulks gedachten heeft is zelf facking onzeker want dit is wel erg vergezocht
Wedden jr gaat nu zeggen "nee dat is niey vergezocht maar jij hebt geen hersens?"
Ja met mooie mannen en mooie mannen dont want seks met lelijke girlsquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je zei eerder dat je knap bent omdat je seks kan regelen, schat.
Je bent gewoon onzeker.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:56 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ja met mooie mannen en mooie mannen dont want seks met lelijke girls
Dat is niets bevestoging. Ik weet gewoon dat ik knap ben en dus ook knappe mensen aantrek
Ik doenniet om zelfbeeld verhogen
Het is gewoon een feit en dat zeg ik hier omdat ik trots ben
Drop picca's dan, wij oordelen wel of jij knap bent of niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:56 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ja met mooie mannen en mooie mannen dont want seks met lelijke girls
Dat is niets bevestoging. Ik weet gewoon dat ik knap ben en dus ook knappe mensen aantrek
Ik doenniet om zelfbeeld verhogen
Het is gewoon een feit en dat zeg ik hier omdat ik trots ben
Hahaha om jullie kutvolk blij te maken? No wayquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Drop picca's dan, wij oordelen wel of jij knap bent of niet.
Je durft niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:02 schreef Cookings het volgende:
[..]
Hahaha om jullie kutvolk blij te maken? No way
Ga oefenen te fappen op een walvis met een bert gezicht
Als je daar het meeste op lijkt is het wel duidelijk dacht ik zo.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:02 schreef Cookings het volgende:
[..]
Hahaha om jullie kutvolk blij te maken? No way
Ga oefenen te fappen op een walvis met een bert gezicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |