GADVERDAMME, alleen patat mag je met je handen eten.quote:
oudjes in Zeeland mogen alles met de vingers etenquote:Op maandag 2 september 2019 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GADVERDAMME, alleen patat mag je met je handen eten.
Geef ze een kommetje soep .quote:Op maandag 2 september 2019 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
oudjes in Zeeland mogen alles met de vingers eten
die zullen ze wel mogen s=opslurpen zonder lepelquote:Op maandag 2 september 2019 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef ze een kommetje soep .
Tja, vrouwen zijn ranziger dan mannen.quote:Op maandag 2 september 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
die zullen ze wel mogen s=opslurpen zonder lepel
Ah ja, dat was al een tijd z'n bitch. Logisch dat-ie d'r nu moet delen.quote:Op maandag 2 september 2019 22:58 schreef sacha het volgende:
er lag een Thaise dame op mijn bord, Mae Ploy
trio in de tentquote:Op maandag 2 september 2019 23:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah ja, dat was al een tijd z'n bitch. Logisch dat-ie d'r nu moet delen.
ja hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had telefoon, was ff weg, maar ik droom van e-pubs, een soort van Bar waar je elektrisch kunt drinken. Best vreemd eigenlijk.
In een droom kan alles Sjoef.quote:
Ach ja, als je omgeving er last van krijgt komen de mannen in witte pakkenquote:Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had telefoon, was ff weg, maar ik droom van e-pubs, een soort van Bar waar je elektrisch kunt drinken. Best vreemd eigenlijk.
IK zie ze nog niet. Ik heb de gordijnen omspres open gedaan.quote:Op maandag 2 september 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, als je omgeving er last van krijgt komen de mannen in witte pakken
En die hebben een grote schepnet en een wit jasje bij zich.quote:Op maandag 2 september 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, als je omgeving er last van krijgt komen de mannen in witte pakken
Verstandig, dan kan je bijtijds onder je Chesterfield duikenquote:Op maandag 2 september 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
IK zie ze nog niet. Ik heb de gordijnen omspres open gedaan.
Niet achterom kijken.quote:
Daar liggen de katten idd al op.quote:Op maandag 2 september 2019 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Verstandig, dan kan je bijtijds onder je Chesterfield duiken
Nee. Of je moet er één uitgehold hebben en dan even optillen en eronder kruipenquote:Op maandag 2 september 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar liggen de katten idd al op.Maar eronder zal me niet lukken helaas.
Jaarlijkse vaccinatie?quote:Op maandag 2 september 2019 23:12 schreef Amphorapotje het volgende:
De katers zijn trouwens duurder geworden sinds ze vandaag elk weer een spuit kregen van 40 euro /stuk.
Jah, maar dan is die ping weg van de veringquote:Op maandag 2 september 2019 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee. Of je moet er één uitgehold hebben en dan even optillen en eronder kruipen
quote:
Loop je ook niet het risico dat er idioten met kistjes op gaan staan springenquote:Op maandag 2 september 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jah, maar dan is die ping weg van de vering
Dat is dan fucking goedkoop lol. Weet niet meer wat het hier in Amsterdam kostte maar wel zeker meer dan dat.quote:
Die sla ik eventueel gelijk door de thermopenisramen naar buiten.quote:Op maandag 2 september 2019 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Loop je ook niet het risico dat er idioten met kistjes op gaan staan springen
Handig, meteen gesneden, kan je zo op de barbecue pleurenquote:Op maandag 2 september 2019 23:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die sla ik eventueel gehlijk door de thermopenisramen naar buiten.
Pcies, een goede inboorling eet ook eigen vleeschquote:Op maandag 2 september 2019 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Handig, meteen gesneden, kan je zo op de barbecue pleuren
Dat was abstractueel geheel niet de bedoeling.quote:
Kreeg vandaag een mailtje van Thuisbezorgd, over nieuwe restaurants. Zit er één bij die heet Cannibali. Kweenie hoor, maar dit lijkt me nou niet de beste marketing strategiequote:Op maandag 2 september 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Pcies, een goede inboorling eet ook eigen vleesch
Walk and don't look backquote:
Nee, daarom liet ik het er in mijn quote ook buitenquote:Op maandag 2 september 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat was abstractueel geheel niet de bedoeling.
quote:Op maandag 2 september 2019 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een mailtje van Thuisbezorgd, over nieuwe restaurants. Zit er één bij die heet Cannibali. Kweenie hoor, maar dit lijkt me nou niet de beste marketing strategie
Ach, dat introduceert je toch niets, als het maar lekker is.quote:Op maandag 2 september 2019 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een mailtje van Thuisbezorgd, over nieuwe restaurants. Zit er één bij die heet Cannibali. Kweenie hoor, maar dit lijkt me nou niet de beste marketing strategie
Vriend van de showquote:
Hoi, ja, al een tijdje. MadMaster nam het over en tussen neus en lippen door heb ik D. aan een werkende controller kunnen helpen, dus die komt ook knallen.quote:
Nou, ik vreet ongeveer wel alles met of zonder hartslag, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 2 september 2019 23:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ach, dat introduceert je toch niets, als het maar lekker is.
Klinkt gezellig. Jammer dat ik het allemaal kutherrie vind.quote:Op maandag 2 september 2019 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoi, ja, al een tijdje. MadMaster nam het over en tussen neus en lippen door heb ik D. aan een werkende controller kunnen helpen, dus die komt ook knallen.
Ja, dat is het hier toch, we communicaseren nu met driequote:
quote:Op maandag 2 september 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Jammer dat ik het allemaal kutherrie vind.
Ik heb mee geluisterdquote:Op maandag 2 september 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Je bent de enige niet.quote:Op maandag 2 september 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en anders zitten we er ook heul niet mee om elkaar op te telefoneren.quote:Op maandag 2 september 2019 23:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat is het hier toch, we communicaseren nu met drie
Skypen rulezquote:Op maandag 2 september 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en anders zitten we er ook heul niet mee om elkaar op te telefoneren.
Jij bikkel!quote:Op maandag 2 september 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb mee geluisterd15 minuten
quote:Op maandag 2 september 2019 22:58 schreef sacha het volgende:
er lag een Thaise dame op mijn bord, Mae Ploy
Volgens mij wel, ik zie dat altijd als ik een Office Pro installeer.quote:
ik zal binnenkort ook weer eens intunenquote:Op maandag 2 september 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb mee geluisterd15 minuten
Nu het geoptimaliseerd is, gebruiken alle providers die software volgens mij. En maar extra innen voor je bel abonnement.quote:Op maandag 2 september 2019 23:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik zie dat altijd als ik een Office Pro installeer.
Whiskas moet het zijn?quote:Op maandag 2 september 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh, de katten waren idd iets te zwaar en ze vroegen wat voor voer ze kregen. sMorgen wat nat voer, over dag gemixte brokken van de Aldi en Whiskas en sAvonds ook wat nat voer. Toen dat viel niet goed daar, althans het woord Aldi-brokken, waar we: WTF mee bezig waren.![]()
Skypen via wifi gaat niet ten kostte van je telefoonabbo, hier niet, begreep ik.quote:Op maandag 2 september 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu het geoptimaliseerd is, gebruiken alle providers die software volgens mij. En maar extra innen voor je bel abonnement.
Felix, dat smaakt.quote:
Nee, het moest hun merk zijn, Royal Canin, anders was het erg slechtquote:
Nee, maar bellen kost de providers niets extra, omdat het via je modem loopt. Nja, beetje bandbreedte.quote:Op maandag 2 september 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Skypen via wifi gaat niet ten kostte van je telefoonabbo, hier niet, begreep ik.
Die krijgt brokken van de Boerenbondquote:
Mja die reactie herken ik wel van mijn DA. Loes wilde niet eten en omdat ik weet dat een kat echt elke dag moet eten omdat er anders de kans op leververvetting bestaat, probeerde ik Gourmet.quote:Op maandag 2 september 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh, de katten waren idd iets te zwaar en ze vroegen wat voor voer ze kregen. sMorgen wat nat voer, over dag gemixte brokken van de Aldi en Whiskas en sAvonds ook wat nat voer. Toen dat viel niet goed daar, althans het woord Aldi-brokken, waar we: WTF mee bezig waren.![]()
quote:Op maandag 2 september 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Je moet die brokken via de D.A. nemen. Daar verdienen ze op.quote:Op maandag 2 september 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Er zijn meer goeie merken Royal Canin is goed, Hills is goed. Prins is goed en er zijn er nog wel meer maar die kan je alleen bij een dierenwinkel kopen.quote:Op maandag 2 september 2019 23:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, het moest hun merk zijn, Royal Canin, anders was het erg slecht![]()
Het gaat hier fantastisch met ze, we beginnen nu op elkaar te lijken.quote:Op maandag 2 september 2019 23:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja die reactie herken ik wel van mijn DA. Loes wilde niet eten en omdat ik weet dat een kat echt elke dag moet eten omdat er anders de kans op leververvetting bestaat, probeerde ik Gourmet.
In de spoedkliniek werd ze weer opgelapt en werd er een rapportage naar mijn eigen DA gestuurd.
Daar stond dat 'Gourmet' dus in.
Mijn DA: Je geeft haar Gourmet!!!????
Altijd kwaliteitsvoer voor mijn katten gekocht. En ja, per gewicht is het idd stukken duurder dan het voer dat je in de supermarkt kan kopen, maar ze eten er veel minder van. Uiteindelijk ben je niet heel veel duurder uit.
quote:Op maandag 2 september 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het gaat hier fantastisch met ze, we beginnen nu op elkaar te lijken.En als ik honger heb en geen zin om te koken, eet ik met ze mee
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 september 2019 23:38 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit een keer voor een ex van mij Pal hondenbrokken in de nasi gemieterd omdat ie vond dat er niet genoeg vlees in zat.
Hij vrat het nog op ook
Ja, alleen het was niet mijn ex.quote:
Je was het zelf?quote:Op maandag 2 september 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, alleen het was niet mijn ex.![]()
Nee, ik ben er nog mee getrouwdquote:
quote:Op maandag 2 september 2019 23:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nog mee getrouwd![]()
Ik dacht al, waarom kom ik zoveel aan?quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom kom ik zoveel aan?
quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 23:38 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit een keer voor een ex Pal hondenbrokken in de nasi gemieterd omdat ie vond dat er niet genoeg vlees in zat.
Hij vrat het nog op ook
Minimaal !!!quote:
Goed voer ook Morrison krijgt ook Royal Canin en de katten van moeders ook, en hij krijgt nog een zakje sheba 's morgens omdat ik het zielig vind dat hij geen vlees heeftquote:Op maandag 2 september 2019 23:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, het moest hun merk zijn, Royal Canin, anders was het erg slecht![]()
Om 08.00 en 17.00 krijgen ze vleesch of visch, uit een zakje. Ze smaken het gelijk op, de vreetzakken, en dan naar elkanders bakjes lopen om te kijken of er nog wat in zit.quote:Op maandag 2 september 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed voer ook Morrison krijgt ook Royal Canin en de katten van moeders ook, en hij krijgt nog een zakje sheba 's morgens omdat ik het zielig vind dat hij geen vlees heeft
Daar kun je het op leren zeggen ze toch.quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar kan je het op leren.
Jah, leg het maar even uitquote:Op maandag 2 september 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar kun je het op leren zeggen ze toch.
[..]
quote:Op maandag 2 september 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 2 september 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Always coming to the rescuequote:
Ik heb een bouvijf, maar ik draag zelf de drank.quote:Op maandag 2 september 2019 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mezzo'n grote hont, 'n èh, Sint-bernard met vaatje?
Ja, das pas chatten hèquote:
gun de bezorgers ook eens een pauzequote:Op maandag 2 september 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga thuisbezorgd niet zelf halen op de fiets
Doe mee dan, op andere plaatsen type je meer dan hierquote:
Ik ga gezellig mee doen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Doe mee dan, op andere plaatsen type je meer dan hier
Doen ze maar in hun vrijetijdquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
gun de bezorgers ook eens een pauze
Tof, Hopje!quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga gezellig mee doen.
Ja, das beter dan FF te negeren 's-morgens en komt jezelf ook ten goede en dat Chufgod geklets is onderhand wel aan het einde.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga gezellig mee doen.
Ik had dat van FF echt over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, das beter dan FF te negeren 's-morgens en komt jezelf ook ten goede en dat Chufgod geklets is onderhand wel aan het einde.
AmphGod.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, das beter dan FF te negeren 's-morgens en komt jezelf ook ten goede en dat Chufgod geklets is onderhand wel aan het einde.
Ach, dat heb ik ook weleens hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dat van FF echt over het hoofd gezien
quote:
Had ook niet zoveel geslapen dus wellicht was dat de oorzaak.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook weleens hoor.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ook niet zoveel geslapen dus wellicht was dat de oorzaak.
Godsamme zeg. Het heeft éven geen 2,5 slaap het had en het is weer janken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ook niet zoveel geslapen dus wellicht was dat de oorzaak.
Ja normaal 2x zoveel dat werkt wel door hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godsamme zeg. Het heeft éven geen 2,5 slaap het had en het is weer janken.
Nee, GhostGod, dat klinkt eg nie, of wah !quote:
Wij mogen hier geen god gebruikenquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, GhostGod, dat klinkt eg nie, of wah !
Oh ja sorry, GVD.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij mogen hier geen god gebruiken
Mja, 2x zoveel is ook net niets. Dat houdt geen paard vol op den duur.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja normaal 2x zoveel dat werkt wel door hoor.
Is wel te doen hoorquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, 2x zoveel is ook net niets. Dat houdt geen paard vol op den duur.
GebbetjeGodquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij mogen hier geen god gebruiken
Op de lange termijn zeker ja.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu wel, maar uiteindelijk wreekt het zich.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Doe hier een Clown als post icoon en je sterft
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk echt als ik een clown tegenkom dat ik hem dood maak
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Zie je wel eens van die filmpjes, verlaten weg hey een clownen dan remmen ze, nou ik niet
Welke leip?quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk dan wat die leip doet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Logisch, iedere man is anders.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op?quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
welke Wobke?quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Wobke, jammer van zijn voornaam.
mod op onz zeker?quote:
Hoekstra.quote:
Ik heb 'm mezelf gedm't 🤡quote:
Minister van Financiënquote:
Ja is wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb 'm mezelf gedm't 🤡
Keer een topic mee openen
Je hebt onz en die ander ben ik ff kwijt, te lui om bij de index te kijken.quote:
Ik voorzie hysterische taferelen.quote:
Valt wel mee. De 🤡 hype is weer voorbij.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voorzie hysterische taferelen.
Daar waar ik mij begeef kennen ze hem nog niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee. De 🤡 hype is weer voorbij.
En waar is dat?quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar waar ik mij begeef kennen ze hem nog niet.
Uto, het subforum dat FOK! nog draaiende houdt.quote:
Uto gaat stoppen binnenkort.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uto, het subforum dat FOK! nog draaiende houdt.
Nog een kleine 4 maanden. Klinkt nog ver weg.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uto gaat stoppen binnenkort.
Beter wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog een kleine 4 maanden. Klinkt nog ver weg.
Zo erg zal het toch niet zijn?quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
113 heeft nog tijd om mensen in te werken.
Ik vrees van wel. Huilende mensen dat het stopt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Huilende mensen dat het stopt.
Anderen rossen een trein in elkaar na een voetbalwedstrijd.quote:
Doe niet aan die gekkigheid. Voorbij is die tijd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Anderen rossen een trein in elkaar na een voetbalwedstrijd.
Yup, 9 euro per maandquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:56 schreef chufi het volgende:
Betaalt er hier iemand voor Spotify?
https://www.nu.nl/tech/59(...)rs-in-nederland.html
Nja hij bleef bij mij weleens hangen. Dat was irritant.quote:Op dinsdag 3 september 2019 01:01 schreef chufi het volgende:
elke 30 min, als het goed zou werken, maar op mn tv soms ookwel eesn uren niks
als je het veel gebruikt wel, maar af en toe sporadischquote:Op dinsdag 3 september 2019 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja hij bleef bij mij weleens hangen. Dat was irritant.
Ik ben fan.quote:
quote:
GOEDEMORGEN LIEVERD. LEKKER GESLAPEN?quote:
Hey skeet,beetje kort.maar fijn dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN LIEVERD. LEKKER GESLAPEN?
Mijn nacht was geweldig!quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hey skeet,beetje kort.maar fijn dat je het vraagt.![]()
Hoe was jouw nacht?
Keiharde sex?quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn nacht was geweldig!
Lekkahquote:
GM Dees.quote:
Ik heb wel zin,maar durf Soul niet wakker te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk seks gehad, of golf je al?
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin,maar durf Soul niet wakker te maken.
Als ze boos gaat worden is het jouw schuld.quote:
Ja stuur maar door dan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als ze boos gaat worden is het jouw schuld.
7-8 zelfsquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
4.5 uurtjes, prima. U ook?
`Goedemorgenquote:
Mooi dat je elleboog gips eraf is, succes met de hand !quote:
Heerlijk ! Ik van 3 tot 6 vannacht.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen![]()
Heerlijk geslapen bijna 10 uurtjes
Dat is wel weer kort..quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heerlijk ! Ik van 3 tot 6 vannacht.
Ik ben er zelfs blij mee.quote:
En vanmiddag pak ik hopelijk ook nog twee uurtjes slaap mee.quote:
Dank je.. die komt nog hard aan als het moetquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi dat je elleboog gips eraf is, succes met de hand !
Moggel Heer Lucky, ik had geen last van het weer. Prima klimaat hier, van alles wat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is weer heerlijk slapen nu de hitte verdreven is.
Goedemorgen!
Al moet ik zeggen dat ik zo mijn short wel omwissel voor een jeans, want wat kouder.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is weer heerlijk slapen nu de hitte verdreven is.
Goedemorgen!
Gisteren was het fantastisch weer, heer Apmh. Goede temperatuur, beetje wind en stapels zon.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Moggel Heer Lucky, ik had geen last van het weer. Prima klimaat hier, van alles wat.
Ja was heerlijk, ik wilde vandaag een stukje oprit met de hogedrukreiniger schoon spuiten, maar ik was zo weer binnen, vond het toch te frisquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren was het fantastisch weer, heer Apmh. Goede temperatuur, beetje wind en stapels zon.![]()
Deisyy zal het wel koud hebben nu.
Dan heb je het al fris en komen die spetters tegen je aan. Heb je net een pad af met hogedrukreiniger, kan je aan de muur beginnen die daardoor vol met zand zit.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja was heerlijk, ik wilde vandaag een stukje oprit met de hogedrukreiniger schoon spuiten, maar ik was zo weer binnen, vond het toch te fris
Dat valt wel mee, ik heb op de vuilfrees een rond ding in een paraplu vorm met hard haren, dat scheelt stukken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je het al fris en komen die spetters tegen je aan. Heb je net een pad af met hogedrukreiniger, kan je aan de muur beginnen die daardoor vol met zand zit.
van boven naar beneden werken en van het huis af..quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je het al fris en komen die spetters tegen je aan. Heb je net een pad af met hogedrukreiniger, kan je aan de muur beginnen die daardoor vol met zand zit.
Dan heb jij een boel werk.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
van boven naar beneden werken en van het huis af..
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb op de vuilfrees een rond ding in een paraplu vorm met hard haren, dat scheelt stukken.
Kijk, dat zijn tips.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb op de vuilfrees een rond ding in een paraplu vorm met hard haren, dat scheelt stukken.
Mja, als ik zie hoe lang mensen bezig zijn om 1 oprit schoon te krijgen, dan krijg je hetzelfde gevoel als bij een bladblazer: een hoop werk, waar azijn en bezem de klus zo klaren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
van boven naar beneden werken en van het huis af..
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ik spuit alles gewoon naar de derde verdieping en klaar
En die denken dat er weer een Sahara-zandstorm is geweest danquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ik spuit alles gewoon naar de derde verdieping en klaar
Dat herkennen ze idd nog van vroegerquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En die denken dat er weer een Sahara-zandstorm is geweest dan
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En die denken dat er weer een Sahara-zandstorm is geweest dan
Geeft niet. Hogedrukreiniger is een tijd geleden gedoneerd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb even in het assortiment gekeken @:Lucky2Bastard , maar het paraplu ding is niet meer leverbaar, zag ik net.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat herkennen ze idd nog van vroeger
Oh, dat is hier regelmatig hoor, dat de auto's onder het gele zand zitten, zeker een paar keer per zomer. Dan wordt dat zand vanuit Afrika met de wind hierheen gevoerd en met regen, valt het hier dan.quote:
Ja, ik weet. Heeft je auto ineens een geel/oranje gloed.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is hier regelmatig hoor, dat de auto's onder het gele zand zitten, zeker een paar keer per zomer. Dan wordt dat zand vanuit Afrika met de wind hierheen gevoerd en met regen, valt het hier dan.Door een storm van daar.
Dat heb ik vanmorgen al gedaan, de tondeuze dr over, alles weer netjes en proper, baardje ook weer kort.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even naar de kapper onder werktijd. Gewoon omdat dat kan.
Folderwijk?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even naar de kapper onder werktijd. Gewoon omdat dat kan.
Netjes netjes 😃quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmorgen al gedaan, de tondeuze dr over, alles weer netjes en proper, baardje ook weer kort.
Te koud gekleed?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Yep en dan daarna lekker douchen.Had alleen de verkeerde broekkeuze vandaag.
Hier heeft de Gemeente van die Stihl benzine blazers, de steentjes vliegen je om de oren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gaan ze binnenkort weer met de bladblazers aan de gang. Staan ze daar een halve dag te wapperen, komt er een auto beetje snel langs, kunnen ze weer overnieuw beginnen.
Deze had geen scheuren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Yep en dan daarna lekker douchen.Had alleen de verkeerde broekkeuze vandaag.
Short, dus The Shorts, Common ca va......quote:
Die werken vast samen met Carglass.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hier heeft de Gemeente van die Stihl benzine blazers, de steentjes vliegen je om de oren.
Net boven de knie, had een lange moeten zijn, qua temperatuur. Maar ik zit binnen, komt goed.quote:
Yep, op provisiebasis.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die werken vast samen met Carglass.
Ja, dat is 's morgens aan de frisse kant. Over een paar uur wil dat wel weer.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Net boven de knie, had een lange moeten zijn, qua temperatuur. Maar ik zit binnen, komt goed.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Short, dus The Shorts, Common ca va......
ik moet straks ook nog de stad in ... dacht dat het wel zou kunnen...quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is 's morgens aan de frisse kant. Over een paar uur wil dat wel weer.
Dan ga ik weer ff nokken, dus wisselen heeft geen nut. Beter nu eenquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is 's morgens aan de frisse kant. Over een paar uur wil dat wel weer.
Oh ja, oogcontrole.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik moet straks ook nog de stad in ... dacht dat het wel zou kunnen...
Nee, dat schiet niet op dan. Doet u nog een T, regel ik nog een espresso.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan ga ik weer ff nokken, dus wisselen heeft geen nut. Beter nu een
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat schiet niet op dan. Doet u nog een T, regel ik nog een espresso.
Ik moest goegelen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dennekoeken. Vroeger vrat ik me er suf aan.
quote:
Pers dan ook niet zo!quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga toch even van broek wisselen.
Jeans aan, alles onder controle.quote:
Ik was ook aan het googelen en las precies dát.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vroeger kregen we dat altijd als we gingen zwemmen bij natuurbad Crailoo in Hilversum. Die dingen waren huge en kwamen van het theehuis aan de overkant van het bad.
Eigenlijk een joekel van een bastognekoek.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik was ook aan het googelen en las precies dát.
https://overetengesproken.nl/dennekoeken/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |