abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188914778
quote:
16s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel erg typisch dat een hele club mensen louter los gaat op wat extreem rechtse klojo's van hier die op straat hun bek toch niet open trekken om maar niet over dit probleem te spreken, iets waar ik wel veel vrouwen in mijn ongeving over hoor.

Enfin je kan het natuurlijk niet beide veroordelen of zo. 8)7
Dat je mensen lastig vallen veroordeelt lijkt me nogal vanzelfsprekend. Dat je stemrecht wil ontnemen op basis van geslacht: not so much.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188914788
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hoe verschilt jouw achterlijke, primitieve, neanderthalische opinie over vrouwen precies van die van de lokale salafistische imam?
Ik zie vrouwen als gelijk alleen maken ze domme keuzes. Dat heb ik allang geaccepteerd. Vrouwen zijn vreemde wezens.

quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:40 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Maar goed, zou jij serieus vrouwen hun stemrecht willen ontnemen?
Dat niet. Maar het zijn wel vaak de lekker spontane dames met kort paars haar die Groenlinks stemmen. Je oogst wat je zaait.

[ Bericht 0% gewijzigd door Scarface88 op 12-09-2019 18:54:06 ]
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 12 september 2019 @ 18:48:50 #153
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188914801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat je mensen lastig vallen veroordeelt lijkt me nogal vanzelfsprekend. Dat je stemrecht wil ontnemen op basis van geslacht: not so much.
Zijn misschien 4 vrouwenhatende mannetjes op hun zolderkamer die vrouwenstemrecht af willen schaffen terwijl dit wel een serieus probleem is. Beetje ontopic mag wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 12 september 2019 @ 18:49:50 #154
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188914815
quote:
Typisch weer.

Onze usual suspects waarschuwen voor het gevaar van de islam, en roepen tegelijkertijd op tot het afnemen van stemrecht bij vrouwen. Vader_Aardbei geeft 'de Westerse vrouw' als zodanig gewoon de schuld van alles.

Bewijst weer eens dat onze usual suspects helemaal niet zo'n problemen hebben met de Islam, wat heet, op veel punten delen ze dezelfde primitieve ideeën. Ze zien de Islam als concurrentie. Dat is de bedreiging. Wat zouden ze graag zelf weer als 'echte man' de dienst uitmaken, vrouw achter het fornuis, homo's terug in de kast en alles weer zoals het was.

Hilarisch.
Je omschrijft het goed. Dat hele alt-right is gewoon dezelfde ethisch gehandicapte manier van denken in een ander cultureel jasje.
  donderdag 12 september 2019 @ 18:49:52 #155
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188914817
quote:
16s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zijn misschien 4 vrouwrnhatende mannetjes op hun zolderkamer die vrouwenstemrecht af willen schaffen terwijl dit wel een serieus probleem is. Beetje ontopic mag wel.
Maar dat spreekt niet richting Etto's straatje. Snap dat nou
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_188914818
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Tja, als je constant wordt lastiggevallen, achtervolgd, uitgescholden, seksueel geïntimideerd, dan kan ik mij voorstellen dat dat invloed heeft op je politieke voorkeur.
Gelukkig is dat straks sowieso geen probleem meer, wanneer mannelijke mannen als jijzelf dat hele politieke voorkeur hebben en kunnen uiten voor ze schrappen. Nobel, wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188914834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op een quote waarin ik laaiend enthousiast zou zijn over massa-immigratie, islam en SJW-geneuzel over racisme. Dat is immers 'mijn straatje', toch?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 september 2019 @ 18:51:22 #158
459912 FlippingCoin
pi_188914840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jammerlijk ja, hele topic weer gekanker op wat zolderkamerhelden en trollen om wat woorden maar niet in de mond te nemen. Typisch. Vrouwen verdienen ondertussen echt eens bijstand bij dit soort zaken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  donderdag 12 september 2019 @ 18:52:38 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188914857
quote:
16s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel erg typisch dat een hele club mensen louter los gaat op wat extreem rechtse klojo's van hier die op straat hun bek toch niet open trekken om maar niet over dit probleem te spreken, iets waar ik wel veel vrouwen in mijn ongeving over hoor.

Enfin je kan het natuurlijk niet beide veroordelen of zo. 8)7
Omdat TS en zijn kompanen bepaald niet de meest geloofwaardige boodschappers zijn waar het gaat om welzijn van vrouwen. Je gaat niet iemand faciliteren in zijn dubbele agenda.
pi_188914919
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat TS en zijn kompanen bepaald niet de meest geloofwaardige boodschappers zijn waar het gaat om welzijn van vrouwen. Je gaat niet iemand faciliteren in zijn dubbele agenda.
Leugens, zoek mijn PoHi maar door, je zult geen post tegenkomen waarin ik vrouwen op enige manier wil benadelen of rechten ontzeggen.

Dat vrouwen veelal pro-immigratie stemmen is een feit.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 12 september 2019 @ 18:58:31 #161
459912 FlippingCoin
pi_188914942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal maar ten koste gaan van veiligheid en het veilige gevoel van vrouwen op straat, en dat is echt iets waar we absoluut niet nog meer van moeten inleveren.
pi_188914947
quote:
16s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jammerlijk ja, hele topic weer gekanker op wat zolderkamerhelden en trollen om wat woorden maar niet in de mond te nemen. Typisch. Vrouwen verdienen ondertussen echt eens bijstand bij dit soort zaken.
Dan heb je kennelijk dit soort eerdere discussies niet gevolgd. Het is verbazingwekkend hoe vaak en hoe snel dezelfde types die fulmineren tegen de primitiviteit van de islam overschakelen op hoe vrouwen schuld hebben aan alle ellende, en dat deze ellende allemaal voorkomen kan worden door vrouwen het stemrecht te ontnemen.

Voor zowel salafisten als neo-conservatieven zijn vrouwen poppetjes, dan weer willoos, dan weer 'naïef', dan weer 'gevaarlijk want uitdagend', dan weer 'irrationeel'. Zoveel verschillen die groepen niet van elkaar, en dat mag best gezegd worden. Dat maakt namelijk duidelijk wat de werkelijke agenda is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188914988
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hier nog eentje
[..]

En die verzamelpost van Qarrad spreekt ook boekdelen over hoe er door sommigen hier over vrouwen gesproken en gedacht wordt.

En niet voor niets lopen ze achter de bepaald niet vrouwvriendelijke meneer Baudet aan
https://www.vogue.nl/cult(...)-vrouwen-denkt-zegt/

Dus ja, bepaald recht van spreken hebben altrighertjes niet
Kijk, @Qarrad kan ik het tenminste nageven dat die wat meer moeite doet om met voorbeelden te komen, waarmee ik kan werken.

Welnu; Alle reacties zijn niet vrouwonvriendelijk, er word alleen geduid op een bepaalde manier van denken en handelen waarin mannen en vrouwen met regelmaat in verschillen, maar niet altijd. Jij leest de posts alleen verkeerd. Zo is Baudet ook niet vrouwonvriendelijk. Dat denk en vind jij alleen maar, meer niet. Het is niet zo.

En dan zeg je dat die allemaal net zo erg zijn als die mannen die vrouwen uitschelden, bedreigen en bespugen

:')

En heel grappig, en vooral heel erg belangrijk om hier en nu te benoemen; klaarblijkelijk vind jij dat ook dus niet zo erg, want anders had jij je daar wel inhoudelijk over uit gelaten.
Maar nee hoor, jij laat je uit over dat wat jij hier en nu van belang vind, en om te benoemen; dat ''alt righters'' hier, in jouw ogen, vrouwonvriendelijk zijn omdat zij, zij het satirisch, opmerken dat vrouwen in het algemeen (dus lang niet alle!!!) minder rationeel denken, maar meer vanuit gevoel en emotie handelen.

NOU NOU WAT VROUW ONVRIENDELIJK!!

quote:
Typisch weer.

Onze usual suspects waarschuwen voor het gevaar van de islam, en roepen tegelijkertijd op tot het afnemen van stemrecht bij vrouwen. Vader_Aardbei geeft 'de Westerse vrouw' als zodanig gewoon de schuld van alles.

Bewijst weer eens dat onze usual suspects helemaal niet zo'n problemen hebben met de Islam, wat heet, op veel punten delen ze dezelfde primitieve ideeën. Ze zien de Islam als concurrentie. Dat is de bedreiging. Wat zouden ze graag zelf weer als 'echte man' de dienst uitmaken, vrouw achter het fornuis, homo's terug in de kast en alles weer zoals het was.

Hilarisch.
Waar??????
  donderdag 12 september 2019 @ 19:11:21 #164
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_188915090
Ik zie weer een hoop achterlijke stromannetjes voorbij komen.

"Zomg, die nare rechtse rechtsertjes willen stiek0m gewoon hetzelfde als al die salafisten"

Ja hoor :')
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_188915144
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Kijk, @:Qarrad kan ik het tenminste nageven dat die wat meer moeite doet om met voorbeelden te komen, waarmee ik kan werken.

Welnu; Alle reacties zijn niet vrouwonvriendelijk, er word alleen geduid op een bepaalde manier van denken en handelen waarin mannen en vrouwen met regelmaat in verschillen, maar niet altijd. Jij leest de posts alleen verkeerd. Zo is Baudet ook niet vrouwonvriendelijk. Dat denk en vind jij alleen maar, meer niet. Het is niet zo.

En dan zeg je dat die allemaal net zo erg zijn als die mannen die vrouwen uitschelden, bedreigen en bespugen

:')

En heel grappig, en vooral heel erg belangrijk om hier en nu te benoemen; klaarblijkelijk vind jij dat ook dus niet zo erg, want anders had jij je daar wel inhoudelijk over uit gelaten.
Maar nee hoor, jij laat je uit over dat wat jij hier en nu van belang vind, en om te benoemen; dat ''alt righters'' hier, in jouw ogen, vrouwonvriendelijk zijn omdat zij, zij het satirisch, opmerken dat vrouwen in het algemeen (dus lang niet alle!!!) minder rationeel denken, maar meer vanuit gevoel en emotie handelen.

NOU NOU WAT VROUW ONVRIENDELIJK!!
[..]

Waar??????
Natuurlijk, de waslijst van Quarrad bevat enkel opmerkingen die 'satirisch' zijn, dan wel 'verkeerd begrepen worden'. Voor de goede verstaander is wel helder dat A) de ellende is begonnen met het geven van stemrecht aan vrouwen, B) dat dat problemen heeft veroorzaakt en in stand houdt en C) dat er een oplossing gezocht moet worden voor die problemen. Getuige de insteek dat vrouwen irrationeel en emotioneel zijn, en dat dit een inherente eigenschap van deze sekse betreft, durf ik daaruit af te leiden dat als oplossing voor het probleem (naast de gewoonlijke uitzetting/deportatie en wat dies meer zij) wel degelijk het intrekken van stemrecht behoort wanneer dit een doelgroep betreft die kennelijk dermate behept is met labiele emotionele traites dat het niet enkel op dít gebied domme keuzes maakt, maar waarschijnlijk ook op vele andere gebieden...

Maar ik hoor het graag van de heren, als ik er naast zit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188915170
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:11 schreef Interloper het volgende:

"Zomg, die nare rechtse rechtsertjes willen stiek0m gewoon hetzelfde als al die salafisten"

wat willen die salafisten, volgens jou?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188915244
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:11 schreef Interloper het volgende:

Tja, er zijn nu eenmaal meerdere verbanden te zien. Waarom stemt het FvD dan samen met de SGP niet voor een verbod op de genezing van homo's? Waarom valt er door enkele prominente figuren binnen het FvD dan weerzin te zien tegen de 'transgendergekte'?

En onderdeel van het Kalergi-complot is natuurlijk dat middels het zogenaamde ondermijnen van het kerngezin (man en vrouw) leidt tot de afbrokkeling van onze samenleving.
  donderdag 12 september 2019 @ 19:32:44 #168
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_188915416
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

wat willen die salafisten, volgens jou?
Alles wat jij zelf omschreef. De echte vraag is, willen die nare rechtse rukkertjes dat ook? Jij lijkt te denken van wel, maar ik zie nog geen bewijs.
pi_188915519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:32 schreef Interloper het volgende:

[..]

Alles wat jij zelf omschreef. De echte vraag is, willen die nare rechtse rukkertjes dat ook? Jij lijkt te denken van wel, maar ik zie nog geen bewijs.
Dat denk ik inderdaad, vandaar mijn vraag of de heren dat even willen aangeven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188915673
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Okee, deze ''rechtse'', altrighter'', ''FvD'er'' heer geeft aan;

- Ze zien de Islam als concurrentie.
Nee. Kerel. :')

- Dat is de bedreiging.
Nee.... bedreiging? kerel... :')

- Wat zouden ze graag zelf weer als 'echte man' de dienst uitmaken, vrouw achter het fornuis, homo's terug in de kast en alles weer zoals het was.
Nee. Wat een debiele aannames

Mi gado....

Maar kunnen we het nu weer hebben over mannen die het normaal vinden om vrouwen te intimideren, bedreigen en bespugen? En hoe dit zo komt, dat we dat steeds vaker hier zien?

Ben benieuwd.... :')
  donderdag 12 september 2019 @ 19:50:40 #171
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_188915773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, er zijn nu eenmaal meerdere verbanden te zien. Waarom stemt het FvD dan samen met de SGP niet voor een verbod op de genezing van homo's? Waarom valt er door enkele prominente figuren binnen het FvD dan weerzin te zien tegen de 'transgendergekte'?
Niet pleiten voor een verbod =/= inhoudelijk verband. Ik ben ook tegen een verbod, ondanks dat ik niets tegen homo's heb. Andermans vrijheden zijn belangrijker dan jouw drang om dingen te onderdrukken.

De weerzin tegen transgendergekte heeft te maken met de gekte, niet noodzakelijk (en niet voor iedereen) met transgenders zelf.

quote:
En onderdeel van het Kalergi-complot is natuurlijk dat middels het zogenaamde ondermijnen van het kerngezin (man en vrouw) leidt tot de afbrokkeling van onze samenleving.
Zelfs mensen die in dat complot geloven, willen doorgaans geen salafisme-achtige onzin. Hier op Fok zie ik dat soort types sowieso niet of nauwelijks.
pi_188915778
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Okee, deze ''rechtse'', altrighter'', ''FvD'er'' heer geeft aan;

- Ze zien de Islam als concurrentie.
Nee. Kerel. :')

- Dat is de bedreiging.
Nee.... bedreiging? kerel... :')

- Wat zouden ze graag zelf weer als 'echte man' de dienst uitmaken, vrouw achter het fornuis, homo's terug in de kast en alles weer zoals het was.
Nee. Wat een debiele aannames

Mi gado....

Maar kunnen we het nu weer hebben over mannen die het normaal vinden om vrouwen te intimideren, bedreigen en bespugen? En hoe dit zo komt, dat we dat steeds vaker hier zien?

Ben benieuwd.... :')
Jaja, lekker makkelijk om te doen alsof alle roomblanke Nederlanders ontzettend tolerant zijn ten aanzien van vrouwen en homo's en dergelijke, maar dat is niet de praktijk.

Open eens een topic over een vrouw die mishandeld of aangerand is anders. Het is victim blaming wat de klok slaat. Maar dat is allemaal natuurlijk satirisch bedoeld!
  donderdag 12 september 2019 @ 19:52:28 #173
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_188915802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En als ze nee zeggen, dan accepteer je dat?
pi_188915826
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:50 schreef Interloper het volgende:

[..]

Niet pleiten voor een verbod =/= inhoudelijk verband. Ik ben ook tegen een verbod, ondanks dat ik niets tegen homo's heb. Andermans vrijheden zijn belangrijker dan jouw drang om dingen te onderdrukken.

De weerzin tegen transgendergekte heeft te maken met de gekte, niet noodzakelijk (en niet voor iedereen) met transgenders zelf.
Je vindt het belangrijk dat mensen de vrijheid hebben om homo's kapot te maken?

quote:
Zelfs mensen die in dat complot geloven, willen doorgaans geen salafisme-achtige onzin. Hier op Fok zie ik dat soort types sowieso niet of nauwelijks.
Niet in dezelfde vorm, maar dat was ook niet het punt. Er valt degelijk een vrij conservatieve beweging te zien die het niet zo heeft op gelijkwaardigheid en LHBT-ers die een dito positie opeisen. Het is dan ook wat hypocriet als dat soort lui van leer trekken tegen salafisten die homo's willen bestrijden terwijl ze beiden hun handtekening zouden zetten onder een wet die het homo's verbiedt om te trouwen of kinderen te adopterne.
  donderdag 12 september 2019 @ 19:54:09 #175
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_188915837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Open eens een topic over een vrouw die mishandeld of aangerand is anders. Het is victim blaming wat de klok slaat. Maar dat is allemaal natuurlijk satirisch bedoeld!
Victim blamen gebeurt hier zelden. Wel zie ik mensen de geloofwaardigheid van vermeende slachtoffers in twijfel trekken, maar dat is iets totaal anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')