Of je ziet de humor er van inquote:Op woensdag 4 september 2019 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ohhh dan ben je echt genaaid![]()
![]()
![]()
Zie dat nog maar eens recht te breien
vraag je sjeldel toch om dat te doenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:38 schreef formule het volgende:
Volgens mij heeft Hiske helemaal geen zin om een weer een cake te bakken/maken
lach me het schompus als ze de douane niet doorkomen of er nog ergens een vette niet ingecalculeerde kostenpost bijkomtquote:Op woensdag 4 september 2019 16:43 schreef Soury het volgende:
Die miskopen via China enz zijn echt grappig. Ik hoop dat de Katie knuffel ok is (of niet)
Wordt die ook niet gebruikt voor de release van het rap nummer....Daar hebben Gerrit en Jessie het over gehad.....quote:Op woensdag 4 september 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
Die rode loper moest toch snel weer retour? Shelly zegt het niet te weten. Plus is dat ding smerig
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wordt die ook niet gebruikt voor de release van het rap nummer....Daar hebben Gerrit en Jessie het over gehad.....
Ze heeft toen met meerdere bedrijven gebeld, bij eentje moest ie maandag weer terug .quote:Op woensdag 4 september 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
Die rode loper moest toch snel weer retour? Shelly zegt het niet te weten. Plus is dat ding smerig
Nee dat weet ik ook niet meer.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft toen met meerdere bedrijven gebeld, bij eentje moest ie maandag weer terug .
Maar ik weet niet of het dat bedrijf is
Ik wou al zeggen: waar zie je haar dat doen..quote:Op woensdag 4 september 2019 16:47 schreef Giggio het volgende:
en sjeldel de loper schoonmaken
nèh daar hebben actrices van haar kaliber schoonmakers voor
ze hep dr fullumquote:Op woensdag 4 september 2019 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: waar zie je haar dat doen..
Nutteloos is prio 1 daarquote:
Gekke is dat ik die tekeningen en geschilderde dingen van Mylene echt héél leuk vind daar hoor je niemand over. Die meid zou zo kinderkamer muren kunnen decoreren.quote:
Zolang ze het maar na kan tekenenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Gekke is dat ik die tekeningen en geschilderde dingen van Mylene echt héél leuk vind daar hoor je niemand over. Die meid zou zo kinderkamer muren kunnen decoreren.
Dan nog het ziet er grappig en leuk uit.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang ze het maar na kan tekenen
alles beter dan de meuk van marjetquote:Op woensdag 4 september 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang ze het maar na kan tekenen
Moet eerlijk zeggen dat Merel het opviel. Die zei Mylene wat kan je mooi tekenen dat wist ik niet. Waarop Mylene zegt; Dat wist ik ook niet. Doe het nu pas.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Gekke is dat ik die tekeningen en geschilderde dingen van Mylene echt héél leuk vind daar hoor je niemand over. Die meid zou zo kinderkamer muren kunnen decoreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |