als je naam Sguimpie is heb je dat niet in de gatenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
Hoe dom moet je zijn om vijf keer de prijs te betalen voor iets wat je zelf ook kan bestellen bij de Ali?
Ze denkt nog steeds dat Jessie verliefd op haar is?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef puzziepie het volgende:
Waarom zit Shell daar nou weer bij![]()
[ afbeelding ]
Domquote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
Hoe dom moet je zijn om vijf keer de prijs te betalen voor iets wat je zelf ook kan bestellen bij de Ali?
Stukzakjequote:Op woensdag 4 september 2019 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Stop er een flesje drinken in en het is stuk
Tja als je naar de hoofden kijkt van wat daar binnen wandelt dan is het eigenlijk niet zo raarquote:Op woensdag 4 september 2019 17:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
als je naam Sguimpie is heb je dat niet in de gaten
Heb voor het eerst gedaan, ging prima.....en blij dat ik er mee ben......quote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
campingvolk van de campingzenderquote:Op woensdag 4 september 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja als je naar de hoofden kijkt van wat daar binnen wandelt dan is het eigenlijk niet zo raar
Ik heb er m'n led groeilampen vandaan ging perfekt en voor 'n scheet en 3 knikkersquote:Op woensdag 4 september 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb voor het eerst gedaan, ging prima.....en blij dat ik er mee ben......
Bij afname meerdere exemplaren wordt de inkoop goedkoper, vind 15 euro nog prijzig.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie had het over 15 maar zou maar zo kunnen
alles voor de prijzenpotquote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Bij afname meerdere exemplaren wordt de inkoop goedkoper, vind 15 euro nog prijzig.
quote:
Ja, vooral als je onder die douane kosten blijft. Dik binnen de uiterste leveringsdatum. Zal heus wel missers tussen zitten maar het is de gok waard als het een klein bedrag is.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb er m'n led groeilampen vandaan ging perfekt en voor 'n scheet en 3 knikkers
Mag hopen dat het geen flutkwaliteit is, dat scheelt nog al eens op Ali.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:17 schreef puzziepie het volgende:
Ze hebben het nu wel over 20 euro , tering wat veel
[ afbeelding ]
We weten er alles vanquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef formule het volgende:
Maris zegt als je streamt zie je heel veel bomen
Shelly heeft nog tekst liggenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef puzziepie het volgende:
Ranking de Utopianen willen ze gaan doen
Echt welquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mag hopen dat het geen flutkwaliteit is, dat scheelt nog al eens op Ali.
Spanking de Utopianen lijkt mij meer publiek te gaan trekkenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:19 schreef puzziepie het volgende:
Ranking de Utopianen willen ze gaan doen
Ik zou dat ook wel leuk vinden om op streams te zienquote:Op woensdag 4 september 2019 17:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Spanking de Utopianen lijkt mij meer publiek te gaan trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |