Ja was heerlijk, ik wilde vandaag een stukje oprit met de hogedrukreiniger schoon spuiten, maar ik was zo weer binnen, vond het toch te frisquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren was het fantastisch weer, heer Apmh. Goede temperatuur, beetje wind en stapels zon.![]()
Deisyy zal het wel koud hebben nu.
Dan heb je het al fris en komen die spetters tegen je aan. Heb je net een pad af met hogedrukreiniger, kan je aan de muur beginnen die daardoor vol met zand zit.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja was heerlijk, ik wilde vandaag een stukje oprit met de hogedrukreiniger schoon spuiten, maar ik was zo weer binnen, vond het toch te fris
Dat valt wel mee, ik heb op de vuilfrees een rond ding in een paraplu vorm met hard haren, dat scheelt stukken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je het al fris en komen die spetters tegen je aan. Heb je net een pad af met hogedrukreiniger, kan je aan de muur beginnen die daardoor vol met zand zit.
van boven naar beneden werken en van het huis af..quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je het al fris en komen die spetters tegen je aan. Heb je net een pad af met hogedrukreiniger, kan je aan de muur beginnen die daardoor vol met zand zit.
Dan heb jij een boel werk.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
van boven naar beneden werken en van het huis af..
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb op de vuilfrees een rond ding in een paraplu vorm met hard haren, dat scheelt stukken.
Kijk, dat zijn tips.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb op de vuilfrees een rond ding in een paraplu vorm met hard haren, dat scheelt stukken.
Mja, als ik zie hoe lang mensen bezig zijn om 1 oprit schoon te krijgen, dan krijg je hetzelfde gevoel als bij een bladblazer: een hoop werk, waar azijn en bezem de klus zo klaren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
van boven naar beneden werken en van het huis af..
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ik spuit alles gewoon naar de derde verdieping en klaar
En die denken dat er weer een Sahara-zandstorm is geweest danquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ik spuit alles gewoon naar de derde verdieping en klaar
Dat herkennen ze idd nog van vroegerquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En die denken dat er weer een Sahara-zandstorm is geweest dan
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En die denken dat er weer een Sahara-zandstorm is geweest dan
Geeft niet. Hogedrukreiniger is een tijd geleden gedoneerd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb even in het assortiment gekeken @:Lucky2Bastard , maar het paraplu ding is niet meer leverbaar, zag ik net.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat herkennen ze idd nog van vroeger
Oh, dat is hier regelmatig hoor, dat de auto's onder het gele zand zitten, zeker een paar keer per zomer. Dan wordt dat zand vanuit Afrika met de wind hierheen gevoerd en met regen, valt het hier dan.quote:
Ja, ik weet. Heeft je auto ineens een geel/oranje gloed.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is hier regelmatig hoor, dat de auto's onder het gele zand zitten, zeker een paar keer per zomer. Dan wordt dat zand vanuit Afrika met de wind hierheen gevoerd en met regen, valt het hier dan.Door een storm van daar.
Dat heb ik vanmorgen al gedaan, de tondeuze dr over, alles weer netjes en proper, baardje ook weer kort.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even naar de kapper onder werktijd. Gewoon omdat dat kan.
Folderwijk?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even naar de kapper onder werktijd. Gewoon omdat dat kan.
Netjes netjes 😃quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmorgen al gedaan, de tondeuze dr over, alles weer netjes en proper, baardje ook weer kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |