abonnement Unibet Coolblue
pi_188770059
quote:

Op de Westzeedijk in Rotterdam is vrijdagmiddag een agent gewond geraakt toen hij werd geslagen door een lid van een trouwstoet, dat bevestigt de politie.
Op videobeelden is te zien dat een politieagent op de grond ligt. Volgens ooggetuigen is de agent tegen de vlakte geslagen.

De politie had meerdere meldingen gekregen van een overlastgevende trouwstoet in het centrum van Rotterdam. Op de Westzeedijk werden de wagens aan de kant gezet voor een controle. Een van de deelnemers was daar niet van gediend en gedroeg zich agressief. Daarop werd de man aangehouden. Een andere deelnemer, die ook verhaal kwam halen, sloeg de agent neer.

De man die werd aangehouden en de man die de klap uitdeelde sloegen vervolgens op de vlucht. De aanvankelijk aangehouden man kon worden teruggevonden. De man die de klap uitdeelde is nog niet terecht.

De agent is nagekeken in een ambulance en aanspreekbaar. Er wordt gezocht naar de gevluchte man.

FOTOS & BEELDEN
Het houdt niet op...niet vanzelf :N

Edit: dit is deel 2.

[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 03-09-2019 14:59:23 ]
pi_188770290
spuit 11 wordt ook wakker, slotje toch?
pi_188770461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:56 schreef TomStall het volgende:
spuit 11 wordt ook wakker, slotje toch?
Dit kun je zien als deel 2.... Als een modje zo vriendelijk wil zijn.
pi_188770617
https://www.nporadio1.nl/(...)-is-meer-aan-de-hand
quote:
"Het geweld tegen hulpverleners is een diepgeworteld maatschappelijk probleem. Het is een veelkoppig monster. Wekelijks raken 15 tot 20 agenten gewond." Dat zegt Jan Struijs, voorzitter van de Nederlandse Politiebond in 1 op 1.

De maatschappelijke verontwaardiging na het geweldincident in Rotterdam afgelopen vrijdag is groot. Een Marokkaanse trouwstoet overtreedt alle verkeersregels en als een agent de orde wilt handhaven, wordt hij door een van de bruidsgasten knock-out geslagen. Met de gemolesteerde agent in kwestie gaat het niet zo best, vertelt Struijs. "Het gaat slecht met hem. Hij heeft een hersenschudding opgelopen en blijft op bed. Dit is fors geweld geweest."

Belgen zijn trouwstoeten al langer zat

De Belgen hebben maatregelen genomen, omdat toeterende trouwstoeten voor grote overlast zorgen. "In België moet je een trouwstoet aanmelden als een evenement. Als je je daar niet aan houdt, volgen er direct forse boetes en aanhoudingen", stelt Struijs.

Cultureel probleem?

"Dit heeft niets met culturele achtergrond te maken. Dit is tuig. Als je toeterend door Turkije rijdt en een agent slaat, wordt je opgepakt en voor de rechter gesleept", zo reageert Zeki Baran, voorzitter van het inspraakorgaan Turken, desgevraagd. Politievakbonds-voorman Struijs zit op dezelfde lijn. Dit soort 'trouwstoeten'-geweld tegen de politie komt voor in een breed palet. "Ik zie nergens zo’n democratisch proces als geweld tegen hulpverleners."


‘Hoeveel geweldsincidenten? Opgehouden met tellen’

Hondengeleider Ludo Stoffer werkt bijna veertig jaar bij de politie. Hij ziet dat het geweld tegen de sterke arm der wet heftiger wordt en vaker plaatsvindt. "Ik ben gestopt met tellen, maar ik ben tientallen malen gewond geraakt", zegt Stoffer. "Er wordt nadrukkelijk gevraagd om heel terughoudend te zijn met aangiftes. Blauwe plekken of een klap op het gezicht worden niet altijd vervolgd."

Om eraan toe te voegen: "Heb ook weleens gehoord dat het OM zegt: 'u hebt toch gevaarlijk werk, dat hoort toch bij het vak?' Toch blijft Stoffer optimistisch. "Ik zeg altijd maar: ik heb de mooiste hondenbaan bij de politie."
===================
Luister naar het audio of video fragment op de site zelf!
Die gasten hebben overal lak aan en totaal geen respect voor gezag!
En als je zo in elkaar zit dan zou je, je moeten afvragen of Nederland wel jouw land is!
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:39:27 #6
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188772653
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:11 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Blijft vreemd dat ze voetbalhooligans wel altijd aan weten te pakken, maar andere 'feestvierders' die de openbare orde verstoren mogen lekker hun gang gaan...
Het klopt inderdaad van geen kanten, maar dat kun je ook zeggen over de brandstapels van Scheveningen. Als ik eind december begin te bouwen aan zoiets in de speeltuin in de wijk, dan kom ik niet ver voordat de brandweer en politie komen handhaven.

Grote groepen tuig hebben veel te lang veel te veel ruimte gekregen en het gevolg ervan is dat er inmiddels een hele generatie op is gegroeid die het niet is gewend om aangesproken te worden op zijn gedrag en bij wie het niet eens opkomt dat hun daden consequenties kunnen hebben. Ze hebben geleerd dat schreeuwen, intimideren en dreigen loont.

Nu zijn die brandstapels en bruiloftstoeten uitwassen, maar dit zie je in de hele maatschappij terug.
pi_188774547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:34 schreef Bocaj het volgende:
wierdduk twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 07:57:53 @:ArnoWellens @:EWdeVlieger 👇 https://t.co/8PXPUp5QZS reageer retweet
[ afbeelding ]
Hey, standaard cliché het ligt altijd aan religie. Hadden ze wel auto's en trouwstoeten 1000 jaar geleden.
pi_188774603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:39 schreef Qarrad het volgende:
Nu zijn die brandstapels en bruiloftstoeten uitwassen, maar dit zie je in de hele maatschappij terug.
Eh ja. Ik heb het idee dat bijna met de dag meer mensen zich asociaal gaan gedragen. Vooral verkeer, maar ook in dagelijkse omgang, op straat enzo.

En waarom gaat het zo? Omdat er geen enkele consequentie op volgt.
pi_188774826
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:34 schreef Bocaj het volgende:
wierdduk twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 07:57:53 @:ArnoWellens @:EWdeVlieger 👇 https://t.co/8PXPUp5QZS reageer retweet
[ afbeelding ]
Kunnen ze deze haatzaaier niet een keer aanpakken?
pi_188774834
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:04 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Kunnen ze deze haatzaaier niet een keer aanpakken?
De ordetroepen van je moskee of wie?
pi_188774872
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:04 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Kunnen ze deze haatzaaier niet een keer aanpakken?
Direct nadat ze de klotemarokkaantjes en turkjes aangepakt hebben.
Dus nee.
pi_188775155
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

De ordetroepen van je moskee of wie?
Ik zou in eerste instantie hopen wat zelfreinigend vermogen binnen zijn eigen sector.
pi_188775176
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:25 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik zou in eerste instantie hopen wat zelfreinigend vermogen binnen zijn eigen sector.
Volgens mij ontvangt Wierd vanuit zijn sector aan de lopende band bergen kritiek.
pi_188775185
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Volgens mij ontvangt Wierd vanuit zijn sector aan de lopende band bergen kritiek.
Terecht, maar hij heeft nog geen publicatieverbod.
pi_188775284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:25 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik zou in eerste instantie hopen wat zelfreinigend vermogen binnen zijn eigen sector.
Die hoop heb ik allang opgegeven bij andere groeperingen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188775303
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Terecht, maar hij heeft nog geen publicatieverbod.
In Nederland, anders dan in bepaalde andere landen, mag iedereen gewoon zeggen wat hij vindt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 3 september 2019 @ 19:33:56 #17
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_188775315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Terecht, maar hij heeft nog geen publicatieverbod.
Waarom zou dat moeten dan?
pi_188775513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

In Nederland, anders dan in bepaalde andere landen, mag iedereen gewoon zeggen wat hij vindt.
Valt wel mee. Janmaat werd gewoon aangepakt, OM wilde Wilders ook vervolgen voor zijn uitspraken over Marokkanen.
pi_188775590
Als je voor hem al een publicatieverbod wil dan heb je niet helemaal begrepen hoe Nederland werkt:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188775960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Terecht, maar hij heeft nog geen publicatieverbod.
Doe er wat aan. Pak je mes, ga naar Amsterdam CS en steek twee toeristen neer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188776002
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Doe er wat aan. Pak je mes, ga naar Amsterdam CS en steek twee toeristen neer.
Doe niet zo raar. :') Ik stel alleen dat die man geen podium zou moeten krijgen. Ik zou geweld tegen hem oprecht afkeuren. Daarbij pleit ik niet eens voor een publicatieverbod, ik stelde enkel vast dat dit er niet is. en dat enkel kritiek van collega's dus geen uitwerking heeft.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2019 20:12:08 ]
  dinsdag 3 september 2019 @ 20:20:33 #22
80382 manny
30 is best veel
pi_188776153
Het is ook allemaal wel lastig voor de politie / overheid.

Gisteren werd er bekend dat er elk jaar tig zedenzaken blijven liggen en vindt facebookend en Fok!kend nederland dat daar meteen actie op moet. Nu is het enorme probleem van de toeteraars van het hoogste belang, en morgen moet er weer iemand met een doek over zijn hoofd uit een gemeentehuis gezet worden van internet, de dag er na moet alle capaciteit weer naar het checken van ondeugdelijke kindervervoer bakfietsen...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_188776234
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:20 schreef manny het volgende:
Het is ook allemaal wel lastig voor de politie / overheid.

Gisteren werd er bekend dat er elk jaar tig zedenzaken blijven liggen en vindt facebookend en Fok!kend nederland dat daar meteen actie op moet. Nu is het enorme probleem van de toeteraars van het hoogste belang, en morgen moet er weer iemand met een doek over zijn hoofd uit een gemeentehuis gezet worden van internet, de dag er na moet alle capaciteit weer naar het checken van ondeugdelijke kindervervoer bakfietsen...
Ik weet de perfecte oplossing voor dit probleem, wat als ze nou eerst die zedenzaken oplossen en dan bij die zedendelictplegers nagaan of die recent niet ook nog aan toeterstoeten hebben deelgenomen én of zij geen vrouwelijke familieleden hebben die recent het "burkaverbod" overtreden hebben of anders werken met ondeugdelijke stints/bakfietsen in het onderwijs/de kinderopvang? _O_
  dinsdag 3 september 2019 @ 20:33:26 #24
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_188776379
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:39 schreef Richestorags het volgende:

Een andere verklaring is natuurlijk dat de meeste Nederturken hier niet bepaald de crème de la crème zijn van Turkije.
Ik had het eergisteren nog over met een Turkse man die in de jaren '80 regelmatig in Europese havens werkte, waaronder Nederland, België en Frankrijk. Hij was totaal niet te spreken over de Turken in West-Europa omdat ze zich vooral bezig hielden met illegale praktijken. Het zijn natuurlijk niet bepaald kenniswerkers die in de jaren '70 hier naar toe gehaald zijn. Een probleem wordt hoofdzakelijk met de handen opgelost. Het is een slag volk dat ook in Turkije uitgekotst wordt. Ze worden in Turkije 'kıro' of 'maganda' genoemd wat net zo veel betekent als onbehouwen, ongeciviliseerd, tuig, etc.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_188776603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:34 schreef Bocaj het volgende:
wierdduk twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 07:57:53 @:ArnoWellens @:EWdeVlieger 👇 https://t.co/8PXPUp5QZS reageer retweet
[ afbeelding ]
Goed stukje weer van Wierd. :Y
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188776685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:04 schreef Zwamzoef het volgende:

[..]

Kunnen ze deze haatzaaier niet een keer aanpakken?
Nee: vrijheid van meningsuiting.
pi_188776784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Terecht, maar hij heeft nog geen publicatieverbod.
Wat is er precies zo erg aan dit specifieke stukje ?
pi_188777046
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:59 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wat is er precies zo erg aan dit specifieke stukje ?
Niets. Alleen droeftoeterturk Zwamzoef is er door op zijn teentjes getrapt.
pi_188777058
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:59 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wat is er precies zo erg aan dit specifieke stukje ?
De manier waarop Wierd zelf het op twitter post onder die tweet van Arno Wellens: https://twitter.com/wierdduk/status/1168765032735432705
pi_188777236
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2019 21:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

De manier waarop Wierd zelf het op twitter post onder die tweet van Arno Wellens: https://twitter.com/wierdduk/status/1168765032735432705
Wat dan?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188777306
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 september 2019 21:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat dan?
Ietwat genant om met je eigen column te reageren. Beetje alsof ik hier in allerhande topics reageer met een screenshot van een eigen topic dat ik ooit geopend heb.
pi_188778102
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2019 21:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ietwat genant om met je eigen column te reageren. Beetje alsof ik hier in allerhande topics reageer met een screenshot van een eigen topic dat ik ooit geopend heb.
Als jij een heel column geschreven hebt dan mag je dat best ergens anders aangeven waar dat relevant is. En dat is iets anders dan in allerlei topics screenshots van je eigen topic plaatsen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188778124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als jij een heel column geschreven hebt dan mag je dat best ergens anders aangeven waar dat relevant is. En dat is iets anders dan in allerlei topics screenshots van je eigen topic plaatsen.
Nou als ik een topic over trouwstoeten open en dat vervolgens in allerlei topics over vergelijkbare trouwstoeten ga plaatsen is dat best wel raar, zeker als dat dan ook nog eens een foto van een beeldscherm zou zijn..
pi_188778702
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou als ik een topic over trouwstoeten open en dat vervolgens in allerlei topics over vergelijkbare trouwstoeten ga plaatsen is dat best wel raar, zeker als dat dan ook nog eens een foto van een beeldscherm zou zijn..
Kom je weer met een compleet andere situatie. Het is 1 tweet van WD en hij heeft een column geschreven die gewoon relevant is met wat Arno Wellens is overkomen.

En dan nog.....jij vind het blijkbaar minder vreemd dat iemand wil dat WD monddood gemaakt wordt dan dat WD zijn column ergens tweet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188778795
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Kom je weer met een compleet andere situatie. Het is 1 tweet van WD en hij heeft een column geschreven die gewoon relevant is met wat Arno Wellens is overkomen.

En dan nog.....jij vind het blijkbaar minder vreemd dat iemand wil dat WD monddood gemaakt wordt dan dat WD zijn column ergens tweet.
Ik ken Hamzoef en zijn denkbeelden al langer dan vandaag, komend van hem vind ik dat soort posts niet vreemd inderdaad. Pas als hij hartstochtelijk zou pleiten voor het debat, vrijheid van meningsuiting voor allen zonder uitzonderingsposities voor religies en (hem) heilige figuren zou ik verbaasd opkijken.
pi_188783729
quote:
Het beleid van Antwerpen: 350 euro boete voor elke deelnemer aan hinderlijke trouwstoet

De Belgische stad Antwerpen maakt sinds vorig jaar korte metten met overlastgevende trouwstoeten. Iedere deelnemer kan rekenen op een boete van 350 euro. Het maakt daarbij niet uit of je de bestuurder bent, uit het raam hangt of op de achterbank zit.

Wie een autokaravaan wil organiseren, moet dat in Antwerpen zes weken van te voren aanvragen. De Belgen beschouwen de stoet als een "evenement".
In Nederland zijn geen speciale regels voor bruiloftskaravanen. Leefbaar Rotterdam, de VVD en de PVV in de Rotterdamse raad willen dat dat verandert. Ze sturen aan op een debat.

Burgemeester Aboutaleb zei maandag nog dat hij in gesprek wil met de Turkse en Marokkaanse gemeenschap, die vaak betrokken zijn bij de overlastgevende trouwstoeten. Speciale maatregelen zijn volgens hem niet nodig.

Puur patsergedrag
De traditionele toeteroptocht is komen overwaaien uit tribale samenlevingen, zoals het Rif-gebergte en Anatolië, vertelt de Turks-Nederlandse ondernemer en publiciste Aylin Bilic dinsdag in De Telegraaf. Wat volgens haar in Nederland in de jaren tachtig begon als een tamelijk ingetogen fenomeen is steeds meer uitgegroeid tot een uiting van "puur patsergedrag".

Nieuw is volgens Bilic ook dat het gevolg van het bruidspaar in peperdure auto's rijdt. "De jongeren staan boven de politie: zij zijn de baas. Alsof ze een soort maffia zijn."

Dat laatste blijkt ook uit beelden van een trouwstoet, die in maart van dit jaar door een passant werden gemaakt op het Wilhelminaplein in Rotterdam. Deelnemers aan de stoet stopten midden op de weg, trokken met gierende banden op en gebruikten hun claxon vrijwel permanent.
https://www.rijnmond.nl/n(...)nderlijke-trouwstoet
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 4 september 2019 @ 12:05:51 #37
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_188784135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Het klopt inderdaad van geen kanten, maar dat kun je ook zeggen over de brandstapels van Scheveningen. Als ik eind december begin te bouwen aan zoiets in de speeltuin in de wijk, dan kom ik niet ver voordat de brandweer en politie komen handhaven.

Grote groepen tuig hebben veel te lang veel te veel ruimte gekregen en het gevolg ervan is dat er inmiddels een hele generatie op is gegroeid die het niet is gewend om aangesproken te worden op zijn gedrag en bij wie het niet eens opkomt dat hun daden consequenties kunnen hebben. Ze hebben geleerd dat schreeuwen, intimideren en dreigen loont.

Nu zijn die brandstapels en bruiloftstoeten uitwassen, maar dit zie je in de hele maatschappij terug.
Helemaal mee eens. Slap optreden van ruggengraatloze bestuurders en de overheid / justitie. Alsmaar rekening houden met iemands achtergrond, cultuur, geloof, verleden om asociaal gedrag te bagatelliseren en niet te hoeven optreden. Maar dat betekent dat je met slappe beleid jegens de 1 maar streng optreden voor dezelfde feiten jegens de ander, met dubbele maten meet. Zo schept de maatschappij zelf dit soort tendenzen. Er zijn flinke groepen die weten dat ze alles kunnen maken en niemand er wat aan doet. Die gasten lachen zich gek om die slappe aanpak van de weke autoriteiten en het maakt hun misplaatste superieure zelfbeeld alleen maar sterker.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 4 september 2019 @ 14:09:50 #39
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188785774
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Terecht, maar hij heeft nog geen publicatieverbod.
We zijn hier niet in je geliefde turkije :')
  woensdag 4 september 2019 @ 14:15:07 #40
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188785863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Het klopt inderdaad van geen kanten, maar dat kun je ook zeggen over de brandstapels van Scheveningen. Als ik eind december begin te bouwen aan zoiets in de speeltuin in de wijk, dan kom ik niet ver voordat de brandweer en politie komen handhaven.

Grote groepen tuig hebben veel te lang veel te veel ruimte gekregen en het gevolg ervan is dat er inmiddels een hele generatie op is gegroeid die het niet is gewend om aangesproken te worden op zijn gedrag en bij wie het niet eens opkomt dat hun daden consequenties kunnen hebben. Ze hebben geleerd dat schreeuwen, intimideren en dreigen loont.

Nu zijn die brandstapels en bruiloftstoeten uitwassen, maar dit zie je in de hele maatschappij terug.
Eens, de "verhuftering" van de maatschappij begint zorgelijk te worden. }:|
pi_188785881
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:39 schreef Qarrad het volgende:
maar dat kun je ook zeggen over de brandstapels van Scheveningen. Als ik eind december begin te bouwen aan zoiets in de speeltuin in de wijk, dan kom ik niet ver voordat de brandweer en politie komen handhaven.

Beetje gezocht dit, te meer daar dit incident helemaal niet zo grootschalig was én van een compleet andere aard. Deze mishandelingen kun je beter vergelijken met de zwembadaanrandingen in de zomermaanden.
  woensdag 4 september 2019 @ 14:19:34 #42
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188785927
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Beetje gezocht dit, te meer daar dit incident helemaal niet zo grootschalig was én van een compleet andere aard. Deze mishandelingen kun je beter vergelijken met de zwembadaanrandingen in de zomermaanden.
Maar dit gaat wel degelijk ook over dezelfde verhuftering van de maatschappij, want deze duindorptokkies hebben net zo min ontzag voor politie/overheid als de kutmarokkaantjes in de bios/op straat.
pi_188785957
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:19 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Maar dit gaat wel degelijk ook over dezelfde verhuftering van de maatschappij, want deze duindorptokkies hebben net zo min ontzag voor politie/overheid als de kutmarokkaantjes in de bios/op straat.
Volgens mij was het punt daar meer dat het een semi-officieel initiatief was waarbij alleen veel te hoog gestapeld bleek te zijn zonder dat dit op één of andere manier iemand was opgevallen.
  woensdag 4 september 2019 @ 14:26:06 #44
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188786029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Volgens mij was het punt daar meer dat het een semi-officieel initiatief was waarbij alleen veel te hoog gestapeld bleek te zijn zonder dat dit op één of andere manier iemand was opgevallen.
Het werd al jaren gedoogd dat men veel te hoge stapels maakten omdat de luitjes die stapelden kampers/tokkies waren en zich nogal "intimiderend" opstelden naar de handhavers. De fout die daarna jarenlang gemaakt is om het er maar bij te laten, terwijl ze 5 jaar geleden al hadden moeten handhaven. "Jullie bouwen een stapel van maximaal deze bij deze afmeting en als jullie je daar niet aan houden wordt de vergunning verscheurd en bulldozen we die stapel om." Zo had het al jaren moeten gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door RealistAtheist op 04-09-2019 14:34:43 ]
pi_188816448
https://www.nu.nl/binnenl(...)ouwstoet-bekend.html

quote:
De identiteit van een van de mannen die betrokken was bij de mishandeling van een Rotterdamse agent bij een trouwstoet vorige week is bekend. De agent werd vorige week vrijdag bewusteloos geslagen.

De man staat gesignaleerd, meldt de politie. Tot nu toe zijn er nog geen aanhoudingen verricht.

<knip>

Volgens de politie is er uitgebreid gesproken met het gezelschap, maar laten zij niets los over de twee mannen]
Apart dat dat laatste niet bestraft kan worden. Al was het maar door het huwelijk ongeldig te verklaren.
pi_188819637
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:18 schreef Kassamiep het volgende:

Apart dat dat laatste niet bestraft kan worden. Al was het maar door het huwelijk ongeldig te verklaren.
Allemaal van hetzelfde laken een pak dus... En maar janken dat ze allemaal over een kam geschoren worden.
pi_188819669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:18 schreef Kassamiep het volgende:
Volgens de politie is er uitgebreid gesproken met het gezelschap, maar laten zij niets los over de twee mannen]

Zwijgcultuur! ;)

(Maar ik begrijp ook wel dat je, je vrienden niet verlinkt!)
pi_188819946
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:47 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Zwijgcultuur! ;)

(Maar ik begrijp ook wel dat je, je vrienden niet verlinkt!)
Is iemand die je bruiloft probeert te verknallen door een agent te slaan echt een vriend ?
pi_188821302
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 20:03 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Is iemand die je bruiloft probeert te verknallen door een agent te slaan echt een vriend ?
Ik zou hem er wel op aanspreken en verzoeken zich te gaan melden.
En dat het consequenties heeft!
pi_188825320
Politie had meteen massaal dat feest stil moeten leggen. Iedereen verdachte totdat hun daadwerkelijke rol vastgesteld kan worden.

Maar zelfs nu .. 'men wil niet zeggen wie het is, maar het is opmerkelijk dat hij als een van de enigen een grijs pak droeg'. Vorder die trouwfoto's dan. Niet meewerken? Ok, maar dan maken we je het expres zo lastig mogelijk.
"Pools are perfect for holding water"
pi_188825774
quote:
UPDATE incident met trouwstoet: We zijn op zoek naar één man in een rood pak en één in een grijs pak. Weet jij meer? Meld het ons!

Het incident met de trouwstoet vorige week vrijdag, waarbij een politieagent gewond raakte, heeft veel aandacht gehad. Deze klap aan een agent leverde, met name door de emotionele oproep van zijn vrouw, een stroom aan maatschappelijke verontwaardiging op. Terecht. Hij is er slechts één van velen.

Wij nemen er geen genoegen mee dat de dader én de omgeving hun kaken stijf op elkaar houden. Ze weigeren de verantwoordelijkheid hiervoor te nemen. Het onderzoek is in volle gang. En we zetten alles op alles.

Na de oproep van afgelopen weekend hebben verschillende mensen zich al direct gemeld en hun ervaring en beeldmateriaal gedeeld. Waarvoor dank!

Er zijn echter meer mensen die gefilmd hebben of foto's hebben gemaakt. Heb jij beelden van het incident of andere beelden die betrekking hebben op de trouwstoet? Waarop de verdachte in zijn grijze pak of de getuige met het rode pak staat, voor, tijdens of na het incident? Ben je betrokken geweest bij het gezelschap en heb je relevante informatie voor ons? Meld je dan
via 0900-8844. Anoniem kan natuurlijk ook via 0800-7000.
Het ziet er naar uit dat de politie nu niet meer los laat. En terecht!

https://www.facebook.com/(...)2888/?type=3&theater
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_188827767
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Allemaal van hetzelfde laken een pak dus... En maar janken dat ze allemaal over een kam geschoren worden.
Dat denken ze waarschijnlijk ook over de nederlandse politie. En de politie maar denken waarom werken ze niet mee werken.
pi_188828337
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 01:44 schreef p078 het volgende:

[..]

Dat denken ze waarschijnlijk ook over de nederlandse politie. En de politie maar denken waarom werken ze niet mee werken.
Denk je echt dat mensen die in een overlastgevende trouwstoet met daarin minstens 1 gestolen auto en een gast die een agent tegen de grond mept niet praten "omdat ze denken dat de politie racistisch is" ?
pi_188828350
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 20:03 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Is iemand die je bruiloft probeert te verknallen door een agent te slaan echt een vriend ?
De bruidegom reed in een gestolen auto dus vast wel
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188828480
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:02 schreef vipergts het volgende:

[..]

De bruidegom reed in een gestolen auto dus vast wel
...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188831056
hadden ze niet gewoon alle camera's moeten vorderen om te zien of hij erop stond
pi_188831399
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:30 schreef Craptacular het volgende:
hadden ze niet gewoon alle camera's moeten vorderen om te zien of hij erop stond
Ze hadden die hele stoet kutpaupers in de cel moeten flikkeren, dan komt vanzelf wel naar boven wie die klap heeft uitgedeeld. Nu zie ik dat niet meer zo snel gebeuren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188831450
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze hadden die hele stoet kutpaupers in de cel moeten flikkeren, dan komt vanzelf wel naar boven wie die klap heeft uitgedeeld. Nu zie ik dat niet meer zo snel gebeuren.
Welja, onschuldige mensen zomaar in de cel flikkeren. Moet kunnen hoor. :')
pi_188831467
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Welja, onschuldige mensen zomaar in de cel flikkeren. Moet kunnen hoor. :')
Idd,zonde van het geld, gewoon meteen uitzetten B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_188831477
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Welja, onschuldige mensen zomaar in de cel flikkeren. Moet kunnen hoor. :')
Van die "onschuldige" mensen is er niet een die die klootzak gaat aangeven, dus laat dat onschuldig maar achterwege, het zijn gewoon allemaal tokkies.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188831617
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Van die "onschuldige" mensen is er niet een die die klootzak gaat aangeven, dus laat dat onschuldig maar achterwege, het zijn gewoon allemaal tokkies.
Tientallen mensen over een kam scheren, wat een engnek ben jij zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 13:14:08 ]
pi_188831640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Tientallen mensen over een kam scheren, wat een engnek ben jij zeg.
Wij zijn hier niet trots op onze criminele familieleden, over engnekken gesproken. :{w
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188832140
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Welja, onschuldige mensen zomaar in de cel flikkeren. Moet kunnen hoor. :')
Erdo komt er al jaren mee weg.
pi_188832326
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:56 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Erdo komt er al jaren mee weg.
Onzin en ook nog irrelevant.
pi_188832329
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wij zijn hier niet trots op onze criminele familieleden, over engnekken gesproken. :{w
Ik ook niet, voor zover ik die al zou hebben.
pi_188832404
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 23:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

Het ziet er naar uit dat de politie nu niet meer los laat. En terecht!

https://www.facebook.com/(...)2888/?type=3&theater
Ik had ze allemaal opgepakt, zwijgen ze om hun criminele familie/vrienden te beschermen dan gaan ze maar zelf zitten. Wat kots ik op dat volk :r
  zaterdag 7 september 2019 @ 14:22:22 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_188832434
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd,zonde van het geld, gewoon meteen uitzetten B-).
Het uitzetten van mensen met een Nederlands paspoort lijkt me lastig. En denk niet dat landen als Marokko, Turkije enz de Amsterdamse top 600 tuig van de richel gaan welkom heten in hun land. Om maar eens wat te noemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 07-09-2019 14:33:43 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_188832568
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:11 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Onzin en ook nog irrelevant.
:')
pi_188832724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het uitzetten van mensen met een Nederlands paspoort lijkt me lastig. En denk niet dat landen als Marokko, Turkije enz de Amsterdamse top 600 tuig van de richel gaan welkom heten in hun land. Om maar eens wat te noemen.
Wij zitten wel te wachten op de Top 600 tuig??
pi_188832732
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:11 schreef Zwamzoef het volgende:

[..]

Onzin en ook nog irrelevant.
Je bent volledig geïndoctrineerd: als je ontkent dat Erdogan onschuldige mensen zonder proces opsluit ben je rijp voor een inrichting.
  zaterdag 7 september 2019 @ 14:53:01 #71
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_188832776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:48 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Wij zitten wel te wachten op de Top 600 tuig??
De gemeente van Amsterdam. Met voorzieningen voor dit soort luitjes. Die redelijk riant zijn als je dat vergelijkt met daklozen ouderen bijvoorbeeld. Snap ik wel want de jeugd heeft de toekomst. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 07-09-2019 14:58:43 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_188832856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:11 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Onzin en ook nog irrelevant.
Erdo!--echo--echo-echo-echo-echo
  zaterdag 7 september 2019 @ 15:03:48 #73
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_188832895
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:00 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Erdo!--echo--echo-echo-echo-echo
Erdolf? Adolf? Stalin enz. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_188833262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het uitzetten van mensen met een Nederlands paspoort lijkt me lastig. En denk niet dat landen als Marokko, Turkije enz de Amsterdamse top 600 tuig van de richel gaan welkom heten in hun land. Om maar eens wat te noemen.
Ze hebben een dubbele nationaliteit, in het kader van de gelijke behandeling kun je er best eentje afpakken zodat ze weer een nationaliteit hebben zoals normale mensen. Iemand met de Turkse nationaliteit heeft gewoon recht om in Turkije te zijn, dus doet het er niet toe of ze welkom zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188833464
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze hebben een dubbele nationaliteit, in het kader van de gelijke behandeling kun je er best eentje afpakken zodat ze weer een nationaliteit hebben zoals normale mensen. Iemand met de Turkse nationaliteit heeft gewoon recht om in Turkije te zijn, dus doet het er niet toe of ze welkom zijn.
Natuurlijk werkt het zo niet. Even een nationaliteit afnemen, dat lijkt jou juridisch appeltje eitje?
Dit, dus.
pi_188833514
quote:
Trouwstoeten in Rotterdam moeten zich voortaan wellicht melden voordat ze de weg opgaan. Burgemeester Aboutaleb denkt dat zo’n meldplicht kan helpen bij het tegengaan van de overlast door voornamelijk Turkse en Marokkaanse huwelijksvierders.

Volgens een woordvoerster van Aboutaleb is een melding vooraf slechts één van de maatregelen waaraan kan worden gedacht. De raad discussieert donderdag met de burgemeester over wat nog meer kan worden gedaan om een herhaling van een incident zoals vorige week vrijdag te voorkomen.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ouwstoeten~a25ab9ad/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188833608
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

't Is toch te gek voor woorden dat zulke maatregelen getroffen moeten worden. En dat er tijdens trouwstoeten zoveel shit wordt uitgehaald.
Als bruidspaar zou je de verantwoordelijken toch helemaal lens slaan en uit je leven verbannen? De mooiste dag van je leven verneukt door zwakzinnigen. Leuk hoor.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188833661
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

't Is toch te gek voor woorden dat zulke maatregelen getroffen moeten worden. En dat er tijdens trouwstoeten zoveel shit wordt uitgehaald.
Als bruidspaar zou je de verantwoordelijken toch helemaal lens slaan en uit je leven verbannen? De mooiste dag van je leven verneukt door zwakzinnigen. Leuk hoor.
De meeste bruidsparen gebruiken ook geen gestolen auto om zich op de dag van de bruiloft in te verplaatsen. Daarin wijkt dit bruidspaar al af. Dus ik denk dat zij een heel andere definitie hebben van wat zwakzinnig is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188833974
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De meeste bruidsparen gebruiken ook geen gestolen auto om zich op de dag van de bruiloft in te verplaatsen. Daarin wijkt dit bruidspaar al af. Dus ik denk dat zij een heel andere definitie hebben van wat zwakzinnig is.
..of springen daarmee niet in de kijker omdat ze zich verder wél koest houden..
pi_188834074
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De meeste bruidsparen gebruiken ook geen gestolen auto om zich op de dag van de bruiloft in te verplaatsen. Daarin wijkt dit bruidspaar al af. Dus ik denk dat zij een heel andere definitie hebben van wat zwakzinnig is.
Want op trouwstoeten wordt normaal gesproken aangegeven hoeveel gestolen auto's er mee rijden?
pi_188834125
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Trouwstoeten in Rotterdam moeten zich voortaan wellicht melden voordat ze de weg opgaan. Burgemeester Aboutaleb denkt dat zo’n meldplicht kan helpen bij het tegengaan van de overlast door voornamelijk Turkse en Marokkaanse huwelijksvierders.

Volgens een woordvoerster van Aboutaleb is een melding vooraf slechts één van de maatregelen waaraan kan worden gedacht. De raad discussieert donderdag met de burgemeester over wat nog meer kan worden gedaan om een herhaling van een incident zoals vorige week vrijdag te voorkomen.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ouwstoeten~a25ab9ad/
Wat een slappe maatregel. Gewoon op meldingen afgaan en iedereen die overlast veroorzaakt een prent geven van 1000 euro. Politie laten handhaven en lik op stuk beleid voeren. Onnodig claxonneren is 350 euro. Geef die boetes gewoon.
pi_188834227
Als de politie weet dat er getuigen zijn zou de politie de middelen moeten hebben om die hele tokkie-parade te gijzelen tot ze gaan praten.
pi_188834281
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:22 schreef Dutchguy het volgende:
Als de politie weet dat er getuigen zijn zou de politie de middelen moeten hebben om die hele tokkie-parade te gijzelen tot ze gaan praten.
Artikel 189
Met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft:
1hij die opzettelijk iemand die schuldig is aan of verdachte is van enig misdrijf, verbergt of hem behulpzaam is in het ontkomen aan de nasporing van of aanhouding door de ambtenaren van de justitie of politie;
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188834529
Trouwstoeten zijn feestje voor de een, flinke overlast voor de ander
quote:
Yerden denkt dat trouwstoeten niet meer zijn weg te denken uit de samenleving. Hij heeft het er regelmatig over met Nederlandse jongeren die een Turkse achtergrond hebben. "Ze zijn in Nederland geboren en nemen de traditie over van hun ouders. Ze vinden het mooi, leuk en gezellig. Voor hen is een trouwdag zonder trouwstoet geen echte bruiloft."
Gewoon verbieden als wij autochtone Nederlanders er zoveel last van hebben!
pi_188834543
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:38 schreef Bocaj het volgende:
Trouwstoeten zijn feestje voor de een, flinke overlast voor de ander
[..]

Gewoon verbieden als wij autochtone Nederlanders er zoveel last van hebben!
Dan doen ze die trouwstoet lekker in Turkije. Hier leef je in een westerse samenleving waar dat soort apengedrag niet thuishoort.
pi_188834632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:39 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dan doen ze die trouwstoet lekker in Turkije. Hier leef je in een westerse samenleving waar dat soort apengedrag niet thuishoort.
Trouwstoeten apengedrag? Die heb ik nog niet eerder gehoord.
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:50:50 #87
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_188834678
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want op trouwstoeten wordt normaal gesproken aangegeven hoeveel gestolen auto's er mee rijden?
Ah, want ze wisten het natuurlijk niet, en ze konden er niks aan doen! :)
&lt;signature here&gt;.
pi_188834691
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want op trouwstoeten wordt normaal gesproken aangegeven hoeveel gestolen auto's er mee rijden?
Dat hoeft helemaal niet. Het is normaal om zoiets helemaal niet te doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188834712
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Artikel 189
Met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft:
1hij die opzettelijk iemand die schuldig is aan of verdachte is van enig misdrijf, verbergt of hem behulpzaam is in het ontkomen aan de nasporing van of aanhouding door de ambtenaren van de justitie of politie;
Vreemd dat ze daar geen gebruik van gemaakt hebben.
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:52:50 #90
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_188834715
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Natuurlijk werkt het zo niet. Even een nationaliteit afnemen, dat lijkt jou juridisch appeltje eitje?
Lijk me een kwestie van dat wettelijk faciliteren, zodat het inderdaad "appeltje eitje" word.
&lt;signature here&gt;.
pi_188834800
Trouwstoeten zijn prima, zolang er maar geen overbodig lawaai wordt gemaakt, niet stil wordt gestaan op (snel)wegen, geen gevaar of hinder voor andere weggebruikers ontstaat, etc.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 7 september 2019 @ 17:05:15 #92
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_188834892
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Trouwstoeten zijn prima, zolang er maar geen overbodig lawaai wordt gemaakt, niet stil wordt gestaan op (snel)wegen, geen gevaar of hinder voor andere weggebruikers ontstaat, etc.
Je hebt het over auto's die achter elkaar rijden? :)
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 7 september 2019 @ 17:18:17 #93
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188835105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:38 schreef Bocaj het volgende:
wij autochtone Nederlanders
:').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188835148
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:18 schreef Ringo het volgende:

[..]

:').
Hij is onze vertegenwoordiger/woordvoerder hoor, daar hebben we gisteren een stemming over gehad en dit was de uitkomst.
pi_188835578
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:39 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dan doen ze die trouwstoet lekker in Turkije. Hier leef je in een westerse samenleving waar dat soort apengedrag niet thuishoort.
pi_188835654
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:39 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dan doen ze die trouwstoet lekker in Turkije. Hier leef je in een westerse samenleving waar dat soort apengedrag niet thuishoort.
Jaloersheid is een bitch he. :')
pi_188835667
Duidelijk te zien wie geen mooie auto's kunnen rijden op de mooiste dag van hun naasten. TOET TOET!!!
pi_188835682
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:39 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dan doen ze die trouwstoet lekker in Turkije. Hier leef je in een westerse samenleving waar dat soort apengedrag niet thuishoort.
Mensen anno 2019 nog apen durven te noemen :X
pi_188835721
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:00 schreef melissa_girl_1998 het volgende:

[..]

Mensen anno 2019 nog apen durven te noemen :X
quote:
De apen (Simiiformes, ook wel Simiae of Anthropoidea) zijn een infraorde uit de orde der primaten (Primates). Alle primaten die niet tot de infraorde van de apen behoren worden halfapen genoemd. Een groep halfapen, de spookdiertjes, wordt beschouwd als de nauwste verwant van de apen en samen worden ze geplaatst in de onderorde Haplorhini.

De apen zijn verdeeld in twee groepen ("parvordes"), de breedneusapen (Platyrrhini) uit Midden- en Zuid-Amerika en de smalneusapen (Catarrhini) uit Afrika en Azië. Deze parvordes worden soms als aparte infraordes gezien. Tot de smalneusapen behoren ook de mensapen en de mensen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Apen
Mensen zijn apen. _O_
pi_188835811
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Natuurlijk werkt het zo niet. Even een nationaliteit afnemen, dat lijkt jou juridisch appeltje eitje?
Nee, dat lijkt me iets wat je juridisch zorgvuldig moet regelen in wetten, waar wel enige tijd overheen kan gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188835826
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me iets wat je juridisch zorgvuldig moet regelen in wetten, waar wel enige tijd overheen kan gaan.
Wat de komende decennia niet gaat gebeuren.
  zaterdag 7 september 2019 @ 18:16:57 #102
80382 manny
30 is best veel
pi_188835868
Politie gaat heel geduldig dat groepje rondom die stoet aanpakken. Na een paar boetes, inbeslagnames, keertje langs op het werk, en andere akkefietjes gaat er vanzelf iemand praten

Dit vindt zijn eigen weg wel.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_188835881
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:05 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je hebt het over auto's die achter elkaar rijden? :)
Die duidelijk bij elkaar horen, ja.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 7 september 2019 @ 18:21:41 #104
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_188835943
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:00 schreef melissa_girl_1998 het volgende:

[..]

Mensen anno 2019 nog apen durven te noemen :X
Sneeuwvlokje much?
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 7 september 2019 @ 18:22:58 #105
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_188835962
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Die duidelijk bij elkaar horen, ja.
Op welke manier, horen, al die zich netjes gedragende auto's, achter elkaar rijdend, bij elkaar? ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_188836068
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:59 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jaloersheid is een bitch he. :')
Die auto's? Het gebrek van fatsoen? Het gebrek aan toekomst in deze Nederlandse samenleving? Dat er op je wordt neergekeken?

Waarop precies?
pi_188836071
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:00 schreef melissa_girl_1998 het volgende:

[..]

Mensen anno 2019 nog apen durven te noemen :X
onaangepaste mensen hoe je wilt
pi_188836088
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:59 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jaloersheid is een bitch he. :')
Is jaloersheid waarom Turken zich als stront gedragen ?
Ok. Hoe gaan we dat dan oplossen ?
pi_188836121
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:52 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Vreemd dat ze daar geen gebruik van gemaakt hebben.
Eens. Gewoon alle deelnemers een boete van ¤ 8300 opleggen.
  zaterdag 7 september 2019 @ 18:37:29 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188836162
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:00 schreef melissa_girl_1998 het volgende:

[..]

Mensen anno 2019 nog apen durven te noemen :X
Anno 2019 apengedrag vertonen vind ik erger.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 7 september 2019 @ 18:39:05 #111
455560 Logic91
Always stay rational
pi_188836177
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:59 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jaloersheid is een bitch he. :')
Waar moet je jaloers op zijn? Dit is toch ook onverantwoordelijk gedrag? Ik ben zelf ook van allochtone afkomst en heb bij meerdere huwelijken in Frankrijk zulke apen zich zien misdragen als de klootzakken dat ze zijn. Over de stoep rijden met 60 km per uur, een vrouw bijna van haar sokken gereden die overstak op een zebrapad. Flikker op met dat soort infantiele onzin man. Ik weet bij God niet wat deze mensen op dat moment bezielt. Een moment van irrationele extase of misschien proberen ze te compenseren voor hun kleine menneke of zo. :')

Hoe dan ook, sindsdien heb ik besloten nooit meer mee te gaan met een of andere randdebiel die denkt stoer te zijn met zijn rammelbak of zijn gehuurde auto. Stelletje primaten. :')
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_188836367
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:22 schreef ExTec het volgende:

[..]

Op welke manier, horen, al die zich netjes gedragende auto's, achter elkaar rijdend, bij elkaar? ;)
Ik had het dan ook over zich niet netjes gedragende auto's.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188836373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:37 schreef Perrin het volgende:

[..]

Anno 2019 apengedrag vertonen vind ik erger.
Ik vind dat nogal beledigend voor apen eigenlijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188836653
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:29 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Die auto's? Het gebrek van fatsoen? Het gebrek aan toekomst in deze Nederlandse samenleving? Dat er op je wordt neergekeken?

Waarop precies?
Dat niet iedereen een huwelijk viert met een biertje, plakje worst en blokje kaas in een achteraf zaaltje.
Het neerslaan van die agent kan natuurlijk niet door de beugel, maar jij had het over een trouwstoet in het algemeen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 19:17:41 ]
pi_188836683
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:39 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Waar moet je jaloers op zijn? Dit is toch ook onverantwoordelijk gedrag? Ik ben zelf ook van allochtone afkomst en heb bij meerdere huwelijken in Frankrijk zulke apen zich zien misdragen als de klootzakken dat ze zijn. Over de stoep rijden met 60 km per uur, een vrouw bijna van haar sokken gereden die overstak op een zebrapad. Flikker op met dat soort infantiele onzin man. Ik weet bij God niet wat deze mensen op dat moment bezielt. Een moment van irrationele extase of misschien proberen ze te compenseren voor hun kleine menneke of zo. :')

Hoe dan ook, sindsdien heb ik besloten nooit meer mee te gaan met een of andere randdebiel die denkt stoer te zijn met zijn rammelbak of zijn gehuurde auto. Stelletje primaten. :')
Daar ben ik het mee eens. Maar waar het mee ontgaat is om de totale intolerantie ten aanzien van een trouwstoet. Dat excessen ongewenst zijn lijkt me evident.
  zaterdag 7 september 2019 @ 19:23:05 #116
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_188836778
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:17 schreef Hamzoef het volgende:
Maar waar het mee ontgaat is om de totale intolerantie ten aanzien van een trouwstoet.
:D

We moeten niet zo intolerant zijn richting wetsovertreders.
&lt;signature here&gt;.
pi_188836821
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:17 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Maar waar het mee ontgaat is om de totale intolerantie ten aanzien van een trouwstoet. Dat excessen ongewenst zijn lijkt me evident.
Alleen verschilt jouw definitie van "excessen" met die van anderen. Jij vindt bijv. een snelweg of ziekenhuisingang blokkeren prima. Of in gestolen autos rondrijden. Over de stoep racen. In de lucht schieten met (alarm)pistolen. Nonstop toeteren. Etc

Dat je de agent neerslaan afkeurt (na daar heel lang ontwijkend over te hebben gedaan) valt me dan wel weer mee van je.
pi_188837029
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:26 schreef Kassamiep het volgende:
. Jij vindt bijv. een snelweg of ziekenhuisingang blokkeren prima. Of in gestolen autos rondrijden. Over de stoep racen. In de lucht schieten met (alarm)pistolen. Nonstop toeteren. Etc
Onzin.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:26 schreef Kassamiep het volgende:
Dat je de agent neerslaan afkeurt (na daar heel lang ontwijkend over te hebben gedaan)
Ook al onzin. Mijn allereerst post in originele topic was al heel duidelijk, daar was niets ontwijkend aan.
pi_188837134
Hamzoef maakt zich weer eens onsterfelijk belachelijk in dit topic. Altijd het voor zijn broeders opnemen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188838648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze hadden die hele stoet kutpaupers in de cel moeten flikkeren, dan komt vanzelf wel naar boven wie die klap heeft uitgedeeld. Nu zie ik dat niet meer zo snel gebeuren.
Eerst een flink rondje met de wapenstok erover en dán pas in de cel flikkeren.....
pi_188838781
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:00 schreef melissa_girl_1998 het volgende:

[..]

Mensen anno 2019 nog apen durven te noemen :X
Sodeflikker toch een tyfuseind op met je misplaatste verontwaardiging!

ALLE mensen zijn apen. De meeste mensen hebben beschaving geleerd, sommigen - zoals dat tuig uit die trouwstoet - hebben dat niet en die gedragen zich alsof ze zich nog steeds op de apenrots bevinden ipv Nederland.
pi_188838797
En natuurlijk is zo'n tokkiefiguur te laf om van voren aan te vallen ipv in de rug :')

eigenlijk best jammer, dan had t pistool van de agent nog ergens nut voor.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_188838839
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:49 schreef TLC het volgende:
En natuurlijk is zo'n tokkiefiguur te laf om van voren aan te vallen ipv in de rug :')

eigenlijk best jammer, dan had t pistool van de agent nog ergens nut voor.
Ja, er was niet echt iets aan gemist, zo'n hufter.
pi_188839398
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:17 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Maar waar het mee ontgaat is om de totale intolerantie ten aanzien van een trouwstoet. Dat excessen ongewenst zijn lijkt me evident.
Gewoon verbieden die trouwstoeten, nergens voor nodig.
  zaterdag 7 september 2019 @ 22:55:31 #125
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188839889
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:56 schreef Scarface88 het volgende:
Hamzoef maakt zich weer eens onsterfelijk belachelijk in dit topic. Altijd het voor zijn broeders opnemen.
Had je iets anders verwacht dan?
pi_188840060
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:17 schreef Hamzoef het volgende:

Maar waar het mee ontgaat is om de totale intolerantie ten aanzien van een trouwstoet. Dat excessen ongewenst zijn lijkt me evident.
Dat men nu intolerant is ten aanzien van trouwstoeten is geheel te danken aan het domme aso gedrag van de domme aso's die jij altijd zit te verdedigen.

Wat ook iets over jou zegt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188840083
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 september 2019 23:03 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat men nu intolerant is ten aanzien van trouwstoeten is geheel te danken aan het domme aso gedrag van de domme aso's die jij altijd zit te verdedigen.

Wat ook iets over jou zegt.
Puur jaloers omdat ze zelf in lelijke goedkope koekblikken rijden en niet durven te toeteren als ze ergens op visite zijn geweest maar het stiekem wel zouden willen.
pi_188840108
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat niet iedereen een huwelijk viert met een biertje, plakje worst en blokje kaas in een achteraf zaaltje.
Het neerslaan van die agent kan natuurlijk niet door de beugel, maar jij had het over een trouwstoet in het algemeen.
Biertje, plakje worst en een blokje kaas....jij bent duidelijk nooit buiten je eigen bubbel op een bruiloft geweest. Zet jezelf niet zo voor lul man, je komt een beetje zieligjes over.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188840134
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:39 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dan doen ze die trouwstoet lekker in Turkije. Hier leef je in een westerse samenleving waar dat soort apengedrag niet thuishoort.
Racist spotted.
pi_188840377
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 23:08 schreef p078 het volgende:

[..]

Racist spotted.
Whoopdeefriggindoo, heb jij even mazzel dat je dat weer gespot hebt, toch nog een mooie dag.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188840452
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 23:08 schreef p078 het volgende:

[..]

Racist spotted.
Altijd grappig als moslims denken anderen op racisme te moeten wijzen.

Wat zegt soera 8:55 ook alweer over ongelovigen?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188841789
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Had je iets anders verwacht dan?
Nee dat niet.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188841811
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 september 2019 23:23 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Altijd grappig als moslims denken anderen op racisme te moeten wijzen.

Wat zegt soera 8:55 ook alweer over ongelovigen?
hahhahaha poslims. Hoe kom je erbij dat ik meerdere personen ben?

Siera 8.55 wat is dat nigga? Is dat een rap song, 8mm.

[ Bericht 1% gewijzigd door p078 op 08-09-2019 13:43:35 ]
pi_188842044
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 01:37 schreef p078 het volgende:

[..]

hahhahaha poslims. Ik bestaat tegenwoordig uit meerdere personen?

Siera 8.55 wat is dat nigga? Is dat een rap song, 8mm.
Slechte comeback, je blijft jezelf buitenspel zetten, maar ga vooral door. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188842070
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 05:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Slechte comeback, je blijft jezelf buitenspel zetten, maar ga vooral door. ^O^
Ik mis nog de plaatjes van Marokkaanse stranden waar je voor 2 tientjes heen kan vliegen :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188842230
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 23:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Biertje, plakje worst en een blokje kaas....jij bent duidelijk nooit buiten je eigen bubbel op een bruiloft geweest. Zet jezelf niet zo voor lul man, je komt een beetje zieligjes over.
Oei, heb ik een gevoelig snaar geraakt? Was ik vergeten de zoute sticks te vermelden? :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 07:55:23 ]
pi_188842268
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 07:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Oei, heb ik een gevoelig snaar geraakt? Was ik vergeten de zoute sticks te vermelden? :@
Oh dus jij bent p078?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188842351
Gewoon alleen de ouderwetse trouwstoet toestaan waarbij alleen de bruidsauto ter vermaak wat lege blikjes aan touwtjes aan de bumper heeft hangen. Elke verkeers overtreding van andere deelnemers maximaal bestraffen.
pi_188842634
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 07:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Oei, heb ik een gevoelig snaar geraakt? Was ik vergeten de zoute sticks te vermelden? :@
Gevuld eitje. :(
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 8 september 2019 @ 11:40:39 #140
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_188844559
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me iets wat je juridisch zorgvuldig moet regelen in wetten, waar wel enige tijd overheen kan gaan.
Ben je nou echt zo naïef? Natuurlijk kan dat niet.
Dit, dus.
pi_188845629
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 07:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Oei, heb ik een gevoelig snaar geraakt? Was ik vergeten de zoute sticks te vermelden? :@
Volgende keer eerst weer inloggen op je kloon.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188845717
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Volgende keer eerst weer inloggen op je kloon.
Zo beter? :@
pi_188846321
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 06:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik mis nog de plaatjes van Marokkaanse stranden waar je voor 2 tientjes heen kan vliegen :7
Daar kunnen ze in Scheveningen wel een puntje aan zuigen.
pi_188846421
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 14:02 schreef p078 het volgende:

[..]

Daar kunnen ze in Scheveningen wel een puntje aan zuigen.
Marokkaanse hoeren zuigen beter en goedkoper though. :9~
pi_188846982
quote:
17s.gif Op zondag 8 september 2019 13:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zo beter? :@
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188858300
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Van die "onschuldige" mensen is er niet een die die klootzak gaat aangeven, dus laat dat onschuldig maar achterwege, het zijn gewoon allemaal tokkies.
Aha, dus zwijgen maakt je tegenwoordig al medeplichtig. Waarvan akte.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188859909
quote:
Toetertrouwstoet aan de kant gezet: auto’s ingenomen

De politie heeft maandagmorgen in een massale actie meerdere auto’s uit een toetertrouwstoet in beslag genomen.

De trouwstoet zou onderweg van Almere naar Rotterdam op de A10 gevaarlijke manoeuvres hebben uitgehaald. Drie in beslag genomen auto's zijn eigendom van een Duitse autoverhuurder. Volgens de politie worden de auto's nu linea recta teruggestuurd naar Duitsland. Bij de actie werden geen aanhoudingen verricht.
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf

Korte metten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_188859929
quote:
Wie houdt er nou een bruiloft op maandag?
pi_188859977
quote:
Fijn. Al vraag ik mij af wat er met de bestuurders is gebeurd. Zijn zij hun rijbewijs kwijt of komen ze er vanaf met een boete.
pi_188859985
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:58 schreef p078 het volgende:

[..]

Wie houdt er nou een bruiloft op maandag?
Paupers die goedkoop willen trouwen
pi_188861022
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:02 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Fijn. Al vraag ik mij af wat er met de bestuurders is gebeurd. Zijn zij hun rijbewijs kwijt of komen ze er vanaf met een boete.
Als je als autochtone burger onnodig toetert, kost dat 360 euro ...... :X
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_188919397
Nu bij jinek.

Bruidegom niet eens aangehouden.

Teloorgang van nederland.

Lekker voor de politie als ze dit gewoon toelaten. Als ik een of andere schrale minieme overtreding maak dan mag ik aftikken maar als een horde turken niet luistert naar de politie, verkeer blokkeert, agent uitschelden dan wordt de fucking bruidegom die hem uitscheldt en getuige is van mishandeling niet eens opgepakt!!! Lekker voor die schijtluizen politie die ons nederlanders bekeuren voor fucking bs en deze mensen nog niet eens aanpakken.

Turkentrouwstoeten. Schreeuwende turken en marrokanen bij wegmisbruikers. Maar wij zijn de lul als we ergens fout parkeren ofzo. Of 3 kmh te hard rijden.

Pistool pakken ipv laffe herder spelen.
pi_188919410
En die mensen die hebben gefilmd???? Waarom zijn die niet aangehouden. Dit is gewoon discriminatie ten top.
pi_188919438
Btw hij zegt net dat ie vrij helder opstond. Zie je hem daar weer voor de derde keer backup roepen bij de meldkamer ipv pistool pakken :')

En nu een jankbriefje bij jinek oplezen
pi_188919458
Als je doorbelt dat iemand wietplanten heeft staan dan staan er binnen no time 10 man voor je deur. Staan er 40 turken/mocros in autos wegen te blokkeren dan is er geen auto beschikbaar :D
pi_188919514
Nou het zit je wel hoog he.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188920168
MAD
pi_188926035
Zal er niemand zijn bij die trouwstoet-aanwezigen die het er niet mee eens is dat die agent tegen de grond is geslagen? Of zal de intimidatie zodanig zijn dat niemand het durft aan te geven?
pi_188926207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:54 schreef Loekie1 het volgende:
Zal er niemand zijn bij die trouwstoet-aanwezigen die het er niet mee eens is dat die agent tegen de grond is geslagen? Of zal de intimidatie zodanig zijn dat niemand het durft aan te geven?
Cultuur dingetje.
pi_188926223
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Cultuur dingetje.
Intimidatie is niet speciaal een cultuurdingetje maar kan wel een religiedingetje zijn.
pi_188926344
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:16 schreef SOG het volgende:
Nu bij jinek.

Bruidegom niet eens aangehouden.

Teloorgang van nederland.

Lekker voor de politie als ze dit gewoon toelaten. Als ik een of andere schrale minieme overtreding maak dan mag ik aftikken maar als een horde turken niet luistert naar de politie, verkeer blokkeert, agent uitschelden dan wordt de fucking bruidegom die hem uitscheldt en getuige is van mishandeling niet eens opgepakt!!! Lekker voor die schijtluizen politie die ons nederlanders bekeuren voor fucking bs en deze mensen nog niet eens aanpakken.

Turkentrouwstoeten. Schreeuwende turken en marrokanen bij wegmisbruikers. Maar wij zijn de lul als we ergens fout parkeren ofzo. Of 3 kmh te hard rijden.

Pistool pakken ipv laffe herder spelen.
Jaloerse kaas in goedkoop koekblik gespot. TOET-TOET!
pi_188926479
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:54 schreef Loekie1 het volgende:
Zal er niemand zijn bij die trouwstoet-aanwezigen die het er niet mee eens is dat die agent tegen de grond is geslagen? Of zal de intimidatie zodanig zijn dat niemand het durft aan te geven?
Die staan allemaal te juichen, zij zien zichzelf niet als Nederlander.
En zien de agent als Nederlander, een buitenstaander, in uniform die hen iets probeert op te leggen.
Mislukt dat, blijkbaar middels geweld, dan staan ze te juichen.

De indringer is immers verslagen.

Zo denken de meeste agressieve allochtonen mannen er nou eenmaal over en dan met name moslimmannen.
Dat zie je overal terug bij elk van zulk soort berichten, maar ook in mijn eigen omgeving.

Sommige zullen dat mislukte integratie noemen, maar het gaat veel verder dan dat.
pi_188926528
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Die staan allemaal te juichen, zij zien zichzelf niet als Nederlander.
En zien de agent als Nederlander, een buitenstaander, in uniform die hen iets probeert op te leggen.
Mislukt dat, blijkbaar middels geweld, dan staan ze te juichen.

De indringer is immers verslagen.

Zo denken de meeste agressieve allochtonen mannen er nou eenmaal over en dan met name moslimmannen.
Dat zie je overal terug bij elk van zulk soort berichten, maar ook in mijn eigen omgeving.

Sommige zullen dat mislukte integratie noemen, maar het gaat veel verder dan dat.
Nah... ik vind het een veeg teken dat na twee weken nog niemand heeft willen vertellen wie het was in die trouwstoet. Het zal je waarschijnlijk duur komen te staan als je het vertelt, dat denk ik.
pi_188926787
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:16 schreef SOG het volgende:
Nu bij jinek.

Bruidegom niet eens aangehouden.

Teloorgang van nederland.

Lekker voor de politie als ze dit gewoon toelaten. Als ik een of andere schrale minieme overtreding maak dan mag ik aftikken maar als een horde turken niet luistert naar de politie, verkeer blokkeert, agent uitschelden dan wordt de fucking bruidegom die hem uitscheldt en getuige is van mishandeling niet eens opgepakt!!! Lekker voor die schijtluizen politie die ons nederlanders bekeuren voor fucking bs en deze mensen nog niet eens aanpakken.

Turkentrouwstoeten. Schreeuwende turken en marrokanen bij wegmisbruikers. Maar wij zijn de lul als we ergens fout parkeren ofzo. Of 3 kmh te hard rijden.

Pistool pakken ipv laffe herder spelen.
Gewoon bij een volgende aanhouding zeggen dat ze zich maar eens moeten focussen op die toeterturken en dan wegrijden, wordt je achtervolgd en vervolgens vervolgd gewoon op discriminatie gooien. Als je immers een Turk allochtoon was geweest dan was je ermee weggekomen. :+
pi_188926810
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Die staan allemaal te juichen, zij zien zichzelf niet als Nederlander.
En zien de agent als Nederlander, een buitenstaander, in uniform die hen iets probeert op te leggen.
Mislukt dat, blijkbaar middels geweld, dan staan ze te juichen.

De indringer is immers verslagen.

Zo denken de meeste agressieve allochtonen mannen er nou eenmaal over en dan met name moslimmannen.
Dat zie je overal terug bij elk van zulk soort berichten, maar ook in mijn eigen omgeving.

Sommige zullen dat mislukte integratie noemen, maar het gaat veel verder dan dat.
Ik zag die dag van het bericht op de NOS facebook meerdere moslima's dezelfde taal uitslaan, enkelen vonden het gerechtigheid gezien de politie racistisch is volgens hun. Natuurlijk weer gesteund door een legertje deugers. Geweld goedpraten en gebruiken kunnen ze wel, maar kijk er één scheef aan en er is massahysterie.
pi_188926828
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Die staan allemaal te juichen, zij zien zichzelf niet als Nederlander.
En zien de agent als Nederlander, een buitenstaander, in uniform die hen iets probeert op te leggen.
Mislukt dat, blijkbaar middels geweld, dan staan ze te juichen.

De indringer is immers verslagen.

Zo denken de meeste agressieve allochtonen mannen er nou eenmaal over en dan met name moslimmannen.
Dat zie je overal terug bij elk van zulk soort berichten, maar ook in mijn eigen omgeving.

Sommige zullen dat mislukte integratie noemen, maar het gaat veel verder dan dat.
Wel heel erg odd voor een Dutch guy inderdaad.
pi_188926909
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Gewoon bij een volgende aanhouding zeggen dat ze zich maar eens moeten focussen op die toeterturken en dan wegrijden, wordt je achtervolgd en vervolgens vervolgd gewoon op discriminatie gooien. Als je immers een Turk allochtoon was geweest dan was je ermee weggekomen. :+
Is mijn pa overkomen lang geleden toen ene Patrick Kluivert net iemand had doodgereden en er mee weg kwam. Mijn pa kreeg een boete voor een paar KM te hard en zei tegen de agent ja mijn naam is natuurlijk niet Kluivert en ben geen bekende voetballer. Kreeg ie serieus nog een extra bekeuring voor het beledigen van een agent :')

Nederland :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_188927292
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Is mijn pa overkomen lang geleden toen ene Patrick Kluivert net iemand had doodgereden en er mee weg kwam. Mijn pa kreeg een boete voor een paar KM te hard en zei tegen de agent ja mijn naam is natuurlijk niet Kluivert en ben geen bekende voetballer. Kreeg ie serieus nog een extra bekeuring voor het beledigen van een agent :')

Nederland :')
En net zoals je pa geen Patrick Kluivert was ben jij geen Shane Kluivert. :'(
pi_188929486
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Jaloerse kaas in goedkoop koekblik gespot. TOET-TOET!
_O-
pi_188933859
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:54 schreef Loekie1 het volgende:
Zal er niemand zijn bij die trouwstoet-aanwezigen die het er niet mee eens is dat die agent tegen de grond is geslagen? Of zal de intimidatie zodanig zijn dat niemand het durft aan te geven?
Je moet wel gek zijn om jezelf aan te geven. Heb je gekeken wat er in Den haag en recent in Leiden is gebeurd.
pi_188936273
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:36 schreef p078 het volgende:

[..]

Je moet wel gek zijn om jezelf aan te geven. Heb je gekeken wat er in Den haag en recent in Leiden is gebeurd.
wat dan?
pi_188938338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:54 schreef Loekie1 het volgende:
Zal er niemand zijn bij die trouwstoet-aanwezigen die het er niet mee eens is dat die agent tegen de grond is geslagen? Of zal de intimidatie zodanig zijn dat niemand het durft aan te geven?
Beide.
pi_188939619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:18 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Beide.
Ja hou jezelf maar voor de gek.
pi_188941309
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 00:34 schreef SOG het volgende:

[..]

wat dan?
Agenten hebben recent een jongen mishandeld. Hij is daarna aan zijn verwondingen overleden.

https://www.omroepwest.nl(...)en-in-het-ziekenhuis

Je moet wel gek zijn om je te overleveren aan de politie:

https://www.ad.nl/dossier(...)6-ac56-d024dc47ffb1/
pi_188942580
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:13 schreef p078 het volgende:

[..]

Agenten hebben recent een jongen mishandeld. Hij is daarna aan zijn verwondingen overleden.

https://www.omroepwest.nl(...)en-in-het-ziekenhuis

Je moet wel gek zijn om je te overleveren aan de politie:

https://www.ad.nl/dossier(...)6-ac56-d024dc47ffb1/
:')

Als jij je netjes bij de balie meld slaan ze je echt niet dood hoor. Je doet net of hier onschuldige lieve mensen zomaar dood zijn geknuppeld.
pi_188942600
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:13 schreef p078 het volgende:

[..]

Agenten hebben recent een jongen mishandeld. Hij is daarna aan zijn verwondingen overleden.

https://www.omroepwest.nl(...)en-in-het-ziekenhuis

Je moet wel gek zijn om je te overleveren aan de politie:

https://www.ad.nl/dossier(...)6-ac56-d024dc47ffb1/
Mhoehahaha
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188942715
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Mhoehahaha
Lijkt me niet iets om te lachen. :{
pi_188942754
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:13 schreef p078 het volgende:

[..]

Agenten hebben recent een jongen mishandeld. Hij is daarna aan zijn verwondingen overleden.

https://www.omroepwest.nl(...)en-in-het-ziekenhuis

Je moet wel gek zijn om je te overleveren aan de politie:

https://www.ad.nl/dossier(...)6-ac56-d024dc47ffb1/
Die jongen verzette zich bij arrestatie.
En dan treedt men idd iets harder op om iemand onder controle te brengen ja.
Als je gewoon rustig meewerkt is er niks aan de hand.

En die Mitch riep, in een tijd van aanslagen, dat ie een vuurwapen had. Niet slim, want dan kan de politie geen enkel risico lopen.
En het was een grote sterke kerel die zich óók verzette.

Maar goed, leuk geprobeerd verder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188943464
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:25 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Lijkt me niet iets om te lachen. :{
Hier roepen dat de politie een gevaarlijke en corrupte bende is, is altijd ontzettend lachwekkend.

Ik las dat laatst nog in zon boek, waarbij iemand voor een paar jaar in Transvaal wijk ging wonen en mensen wijs maakte dat hij naar Syrië was geweest. Niet alleen maakte dat altijd een diepe indruk en kreeg hij daar erg veel respect voor, maar dat soort complot theorietjes over de politie kreeg ie daar met regelmaat te horen.

Echt supersneu en lachwekkend. En niets anders.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188944482
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:31 schreef SpaceOddity het volgende:


Ik las dat laatst nog in zon boek
Welke boek? "Ik was een van hen" van Zeegers toevallig?
pi_188944585
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Welke boek? "Ik was een van hen" van Zeegers toevallig?
:Y
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188944811
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:13 schreef Airbus89 het volgende:

[..]

:')

Als jij je netjes bij de balie meld slaan ze je echt niet dood hoor.
Hangt er een beetje vanaf welk kleurtje je hebt. Lichtgetint met grote bek zit je al snel met je hoofd tegen de muur; ook al kwam je langs om aangifte te doen. Zie Anis Raiss.
pi_188944848
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik zag die dag van het bericht op de NOS facebook meerdere moslima's dezelfde taal uitslaan, enkelen vonden het gerechtigheid gezien de politie racistisch is volgens hun.
Moslims hebben nu eenmaal een kronkeltje in hun hoofd waardoor ze oorzaak en gevolg niet kunnen bevatten.
Heb je een maand eerder het jeugdhonk in de fik gestoken nadat je het had leeggeroofd ? Dan snap je echt niet waarom er geen jeugdhonk meer is en word je boos op de gemeente. Zonder ironie - de link wordt echt niet gezien.

Zelfde hier. Je rijdt in een gestolen auto ? Luid toeterend ? En je slaat vervolgens een agent neer ?
Dat staat allemaal compleet los van mensen die je dan willen opsporen. Dat is gewoon racisme.

Hele rare kronkel.
pi_188944993
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:24 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hangt er een beetje vanaf welk kleurtje je hebt. Lichtgetint met grote bek zit je al snel met je hoofd tegen de muur; ook al kwam je langs om aangifte te doen. Zie Anis Raiss.
Grote bek is dan ook nergens voor nodig..
Weerstand wekt harder ingrijpen op. Actie, reactie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188945177
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:13 schreef Airbus89 het volgende:

[..]

:')

Als jij je netjes bij de balie meld slaan ze je echt niet dood hoor. Je doet net of hier onschuldige lieve mensen zomaar dood zijn geknuppeld.
Waarschijnlijk vertrouwd de verdachte de politie niet. Voor je weet ben je onder verdachte omstandigheden overleden. Ik heb altijd geleerd dat je pas schuldig bent als de rechter een uitspraak heeft gedaan.
pi_188945179
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Grote bek is dan ook nergens voor nodig..
Weerstand wekt harder ingrijpen op. Actie, reactie.
Politieagenten zijn lichamelijk zo sterk en zo lang, dat een fijner iemand hen best wel een grote bek mag geven, zonder dat daar hard voor wordt in gegrepen. Ze moeten maar geduld tonen en niet meteen hun toorn botvieren op fijnere mensen. Het zijn toch Nederlanders en geen boze moslims?
pi_188945273
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:28 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die jongen verzette zich bij arrestatie.
En dan treedt men idd iets harder op om iemand onder controle te brengen ja.
Als je gewoon rustig meewerkt is er niks aan de hand.

En die Mitch riep, in een tijd van aanslagen, dat ie een vuurwapen had. Niet slim, want dan kan de politie geen enkel risico lopen.
En het was een grote sterke kerel die zich óók verzette.

Maar goed, leuk geprobeerd verder.
De verdachten leest dit ook. Die denkt ik ga niet mijn leven riskeren voor een agent. Die gaat zich nooit aangeven.
pi_188945601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:28 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Moslims hebben nu eenmaal een kronkeltje in hun hoofd waardoor ze oorzaak en gevolg niet kunnen bevatten.
Heb je een maand eerder het jeugdhonk in de fik gestoken nadat je het had leeggeroofd ? Dan snap je echt niet waarom er geen jeugdhonk meer is en word je boos op de gemeente. Zonder ironie - de link wordt echt niet gezien.

Zelfde hier. Je rijdt in een gestolen auto ? Luid toeterend ? En je slaat vervolgens een agent neer ?
Dat staat allemaal compleet los van mensen die je dan willen opsporen. Dat is gewoon racisme.

Hele rare kronkel.
De klap werd uitgedeelt door een tweede persoon. Die had niks te maken met de persoon die werd aangehouden, omdat hij zijn rijbewijs niet wou geven en de man die in een gestolen auto reed.
pi_188948339
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:05 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

:Y
Heb je het helemaal gelezen? Er zitten wel amusante stukjes in, maar ik vraag me af wat helemaal waar, wat aangedikt, en wat verzonnen is.
pi_188952670
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:11 schreef p078 het volgende:

[..]

De klap werd uitgedeelt door een tweede persoon. Die had niks te maken met de persoon die werd aangehouden, omdat hij zijn rijbewijs niet wou geven en de man die in een gestolen auto reed.
Dank je - ik hoopte dat iemand dit zou doen. Doelbewust focussen op een detail om de aandacht af te leiden van het hoofdpunt. Ook een typisch moslimtaktiekje dat heel opvallend wordt als je er eenmaal op gaat letten ;)
Nu nog een moslim die net gaat doen alsof hij geen flauw idee heeft dat er vaker trouwstoeten zijn die overlast geven en de set is compleet.
  zondag 15 september 2019 @ 09:59:35 #191
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_188953056
wat is het probleem?
pi_189019394
quote:
Definitief: trouwstoeten in Rotterdam moeten vooraf gemeld worden

De kogel is door de kerk: in Rotterdam moeten trouwstoeten vanaf 2020 vooraf gemeld worden. Wie dat niet doet, riskeert een geldboete. Dat schrijft burgemeester Ahmed Aboutaleb aan de gemeenteraad. Eerder deze maand liet de burgemeester al weten deze maatregel te overwegen.

De trouwstoeten mogen niet meer in gesloten formatie rijden. Ze moeten zich aan de verkeersregels houden én er mogen geen wegen meer worden geblokkeerd. Als het aan Aboutaleb ligt, hoeven trouwstoeten niet in de ban. ,,Iedereen mag een feestje vieren in de stad, maar dan wel binnen de regels van de wet en zonder anderen daarbij tot overlast te zijn,’’ zei zijn woordvoerster eerder deze maand tegen deze krant.

Volgens een woordvoerster van Aboutaleb is een melding vooraf slechts één van de maatregelen waaraan kan worden gedacht. De raad discussieerde twee weken geleden met de burgemeester over wat nog meer kan worden gedaan om een herhaling van een incident zoals eind augustus te voorkomen. Toen werd een agent in Rotterdam bewusteloos geslagen door een man uit een trouwstoet. De mishandelaar is nog steeds voortvluchtig.
https://www.ad.nl/rotterd(...)eld-worden~aebea82f/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189019638
Fijn dat ze deze praktijken aanpakken. Hoor hier niet thuis. Je bent hier niet een bananenrepubliek
  donderdag 19 september 2019 @ 12:23:04 #195
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189020143
quote:
Ik ben onderhand wel voor de regel dat bepaalde groeperingen in een trouwstoet alleen in roze Fiat Punto's met snelheidsbegrenzer mogen rijden.
pi_189020173
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik ben onderhand wel voor de regel dat bepaalde groeperingen in een trouwstoet alleen in roze Canta's mogen rijden.
pi_189042549
quote:
Trouwstoet blokkeert kruispunt in Amsterdam Oost: 28 boetes uitgedeeld
De politie heeft vandaag 28 deelnemers aan een trouwstoet, die stilstonden op de kruising van de Insulindeweg en Sumatrastraat in Oost, op de bon geslingerd.
Volgens een politiewoordvoerder in Oost vertoonden de automobilisten 'hinderlijk rijgedrag'. 'Ze hadden de hele kruising geblokkeerd en stonden ook geparkeerd op de stoep.'

Ook was er vuurwerk afgestoken. Agenten konden echter niet constateren wie het vuurwerk had afgestoken, daarom zijn daar geen boetes voor gegeven.
De boetes zijn op kenteken geschreven, de deelnemers krijgen ze dus later op de deurmat bezorgd. Mocht het om huurauto's gaan, dan verstuurt de verhuurder van de auto de boetes door.
https://www.at5.nl/artike(...)28-boetes-uitgedeeld
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189047515
En ook vandaag in Rotterdam was het raak.
De toeterturken spekken de staatskas eens voor de verandering :P

quote:
Deelnemers trouwstoet moeten bijna 5000 euro dokken wegens gevaarlijk rijgedrag
Meerdere bestuurders van een trouwstoet zijn vanmiddag op de Kralingse Plaslaan in Rotterdam op de bon geslingerd. Er werden in totaal vijftien bekeuringen uitgeschreven voor asociaal- en gevaarlijk rijgedrag. ‘De trouwstoet is vijftien bekeuringen rijker en bijna 5000 euro armer’, aldus de politie.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-rijgedrag~acaa3db6/
quote:
De helft van de groep had de auto op de stoep geparkeerd. Daarvoor kregen acht bestuurders een bekeuring. Volgens de politie vonden zij dat agenten 'begrip moesten hebben omdat het een speciale dag was'.
Die tijd is geweest :s)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189048697
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:51 schreef p078 het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je pas schuldig bent als de rechter een uitspraak heeft gedaan.
Moet wel je advocaat lang genoeg in leven blijven
  zaterdag 21 september 2019 @ 08:27:29 #200
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189050978
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:34 schreef Bocaj het volgende:
wierdduk twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 07:57:53 @:ArnoWellens @:EWdeVlieger 👇 https://t.co/8PXPUp5QZS reageer retweet
[ afbeelding ]
Spijker, kop.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189051298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 23:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En ook vandaag in Rotterdam was het raak.
De toeterturken spekken de staatskas eens voor de verandering :P
[..]


[..]

Die tijd is geweest :s)

Kun je nagaan als ze echt gaan zoeken. Dit is maar wat ze even gezien hebben. Als ze zoeken en voor ieder wissewasje bonnen uitschrijven bij alle deelnemers is het zo over.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_189051361
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:00 schreef vipergts het volgende:

[..]

Kun je nagaan als ze echt gaan zoeken. Dit is maar wat ze even gezien hebben. Als ze zoeken en voor ieder wissewasje bonnen uitschrijven bij alle deelnemers is het zo over.
Dan niet alleen bij trouwstoeten maar ook bij de rest van de verkeersdeelnemers. Een agent bij een zebrapad of een stopbord zetten betaald zichzelf binnen 1 dag heeft hij een maandloon aan bonnen uitgeschreven aan doorrijders. :D
pi_189051593
Wel mooi, in Rotterdam reden ze in burger achter die stoet aan...

_O-
pi_189052590
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan niet alleen bij trouwstoeten maar ook bij de rest van de verkeersdeelnemers. Een agent bij een zebrapad of een stopbord zetten betaald zichzelf binnen 1 dag heeft hij een maandloon aan bonnen uitgeschreven aan doorrijders. :D
Dan liever bellers in het verkeer, maar inderdaad als de pakkans van dit soort zaken hoger is zou dat enorm schelen. En met het geld wat dan binnenstroomt financier je andere zaken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_189067188
https://www.omroepbrabant(...)s-van-de-weg-gehaald

En de volgende trouwstoet weer beboet.
  zondag 22 september 2019 @ 10:06:34 #206
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189067210
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:03 schreef Basp1 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)s-van-de-weg-gehaald

En de volgende trouwstoet weer beboet.
En bij CBR aangemeld _O_

Hulde
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189067214
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:03 schreef Basp1 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)s-van-de-weg-gehaald

En de volgende trouwstoet weer beboet.
En dit keer eens geen moslims zo te lezen. Mooi. Kunnen ze meteen niet meer klagen over "rassiesme".
pi_189067402
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:03 schreef Basp1 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)s-van-de-weg-gehaald

En de volgende trouwstoet weer beboet.
Volgens mij heb ik deze zien rijden aan de andere kant van de snelweg. Allemaal een Turkse vlag op de motorkap. Puberaal gedrag niet ontgroeid :')
pi_189076987
quote:
Politie Utrecht druk met overlastgevende trouwstoeten
Agenten zijn dit weekeinde op zeker twee locaties in de regio in actie gekomen vanwege overlast door een trouwstoet. In Utrecht en Veenendaal was het raak.
,,Weer overlast van een trouwstoet die negatieve aandacht trok”, stelt de politie via sociale media kanalen. In Utrecht gebeurde dat aan de zuidkant van de stad, waarna de stoet zich verplaatste richting het centrum. Hier zijn aan verschillende deelnemende bestuurders uit de stoet zaterdag bekeuringen uitgedeeld, vanwege diverse overtredingen.
https://www.ad.nl/utrecht(...)ouwstoeten~abff5ddf/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189077042
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nederlanders weten gewoon niet wat een goed feestje is. In gehuurde bolides lekker claxoneren is toch fantastisch? Orgasmische vreugde ervaar ik altijd als ik dat doe.
  zondag 22 september 2019 @ 20:03:48 #211
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189077053
Benieuwd hoe lang het duurt voordat DENK vragen gaat stellen over het gericht aanpakken van trouwstoeten >:)
pi_189077123
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:03 schreef Woelwater het volgende:
Benieuwd hoe lang het duurt voordat DENK vragen gaat stellen over het gericht aanpakken van trouwstoeten >:)
Niet weten dat dat allang gebeurd is :')

quote:
Turkse en Marokkaanse organisaties vrezen dat hun feestjes, die meestal volgens de regels en hooguit wat lawaaierig verlopen, nu aan banden gaan worden gelegd, vanwege ‘onderbuikgevoelens’ in de maatschappij. ‘Jammer dat een misstand als deze, waarbij een agent is neergeslagen, nu wordt gebruikt om hele groepen weg te zetten’, reageerde de Rotterdamse fractie van Denk.
https://www.volkskrant.nl(...)-grijpt-in~b437bb4c/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 22 september 2019 @ 20:34:05 #213
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189077587
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niet weten dat dat allang gebeurd is :')
[..]

Dat was me inderdaad even ontgaan ja _O- Schande dit racistisch profileren.
  zondag 22 september 2019 @ 20:40:50 #214
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189077714
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niet weten dat dat allang gebeurd is :')
[..]

_O-

Als het feestje volgens de regels verloopt hoeven ze ook niet bang te zijn voor boetes en CBR-cursussen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189077741
Helemaal kapot maken die tütercultuur _O_
pi_189212200
Omdat de dader nog altijd niet opgepakt is en omdat de rest van de trouwstoet weigert mee te werken gaat de politie vanavond in Opsporing Verzocht nog niet eerder vertoonde beelden tonen.
Hierop staat de dader duidelijk in beeld op het moment dat hij de klap uitdeelt. Deze beelden zijn gemaakt door een omstander die deze beelden al een tijdje geleden aan de politie gegeven heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189212223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Omdat de dader nog altijd niet opgepakt is en omdat de rest van de trouwstoet weigert mee te werken gaat de politie vanavond in Opsporing Verzocht nog niet eerder vertoonde beelden tonen.
Hierop staat de dader duidelijk in beeld op het moment dat hij de klap uitdeelt. Deze beelden zijn gemaakt door een omstander die deze beelden al een tijdje geleden aan de politie gegeven heeft.
Stop dit anti-turkse racisme!
pi_189212476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Omdat de dader nog altijd niet opgepakt is en omdat de rest van de trouwstoet weigert mee te werken gaat de politie vanavond in Opsporing Verzocht nog niet eerder vertoonde beelden tonen.
Hierop staat de dader duidelijk in beeld op het moment dat hij de klap uitdeelt. Deze beelden zijn gemaakt door een omstander die deze beelden al een tijdje geleden aan de politie gegeven heeft.
Mooi. Iemand moet m vast herkennen. Ik wilde bijna zeggen collegas ofzo maar hij zal wel in de criminaliteit zitten plus uitkering.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189212535
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:28 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mooi. Iemand moet m vast herkennen. Ik wilde bijna zeggen collegas ofzo maar hij zal wel in de criminaliteit zitten plus uitkering.
Rivaliserende cokedealers willen elkaar er af en toe ook bijlappen. Risicoloze manier om lang van je concurrentie verlost te zijn.

Ga jij kijken straks?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189212586
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Rivaliserende cokedealers willen elkaar er af en toe ook bijlappen. Risicoloze manier om lang van je concurrentie verlost te zijn.

Ga jij kijken straks?
T zal vast wel op dumpert verschijnen later of op internet dus zie t daar wel. Ik kijk geen opsporing verzocht is alleen maar slecht voor mn bloeddruk.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:52:11 #221
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189212842
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
en omdat de rest van de trouwstoet weigert mee te werken gaat de politie vanavond in Opsporing Verzocht nog niet eerder vertoonde beelden tonen.
Die kerel zal wel als held beschouwd worden binnen de familie ;(
pi_189212873
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:52 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Die kerel zal wel als held beschouwd worden binnen de familie ;(
Van een toeterende optocht....naar met je gezicht op Opsporing Verzocht :D
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:18:17 #223
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189213310
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Van een toeterende optocht....naar met je gezicht op Opsporing Verzocht :D
Die gaat zich wel melden!
pi_189217905
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Van een toeterende optocht....naar met je gezicht op Opsporing Verzocht :D
Van slechte camerabeelden naar nog slechtere camerabeelden.

https://opsporingverzocht(...)andelt-politieagent/

Heb jij een gezicht gezien? Ik niet.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:14:05 #225
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_189218195
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:52 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Die kerel zal wel als held beschouwd worden binnen de familie ;(
Bizar inderdaad, loopt daar een stuk of 20 man uit de stoet en iedereen vind het blijkbaar ok mishandeling van een diender.

Niet gek dat buitenlanders van het islamitische soort behoorlijk worden uitgekotst.
pi_189218196
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 22:01 schreef p078 het volgende:

[..]

Van slechte camerabeelden naar nog slechtere camerabeelden.

https://opsporingverzocht(...)andelt-politieagent/

Heb jij een gezicht gezien? Ik niet.
Ben je wel blij mee he?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189218203
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:34 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

T zal vast wel op dumpert verschijnen later of op internet dus zie t daar wel. Ik kijk geen opsporing verzocht is alleen maar slecht voor mn bloeddruk.
Ik heb vandaag ook een keer gekeken want vriend kijkt dit elke week.

Maar inderdaad ik heb me alleen maar enorm lopen ergeren.

Ik snap het wel dat mensen een hekel krijgen aan een bepaald "volk"
pi_189218325
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 22:14 schreef Bumbabaloo het volgende:

[..]

Ik heb vandaag ook een keer gekeken want vriend kijkt dit elke week.

Maar inderdaad ik heb me alleen maar enorm lopen ergeren.

Ik snap het wel dat mensen een hekel krijgen aan een bepaald "volk"
Zie je wel, jullie zijn gewoon racistisch!
pi_189220688
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ben je wel blij mee he?
Zoals altijd heb ik gelijk. Je loopt de hele tijd voorbarige conclusie te trekken.
pi_189222256
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Omdat de dader nog altijd niet opgepakt is en omdat de rest van de trouwstoet weigert mee te werken gaat de politie vanavond in Opsporing Verzocht nog niet eerder vertoonde beelden tonen.

Dat weigeren mee te werken is me ook wat te makkelijk. Alleen naaste familie hoeft niet tegen hem te getuigen, en als iemand zich daarop beroept dan weet je dus al ongeveer wie het moet zijn. Je moet gewoon de wettelijke mogelijkheden uitputten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 09:03:33 #231
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189222450
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 08:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat weigeren mee te werken is me ook wat te makkelijk. Alleen naaste familie hoeft niet tegen hem te getuigen, en als iemand zich daarop beroept dan weet je dus al ongeveer wie het moet zijn. Je moet gewoon de wettelijke mogelijkheden uitputten.
Dat is waar mijn bloed nog het meest van gaat koken. Daar moet toch een handvat in te vinden zijn op juridisch gebied?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 09:06:29 #232
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189222483
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 08:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat weigeren mee te werken is me ook wat te makkelijk. Alleen naaste familie hoeft niet tegen hem te getuigen, en als iemand zich daarop beroept dan weet je dus al ongeveer wie het moet zijn. Je moet gewoon de wettelijke mogelijkheden uitputten.
Als iedereen claimt niks gezien te hebben, sta je alsnog met niks. En ga het tegendeel maar eens bewijzen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189222886
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 09:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat is waar mijn bloed nog het meest van gaat koken. Daar moet toch een handvat in te vinden zijn op juridisch gebied?
Willen we naar een bananenrepubliek afzakken en familie leden ook aanpakken als de dader niet precies bekend is?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 09:44:23 #234
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189222970
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Omdat de dader nog altijd niet opgepakt is en omdat de rest van de trouwstoet weigert mee te werken
Het zelfreinigend vermogen van deze medelanders blijkt weer eens 0,0 te zijn. Ratten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Twiitch op 02-10-2019 09:49:35 ]
pi_189223060
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 09:06 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als iedereen claimt niks gezien te hebben, sta je alsnog met niks. En ga het tegendeel maar eens bewijzen.
Ik zie al een stuk of 4 man tegen wie een redelijke verdenking van openlijke geweldpleging bestaat. De hoofddader komt uit de stoet zo te zien, dan kun je alle bestuurders ondervragen over wie er in de auto zat, je kunt de bruid en bruidegom verhoren over de gastenlijst en wie er zonder afzegging niet op is komen dagen.

Maar het belangrijkste is, je bent niet vrij om niet te getuigen, dat is een verplichting. Een weigerachtige getuige kun je gijzelen, en dat is op eigen kosten. Het hele idee dat die bruiloft gewoon door kan gaan en dat je maar om weigerachtige getuigen heen moet werken is geen gegeven maar een keuze. Het kan ook anders als je bereid bent alle wettelijke mogelijkheden te gebruiken en de zaak te laten escaleren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 12:31:38 #236
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189225127
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 09:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zie al een stuk of 4 man tegen wie een redelijke verdenking van openlijke geweldpleging bestaat. De hoofddader komt uit de stoet zo te zien, dan kun je alle bestuurders ondervragen over wie er in de auto zat, je kunt de bruid en bruidegom verhoren over de gastenlijst en wie er zonder afzegging niet op is komen dagen.

Maar het belangrijkste is, je bent niet vrij om niet te getuigen, dat is een verplichting. Een weigerachtige getuige kun je gijzelen, en dat is op eigen kosten. Het hele idee dat die bruiloft gewoon door kan gaan en dat je maar om weigerachtige getuigen heen moet werken is geen gegeven maar een keuze. Het kan ook anders als je bereid bent alle wettelijke mogelijkheden te gebruiken en de zaak te laten escaleren.
Ja dat denk ik ook. Het is echt een keuze die gemaakt wordt hier: ten voordele van partij X en ten nadele en grote frustratie van partij Y. Lekker de boel op scherp helpen zetten, en dan verbaasd en geschokt zijn als de zaak een keer ontploft.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 12:39:56 #237
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189225254
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 09:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Willen we naar een bananenrepubliek afzakken en familie leden ook aanpakken als de dader niet precies bekend is?
Nou nee, maar volgens mij is er wel jurisprudentie om mensen die weten wie er iets geflikt heeft maar die weigeren om te vertellen wie het was aan te pakken. Gijzeling heet dit maar ik heb geen juridische achtergrond dus ik weet niet of het hier aan de orde is.

En dat lijkt me in dit geval juist voorkomen dat dit land afglijdt tot een bananenrepubliek. Als je dit soort Neanderthalers niet begrenst in hun gedrag heeft de hele samenleving daar last van.
pi_189345365
Ze hebben hem *O* _O_ *O*
De trouwstoet Turk is een 25 jarige Rotterdammer die naar Lopik gevlucht was toen er jacht op hem gemaakt werd. Hij moest door de politie onder zijn bed vandaan gehaald worden, maar ze hebben hem nu. *O* _O_ *O*

https://www.telegraaf.nl/(...)ut-sloeg-aangehouden
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189345383
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze hebben hem *O* _O_ *O*
De trouwstoet Turk is een 25 jarige Rotterdammer die naar Lopik gevlucht was toen er jacht op hem gemaakt werd. Hij moest door de politie onder zijn bed vandaan gehaald worden, maar ze hebben hem nu. *O* _O_ *O*

https://www.telegraaf.nl/(...)ut-sloeg-aangehouden
*O* _O_ *O*
pi_189345424
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:23 schreef CarbonC het volgende:

[..]

*O* _O_ *O*
Nu al het tuig uit die stoet die hem wel kenden maar niets deden en zich niet meldden ook veroordelen.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:26:43 #241
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189345442
quote:
De man trachtte zich nog te verstoppen onder een bed, maar de agenten hadden dat al snel door.
Wat een held he :)
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:26:47 #242
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189345443
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze hebben hem *O* _O_ *O*
De trouwstoet Turk is een 25 jarige Rotterdammer die naar Lopik gevlucht was toen er jacht op hem gemaakt werd. Hij moest door de politie onder zijn bed vandaan gehaald worden, maar ze hebben hem nu. *O* _O_ *O*

https://www.telegraaf.nl/(...)ut-sloeg-aangehouden
Dat hij maar een flinke douw mag krijgen, 80 uur taakstraf of zo _O_
pi_189345448
*O* ^O^
Hulde!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:27:57 #244
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189345469
Het zou me niks verbazen als ze het halve korps op deze zaak gezet hebben :D
pi_189345474
Nice.

Maar hoe gaan ze hem ooit veroordelen? Er is maar een getuige toch?
pi_189345485
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:27 schreef Tengano het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze het halve korps op deze zaak gezet hebben :D
Die zijn al bezig met Taghi.

Alles voor de centjes van Taghi.
pi_189345544
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:28 schreef toverboi het volgende:

[..]

Die zijn al bezig met Taghi.

Alles voor de centjes van Taghi.
Taghi is natuurlijk ook een veel groter gevaar voor de samenleving dan deze klapturk.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_189345566
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Taghi is natuurlijk ook een veel groter gevaar voor de samenleving dan deze klapturk.
Nee joh. Is al vanaf 2008 spoorloos en schiet alleen af en toe een pratende kameraad neer.

Holleeder is ook gewoon een toffe gozer. Die heeft zover ik weet nooit een onschuldige vermoord.
  Spellchecker woensdag 9 oktober 2019 @ 13:41:41 #249
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189345742
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze hebben hem *O* _O_ *O*
De trouwstoet Turk is een 25 jarige Rotterdammer die naar Lopik gevlucht was toen er jacht op hem gemaakt werd. Hij moest door de politie onder zijn bed vandaan gehaald worden, maar ze hebben hem nu. *O* _O_ *O*

https://www.telegraaf.nl/(...)ut-sloeg-aangehouden
Eerst nog even op huwelijksreis geweest zeker :r

Maar hulde!!
pi_189345792
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:41 schreef maily het volgende:

[..]

Eerst nog even op huwelijksreis geweest zeker :r

Maar hulde!!
Zijn er mensen die vrijwillig op huwelijksreis gaan naar Lopik?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189345798
Mag van mij wel een jaartje of twee tussen 4 muren gaan zitten nadenken of dit nou wel zo verstandig was allemaal.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189345817
Land uitschoppen.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:59:02 #253
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189346043
quote:
Na intensief onderzoek en meerdere tips van getuigen, kwam de recherche uiteindelijk bij een woning in Lopik terecht, waar ze een man aanhielden.
Opsporing Verzocht heeft blijkbaar wel geholpen!
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:59:33 #254
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189346053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:26 schreef Tengano het volgende:

[..]

Wat een held he :)
Inderdaad. Van achteren iemand neerslaan terwijl het al vijf tegen één is, je verantwoordelijkheid niet nemen (geldt voor die hele kneuzenbruiloft), je zelfs verstoppen onder een bed...wat een lafbek...
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:01:12 #255
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189346085
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:44 schreef Hathor het volgende:
Mag van mij wel een jaartje of twee tussen 4 muren gaan zitten nadenken of dit nou wel zo verstandig was allemaal.
Als ze nu eens waarmaken wat ze altijd zeggen. (Niet aan de Politie komen, hulpverleners etc)
Dan wordt het misschien toch nog een flinke straf!

Was het niet dubbel bestraffen?
pi_189346123
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:59 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Inderdaad. Van achteren iemand neerslaan terwijl het al vijf tegen één is, je verantwoordelijkheid niet nemen (geldt voor die hele kneuzenbruiloft), je zelfs verstoppen onder een bed...wat een lafbek...
Nee wat had je dan verwacht? Een "say hello to my little friend" exit? :') 8)7
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:08:23 #257
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189346207
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nee wat had je dan verwacht? Een "say hello to my little friend" exit? :') 8)7
Nee, maar je onder een bed verstoppen is wel heel triest. Wees gewoon een vent en doe de deur open als de politie aanbelt als ze je gevonden hebben. Maar goed, dat is al te hoog gegrepen denk ik voor een debiel die iemand van achteren neerhoekt en er vervolgens tussenuit knijp om verder te feesten.
pi_189346450
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze hebben hem *O* _O_ *O*
De trouwstoet Turk is een 25 jarige Rotterdammer die naar Lopik gevlucht was toen er jacht op hem gemaakt werd. Hij moest door de politie onder zijn bed vandaan gehaald worden, maar ze hebben hem nu. *O* _O_ *O*

https://www.telegraaf.nl/(...)ut-sloeg-aangehouden
Ah zo stoer was meneer toeterturk wanneer die iemand niet van achter kon besluipen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:30:45 #259
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189346566
hey goed nieuws dus. Nou mooi, we kijken allemaal mee naar wat de straf wordt.
pi_189346573
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:47:52 #261
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189346809
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze hebben hem *O* _O_ *O*
De trouwstoet Turk is een 25 jarige Rotterdammer die naar Lopik gevlucht was toen er jacht op hem gemaakt werd. Hij moest door de politie onder zijn bed vandaan gehaald worden, maar ze hebben hem nu. *O* _O_ *O*

https://www.telegraaf.nl/(...)ut-sloeg-aangehouden
Een liefhebber van verstoppertje spelen? Verstop hem maar voor een paar maandjes. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189346818
quote:
Het gaat om een 25-jarige Rotterdammer, die in een huis in Lopik is gearresteerd. Hij is door een arrestatieteam onder een bed vandaan gehaald, waar hij zich had verstopt.
DSIGoden. @Wereldgozer

https://www.rijnmond.nl/n(...)t-verstopt-onder-bed
pi_189346893
quote:
"Rotterdammer"
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:56:01 #264
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189346927
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

"Rotterdammer"
"Man"
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:59:47 #265
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189346983
HIj had zich verstopt onder een bed :')

Echt, wat een held.
pi_189346992
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:01 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Als ze nu eens waarmaken wat ze altijd zeggen. (Niet aan de Politie komen, hulpverleners etc)
Dan wordt het misschien toch nog een flinke straf!

Was het niet dubbel bestraffen?
Dacht het wel, ik verwacht in ieder geval een pittige straf, laat deze maar als voorbeeld gelden voor al die andere trouwstoettokkies.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:03:20 #267
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189347025
Ik vind het echt om te kotsen dat het zo lang heeft geduurt dat hij is opgepakt. Wat mij betreft zijn AL die lui van die trouwstoet ALLEMAAL schuldig aan hindering van de rechtsgang. Wat een smerige turkse tokkiebende bij elkaar zeg. :r :r :r :r :r maar ja, eigen stam/geloof boven die kutkazen hè? |:(

Edit: Als een vriend van mij dit zou flikken zou het
A mijn vriend niet meer zijn.
B ik hem nog veel harder neerhoeken
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:03:45 #268
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189347032
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
HIj had zich verstopt onder een bed :')

Echt, wat een held.
Ik mag hopen dat het arrestatieteam deze dappere Rotterdammer met fluwelen handschoentjes heeft gearresteerd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_189347053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dacht het wel, ik verwacht in ieder geval een pittige straf, laat deze maar als voorbeeld gelden voor al die andere trouwstoettokkies.
De politie komt in opstand als deze man niet minstens de cel in moet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189347104
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De politie komt in opstand als deze man niet minstens de cel in moet.
Dat ie de cel in moet lijkt me evident, de vraag is alleen voor hoelang? Je kan het na zo'n zoektocht ook niet maken om hem er met een paar weken vanaf te laten komen. Serieus, een agent van achteren neerhoeken mag wat mij betreft met minimaal twee jaar onvoorwaardelijk bestraft worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189347156
quote:
12s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat het arrestatieteam deze dappere Rotterdammer met fluwelen handschoentjes heeft gearresteerd.
Dan mag ik hopen dat dat niet te grof is gedaan, want dan weet je gewoon dat dat tenkoste van de strafmaat gaat, en deze pisvlek moet echt een tijdje weg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189347181
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat ie de cel in moet lijkt me evident, de vraag is alleen voor hoelang? Je kan het na zo'n zoektocht ook niet maken om hem er met een paar weken vanaf te laten komen. Serieus, een agent van achteren neerhoeken mag wat mij betreft met minimaal twee jaar onvoorwaardelijk bestraft worden.
'Het duurde zo lang voordat verdachte opgepakt werd. Hij is al die tijd gevlucht en heeft moeten onderduiken'. 'Verdachte is al gestraft doordat hij op meerdere landelijke media herkenbaar in beeld is geweest'. 'Het hoort bij zijn cultuur om zijn familie tijdens zo'n trouwstoet te beschermen'
Schaamtecultuur....enz....enz...

De rechters zullen vast wel een hoop argumenten kunnen verzinnen om zijn straf te beperken. Laten we hopen dat ze er zo min mogelijk gebruiken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189347259
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

'Het duurde zo lang voordat verdachte opgepakt werd. Hij is al die tijd gevlucht en heeft moeten onderduiken'. 'Verdachte is al gestraft doordat hij op meerdere landelijke media herkenbaar in beeld is geweest'. 'Het hoort bij zijn cultuur om zijn familie tijdens zo'n trouwstoet te beschermen'
Schaamtecultuur....enz....enz...

De rechters zullen vast wel een hoop argumenten kunnen verzinnen om zijn straf te beperken. Laten we hopen dat ze er zo min mogelijk gebruiken.
Weet je wat een gepaste straf zou zijn? Gedurende de hele periode dat ie moet zitten, hoe lang het ook mag wezen, een soort van claxon in zijn cel inbouwen en 24 uur per dag laten tuteren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189347322
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

'Het duurde zo lang voordat verdachte opgepakt werd. Hij is al die tijd gevlucht en heeft moeten onderduiken'. 'Verdachte is al gestraft doordat hij op meerdere landelijke media herkenbaar in beeld is geweest'. 'Het hoort bij zijn cultuur om zijn familie tijdens zo'n trouwstoet te beschermen'
Schaamtecultuur....enz....enz...

De rechters zullen vast wel een hoop argumenten kunnen verzinnen om zijn straf te beperken. Laten we hopen dat ze er zo min mogelijk gebruiken.
Even voor de duidelijkheid: deze argumenten worden natuurlijk ingebracht door de advocaat.
pi_189347358
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:21 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: deze argumenten worden natuurlijk ingebracht door de advocaat.
Uiteraard en nogmaals: laten we hopen dat de rechter zo min mogelijk van die argumenten accepteert.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:26:53 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:29:53 #277
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189347466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Weet je wat een gepaste straf zou zijn? Gedurende de hele periode dat ie moet zitten, hoe lang het ook mag wezen, een soort van claxon in zijn cel inbouwen en 24 uur per dag laten tuteren.
Of dat in zijn cel een raceauto-peuterbedje staat en hij eronder moet slapen.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 17:00:58 #278
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_189348585
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zijn er mensen die vrijwillig op huwelijksreis gaan naar Lopik?
Ja, in kersttijd, want dan wordt de zendmast met allemaal lichtjes versierd en lijkt het net een kerst boom ~:)
pi_189348618
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 17:00 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ja, in kersttijd, want dan wordt de zendmast met allemaal lichtjes versierd en lijkt het net een kerst boom ~:)
Oh, dat klinkt wel gezellig. Maar dat zullen meestal niet de personen zijn die ook toetertrouwstoeten houden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189348733
Benieuwd wat de straf voor deze meneer gaat worden. Een agent bewusteloos slaan is toch niet niks, wordt dat dan 'zware mishandeling'..?
pi_189349831
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 17:11 schreef Hoogslaper het volgende:
Benieuwd wat de straf voor deze meneer gaat worden. Een agent bewusteloos slaan is toch niet niks, wordt dat dan 'zware mishandeling'..?
Taakstraf en misschien een boete, let maar op.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 20:14:03 #282
80382 manny
30 is best veel
pi_189351573
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 17:11 schreef Hoogslaper het volgende:
Benieuwd wat de straf voor deze meneer gaat worden. Een agent bewusteloos slaan is toch niet niks, wordt dat dan 'zware mishandeling'..?
geweld tegen ambtenaren is volgens mij tegenwoordig bonus-straf. Not sure...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_189359779
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 17:11 schreef Hoogslaper het volgende:
Benieuwd wat de straf voor deze meneer gaat worden. Een agent bewusteloos slaan is toch niet niks, wordt dat dan 'zware mishandeling'..?
Ik denk wel dat dat daaronder valt. De agent zit nog altijd thuis. Deze Erdolul mag sowieso gaan zitten.
pi_189359891
Mooi en nu nog al die bruiloft stoeten kort houden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Spellchecker donderdag 10 oktober 2019 @ 09:50:35 #285
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189359911
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:48 schreef vipergts het volgende:
Mooi en nu nog al die bruiloftstoeten kort houden.
En stil. En doorrijdend.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 10 oktober 2019 @ 19:58:16 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189368701
quote:
’Lafste wat je kan doen, wat een droeftoeter’

ROTTERDAM - Gert Jan de Jonge, de agent die op 30 augustus knock-out geslagen werd toen hij in Rotterdam een trouwstoet controleerde, is opgelucht door de aanhouding van de hoofdverdachte. In een openhartig gesprek met De Telegraaf vertelt hij over het ingrijpende incident, dat zijn leven op zijn kop zette. „Die gast weet gewoon niet hoeveel hij om zeep geholpen heeft.”



Het is 30 augustus wanneer De Jonge (39) door de Maastunnel rijdt, op weg naar het politiebureau in Capelle aan den IJssel. Plots klinkt er geruis uit zijn portofoon. Er komt een melding binnen over een trouwstoet bij de Maasboulevard die asociaal rijgedrag vertoont, het verkeer tegenhoudt en over bruiloftsgangers die op autodaken klimmen. De Jonge heeft eigenlijk geen dienst, maar aarzelt geen moment en gaat erop af. „Ik reed toch in de buurt.”

Bij de Erasmusbrug ziet hij de stoet. „Mensen liepen rondom de auto’s, blokkeerden de rijbanen en hadden keiharde muziek aan.” De Jonge besluit om de gasten vriendelijk aan te spreken. „’Jongens, zet die muziek lekker even ietsje zachter en rijd door. Dan kunnen jullie gewoon lekker naar het feest gaan’, zei ik.”

Maar de gasten luisterden niet. Eén van hen stapte zelfs in zijn Mercedes en scheurde vervolgens rakelings langs De Jonge. „Toen besloot ik in te grijpen, want die actie was in mijn ogen niet te tolereren.”



’Maat was vol’
De Jonge rijdt achter de stoet aan en ziet de auto’s enkele honderden meters verderop, bij de Westzeedijk, opnieuw de rijbaan blokkeren. „Voor mij was de maat vol. Ik heb mijn auto voor de stoet gezet en een stopteken gegeven”, vertelt de agent. Als hij de gasten een bekeuring wil geven, gaat het mis. „Hun ’leider’ probeerde me te intimideren door op me af te stappen. In de tussentijd riep ik om versterking bij collega’s. Nog niet met spoed, maar ik gaf wel aan dat het hectisch was. Toen ik hem vervolgens wilde boeien, ging het echt mis.”

De man blijft weerstand bieden ondanks het feit dat De Jonge de boeien stevig aandraait. In de tussentijd benadert een andere bruiloftsgast De Jonge ongezien van achteren. Hij geeft De Jonge een snoeiharde klap op zijn achterhoofd.

De Jonge stort ter aarde. „Omdat hij van achteren kwam, kon ik de klap nooit aan zien komen. Ik was alleen maar bezig met die jongen voor me. Voor mijn gevoel stond ik daarna onmiddellijk weer superfit op, maar omstanders zeiden dat ik mogelijk wel twintig seconden buiten kennis ben geweest.”

Toch slaagt hij erin om het kenteken van een van de auto’s te noteren en door te geven aan de meldkamer. De meeste bruiloftsgangers scheurden weg, maar uiteindelijk konden collega’s van De Jonge drie personen, waaronder de bruidegom, aanhouden.

Opluchting
Degene die De Jonge knock-out had geslagen, kon echter ontkomen. Maar woensdag werd hij aangehouden door de politie, in een woning in Lopik. Tot opluchting Van de Jonge. „Ik ben trots op mijn collega’s. Ze hebben echt supergoed werk verricht. Hier heb ik echt op zitten wachten, dit geeft zoveel meer rust.”

Maar het incident heeft verder een enorme impact op het leven van de agent. „Ik kan nog altijd niet functioneren”, vertelt hij. „In drukke ruimtes als de supermarkt of als ik even bij mijn collega’s op het politiebureau zit, kan ik me gewoon niet concentreren. Ik heb nog vaak hoofdpijn vanwege de hersenschudding en heb een zere nek en rug vanwege de opgelopen whiplash.”

Ook zijn gezin lijdt onder het incident. „Mijn twee oudste kinderen van acht en elf jaar zijn bang dat mij wat overkomt. Ze kwamen zeker in het begin regelmatig bij me op de bank checken of ik nog wel leefde.”

Thuis uitgelaten spelen zit er voor zijn kinderen ook niet in. „De herrie die ze dan maken, is voor mij nog te zwaar. Mijn dochter van zes zei: ’Papa, je hoeft me niet voor te lezen want dat kan jouw hoofd niet’.” Verjaardagen en trouwdagen laat het gezin op dit moment noodgedwongen geruisloos aan zich voorbij gaan.



Triest figuur’
Met de bruiloftsganger heeft De Jonge helemaal niets: „Voor mij is het een triest figuur. Hij weet gewoon niet hoeveel hij om zeep geholpen heeft. Ik heb in de zeventien jaar dat ik agent ben veel meegemaakt: ik ben aangevallen met messen en scharen, stond vooraan bij de strandrellen van Hoek van Holland en ben in mijn arm gebeten. Maar nog nooit ben ik van achteren aangevallen. Dat is gewoon het allerlafste wat je kunt doen, wat een droeftoeter. Of hij spijt heeft, dat vraag ik me ernstig af. Dan had hij zich vast geen zes weken lang verstopt voor de politie.”

Toch laat hij zich niet tegenhouden door het incident. „Ik ga gewoon weer aan de slag”, zegt hij vastberaden. In november zou hij eigenlijk bij een nieuwe eenheid, op bureau Pijnacker-Nootdorp, starten als operationeel expert, waarbij hij de leiding over een ploeg agenten heeft. „Maar dan kan ik nog niet aan de slag, daar baal ik van! Ik zou daar zo graag gelijk een goede start maken. Iedereen begrijpt het wel, maar toch.”

Niet klein te krijgen
Ondanks alles heeft hij geen moment overwogen te stoppen met het politiewerk. „Ik heb zoveel steunbetuigingen van burgers ontvangen, aan de deur met een bloemetje en chocola, via de telefoon, met kaartjes. Dat heeft me alleen maar gesterkt in het idee dat wij belangrijk werk doen en een meerwaarde voor de samenleving zijn. En het blijft toch zo mooi om boeven te vangen en mensen te helpen. Wij kunnen echt het verschil maken. Natuurlijk horen die risico’s erbij, je treft mensen in dit werk nu eenmaal niet op hun gelukkigste moment. Maar ik geloof oprecht dat zo’n laffe aanval van achteren een unieke situatie is die niet meer zal voorkomen. Ik wil eigenlijk juist laten zien aan die laffe gast dat hij mij niet klein heeft gekregen.”

En, zo benadrukt hij, als deze situatie zich nog een keer voor zou doen, zou hij het op dezelfde manier oplossen. „Als mensen de wet overtreden, moet ik als politieagent gewoon optreden, of je nu in je eentje of met veertig man bent.”

https://www.telegraaf.nl/(...)-wat-een-droeftoeter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189368826
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 19:58 schreef Nikonlover het volgende:
En, zo benadrukt hij, als deze situatie zich nog een keer voor zou doen, zou hij het op dezelfde manier oplossen. „Als mensen de wet overtreden, moet ik als politieagent gewoon optreden, of je nu in je eentje of met veertig man bent.”
Dit zullen we maar even aan de klap/het nog herstellende zijn toeschrijven. Wanneer je een grote groep amokmakers hebt die overduidelijk lak hebben aan de wet en aan jouw uniform dan kun je in t vervolg maar beter gewoon versterking oproepen. Jammer maar zo is de samenleving nou eenmaal vandaag de dag, ook/juist bij trouwfeesten. :')
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:28:08 #288
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189382536
Het is de broer van de bruid dus en het OM " neemt het de familie van de man zeer kwalijk dat ze hem heeft verstopt."

quote:
Het is volgens het OM ‘overduidelijk’ dat de familieleden wisten wie de agent heeft mishandeld. ,,Desondanks hebben zij niet alleen gezwegen over de rol van de verdachte, maar ook nog eens het onderzoek bemoeilijkt door bewust tegen te werken.” Het onderzoek duurde daarom volgens het OM onnodig lang.
Hopelijk is daar ook iets aan te doen, belemmering van de rechtsgang o.i.d. Wat een waardeloze tokkies.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:53:33 #289
80382 manny
30 is best veel
pi_189382972
Dat verheerlijken van "niet verlinken" blijft toch een gek fenomeen. Snitches get stitches dat soort teksten. Gevoelsmatig heb ik ook iets tegen verklikkers, maar soms is je burgerplicht toch om iets te melden lijkt me. Als dit soort dingen gebeuren, dan zou er toch iemand, al is het lafjes anoniem, een melding kunnen doen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_189383112
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:53 schreef manny het volgende:
Dat verheerlijken van "niet verlinken" blijft toch een gek fenomeen. Snitches get stitches dat soort teksten. Gevoelsmatig heb ik ook iets tegen verklikkers, maar soms is je burgerplicht toch om iets te melden lijkt me. Als dit soort dingen gebeuren, dan zou er toch iemand, al is het lafjes anoniem, een melding kunnen doen.
De meeste weerstand komt niet van het feit dat hij niet verlinkt is. Wel van het feit dat na de klap de agent een halve minuut bewusteloos in de berm lag en niemand van die familie ook maar naar hem omkeek. Iedereen probeerde snel door te rijden.

En dat, zoals nu blijkt, die familie gezamenlijk allerlei moeite doet om het onderzoek te frustreren en hem lange tijd verborgen houd.

Dat steekt het meeste.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189383119
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:28 schreef Qarrad het volgende:
Het is de broer van de bruid dus en het OM " neemt het de familie van de man zeer kwalijk dat ze hem heeft verstopt."
[..]

Hopelijk is daar ook iets aan te doen, belemmering van de rechtsgang o.i.d. Wat een waardeloze tokkies.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:12:03 #292
80382 manny
30 is best veel
pi_189383235
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De meeste weerstand komt niet van het feit dat hij niet verlinkt is. Wel van het feit dat na de klap de agent een halve minuut bewusteloos in de berm lag en niemand van die familie ook maar naar hem omkeek. Iedereen probeerde snel door te rijden.

En dat, zoals nu blijkt, die familie gezamenlijk allerlei moeite doet om het onderzoek te frustreren en hem lange tijd verborgen houd.

Dat steekt het meeste.
eens. maar nog steeds had iemand uit die stoet het moreel besef kunnen hebben om alsnog (later) al dan niet anoniem te melden.

dat de politie daar bij de bruidspaar heeft gezeten en dat ze gewoon keihard hebben zitten liegen (en inderdaad eerst die vent gewoon op de grond laten liggen) dat is waanzinnig

Ik neem aan dat de politie deze lieden nu volledig in beeld heeft en dat die nog geen winkelwagentje verkeerd kunnen parkeren zonder een boete de komende jaren. Dat wordt de lokale uitdaging daar op het bureau: die betreffende familie helemaal gek draaien en pakken op alles.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_189383292
Gehele familie op zwarte lijsten van gemeente, uitkeringsinstanties, hulpdiensten en dergelijke zetten.
pi_189383301
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:12 schreef manny het volgende:

[..]

eens. maar nog steeds had iemand uit die stoet het moreel besef kunnen hebben om alsnog (later) al dan niet anoniem te melden.

dat de politie daar bij de bruidspaar heeft gezeten en dat ze gewoon keihard hebben zitten liegen (en inderdaad eerst die vent gewoon op de grond laten liggen) dat is waanzinnig

Ik neem aan dat de politie deze lieden nu volledig in beeld heeft en dat die nog geen winkelwagentje verkeerd kunnen parkeren zonder een boete de komende jaren. Dat wordt de lokale uitdaging daar op het bureau: die betreffende familie helemaal gek draaien en pakken op alles.
Dit.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:17:12 #295
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189383322
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De meeste weerstand komt niet van het feit dat hij niet verlinkt is. Wel van het feit dat na de klap de agent een halve minuut bewusteloos in de berm lag en niemand van die familie ook maar naar hem omkeek. Iedereen probeerde snel door te rijden.

En dat, zoals nu blijkt, die familie gezamenlijk allerlei moeite doet om het onderzoek te frustreren en hem lange tijd verborgen houd.

Dat steekt het meeste.
Precies. Ik kan er werkelijk niet bij dat je feest gaat staan vieren in de wetenschap dat je een medemens hebt toegetakeld en hebt laten kreperen, daarna nog niet bij zinnen komt en zelfs actief probeert je verantwoordelijkheid te ontlopen. Maar goed, ik kan er ook niet bij dat je je een halve stad door-ettert met veel overlast omdat jij een mooie dag beleeft.

Dit is gewoon een slag mensen dat het niet begrijpt, niet wil begrijpen en nooit gaat begrijpen. Het is jammer dat die mensen niet voor af kunnen verklaren en afvoeren naar een containerwijk of zo.

Niet mee willen doen? Prima, doe dat maar waar alleen andere tokkies last van je hebben. Dág privileges, hallo basisbestaan en succes ermee. Wil je meer, dan moet je meer willen en kunnen bijdragen. Meedraaien is meewerken.
pi_189383335
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Precies. Ik kan er werkelijk niet bij dat je feest gaat staan vieren in de wetenschap dat je een medemens hebt toegetakeld en hebt laten kreperen, daarna nog niet bij zinnen komt en zelfs actief probeert je verantwoordelijkheid te ontlopen. Maar goed, ik kan er ook niet bij dat je je een halve stad door-ettert met veel overlast omdat jij een mooie dag beleeft.

Dit is gewoon een slag mensen dat het niet begrijpt, niet wil begrijpen en nooit gaat begrijpen. Het is jammer dat die mensen niet voor af kunnen verklaren en afvoeren naar een containerwijk of zo.

Niet mee willen doen? Prima, doe dat maar waar alleen andere tokkies last van je hebben. Dág privileges, hallo basisbestaan en succes ermee. Wil je meer, dan moet je meer willen en kunnen bijdragen. Meedraaien is meewerken.
Dit dus.
pi_189383412
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:12 schreef manny het volgende:

[..]

eens. maar nog steeds had iemand uit die stoet het moreel besef kunnen hebben om alsnog (later) al dan niet anoniem te melden.

dat de politie daar bij de bruidspaar heeft gezeten en dat ze gewoon keihard hebben zitten liegen (en inderdaad eerst die vent gewoon op de grond laten liggen) dat is waanzinnig

Ik neem aan dat de politie deze lieden nu volledig in beeld heeft en dat die nog geen winkelwagentje verkeerd kunnen parkeren zonder een boete de komende jaren. Dat wordt de lokale uitdaging daar op het bureau: die betreffende familie helemaal gek draaien en pakken op alles.
Och... moreel besef hebben ze genoeg hoor.

Dr zal in die familie vol trots gesproken worden over hij die opkwam voor de eer van de familie.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189383482
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Precies. Ik kan er werkelijk niet bij dat je feest gaat staan vieren in de wetenschap dat je een medemens hebt toegetakeld en hebt laten kreperen, daarna nog niet bij zinnen komt en zelfs actief probeert je verantwoordelijkheid te ontlopen. Maar goed, ik kan er ook niet bij dat je je een halve stad door-ettert met veel overlast omdat jij een mooie dag beleeft.

Dit is gewoon een slag mensen dat het niet begrijpt, niet wil begrijpen en nooit gaat begrijpen. Het is jammer dat die mensen niet voor af kunnen verklaren en afvoeren naar een containerwijk of zo.

Niet mee willen doen? Prima, doe dat maar waar alleen andere tokkies last van je hebben. Dág privileges, hallo basisbestaan en succes ermee. Wil je meer, dan moet je meer willen en kunnen bijdragen. Meedraaien is meewerken.
Licht die hele familie maar eens goed door, uitkeringen, bezit, strafbare feiten, bezit in het buitenland etc. etc. Dit soort gedrag staat vaak niet op zichzelf.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:46:24 #299
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189383731
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:26 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Licht die hele familie maar eens goed door, uitkeringen, bezit, strafbare feiten, bezit in het buitenland etc. etc. Dit soort gedrag staat vaak niet op zichzelf.
Dat weet ik nou ook weer niet. Waarschijnlijk vinden ze van zichzelf dat ze hele fatsoenlijke en normale mensen zijn. Eigenlijk is dat nog het ergste.
pi_189385314
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:12 schreef manny het volgende:
maar nog steeds had iemand uit die stoet het moreel besef kunnen hebben om alsnog (later) al dan niet anoniem te melden.
Jij zou je familie anoniem aangeven? WOW. :')
pi_189385340
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:03 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij zou je familie anoniem aangeven? WOW. :')
Jij niet? Mooi moreel kompas heb je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')