Ahh ok. Leukquote:Op woensdag 4 september 2019 16:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat Merel het opviel. Die zei Mylene wat kan je mooi tekenen dat wist ik niet. Waarop Mylene zegt; Dat wist ik ook niet. Doe het nu pas.
Doet Mylene ook heel leuk, en mooi met diepte in haar schilderingen.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Gekke is dat ik die tekeningen en geschilderde dingen van Mylene echt héél leuk vind daar hoor je niemand over. Die meid zou zo kinderkamer muren kunnen decoreren.
Niet van zakgeld want Franny zei gisteren het is mijn droom dus dan betaald de bv hetquote:Op woensdag 4 september 2019 16:55 schreef zodeju het volgende:
Gaan ze nu ook stangen en stijgerhout voor de kast van hun zakgeld betalen want het is geen investering???
Denk dat ze daar meer lol in heeft dan model zijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doet Mylene ook heel leuk, en mooi met diepte in haar schilderingen.
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan nog het ziet er grappig en leuk uit.
Een inloopkast is haar droom.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:59 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Niet van zakgeld want Franny zei gisteren het is mijn droom dus dan betaald de bv het
Als de rest daarmee akkoord gaat dan zijn ze knettergekquote:
Dit meen je niet.....en dat uit haar mond.....Brandon had ook al commentaar de ze ander gedrag toonde en vond het haar niet staan. Twee uur laten ging ze maar weer janken.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:59 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Niet van zakgeld want Franny zei gisteren het is mijn droom dus dan betaald de bv het
Door Merel ingefluisterdquote:Op woensdag 4 september 2019 16:59 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Geen ogen op haar gericht.....die kinderfeestjes deed ze ook leuk vooral het vooraf werk.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ze daar meer lol in heeft dan model zijn.
Ze zei het wel op sarcastische manier, omdat er een regel is dat je geld krijgt voor je droom waar te maken schijnbaar.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit meen je niet.....en dat uit haar mond.....Brandon had ook al commentaar de ze ander gedrag toonde en vond het haar niet staan. Twee uur laten ging ze maar weer janken.
Oh, dan weet ik genoeg......quote:Op woensdag 4 september 2019 17:03 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ze zei het wel op sarcastische manier, omdat er een regel is dat je geld krijgt voor je droom waar te maken schijnbaar.
Hartstikke leuk! Je kon zin dat ze dan in haar element was.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen ogen op haar gericht.....die kinderfeestjes deed ze ook leuk vooral het vooraf werk.
Ja raar want dat doet ze echt leuk.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen ogen op haar gericht.....die kinderfeestjes deed ze ook leuk vooral het vooraf werk.
Stop er een flesje drinken in en het is stukquote:
Ik hoop dat het eruit gepikt wordt bij de douane. Dan komt er gewoon nog even zo'n 40% bovenopquote:
Ik zag dat er lijntjes stonden die ze in kon kleurenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat Merel het opviel. Die zei Mylene wat kan je mooi tekenen dat wist ik niet. Waarop Mylene zegt; Dat wist ik ook niet. Doe het nu pas.
Jessie had het over 15 maar zou maar zo kunnenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:12 schreef Crabapple het volgende:
[..]
20 euro verkoop Utopia waarschijnlijk
als je naam Sguimpie is heb je dat niet in de gatenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
Hoe dom moet je zijn om vijf keer de prijs te betalen voor iets wat je zelf ook kan bestellen bij de Ali?
Ze denkt nog steeds dat Jessie verliefd op haar is?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef puzziepie het volgende:
Waarom zit Shell daar nou weer bij![]()
[ afbeelding ]
Domquote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
Hoe dom moet je zijn om vijf keer de prijs te betalen voor iets wat je zelf ook kan bestellen bij de Ali?
Stukzakjequote:Op woensdag 4 september 2019 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Stop er een flesje drinken in en het is stuk
Tja als je naar de hoofden kijkt van wat daar binnen wandelt dan is het eigenlijk niet zo raarquote:Op woensdag 4 september 2019 17:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
als je naam Sguimpie is heb je dat niet in de gaten
Heb voor het eerst gedaan, ging prima.....en blij dat ik er mee ben......quote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
campingvolk van de campingzenderquote:Op woensdag 4 september 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja als je naar de hoofden kijkt van wat daar binnen wandelt dan is het eigenlijk niet zo raar
Ik heb er m'n led groeilampen vandaan ging perfekt en voor 'n scheet en 3 knikkersquote:Op woensdag 4 september 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb voor het eerst gedaan, ging prima.....en blij dat ik er mee ben......
Bij afname meerdere exemplaren wordt de inkoop goedkoper, vind 15 euro nog prijzig.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie had het over 15 maar zou maar zo kunnen
alles voor de prijzenpotquote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Bij afname meerdere exemplaren wordt de inkoop goedkoper, vind 15 euro nog prijzig.
quote:
Ja, vooral als je onder die douane kosten blijft. Dik binnen de uiterste leveringsdatum. Zal heus wel missers tussen zitten maar het is de gok waard als het een klein bedrag is.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb er m'n led groeilampen vandaan ging perfekt en voor 'n scheet en 3 knikkers
Mag hopen dat het geen flutkwaliteit is, dat scheelt nog al eens op Ali.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef puzziepie het volgende:
Ze hebben het nu wel over 20 euro , tering wat veel
[ afbeelding ]
We weten er alles vanquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef formule het volgende:
Maris zegt als je streamt zie je heel veel bomen
Shelly heeft nog tekst liggenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef puzziepie het volgende:
Ranking de Utopianen willen ze gaan doen
Echt welquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mag hopen dat het geen flutkwaliteit is, dat scheelt nog al eens op Ali.
Spanking de Utopianen lijkt mij meer publiek te gaan trekkenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef puzziepie het volgende:
Ranking de Utopianen willen ze gaan doen
Ik zou dat ook wel leuk vinden om op streams te zienquote:Op woensdag 4 september 2019 17:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Spanking de Utopianen lijkt mij meer publiek te gaan trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |