GADVERDAMME, alleen patat mag je met je handen eten.quote:
oudjes in Zeeland mogen alles met de vingers etenquote:Op maandag 2 september 2019 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GADVERDAMME, alleen patat mag je met je handen eten.
Geef ze een kommetje soep .quote:Op maandag 2 september 2019 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
oudjes in Zeeland mogen alles met de vingers eten
die zullen ze wel mogen s=opslurpen zonder lepelquote:Op maandag 2 september 2019 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef ze een kommetje soep .
Tja, vrouwen zijn ranziger dan mannen.quote:Op maandag 2 september 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
die zullen ze wel mogen s=opslurpen zonder lepel
Ah ja, dat was al een tijd z'n bitch. Logisch dat-ie d'r nu moet delen.quote:Op maandag 2 september 2019 22:58 schreef sacha het volgende:
er lag een Thaise dame op mijn bord, Mae Ploy
trio in de tentquote:Op maandag 2 september 2019 23:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah ja, dat was al een tijd z'n bitch. Logisch dat-ie d'r nu moet delen.
ja hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had telefoon, was ff weg, maar ik droom van e-pubs, een soort van Bar waar je elektrisch kunt drinken. Best vreemd eigenlijk.
In een droom kan alles Sjoef.quote:
Ach ja, als je omgeving er last van krijgt komen de mannen in witte pakkenquote:Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had telefoon, was ff weg, maar ik droom van e-pubs, een soort van Bar waar je elektrisch kunt drinken. Best vreemd eigenlijk.
IK zie ze nog niet. Ik heb de gordijnen omspres open gedaan.quote:Op maandag 2 september 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, als je omgeving er last van krijgt komen de mannen in witte pakken
En die hebben een grote schepnet en een wit jasje bij zich.quote:Op maandag 2 september 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, als je omgeving er last van krijgt komen de mannen in witte pakken
Verstandig, dan kan je bijtijds onder je Chesterfield duikenquote:Op maandag 2 september 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
IK zie ze nog niet. Ik heb de gordijnen omspres open gedaan.
Niet achterom kijken.quote:
Daar liggen de katten idd al op.quote:Op maandag 2 september 2019 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Verstandig, dan kan je bijtijds onder je Chesterfield duiken
Nee. Of je moet er één uitgehold hebben en dan even optillen en eronder kruipenquote:Op maandag 2 september 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar liggen de katten idd al op.Maar eronder zal me niet lukken helaas.
Jaarlijkse vaccinatie?quote:Op maandag 2 september 2019 23:12 schreef Amphorapotje het volgende:
De katers zijn trouwens duurder geworden sinds ze vandaag elk weer een spuit kregen van 40 euro /stuk.
Jah, maar dan is die ping weg van de veringquote:Op maandag 2 september 2019 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee. Of je moet er één uitgehold hebben en dan even optillen en eronder kruipen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |