Die verklote neus gaat nergens over.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zit er ook niet met een verklote neus
Ach iedereen die door de poort loopt doet dat op eigen risicoquote:Op woensdag 4 september 2019 16:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zou daar niets eten of drinken.
Geheime script bespreking...quote:Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef snetje het volgende:
Mylene seint naar Jordie dat ze hem iets wil zeggen maar niet met camera erbij ... samen naar de accuwissel en SL ...
Mylene heeft gebeld over pestgedrag.quote:
Klikspaan.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mylene heeft gebeld over pestgedrag.
Als ik hoofd afdeling pestgedrag zou zijn zou ik Utopia overslaanquote:
Dat is niet onverklaarbaar hoor. Dat zijn gewoon anti-jessie stemmen.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo bizar dat Brandon op 1 staat.
Dom dom domquote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet onverklaarbaar hoor. Dat zijn gewoon anti-jessie stemmen.
Waarom? Zij mocht toch wel in het treintje?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mylene heeft gebeld over pestgedrag.
Weet ik veel? Toet toet..........quote:Op woensdag 4 september 2019 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Zij mocht toch wel in het treintje?
Paypalquote:Op woensdag 4 september 2019 16:25 schreef formule het volgende:
Ze gaan iets bij Alibaba bestellen, heb ik ook een keer gedaan, 79.00 euro,voor een soort van quilt was niet meer voorradig , zie dan je geld maar eens terug te krijgen
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:25 schreef formule het volgende:
Ze gaan iets bij Alibaba bestellen, heb ik ook een keer gedaan, 79.00 euro,voor een soort van quilt was niet meer voorradig , zie dan je geld maar eens terug te krijgen
Nieuwe makenquote:
In mijn geval een anti Merel stemquote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet onverklaarbaar hoor. Dat zijn gewoon anti-jessie stemmen.
Letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2019 16:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ohhh dan ben je echt genaaid![]()
![]()
![]()
Zie dat nog maar eens recht te breien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |