Ze heeft hem nat opgerold ...quote:Op woensdag 4 september 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
Die rode loper moest toch snel weer retour? Shelly zegt het niet te weten. Plus is dat ding smerig
Zo snel ben ik niet hoorquote:Op woensdag 4 september 2019 15:39 schreef snetje het volgende:
Mylene: Shel kan ik zo achter de computer? ...
Shelley: Ja je kan zo ...
Mylene: Wat is zo? ... ik heb me namelijk ingeschreven ...
Shelley: Ik denk 10 minuutjes ... ja je mag zo ...
En gewoon blijven zitten ... ah! Mylene mag nu ...
Dat vermoede had ik alquote:
Slimquote:Op woensdag 4 september 2019 15:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik had het alvast op een kladje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
De nummers 1 en 2quote:Op woensdag 4 september 2019 15:46 schreef Mjelleke het volgende:
Grappig om Jessie en Brandon achter de pc te zien zitten.
Alex was even vergeten dat ze niets ruiktquote:Op woensdag 4 september 2019 15:54 schreef Soury het volgende:
Hahaha Alex ruikt iets lekkers??? Oh ja ik ruik soms vlagen, nu ruik ik niks meer
Ja zo kwam het wel overquote:Op woensdag 4 september 2019 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alex was even vergeten dat ze niets ruikt
Brandaf op 1? Hoe dan ??quote:Op woensdag 4 september 2019 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo bizar dat Brandon op 1 staat.
Ik zag haar laatst ook met haar neus dichtgeknepen ergens rond lopen dus dat ze niks ruikt is quatsch. Net zo nep als het meeste aan haar lijf.quote:
Al weken toch?quote:
Was gisteren. Toen ze verf op de tafel spoten.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst ook met haar neus dichtgeknepen ergens rond lopen dus dat ze niks ruikt is quatsch.
Ik heb soms last van een kies die jaren geleden getrokken isquote:Op woensdag 4 september 2019 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alex was even vergeten dat ze niets ruikt
Waarom zou iemand dat faken? Red flag als iemand echt iets gaat mankerenquote:Op woensdag 4 september 2019 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst ook met haar neus dichtgeknepen ergens rond lopen dus dat ze niks ruikt is quatsch.
Ah! Fantoomreuk van Alexquote:Op woensdag 4 september 2019 15:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb soms last van een kies die jaren geleden getrokken is
Ik wilde fantoompijn niet zeggen maar raar is het welquote:
Geen idee. Begrijp het ook niet. Het zou wel fijn zijn als je reuk weg is daar in die vieze zooi.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat faken? Red flag als iemand echt iets gaat mankeren
Die stillen moet je in de gaten houden.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:01 schreef formule het volgende:
[..]
Misschien omdat niemand last heeft van dat ventje,hij is zo saai
Daar ben ik debet aanquote:Op woensdag 4 september 2019 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat het enorm lastig is als je niks ruikt. Als iets bedorven is bv. En als je niks kan ruiken proef je ook niksquote:Op woensdag 4 september 2019 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee. Begrijp het ook niet. Het zou wel fijn zijn als je reuk weg is daar in die vieze zooi.
Dat lijkt mij ook waardeloos. Alleen dáár lijkt het me wel fijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het enorm lastig is als je niks ruikt. Als iets bedorven is bv. En als je niks kan ruiken proef je ook niks
Misschien heeft ze een verminderde reuk? Het lijkt mij ook erg lastig om helemaal niets te ruiken.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het enorm lastig is als je niks ruikt. Als iets bedorven is bv.
Zeker. Ik had een collega die niks kan ruiken, die had bij het gasfornuis een melder omdat ze het niet kon ruiken als er een lek was of vergeten het gas uit te draaien.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het enorm lastig is als je niks ruikt. Als iets bedorven is bv.
Dat lijkt mij daar zeker fijn!quote:Op woensdag 4 september 2019 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook waardeloos. Alleen dáár lijkt het me wel fijn.
Juist niet dus. Zit je bedorven voer te nassen.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook waardeloos. Alleen dáár lijkt het me wel fijn.
Ik zou daar niets eten of drinken.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist niet dus. Zit je bedorven voer te nassen.
Jij zit er ook niet met een verklote neusquote:Op woensdag 4 september 2019 16:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zou daar niets eten of drinken.
Die verklote neus gaat nergens over.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zit er ook niet met een verklote neus
Ach iedereen die door de poort loopt doet dat op eigen risicoquote:Op woensdag 4 september 2019 16:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zou daar niets eten of drinken.
Geheime script bespreking...quote:Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef snetje het volgende:
Mylene seint naar Jordie dat ze hem iets wil zeggen maar niet met camera erbij ... samen naar de accuwissel en SL ...
Mylene heeft gebeld over pestgedrag.quote:
Klikspaan.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mylene heeft gebeld over pestgedrag.
Als ik hoofd afdeling pestgedrag zou zijn zou ik Utopia overslaanquote:
Dat is niet onverklaarbaar hoor. Dat zijn gewoon anti-jessie stemmen.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dom dom domquote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet onverklaarbaar hoor. Dat zijn gewoon anti-jessie stemmen.
Waarom? Zij mocht toch wel in het treintje?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mylene heeft gebeld over pestgedrag.
Weet ik veel? Toet toet..........quote:Op woensdag 4 september 2019 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Zij mocht toch wel in het treintje?
Paypalquote:Op woensdag 4 september 2019 16:25 schreef formule het volgende:
Ze gaan iets bij Alibaba bestellen, heb ik ook een keer gedaan, 79.00 euro,voor een soort van quilt was niet meer voorradig , zie dan je geld maar eens terug te krijgen
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:25 schreef formule het volgende:
Ze gaan iets bij Alibaba bestellen, heb ik ook een keer gedaan, 79.00 euro,voor een soort van quilt was niet meer voorradig , zie dan je geld maar eens terug te krijgen
Nieuwe makenquote:
In mijn geval een anti Merel stemquote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet onverklaarbaar hoor. Dat zijn gewoon anti-jessie stemmen.
Letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2019 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ohhh dan ben je echt genaaid![]()
![]()
![]()
Zie dat nog maar eens recht te breien
Of je ziet de humor er van inquote:Op woensdag 4 september 2019 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ohhh dan ben je echt genaaid![]()
![]()
![]()
Zie dat nog maar eens recht te breien
vraag je sjeldel toch om dat te doenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:38 schreef formule het volgende:
Volgens mij heeft Hiske helemaal geen zin om een weer een cake te bakken/maken
lach me het schompus als ze de douane niet doorkomen of er nog ergens een vette niet ingecalculeerde kostenpost bijkomtquote:Op woensdag 4 september 2019 16:43 schreef Soury het volgende:
Die miskopen via China enz zijn echt grappig. Ik hoop dat de Katie knuffel ok is (of niet)
Wordt die ook niet gebruikt voor de release van het rap nummer....Daar hebben Gerrit en Jessie het over gehad.....quote:Op woensdag 4 september 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
Die rode loper moest toch snel weer retour? Shelly zegt het niet te weten. Plus is dat ding smerig
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wordt die ook niet gebruikt voor de release van het rap nummer....Daar hebben Gerrit en Jessie het over gehad.....
Ze heeft toen met meerdere bedrijven gebeld, bij eentje moest ie maandag weer terug .quote:Op woensdag 4 september 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
Nee dat weet ik ook niet meer.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft toen met meerdere bedrijven gebeld, bij eentje moest ie maandag weer terug .
Maar ik weet niet of het dat bedrijf is
Ik wou al zeggen: waar zie je haar dat doen..quote:Op woensdag 4 september 2019 16:47 schreef Giggio het volgende:
en sjeldel de loper schoonmaken
nèh daar hebben actrices van haar kaliber schoonmakers voor
ze hep dr fullumquote:Op woensdag 4 september 2019 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: waar zie je haar dat doen..
Nutteloos is prio 1 daarquote:
Gekke is dat ik die tekeningen en geschilderde dingen van Mylene echt héél leuk vind daar hoor je niemand over. Die meid zou zo kinderkamer muren kunnen decoreren.quote:
Zolang ze het maar na kan tekenenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Gekke is dat ik die tekeningen en geschilderde dingen van Mylene echt héél leuk vind daar hoor je niemand over. Die meid zou zo kinderkamer muren kunnen decoreren.
Dan nog het ziet er grappig en leuk uit.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang ze het maar na kan tekenen
alles beter dan de meuk van marjetquote:Op woensdag 4 september 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang ze het maar na kan tekenen
Moet eerlijk zeggen dat Merel het opviel. Die zei Mylene wat kan je mooi tekenen dat wist ik niet. Waarop Mylene zegt; Dat wist ik ook niet. Doe het nu pas.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Gekke is dat ik die tekeningen en geschilderde dingen van Mylene echt héél leuk vind daar hoor je niemand over. Die meid zou zo kinderkamer muren kunnen decoreren.
Ahh ok. Leukquote:Op woensdag 4 september 2019 16:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat Merel het opviel. Die zei Mylene wat kan je mooi tekenen dat wist ik niet. Waarop Mylene zegt; Dat wist ik ook niet. Doe het nu pas.
Doet Mylene ook heel leuk, en mooi met diepte in haar schilderingen.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet van zakgeld want Franny zei gisteren het is mijn droom dus dan betaald de bv hetquote:Op woensdag 4 september 2019 16:55 schreef zodeju het volgende:
Gaan ze nu ook stangen en stijgerhout voor de kast van hun zakgeld betalen want het is geen investering???
Denk dat ze daar meer lol in heeft dan model zijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doet Mylene ook heel leuk, en mooi met diepte in haar schilderingen.
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan nog het ziet er grappig en leuk uit.
Een inloopkast is haar droom.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:59 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Niet van zakgeld want Franny zei gisteren het is mijn droom dus dan betaald de bv het
Als de rest daarmee akkoord gaat dan zijn ze knettergekquote:
Dit meen je niet.....en dat uit haar mond.....Brandon had ook al commentaar de ze ander gedrag toonde en vond het haar niet staan. Twee uur laten ging ze maar weer janken.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:59 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Niet van zakgeld want Franny zei gisteren het is mijn droom dus dan betaald de bv het
Door Merel ingefluisterdquote:Op woensdag 4 september 2019 16:59 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Geen ogen op haar gericht.....die kinderfeestjes deed ze ook leuk vooral het vooraf werk.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ze daar meer lol in heeft dan model zijn.
Ze zei het wel op sarcastische manier, omdat er een regel is dat je geld krijgt voor je droom waar te maken schijnbaar.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit meen je niet.....en dat uit haar mond.....Brandon had ook al commentaar de ze ander gedrag toonde en vond het haar niet staan. Twee uur laten ging ze maar weer janken.
Oh, dan weet ik genoeg......quote:Op woensdag 4 september 2019 17:03 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ze zei het wel op sarcastische manier, omdat er een regel is dat je geld krijgt voor je droom waar te maken schijnbaar.
Hartstikke leuk! Je kon zin dat ze dan in haar element was.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen ogen op haar gericht.....die kinderfeestjes deed ze ook leuk vooral het vooraf werk.
Ja raar want dat doet ze echt leuk.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen ogen op haar gericht.....die kinderfeestjes deed ze ook leuk vooral het vooraf werk.
Stop er een flesje drinken in en het is stukquote:
Ik hoop dat het eruit gepikt wordt bij de douane. Dan komt er gewoon nog even zo'n 40% bovenopquote:
Ik zag dat er lijntjes stonden die ze in kon kleurenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat Merel het opviel. Die zei Mylene wat kan je mooi tekenen dat wist ik niet. Waarop Mylene zegt; Dat wist ik ook niet. Doe het nu pas.
Jessie had het over 15 maar zou maar zo kunnenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:12 schreef Crabapple het volgende:
[..]
20 euro verkoop Utopia waarschijnlijk
als je naam Sguimpie is heb je dat niet in de gatenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
Hoe dom moet je zijn om vijf keer de prijs te betalen voor iets wat je zelf ook kan bestellen bij de Ali?
Ze denkt nog steeds dat Jessie verliefd op haar is?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef puzziepie het volgende:
Waarom zit Shell daar nou weer bij![]()
[ afbeelding ]
Domquote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
Hoe dom moet je zijn om vijf keer de prijs te betalen voor iets wat je zelf ook kan bestellen bij de Ali?
Stukzakjequote:Op woensdag 4 september 2019 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Stop er een flesje drinken in en het is stuk
Tja als je naar de hoofden kijkt van wat daar binnen wandelt dan is het eigenlijk niet zo raarquote:Op woensdag 4 september 2019 17:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
als je naam Sguimpie is heb je dat niet in de gaten
Heb voor het eerst gedaan, ging prima.....en blij dat ik er mee ben......quote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
campingvolk van de campingzenderquote:Op woensdag 4 september 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja als je naar de hoofden kijkt van wat daar binnen wandelt dan is het eigenlijk niet zo raar
Ik heb er m'n led groeilampen vandaan ging perfekt en voor 'n scheet en 3 knikkersquote:Op woensdag 4 september 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb voor het eerst gedaan, ging prima.....en blij dat ik er mee ben......
Bij afname meerdere exemplaren wordt de inkoop goedkoper, vind 15 euro nog prijzig.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie had het over 15 maar zou maar zo kunnen
alles voor de prijzenpotquote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Bij afname meerdere exemplaren wordt de inkoop goedkoper, vind 15 euro nog prijzig.
quote:
Ja, vooral als je onder die douane kosten blijft. Dik binnen de uiterste leveringsdatum. Zal heus wel missers tussen zitten maar het is de gok waard als het een klein bedrag is.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb er m'n led groeilampen vandaan ging perfekt en voor 'n scheet en 3 knikkers
Mag hopen dat het geen flutkwaliteit is, dat scheelt nog al eens op Ali.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef puzziepie het volgende:
Ze hebben het nu wel over 20 euro , tering wat veel
[ afbeelding ]
We weten er alles vanquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef formule het volgende:
Maris zegt als je streamt zie je heel veel bomen
Shelly heeft nog tekst liggenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef puzziepie het volgende:
Ranking de Utopianen willen ze gaan doen
Echt welquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mag hopen dat het geen flutkwaliteit is, dat scheelt nog al eens op Ali.
Spanking de Utopianen lijkt mij meer publiek te gaan trekkenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef puzziepie het volgende:
Ranking de Utopianen willen ze gaan doen
Ik zou dat ook wel leuk vinden om op streams te zienquote:Op woensdag 4 september 2019 17:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Spanking de Utopianen lijkt mij meer publiek te gaan trekken
Miste haar al, was ook al niet boven bij Jessiequote:Op woensdag 4 september 2019 17:22 schreef chufi het volgende:
Merel hangt op de bank en laat Franny de wolk-inn closet schilderen voor haar
Zou je denken? Of denkt ze gewoon dat ze dit kan maken omdat ze toch wel blijft? Nominatieronde na nominatieronde heeft ze overleefd en god mag weten waarom.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:23 schreef formule het volgende:
Hiske heeft een grote bek, die gaat echt binnenkort weg
De 19e toch? of de 17e zoietsquote:Op woensdag 4 september 2019 17:23 schreef formule het volgende:
Hiske heeft een grote bek, die gaat echt binnenkort weg
His gaat weg , alleen Ger weet hetquote:Op woensdag 4 september 2019 17:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou je denken? Of denkt ze gewoon dat ze dit kan maken omdat ze toch wel blijft? Nominatieronde na nominatieronde heeft ze overleefd en god mag weten waarom.
En wijquote:Op woensdag 4 september 2019 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
His gaat weg , alleen Ger weet het
Ik zit me nu al de hele tijd af te vragen waarom ze daar plaktquote:Op woensdag 4 september 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg met de dag een grotere hekel aan Shelley
Vandaar de door Dyl geplaatste grafitti.quote:
Hoop om Gerrit een loer te draaienquote:Op woensdag 4 september 2019 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit me nu al de hele tijd af te vragen waarom ze daar plakt
Jessie weg en ze zit ineens weer benedenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit me nu al de hele tijd af te vragen waarom ze daar plakt
Raar toch?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie weg en ze zit ineens weer beneden
En wat zijn de verzendkosten?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Bij afname meerdere exemplaren wordt de inkoop goedkoper, vind 15 euro nog prijzig.
Ik denk dat ze hoopt dat ze hem ergens mee kan naaien. Of ze ruikt dat ze weer iets voor niks kan krijgen.quote:
Dat was dus precies wat ik zelf ook dacht : info oppikken /meekijken voor info /afluisterenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hoopt dat ze hem ergens mee kan naaien. Of ze ruikt dat ze weer iets voor niks kan krijgen.
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:29 schreef puzziepie het volgende:
De rugzakjes komen de 22e september
Jens heeft het nu over 2000 euro investering ?
Grollen mannenquote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:29 schreef formule het volgende:
Wat heeft Maris grote voeten, ik ga overal op letten
Net was het nog iets van 600 euro investeren , 2000 is wel heel erg veel voor een paar stukjes aan elkaar genaaide stof die na een week uit elkaar vallenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
En hij heeft het weer niet in de groep gegooid, maar heeft het aan een paar mensen gevraagd.
Ze zijn nog niet besteld en de mensen die het wel gratis willen hebben zullen er wel mee akkoord gaan. Hij is nog bezig met zijn rondje langs de mensen trouwens.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
En hij heeft het weer niet in de groep gegooid, maar heeft het aan een paar mensen gevraagd.
Ik hoor nu 1000 euro. Hij zegt het tegen Mariska en die wil de stand van de kas groot ophangen op de muur.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net was het nog iets van 600 euro investeren , 2000 is wel heel erg veel voor een paar stukjes aan elkaar genaaide stof die na een week uit elkaar vallen
Ok, en wat zijn de verzendkosten? Ik wult het weten.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet besteld en de mensen die het wel gratis willen hebben zullen er wel mee akkoord gaan. Hij is nog bezig met zijn rondje langs de mensen trouwens.
Ga ik natuurlijk ook even bekijkenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:32 schreef Harrison het volgende:
[..]Mij viel het laatst op dat Shelley zulke grote handen heeft. Ziet er soms heel eng uit. Ze heeft echt enorme kolenschoppen
Lekker slim. Hoe hoger het bedrag hoe meer kleding er besteld gaat worden door de afdeling inhaal.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:34 schreef Soury het volgende:
Mariska wil de stand van de kas ophangen. Ok maar het is toch negatief?
Wordt niet gratis uitgedeeld, ze moeten het kopen van hun zakgeld...kan nu beslissen als ze er zijn mogen de bewoners het niet meer kopen.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet besteld en de mensen die het wel gratis willen hebben zullen er wel mee akkoord gaan. Hij is nog bezig met zijn rondje langs de mensen trouwens.
Bij Ali betaal je als je slim besteld geen verzendkostenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ok, en wat zijn de verzendkosten? Ik wult het weten.
Maar volgens mij wel korte armpjesquote:Op woensdag 4 september 2019 17:32 schreef Harrison het volgende:
[..]Mij viel het laatst op dat Shelley zulke grote handen heeft. Ziet er soms heel eng uit. Ze heeft echt enorme kolenschoppen
Ach....Merel heeft ook weer kleding achterover gedrukt. Merel is gelukkig stabiel: het maakt haar niet uit, wat er in de pot zit.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker slim. Hoe hoger het bedrag hoe meer kleding er besteld gaat worden door de afdeling inhaal.
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wordt niet gratis uitgedeeld, ze moeten het kopen van hun zakgeld...kan nu beslissen als ze er zijn mogen de bewoners het niet meer kopen.
Nog een beetje maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:34 schreef Soury het volgende:
Mariska wil de stand van de kas ophangen. Ok maar het is toch negatief?
En beentjesquote:Op woensdag 4 september 2019 17:35 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Maar volgens mij wel korte armpjes
Shelley en frannie kunnen er ook wat vanquote:Op woensdag 4 september 2019 17:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach....Merel heeft ook weer kleding achterover gedrukt. Merel is gelukkig stabiel: het maakt haar niet uit, wat er in de pot zit.
Ja klopt, alles kort en klein bij haar, daarom valt het zo opquote:Op woensdag 4 september 2019 17:35 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Maar volgens mij wel korte armpjes
Of allebei.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hoopt dat ze hem ergens mee kan naaien. Of ze ruikt dat ze weer iets voor niks kan krijgen.
Ik zie het.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij Ali betaal je als je slim besteld geen verzendkosten
Die zullen tussen de 5 en 7 euro liggenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En wat zijn de verzendkosten?
Dat kun je aanvinken bij het zoeken naar artikelenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie het.Dat is niet altijd zo.
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:32 schreef Harrison het volgende:
zekerquote:Op woensdag 4 september 2019 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley en frannie kunnen er ook wat van
Ik denk niet dat de meeste mensen daar nog hard gaan rennen ofzo. Ik zou het ook wel prima vinden. Tijd uitzittenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nog een beetje maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Laat ik haar nu mooie handen vinden hebben.....(komt misschien dat ik hele kleine lelijke handjes heb)
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kun je aanvinken bij het zoeken naar artikelen
Daar hadden ze het niet over maar zal wel.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Wel voor de Ali prijs neem ik aan.
Jessie zei dat ze de BTW die ze moeten betalen terug krijgenquote:
Dat is de BTW over de inkoop.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie zei dat ze de BTW die ze moeten betalen terug krijgen
Ohhh dan wordt het dus alleen maar meer wat ze moeten betalen aan BTW. Dus ze krijgen de BTW over die 7 euro terug en moeten BTW betalen over die 20 euro?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze krijgen BTW over inkoop terug en betaling BTW over de verkoop (21%)
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh dan wordt het dus alleen maar meer wat ze moeten betalen aan BTW. Dus ze krijgen de BTW over die 7 euro terug en moeten BTW betalen over die 20 euro?
Jessie zei ook al, dat ze het niet moest doen werkte eerder averechts .quote:Op woensdag 4 september 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meeste mensen daar nog hard gaan rennen ofzo. Ik zou het ook wel prima vinden. Tijd uitzitten
Wat maakt het ook uitquote:Op woensdag 4 september 2019 17:41 schreef Lavenderr het volgende:
bestel maar bestel maar bestel maar
Het enige rolletje die ze kan krijgen is van Kloontje het reuzenkind uitquote:Op woensdag 4 september 2019 17:42 schreef mazaru het volgende:
Jessie: Maar ze gingen wel kussen. Jij bent actrice toch?
Shelley: Ja! Dat word ik wel ja!!
Volgens mij zijn inklaringskosten alle kosten die je maakt als je een product uit het buitenland bestelt, dus invoerrechten, btw, douanerechten etc.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Nog maar een keertje dan:
Is invoerrechten hetzelfde als inklaringskosten?
https://www.kopeninchina.nl/importeren/inklaringskosten/quote:Op woensdag 4 september 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Kweet het niet.....inklaringskosten is dacht ik alles bij elkaar zoals douane invoerrechten en bezorgkosten maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Hier misschien je antwoordquote:Op woensdag 4 september 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet helemaal.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:47 schreef Harrison het volgende:
[..]
Volgens mij zijn inklaringskosten alle kosten die je maakt als je een product uit het buitenland bestelt, dus invoerrechten, btw, douanerechten etc.
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:48 schreef Paco55 het volgende:
[..]
https://www.kopeninchina.nl/importeren/inklaringskosten/
Helemaal geen gek idee. Zoiets trekt altijd volk.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:53 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska wil weer karaoke voor 13 september. Dat vinden mensen leuk!! Eerst een drankje drinken en dan lekker zingen.Shelly wil Ras bestellen, maar Mariska waarschuwt haar voor haar zakgeld.
Nou.....kweenie en voor streamers is het verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal geen gek idee. Zoiets trekt altijd volk.
Mooi, hoop dat Hiske haar mond houdt maar Shell zal wel gaan vertellen aan Jessie als die aandringt.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:55 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie wil 1000 gebruiken van het geld van Hiske, Franny en Shelly, maar Hiske geeft geen toestemming. "Dat geld is niet beschikbaar"
Wat hebben ze bedacht?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, hoop dat Hiske haar mond houdt maar Shell zal wel gaan vertellen aan Jessie als die aandringt.
Ze willen nu wat anders dat het treintje? ...quote:Op woensdag 4 september 2019 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, hoop dat Hiske haar mond houdt maar Shell zal wel gaan vertellen aan Jessie als die aandringt.
Weet het echt niet, geen idee.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze willen nu wat anders dat het treintje? ...
Oh vandaar dat ze zat te slijmenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze willen nu wat anders dat het treintje? ...
Ze wil met Jessie op de boot staanquote:Op woensdag 4 september 2019 18:01 schreef snetje het volgende:
Gerrit moet maar tijd maken van Shelley ...
Onverdragelijk.quote:
Lijkt alsof je je nog gewoon op kunt geven als inwoner..quote:Op woensdag 4 september 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meeste mensen daar nog hard gaan rennen ofzo. Ik zou het ook wel prima vinden. Tijd uitzitten
Daar was om gevraagd ... ik had haar nog mooi een tijd laten wachten ... zeggen als de zon schijnt of zo ...quote:Op woensdag 4 september 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil met Jessie op de boot staan
Ja, het is even volhoudenquote:Op woensdag 4 september 2019 18:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska heeft een scheurkalender besteld ivm het aftellen. Het gaat tot 31 december.
Neequote:Op woensdag 4 september 2019 18:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Onverdragelijk.![]()
![]()
Wist je al dat ze de keukenkastjes met bleekwater heeft afgenomen en dat ze de wasmachine gefixt heeft?
Ik hoop nog steeds op Terror marisquote:Op woensdag 4 september 2019 18:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Onverdragelijk.![]()
![]()
Wist je al dat ze de keukenkastjes met bleekwater heeft afgenomen en dat ze de wasmachine gefixt heeft?
Mariska heeft een kalender gekregenquote:Op woensdag 4 september 2019 18:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska heeft een scheurkalender besteld ivm het aftellen. Het gaat tot 31 december.
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:05 schreef zodeju het volgende:
Roept Merel nu YES yes ....dus we zitten er nog langer......Riep die niet laatst Mam boek maar een reis voor de kerst.......![]()
Motten ze eerst een loopplank bouwenquote:Op woensdag 4 september 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil met Jessie op de boot staan
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:08 schreef zodeju het volgende:
Staat de datum erop, anders scheuren ze meerdere per dat eraf.
neequote:Op woensdag 4 september 2019 18:10 schreef zodeju het volgende:
Het wordt niet gewaardeerd wat Mariska heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
Ik lees hier overal besteld en jij zegt dat ze hem heeft gekregenquote:Op woensdag 4 september 2019 18:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Mariska heeft een kalender gekregen
Denk het niet......Schuimpjes hebben haast alles over voor hun idool maar oud en nieuw vier je vaak met familieleden....En zelf kunnen de bewoners niks bedenken.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:11 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik zou 31 december wel leuk vinden.
Maken ze er misschien eindelijk wel een spetterende finale show van.
Ze hebben alle tijd tot eind januari 2020 ...quote:Op woensdag 4 september 2019 18:11 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik zou 31 december wel leuk vinden.
Maken ze er misschien eindelijk wel een spetterende finale show van.
Heeft ze die kalender nou besteld of gekregenquote:Op woensdag 4 september 2019 18:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mariska is ineens heel positief he, heeft ze iets geslikt of zo
Zelf bestelt zegt ze.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft ze die kalender nou besteld of gekregen
Ze zei dat ze hem besteld had. Maar volgens mij hebben ze hem via achter gekregen. Mariska knikte op de vraag of ze hem besteld had en had haar leugenkop toen ze dat deed.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft ze die kalender nou besteld of gekregen
Nou snap ik het helemaal niet meerquote:
Ah dus die kalender was er ineens begrijp ik nuquote:Op woensdag 4 september 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zei dat ze hem besteld had. Maar volgens mij hebben ze hem via achter gekregen. Mariska knikte op de vraag of ze hem besteld had en had haar leugenkop toen ze dat deed.
Ze zei toch al dat er vanaf nu twee keer in de week de potverdienste erop kwam te staanquote:Op woensdag 4 september 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zei dat ze hem besteld had. Maar volgens mij hebben ze hem via achter gekregen. Mariska knikte op de vraag of ze hem besteld had en had haar leugenkop toen ze dat deed.
Ja, zag het ook. Maar Mariska mag graag geheimzinnig doen.....zoiets ja dat vertrouwt de febo mij toe.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zag het ook. Maar Mariska mag graag geheimzinnig doen.....zoiets ja dat vertrouwt de febo mij toe.
Grappig dat febo mol His daar dan weer niks van af weetquote:Op woensdag 4 september 2019 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zag het ook. Maar Mariska mag graag geheimzinnig doen.....zoiets ja dat vertrouwt de febo mij toe.
Als ze hem echt zelf besteld had dan had ze dagen lopen roepen dat ze 'iets' besteld heeft maar niet zegt wat. En dat dan een keer of 100.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het niet leuk vindt.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grappig dat febo mol His daar dan weer niks van af weet
Ja is ook weer zoquote:Op woensdag 4 september 2019 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze hem echt zelf besteld had dan had ze dagen lopen roepen dat ze 'iets' besteld heeft maar niet zegt wat. En dat dan een keer of 100.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |