Ze heeft hem nat opgerold ...quote:Op woensdag 4 september 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
Die rode loper moest toch snel weer retour? Shelly zegt het niet te weten. Plus is dat ding smerig
Zo snel ben ik niet hoorquote:Op woensdag 4 september 2019 15:39 schreef snetje het volgende:
Mylene: Shel kan ik zo achter de computer? ...
Shelley: Ja je kan zo ...
Mylene: Wat is zo? ... ik heb me namelijk ingeschreven ...
Shelley: Ik denk 10 minuutjes ... ja je mag zo ...
En gewoon blijven zitten ... ah! Mylene mag nu ...
Dat vermoede had ik alquote:
Slimquote:Op woensdag 4 september 2019 15:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik had het alvast op een kladje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
De nummers 1 en 2quote:Op woensdag 4 september 2019 15:46 schreef Mjelleke het volgende:
Grappig om Jessie en Brandon achter de pc te zien zitten.
Alex was even vergeten dat ze niets ruiktquote:Op woensdag 4 september 2019 15:54 schreef Soury het volgende:
Hahaha Alex ruikt iets lekkers??? Oh ja ik ruik soms vlagen, nu ruik ik niks meer
Ja zo kwam het wel overquote:Op woensdag 4 september 2019 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alex was even vergeten dat ze niets ruikt
Brandaf op 1? Hoe dan ??quote:Op woensdag 4 september 2019 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo bizar dat Brandon op 1 staat.
Ik zag haar laatst ook met haar neus dichtgeknepen ergens rond lopen dus dat ze niks ruikt is quatsch. Net zo nep als het meeste aan haar lijf.quote:
Al weken toch?quote:
Was gisteren. Toen ze verf op de tafel spoten.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst ook met haar neus dichtgeknepen ergens rond lopen dus dat ze niks ruikt is quatsch.
Ik heb soms last van een kies die jaren geleden getrokken isquote:Op woensdag 4 september 2019 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alex was even vergeten dat ze niets ruikt
Waarom zou iemand dat faken? Red flag als iemand echt iets gaat mankerenquote:Op woensdag 4 september 2019 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst ook met haar neus dichtgeknepen ergens rond lopen dus dat ze niks ruikt is quatsch.
Ah! Fantoomreuk van Alexquote:Op woensdag 4 september 2019 15:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb soms last van een kies die jaren geleden getrokken is
Ik wilde fantoompijn niet zeggen maar raar is het welquote:
Geen idee. Begrijp het ook niet. Het zou wel fijn zijn als je reuk weg is daar in die vieze zooi.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat faken? Red flag als iemand echt iets gaat mankeren
Die stillen moet je in de gaten houden.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:01 schreef formule het volgende:
[..]
Misschien omdat niemand last heeft van dat ventje,hij is zo saai
Daar ben ik debet aanquote:Op woensdag 4 september 2019 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo bizar dat Brandon op 1 staat.
Ik denk dat het enorm lastig is als je niks ruikt. Als iets bedorven is bv. En als je niks kan ruiken proef je ook niksquote:Op woensdag 4 september 2019 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee. Begrijp het ook niet. Het zou wel fijn zijn als je reuk weg is daar in die vieze zooi.
Dat lijkt mij ook waardeloos. Alleen dáár lijkt het me wel fijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het enorm lastig is als je niks ruikt. Als iets bedorven is bv. En als je niks kan ruiken proef je ook niks
Misschien heeft ze een verminderde reuk? Het lijkt mij ook erg lastig om helemaal niets te ruiken.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het enorm lastig is als je niks ruikt. Als iets bedorven is bv.
Zeker. Ik had een collega die niks kan ruiken, die had bij het gasfornuis een melder omdat ze het niet kon ruiken als er een lek was of vergeten het gas uit te draaien.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het enorm lastig is als je niks ruikt. Als iets bedorven is bv.
Dat lijkt mij daar zeker fijn!quote:Op woensdag 4 september 2019 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook waardeloos. Alleen dáár lijkt het me wel fijn.
Juist niet dus. Zit je bedorven voer te nassen.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook waardeloos. Alleen dáár lijkt het me wel fijn.
Ik zou daar niets eten of drinken.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist niet dus. Zit je bedorven voer te nassen.
Jij zit er ook niet met een verklote neusquote:Op woensdag 4 september 2019 16:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zou daar niets eten of drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |