Die zullen tussen de 5 en 7 euro liggenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En wat zijn de verzendkosten?
Dat kun je aanvinken bij het zoeken naar artikelenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie het.Dat is niet altijd zo.
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:32 schreef Harrison het volgende:
[..]Mij viel het laatst op dat Shelley zulke grote handen heeft. Ziet er soms heel eng uit. Ze heeft echt enorme kolenschoppen
zekerquote:Op woensdag 4 september 2019 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley en frannie kunnen er ook wat van
Ik denk niet dat de meeste mensen daar nog hard gaan rennen ofzo. Ik zou het ook wel prima vinden. Tijd uitzittenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nog een beetje maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Laat ik haar nu mooie handen vinden hebben.....(komt misschien dat ik hele kleine lelijke handjes heb)
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kun je aanvinken bij het zoeken naar artikelen
Daar hadden ze het niet over maar zal wel.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Wel voor de Ali prijs neem ik aan.
Jessie zei dat ze de BTW die ze moeten betalen terug krijgenquote:
Dat is de BTW over de inkoop.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie zei dat ze de BTW die ze moeten betalen terug krijgen
Ohhh dan wordt het dus alleen maar meer wat ze moeten betalen aan BTW. Dus ze krijgen de BTW over die 7 euro terug en moeten BTW betalen over die 20 euro?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze krijgen BTW over inkoop terug en betaling BTW over de verkoop (21%)
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh dan wordt het dus alleen maar meer wat ze moeten betalen aan BTW. Dus ze krijgen de BTW over die 7 euro terug en moeten BTW betalen over die 20 euro?
Jessie zei ook al, dat ze het niet moest doen werkte eerder averechts .quote:Op woensdag 4 september 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meeste mensen daar nog hard gaan rennen ofzo. Ik zou het ook wel prima vinden. Tijd uitzitten
Wat maakt het ook uitquote:Op woensdag 4 september 2019 17:41 schreef Lavenderr het volgende:
bestel maar bestel maar bestel maar
Het enige rolletje die ze kan krijgen is van Kloontje het reuzenkind uitquote:Op woensdag 4 september 2019 17:42 schreef mazaru het volgende:
Jessie: Maar ze gingen wel kussen. Jij bent actrice toch?
Shelley: Ja! Dat word ik wel ja!!
Volgens mij zijn inklaringskosten alle kosten die je maakt als je een product uit het buitenland bestelt, dus invoerrechten, btw, douanerechten etc.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Nog maar een keertje dan:
Is invoerrechten hetzelfde als inklaringskosten?
https://www.kopeninchina.nl/importeren/inklaringskosten/quote:Op woensdag 4 september 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Kweet het niet.....inklaringskosten is dacht ik alles bij elkaar zoals douane invoerrechten en bezorgkosten maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Hier misschien je antwoordquote:Op woensdag 4 september 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet helemaal.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:47 schreef Harrison het volgende:
[..]
Volgens mij zijn inklaringskosten alle kosten die je maakt als je een product uit het buitenland bestelt, dus invoerrechten, btw, douanerechten etc.
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:48 schreef Paco55 het volgende:
[..]
https://www.kopeninchina.nl/importeren/inklaringskosten/
Helemaal geen gek idee. Zoiets trekt altijd volk.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:53 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska wil weer karaoke voor 13 september. Dat vinden mensen leuk!! Eerst een drankje drinken en dan lekker zingen.Shelly wil Ras bestellen, maar Mariska waarschuwt haar voor haar zakgeld.
Nou.....kweenie en voor streamers is het verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal geen gek idee. Zoiets trekt altijd volk.
Mooi, hoop dat Hiske haar mond houdt maar Shell zal wel gaan vertellen aan Jessie als die aandringt.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:55 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie wil 1000 gebruiken van het geld van Hiske, Franny en Shelly, maar Hiske geeft geen toestemming. "Dat geld is niet beschikbaar"
Wat hebben ze bedacht?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, hoop dat Hiske haar mond houdt maar Shell zal wel gaan vertellen aan Jessie als die aandringt.
Ze willen nu wat anders dat het treintje? ...quote:Op woensdag 4 september 2019 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, hoop dat Hiske haar mond houdt maar Shell zal wel gaan vertellen aan Jessie als die aandringt.
Weet het echt niet, geen idee.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze willen nu wat anders dat het treintje? ...
Oh vandaar dat ze zat te slijmenquote:Op woensdag 4 september 2019 17:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze willen nu wat anders dat het treintje? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |