Ik heb 'm mezelf gedm't 🤡quote:
Minister van Financiënquote:
Ja is wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb 'm mezelf gedm't 🤡
Keer een topic mee openen
Je hebt onz en die ander ben ik ff kwijt, te lui om bij de index te kijken.quote:
Ik voorzie hysterische taferelen.quote:
Valt wel mee. De 🤡 hype is weer voorbij.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voorzie hysterische taferelen.
Daar waar ik mij begeef kennen ze hem nog niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee. De 🤡 hype is weer voorbij.
En waar is dat?quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar waar ik mij begeef kennen ze hem nog niet.
Uto, het subforum dat FOK! nog draaiende houdt.quote:
Uto gaat stoppen binnenkort.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uto, het subforum dat FOK! nog draaiende houdt.
Nog een kleine 4 maanden. Klinkt nog ver weg.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uto gaat stoppen binnenkort.
Beter wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog een kleine 4 maanden. Klinkt nog ver weg.
Zo erg zal het toch niet zijn?quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
113 heeft nog tijd om mensen in te werken.
Ik vrees van wel. Huilende mensen dat het stopt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Huilende mensen dat het stopt.
Anderen rossen een trein in elkaar na een voetbalwedstrijd.quote:
Doe niet aan die gekkigheid. Voorbij is die tijd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Anderen rossen een trein in elkaar na een voetbalwedstrijd.
Yup, 9 euro per maandquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:56 schreef chufi het volgende:
Betaalt er hier iemand voor Spotify?
https://www.nu.nl/tech/59(...)rs-in-nederland.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |