Jij bikkel!quote:Op maandag 2 september 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb mee geluisterd15 minuten
quote:Op maandag 2 september 2019 22:58 schreef sacha het volgende:
er lag een Thaise dame op mijn bord, Mae Ploy
Volgens mij wel, ik zie dat altijd als ik een Office Pro installeer.quote:
ik zal binnenkort ook weer eens intunenquote:Op maandag 2 september 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb mee geluisterd15 minuten
Nu het geoptimaliseerd is, gebruiken alle providers die software volgens mij. En maar extra innen voor je bel abonnement.quote:Op maandag 2 september 2019 23:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik zie dat altijd als ik een Office Pro installeer.
Whiskas moet het zijn?quote:Op maandag 2 september 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh, de katten waren idd iets te zwaar en ze vroegen wat voor voer ze kregen. sMorgen wat nat voer, over dag gemixte brokken van de Aldi en Whiskas en sAvonds ook wat nat voer. Toen dat viel niet goed daar, althans het woord Aldi-brokken, waar we: WTF mee bezig waren.![]()
Skypen via wifi gaat niet ten kostte van je telefoonabbo, hier niet, begreep ik.quote:Op maandag 2 september 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu het geoptimaliseerd is, gebruiken alle providers die software volgens mij. En maar extra innen voor je bel abonnement.
Felix, dat smaakt.quote:
Nee, het moest hun merk zijn, Royal Canin, anders was het erg slechtquote:
Nee, maar bellen kost de providers niets extra, omdat het via je modem loopt. Nja, beetje bandbreedte.quote:Op maandag 2 september 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Skypen via wifi gaat niet ten kostte van je telefoonabbo, hier niet, begreep ik.
Die krijgt brokken van de Boerenbondquote:
Mja die reactie herken ik wel van mijn DA. Loes wilde niet eten en omdat ik weet dat een kat echt elke dag moet eten omdat er anders de kans op leververvetting bestaat, probeerde ik Gourmet.quote:Op maandag 2 september 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh, de katten waren idd iets te zwaar en ze vroegen wat voor voer ze kregen. sMorgen wat nat voer, over dag gemixte brokken van de Aldi en Whiskas en sAvonds ook wat nat voer. Toen dat viel niet goed daar, althans het woord Aldi-brokken, waar we: WTF mee bezig waren.![]()
quote:Op maandag 2 september 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Je moet die brokken via de D.A. nemen. Daar verdienen ze op.quote:Op maandag 2 september 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Er zijn meer goeie merken Royal Canin is goed, Hills is goed. Prins is goed en er zijn er nog wel meer maar die kan je alleen bij een dierenwinkel kopen.quote:Op maandag 2 september 2019 23:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, het moest hun merk zijn, Royal Canin, anders was het erg slecht![]()
Het gaat hier fantastisch met ze, we beginnen nu op elkaar te lijken.quote:Op maandag 2 september 2019 23:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja die reactie herken ik wel van mijn DA. Loes wilde niet eten en omdat ik weet dat een kat echt elke dag moet eten omdat er anders de kans op leververvetting bestaat, probeerde ik Gourmet.
In de spoedkliniek werd ze weer opgelapt en werd er een rapportage naar mijn eigen DA gestuurd.
Daar stond dat 'Gourmet' dus in.
Mijn DA: Je geeft haar Gourmet!!!????
Altijd kwaliteitsvoer voor mijn katten gekocht. En ja, per gewicht is het idd stukken duurder dan het voer dat je in de supermarkt kan kopen, maar ze eten er veel minder van. Uiteindelijk ben je niet heel veel duurder uit.
quote:Op maandag 2 september 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het gaat hier fantastisch met ze, we beginnen nu op elkaar te lijken.En als ik honger heb en geen zin om te koken, eet ik met ze mee
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 september 2019 23:38 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit een keer voor een ex van mij Pal hondenbrokken in de nasi gemieterd omdat ie vond dat er niet genoeg vlees in zat.
Hij vrat het nog op ook
Ja, alleen het was niet mijn ex.quote:
Je was het zelf?quote:Op maandag 2 september 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, alleen het was niet mijn ex.![]()
Nee, ik ben er nog mee getrouwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |