Ze wil met Jessie op de boot staanquote:Op woensdag 4 september 2019 18:01 schreef snetje het volgende:
Gerrit moet maar tijd maken van Shelley ...
Onverdragelijk.quote:
Lijkt alsof je je nog gewoon op kunt geven als inwoner..quote:Op woensdag 4 september 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meeste mensen daar nog hard gaan rennen ofzo. Ik zou het ook wel prima vinden. Tijd uitzitten
Daar was om gevraagd ... ik had haar nog mooi een tijd laten wachten ... zeggen als de zon schijnt of zo ...quote:Op woensdag 4 september 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil met Jessie op de boot staan
Ja, het is even volhoudenquote:Op woensdag 4 september 2019 18:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska heeft een scheurkalender besteld ivm het aftellen. Het gaat tot 31 december.
Neequote:Op woensdag 4 september 2019 18:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Onverdragelijk.![]()
![]()
Wist je al dat ze de keukenkastjes met bleekwater heeft afgenomen en dat ze de wasmachine gefixt heeft?
Ik hoop nog steeds op Terror marisquote:Op woensdag 4 september 2019 18:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Onverdragelijk.![]()
![]()
Wist je al dat ze de keukenkastjes met bleekwater heeft afgenomen en dat ze de wasmachine gefixt heeft?
Mariska heeft een kalender gekregenquote:Op woensdag 4 september 2019 18:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska heeft een scheurkalender besteld ivm het aftellen. Het gaat tot 31 december.
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:05 schreef zodeju het volgende:
Roept Merel nu YES yes ....dus we zitten er nog langer......Riep die niet laatst Mam boek maar een reis voor de kerst.......![]()
Motten ze eerst een loopplank bouwenquote:Op woensdag 4 september 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil met Jessie op de boot staan
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:08 schreef zodeju het volgende:
Staat de datum erop, anders scheuren ze meerdere per dat eraf.
neequote:Op woensdag 4 september 2019 18:10 schreef zodeju het volgende:
Het wordt niet gewaardeerd wat Mariska heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |