Daar kun je het op leren zeggen ze toch.quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar kan je het op leren.
Jah, leg het maar even uitquote:Op maandag 2 september 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar kun je het op leren zeggen ze toch.
[..]
quote:Op maandag 2 september 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 2 september 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Always coming to the rescuequote:
Ik heb een bouvijf, maar ik draag zelf de drank.quote:Op maandag 2 september 2019 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mezzo'n grote hont, 'n èh, Sint-bernard met vaatje?
Ja, das pas chatten hèquote:
gun de bezorgers ook eens een pauzequote:Op maandag 2 september 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga thuisbezorgd niet zelf halen op de fiets
Doe mee dan, op andere plaatsen type je meer dan hierquote:
Ik ga gezellig mee doen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Doe mee dan, op andere plaatsen type je meer dan hier
Doen ze maar in hun vrijetijdquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
gun de bezorgers ook eens een pauze
Tof, Hopje!quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga gezellig mee doen.
Ja, das beter dan FF te negeren 's-morgens en komt jezelf ook ten goede en dat Chufgod geklets is onderhand wel aan het einde.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga gezellig mee doen.
Ik had dat van FF echt over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, das beter dan FF te negeren 's-morgens en komt jezelf ook ten goede en dat Chufgod geklets is onderhand wel aan het einde.
AmphGod.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, das beter dan FF te negeren 's-morgens en komt jezelf ook ten goede en dat Chufgod geklets is onderhand wel aan het einde.
Ach, dat heb ik ook weleens hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dat van FF echt over het hoofd gezien
quote:
Had ook niet zoveel geslapen dus wellicht was dat de oorzaak.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook weleens hoor.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ook niet zoveel geslapen dus wellicht was dat de oorzaak.
Godsamme zeg. Het heeft éven geen 2,5 slaap het had en het is weer janken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ook niet zoveel geslapen dus wellicht was dat de oorzaak.
Ja normaal 2x zoveel dat werkt wel door hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godsamme zeg. Het heeft éven geen 2,5 slaap het had en het is weer janken.
Nee, GhostGod, dat klinkt eg nie, of wah !quote:
Wij mogen hier geen god gebruikenquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, GhostGod, dat klinkt eg nie, of wah !
Oh ja sorry, GVD.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij mogen hier geen god gebruiken
Mja, 2x zoveel is ook net niets. Dat houdt geen paard vol op den duur.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja normaal 2x zoveel dat werkt wel door hoor.
Is wel te doen hoorquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, 2x zoveel is ook net niets. Dat houdt geen paard vol op den duur.
GebbetjeGodquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij mogen hier geen god gebruiken
Op de lange termijn zeker ja.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu wel, maar uiteindelijk wreekt het zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |