Miste haar al, was ook al niet boven bij Jessiequote:Op woensdag 4 september 2019 17:22 schreef chufi het volgende:
Merel hangt op de bank en laat Franny de wolk-inn closet schilderen voor haar
Zou je denken? Of denkt ze gewoon dat ze dit kan maken omdat ze toch wel blijft? Nominatieronde na nominatieronde heeft ze overleefd en god mag weten waarom.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:23 schreef formule het volgende:
Hiske heeft een grote bek, die gaat echt binnenkort weg
De 19e toch? of de 17e zoietsquote:Op woensdag 4 september 2019 17:23 schreef formule het volgende:
Hiske heeft een grote bek, die gaat echt binnenkort weg
His gaat weg , alleen Ger weet hetquote:Op woensdag 4 september 2019 17:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou je denken? Of denkt ze gewoon dat ze dit kan maken omdat ze toch wel blijft? Nominatieronde na nominatieronde heeft ze overleefd en god mag weten waarom.
En wijquote:Op woensdag 4 september 2019 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
His gaat weg , alleen Ger weet het
Ik zit me nu al de hele tijd af te vragen waarom ze daar plaktquote:Op woensdag 4 september 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg met de dag een grotere hekel aan Shelley
Vandaar de door Dyl geplaatste grafitti.quote:
Hoop om Gerrit een loer te draaienquote:Op woensdag 4 september 2019 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit me nu al de hele tijd af te vragen waarom ze daar plakt
Jessie weg en ze zit ineens weer benedenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit me nu al de hele tijd af te vragen waarom ze daar plakt
Raar toch?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie weg en ze zit ineens weer beneden
En wat zijn de verzendkosten?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Bij afname meerdere exemplaren wordt de inkoop goedkoper, vind 15 euro nog prijzig.
Ik denk dat ze hoopt dat ze hem ergens mee kan naaien. Of ze ruikt dat ze weer iets voor niks kan krijgen.quote:
Dat was dus precies wat ik zelf ook dacht : info oppikken /meekijken voor info /afluisterenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hoopt dat ze hem ergens mee kan naaien. Of ze ruikt dat ze weer iets voor niks kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |