GADVERDAMME, alleen patat mag je met je handen eten.quote:
oudjes in Zeeland mogen alles met de vingers etenquote:Op maandag 2 september 2019 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GADVERDAMME, alleen patat mag je met je handen eten.
Geef ze een kommetje soep .quote:Op maandag 2 september 2019 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
oudjes in Zeeland mogen alles met de vingers eten
die zullen ze wel mogen s=opslurpen zonder lepelquote:Op maandag 2 september 2019 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef ze een kommetje soep .
Tja, vrouwen zijn ranziger dan mannen.quote:Op maandag 2 september 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
die zullen ze wel mogen s=opslurpen zonder lepel
Ah ja, dat was al een tijd z'n bitch. Logisch dat-ie d'r nu moet delen.quote:Op maandag 2 september 2019 22:58 schreef sacha het volgende:
er lag een Thaise dame op mijn bord, Mae Ploy
trio in de tentquote:Op maandag 2 september 2019 23:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah ja, dat was al een tijd z'n bitch. Logisch dat-ie d'r nu moet delen.
ja hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had telefoon, was ff weg, maar ik droom van e-pubs, een soort van Bar waar je elektrisch kunt drinken. Best vreemd eigenlijk.
In een droom kan alles Sjoef.quote:
Ach ja, als je omgeving er last van krijgt komen de mannen in witte pakkenquote:Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had telefoon, was ff weg, maar ik droom van e-pubs, een soort van Bar waar je elektrisch kunt drinken. Best vreemd eigenlijk.
IK zie ze nog niet. Ik heb de gordijnen omspres open gedaan.quote:Op maandag 2 september 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, als je omgeving er last van krijgt komen de mannen in witte pakken
En die hebben een grote schepnet en een wit jasje bij zich.quote:Op maandag 2 september 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, als je omgeving er last van krijgt komen de mannen in witte pakken
Verstandig, dan kan je bijtijds onder je Chesterfield duikenquote:Op maandag 2 september 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
IK zie ze nog niet. Ik heb de gordijnen omspres open gedaan.
Niet achterom kijken.quote:
Daar liggen de katten idd al op.quote:Op maandag 2 september 2019 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Verstandig, dan kan je bijtijds onder je Chesterfield duiken
Nee. Of je moet er één uitgehold hebben en dan even optillen en eronder kruipenquote:Op maandag 2 september 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar liggen de katten idd al op.Maar eronder zal me niet lukken helaas.
Jaarlijkse vaccinatie?quote:Op maandag 2 september 2019 23:12 schreef Amphorapotje het volgende:
De katers zijn trouwens duurder geworden sinds ze vandaag elk weer een spuit kregen van 40 euro /stuk.
Jah, maar dan is die ping weg van de veringquote:Op maandag 2 september 2019 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee. Of je moet er één uitgehold hebben en dan even optillen en eronder kruipen
quote:
Loop je ook niet het risico dat er idioten met kistjes op gaan staan springenquote:Op maandag 2 september 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jah, maar dan is die ping weg van de vering
Dat is dan fucking goedkoop lol. Weet niet meer wat het hier in Amsterdam kostte maar wel zeker meer dan dat.quote:
Die sla ik eventueel gelijk door de thermopenisramen naar buiten.quote:Op maandag 2 september 2019 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Loop je ook niet het risico dat er idioten met kistjes op gaan staan springen
Handig, meteen gesneden, kan je zo op de barbecue pleurenquote:Op maandag 2 september 2019 23:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die sla ik eventueel gehlijk door de thermopenisramen naar buiten.
Pcies, een goede inboorling eet ook eigen vleeschquote:Op maandag 2 september 2019 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Handig, meteen gesneden, kan je zo op de barbecue pleuren
Dat was abstractueel geheel niet de bedoeling.quote:
Kreeg vandaag een mailtje van Thuisbezorgd, over nieuwe restaurants. Zit er één bij die heet Cannibali. Kweenie hoor, maar dit lijkt me nou niet de beste marketing strategiequote:Op maandag 2 september 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Pcies, een goede inboorling eet ook eigen vleesch
Walk and don't look backquote:
Nee, daarom liet ik het er in mijn quote ook buitenquote:Op maandag 2 september 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat was abstractueel geheel niet de bedoeling.
quote:Op maandag 2 september 2019 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een mailtje van Thuisbezorgd, over nieuwe restaurants. Zit er één bij die heet Cannibali. Kweenie hoor, maar dit lijkt me nou niet de beste marketing strategie
Ach, dat introduceert je toch niets, als het maar lekker is.quote:Op maandag 2 september 2019 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een mailtje van Thuisbezorgd, over nieuwe restaurants. Zit er één bij die heet Cannibali. Kweenie hoor, maar dit lijkt me nou niet de beste marketing strategie
Vriend van de showquote:
Hoi, ja, al een tijdje. MadMaster nam het over en tussen neus en lippen door heb ik D. aan een werkende controller kunnen helpen, dus die komt ook knallen.quote:
Nou, ik vreet ongeveer wel alles met of zonder hartslag, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 2 september 2019 23:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ach, dat introduceert je toch niets, als het maar lekker is.
Klinkt gezellig. Jammer dat ik het allemaal kutherrie vind.quote:Op maandag 2 september 2019 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoi, ja, al een tijdje. MadMaster nam het over en tussen neus en lippen door heb ik D. aan een werkende controller kunnen helpen, dus die komt ook knallen.
Ja, dat is het hier toch, we communicaseren nu met driequote:
quote:Op maandag 2 september 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Jammer dat ik het allemaal kutherrie vind.
Ik heb mee geluisterdquote:Op maandag 2 september 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Je bent de enige niet.quote:Op maandag 2 september 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en anders zitten we er ook heul niet mee om elkaar op te telefoneren.quote:Op maandag 2 september 2019 23:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat is het hier toch, we communicaseren nu met drie
Skypen rulezquote:Op maandag 2 september 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en anders zitten we er ook heul niet mee om elkaar op te telefoneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |